Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Video: Hyundai i30 vydrží všechno. I nájezd paviánů

Hyundai podrobil novou generaci hatchbacku i30, vyráběného pro Evropu u nás v Nošovicích, neobvyklému testu odolnosti.
Zpět na článek
11. 5. 2012 10:04
11. 5. 2012 10:07
11. 5. 2012 10:10
11. 5. 2012 11:33
11. 5. 2012 11:41
11. 5. 2012 14:07
11. 5. 2012 15:22
11. 5. 2012 12:06
12. 5. 2012 00:16
11. 5. 2012 10:06
11. 5. 2012 10:47
11. 5. 2012 11:36
11. 5. 2012 11:42
11. 5. 2012 12:28
11. 5. 2012 15:16
11. 5. 2012 15:23
11. 5. 2012 12:39
11. 5. 2012 15:21
11. 5. 2012 19:22
11. 5. 2012 10:07
11. 5. 2012 10:08
11. 5. 2012 10:11
11. 5. 2012 10:50
11. 5. 2012 11:04
11. 5. 2012 11:37
11. 5. 2012 12:23
11. 5. 2012 10:13
11. 5. 2012 10:28
11. 5. 2012 10:48
12. 5. 2012 00:21
12. 5. 2012 10:35
11. 5. 2012 12:10
11. 5. 2012 12:15
11. 5. 2012 13:12
11. 5. 2012 13:47
11. 5. 2012 14:16
11. 5. 2012 10:09
11. 5. 2012 10:23
11. 5. 2012 11:49
11. 5. 2012 10:10
11. 5. 2012 10:12
11. 5. 2012 10:26
11. 5. 2012 10:28
11. 5. 2012 10:42
11. 5. 2012 12:21
11. 5. 2012 10:33
11. 5. 2012 10:44
11. 5. 2012 10:49
11. 5. 2012 11:06
11. 5. 2012 11:29
11. 5. 2012 13:19
11. 5. 2012 14:05
11. 5. 2012 14:12
12. 5. 2012 00:25
11. 5. 2012 11:24
11. 5. 2012 11:31
11. 5. 2012 13:10
11. 5. 2012 14:08
11. 5. 2012 14:16
11. 5. 2012 15:27
11. 5. 2012 17:30
11. 5. 2012 14:23
11. 5. 2012 15:30
11. 5. 2012 17:53
12. 5. 2012 14:34
12. 5. 2012 16:24
12. 5. 2012 16:35
12. 5. 2012 17:03
12. 5. 2012 17:26
12. 5. 2012 18:04
12. 5. 2012 18:18
12. 5. 2012 18:58
12. 5. 2012 20:12
12. 5. 2012 20:32
12. 5. 2012 20:38
12. 5. 2012 21:01
12. 5. 2012 21:11
12. 5. 2012 21:52
12. 5. 2012 22:07
13. 5. 2012 08:57
12. 5. 2012 22:16
13. 5. 2012 09:10
13. 5. 2012 10:32
13. 5. 2012 11:39
13. 5. 2012 12:27
13. 5. 2012 13:36
13. 5. 2012 13:48
13. 5. 2012 14:34
12. 5. 2012 20:47
12. 5. 2012 00:26
11. 5. 2012 11:32
11. 5. 2012 11:50
12. 5. 2012 00:27
12. 5. 2012 10:32
12. 5. 2012 14:29
11. 5. 2012 11:51
11. 5. 2012 12:45
12. 5. 2012 10:09
12. 5. 2012 11:07
12. 5. 2012 14:20
13. 5. 2012 14:11
13. 5. 2012 14:05
Avatar - kari.laz
11. 5. 2012 10:04
.
Hyundai ukázal, kdo budou jeho nejčastější zákazníci. Opice s holým zadkem. >:D
Rozbalit vlákno
8
11. 5. 2012 10:07
Re: .
Au, to bolí...opice s holým zadkem... >:D
Avatar - MikeeC
11. 5. 2012 10:10
Re: .
>:D hňa hňa.. Jen mě tu "ne"překvapuje nadržování H/K koncernu... a ten název článku.. :-|
11. 5. 2012 11:33
Re: .
Jen hlupák to pochopí takto uboze, jak ty >:D ... Ono je to totiž úplně jinak! Ty opice jsou právě "ti", kteří se do Hyundai i30 takto případně navážejí... >:-[] ... Ale nebojím se: Hyundai i30 vydrží i tyto vaše najézdy >:-[] ...

Prodeje i30 jdou rekordně vzhůru!!! "Pokračující mimořádný zájem zákazníků o model Hyundai i30 ukazují výsledky březnových prodejů. Model i30 tak potvrzuje svou ambici stát se nejprodávanějším vozem v České republice. V březnu letošního roku bylo prodáno 547 vozů i30, což je oproti březnu loňského roku nárůst téměř o 40%. S podílem 18,9% je tak model i30 jedničkou v segmentu C. Prodeje i30 zaznamenaly značný nárůst, přestože celkové prodeje v segmentu C klesají. Za 1. čtvrtletí letošního roku si koupili zákazníci v České republice 1068 vozů i30, což je ve srovnání se stejným obdobím loňského roku nárůst o téměř 30% a i za první čtvrtletí je i30 nejprodávanějším vozem v segmentu C."

Hyundai! :yes:
Avatar - kari.laz
11. 5. 2012 11:41
Re: .
Tak už jsi se vrátil z Knowsley Safari Parku?
Není ti špatně z toho okousaného plastu?
11. 5. 2012 14:07
Re: .
Tebe evidentne je uz z toho ze vidis ako sa Hyundai-u dari >:-[]
Avatar - kari.laz
11. 5. 2012 15:22
Re: .
Tak teď jsi mi to nadal. Ještě teď se z toho vzpamatovávám >:D >:D >:D

[odkaz]
Avatar - Ronault.
12. 5. 2012 00:16
Re: .
Taky mě to napadlo. >:D

Blbější reklamu jsem dlouhá léta neviděl.

"Mysleli jste si, že co je Korejské, není pro paviány?" >:D
11. 5. 2012 10:06
No
...že by typičtí kupci korejského vozu ? ... >:-[] Já jen že jsem tam neviděl jistého milovníka korejských klenotů ... nechci a nebudu jmenovat.... Možná jsem ho jen přehlédnul. Každopádně prosím, kdyby někdo Toppera v tý vřavě zahlídnul, dejte vědět. Dík :-!
Rozbalit vlákno
13
Avatar - 3_diamanty
11. 5. 2012 10:47
Re: No
>:D

mas plusovy bod :yes:

viem sa smiat aj sam zo seba neboj :yes:

nemam s tym problem ;-) , video hovadina ale auto paradne :yes:
11. 5. 2012 11:36
Re: No
Ne ne, zase omyl: ono je to jinak - ti skákající paviáni jsou typičtí zapřísáhlí kritici třeba právě i30! Skáčou, drápou, holozadkují, močí a kdo ví co vše... ale Hyundai TO vydrží!
>:-[]

Tady je další důkaz: "Pokračující mimořádný zájem zákazníků o model Hyundai i30 ukazují výsledky březnových prodejů. Model i30 tak potvrzuje svou ambici stát se nejprodávanějším vozem v České republice. V březnu letošního roku bylo prodáno 547 vozů i30, což je oproti březnu loňského roku nárůst téměř o 40%. S podílem 18,9% je tak model i30 jedničkou v segmentu C. Prodeje i30 zaznamenaly značný nárůst, přestože celkové prodeje v segmentu C klesají. Za 1. čtvrtletí letošního roku si koupili zákazníci v České republice 1068 vozů i30, což je ve srovnání se stejným obdobím loňského roku nárůst o téměř 30% a i za první čtvrtletí je i30 nejprodávanějším vozem v segmentu C."

