Ekonomika
Opravdu je zemni plyn LPG???
"Celkem dvanáct nových bestsellerů z Mladé Boleslavi spaluje zemní plyn, tedy LPG"
"Celkem dvanáct nových bestsellerů z Mladé Boleslavi spaluje zemní plyn, tedy LPG"
Hmm, ta I30 jede slušně...jsem ani tolik nečekal.S Combi se to asi ještě zvedne.
Jedná se o úplnou novinku, navíc o značku, která má u nás mezi automobilkami největší reklamní masáž a od doby, co u nás postavili závod se tu těší oblibě. Takže umístění se moc nedivím.
Ano, vynikající podvozek a skvělé jízdní vlastnosti! Fantazijní vzhled, perfektní materiály a neskutečně úsporné (Právě testujeme Hyundai i30 2012 1,6 CRDi, je neskutečně úsporné - "ale schopnosti definují extrémy a nejen ty jsou u i30 zcela mimořádné. Nejpříjemnější je na spotřebě této i30 fakt, že přichází sama, bez jakýchkoli dodatečných systémů, omezení, zvláštní snahy. S tímhle autem zvládne jezdit pod 4 litry snad úplně každý, i když bude mít „pod zadkem” plně vybavený vůz, který směrem k jízdní efektivitě nepřijímá žádné znatelné kompromisy. Je tu skutečně úsporný motor, žádná pantomima pro evropské testy. Nevíme o žádném jiném kompaktu, který by dnes s motorem o výkonu 94 kW něco takového dokázal a je to jen jedna z několika výjimečných vlastností nové i30.")! - [odkaz]
"Už nemá smysl se ptát, zda je nová i30 dobrým autem. Otázkou je, co vše bude muset VW provést s novým Golfem, aby se Korejci vyrovnal." - [odkaz] >😒]
"Už nemá smysl se ptát, zda je nová i30 dobrým autem. Otázkou je, co vše bude muset VW provést s novým Golfem, aby se Korejci vyrovnal." - [odkaz] >😒]
Hmm, na spritmonitoru u 1.6CRDi ta cisla nevypadaji tak optimisticky... >😒] Asi i v pripade autoforum.cz plati to o chlebu a zpevu >😁
Panečku, rejže do toho šlape pořádně, frantík kouká smutně z povzdálí a u fordu smutní a vzpomínají na dobré časy. Jinak ty korejská číslo jsou jaksi očekáváná, neboť ten reklamní výplach mozků byl za poslední kvartál opravdu brutální.
Mně ty reklamy příjdou k smíchu >😁
"Kdo říká, že České vozy nemohou být světové?"
"Hyjundé, nejkvalitnější výrobce vozů v ČR"
"Myslíte si, že můžete kouzlu Hyjundé odolávat věčně?"
8-s
"Kdo říká, že České vozy nemohou být světové?"
"Hyjundé, nejkvalitnější výrobce vozů v ČR"
"Myslíte si, že můžete kouzlu Hyjundé odolávat věčně?"
8-s
Mě spíš přijdou jako urážka Čechů. Nějaký Rejže tu postaví montovnu a hned pindají, že jsou český a že Češi neumí vyrobit nic kvalitního. Já ty jejich reklamy nemůžu vidět. Jsou jich plný billboardy, není snad jediná televizní reklama, kde by nebyli a teď zaplevelují i radia. Nejhorší na tom je, že trapnější reklamu jsem nikdy neviděl a neslyšel.
Ale jak vidis, funguje to...
Když se podíváš nahoru na výsledky, tak je to vzhledem k megalomanské reklamní kampani hodně velký propadák. To jak se Hyundaieouauou snaží podbízet, to je neuvěřitelné.
Nějakým způsobem se dostanou k jakési ceně a hned je republika ověšená nejkvalitnějším českým (!!!!) SUV. Jeden měsíc se prodá o pár kusů ix20 víc než Škody a hned je to nejoblíbenější MPV. Vrchol je totální idiocie s těmi světovými českými auty.
Je snad Citig👋Mii/Up slovenské auto?
Nějakým způsobem se dostanou k jakési ceně a hned je republika ověšená nejkvalitnějším českým (!!!!) SUV. Jeden měsíc se prodá o pár kusů ix20 víc než Škody a hned je to nejoblíbenější MPV. Vrchol je totální idiocie s těmi světovými českými auty.
Je snad Citig👋Mii/Up slovenské auto?
no bylo období kdy sme viděli furt jenom Simply Never a úžasné série šáde kde přidali mlhovky a jinou barvu a byl z toho akční model >😁
Očekávaná? Já mám pocit, že jsi ještě celkem nedávno prorokoval opak...
Já říkám: auto si vybírá řidiče, ne řidič auta! >😁 ... Takže o tu reklamu až zas tak nejde... Auto si prostě získává lidi samo! Přemýšlejte chvíli nad tím... jinak ty reklamy Hyundai jsou udělané graficky, obsahově i hlasově-obsahovým komentářem velice dobře! Ti, kteří tvoří, dobře vědí, jak na to... 😉 ... Prostě je tady brutální úspěch i30! >😁 ... Kdo má tu odvahu jasně a nezištně pogratulovat k úspěchům??? >😒] ...
