Ekonomika
Anonym
0
strejda Serjoža Makaron je vůbec s těmi svými odhady mimo mísu, to je známá věc
Přejít do diskuze
jo, podobné tabulky má strejda Sergio na každou zemi taky, ale naposledy co jsem je viděl, tak měl u každého auta o 0 na konci víc >😁, jako kdyby ti lidi nepochopili, že toho musí kupovat více, aby ty jeho tabulky měly smysl :-!
To víš já na to mam svý zdroje, tyhle tabulky mam na skoro každou zemi.....
nedávno sme tu krásně debatili jak je luxusní prémie úspěšná v USA a pak ztoho vylezlo 180 místo pro BMW 7 a Audi A8 nebylo ani v TOP 250 😄))
A nejsúspěšnšjí autem je BMW 3, o kterým si tady jistí lidi myslí, že v tom jezdí elita amíků, top manažeři, v reálu to maj bohatí studenti, svobodný holky a pár nadšenců M3....
Je to něco jako Mustang, akorát je to německý a má to víc kar. variant, ale jinak podbný spektrum zákazníků....
Halt nezbývá si přiznat, že ti manažeři sedí v USA za volantem lexusů, infiniti, cadillaců, toyot a starší generace za buicky, lincolny.
D3 tam v týhle kategorii boduje jedině E a S kláda
nedávno sme tu krásně debatili jak je luxusní prémie úspěšná v USA a pak ztoho vylezlo 180 místo pro BMW 7 a Audi A8 nebylo ani v TOP 250 😄))
A nejsúspěšnšjí autem je BMW 3, o kterým si tady jistí lidi myslí, že v tom jezdí elita amíků, top manažeři, v reálu to maj bohatí studenti, svobodný holky a pár nadšenců M3....
Je to něco jako Mustang, akorát je to německý a má to víc kar. variant, ale jinak podbný spektrum zákazníků....
Halt nezbývá si přiznat, že ti manažeři sedí v USA za volantem lexusů, infiniti, cadillaců, toyot a starší generace za buicky, lincolny.
D3 tam v týhle kategorii boduje jedině E a S kláda
No tím si taky obejvil ameriku, to že Fiat neumí dělat větší káry víme, proč myslíš že si koupil chrysler, jen kvůli vstupu na us trh to nebylo....
Fiat umí dodávky a miniauta a pak káry jako ferrari, ten zbytek mu nějak nejde. Naštěstí střední a vyšší střední zas umí chrysler, stejně jako suv a mpv >😁
Fiat umí dodávky a miniauta a pak káry jako ferrari, ten zbytek mu nějak nejde. Naštěstí střední a vyšší střední zas umí chrysler, stejně jako suv a mpv >😁
Tak tos objevil Ameriku, v malých vozech jako je Panda Fiat žádný větší problém nemá ani mimo Itálii, ale bavíme se tu o Bravu, což je nižší střední a v nižší střední/střední je Fiat už poměrně dlouho prodejně "impotentní"... 😉
Čekal jsem na Tebe Barrichello, nechtěl se mi už večer hledat odkaz registrace vozů v Itálii, ale myslel jsem střední třídu, tak co jsem si pamatoval, asi špatně. Ale to je jedno, Italský trh se propadá bohužel pro FIAT...snad jen dočasně, ale po té co Moody's snížila rating 12 italských bank, tak nevím, jak se situace vyvine :no:
Nechci vám do toho kecat, ale v Itálii lidi kupují nejvíc tohle😒br />
Výsledky za 1-3/2012
Takže první dvě místa domácí produkty, v TOP 10 rovnou 4. Golf až na čtvrtém místě, Polo šesté a na paty mu dýchá Yaris.
1 Fiat Panda 10,293 7.4%
2 Fiat Punto 7,132 5.1%
3 Ford Fiesta 5,071 3.7%
4 VW Golf 4,420 3.2%
5 Lancia Ypsilon 3,913 2.8%
6 VW Polo 3,437 2.5%
7 Toyota Yaris 3,279 2.4%
8 Fiat 500 3,107 2.2%
9 Opel Corsa 2,880 2.1%
10 Citroen C3 2,794 2.0%
Takže první dvě místa domácí produkty, v TOP 10 rovnou 4. Golf až na čtvrtém místě, Polo šesté a na paty mu dýchá Yaris.
1 Fiat Panda 10,293 7.4%
2 Fiat Punto 7,132 5.1%
3 Ford Fiesta 5,071 3.7%
4 VW Golf 4,420 3.2%
5 Lancia Ypsilon 3,913 2.8%
6 VW Polo 3,437 2.5%
7 Toyota Yaris 3,279 2.4%
8 Fiat 500 3,107 2.2%
9 Opel Corsa 2,880 2.1%
10 Citroen C3 2,794 2.0%
Tobě je 41? Typuji tě na 13 a k tomu ještě mentálně zaostalý. Že tě potkám na silnici se nebojím. Pokud nepojedeš v sanitce přikšírovaný vzadu. Předpokládám, že orangutani ještě nemají právo na skládání zkoušky na řidičský průkaz.
Nechápu co dělá SX4 v nižší střední, to by tam mohla být klidně Panda. Většina i malých vozů je proti tomu maďarskému japonci prostorově mnohem štědřejší.
Bravo mělo s prodeji v Itálii problémy ještě před příchodem Guillietty...
Že si místo Brava kupují něco jiného je logické, jde o to, proč nedávají přednost domácímu produktu...
Že si místo Brava kupují něco jiného je logické, jde o to, proč nedávají přednost domácímu produktu...
Protože, v Itálii si kupují Golfy a Guilietty, Quasqaie a Dustery a klesl italský trh o 20 %. Ale i tak je co do velikosti italský trh něco, kde český a slovenský, slovinský, polský a rakouský trh dohromady nikdy nebude. Belgický trh je větší jako náš, ale je to tím, že si tam auta kupují také i angláni. 😄 [odkaz] strana 3 je zajímavá
A kdo je obvykle schopný to lépe prodat? Marketing je důležitý, ale ani on sám o sobě dlouhodobě nestačí, bez určité celkové kvality mu lidi časem prostě nebudou věřit. Např. Např. Fiat se svým prvním sériovým dieselovým přímovstřikovým pokusem neuspěl, VW/Audi s ním naopak slavilo až nečekaně neskutečný úspěch a rozhodně to nebylo jen o samotném marketingu.