Hyundai! :yes:
Avatar - kari.laz
11. 5. 2012 11:42
Re: No
Během tří minut jsi byl schopný sem dvakrát naspamovat jeden a ten samý příspěvek.
11. 5. 2012 12:28
Re: No
Se počítá ne? >:-[]

Ale je to ukázkový zoufalec. >:D
11. 5. 2012 15:16
Re: No
A ty zase několikrát spamokomentovat ten můj >:D >:-[] ... To se ti ta má úvaha tak líbí? >:D ...
Avatar - kari.laz
11. 5. 2012 15:23
Re: No
To má do "úvahy" hodně daleko.
Avatar - KANKUNEN
11. 5. 2012 12:39
Re: No
Hyundai by sa za tebe styděl, tak hloupého fanouška si opravdu nezaslouží.
11. 5. 2012 15:21
Re: No
Hloupý je ten, co napíše takovou pitomost, jako ty... Hyundai se nestydí za ty, kteří jim fandí a napíší jasně, kdo je ve skutečnosti opicemi, které Hyundai opakovaně a uboze zesměšňují - to je totiž, hochu, k ostudě; a to fandům aut vůbec... A Hyundai se 100% nemá zač stydět... čísla a prodeje a příčka Hyundai u nás - to je výmluvné samo o sobě, to není na ostudu, ale na oslavu, tedy jestli tomu rozumíš... >:D
Avatar - escorpion
11. 5. 2012 19:22
Re: No
Nič v zlom, ale už dávno som takého fanatika ako si Ty nevidel :-!
Avatar - zdravy rozum
11. 5. 2012 20:50
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ronault.
12. 5. 2012 00:18
Re: Prave, ze im Hyundai rozbil hubu
Speciálně lehké nastupování do i30? To je snad nejhorší vlastnost na jinak vyrovnané i30. Mám 182 cm a jak na přední, tak hlavně na zadní sedadla se leze špatně.
Avatar - Nerez
11. 5. 2012 20:49
Re: Prave, ze im Hyundai rozbil hubu
i30 hnije i po normální dešťové vodě. Po paviání moči se rozpadne na součástky 8-s
Avatar - zdravy rozum
11. 5. 2012 20:52
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
11. 5. 2012 10:07
no comment
Opravdu, tohle je tak hloupá mark. akce, že mě až překvapuje, že takovou blbost nevymysleli u VW.

Za tohle má H/K :no:

P.S. Vůbec si nemyslím, že by to auto obstálo, je zramované pěkně...
P.S.2 Po tom kousání těch ftalátových plastů..., neměly pak opičky velké bolení bříška...?
Rozbalit vlákno
0
11. 5. 2012 10:08
i 30
Tak s ctou by snad v takomto "teste" obstalo kazde auto, takze... . V kazdom pripade som si precital posledny test i 30 versus Golf (v rakuskom "auto-touring 5/12 od ÖAMTC). Test sa mi javi velmi dobry a s vysledkom: Vitaz je i30! Znamka za i30 je: 1,85. Pre Golf 2,01: Podla redaktora uz nezaostava i30 za Golfom vobec v nicom (Der Koreaner steht dem Golf in Sachen Qualität, Bedienung, Handling oder Verbrauch um nichts nach). I30 vyhrala oproti Golfu hlavne v prevodovke a vo "Fahrleistung". Prehrala hlavne v komforte.
Rozbalit vlákno
17
11. 5. 2012 10:11
Re: i 30
No já mám na to dva úhly pohledu a v podstatě tyto závěry:
1) H/K zjevně začala platit stejně jako VW
2) Ono by bylo smutné, kdyby automobilka, co chce být největší na světě udělala po 7 letech horší auto, než automobilka, co chce být největší na světě
3) Ona ta I30 stojí víc než ten Golf (pokud má mít nějakou slušnou výbavu)
4) Tyhle krátkodbé testy neřeknou VŮBEC nic..., teda řeknou jen to, co se chce aby řekly...

...vic na to nemá smysl asi ani psát.
11. 5. 2012 10:50
Re: i 30
Velky rozdiel je i v garancii. Myslim, ze na SK alebo v CR dava VW zaruku 3 roky, ale v Rakusku ubohe 2 roky :-! . Rozpraval som sa i s predajcom a pytal som sa, ci aspon ako predajca to nemoze zdvihnut na 3 roky....ved by tym podla mna privital väcsiu klientelu. Odpoved bola, ze si väcsiu zaruku nemozu dovolit z financnych dovodov :-! :-! :-!
Inak s tebou suhlasim, ze len dlhodoby test ukaze "pravu tvar" auta.
11. 5. 2012 11:04
Re: i 30
I30 více jak GOLF tedy rozhodně nestojí.
11. 5. 2012 11:37
Re: i 30
Tiez to tak vidim. I v spominanom teste testovali 1,6 Crdi Premium s 1,6 TDI Bluemotion. Tak napr. i30 mala uz v zaklade park. senzory a v Golfe by si si musel priplatit 554 eur! Autom. klimatizacia je uz v i30 a v Golfe si priplat 358 eur! Vyhrievanie prednych sedadiel uz tam je a v Golfe si priplat 462 eur. Tempomat v i30 uz je a v Golfe za 400 Eur :-! .Na druhej strane je v Golfe start stop system a v i3 je az za 350 eur, ten mne ale nechyba.
Avatar - Choochoo
11. 5. 2012 12:23
Re: i 30
Sice nema cenu nic psat, souhlasim, ale skoro vsechny testy jsou takto delane. Ze auto je takove, makove, a ze se neco nekomu libi, nelibi, ale nic to nerekne o tom co za 3,4 roky, kolik co bude stat v servise.
Hyundai dnes nevybocuje nespolehlivosti nebo spolehlivosti, tedy dle testu kdyz bez rozmyslu zajdes koupit H/K a cena Ti bude vyhovovat spatne asi neudelas, spatny kup a nekvalitni by to byt nemelo.
Kdyz ne japonce, tak bych sel asi do korejce ;-)
Avatar - MikeeC
11. 5. 2012 10:13
Re: i 30
takže proto I30ku vybrali pro test s opicema... protože je nejlepší >:D
Avatar - 3_diamanty
11. 5. 2012 10:28
Re: i 30
prevodoky, maly razvor a nudny dizajn boli vzdy najvacsou slabinou celeho koncernu VW, s tymi prevodovkami mam aj osobnu skusenost ked mi po 110 tisic km odisla prevodovka, typ a model toho vw menovat nebudem ani tu nemienim vyrit hladinu, osobnu skusenost mam tak viem posudit , mas pravdu musim len suhlasit

;-)

inak ze je i30 jednym z najlepsich v segmente nie je ziadne prekvapenie, je to paradne auto :yes:
Avatar - Carlos Santana
11. 5. 2012 10:35
Re: i 30
řídil jsem hodně druhů aut...snažím se nenadržovat určitým značkám...ale v koncernových vozech šlo řazení vždy velice hladce , bez problému, rychlosti tam padaly úplně samy

asi byl problém jinde, než v převodovce ;-)
Avatar - 3_diamanty
11. 5. 2012 10:48
Re: i 30
problem bol v prevodovke ;-) :yes:

nikto netvrdi ze radenie neslo hladko, radit este viem ;-)

nie som jediny na svete kto mal s prevodovkam iVW problem, myslim ze aj ini co mali proble mradit vedeli a problemu sa nevyhli ;-)
11. 5. 2012 19:54
Re: i 30
Nedá mi a musím se zeptat - můžeš mi prosím naznačit, které mainstreamové automobilky dlouhodobě mají lepší převodovky než VW? Bojím se, že tento seznam bude velmi krátký, ale velice mě zajímá. Od borce, který píše, že prevodovky byly vždy největší slabinou koncernu VW...
Avatar - Ronault.
12. 5. 2012 00:21
Re: i 30
Jo, ty nebudeš jmenovat převodovovku své koncernové Felicie, tedy jediného auta, které máš?

No teda, kdybys nehrál šaška aspoň.

