Prepocet je jasny: vyhodis vsetky japonske, korejske, francuzske, talianske a americke plecky, a zostane ti len kvalita: 1.Fabia, 2.Polo, 3.Ibiza...
A k tomu doplnis este par slov o tom, ze Fusion sa nerata lebo to je predsa vypredaj (uz zo 3 roky), a este spomenies ze na polo su stale poradovniky, zufali klienti nocuju pred autosalonmi VW a cakaju na chvilu ked dovezu aspon par kusov noveho polo-auta, o ktore sa zase strhne hromadna bitka...
Musí to být ovšem jen jedna z mnoha tváří diskutéra. U něho absentuje bohužel jakákoliv stopa vlastní invence. Ale i tak, jakožto zdroje imitace, mě neskonale těší, číst tu své slogany z cizích prstů, to hřeje :-)
Sakra chlapáci, já tu dělám doktorovi zadarmo poměrně slušnou reklamu a vy si ještě budete stěžovat?? Kurňa doktore, já na sobě makám jak čert, předávám tvé myšlénky a snažím se tu umravňovat ty naše nezbedy a ty po mě koukám jedeš jak slepičák po flusu. To si zasloužím?? Já na ostatní tvým chlebem, ty mně to oplácíš vlastním kamením... Ach jo.. je mi smutno... :'-(:-( Ale za ten ventilek bych ti měl snad koupit flašku. Z doslechu vím že máš rád whisku. Tak ještě napiš značku. Chivaska je už virtuálně moc profláklá... >:-[] >:D
já Mejsny sjížděl v bedně. Knížky budou rozhodně lepší jak televize, nicméně i na ten seriál se dalo koukat. Ale nevím nevím, jak je naše blahorodí GTI kované v trestním právu... ;-):-)
no knížky jsou o dost lepší.odehrávají se někde na přelomu 40-50 let seriál teda ten barevný je z 80-tých let.No doktor...někdy si myslím,že než advokát je to majitel reklamní agentury živené koncernem >:D
Dottore nečekal jsem, že už v srpnu to mám jistý... >:D Ale přesto díky, je vidět, že jsi dobrým učitelem, který umí ocenit (kvartálním)ventilkem ty své vyvolené. Ukázal jsi mi cestu, otevřel oči, donutil na sobě makat a především se zamýšlet. Tvá moudrá slova mě provázela a snažil jsem se je předávat i dál. Ty jsi to pochopil jako kopírování, většina neználků však ne... Fakt jsi mi s tím tvým ventilkem udělal radost. Je to takové úsměvně dětinské. Ale vlastně proč ne, že jo?? Člověk stárne a většinou moc důvodů ani času k veselení za celý ten rok nemá a ty mě už teď takhle vysoko nominuješ?? Ještě jednou díky. Je to od tebe, no jak jinak než kolegiální a kamarádské... ;-) Apropos, ty jeden náš mravokárče, uvolni se trochu a napiš nám jak bylo na dovolené... Mě ta moje dovča teprve čeká, tak jen abych věděl na co se připravit, co fotit, kolik si sebou vzít ojrů (půl mega ale ne... >:-[] ) a na jaká auta se zaměřit... ;-)
už teď jak zmerčím na silnici jakýhokoliv Outlandera, mačkám plyn na podlahu, žhavím turbo a kvedlám jak o život, plná nebo přerušovaná, červená nebo zelená, hlavně pryč od toho šílence...
Jsem připraven se hájit odkazem na "krajní nouzi". Že prej tobě podobní jsou schopni i pokousat psa. >:-[]
Ja podobnym zpusobem radeji ujizdim ridicum rendliku Thalia, protoze jejich chovani na silnici byva zcela nevypocitatelne, jak jiz vyplyva ze same podstaty veci.
Subkompaktní čísla. Pomineme-li skutečnost, že pravý eurodrzek přes léto auta nekupuje, mám přesto ve dvojím umístění trochu kino.