Fiat je v Itálii něco jako u nás Škodovka, ale podívej se na podíl prodejů Brava v Itálii a podíl prodejů Octavie u nás. Proč Bravu více nevěří ani v samotné Itálii?
Fiat je v Itálii něco jako u nás Škodovka, ale podívej se na podíl prodejů Brava v Itálii a podíl prodejů Octavie u nás. Proč Bravu více nevěří ani v samotné Itálii?
tak to není pravda, důležitá je ziskovost společnosti, a FIAT v kat. M1 u Vás v SR není zrovna na špatné pozici [odkaz]
i AUDI, VOLVO, MAZDA, MITSUBISHI, HONDA jsou na tom stejně nebo hůře, automobilky pod 100 neberu, a SR trh není pro FIAT rozhodující. Celosvětově je koncern FIAT na dobré pozici, i když by si zasloužil lepší umístnění. Svět se vyvíjí, a dnes někdo uvažuje o konci FIATu za 5 let tu bude situace jiná pro více tradičních výrobců, protože nový výrobci se stále formují a přicházejí ve větší síle. Záleží na poptávce, ne na nabídce.
i AUDI, VOLVO, MAZDA, MITSUBISHI, HONDA jsou na tom stejně nebo hůře, automobilky pod 100 neberu, a SR trh není pro FIAT rozhodující. Celosvětově je koncern FIAT na dobré pozici, i když by si zasloužil lepší umístnění. Svět se vyvíjí, a dnes někdo uvažuje o konci FIATu za 5 let tu bude situace jiná pro více tradičních výrobců, protože nový výrobci se stále formují a přicházejí ve větší síle. Záleží na poptávce, ne na nabídce.
Bože..., mám čím dál silnější dojem, že za zrodem tvého génia byl nějaký ten incest, docente- icescente... >😒]
spíš kdo je to schopný lépe prodat...bohužel u fiatu jaksi moc nefunguje marketing...takže se prostě neprodává...pokud se nepočítá rodná itálie...kde je fiat a spol něco jako pro nás škodovka... 😉 fiatu taky moc nenahrává nevalná pověst u nás...a jistě i v jiných zemích...kde maj zakořeněno že fiaty a spol jsou poruchové reznoucí šroty... 😉
tak není to Maserati Quatroporte S, ale ten zvuk mi stačí, je sytý v kabině a venku ho fakt neřeším, to je mi putna, zda se někdo vykroutí, lidi se spíš dívají na krásné auto, než, že by se točili za zvukem. :yes: už mě pár lidí zastavilo a ptalo se jaké to auto je, že jej chtějí koupit, ale že nemají reference. Takže tak, to se v Octavii nestane v té sedělo více než půlku národa.
Tak nevím jestli nevýrazné! Já si myslím pravý opak... Hyundai jde totiž výrazně vzhůru... Např. aktuálně automobilce Hyundai stoupl v prvním čtvrtletí zisk o 31 procent! To je výrazný růst... nemluvě o tom, že celosvětově je Hyundai-Kia motors někde kolem 4. místa na světě! ...
[odkaz]
Myslím, že táto "neznalosť" je dosť bežná ...
Fiat je jednoducho už u nás "ohrozený" druh a zachraňujú mu trh len úžitkové vozidlá ....
Myslím, že táto "neznalosť" je dosť bežná ...
Fiat je jednoducho už u nás "ohrozený" druh a zachraňujú mu trh len úžitkové vozidlá ....
jo, tak mám EMOTION, tempomat je super, ale žere tak o půl litru více. mám ve výbavě vše jen ne xenony, což mě mrzet nemusí, svítí to i tak krásně. denní svícení by asi taky ubralo na spotřebě, ale v roce 2006 to nebylo na programu dne :yes:
Co to tu meleš??? Já o úspěchu Hyundai a ty o klávesách! No budiž ti k dobru, že některé klávesové zkratky jsou ti známy 😉 ...
Jinak zpět k autům, k Hyundai: "V České republice bylo v dubnu prodáno 1 531 osobních vozů Hyundai a nárůst prodejů ve srovnání s dubnem roku 2011 dosáhl 57,3%. Podíl značky Hyundai na českém trhu v dubnu činil 9,2% a Hyundai je dlouhodobě druhou nejprodávanější značkou v ČR. Nejprodávanějším modelem značky byl za duben model i30, kterého se prodalo 480 kusů. Jeho prodeje vzrostly meziročně o 47,2% a je s podílem 18,1% jedničkou v segmentu C. Druhým nejprodávanějším vozem byl v dubnu model ix20, který si koupilo 356 zákazníků, a jeho prodeje oproti dubnu loňského roku vzrostly o 111%. Dalším úspěšným modelem značky Hyundai je model i20, kterého se prodalo 350 kusů a jeho prodeje meziročně vzrostly o 32%. Model ix35 si pořídilo 212 zákazníků a zaznamenal meziroční nárůst prodejů o 42,3%." >😒]
Jinak zpět k autům, k Hyundai: "V České republice bylo v dubnu prodáno 1 531 osobních vozů Hyundai a nárůst prodejů ve srovnání s dubnem roku 2011 dosáhl 57,3%. Podíl značky Hyundai na českém trhu v dubnu činil 9,2% a Hyundai je dlouhodobě druhou nejprodávanější značkou v ČR. Nejprodávanějším modelem značky byl za duben model i30, kterého se prodalo 480 kusů. Jeho prodeje vzrostly meziročně o 47,2% a je s podílem 18,1% jedničkou v segmentu C. Druhým nejprodávanějším vozem byl v dubnu model ix20, který si koupilo 356 zákazníků, a jeho prodeje oproti dubnu loňského roku vzrostly o 111%. Dalším úspěšným modelem značky Hyundai je model i20, kterého se prodalo 350 kusů a jeho prodeje meziročně vzrostly o 32%. Model ix35 si pořídilo 212 zákazníků a zaznamenal meziroční nárůst prodejů o 42,3%." >😒]
Co je to za pitomost??? Kdo toto řekl??? Říkám to v naprosto jiném smyslu: Hyundai je prostě úspěšná... a je prostě vidět a slyšet... o tom tady píši... Primitivnost pitomé dedukce (sponzor Euro = nej auto) je do nebe volající! Ta Kroměříž by prospěla evidentně asi jiným chudákům... 😉
Tak to je potom neschopnosť marketingu .....