Jinak připomínám, že Hyundai je oficiální sponzor UEFA EURO 2012! Ještě o této značce tedy brzy uslyšíme a uvidíme více... Jak říkám, vědí, co dělají, kde být a jak na to...
Jinak připomínám, že Hyundai je oficiální sponzor UEFA EURO 2012! Ještě o této značce tedy brzy uslyšíme a uvidíme více... Jak říkám, vědí, co dělají, kde být a jak na to...
Je hanbou pro české spotřebitele, pokud se kreatura firmy rendlík a syn dostane mezi 10 nejprodávanějších produktů. Klesli jsme tím na úroveň některých afrických zemi :no: :no: :no:
...ty by měly jít výš.... 308 parádní hatch... astra - super... nechápu, že někdo fakt koupí slepenec astry a fordu ... asi je k tomu jasmínová rýže v paketu... ;-\ ....stejně tak, že i30 porazí Golfa.... ano, jsou důvody proč golfa nekoupit - hlavní je zájem zlodějů.... ale jinak - stačí sednout a je jasné, že Idescent musí plakat za oponou...
Hele, tohle už je prostě dáno tou reklamní masírkou. Na druhou stranu, všichni ostatní mají stejné možnosti a přesto to nejde. Nechápu.
(např. Nissan Kaškaj vs. ix35 - ten Nissan je, krom ostatních kvalit, o desítky tisíc levnější. A co se prodává víc?)
(např. Nissan Kaškaj vs. ix35 - ten Nissan je, krom ostatních kvalit, o desítky tisíc levnější. A co se prodává víc?)
"Stačí sednou a je jasné"??? Naprosto nesouhlasím! Mnozí seděli (viz desítky testů již) a jasně vyjádřili perfektní jízdní vlastnosti a vypíchli vynikající podvozek nové i30!
"Zcela zásadní vliv na ni má ale podvozek, který si troufnu označit... za DOKONALÝ."
"Čemu se ale NIKDO z konkurentů v této třídě zdaleka nemůže rovnat je sofistikovanost podvozku z hlediska jeho schopnosti po všech stránkách tlumit sebevětší nerovnosti a přitom zůstat pevný a jistý. Třeba to budete vnímat jinak, ale podle mě je tohle podvozkový svatý grál."
"Podobný podvozek jsem naposledy zažil v BMW 3 E46 s M paketem, který se ve spojení se 17" koly projevoval velmi podobně - byl pevný a naprosto jistý při jakkoli náročné jízdě, přesto s bravurou filtroval většinu nerovností tak, že vám vůbec nevadilo, že pod vámi nějaké jsou. Žádná ztráta trakce, žádný otřes karoserií, žádný hluk, žádné pohyby palubní desky. Přesně takto se chová i30 a mám zato, že jde ještě dál než svého času BMW řady 3."
"... z mého pohledu jako „balíček” překonává i Golf nebo Focus a zrovna u Volkswagenu musejí mít těžké spaní z nejistoty, zda sedmá generace Golfu i30 překoná."
"Už nemá smysl se ptát, zda je nová i30 dobrým autem. Otázkou je, co vše bude muset VW provést s novým Golfem, aby se Korejci vyrovnal." >😒] - [odkaz]
Takže plakat za oponou tady evidentně bude někdo jiný! >😁
Já tedy, jako fanda, po těch číslech v prodejích a růstu v prodejích mám třeba důvod k radosti... 😄
"Zcela zásadní vliv na ni má ale podvozek, který si troufnu označit... za DOKONALÝ."
"Čemu se ale NIKDO z konkurentů v této třídě zdaleka nemůže rovnat je sofistikovanost podvozku z hlediska jeho schopnosti po všech stránkách tlumit sebevětší nerovnosti a přitom zůstat pevný a jistý. Třeba to budete vnímat jinak, ale podle mě je tohle podvozkový svatý grál."
"Podobný podvozek jsem naposledy zažil v BMW 3 E46 s M paketem, který se ve spojení se 17" koly projevoval velmi podobně - byl pevný a naprosto jistý při jakkoli náročné jízdě, přesto s bravurou filtroval většinu nerovností tak, že vám vůbec nevadilo, že pod vámi nějaké jsou. Žádná ztráta trakce, žádný otřes karoserií, žádný hluk, žádné pohyby palubní desky. Přesně takto se chová i30 a mám zato, že jde ještě dál než svého času BMW řady 3."
"... z mého pohledu jako „balíček” překonává i Golf nebo Focus a zrovna u Volkswagenu musejí mít těžké spaní z nejistoty, zda sedmá generace Golfu i30 překoná."
"Už nemá smysl se ptát, zda je nová i30 dobrým autem. Otázkou je, co vše bude muset VW provést s novým Golfem, aby se Korejci vyrovnal." >😒] - [odkaz]
Takže plakat za oponou tady evidentně bude někdo jiný! >😁
Já tedy, jako fanda, po těch číslech v prodejích a růstu v prodejích mám třeba důvod k radosti... 😄
Já opravdu nechápu, jak někdo může být fanda Hyundai.
