:yes::yes: Android je fajn. Ale zas potencionální zákazní si u Aplle určitě něco zaplatí, ten na tom škudlit nebude. Pokud to teda nebude 80-ti letej důchodce kterýmu tohle nic neříká, ale z toho zas něco vytáhnou vnoučata :-)
Jo jo. Takhle si představuju přístup výrobce luxusního auta - že nebude šetřit na maličkostech. :yes:
Ne jako někteří konkurenti, co si nechají připlácet za automatickou klimu nebo za přídavnou 12V zásuvku 8-s
Tohle je sympatické. Velmi. :yes: U auta jako takové mám rozpaky. Nemám nejmenší problém s přední částí. Vlastně se mi líbí. Horší je to s macatostí zadku. Ale chápu zaměřenost čistě na USA, kde maj prostě jiný voko a to respektuji.
Naši zákazníci chtějí pozlátka, tak proč jim je nedát a čím dál víc se soustředit na tyhle pozlátka než např. na snižování spotřeby a zvyšování kvality které je mnohem náročnější a zákazníci tomu většinou nerozumí. Stejně okaté a laciné, jako když Vám k lednici dají basu piv zdarma. Co chtít v povrchní společnosti, kde se při testování řeší tvrdost plastů v interiéru a ani se nezmíní např. dojem ze světlometů v noci...
Cadillac nabízel systém nočního vidění už v roce 2000. Jako příplatek. Ale zákazníci ho zrovna houfně nepřipláceli, takže ono jde o to co ta konzumní společnost preferuje.
zrovna Cadillac je a byla prestižní značka... takže tyhle věci mi u toho nevadí ;-) Proč ne. Když bude chtít američan auto s nižší spotřebou, tak má mnoho možností kam sáhnout.. A že by zrovna Cadillac dneska potřeboval zvyšovat kvalitu... nevím :-| Máš nějaké negativní zkušenosti?
Nemám, ale když vidím např. Lexus, tak se v některých technických aspektech Cadillac zlepšit může. Nic není zadarmo a u auta bych ocenil jiné věci než šíleně složitý systém na jehož pochopení se musí přidávat tablet a školit lidi. Z tohoto článku mám pocit, že buď jsou američené mentálně zaostalý národ nebo je ten CUE z pohledu uživatelské vstřícnosti odpad.
PS: Kvalitu by měli zvýšit snad všechny automobilky, ale pokud seš fanda nějaké značky, tak ti nechci brát iluze.
Ono totiž to "pozlátko" bude to co bude zákazníky lákat čím dál tím více. Je to dáno hlavně tím, že technika pod kabátem (kvalita, dostupnost výbavy, prvky výbavy, motorizace) se více či méně "sjednocuje" napříč značkami. Dnes prakticky nejde koupit funkčně špatné auto (které by nesvítilo, nezatáčelo, neakcelerovalo, "žralo", atd...)
Já si troufnu tvrdit, že to platí obecně. Když se podíváš i do lowendu, tak se dnes opravdu nemusíš bát ani u Dacie, že by jsi v noci musel jet 20, protože to svítí jak petrolejka. V rámci tříd je to +- nastejno.