Auto treba vedieť vyrobiť ale i predať ....ak to Fiat nevie, tak nech hľadá silnejšieho partnera čo to vie ....
Auto treba vedieť vyrobiť ale i predať ....ak to Fiat nevie, tak nech hľadá silnejšieho partnera čo to vie ....
Určitě... >😁 ... je mi jasné, že tento výsledek je už pro některé na Kroměříž 😉 ...
"Hyundai i30, dosáhl rovněž kladného výsledku a navíc ještě o dost optimističtějšího. Loni jich totiž bylo zaregistrováno 326, letos o 154 více (+47,2 😖. O větší množství si aktuálně nikdo nepolepšil. Volkswagen Golf se naopak znovu zhoršil o 13,3 % (-56 aut, před rokem 420)." - To je perfektní výsledek... !!!
Kde jsou gratulace??? >😒]
"Hyundai i30, dosáhl rovněž kladného výsledku a navíc ještě o dost optimističtějšího. Loni jich totiž bylo zaregistrováno 326, letos o 154 více (+47,2 😖. O větší množství si aktuálně nikdo nepolepšil. Volkswagen Golf se naopak znovu zhoršil o 13,3 % (-56 aut, před rokem 420)." - To je perfektní výsledek... !!!
Kde jsou gratulace??? >😒]
Neříkám, že ne, ale mít lepší zvuk, než zrovna 1,2/1,4TSI taky není automaticky na medaili, stejně jako to není na vykroucení krku kolemjdoucích... 😉
Mno... řekl bych, že v dané třídě to je průměr, více místa je určitě v 308, nové i30 nebo Golfu, stejně je v Meganu a méně třeba v Mazdě 3.
Ten základ jsem nejel, ale T-Jet je paráda.
Otázka je, kolik máš peněz. V Brně mi nabídli My Family na Alu kolech jako předváděčku s 1,4 T-Jetem za 303t Kč. Najeto by to mělo mít do 2t km a staré asi 2-3 měsíce. Vy výbavě to mělo navíc vyhřívané sedačky, ale jinak vše, co by mělo "stačit", čili klima, el. okna... pro mne chyběl tempomat, ale někteří jej nepotřebují. Jo a i kožený volant, který pěkně padl do ruky byl v ceně.
I prodejce říkal, že je lepší vzít T-Jet.
Otázka je, kolik máš peněz. V Brně mi nabídli My Family na Alu kolech jako předváděčku s 1,4 T-Jetem za 303t Kč. Najeto by to mělo mít do 2t km a staré asi 2-3 měsíce. Vy výbavě to mělo navíc vyhřívané sedačky, ale jinak vše, co by mělo "stačit", čili klima, el. okna... pro mne chyběl tempomat, ale někteří jej nepotřebují. Jo a i kožený volant, který pěkně padl do ruky byl v ceně.
I prodejce říkal, že je lepší vzít T-Jet.
Ale člověče ta 1,4 T-Jet má fakt pěkný zvuk... daleko lepší než třeba 1,2 nebo 1,4 TSI. Pravda, že by nemusel být ve vyšších rychlostech, kde je Golf prostě tižší, ale když se snažíš o dynamičtější jízdu, tak je Bravo hodně zábavné auto, tedy na poměry třídy a ceny.
Jenže to není obraz aktuální kvality produktů. Jo, Bravo už potřebuje nástupce, ale přesto je u nás hodně nedoceněné.
to právě bohužel ne, dávají tam zvuk ze zubního kartáčku BRAUN, ale akorát více hlasitě, aby si z toho řidič ucvrk 😉
jde vidět, že jsi v autě nikdy neseděl a nejel. v Bravu je více místa jak v Octavii a na šířku i jak v Passatu. Nedá se jen dívat se do auta přes atermické sklo, ale musíš si sednout. Ono totiž v zadu je sedák stejně dlouhý jako vpředu a proto opticky prostor pro kolena zmenšuje. >😒]
Jsou taky naopak věci, které měl VW (nebo jiné značky) dřív, než Fiat (např. dvojspojka), ale ono není ani tak podstatné, kdo s čím dřív přijde, jako to, kdo je to schopen udělat/nabídnout takovou formou a v takové celkové kvalitě, aby to mělo úspěch u zákazníků, to je podstata obchodního úspěchu obecně.
Chybějící kombi, málo místa v interiéru, slabší nabídka motorů - to jsou objektivní minusy. No a pak chybějící image značky, pravděpodobně už pod úrovní Korejců ...
Nebudeš, záleží vždy nejen na výkonu a krouťáku, ale také na převodech a poměr k váze, tzn. že i slabší motory vyjedou kopce jako nic. 1,4 klasa je dostačující motor na ježdění, není to na sportovní jízdu, ale na to, aby jsi měl spolehlivý motor s nízkou spotřebou to stačí. Výhoda T-jetu je kombinace výhod diesel/benzín, krouťák v nízkých otáčkách výkon ve vysokých. Takže nízká spotřeba dole, ale předjedeš s tím kamion velmi svižně.
Souhlasím s tím Focusem. Kombi je stravitelnější, jako hezké bych ho ale asi nenazval. Nový Civic - ačkoli to mě samtného překvapuje - mi už tolik nevadí. Vypadá divně, ale tak "hezky" divně. 😄
Jo, to je tím, že moc lidí neznáš. Jinak rodinné auto je každé auto, záleží na rodině co si ho kupuje. :-! rodinné auto v reklamě může být jakkékoliv.
Na ten nedosahnu.. myslel jsem jestli nemas ten zaklad.. jestli to dostacuje.. ted mam 1,2 44kw, v lete do Chorvatska, tak snad to tam nebudu v kopcich tlacit >😁
1,4 t-jet 88 kW, akt. 60tis. spotřeba 6,9l kombinovaně dlouhodobě. Praha - Brno, dálniční tempomat do kopce 110, z kopce na hranici slušnosti 5,8-6,5l. Okresky 5,5l, Praha 7-8,5l. Koupit se dá slušně ojeté, ale chce to vybírat pečlivě, nebo se podívej na skladové vozy, už teď se nabízí hodně zajímavé volby.