Stejně jako může někdo jiný být fanda VW, současné Škody nebo kterékoli jiné značky. Auto jako auto.
No právě. To taky nechápu. Být odvázaný z běžné, nikterak nevýrazné produkce ;-\
Tak nevím jestli nevýrazné! Já si myslím pravý opak... Hyundai jde totiž výrazně vzhůru... Např. aktuálně automobilce Hyundai stoupl v prvním čtvrtletí zisk o 31 procent! To je výrazný růst... nemluvě o tom, že celosvětově je Hyundai-Kia motors někde kolem 4. místa na světě! ...
Tak již jsem zde mnoho napsal a odkazoval na perfektní podvozek a vynikající jízdní vlastnosti nové i30; na velmi kvalitní materiály, skvělý interiér, nápaditý a originální vzhled... toto auto si onen úspěch zaslouží! Jen ještě jeden zajímavý aktuální test ohledně úspornosti: Hyundai i30 2012 1,6 CRDi, je neskutečně úsporné!!!
"... ale schopnosti definují extrémy a nejen ty jsou u i30 zcela mimořádné. Nejpříjemnější je na spotřebě této i30 fakt, že přichází sama, bez jakýchkoli dodatečných systémů, omezení, zvláštní snahy. S tímhle autem zvládne jezdit pod 4 litry snad úplně každý, i když bude mít „pod zadkem” plně vybavený vůz, který směrem k jízdní efektivitě nepřijímá žádné znatelné kompromisy. Je tu skutečně úsporný motor, žádná pantomima pro evropské testy. Nevíme o žádném jiném kompaktu, který by dnes s motorem o výkonu 94 kW něco takového dokázal a je to jen jedna z několika výjimečných vlastností nové i30." - [odkaz]
"Hyundai i30, dosáhl rovněž kladného výsledku a navíc ještě o dost optimističtějšího. Loni jich totiž bylo zaregistrováno 326, letos o 154 více (+47,2 😖. O větší množství si aktuálně nikdo nepolepšil. Volkswagen Golf se naopak znovu zhoršil o 13,3 % (-56 aut, před rokem 420)." - To je perfektní výsledek...
Hyundai, oficiální sponzor UEFA EURO 2012 >😁 :yes:
"... ale schopnosti definují extrémy a nejen ty jsou u i30 zcela mimořádné. Nejpříjemnější je na spotřebě této i30 fakt, že přichází sama, bez jakýchkoli dodatečných systémů, omezení, zvláštní snahy. S tímhle autem zvládne jezdit pod 4 litry snad úplně každý, i když bude mít „pod zadkem” plně vybavený vůz, který směrem k jízdní efektivitě nepřijímá žádné znatelné kompromisy. Je tu skutečně úsporný motor, žádná pantomima pro evropské testy. Nevíme o žádném jiném kompaktu, který by dnes s motorem o výkonu 94 kW něco takového dokázal a je to jen jedna z několika výjimečných vlastností nové i30." - [odkaz]
"Hyundai i30, dosáhl rovněž kladného výsledku a navíc ještě o dost optimističtějšího. Loni jich totiž bylo zaregistrováno 326, letos o 154 více (+47,2 😖. O větší množství si aktuálně nikdo nepolepšil. Volkswagen Golf se naopak znovu zhoršil o 13,3 % (-56 aut, před rokem 420)." - To je perfektní výsledek...
Hyundai, oficiální sponzor UEFA EURO 2012 >😁 :yes:
Anooooo, to, že Hojandé sponzoruje Euro, jistě znamená, že vyrábí nejlepší auta v Evropě >😁 >😁 >😁
Jedna moje dobrá kamarádka začala teď pracovat v Kroměříži v psychiatrické léčebně. Kdyby se ti podařilo přiznat, že to je opravdu problém, tak bych ti mohl zajistit nějakou terapii. Co říkáš?
Na to už by nestačili ani v Kroměříži, to už by možná chtělo tak měsíc v lochu přímo v Soulu... a bez lubrikantu! 😲 :😉 >😁
Určitě... >😁 ... je mi jasné, že tento výsledek je už pro některé na Kroměříž 😉 ...
"Hyundai i30, dosáhl rovněž kladného výsledku a navíc ještě o dost optimističtějšího. Loni jich totiž bylo zaregistrováno 326, letos o 154 více (+47,2 😖. O větší množství si aktuálně nikdo nepolepšil. Volkswagen Golf se naopak znovu zhoršil o 13,3 % (-56 aut, před rokem 420)." - To je perfektní výsledek... !!!
Kde jsou gratulace??? >😒]
"Hyundai i30, dosáhl rovněž kladného výsledku a navíc ještě o dost optimističtějšího. Loni jich totiž bylo zaregistrováno 326, letos o 154 více (+47,2 😖. O větší množství si aktuálně nikdo nepolepšil. Volkswagen Golf se naopak znovu zhoršil o 13,3 % (-56 aut, před rokem 420)." - To je perfektní výsledek... !!!
