ono to s tymi nemeckymi autami nie je az take ruzove ako sa vsade pise, uz davno neplati ze ked si kupujes nemca ( nie premia ) tak ze dostavas akusi pridanu hodnotu a kvalitu navyse, tieto rozpravky boli v kurze tak pred 10 rokmi, dnes na to uz ani male dieta nenaleti ;-)
fiesta sa mi paci, pre mna uz roky najvydarenejsi a jediny pekny ford ale ako vidime ani ten nie je bez chyb, ale ktore auto je dnes bez chyby :yes: ?
fiesta je kazdopadne uspesne a namakane auto, velmi pekne a solidne :yes:
Statistika nuda je... Tato statistika je o ničem, jen zobrazje, že Audi, VW, BMW, Mercedes, Opel aj. mají svojí asistenční službu, kterou volají řidiči těchto vozů při problému...
Navíc majitelé prémie dopřávají svým vozům lepší péči, než majitelé ostatních značek, kteří svá auta berou jako spotřební zboží...
Ono to s tou péčí o prémiové vozy asi taky někteří určitě nepřehánějí. A už vůbec ne o služební vozy. Bohužel znam takové případy...
I u soukromých aut je pro některé prémie jako pro jiné obyčejné vozy.
Takže péče o auto závisí pouze na jeho majiteli a na tom, jaký k němu má vztah.
snad nějaké čidlo dveří, snad nějaký modul v elektrice (už nevím jaký, ale HF nee....). To je poslední teorie, zatím to týden funguje, uvidíme, co dál.... ;-)
Nejhorší je, že současná auta jsou plná elektroniky a všelijakých nesmyslných čidel, která sledují kde co, pomalu už i kdy si řidič pšoukne, aby se zapnulo odvětrání sedačky...
Co vím od známého ze Škoda-auto, ještě Oktávka 1 měla pro každé čidlo a el. zařízení "svůj drát" k řídící jednotce. Nyní jde všechno "jedním tunelem" a přijít na to, kde je závada v elektrice, je dosti problém.
bohužel z vlastní zkušenosti vím že octávky( II generace před fl.) mají problém s těma serepetičkama docela dost...pak je z toho palubní diskotéka, nejoblíbenější je blikající kontrolka airbagu... ;-)
To je no ... s podobnou spotřebou jsem jezdil s HTP v krátký Fabii 2. HTP nechci v životě ani slyšet ani vidět. Ještě mě ta sr*jda nejela na 3 válec, takže svezení s dvou válcem bylo fakt úžasný, řemen nedržel jak měl (chrastil při studeným startu). Ještě že jsem se toho zbavil .... K tej 1.25 ... známej ji má ve Fusionu a taky kolem 7-7,5 l docela masakr. Ale aspon mu to jezdí, nějak ...
Fabie 1,2 htp - přesně... něco hroznýho. Když jedu s oktávkou 1,6 mpi, tak když to honim 7,5 litru, jizda v klidu 6,5. S timhle malym přizdisčem je to při spěchu kolem 9l, při normální jízdě těch 6,5, a při ekonomický jízdě, kdy má pravá noha zákaz pohybu (a tim pádem plahočení tak 80) se to dá srazit k těm 5l. 1,2 je zbytečnej motor, zasnej downsizing
Koukam je to tady samej strelec a zavodnik...
V taxikarskem rezimu jizdy nebralo HTP/47 vic nez 6,5l/100km, jedina vyssi spotreba byla pri ceste do Praheee po nejdrazzsi polni ceste v EU, kde pri stylu brzda-plyn byl vysledny prumer 8,5l/100km.
A 1,6 pri honeni za 7,5 je pohadka z hospody (tedy pokud jsi tim honenim myslel honeni motoru a ne neceho ponekud jineho...).
Zazraky se nedeji ani u Skody, auto do mesta zere malo ve meste a hodne na dalnici - kdo by to byl cekal, ze?
K té spotřebě 1,6 v octávce se můžu přidat.
Taky nikdy nebyla přes 7,5 pokud se vyjelo mimo město. Ve městě to asi uchcává na silnici přímo z nádrže, ale jak je to na okresce nebo na dálnici tak pohoda.
Cesta Praha-Benátky (IT) přes Plzeň a Německo vyšla s průměrem 7,2 tam i zpátky a to bylo auto obsazené třemi lidmi a plný kufr zavazadel.