A jaky mas motor? Ja mam ted Punto Classic, ale potrebuju vetsi auto.. zatim mi do karet hraje Megane.. ale jeste pockam.. a treba se do roka az se objevi novy model u Fiatu zacne Bravo vyprodavat..
věřím, že ze soucitu, protože to auto vydává zvuky, jaké ve VW neznají, a dávno už zapomněli, že je to zvuk benzínu v otáčkách, ale to nevadí, aspoň není závistivce, který by ho chtěl ukrást. :-!
Fiat nemá "zvuk" .... nepoznám človeka čo by uvažoval o kúpe Fiatu .... čo poznám záujemcov o nové auto tak "riešia" koncernové autá, kórejcov, japoncov, sem tam francúzov ... ale Fiata nespomína nik ...
Jednoducho Fiat nie je "in" a v podstate nemá rodinné auto ... tí noví "američania" to zrejme nezachránia ...
Jednoducho Fiat nie je "in" a v podstate nemá rodinné auto ... tí noví "američania" to zrejme nezachránia ...
design ne, to právě VW má svůj jedinečný, který se ale nehodí na výstavu designu, ale některé technické věci se k VW dostávají se zpožděním, ale s větším prodejním úspěchem ať už turba, nebo commonrail, brzo přibude multiair, protože to ještě nemají 😄, jo zapomněl jsem, že Twin-air kopírovat nechtějí, zde [odkaz]
jo, ve Fiatu totiž nedělají lidi, kteří ví, že když půjdou s cenou níže, tak prodají více, a nižší marže jim udělají více zisku, i se ztrátou udělají více zisku, protože ta auta musejí být vidět, pak získají důvěru a porostou prodeje. Ale marketing Fiat spí. Já jsem osobně spokojený, že jich moc nejezdí, servis si nemusím objednávat 14 dní, 3 týdny předem, ale i den předem stačí. A navíc se i lidi otáčejí, což je perfekt. a Těch 400l je fakt to co potřebuji, 4 kufry v klidu a víc nepotřebuji a po sklopení sedadel je plocha větší než v některých kombi. Auto je to prostorné ve všech rozměrech.
Tak se rozepiš, co konkrétně kopíruje VW od Fiatu, snad ne tebou vzpomínaný design...?
Mě se minulá generace líbila strašně. Pokud by ceny na přelomu 2009/2010 byly na úrovni cen 2011/2012, je velká šance, že bych ho měl.
Novou generaci, po setkání naživo, bych (bohužel) ani nebral v úvahu.
Novou generaci, po setkání naživo, bych (bohužel) ani nebral v úvahu.
jo, s tím bych souhlasil, že něco je na pendrek si připlácet, ale ve ŠKODA by řekli, že nejsou zákazníci, kteří tento prvek vyžadují, tak ostatní si musí připlatit, např. zadní stěrač ve všech verzích za 2700 je směšné u auta za 600tis. Nuže, ale ve výbavě DYNAMIC se jedná už o velmi vybavené auto a nemluvím o motorech, protože krom 1,4 t-jet a 1,4 multiar je škoda, že není 1,8T jako v Deltě.
Me se Bravo taky moc libi, jsem Fiatak 😄 a kombi ani moc problem neni, protoze Bravo ma zavazadlovy prostor 400l coz je dostatecne, ale problem je cena a propagace... Kdyby cena klesla na uroven Meganu, tak verim, ze se jich proda o 100ks mesicne vice.. ale to je holt problem celkove Fiatu... bohuzel...
hezká reakce, ale vem si, že BRAVO vyšlo v 11/2006, MEGANE 11/2008, 308 09/2007, CEED a I30 nemusím už psát, ale jde o to, že FIAT dělá jednu obrovskou chybu, vždy je první a než si lidi na to zvyknou, tak to pomluví, a pak s tím vyrukují jiné automobilky a je to trhák. Např. VW
Na to už by nestačili ani v Kroměříži, to už by možná chtělo tak měsíc v lochu přímo v Soulu... a bez lubrikantu! 😲 :😉 >😁
Máš víceméně pravdu. Taky mám pocit, že Bravo je svým způsobem nedoceněné. Ale chybí mu kombi a pak trochu rozumnější ceník. Ne že by bylo vyloženě drahé, ale některé prvky je trapné připlácet, třeba výškově stavitelné pásy.
Máš pravdu, jako kopie jsou ta auta značně nepovedená, protože ten "originál" značně vylepšují.
Věčná to škoda FIATu BRAVO, že se mu nedaří v celé Evropě. Myslím si, že neprávem. To auto má hodně kvality, a nevím, proč ho pomlouvají Ti, co se pak chvástají, jaké, že to hezká auta jsou ty nové korejské a francouzské, přitom, a to se klidně budu hádat, design vychází právě z Brava, dveře, stoupající linka oken, zadní sklo, zadní spodní díl, kde je mlhovka a značka, prolisy na dveřích, atd. (CEED, 308, MEGANE, atd...) Ale FIAT si to *** tím, že neudělal kombi. Za to OCTAVIA je v nižší střední jiné auto, výhody liftbacku nemusím připomínat. Nikdy se mi to auto nelíbilo, ale pořád je to lepší, než ty nepovedené kopie Brava.
Jedna moje dobrá kamarádka začala teď pracovat v Kroměříži v psychiatrické léčebně. Kdyby se ti podařilo přiznat, že to je opravdu problém, tak bych ti mohl zajistit nějakou terapii. Co říkáš?
To je vtip minimálně tohoto týdne, ne-li měsíce >😁
"ja v podstate nemam nic proti VW, vadia mi len ti ktori zosmiesnuju korejcov nepravom,
to ze su vw nudne predrazene krabice je zname po celom svete, k tomu netreba nenavist" >😁
"ja v podstate nemam nic proti VW, vadia mi len ti ktori zosmiesnuju korejcov nepravom,
to ze su vw nudne predrazene krabice je zname po celom svete, k tomu netreba nenavist" >😁
Stejně jako může někdo jiný být fanda VW, současné Škody nebo kterékoli jiné značky. Auto jako auto.