Kde jsou gratulace??? >😒]
K čemu ? Že jsi se naučil ctrl+c ctrl+v ?
Co to tu meleš??? Já o úspěchu Hyundai a ty o klávesách! No budiž ti k dobru, že některé klávesové zkratky jsou ti známy 😉 ...
Jinak zpět k autům, k Hyundai: "V České republice bylo v dubnu prodáno 1 531 osobních vozů Hyundai a nárůst prodejů ve srovnání s dubnem roku 2011 dosáhl 57,3%. Podíl značky Hyundai na českém trhu v dubnu činil 9,2% a Hyundai je dlouhodobě druhou nejprodávanější značkou v ČR. Nejprodávanějším modelem značky byl za duben model i30, kterého se prodalo 480 kusů. Jeho prodeje vzrostly meziročně o 47,2% a je s podílem 18,1% jedničkou v segmentu C. Druhým nejprodávanějším vozem byl v dubnu model ix20, který si koupilo 356 zákazníků, a jeho prodeje oproti dubnu loňského roku vzrostly o 111%. Dalším úspěšným modelem značky Hyundai je model i20, kterého se prodalo 350 kusů a jeho prodeje meziročně vzrostly o 32%. Model ix35 si pořídilo 212 zákazníků a zaznamenal meziroční nárůst prodejů o 42,3%." >😒]
Jinak zpět k autům, k Hyundai: "V České republice bylo v dubnu prodáno 1 531 osobních vozů Hyundai a nárůst prodejů ve srovnání s dubnem roku 2011 dosáhl 57,3%. Podíl značky Hyundai na českém trhu v dubnu činil 9,2% a Hyundai je dlouhodobě druhou nejprodávanější značkou v ČR. Nejprodávanějším modelem značky byl za duben model i30, kterého se prodalo 480 kusů. Jeho prodeje vzrostly meziročně o 47,2% a je s podílem 18,1% jedničkou v segmentu C. Druhým nejprodávanějším vozem byl v dubnu model ix20, který si koupilo 356 zákazníků, a jeho prodeje oproti dubnu loňského roku vzrostly o 111%. Dalším úspěšným modelem značky Hyundai je model i20, kterého se prodalo 350 kusů a jeho prodeje meziročně vzrostly o 32%. Model ix35 si pořídilo 212 zákazníků a zaznamenal meziroční nárůst prodejů o 42,3%." >😒]
Vidíte to? Vidíte to? Krásný příklad předraženého průměrného auta. Pardon, ale jinak to nejde popsat.
ked pride nova i30 aj ceed aj rio, a sranda zacina :yes😒br />
mnohym klesla nalada :yes😒br />
kecy ze je i30 uspesna lebo je novinka neobstoja, aj focus je relativne novy a aj ked bol horuca novinka take predajne pocty nemal a hyundai pojde este hore a tam kde focus nebude ani za 10 rokov, takze kecy ze sa mu dari lebo je horuca novinka si nechajme, aj o rok bude i30 uspesny a potom co povieme? ze je to novinka? sa nasmejem potom
mnohym klesla nalada :yes😒br />
kecy ze je i30 uspesna lebo je novinka neobstoja, aj focus je relativne novy a aj ked bol horuca novinka take predajne pocty nemal a hyundai pojde este hore a tam kde focus nebude ani za 10 rokov, takze kecy ze sa mu dari lebo je horuca novinka si nechajme, aj o rok bude i30 uspesny a potom co povieme? ze je to novinka? sa nasmejem potom
Věčná to škoda FIATu BRAVO, že se mu nedaří v celé Evropě. Myslím si, že neprávem. To auto má hodně kvality, a nevím, proč ho pomlouvají Ti, co se pak chvástají, jaké, že to hezká auta jsou ty nové korejské a francouzské, přitom, a to se klidně budu hádat, design vychází právě z Brava, dveře, stoupající linka oken, zadní sklo, zadní spodní díl, kde je mlhovka a značka, prolisy na dveřích, atd. (CEED, 308, MEGANE, atd...) Ale FIAT si to *** tím, že neudělal kombi. Za to OCTAVIA je v nižší střední jiné auto, výhody liftbacku nemusím připomínat. Nikdy se mi to auto nelíbilo, ale pořád je to lepší, než ty nepovedené kopie Brava.
Máš pravdu, jako kopie jsou ta auta značně nepovedená, protože ten "originál" značně vylepšují.
hezká reakce, ale vem si, že BRAVO vyšlo v 11/2006, MEGANE 11/2008, 308 09/2007, CEED a I30 nemusím už psát, ale jde o to, že FIAT dělá jednu obrovskou chybu, vždy je první a než si lidi na to zvyknou, tak to pomluví, a pak s tím vyrukují jiné automobilky a je to trhák. Např. VW
Tak se rozepiš, co konkrétně kopíruje VW od Fiatu, snad ne tebou vzpomínaný design...?