Klima běžela pořád a cestou zpátky jsem to celkem hnal, abych stihl aspoň konec wimbledonského finále ;)
Souhlas. HTP 47kW ve Fabii (dobře zajeté a servisované) má celkem rozumnou spotřebu. Mohu porovnat s Fabkou MPI (1.4) a novější 16V. Město jezdím 7,5-8, mimo město okolo 6 a dálnici do 7l. Dlouhodobě mám průměr z Prahy na Chalupu a zpět (56kmx2) 6,1l. (spojka, strakonická, dobříš a pak přes Brdy. (a to jezdim dálnice 140, okresky cca 80-100 podle terénu). S MPI tam jsem za 7 a s 16V (co byla v práci) pomalu taky. Jednou jsem si zkusil i 3-válec TDi - 59kW a 5,7l- což ten rozdíl 70000.- v ceně neumaže ni za 10 let. Každopádně 8l jako kombinoaná spotřeba je na relativně novou fiestu skutečně hodně. Ale říkám, nejel jsem s ní já, tak nevim.
1.25L = 8L/100km 8-s
Můj 12let starý 3.5L = 10-11L/100km
To je tedy pěkné. O níže zmiňovaném HTP ani nemluvě.
Dálnice při 130km = 14L/100km 8-s. Moje 10L/100km. Ať mi pak lidé netvrdí, že čím menší obsah = menší spotřeba >:D
Muzes mi rict, kdes vzal dalnici pri 130 = 14l/100km?
V HTP jsem se ani pri nejvice "prasacke" jizde (myslim prasackou ve vztahu k urceni auta) nedostal pres 11 l/100km.
Nevymyslej si pohadky a nesrovnavej nesrovnatelne.
Zkus jeste uvest spotrebu toho tveho 12 let stareho 3,5l ve meste - treba v Praze - a srovnej s HTP, nebo s jakymkoliv jinym maloobjemovym motorem. A vubec se nestyd, mer to i v zime, motor startuj a vypinej, parkuj a vyjizdej a pak plkej...
A mimochodem: [odkaz]
Nikdo se nedostal pres 11, o 14 nemluve.
Divne, ze?
jsem netušil že Fiesta je levné auto do města, asi v Německu.. tak by to pánové nemuseli opisovat cely .)
Zkus jsem se mrknout do ceníku a jestli mě oči neklamou, tak v nějaké akci tahle 80ti koňová za 310k 8-s
Když si sestra pořídila novou FIESTU,tak mě nemile překvapil odér v interiéru! (čína hadr!)který pomalu ale hodně pomalu ustupoval cca.půl roku.Jinak má najeto 14.000 km bez poruchy :-O Musím uznat že jízdní vlastnosti jsou hodně dobré,tedy pro řidiče kteří preferují sportovnější podvozek.Co považuju za průser je ten volant,drží se fakt příšerně :no:
Moja drahá lieta na fieste do práce a vozí deti
do školy. Priemerná spotreba je 6,8 l po Bratislave, takze tych 8 l je podla mna nabehanych niekde po dialnici, kde ta kratka 5 stupnova prevodovka dost toci motor. Interier je podla mna velmi vydareny a prave ten rozhodol o kupe fiesty. Samozrejme je to subjektivny pohlad ako majitel som aj zaujaty. Dnesne auta uskrtene emisnym predpisom stratili svoju dravost. Fiesta je aj s motorom 1,25 l 60kW velmi dobra volba pokial sa nejazdi vela po dialnici. V cenovej kategorii cca 9000€ to bola z hladiska vybavy jedna z najlepsich volieb.
Ospravedlnujem sa pravopis, pisem na tablete - nic moc. Teda pohlad na interier velmi subjektivny ale vacsina nazorov je obdivna. Hlavne podsvietenie interieru je velmi prijemne. Niektorym ludom sa nepozdava tvarovanie volantu, ale podla mna je to jeden z najlepsich volantov. Ako uz bola zmienka o vybornom podvozku, mozem len potvrdit, mal som Escort a naozaj fordy maju velmi kvalitne podvozky. V kazdom pripade ford Fiesta s motorom 1,25l je vyborne auticko len si treba uvedomit na co je urcene.