Anooooo, to, že Hojandé sponzoruje Euro, jistě znamená, že vyrábí nejlepší auta v Evropě >😁 >😁 >😁
Testy psané panem Jandou jsou nejlepší testy na ćeském internetovém psaném nebi o autech. Nikdo je nemá lepší. Jeho slova bych bral s respektem a vážně.
ked pride nova i30 aj ceed aj rio, a sranda zacina :yes😒br />
mnohym klesla nalada :yes😒br />
kecy ze je i30 uspesna lebo je novinka neobstoja, aj focus je relativne novy a aj ked bol horuca novinka take predajne pocty nemal a hyundai pojde este hore a tam kde focus nebude ani za 10 rokov, takze kecy ze sa mu dari lebo je horuca novinka si nechajme, aj o rok bude i30 uspesny a potom co povieme? ze je to novinka? sa nasmejem potom
mnohym klesla nalada :yes😒br />
kecy ze je i30 uspesna lebo je novinka neobstoja, aj focus je relativne novy a aj ked bol horuca novinka take predajne pocty nemal a hyundai pojde este hore a tam kde focus nebude ani za 10 rokov, takze kecy ze sa mu dari lebo je horuca novinka si nechajme, aj o rok bude i30 uspesny a potom co povieme? ze je to novinka? sa nasmejem potom
ja v podstate nemam nic proti VW, vadia mi len ti ktori zosmiesnuju korejcov nepravom,
to ze su vw nudne predrazene krabice je zname po celom svete, k tomu netreba nenavist 😉
ja im doprajem ludovym autam nech sa vysvihnu lebo stracaju lesk :yes😒br />
vw nezelam nic zle, prave naopak , cim je lepsi tym bude lepsia aj korea, ktora ho uz kvalitou bez debaty poraza :yes: na rade je vw 😉
to ze su vw nudne predrazene krabice je zname po celom svete, k tomu netreba nenavist 😉
ja im doprajem ludovym autam nech sa vysvihnu lebo stracaju lesk :yes😒br />
vw nezelam nic zle, prave naopak , cim je lepsi tym bude lepsia aj korea, ktora ho uz kvalitou bez debaty poraza :yes: na rade je vw 😉
:yes😒br />
jetta, dalsia predrazena sucha nudna tuctovka za ktoru by som nedal ani cent 😉
vidime aky ma paradny uspech na slovensku a v cechach - snad este vacsi ako fox a phaeton 😉
jetta, dalsia predrazena sucha nudna tuctovka za ktoru by som nedal ani cent 😉
vidime aky ma paradny uspech na slovensku a v cechach - snad este vacsi ako fox a phaeton 😉
Vidíte to? Vidíte to? Krásný příklad předraženého průměrného auta. Pardon, ale jinak to nejde popsat.
Hmm, na spritmonitoru u 1.6CRDi ta cisla nevypadaji tak optimisticky... >😒] Asi i v pripade autoforum.cz plati to o chlebu a zpevu >😁
Když se podíváš nahoru na výsledky, tak je to vzhledem k megalomanské reklamní kampani hodně velký propadák. To jak se Hyundaieouauou snaží podbízet, to je neuvěřitelné.
Nějakým způsobem se dostanou k jakési ceně a hned je republika ověšená nejkvalitnějším českým (!!!!) SUV. Jeden měsíc se prodá o pár kusů ix20 víc než Škody a hned je to nejoblíbenější MPV. Vrchol je totální idiocie s těmi světovými českými auty.
Je snad Citig👋Mii/Up slovenské auto?
Nějakým způsobem se dostanou k jakési ceně a hned je republika ověšená nejkvalitnějším českým (!!!!) SUV. Jeden měsíc se prodá o pár kusů ix20 víc než Škody a hned je to nejoblíbenější MPV. Vrchol je totální idiocie s těmi světovými českými auty.
Je snad Citig👋Mii/Up slovenské auto?
Tak již jsem zde mnoho napsal a odkazoval na perfektní podvozek a vynikající jízdní vlastnosti nové i30; na velmi kvalitní materiály, skvělý interiér, nápaditý a originální vzhled... toto auto si onen úspěch zaslouží! Jen ještě jeden zajímavý aktuální test ohledně úspornosti: Hyundai i30 2012 1,6 CRDi, je neskutečně úsporné!!!
"... ale schopnosti definují extrémy a nejen ty jsou u i30 zcela mimořádné. Nejpříjemnější je na spotřebě této i30 fakt, že přichází sama, bez jakýchkoli dodatečných systémů, omezení, zvláštní snahy. S tímhle autem zvládne jezdit pod 4 litry snad úplně každý, i když bude mít „pod zadkem” plně vybavený vůz, který směrem k jízdní efektivitě nepřijímá žádné znatelné kompromisy. Je tu skutečně úsporný motor, žádná pantomima pro evropské testy. Nevíme o žádném jiném kompaktu, který by dnes s motorem o výkonu 94 kW něco takového dokázal a je to jen jedna z několika výjimečných vlastností nové i30." - [odkaz]
"Hyundai i30, dosáhl rovněž kladného výsledku a navíc ještě o dost optimističtějšího. Loni jich totiž bylo zaregistrováno 326, letos o 154 více (+47,2 😖. O větší množství si aktuálně nikdo nepolepšil. Volkswagen Golf se naopak znovu zhoršil o 13,3 % (-56 aut, před rokem 420)." - To je perfektní výsledek...
Hyundai, oficiální sponzor UEFA EURO 2012 >😁 :yes:
"... ale schopnosti definují extrémy a nejen ty jsou u i30 zcela mimořádné. Nejpříjemnější je na spotřebě této i30 fakt, že přichází sama, bez jakýchkoli dodatečných systémů, omezení, zvláštní snahy. S tímhle autem zvládne jezdit pod 4 litry snad úplně každý, i když bude mít „pod zadkem” plně vybavený vůz, který směrem k jízdní efektivitě nepřijímá žádné znatelné kompromisy. Je tu skutečně úsporný motor, žádná pantomima pro evropské testy. Nevíme o žádném jiném kompaktu, který by dnes s motorem o výkonu 94 kW něco takového dokázal a je to jen jedna z několika výjimečných vlastností nové i30." - [odkaz]
"Hyundai i30, dosáhl rovněž kladného výsledku a navíc ještě o dost optimističtějšího. Loni jich totiž bylo zaregistrováno 326, letos o 154 více (+47,2 😖. O větší množství si aktuálně nikdo nepolepšil. Volkswagen Golf se naopak znovu zhoršil o 13,3 % (-56 aut, před rokem 420)." - To je perfektní výsledek...