Jinak, Golf má menší rozvor než i30, ale uvnitř stejně místa. To je co? Říká se tomu obestavěný prostor.
Avatar - escorpion
12. 5. 2012 10:35
Re: i 30
i30 je parádne auto ? Túto dizajnovú zlátaninu si kúpi iba majiteľ, ktorému dosluhuje favorit alebo felícia. Nenáročný človek, ktorý od auta nečaká žiadne jazdné vlastnosti a dúfa, že mu vydrží 10-15 rokov alebo 100 tisíc km.
11. 5. 2012 12:10
Re: i 30
Řekl bych, že opicím jen tak auto neodolá, pokud je s ním necháš osamotě a bude je bavit ho ničit. Lézt po stromech chce svaly a divil by ses, jak by tě zvalchovala. Dej těm opicím LSD nebo nějaký halucinogen, zamkni je v autě a uvidíš ten rachot. To by je mělo motivovat, aby v ničení neustaly. (Omlouvám se ochráncům zvířat.)
Avatar - Choochoo
11. 5. 2012 12:15
Re: i 30
Je treba dolnit ze slo o test 1,6CRDi vs Golf Blue motion a spotreba byla rozdilna pouze o cca 0,2l jestli si dobre vzpominma a rozdil v cene byl cca 3tis euro v neprospech Golfa ;-) Proc tedy kupovat Blue motion, tedy neco co nic neznamena ???
PS: vhodny prispevek i pod nejaky clanek o Golfu ;-) >:D
11. 5. 2012 13:12
Re: i 30
Mas pravdu, pozrel som sa na to a je to tak, na slavu Hy a hanbu VW
11. 5. 2012 13:47
Re: i 30
Tyhle ekoverze jsou stejně jen marketingový tah, ono to sice spotřebu trochu sníží, ale znamená to kompromisy jako dlouhé převody (nižší dynamika) h§ře přilnavé pneumatiky a podobně. Nejdůležitější je na tom jen ten nápis.
11. 5. 2012 10:09
Olizovač
Byl tam i proslavený olizovač plastů na palubce :-)
Rozbalit vlákno
2
11. 5. 2012 10:23
Re: Olizovač
a ne jeden, doslova cela redakce si to prisla oliznout.
11. 5. 2012 10:10
no
A taky už mám jasnější představu, co to znamená termín "olizovač plastů" >:D
Rozbalit vlákno
1
11. 5. 2012 10:12
Re: no
To každopádně... :yes:
V tomto případě se přidal i okusovač... ;-)
Avatar - kari.laz
11. 5. 2012 10:26
..
"Jak celá věc dopadla? Ač se opičí tlupa činila, do motorového prostoru ji naštěstí nepustili. Takže auto odjelo vlastní silou, obstálo tudíž se ctí."

Bylo by smutné, kdyby po pár olíznutí volantu a kousnutí do sedačky auto neodjelo.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - strýček BOB
11. 5. 2012 10:28
Hojandé uvadí film "Holé zadky..."
Učinkují - tlupa opic s holými zadky a stříbrné Hojandé. Nechci tady rozebírat finanční situaci klientů korejských automobilek, ale to video k tomu přímo vybízí...
Rozbalit vlákno
5
Avatar - 3_diamanty
11. 5. 2012 10:34
Re: Hojandé uvadí film "Holé zadky..."
skus si pozriet cennik ;-) :yes:
Avatar - kari.laz
11. 5. 2012 10:40
Re: Hojandé uvadí film "Holé zadky..."
A pak se podívej, jaké verze se kupují.
Avatar - 3_diamanty
11. 5. 2012 10:51
Re: Hojandé uvadí film "Holé zadky..."
idem ;-)
Avatar - escorpion
12. 5. 2012 17:11
Re: Hojandé uvadí film "Holé zadky..."
Čo ako ? Cenník som si pozrel a nie je to žiadne terno. Nenapadá ma jediný dôvod kúpiť i30 oproti konkurencii. Už ani cenou neohúri. Záruka ? Hahaha ... v praxi nepoužiteľná, všetko je spotrebák.
11. 5. 2012 15:28
Re: Hojandé uvadí film "Holé zadky..."
Hyundai ovšem září v prodejích... že by "nepřejícní holozadkové" zase neuspěli??? "V České republice bylo v dubnu prodáno 1 531 osobních vozů Hyundai a nárůst prodejů ve srovnání s dubnem roku 2011 dosáhl 57,3%. Podíl značky Hyundai na českém trhu v dubnu činil 9,2% a Hyundai je dlouhodobě druhou nejprodávanější značkou v ČR.

Nejprodávanějším modelem značky byl za duben model i30, kterého se prodalo 480 kusů. Jeho prodeje vzrostly meziročně o 47,2% a je s podílem 18,1% jedničkou v segmentu C. Druhým nejprodávanějším vozem byl v dubnu model ix20, který si koupilo 356 zákazníků, a jeho prodeje oproti dubnu loňského roku vzrostly o 111%. Dalším úspěšným modelem značky Hyundai je model i20, kterého se prodalo 350 kusů a jeho prodeje meziročně vzrostly o 32%. Model ix35 si pořídilo 212 zákazníků a zaznamenal meziroční nárůst prodejů o 42,3%." :-)
11. 5. 2012 10:28
30 PAVIÁNŮ
No to je diskusního vřískotu. Ber to s nadhledem, na některý vůz stačí banda paviánů, jinou káru nepřemůže ani tlupa Gepardů, Gé jako... :yes:

Jinak to tam kluci paviánský dokonale válej, co? Málokterý herec by dokázal v minutce vykřesat na place tak dokonalé komické grify.

Ovšem informace dne - v té stříbrné to itřicítce nebezpečně sluší. Co jsem zatím viděl na silnici, tak majitelé jsou v barvách sto let fakt za "vopicema", sámá hnědka...

BRAVO PAVWIÁN >:D ;-) :yes:
Rozbalit vlákno
4
Avatar - Ji/Ri
11. 5. 2012 10:42
Re: 30 PAVIÁNŮ
.... >:D ....jj samé hnědky.... dobře ty ;-)
11. 5. 2012 11:20
Re: 30 PAVIÁNŮ
Stříbrná už přestává být módní, její prodeje slábnou. Ale je fakt že k fluidnímu designu pasuje. Ta hnědka je novinka tak se to prodává ;-) .
11. 5. 2012 12:21
Re: 30 PAVIÁNŮ
Je to škoda. Barvu si člověk nemá vybírat podle módních trendů, ale tak, aby autu slušela. Jinak se prezentuje jako člověk bez vkusu.
Avatar - Ronault.
12. 5. 2012 00:23
Re: 30 PAVIÁNŮ
Stříbrná ji asi sluší, ale jen proto, že maskuje tu přehršel linek. Bílá ji naopak nesedí, vypadá jak hrouda... a v hnědé je to jasné...
Avatar - 3_diamanty
11. 5. 2012 10:31
opat sa ukazuje ze skodoradost je najvacsia radost
>:D

ved sa na konci roka nasmejeme :yes:
Rozbalit vlákno
8
11. 5. 2012 10:33
Re: opat sa ukazuje ze skodoradost je najvacsia radost
A čekal jsi snad něco jinýho? ... Tak vidiš ;-)
Avatar - 3_diamanty
11. 5. 2012 10:35
Re: opat sa ukazuje ze skodoradost je najvacsia radost
necakal ;-) to mas pravdu :yes:

tej nenavisti a skodoradsoti voci H/k stale nechapem, mozno pred desiatimi rokmi by som to pochopil ale dnes? Casy sa zmenili, a naopak ti co boli kedysi v pohode sli kvalitou dole, vyrovnalo sa nam to. ;-)

skodovku mali kedysi v britanii briti za trabanta, bola tercom posmeskov ale zmenili sa, lebo aj dementni briti pochopili ze sa nieco deje a casy sa zmenili, len my slovaci a cesi stale budeme rovnaki
Avatar - kari.laz
11. 5. 2012 10:42
Re: opat sa ukazuje ze skodoradost je najvacsia radost
Tak si do toho příspěvku dosaď VW místo H/K a směřuj to na sebe.
Avatar - 3_diamanty
11. 5. 2012 10:45
Re: opat sa ukazuje ze skodoradost je najvacsia radost
:yes:

ved pride video aj o VW, dockas sa :yes:
Avatar - kari.laz
11. 5. 2012 11:05
Re: opat sa ukazuje ze skodoradost je najvacsia radost
poposedni si. Do TVÉHO příspěvku. Píšeš, že nechápeš, jak se lidi opírají do H/K, ale sám děláš to samé u VW.
Avatar - Ji/Ri
11. 5. 2012 10:42
Re: opat sa ukazuje ze skodoradost je najvacsia radost
....jj, nasmějeme, bude hnědo.... :-DDD
Avatar - 4hill
11. 5. 2012 11:24
Re: opat sa ukazuje ze skodoradost je najvacsia radost
Cílová skupina zákazníku odhalena .. >:-[]
Avatar - escorpion
12. 5. 2012 10:45
Re: opat sa ukazuje ze skodoradost je najvacsia radost
Nad čím sa chceš smiať ? Nad úspechom lowendových kórejcov ?
Máme sa na čo tešiť, že ? Rio nenapĺňa očakávania, uvidíme ceed, sportageu sa celkom darí na SK, nie až tak v ČR (tam radšej ix35). Kto si kupuje tieto autá, resp. aká je cieľová skupina ?