design ne, to právě VW má svůj jedinečný, který se ale nehodí na výstavu designu, ale některé technické věci se k VW dostávají se zpožděním, ale s větším prodejním úspěchem ať už turba, nebo commonrail, brzo přibude multiair, protože to ještě nemají 😄, jo zapomněl jsem, že Twin-air kopírovat nechtějí, zde [odkaz]
Jsou taky naopak věci, které měl VW (nebo jiné značky) dřív, než Fiat (např. dvojspojka), ale ono není ani tak podstatné, kdo s čím dřív přijde, jako to, kdo je to schopen udělat/nabídnout takovou formou a v takové celkové kvalitě, aby to mělo úspěch u zákazníků, to je podstata obchodního úspěchu obecně.
spíš kdo je to schopný lépe prodat...bohužel u fiatu jaksi moc nefunguje marketing...takže se prostě neprodává...pokud se nepočítá rodná itálie...kde je fiat a spol něco jako pro nás škodovka... 😉 fiatu taky moc nenahrává nevalná pověst u nás...a jistě i v jiných zemích...kde maj zakořeněno že fiaty a spol jsou poruchové reznoucí šroty... 😉
A kdo je obvykle schopný to lépe prodat? Marketing je důležitý, ale ani on sám o sobě dlouhodobě nestačí, bez určité celkové kvality mu lidi časem prostě nebudou věřit. Např. Např. Fiat se svým prvním sériovým dieselovým přímovstřikovým pokusem neuspěl, VW/Audi s ním naopak slavilo až nečekaně neskutečný úspěch a rozhodně to nebylo jen o samotném marketingu.
Fiat je v Itálii něco jako u nás Škodovka, ale podívej se na podíl prodejů Brava v Itálii a podíl prodejů Octavie u nás. Proč Bravu více nevěří ani v samotné Itálii?
Fiat je v Itálii něco jako u nás Škodovka, ale podívej se na podíl prodejů Brava v Itálii a podíl prodejů Octavie u nás. Proč Bravu více nevěří ani v samotné Itálii?
Protože, v Itálii si kupují Golfy a Guilietty, Quasqaie a Dustery a klesl italský trh o 20 %. Ale i tak je co do velikosti italský trh něco, kde český a slovenský, slovinský, polský a rakouský trh dohromady nikdy nebude. Belgický trh je větší jako náš, ale je to tím, že si tam auta kupují také i angláni. 😄 [odkaz] strana 3 je zajímavá
Bravo mělo s prodeji v Itálii problémy ještě před příchodem Guillietty...
Že si místo Brava kupují něco jiného je logické, jde o to, proč nedávají přednost domácímu produktu...
Že si místo Brava kupují něco jiného je logické, jde o to, proč nedávají přednost domácímu produktu...
Nechci vám do toho kecat, ale v Itálii lidi kupují nejvíc tohle😒br />
Výsledky za 1-3/2012
Takže první dvě místa domácí produkty, v TOP 10 rovnou 4. Golf až na čtvrtém místě, Polo šesté a na paty mu dýchá Yaris.
1 Fiat Panda 10,293 7.4%
2 Fiat Punto 7,132 5.1%
3 Ford Fiesta 5,071 3.7%
4 VW Golf 4,420 3.2%
5 Lancia Ypsilon 3,913 2.8%
6 VW Polo 3,437 2.5%
7 Toyota Yaris 3,279 2.4%
8 Fiat 500 3,107 2.2%
9 Opel Corsa 2,880 2.1%
10 Citroen C3 2,794 2.0%
Takže první dvě místa domácí produkty, v TOP 10 rovnou 4. Golf až na čtvrtém místě, Polo šesté a na paty mu dýchá Yaris.
1 Fiat Panda 10,293 7.4%
2 Fiat Punto 7,132 5.1%
3 Ford Fiesta 5,071 3.7%
4 VW Golf 4,420 3.2%
5 Lancia Ypsilon 3,913 2.8%
6 VW Polo 3,437 2.5%
7 Toyota Yaris 3,279 2.4%
8 Fiat 500 3,107 2.2%
9 Opel Corsa 2,880 2.1%
10 Citroen C3 2,794 2.0%
Čekal jsem na Tebe Barrichello, nechtěl se mi už večer hledat odkaz registrace vozů v Itálii, ale myslel jsem střední třídu, tak co jsem si pamatoval, asi špatně. Ale to je jedno, Italský trh se propadá bohužel pro FIAT...snad jen dočasně, ale po té co Moody's snížila rating 12 italských bank, tak nevím, jak se situace vyvine :no:
To víš já na to mam svý zdroje, tyhle tabulky mam na skoro každou zemi.....
nedávno sme tu krásně debatili jak je luxusní prémie úspěšná v USA a pak ztoho vylezlo 180 místo pro BMW 7 a Audi A8 nebylo ani v TOP 250 😄))
A nejsúspěšnšjí autem je BMW 3, o kterým si tady jistí lidi myslí, že v tom jezdí elita amíků, top manažeři, v reálu to maj bohatí studenti, svobodný holky a pár nadšenců M3....
Je to něco jako Mustang, akorát je to německý a má to víc kar. variant, ale jinak podbný spektrum zákazníků....
Halt nezbývá si přiznat, že ti manažeři sedí v USA za volantem lexusů, infiniti, cadillaců, toyot a starší generace za buicky, lincolny.