Hyundai, oficiální sponzor UEFA EURO 2012 >😁 :yes:
Já říkám: auto si vybírá řidiče, ne řidič auta! >😁 ... Takže o tu reklamu až zas tak nejde... Auto si prostě získává lidi samo! Přemýšlejte chvíli nad tím... jinak ty reklamy Hyundai jsou udělané graficky, obsahově i hlasově-obsahovým komentářem velice dobře! Ti, kteří tvoří, dobře vědí, jak na to... 😉 ... Prostě je tady brutální úspěch i30! >😁 ... Kdo má tu odvahu jasně a nezištně pogratulovat k úspěchům??? >😒] ...
Jinak připomínám, že Hyundai je oficiální sponzor UEFA EURO 2012! Ještě o této značce tedy brzy uslyšíme a uvidíme více... Jak říkám, vědí, co dělají, kde být a jak na to...
Jinak připomínám, že Hyundai je oficiální sponzor UEFA EURO 2012! Ještě o této značce tedy brzy uslyšíme a uvidíme více... Jak říkám, vědí, co dělají, kde být a jak na to...
Ano, vynikající podvozek a skvělé jízdní vlastnosti! Fantazijní vzhled, perfektní materiály a neskutečně úsporné (Právě testujeme Hyundai i30 2012 1,6 CRDi, je neskutečně úsporné - "ale schopnosti definují extrémy a nejen ty jsou u i30 zcela mimořádné. Nejpříjemnější je na spotřebě této i30 fakt, že přichází sama, bez jakýchkoli dodatečných systémů, omezení, zvláštní snahy. S tímhle autem zvládne jezdit pod 4 litry snad úplně každý, i když bude mít „pod zadkem” plně vybavený vůz, který směrem k jízdní efektivitě nepřijímá žádné znatelné kompromisy. Je tu skutečně úsporný motor, žádná pantomima pro evropské testy. Nevíme o žádném jiném kompaktu, který by dnes s motorem o výkonu 94 kW něco takového dokázal a je to jen jedna z několika výjimečných vlastností nové i30.")! - [odkaz]
"Už nemá smysl se ptát, zda je nová i30 dobrým autem. Otázkou je, co vše bude muset VW provést s novým Golfem, aby se Korejci vyrovnal." - [odkaz] >😒]
"Už nemá smysl se ptát, zda je nová i30 dobrým autem. Otázkou je, co vše bude muset VW provést s novým Golfem, aby se Korejci vyrovnal." - [odkaz] >😒]
"Stačí sednou a je jasné"??? Naprosto nesouhlasím! Mnozí seděli (viz desítky testů již) a jasně vyjádřili perfektní jízdní vlastnosti a vypíchli vynikající podvozek nové i30!
"Zcela zásadní vliv na ni má ale podvozek, který si troufnu označit... za DOKONALÝ."
"Čemu se ale NIKDO z konkurentů v této třídě zdaleka nemůže rovnat je sofistikovanost podvozku z hlediska jeho schopnosti po všech stránkách tlumit sebevětší nerovnosti a přitom zůstat pevný a jistý. Třeba to budete vnímat jinak, ale podle mě je tohle podvozkový svatý grál."
"Podobný podvozek jsem naposledy zažil v BMW 3 E46 s M paketem, který se ve spojení se 17" koly projevoval velmi podobně - byl pevný a naprosto jistý při jakkoli náročné jízdě, přesto s bravurou filtroval většinu nerovností tak, že vám vůbec nevadilo, že pod vámi nějaké jsou. Žádná ztráta trakce, žádný otřes karoserií, žádný hluk, žádné pohyby palubní desky. Přesně takto se chová i30 a mám zato, že jde ještě dál než svého času BMW řady 3."
"... z mého pohledu jako „balíček” překonává i Golf nebo Focus a zrovna u Volkswagenu musejí mít těžké spaní z nejistoty, zda sedmá generace Golfu i30 překoná."
"Už nemá smysl se ptát, zda je nová i30 dobrým autem. Otázkou je, co vše bude muset VW provést s novým Golfem, aby se Korejci vyrovnal." >😒] - [odkaz]
Takže plakat za oponou tady evidentně bude někdo jiný! >😁
Já tedy, jako fanda, po těch číslech v prodejích a růstu v prodejích mám třeba důvod k radosti... 😄
"Zcela zásadní vliv na ni má ale podvozek, který si troufnu označit... za DOKONALÝ."
"Čemu se ale NIKDO z konkurentů v této třídě zdaleka nemůže rovnat je sofistikovanost podvozku z hlediska jeho schopnosti po všech stránkách tlumit sebevětší nerovnosti a přitom zůstat pevný a jistý. Třeba to budete vnímat jinak, ale podle mě je tohle podvozkový svatý grál."
"Podobný podvozek jsem naposledy zažil v BMW 3 E46 s M paketem, který se ve spojení se 17" koly projevoval velmi podobně - byl pevný a naprosto jistý při jakkoli náročné jízdě, přesto s bravurou filtroval většinu nerovností tak, že vám vůbec nevadilo, že pod vámi nějaké jsou. Žádná ztráta trakce, žádný otřes karoserií, žádný hluk, žádné pohyby palubní desky. Přesně takto se chová i30 a mám zato, že jde ještě dál než svého času BMW řady 3."
"... z mého pohledu jako „balíček” překonává i Golf nebo Focus a zrovna u Volkswagenu musejí mít těžké spaní z nejistoty, zda sedmá generace Golfu i30 překoná."