Chcem golfa, focusa alebo a3 či bmw1, ale nemám na to. Stačí aj i30 alebo ceed. Chcem tiguana, yetiho alebo x1. Nemám na to, musí stačiť ix35 alebo sportage. Nepoznám človeka, ktorý by si kúpil hyundai alebo kiu preto, že sa mu páči alebo vyslovene to auto chce. Všetci robia kompromisy a "až na 1.mieste" je cena. To je jediné kritérium pri uprednostnení týchto áut.

Tiež som sa nechal nalákať na cenu, ale sklamanie "z nárastu kvality" veľké. Už nikdy sa nenechám opiť rohlíkom a radšej si priplatím za ozajstnú kvalitu.
11. 5. 2012 10:33
No
...no je vidět, že to na videu rozjelo pár vostrejch hochů proti establižmentu..., jak jim ty volanty tečou v packách... :-!
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Carlos Santana
11. 5. 2012 10:38
Test čeho?
Nějak sem nepochopil význam tohohle testu, marketingovýho tahu... >:D Stupidní nic nedokazující klip... :no:
Rozbalit vlákno
1
Avatar - kari.laz
11. 5. 2012 10:45
Re: Test čeho?
Svůj účel to splnilo. Mluví se o tom. Kdyby to postavili před hospodu a nechali do toho celý večer lidi chcá.t a pak napsali, "auto odjelo vlastní silou, obstálo tudíž se ctí." tak to bude úplně stejný.
Avatar - Ji/Ri
11. 5. 2012 10:44
TEST
...neřeším ten "test"..... ale dokud budou 308, Golf, Megoš, Citrák, Astra atd.... nemám jediný důvod kupovat Hulééééééj....ne.... snad jedině ekonomický, že se započítává do HDP ČR.... to je asi tak jediné...
Rozbalit vlákno
44
Avatar - kari.laz
11. 5. 2012 10:49
Re: TEST
V tom případě by jsem šel raději do Octavie. Jestli bude opravdu Champion od 319 000 a s 2,0 TDI za 340 000, tak mě nenapadá moc lepších výběrů v této třídě.
11. 5. 2012 11:06
Re: TEST
Jo jako bez bagů, bez ESP...mám pokračovat. ;-)
Avatar - kari.laz
11. 5. 2012 11:29
Re: TEST
Yeti Champion active má jak ESP, tak bagy včetně bočních, el okna a zrcátka, centrál na DO, litá kola 17" a metalízu, vyhřívání předních sedadel, klima, radio CD/MP3 (mimo jiné).

Octavia Champion ještě zveřejněna nebyla. Ale můžeš snít dál.
11. 5. 2012 13:19
Re: TEST
Nešaškuj. ;-) Bereš se za místního GURU o autech a víš kulový.Jen ti připomenu, PSAL jsi o Octávce. >:D Takže Yetáka neberu. ;-)
Octavia Champión už byla zveřejněna před cca 3 týdny, jsi opožděn. ;-)

Třeba tady :
[odkaz]

Spinkej dále.... ;-)

Jinak ve verzi Ambition to je už slušný, ale ta je dražšší, i tak ale na O2 dobrej kauf.
Avatar - kari.laz
11. 5. 2012 14:05
Re: TEST
Nečerpám ze stránek dealrů, ale z oficiálního webu, kde octavia champion není.
11. 5. 2012 14:12
Re: TEST
No bodejť, dyk by ji pak každej chtěl a kdo by kupoval skladovky.Je to "kapku" skrytá nabídka,aby se eliminovala konkurence potažmo Ceed a I30, která roste, případně další konkurence.Každej dealer dostal jen "pár" kousků, někdo 25,někdo 30, někdo i více....dle prodejů.Pročpak asi tam je i LPG že....no... I30. :-)
Avatar - Ronault.
12. 5. 2012 00:25
Re: TEST
Ceník už je na stránkách opravdu zveřejněný, vypadá to tak, že je konečně Octavka levná i s dobrou výbavou. :yes:
11. 5. 2012 11:24
Re: TEST
To si fakt nemyslím. Je to 8 let staré auto, které už potřebuje výměnu jako sůl a tady v ČR neuvěřitelně předražené. Ceny jsou pochopitelné, když se Octavií prodá víc než všech ostatních aut ve třídě dohromady, taky bych jako ekonom tu cenu dal nesmyslně vysoko, cena je holt řízena poptávkou, ale považovat to za doubrou koupi či dokonce za nejlepší výběr považuji za hodně velký přestřel. Tohle už je v podstatě taková Octavia Tour či Opel Astra Classic, jednoduše staré auto a teď na stará kolena se ho pokusí vyprodat za rozumnější cenu.
Avatar - kari.laz
11. 5. 2012 11:31
Re: TEST
Co konkrétně je na ní nekonkurenceschopného, že se ti zdá s motorem 2,0 TDI 103 KW jako přestřel za 340 000?
11. 5. 2012 13:10
Re: TEST
Je to už ve své době naprosto průměrná a teď 8 let stará škodovka, kterou už zanedlouho vystřídá dlouho očekávaný nástupce. Není divu, že ceny už srazily na celkem přijatelnou hodnotu, ale ani to z toho nedělá nějak extra dobrou koupi, jak už jsem psal, je to to samé jako si kupovat Octavii Tour, na moderní konkurenty už to nestačí. Nehledě na to, že Octavia bez těhle výprodejních slev stojí prakticky stejně jako o generaci novější Focus III nebo Golf.
Avatar - kari.laz
11. 5. 2012 14:08
Re: TEST
pořád jsem se nedověděl, v čem na konkurenty nestačí, respektive v čem tolik ztrácí?
Co konkrétně má tak zastaralé? Kromě toho, že je na trhu osm let a to se samozřejmě podepíše na vzhledu.
11. 5. 2012 14:16
Re: TEST
Bezpečnost-4*, "nedostatek" airbagů v některých verzích, ostatní full v základu a ESP jen někde.To i Golf to má ESP všude, i bagy.Jinak O2 je v pohodě, nemyslím že by nestačila, jen je už holt "starší".je to spiše o cenové politice, než že by snad ztrácela.Brzo vyjede nová...
Avatar - kari.laz
11. 5. 2012 15:27
Re: TEST
Co se týče výbavy, tak je to jen firemní nastavení. Takže pokud něco chybí v nějaké výbavě, tak to není proto, že by to nemohla mít, ale proto, že tak rozhodli.
Avatar - Aladeen
11. 5. 2012 17:30
Re: TEST
Ja si myslím že octavia je fádne a nudné auto tak ako skoro všetky z VW Group , interiér má blbo vyriešený napr stredový panel má na širku asi 20km a to značne ovplyvňuje komfort vodiča pri jazde nehovoriac o tom že pedále sú tak blízko u seba že keď máš zimné topánky tak pridávaš a brzdíš zároveň ďalej cena , cena je podľa mňa v porovnáni s vybavou dosť vysoká a keď si kúpim aj za dobrú cenu a s dobrou výbavou tak ju dostaneš s 1.2 TSI 105k , fajn výkon má dobrý ale o takých 150 000 - 200 000 km keď sa ti pokašle tá vrtuľka v turbe no tak potom vygrcáš toľko peňazí že sa ti hlava zatočí ... Kufor , má 560L čo určite poteší , bohužial je to zase len na úkor priestoru vzadu , keď tam sedíte máte pocit ako keby ste sedeli na latríne... Takže ja by som teda skôr tú I30 , tam mi vadí len jedná vecička debilný A stĺpik , takže to obmedzuje dosť výhľad ;-\
11. 5. 2012 14:23
Re: TEST
Nevím, co ti mám na to říct. Samozřejmě je to ještě v dnešní době použitelné auto, není z 80. let, ale snad je jasné Focus III či i30 budou někde jinde. Vývoj jde dopředu a věk poznáš na všem. Jmenoval bych ti snad všechny stránky automobilu. Víš co, necháme toho, počkáme, až přijde nová Octavia a pak si popovídáme o tom, co mohlo být na Octavii II lepší, tohle nikam nevede.
Avatar - kari.laz
11. 5. 2012 15:30
Re: TEST
takže nejsi schopný říct, co je na ní špatně a je to jen tvá domněnka. Co například i30 nabízí víc? Motory? To těžko. Výbava? Taky ne. Jízda? těžko, tam si nebudou mít co vyčítat. To že nová octavia bude s největší pravděpodobností lepší, než ta současná je fakt. Ale jinak z toho nikde nevyplývá, že Octavia II je auto, co nemá oproti současné konkurenci co nabídnout.
11. 5. 2012 17:53
Re: TEST
Hyundai samozřejmě nabízí méně motorů než ta Octavia, ale to neznamená, že Octavia by tím byla modernější. Ty motory od Hyundai jsou naprosto uspokojivé. Jízdně je Hyundai na špičce třídy podle všech ohlasů. Výbava, to samé jako s motory. Pokud s tím máš problém, srovnávej s Focusem, který těch motorů a výbavy má jako Škoda. Jak jsem již psal, pokud nejsi schopný přijmout, že o 8 let novější auto působí jinak, tak počkáme na novou Octavii, aby bylo jasno, v čem je moderní auto lepší.
Avatar - rohYpnol
12. 5. 2012 14:34
Re: TEST
jistě, nová i30 působí jinak, než dosluhující Octavia nebo Golf. Jen s tím rozdílem, že nabízí porovnatelné uživatelské hodnoty a v motorech a převodovkách je i30 "100 let za opicema", schází jakákoliv silnější motorizace, nejsou malé turbomotory, schází dvouspojková skříň, diesely ryze průměrné...
Takže ano, i30 určitě modernější JE, ale zákazník z toho nezískává prakticky žádný bonus :-!
12. 5. 2012 16:24
Re: TEST
Motory najdeš v i30 i velmi dobré, hlavně 1.6 GDI a CRDI, zbytek jsou pravda průměrné normální motory, to souhlasím, to ale nelze brát jako negativum. Že by VW mělo samé vynikající motory se taky říct nedá. To, že nevyměnili atmosféry za turbomotory je pro mě spíš bonus (jak jsme se bavili jinde) a silnější motory tam nedávají, protože tahle levná spotřební auta se prodávají se slabšími. Nikdo si do toho moc výbavy nedává, stejně jako by se nedával dvoulitry. Ale i to se časem změní, až lidi začnou tahle auta brát vážně a budou ochotni za ně utrácet. Většina lidí má v hlavě stále "přeci nedám půl milionu za Hyundai". Ale myslím, že tahle nálada je poněkud u konce. Co se týče převodovek, stejně jako spousta lidí bych do auta chtěl manuál, takže pro mě žádný problém, navíc tam je znovu potíž s tím, že by si to do toho nikdo nekoupil. Bonus je tedy očividně v tom, že pokud se obejdeš bez DSG, 180 koní a velmi speciálních prvků výbavy (což jsou téměř všichni běžní spotřebitelé), tak za dobré peníze koupíš moderní auto, které tak i působí.
Avatar - rohYpnol
12. 5. 2012 16:35
Re: TEST
Jenže potíž je v tom, že už jej nekoupíš za "dobré" peníze. Jistě, Hyundai moc dobře ví, co dělá. A vsadil na to, co mu jde dobře. Základní motory a pár výbav.
Jinými slovy - pro náročnějšího zákazníka i30 není, pro toho "průměrného" má jistě co nabídnout. jenže s cenou podle mě poměrně přestřelili. To ale vyřeší čas a nevyhnutelný cenový pád.
Stále tu ale zůstává ten fakt, že benefit nové generace oproti konkurenci není. Jediný pokrok je ve srovnání s předchozí i30.
12. 5. 2012 17:03
Re: TEST
Já myslím (ohledně té ceny), že tohle je velmi specifický stav, kdy je i30 úplně nové auto a koncernové vozy tohoto segmentu na úplném sklonku života. Čili ano, v současnosti beru, že Hyindaie nejsou tak cenově výhodné, jak jsme byli zvyklí, ale i tak mi to přijde jako dobrá cena.
Avatar - rohYpnol
12. 5. 2012 17:26
Re: TEST
290 tisíc za vůz BEZ klimatizace (+20 tis.) a bez možnosti automatické klimy, bez audia (+10 tis.) a bez téměř jakékoliv možnosti individualizace a se slabou benzinovou 1.4kou ti přijde jako dobrá nabídka? Joj 8-s

Např. Mégane Expression 1.6 74 kW komplet v elektrice, 2zónová aut. klima, audio, možnost individualizace 285 tis.
C4 Selection 1.6VTi 320 tis. ...
Golf raději zmiňovat nebudu...
12. 5. 2012 18:04
Re: TEST
Jednak si myslím, že oproti Méganu (jehož 1.6 má výkon jako ta slabá 1.4 od Hyundaie) a i C4 je i30 někde jinde a jednak francouzi přesně kvůli tomuhle autu nasadili šíleně nízké ceny, aby to alespoň někdo koupil. Paradoxně se dostali do pozice korejců před několika lety, kteří lákali především cenou. Ale uznávám, pochopím, když si někdo v současnoti koupí radši Mégane, to je taky bezpochyb dobrá nabídka, osobně bych si ale radši připlatil a nebo spíš počkal pár měsíců.
Golf stojí s 1.4 TSI 420 tisíc v nejnižší výbavě trendline a i30 s 1.6 GDI 350 tisíc v trikolor. Očividně se ve výbavách vyznáš, tak můžeš dorovnat ceny. Nicméně nepochybuji o tom, že v některých specifikacích to vyjde prakticky nastejno. Což ale nevadí, protože nová i30 se s odcházejícím Golfem dá směle srovnávat, a tak podobná cenovka vůbec není překážkou. Ale jak už jsem zmiňoval, je to velmi dočasný stav. Hovoříme tu o době, kdy je i30 nejdražší, co kdy bude a s touto optikou bych na to pohlížel.
Avatar - rohYpnol
12. 5. 2012 18:18
Re: TEST
Golf nepotřebuje na 1.6 GDI 1.4TSI, ale vystačí si i s 1.2TSI, to za prvé. Za druhé ten "základ" Golfu představuje reálně all-in (komlet elektrika, audio, tempomat, asistent rozjezdu, 2zónová aut. klima...), za což i ve vyšší výbavě i30 připlácíš...
Podívej se na ceny Renaultů v zahraničí a jeho prodeje. Nízká cena u nás je rarita a je dána opravdu masáží korejců. Korejci u nás vytlačili francouze, zřejmě i díky naivitě, že se jedná o "český" vůz...
Mégane nemá problémy s korozí, elektronikou, bateriemi, životností, má výbavu... Neúspěch je dán podle mě jen a jen špatně poskládaným ceníkem a marketingem. i30 je samozřejmě naprosto porovnatelný s Mégane, ale ne cenou. Hovořím o ceně české.
i30 podle mě dobrou cenovou nabídku v současnosti nepředstavuje. Dovybavením jsem min. o 50 tisíc výš než Mégane a stále mám slabší motor. A že Hyundai umí výkon především na papíře, je známo :-! Jo a záruku 5 let má i Renault...
12. 5. 2012 18:58
Re: TEST
Hovořím samozřejmě o slabším 1.4 TSI, ne o 160 koňové variantě. Ani silnější 1.2 se svými 105 koni (1.6 GDI má 135) nestačí ani náhodou. Nehledě na to, že takhle moc přeturbený pidi motor je snad to nejhorší, co lze. Naopak mírně přeplňovaná 1.4 může být celkem fajn a plně srovnatelná s moderní atmosférickou 1.6. Co se týče údajů na papíru, kilowatt je pochopitelně normalizovaná jednotka a nerozlišuje se na evropské a korejské kilowatty, jak zní některé narážky.
Mně by právě zajímalo, jak moc musím připlatit u i30 v trikolor oproti základnímu Golfu. Něco asi ano, ale pochybuji. že to bude nějak dramatické.
Co se týče českého vozu, Hyundai jen viděl, že Češi tu jsou posedlí škodovkami a kupují je, i když jsou neuvěřitelně předražené, tak jim muselo dojít, že to je jistým nacionalismem, tak založil marketing na tom, jak moc je i30 česká a očividně to funguje skvěle. To, že Česi kupují auto podle národnosti a ne podle kvalit, je jejich blbost. Tím nechci říct, že by i30 byla špatná, spíš to, že i kdyby to bylo nejlepší auto na světě, pokud nebude české (nebo alespoň evropské), Češi to kupovat nebudou. Takže v tomhle souhlas. Jinak je ale "češtější" než kde co, takže zas tak mimo to není.
A nová i30 má snad problémy s korozí, elektronikou, životností a bateriemi? To už někdo stihl zjistit?
No, na poměry Hyundai to není cenová bomba, jak už jsem psal, ale když člověk vezme v úvahu, kam se Hyundai s i30 dostal, je to přinejmenším cena adekvátní. A jak už potřetí opakuji, počkejme, až to nebude nejnovější auto ve třídě, pak to bude vypadat jinak.
Avatar - rohYpnol
12. 5. 2012 20:12
Re: TEST
1) zvláštní je, že problémy co do spolehlivosti má především právě 1.4 TSI. Ani 1.2 TSI není vzor spolehlivosti, ale...
2) nedávno tady proběhly v diskusi čísla a světe div se, silnější 1.2TSI na tom byl v pružnosti lépe než onen GDI. 1.4 TSI pak GDI zcela převýšil...
3) co se týče kW na papíře, tak není kW jako kW a to z toho důvodu, že záleží pouze na výrobci, kolik deklaruje výkonu. Pro VW je typické, že reálně je výkon poměrně vyšší. Motor pak na uvávanou hodnotu dobře jede. Naopak Hyundai volí raději co nejvíce kW na papíře.
Deklarovaný výkon pak samozřejmě má Hyundai i VW, jen s tím rozdílem, že VW má reálně třeba o 10 procent víc než udává...
4) nová i30 samozřejmě uvedené problémy zatím vykazovat nemůže, ale výrobní linka je stejná. A je otázkou, nakolik se z minulých chyb poučili...
5) jestli tě zajímají reálné ceny Golfů, tak se podívej na skladovky. Vybírám např. [odkaz]
TSI pojede lépe než 1.4 Hyundaie, komlpet v elektrice, klima, audio... Výhoda Hyundaie - pouze to, že je to nový model...
12. 5. 2012 20:32
Re: TEST
Problém s pružností je, že se dělá na jistý převodový stupeň od velmi nízkých otáček, kde turbo vede, když tam v těch nízkých otáčkách pere vzduch, potažmo benzín, kdežto atmosféra si logicky vystačí jen s atmosférickým tlakem. Když tu atmosféru ale vytočíš, nechytne se ani ta 1.4.
Je celkem běžné, že vozy po zajetí mají výkon vyšší, než udávaný, to není žádná výsada VW. Jen bych rád viděl nějaké měření, kde je ukázáno, že u Hyundaie to je naopak.
K poslednímu bodu asi tolik: [odkaz] Nesrovnávej za nerovných podmínek.
Avatar - rohYpnol
12. 5. 2012 20:38
Re: TEST
Mýlíš se. GDI se na 1.4TSI 90 kW nechytalo v pružnosti vůbec a ve zrychlení bylo také horší.
Čísla pro tvoji informaci:
0-100 km/h
99kW 1.6GDI 9,9s
90kW 1.4TSI 9,5s