D3 tam v týhle kategorii boduje jedině E a S kláda
nedávno sme tu krásně debatili jak je luxusní prémie úspěšná v USA a pak ztoho vylezlo 180 místo pro BMW 7 a Audi A8 nebylo ani v TOP 250 😄))
A nejsúspěšnšjí autem je BMW 3, o kterým si tady jistí lidi myslí, že v tom jezdí elita amíků, top manažeři, v reálu to maj bohatí studenti, svobodný holky a pár nadšenců M3....
Je to něco jako Mustang, akorát je to německý a má to víc kar. variant, ale jinak podbný spektrum zákazníků....
Halt nezbývá si přiznat, že ti manažeři sedí v USA za volantem lexusů, infiniti, cadillaců, toyot a starší generace za buicky, lincolny.
D3 tam v týhle kategorii boduje jedině E a S kláda
jo, podobné tabulky má strejda Sergio na každou zemi taky, ale naposledy co jsem je viděl, tak měl u každého auta o 0 na konci víc >😁, jako kdyby ti lidi nepochopili, že toho musí kupovat více, aby ty jeho tabulky měly smysl :-!
Tak tos objevil Ameriku, v malých vozech jako je Panda Fiat žádný větší problém nemá ani mimo Itálii, ale bavíme se tu o Bravu, což je nižší střední a v nižší střední/střední je Fiat už poměrně dlouho prodejně "impotentní"... 😉
No tím si taky obejvil ameriku, to že Fiat neumí dělat větší káry víme, proč myslíš že si koupil chrysler, jen kvůli vstupu na us trh to nebylo....
Fiat umí dodávky a miniauta a pak káry jako ferrari, ten zbytek mu nějak nejde. Naštěstí střední a vyšší střední zas umí chrysler, stejně jako suv a mpv >😁
Fiat umí dodávky a miniauta a pak káry jako ferrari, ten zbytek mu nějak nejde. Naštěstí střední a vyšší střední zas umí chrysler, stejně jako suv a mpv >😁
Máš víceméně pravdu. Taky mám pocit, že Bravo je svým způsobem nedoceněné. Ale chybí mu kombi a pak trochu rozumnější ceník. Ne že by bylo vyloženě drahé, ale některé prvky je trapné připlácet, třeba výškově stavitelné pásy.
jo, s tím bych souhlasil, že něco je na pendrek si připlácet, ale ve ŠKODA by řekli, že nejsou zákazníci, kteří tento prvek vyžadují, tak ostatní si musí připlatit, např. zadní stěrač ve všech verzích za 2700 je směšné u auta za 600tis. Nuže, ale ve výbavě DYNAMIC se jedná už o velmi vybavené auto a nemluvím o motorech, protože krom 1,4 t-jet a 1,4 multiar je škoda, že není 1,8T jako v Deltě.
Fiat nemá "zvuk" .... nepoznám človeka čo by uvažoval o kúpe Fiatu .... čo poznám záujemcov o nové auto tak "riešia" koncernové autá, kórejcov, japoncov, sem tam francúzov ... ale Fiata nespomína nik ...
Jednoducho Fiat nie je "in" a v podstate nemá rodinné auto ... tí noví "američania" to zrejme nezachránia ...
Jednoducho Fiat nie je "in" a v podstate nemá rodinné auto ... tí noví "američania" to zrejme nezachránia ...
Jo, to je tím, že moc lidí neznáš. Jinak rodinné auto je každé auto, záleží na rodině co si ho kupuje. :-! rodinné auto v reklamě může být jakkékoliv.
[odkaz]
Myslím, že táto "neznalosť" je dosť bežná ...
Fiat je jednoducho už u nás "ohrozený" druh a zachraňujú mu trh len úžitkové vozidlá ....
Myslím, že táto "neznalosť" je dosť bežná ...
Fiat je jednoducho už u nás "ohrozený" druh a zachraňujú mu trh len úžitkové vozidlá ....
tak to není pravda, důležitá je ziskovost společnosti, a FIAT v kat. M1 u Vás v SR není zrovna na špatné pozici [odkaz]
i AUDI, VOLVO, MAZDA, MITSUBISHI, HONDA jsou na tom stejně nebo hůře, automobilky pod 100 neberu, a SR trh není pro FIAT rozhodující. Celosvětově je koncern FIAT na dobré pozici, i když by si zasloužil lepší umístnění. Svět se vyvíjí, a dnes někdo uvažuje o konci FIATu za 5 let tu bude situace jiná pro více tradičních výrobců, protože nový výrobci se stále formují a přicházejí ve větší síle. Záleží na poptávce, ne na nabídce.
i AUDI, VOLVO, MAZDA, MITSUBISHI, HONDA jsou na tom stejně nebo hůře, automobilky pod 100 neberu, a SR trh není pro FIAT rozhodující. Celosvětově je koncern FIAT na dobré pozici, i když by si zasloužil lepší umístnění. Svět se vyvíjí, a dnes někdo uvažuje o konci FIATu za 5 let tu bude situace jiná pro více tradičních výrobců, protože nový výrobci se stále formují a přicházejí ve větší síle. Záleží na poptávce, ne na nabídce.
Jenže to není obraz aktuální kvality produktů. Jo, Bravo už potřebuje nástupce, ale přesto je u nás hodně nedoceněné.
Me se Bravo taky moc libi, jsem Fiatak 😄 a kombi ani moc problem neni, protoze Bravo ma zavazadlovy prostor 400l coz je dostatecne, ale problem je cena a propagace... Kdyby cena klesla na uroven Meganu, tak verim, ze se jich proda o 100ks mesicne vice.. ale to je holt problem celkove Fiatu... bohuzel...
jo, ve Fiatu totiž nedělají lidi, kteří ví, že když půjdou s cenou níže, tak prodají více, a nižší marže jim udělají více zisku, i se ztrátou udělají více zisku, protože ta auta musejí být vidět, pak získají důvěru a porostou prodeje. Ale marketing Fiat spí. Já jsem osobně spokojený, že jich moc nejezdí, servis si nemusím objednávat 14 dní, 3 týdny předem, ale i den předem stačí. A navíc se i lidi otáčejí, což je perfekt. a Těch 400l je fakt to co potřebuji, 4 kufry v klidu a víc nepotřebuji a po sklopení sedadel je plocha větší než v některých kombi. Auto je to prostorné ve všech rozměrech.
Podstatné je, proč se ti lidi otáčejí, jestli z obdivu, nebo spíš ze soucitu... >😁
věřím, že ze soucitu, protože to auto vydává zvuky, jaké ve VW neznají, a dávno už zapomněli, že je to zvuk benzínu v otáčkách, ale to nevadí, aspoň není závistivce, který by ho chtěl ukrást. :-!
Že by zrovna do Brava dávali zvukový generátor ala Ferrari... >😒]
to právě bohužel ne, dávají tam zvuk ze zubního kartáčku BRAUN, ale akorát více hlasitě, aby si z toho řidič ucvrk 😉
Ale člověče ta 1,4 T-Jet má fakt pěkný zvuk... daleko lepší než třeba 1,2 nebo 1,4 TSI. Pravda, že by nemusel být ve vyšších rychlostech, kde je Golf prostě tižší, ale když se snažíš o dynamičtější jízdu, tak je Bravo hodně zábavné auto, tedy na poměry třídy a ceny.
Neříkám, že ne, ale mít lepší zvuk, než zrovna 1,2/1,4TSI taky není automaticky na medaili, stejně jako to není na vykroucení krku kolemjdoucích... 😉
tak není to Maserati Quatroporte S, ale ten zvuk mi stačí, je sytý v kabině a venku ho fakt neřeším, to je mi putna, zda se někdo vykroutí, lidi se spíš dívají na krásné auto, než, že by se točili za zvukem. :yes: už mě pár lidí zastavilo a ptalo se jaké to auto je, že jej chtějí koupit, ale že nemají reference. Takže tak, to se v Octavii nestane v té sedělo více než půlku národa.
A jaky mas motor? Ja mam ted Punto Classic, ale potrebuju vetsi auto.. zatim mi do karet hraje Megane.. ale jeste pockam.. a treba se do roka az se objevi novy model u Fiatu zacne Bravo vyprodavat..
1,4 t-jet 88 kW, akt. 60tis. spotřeba 6,9l kombinovaně dlouhodobě. Praha - Brno, dálniční tempomat do kopce 110, z kopce na hranici slušnosti 5,8-6,5l. Okresky 5,5l, Praha 7-8,5l. Koupit se dá slušně ojeté, ale chce to vybírat pečlivě, nebo se podívej na skladové vozy, už teď se nabízí hodně zajímavé volby.
Na ten nedosahnu.. myslel jsem jestli nemas ten zaklad.. jestli to dostacuje.. ted mam 1,2 44kw, v lete do Chorvatska, tak snad to tam nebudu v kopcich tlacit >😁
Nebudeš, záleží vždy nejen na výkonu a krouťáku, ale také na převodech a poměr k váze, tzn. že i slabší motory vyjedou kopce jako nic. 1,4 klasa je dostačující motor na ježdění, není to na sportovní jízdu, ale na to, aby jsi měl spolehlivý motor s nízkou spotřebou to stačí. Výhoda T-jetu je kombinace výhod diesel/benzín, krouťák v nízkých otáčkách výkon ve vysokých. Takže nízká spotřeba dole, ale předjedeš s tím kamion velmi svižně.
Ten základ jsem nejel, ale T-Jet je paráda.
Otázka je, kolik máš peněz. V Brně mi nabídli My Family na Alu kolech jako předváděčku s 1,4 T-Jetem za 303t Kč. Najeto by to mělo mít do 2t km a staré asi 2-3 měsíce. Vy výbavě to mělo navíc vyhřívané sedačky, ale jinak vše, co by mělo "stačit", čili klima, el. okna... pro mne chyběl tempomat, ale někteří jej nepotřebují. Jo a i kožený volant, který pěkně padl do ruky byl v ceně.
I prodejce říkal, že je lepší vzít T-Jet.
Otázka je, kolik máš peněz. V Brně mi nabídli My Family na Alu kolech jako předváděčku s 1,4 T-Jetem za 303t Kč. Najeto by to mělo mít do 2t km a staré asi 2-3 měsíce. Vy výbavě to mělo navíc vyhřívané sedačky, ale jinak vše, co by mělo "stačit", čili klima, el. okna... pro mne chyběl tempomat, ale někteří jej nepotřebují. Jo a i kožený volant, který pěkně padl do ruky byl v ceně.
I prodejce říkal, že je lepší vzít T-Jet.
Chybějící kombi, málo místa v interiéru, slabší nabídka motorů - to jsou objektivní minusy. No a pak chybějící image značky, pravděpodobně už pod úrovní Korejců ...
jde vidět, že jsi v autě nikdy neseděl a nejel. v Bravu je více místa jak v Octavii a na šířku i jak v Passatu. Nedá se jen dívat se do auta přes atermické sklo, ale musíš si sednout. Ono totiž v zadu je sedák stejně dlouhý jako vpředu a proto opticky prostor pro kolena zmenšuje. >😒]
Slovenský trh v dubnu 2012: Hyundai i30 na stupních vítězů!!! >😒] :yes:
Nechápu co dělá SX4 v nižší střední, to by tam mohla být klidně Panda. Většina i malých vozů je proti tomu maďarskému japonci prostorově mnohem štědřejší.
pozrime sa na dalsie miesta: vyzera to tak ze hyundai i30 porazi golfa :yes: a celkom hravo, no pockajme sa na koniec roka, kazdopadne ze bude dovozova jednicka v nizsej strednej triede hyundai asi nikto necakal a pred par rokmi keby to niekto predpovedal tak ho maju za blazna 😉
cela prva5tka: octavia i30 golf ceed a focus su relativne jasni - rozostupy medzi nimi relativne stale a pomerne bezpecne - mozno SX4 to este moze focusu stazit a skonci cekovo na konci roka 5ta. Vlasnte aby som nezabudol, uz zacal predaj noveho ceedu a mozno aj ten pojde hore a pohra sa s golfom ako i30tka :yes: tak drzme ceedu palce nech pojde hore, este to bude zaujimave....verim ze ceed pojde hore.
Logan MCV sa uz dostal pred astru celkovo...dost zvlastne ale astra je akosi oproti korejcom focusu a golfu akosi v ustrani a akoby hrala druhe husle....76 kuskov za april je mizeria ak si vezmeme kolko predava focus golf i30 ceed a dalsi.....inak neviem co robi logan MCV ( kratky sa uz nepredava ) v nizsej strednej triede - je to pracovne uzitkove auto s 2,9metrovym razvorom ako BMW5, preco ho niekto radi do nizsej strednej triedy nechapem - to auto by som zaradil medzi nejake uzitkove auta alebo medzi mpv kedze ma moznost odniest az 7 ludi....klasicka nizsia stredna tireda to nie je ani nahodou.....
Japonci opat nesklamali - idu z blata do kaluze a ich mizeriu uz ani vajcoidny auris nestaci zachranovat....najkrajsie auto lancer ma smolu......malo motorov, vybav, drahy diesel, malo predajcov.....inak by bol lancer niekde na urovni i30 - paradne auto, skoda
:yes:
Ale golf to má dobrý, ještě pořád tam má Focuse, aspon někoho může porážet >😁 Protože porazit Suzuki už tak moc k chlubení není >😁
On ten Focus ve finale zas tak ošklivej není, kdyby hatchbacku sebrali ty ošklivý zadní světla s divně vykrojeným víčkem nádrže a dali dovnitř normální interiér tak by byl krasavec. Potkávám tmavě šedýho sedana a Combi na asi 17" kolech a auto vypadá opravdu dobře.
Třeba Civic mi příjde daleko ošklivější, hlavně ten novej 8-s
My máme FF jako služebáky a ten interier je fakt hroznej. V konbi se to zvenku dá zkousnout, ale interier je hroznej vždycky. Člověk se tam navíc cítí hrozně stísněně.
S tím civicem souhlasím, to je jedna z největších obludek ve třídě.
Novou generaci, po setkání naživo, bych (bohužel) ani nebral v úvahu.
to ze su vw nudne predrazene krabice je zname po celom svete, k tomu netreba nenavist 😉
ja im doprajem ludovym autam nech sa vysvihnu lebo stracaju lesk :yes😒br />
vw nezelam nic zle, prave naopak , cim je lepsi tym bude lepsia aj korea, ktora ho uz kvalitou bez debaty poraza :yes: na rade je vw 😉
"ja v podstate nemam nic proti VW, vadia mi len ti ktori zosmiesnuju korejcov nepravom,
to ze su vw nudne predrazene krabice je zname po celom svete, k tomu netreba nenavist" >😁
Otázka je, jakou práci si dají v rámci ladění podvozků určených pro levnější specifikace (ale ladit VW umí, tady bych jim docela věřil) a zda využijí příležitosti a udělají u těchto verzí větší kufr (tomu nevěřím 😉 )