"Už nemá smysl se ptát, zda je nová i30 dobrým autem. Otázkou je, co vše bude muset VW provést s novým Golfem, aby se Korejci vyrovnal." >😒] - [odkaz]
Takže plakat za oponou tady evidentně bude někdo jiný! >😁
Já tedy, jako fanda, po těch číslech v prodejích a růstu v prodejích mám třeba důvod k radosti... 😄
Sohlasim, ten predek mel byt dynamictejsi neco jako US verze, takhle je tuctovej ala koncern. Zadek je OK, pekny kridlo 😉
Jo, jo. Já neříkám, že multilink je na nic, ale zdá se mi, že se zde na ACZ docela přeceňuje.
no bylo období kdy sme viděli furt jenom Simply Never a úžasné série šáde kde přidali mlhovky a jinou barvu a byl z toho akční model >😁
Hele, tohle už je prostě dáno tou reklamní masírkou. Na druhou stranu, všichni ostatní mají stejné možnosti a přesto to nejde. Nechápu.
(např. Nissan Kaškaj vs. ix35 - ten Nissan je, krom ostatních kvalit, o desítky tisíc levnější. A co se prodává víc?)
(např. Nissan Kaškaj vs. ix35 - ten Nissan je, krom ostatních kvalit, o desítky tisíc levnější. A co se prodává víc?)
Jo to máš pravdu.Třeba u nového Brouka chválily podvozek i s tím motorem 1.2 TSI 77 KW.Multilink má u něho až 2.0 TSI 147 KW DSG.
Vidíš, mě naživo naopak zklamal ten předek. Jako kdyby si na něj sedl slon (cože to tehdy bylo za reklamu? 😉 )
No, vzhledem k tomu že tuhou má i zde nedávno testované Clio RS či Civic TypeR, nebude toto technické řešení až tak špatné 😉
Otázka je, jakou práci si dají v rámci ladění podvozků určených pro levnější specifikace (ale ladit VW umí, tady bych jim docela věřil) a zda využijí příležitosti a udělají u těchto verzí větší kufr (tomu nevěřím 😉 )
Otázka je, jakou práci si dají v rámci ladění podvozků určených pro levnější specifikace (ale ladit VW umí, tady bych jim docela věřil) a zda využijí příležitosti a udělají u těchto verzí větší kufr (tomu nevěřím 😉 )
...ty by měly jít výš.... 308 parádní hatch... astra - super... nechápu, že někdo fakt koupí slepenec astry a fordu ... asi je k tomu jasmínová rýže v paketu... ;-\ ....stejně tak, že i30 porazí Golfa.... ano, jsou důvody proč golfa nekoupit - hlavní je zájem zlodějů.... ale jinak - stačí sednout a je jasné, že Idescent musí plakat za oponou...
U nové A3,G VII a OIII budeš mít do 100 KW zadní tuhou nápravu,nad 100 KW multilink.Takže pokud budeš chtít multilink v základním motoru,tak to budeš muset jít jinam. :-!
...nejlepší by bylo na bioplyn.... ráno fazole, čočku, bramborový salát, hrušku.... to by byly tryskáče >😁 >😁 >😁
...taky doufám, že s nástupem nových generací (teda pokud to zase němci svou ekonomickou ideou nezabijou) budou rýže wágen hrát svou roli..tu která jim patří. :-!
Samotná reklama pomůže možná nastartovat prodeje. Líbivé (pro někoho 😄 ), spolehlivé a pořád nepředražené - to je předpoklad prodeje v následujících letech. :yes:
No tak si rikam, ze by autor aspon mohl nahlednout do diskuze a chybu v clanku si opravit ;-\
Předek bych mu nechal, ten se mi začal líbit. I celkově tvar kastle je pěkný dynamický, opravdu jen škoda těch zadních světel a víčka nádrže. Tady se změn dočkat můžeme, interiér bohužel asi zůstane jak je 8-s
Mě spíš přijdou jako urážka Čechů. Nějaký Rejže tu postaví montovnu a hned pindají, že jsou český a že Češi neumí vyrobit nic kvalitního. Já ty jejich reklamy nemůžu vidět. Jsou jich plný billboardy, není snad jediná televizní reklama, kde by nebyli a teď zaplevelují i radia. Nejhorší na tom je, že trapnější reklamu jsem nikdy neviděl a neslyšel.
Pokud FF vyměníš to, co jsi napsal, tak máš pomalu nové auto >😁
My máme FF jako služebáky a ten interier je fakt hroznej. V konbi se to zvenku dá zkousnout, ale interier je hroznej vždycky. Člověk se tam navíc cítí hrozně stísněně.
S tím civicem souhlasím, to je jedna z největších obludek ve třídě.
My máme FF jako služebáky a ten interier je fakt hroznej. V konbi se to zvenku dá zkousnout, ale interier je hroznej vždycky. Člověk se tam navíc cítí hrozně stísněně.
S tím civicem souhlasím, to je jedna z největších obludek ve třídě.
Mně ty reklamy příjdou k smíchu >😁
"Kdo říká, že České vozy nemohou být světové?"
"Hyjundé, nejkvalitnější výrobce vozů v ČR"
"Myslíte si, že můžete kouzlu Hyjundé odolávat věčně?"
8-s
"Kdo říká, že České vozy nemohou být světové?"
"Hyjundé, nejkvalitnější výrobce vozů v ČR"
"Myslíte si, že můžete kouzlu Hyjundé odolávat věčně?"
8-s
Astra už moc novinka není, pokud si dobře pamatuju tak jí táhne na třetí rok ne? Pomalu bude čas na facelift 😉
On ten Focus ve finale zas tak ošklivej není, kdyby hatchbacku sebrali ty ošklivý zadní světla s divně vykrojeným víčkem nádrže a dali dovnitř normální interiér tak by byl krasavec. Potkávám tmavě šedýho sedana a Combi na asi 17" kolech a auto vypadá opravdu dobře.
Třeba Civic mi příjde daleko ošklivější, hlavně ten novej 8-s
On ten Focus ve finale zas tak ošklivej není, kdyby hatchbacku sebrali ty ošklivý zadní světla s divně vykrojeným víčkem nádrže a dali dovnitř normální interiér tak by byl krasavec. Potkávám tmavě šedýho sedana a Combi na asi 17" kolech a auto vypadá opravdu dobře.