80-120 km/h
99kW 1.6GDI 15.74s
90kW 1.4TSI 10.93s (rozdíl téměř 5 s!)

Silnější 1.2TSI 77kW v Altee XL
Pružnosť motora 80-120 km/h na 5. rýchl. stupni 15.1s (5.stupeň!)

Jeslti se nepletu, nedávno tu proběhl článek o udávaném výkonu VW vs. měřeném výkonu...
Jistě, skladové trikolory se prodávají za 300. Golf je na tom i tak lépe díky výbavě a jak jsem psal, motoricky taky. Citelně ;-)
12. 5. 2012 21:01
Re: TEST
Pokud budeš držet atmosféru v omezovači, tak se 1.4 TSI opravdu nechytne, to jediné jsem tím chtěl říct. Když máš podmínky, že musíš jet tolik a tolik km/h na takový a takový stupeň (který má navíc každé auto jinak, což měření nesmírně zkresluje - nevím ve prospěch koho) a sbírat to z nizoučkých otáček, nedivím se, že turbomotor zrychlí dříve. Jenže v reálu si právě podřadíš, pokud budeš potřebovat rychle akcelerovat. Výhoda TSI je dána metodikou měření, která turbomotoru vyhovuje, nedělá to z něj ale lepší motor.
K těm výbavám, porovnávat tabulky mě po chvíli omrzelo, nicméně auto.cz už to shodou okolností udělalo s námi diskutovanými výbavami trikiolor vs trendline v tabulce ve srovnávacím testu [odkaz] tak si lze udělat představu, jak to s těmi výbavami je. Každopádně nemám potřebu ti vše vyvracet, pokud někde v nabídce ostatních aut vidíš některé výhody, je to tak naprosto správně, těžko bude i30 ve všem nejlepší. To z ní ale nějak nedělá špatnou koupi, abychom se dostali k jádru věci. Ono se to často kvůli hloupostem dostane někam jinam.
Avatar - rohYpnol
12. 5. 2012 21:11
Re: TEST
Jestli je levnější i30 nebo Golf ponechám stranou.
Souhlasím i s tím, že pokud bys držel GDI v otáčkách max. výkonu, pak by stíhalo 1.4TSI 90 kW. Problém je v tom, že tahle podmínka je ZCELA nereálná.
Naprosto se ale mýlíš i v dynamice. Metodika 0-100 nedělá rozdíl mezi atmosférou a turbem a přesto je 90 kW TSI lepší. V pružnosti si můžeš pomoct u GDI podřazením, ale jen tím tratíš někde kolem vteřiny. A rozdíl mezi TSI a GDI je zdrcující.
Na pružnosti jasně vidíš, že i 1.2 TSI dokáže být lepší než GDI, a to porovnávám s Alteou XL... GDI může konkurovat jediným - spolehlivostí.
12. 5. 2012 21:52
Re: TEST
Ano, nikdo nepůjde s GDI do omezovače, jenže abys dosáhl maximálního výkonu TSI, nebo ještě lépe momentu na kolech, zdaleka nemusíš jít až do omezovače.
Jenže já nemluvím o metodice 0-100 ale o pružném zrychlení, myslím, že to z toho je poznat celkem jasně, když hovořím o zrychlení za stálé rychlosti na jistý rychlostní stupeň. Jinak ano, zrychlení z 0-100 má TSI o 0,4 sekundy rychlejší.
Avatar - Ronault.
12. 5. 2012 22:07
Re: TEST
Nějak tomu nerozumím, co se nám snažíš říct. Ve dvou přízpěvcích po sobě si protiřečíš.
13. 5. 2012 08:57
Re: TEST
V čem? Rád to uvedu na pravou míru.
Avatar - rohYpnol
12. 5. 2012 22:16
Re: TEST
a 1.2TSI je 0-100 pouze o 0,5s za GDI. Přitom jak jsem psal, v pružnosti je na tom lépe 1.2TSI. Doufám, že sis i ty jasně uvědomil, že GDI je možná dobrá atmosféra, ale dynamikou se jí více méně vyrovnává i 1.2TSI. 1.4 TSI i v nejslabší variantě je pak o level výš.
13. 5. 2012 09:10
Re: TEST
Testy pružnosti se dělají na učitý rychlostní stupeň z nízkých otáček, tam turbomotor jasně vede, to už jsem napsal, jenže v reálu si podřadíš a tu atmosféru z nízkých otáček nesbíráš, proto jsou tyto testy poněkud zavádějící. Nevýhoda atmosféry je pouze v tom, že si musíš podřadit, pak dosáhneš stejného zrychlení (0-100 i třeba těch 80-120 atd.) jako podobně výkonný turbomotor. Jak už jsem ale psal jinde, tohle by byla nekonečná diskuze typu benzín vs. diesel, nemá to smysl, je to věc pohledu a vlastně vůbec nevím, proč se to k tomu dostalo.
Je pravda, že turba dokážou z toho malého objemu vytřískat hodně, ale vzhledem k tomu, že to tomu motoru nedělá dobře, nepovažuji to za dobré řešení, obzlášť pokud s o pár deci větší atmosférou dosáhnu (když budu chtít) stejných dynamických schopností se spotřebou ne tak háklivou na styl jízdy.
Avatar - rohYpnol
13. 5. 2012 10:32
Re: TEST
To není o sbírání z nízkých otáček! 80-120 bylo u GDI na 4. převodový stupeň, naopak u 1.2TSI na 5. stupeň, tedy výhoda pro GDI, které bylo ve středních otáčkách. Přesto TSI lepší...
Pokud bys měl být u GDI v optimálních otáčkách výkonu, tak během 80-120 musíš podřadit a pak minimálně jednou naopak přeřadit... Nevýhoda atmosféry je tedy v tom, že výkon nedokážeš reálně zužitkovat.

"...Nevýhoda atmosféry je pouze v tom, že si musíš podřadit, pak dosáhneš stejného zrychlení (0-100)..."
No právě jak vidíš, tak nedosáhneš. I v tomhle je lepší 1.4TSI a papírově mnohem slabší 1.2TSI je o tolik horší než GDI, o kolik je GDI horší než 1.4TSI.
13. 5. 2012 11:39
Re: TEST
Test jsem nečetl, ale z logiky věci by vyplývalo, že 5. stupeň u TSI zvolili právě proto, že při 80 km/h měl podobné otáčky jako GDI na 4. a kompenzovali tím už mnou kritizované rozdílné převodové poměry. Jinak by to srovnání už bylo úplně mimo.
Navíc já nevím jak ty, ale v životě jsem nezrychloval třeba při vjezdu na dálnici tak, že bych dupnul s plynem až na podlahu, jen to trochu přišlápnu a naprosto uspokojivě to zrychlí, takže zdaleka plný zátah nevyužívám a to nemám ani těch 130 koní. S TSI už bych tedy tuplem nešel až na podlahu a i když by se občas větší zátah hodil, bavíme se tu očividně spíše o kravinách, které člověk zužitkuje opravdu jen výjimečně. Jinými slovy, kdybych jel v i30 vedle Golfu na dálnici, já měl fixně 4 on 5 a oba dupli na plyn, ujede mi, ale to je mi upřímně úplně jedno. A když bychom to opravdu chtěli hnát, pošlu to do 6000, TSI bez problémů ujedu a ještě s nižší spotřebou a aniž bych motor příliš oddělával. Jak říkám, je to o úhlu pohledu, nemá smysl dále pokračovat v nekonečné diskuzi, kde budeme opakovat stále to samé, dle mého to je jen produkt touhy po co nejnižších tabulkových emisích, který by výrobci sami od sebe nedělali, protože to není úplně košer konstrukce. Nicméně do dnešní doby se to hodí, na papíře to má spotřebu jak atmosféra stejného objemu, výkon jako atmosféra větší a je, jak se říká, dieselově sportovní, prodávat se to musí skvěle.
Avatar - rohYpnol
13. 5. 2012 12:27
Re: TEST
1) Údaje o pružném zrychlení na 4. vs. 5. stupeň nejsou z jednoho testu. Nikdo tím žádné rozdílné převodové poměry nekompenzoval. Jen jsem tím chtěl říct, že GDI nebylo znevýhodněno nízkými otáčkami v tomto porovnání. 4ka v 80km/h je naprosto adekvátní převodový stupeň, podřadit můžeš max. tak na 3ku, jenže podřadíš a do omezovače kousek a zase řadíš 4... a ztrácíš vteřiny.
2) Tvůj problém je v tom, že stále jen teoretizuješ. Čísla ale hovoří jasně a jak jsem psal již nejméně 3x, 0-100 km/h nerozlišuje mezi atmosféra x turbo a přesto i zde GDI je přesně mezi 1.2 TSI a 1.4 TSI. Tvoje doměnky o tom, jak si podřadíš atp. jsou tudíž zcela liché. Prostě teoretizuješ a vaříš z vody.
3) souhlas, debata ukončena ;-)
13. 5. 2012 13:36
Re: TEST
Tak to pak ano, nicméně i tak se obvykle ty testy průžného zrychlení dělají z jistých otáček obvykle i z jednoho stupně, jenže tam to narazí, když má nějaký vůz hodně odlišné převodové poměry, což byl zřejmě tento případ. Pokud ne, je to na pováženou. Ale schálně si to zkusím u sebe těch 80-120, ale nějak ze zkušenosti bych řekl, že to bude rychleji, než je ten údaj u GDI. >:D
No, mně naopak právě ta čísla připadají jako teoretizování, protože obvykle nikdo maximální zrychlení ať už z nuly na sto tak pružné nevyužívá a abych dojel normálně zrychlující TSI, stačí u atmosféry jen trochu přišlápnout plyn (logicky se musí dorovna přísun benzinu za časovou jednotku). Bonusem je vyšší životnost, ustálenější spotřeba a vyšší absolutní rychlost, když na to fakt šlápnu. Pominu-li tedy pevný start (což je i případ zrychlení z 0-100), kde se turbo zezačátku asi rychleji vysbírá. Co jsem koukal na podrobnější údaje, ta TSI jedou dobře hlavně ze začátku, než se atmosféra dostane do otáček, takové zrychlení z 0-60 je paráda.
Avatar - rohYpnol
13. 5. 2012 13:48
Re: TEST
Jistě - zase "tobě připadá..." tobě může připadat co chceš, čísla hovoří jasně :-!
K tomu, že čísla jsou teoretizování - ta zrychlení 80-120 jsou MĚŘENÁ, nikoliv tabulková (až na Alteu XL, tu jsem dohledal...). A jestli se domníváš, že deklarované zrychlení 0-100 nedosáhneš, tak bude něco špatně mezi volantem a sedadlem řidiče... navíc zcela logicky - horší eventuelně budeš u GDI i TSI
Takže závěr - klidně si dál teoretizuj, já ti uvedl jasná čísla :-!
13. 5. 2012 14:34
Re: TEST
Poněkud to překrucuješ, já nezpochybňuji pravost měřených údajů ani dosažitelnost těchto hodnot. Já říkám, že tyto maximální hodnoty nikdo běžně nevyužívá, tudíž se mi ani nikdy nestane, že by přede mnou normálně zrychloval Golf TSI a já ho nemohl dohnat. Nejenže tedy nebudu brzda provozu, ale ten motor mi déle vydrží, bude žrát prakticky stejně (někdy žere víc turbo, někdy atmosféra, povětšinou stejně) a ve sportovních choutkách mě uspokojí více vyšším výkonem před omezovačem a s tím spojenou zábavou. Já osobně bych to za okamžitý zátah (což je v mých očích jediná výhoda downsizingových motorů) nevyměnil, ty holt ano a tím bych to uzavřel. Měj se.
Avatar - Ronault.
12. 5. 2012 20:47
Re: TEST
Kilowaty na papíře jsou fajn, normované o to více, ale je taky dobré ty kilowaty mít i pod kapotou tehdy, když to potřebuju a ne když nepotřebuju, plus nejen kilowaty jsou důležité.
Avatar - Ronault.
12. 5. 2012 00:26
Re: TEST
V Champion ten motor bude mít 81 kW, stejně jako v Yeti.
11. 5. 2012 11:32
Re: TEST
Augustin - neda sa niekde pozriet ten test i30 vs golf aj na internete v plnom zneni? Dik
11. 5. 2012 11:41
Ani paviáni neobstojí!
Přesně tak; a konečně! Skákající paviáni jako typičtí zapřísáhlí kritici třeba právě i30! Skáčou, drápou, holozadkují, močí a voblizujou a kdo ví co vše... ale nenechme se zastrašit: Hyundai TO s přehledem a noblesou vydrží!

>:-[]

Tady je další důkaz: "Pokračující mimořádný zájem zákazníků o model Hyundai i30 ukazují výsledky březnových prodejů. Model i30 tak potvrzuje svou ambici stát se nejprodávanějším vozem v České republice. V březnu letošního roku bylo prodáno 547 vozů i30, což je oproti březnu loňského roku nárůst téměř o 40%. S podílem 18,9% je tak model i30 jedničkou v segmentu C. Prodeje i30 zaznamenaly značný nárůst, přestože celkové prodeje v segmentu C klesají. Za 1. čtvrtletí letošního roku si koupili zákazníci v České republice 1068 vozů i30, což je ve srovnání se stejným obdobím loňského roku nárůst o téměř 30% a i za první čtvrtletí je i30 nejprodávanějším vozem v segmentu C."

Hyundai! >:-[] :yes:
Rozbalit vlákno
4
Avatar - kari.laz
11. 5. 2012 11:44
Re: Ani paviáni neobstojí!
překonáváš se. Třikrát úplně stejný příspěvek během osmi minut. Koukám, že jsi zlepšil ovládání své oblíbené kombinace CTRL+C - CTRL+V. Už to ovládáš doslova bravurně >:D

Ale nějak ti ta tvá teorie pokulhává v dubnu se ti prodalo už jenom 480 kusů i30. Tedy o 67 kousků méně.
11. 5. 2012 15:24
Re: Ani paviáni neobstojí!
Prodeje a čísla ovšem nejsou teorií... sám jistě dobře víš, KDO je u nás na prvním místě v prodejích z dovozové ;-) ... Hyundai >:-[]

V České republice bylo v dubnu prodáno 1 531 osobních vozů Hyundai a nárůst prodejů ve srovnání s dubnem roku 2011 dosáhl 57,3%. Podíl značky Hyundai na českém trhu v dubnu činil 9,2% a Hyundai je dlouhodobě druhou nejprodávanější značkou v ČR.

"Nejprodávanějším modelem značky byl za duben model i30, kterého se prodalo 480 kusů. Jeho prodeje vzrostly meziročně o 47,2% a je s podílem 18,1% jedničkou v segmentu C. Druhým nejprodávanějším vozem byl v dubnu model ix20, který si koupilo 356 zákazníků, a jeho prodeje oproti dubnu loňského roku vzrostly o 111%. Dalším úspěšným modelem značky Hyundai je model i20, kterého se prodalo 350 kusů a jeho prodeje meziročně vzrostly o 32%. Model ix35 si pořídilo 212 zákazníků a zaznamenal meziroční nárůst prodejů o 42,3%."
Avatar - kari.laz
11. 5. 2012 15:35
Re: Ani paviáni neobstojí!
CTRL+C
CTRL+V

>:D >:D >:D
Avatar - kari.laz
11. 5. 2012 15:39
Re: Ani paviáni neobstojí!
Za první čtyři měsíce se u nás prodalo o 558 Hjondéé víc než loni a za první čtyři měsíce, se u nás prodalo o 1190 Škodovek víc než loni.
11. 5. 2012 11:50
Odjezd
Opravdu bych nechtel byt ten, kdo s tim autem nakonec musel odjet. :*) >:D
Rozbalit vlákno
3
Avatar - Ronault.
12. 5. 2012 00:27
Re: Odjezd
Jako myslíš, kdo si koupí i30, jo? >:-[] >:D
12. 5. 2012 10:32
Re: Odjezd
Takhle jsem to nemyslel! No, ikdyz... >:D :yes:
Avatar - rohYpnol
12. 5. 2012 14:29
Re: Odjezd
když to dealer opičkám nedokázal prodat, tak je to zaslužené, ne ;-) ?
11. 5. 2012 11:51
ENJOY
[odkaz]
Rozbalit vlákno
1
11. 5. 2012 12:45
Re: ENJOY
Originalitou to nehýří, ale jinak vypadá sympaticky :yes:
Jen ten rachotící naftový čtyřválec mi tam moc nepasuje 8-s
Avatar - rohYpnol
11. 5. 2012 18:40
Objektivita paviánů
Dokonalý test. Opičky prokázaly zančnou dávku šikovnosti, umu a objektivního zhodnocení. Přeloženo do lidského:
1) i blbá opice pozná, že tohle nejsou aero stěrače... si z nás děláte kozy...
2) kůže v interiéru fakt nevoní a je hnusná, není o co stát
3) plasty v interiéru nejsou žádná sláva, raději zmizíme...
4) sorry i30ko, nezaujalas nás, jdem pryč

Stát tam Golf, tak opičky spapkají všechny hadice z motorového prostoru a kůži krásně voňavoučkou rozžmoulají na cucky... :-!
Rozbalit vlákno
2
12. 5. 2012 00:23
Re: Objektivita paviánů
tys bol vzdy topper v koncernovom kabate :-!
Avatar - rohYpnol
12. 5. 2012 10:24
Re: Objektivita paviánů
A proto je auto mých snů... ?!?!

Tys byl vždy intelektem na základní úrovni :-!
11. 5. 2012 20:02
okopirovane od Volkswagenu
Prvy kto nechal otestovat svoje auto pavianovi bol Volkswagen.

[odkaz]
Rozbalit vlákno
2
11. 5. 2012 23:16
Re: okopirovane od Volkswagenu
>:D >:D :yes:
Avatar - Ronault.
12. 5. 2012 00:28
Re: okopirovane od Volkswagenu
>:D :yes: Taky dobré.
Avatar - Ronault.
12. 5. 2012 00:30
Darwinova cena
Tak tahle reklama by mohla vyhrát nějakou obdobu Darwinovy ceny pro marketing, aneb jak udělat reklamu tak, že se obrátí proti vám. 8-s

A to jsem si doteď myslel, že nejshorší reklamu dělá české zastoupení, asi jsem se spletl. >:D
Rozbalit vlákno
1
12. 5. 2012 10:13
Re: Darwinova cena
Jo, tak je dost blba, ale zas, co cekas od jakyhokoli marketingovyho experta... dyt to bud je nekdo kreativni, a ma dobry napady a umi neco prodat, anebo je * a dokaze roky studovat takovou sracku jako marketing...
12. 5. 2012 10:09
Ponauceni
Z prispevku mistnich bazarovejch kovboju vime, ze si hyundai koupi jen pavian, ale zrejme pak po svete beha vic uspesnych pavianu, a chtel bych se zeptat mistnich bazarovejch kovboju, co osedlavaj to pravy rozlitany orechovy z reichu, nevadi vam, ze i takovej ten pavian si muze dovolit dvakrat drazsi auto, ktere je ke vsemu nezaprdeny, a vy osedlavate second-hand zbozi?
Si hrajete na nobl sasky, pritom vetsina z vas v zivote nesedela ve svym vysnenym aute, a to boli, coz se samozrejme projevuje i v stylu vasi diskuse.
Rozbalit vlákno
4
Avatar - Ronault.
12. 5. 2012 11:07
Re: Ponauceni
A v čem jezdíš ty, borče. Dle tvé logiky a tvégo podání minimálně 911 Turbo.
Avatar - rohYpnol
12. 5. 2012 14:20
Re: Ponauceni
Špatně si se zeptal. Správná otázka zní - "V jakém měřítku jezdíš, 1:43?"
13. 5. 2012 14:11
Re: Ponauceni
Jestli by se to merilo tim, v cem nebo v jakym meritku jezdis, tak ses asi na spodku potravinovyho retezce... nemela by ta otazka znit tak, jak se chovas? ;)
13. 5. 2012 14:05
Re: Ponauceni
Ronaulte, tys asi tu logiku prispevku uplne nepobral, dle me logiky, nejde o nic jinyho, nez o trapnost kecu, ze by hyundai koupil jen pavian, a ted to nebylo mysleny na tvoje prispevky, nechapu, proc se toho chytnes prave ty, ale ok, je zajimavy, ze zadnej normlani clovek, vyvazejici si * v premiove tride nema nutkani kopat do hyundai, nakonec ani do zadnyho auta.
A zrovna trapny to je od lidi nadavajicich na hyundai z rozlitanych 10 letejch peugeotu treba.
Nerikam ze k tem autum nemuzou mit nejakej citovej vztah, ale uprimne, vim co byla treba 307ka sa *, tak takove faux pas si od H/K hodne dlouho nepamatuju. To o nejake kvalite vypovida. A to hyundaie rozhodne nemame ani v rodine, ale nemyslim si, ze bych mel jakykoli nutkani na to auto nadavat. Nahodou v nekolika kategoriich se potvruje kvalita korejcu.
To ze natocili blbou reklamu, no tak marketingovej expert anglicke pobocky je zrejme vypatlanejsi, nez prumer marketingovych expertu...
Jo, a abys byl rad za informaci, neosedlavam zadny auto, ktery ted ani nepotrebuju, a od rodicu nechci. A kupovat si 20 lety * mi zrovna taky nedava smysl, satisfied? ;)