Tak především kalina... tři kousky. Jako Honda City. Zajímavé sousedství zájmu. V tomhle plavu, prostě... nevím. Nevím, jak se to dělá, když se kupuje kalina. Héj, je tu někdo, kdo si koupil v tomto století kalinu? Ať napíše motivaci, důvod a tak vůbec. Jistě to bude zajímavé...
No, a pak teen Fusion. To mi teda vrtá v hlavě a ne a ne na to přijít. Bezmála šest set kousků... dokonale pokořená Fiesta. Čím to je? Zahraniční čísla takhle ve prospěch fusionu nakloněna jistě nejsou. Tak co za tím vězí? Mimořádná krása karoserie pro český voko? Mimořádná technika? Nebo snad mimořádná cena? Ví to tu někdo?
Nezbývá, než si tabulku napsat sám:
1. POLO
2. Fabia
3. Ibiza
4. Fiesta
5. POLO (výběh, jasně) ;-):yes:
Vedle mainstreamu (včetně supermainstreamu) pochvalme též skromný výskyt premiální (subpremiální) nadstavby (nadstavbičky). V prvním případě je to MINI a v druhém Míťa. Je vidět, že i mezi malými vozy se najdou velcí kupci...
P.S Číslem měsíce je číslo... 1.983. Jo, jo, síla Koncernu je nezlomná...
Co je za uspechem Fordu Fusion? Jak proste, mily Watsone. Je to jedine auto z teto tridy, ktere netaha bricho po zemi. Ono k tomu, aby se dojelo s autem teto tridy po polni ceste na chatu neni treba 4x4, ale jen trochu vyssi svetlou vysku. A proc tedy ne SX4? Protoze ma italsky motor. A auto, ktere ma zasadni komponenty vyrobene v Italii, Francii, nebo Turecku, proste zkuseny cesky spotrebitel moc nemusi. Takze tak... :-!
Nedavno fungl nova bila, cerna strecha, druha generece zapujcena jako "nahradni vozidlo", testovana bohuzel pres mesic a pul, ale darovanemu koni.. a vyzkouset se ma vsechno, no i kdyz.... Penize bych za ni rozhodne dobrovolne zadne nedal. Skodovka by mela naopak sama platit vsem, co s ni dlouhodobe jezdi a musi poslouchat ten zvuk sekacky. Tak s klidnym svedomim rikam, ze to auto patri k tem nejhorsim autum co jsem kdy vyzkousel. A jeho koupi rozumnemu cloveku nedoporucuji.
Ono to ti "znalci", co si kupují Fusiona, poznají, že je SX4 spřízněné s Fiatem, i když Fiat měl velmi malé slovo ve vývoji, co :no:
Důvod je ten, že Fusion je levný a velký, nic víc kvality či snad dokonce nějaké vyspělosti od něj čekat nejde.
Ma rozhodne vice kvality ci vyspelosti nez konkurecni "domaci" vuz pred nim. A na nedavno oprasene faceliftovane Renault Clio to take porad staci, jak vidis a v servisnich nakladech je Fusion o generace pred vsema Rendlikama. V TUV 2009 Fusion atakuje s Porsche 911 na 3 miste Toyotu a Mazdu, o tom u Renaultu jen roky marne snite.
[odkaz]
Koupit dnes treba podbiziveho Megana je velky risk, ktery se tvrde vymsti majitelum v naslednych nakladech na servis.
Chápu, že ty umíš reagovat jen TUV, ale zkus si trochu přečíst místní diskzní forum a nejvíce diskuzí je o Fordech a problémech o nich, proč?
Otázku TUV a jeho hodnocení jsme tady mnohokrát probrali, stejně jako jsem já tady s tebou probral rozdíl mezi písmeny "E" a "O", ale od té doby jsi v pozorovacích schopnostech nepokročil... jestli takový pokrok máte i u vás ve Fordu, tak to potěš :-( >:-[]
O čem sníte vy ve Fordu? Že se jednou vyrovnáte v image VW, interiérům Renaultu, jízdním vlastnostem BMW, designu Citroenu?