Třeba Civic mi příjde daleko ošklivější, hlavně ten novej 8-s
Je hanbou pro české spotřebitele, pokud se kreatura firmy rendlík a syn dostane mezi 10 nejprodávanějších produktů. Klesli jsme tím na úroveň některých afrických zemi :no: :no: :no:
Ono je to spíš tím, že Korejci našli v Československu svůj nový domov. Focus se v Evropě prodává velice dobře a předpokládám, že se k nám nevozí nějaká znetvořená verze.
Porovnávám jen Topperův nejoblíbenější a nejnáviděnější koncern. Jako novinka se toho najde víc. Astra, Civic... S tím, že se FF III moc nepovedl souhlasím. Vůbec se mi nelíbí. U nás se moc neprodává, ale jinde to tak špatné není.
Mno, i ten Focus je novinka, a stejne proda jen pulku toho co kia nebo hyundai... A hlavne ted, kdyz vsichni breci, jak maj korejci vysoke ceny... A nebude to tim, ze focus je jen osklivej?
Panečku, rejže do toho šlape pořádně, frantík kouká smutně z povzdálí a u fordu smutní a vzpomínají na dobré časy. Jinak ty korejská číslo jsou jaksi očekáváná, neboť ten reklamní výplach mozků byl za poslední kvartál opravdu brutální.
Jedná se o úplnou novinku, navíc o značku, která má u nás mezi automobilkami největší reklamní masáž a od doby, co u nás postavili závod se tu těší oblibě. Takže umístění se moc nedivím.
No Cedník příliš nezteácí na golfa, takže není vylouč že bude za chvíli před ním...
Ale golf to má dobrý, ještě pořád tam má Focuse, aspon někoho může porážet >😁 Protože porazit Suzuki už tak moc k chlubení není >😁
Ale golf to má dobrý, ještě pořád tam má Focuse, aspon někoho může porážet >😁 Protože porazit Suzuki už tak moc k chlubení není >😁
Nezapomeň v těch tvých proroctvích na jeden podstatný údaj. Korejci jsou absolutní novinky, kdežto Golf a Octavia jsou ve světě automobilů už v důchodovém věku.
Opravdu je zemni plyn LPG???
"Celkem dvanáct nových bestsellerů z Mladé Boleslavi spaluje zemní plyn, tedy LPG"
"Celkem dvanáct nových bestsellerů z Mladé Boleslavi spaluje zemní plyn, tedy LPG"
:yes: octavia navzdy kralom tu niet co riesit a ani nebude este par desiatok rokov :yes😒br />
pozrime sa na dalsie miesta: vyzera to tak ze hyundai i30 porazi golfa :yes: a celkom hravo, no pockajme sa na koniec roka, kazdopadne ze bude dovozova jednicka v nizsej strednej triede hyundai asi nikto necakal a pred par rokmi keby to niekto predpovedal tak ho maju za blazna 😉
cela prva5tka: octavia i30 golf ceed a focus su relativne jasni - rozostupy medzi nimi relativne stale a pomerne bezpecne - mozno SX4 to este moze focusu stazit a skonci cekovo na konci roka 5ta. Vlasnte aby som nezabudol, uz zacal predaj noveho ceedu a mozno aj ten pojde hore a pohra sa s golfom ako i30tka :yes: tak drzme ceedu palce nech pojde hore, este to bude zaujimave....verim ze ceed pojde hore.
Logan MCV sa uz dostal pred astru celkovo...dost zvlastne ale astra je akosi oproti korejcom focusu a golfu akosi v ustrani a akoby hrala druhe husle....76 kuskov za april je mizeria ak si vezmeme kolko predava focus golf i30 ceed a dalsi.....inak neviem co robi logan MCV ( kratky sa uz nepredava ) v nizsej strednej triede - je to pracovne uzitkove auto s 2,9metrovym razvorom ako BMW5, preco ho niekto radi do nizsej strednej triedy nechapem - to auto by som zaradil medzi nejake uzitkove auta alebo medzi mpv kedze ma moznost odniest az 7 ludi....klasicka nizsia stredna tireda to nie je ani nahodou.....
Japonci opat nesklamali - idu z blata do kaluze a ich mizeriu uz ani vajcoidny auris nestaci zachranovat....najkrajsie auto lancer ma smolu......malo motorov, vybav, drahy diesel, malo predajcov.....inak by bol lancer niekde na urovni i30 - paradne auto, skoda
:yes:
pozrime sa na dalsie miesta: vyzera to tak ze hyundai i30 porazi golfa :yes: a celkom hravo, no pockajme sa na koniec roka, kazdopadne ze bude dovozova jednicka v nizsej strednej triede hyundai asi nikto necakal a pred par rokmi keby to niekto predpovedal tak ho maju za blazna 😉
cela prva5tka: octavia i30 golf ceed a focus su relativne jasni - rozostupy medzi nimi relativne stale a pomerne bezpecne - mozno SX4 to este moze focusu stazit a skonci cekovo na konci roka 5ta. Vlasnte aby som nezabudol, uz zacal predaj noveho ceedu a mozno aj ten pojde hore a pohra sa s golfom ako i30tka :yes: tak drzme ceedu palce nech pojde hore, este to bude zaujimave....verim ze ceed pojde hore.
Logan MCV sa uz dostal pred astru celkovo...dost zvlastne ale astra je akosi oproti korejcom focusu a golfu akosi v ustrani a akoby hrala druhe husle....76 kuskov za april je mizeria ak si vezmeme kolko predava focus golf i30 ceed a dalsi.....inak neviem co robi logan MCV ( kratky sa uz nepredava ) v nizsej strednej triede - je to pracovne uzitkove auto s 2,9metrovym razvorom ako BMW5, preco ho niekto radi do nizsej strednej triedy nechapem - to auto by som zaradil medzi nejake uzitkove auta alebo medzi mpv kedze ma moznost odniest az 7 ludi....klasicka nizsia stredna tireda to nie je ani nahodou.....
Japonci opat nesklamali - idu z blata do kaluze a ich mizeriu uz ani vajcoidny auris nestaci zachranovat....najkrajsie auto lancer ma smolu......malo motorov, vybav, drahy diesel, malo predajcov.....inak by bol lancer niekde na urovni i30 - paradne auto, skoda
:yes: