Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Nissan Leaf: V Německu od roku 2011 za méně než 20 tisíc Euro

26 komentářů

Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
Je to dokonalé na to běžné pojíždění, škola - obchod - pošta - domů a zvláště v zimě, kdy se motor ani nezahřeje.
IPace
dnesni poradne motory maj predehrev, tedy alespon 6 a vice valce, nevim jak vase auto, ale ja mam motor na provoznich teplotach do 2 minut, tedy mnohdy jeste nez vubec vyjedu, za dobu co ocistim auto, tak je vse zahrate ku radosti posadky :-)

v zime a ze tu v Krkonosich mame krapet jinou zimu nez nekde v Praze,Brne, a podobnejch mesteckach, vetsinou nastartuju, pustim vyhrev oken a sedacek, a jdu ocistit auto od snehu nebo treba bocni okna a svetla od namrazy, a po tech 2-3 minutach us je vevnitr krasne teplicko a motor zahratej
Avatar - Ricardo
Ricardo
Něco jiného je ale ručička teploty chladící kapaliny v provozní poloze a něco jiného je opravdu zahřátý motor.
IPace
pokud me jde do kabiny teplej vzduch a olej a voda jsou u idelani teploty, tak povazuju motor za zahratej pro jizdu, v elektromobilu bude jizda v zime podle me dost utrpeni, na takove veci jako vyhrivane sedacky a volant asi moc stavy v baterkach nebude, alespon kdyby tam neco bylo v zaloze na vyhrejvani skel, ikdys tohle asi budou kupovat hlavne lidi s garazi
Avatar - Ricardo
Ricardo
Ale to znamená spíš "povrchovou teplotu" než prohřátí všech mechanických dílů
IPace
a? to jako necemu vadi?
Avatar - Ricardo
Ricardo
No nahoře píšeš o zahřátým motoru a ne o tom že ti jenom ručička teploty (která v moderních autech ukazuje hodně přibližně) vylezla do půlky ;-) >:-[]
IPace
a jak jinak nez podle kontrolky se pozna ze motor je zahratej? to jako jdes a sahnes si nanej jestli se spalis? LOL
Avatar - white label
white label
Ideální je teploměr oleje např. ve FoST,RS, nebo v současném GGTI...
Zdravím vespolek.
S tím, co píše label souhlasím, akorát mi připadá, že v tom Focusu ST měli přehodit pořadí těch budíků v kapličce tak, aby ukazatel tlaku oleje byl nejblíže k řidiči. Vedle toho pak měli dát teplotu oleje a až pak tu "masérskou" rafičku tlaku turba. Je to podle mě ještě důležitější ukazatel (tlak), než ta teplota.
Jak to má Golf GTI, to netuším.

edit: Všiml jsem si až ted', že Saman psal, že olej a voda.
Ten jím zmíněný olej jsem prve přehlédl.
Klaudius
Najlepší na nákupy a jazdu po meste je 6-valec s predohrevom a hlavne aby mal v zime vyhrievané sedačky... >:D
V tom naprosto souhlasím :yes: akorát si myslím, že v zimě výrazně poklesne dojezd - topení, zrcátka, zadní sklo, sedačky... tohle vše bude řešený asi klasicky - ohřev odporem a ten bere nejvíc. Musí časem vymyslet lepší baterie a nebude to mít chybu. Rozhodovat se ale už teď tak jdu bez výhrad do tohohle autíčka :yes:
dareba
..ale chapu, ze to je zacatek, ocenuju i odvahu vyrobce, ale pri me pulrocni zkusenosti s baterii v mem telefonu...cha, cha, ani nahodou PS. reakce me manzelky pri poslechu teteo zpravy v televizi: "160 km dojezd ;-o to se snad poi, ne!". A to zcela zasadne nemluvi sproste. Netreba nic dodavat.
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
jj, elektromobily jsou teprve na zacatku...zatim nevidim duvod proc koupit tohle misto obycejnyho auta...a tohle je navic obluda :-)
Avatar - nalimer
nalimer
rovnako respekt pred myslienkou. ale nemyslim si, zeby som natrcal zasuvku z 5 posch. aby som si dobyl auto. elektromobily potrebuju vyriesit infrastrukturu. to si este vyziada dalsich 10 rokov.
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
no kdyby slo jen o infrastrukturu...jenze samotny elektromobily (zatim!) za moc nestoji...
Klaudius
Ide o to, aby splnil účel....ak potrebuješ viac, ako dokáže elektromobil ponúknuť, proste potrebuješ iné auto.

Elektromobil ťažko niekedy plne nahradí tradičný pohon. Podľa mňa bude ešte hooooodne dlho iba jednou z možností.

Ak bývaš v paneláku, máš smolu. Auo na lelektriku zatiaľ pýta garáž, alebo aspoň dlhú šnúru... ;-)
acALIEN
Takovou ,,pani" bych chtel mit doma 8-s ...
Deadlift
Dalsi predo-naraznikova kopie designu Fordu. :no:
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
no comment :no:
kamo to skor ford kopcikde sa da, kaskaj/kuga alebo skor fuga..
acALIEN
Quashkai a Kuga kopie >:D ? Promin, ale ty jsi de-bil :-! >:D .
nehovorim ze je kopia, ja len ze skor sa podoba kuga na qashqai ako leaf na ford..

ak vies citat, tak citaj alebo cti, kdyz nerozumis po slovensku : [odkaz]

a to v tom clanku nespominali tvar kapoty kugy, ktora je uplne presne rovnako tvarovana ako qashqai..

-keby som mal viac casu na takych ako si ty, tak ti to najdem...takze aj redaktori auto.cz su to co si namna napisal..fajne nesom sam :-)

ale inac je vlastne kuga dost pekna :)
acALIEN
Hehe kdyz je * megalomaniac, tak ty jsi imbecil . :-!
jen pro info - 70% lidí denně nenajede víc jak 150km. Pro takto dimenzované baterie, které musí pohnout 80kW motorem je spotřeba nějakého vyhřívání sedaček, zrcátek, osvětlení atd. úplně zanedbatelná. Navíc, elektromotor má max krouták už při nulových otáčkách díky skoro ploché charakteristice. Na razjezdu tomuhle autu většina aut stačit nebude, k tomu si přidělej skoro žádný hluk ani smrad, žádný řazení, nabiješ to doma přes noc - nemá to chybu. Na dovolenou si ale zatím raději vezmu klasika - to je ale cca 2x 14 dní v roce - možná by se potom vyplatilo si na dovču auto jen půjčit.
...co tu pisu kritiku by som odporucal zamysliet sa nad tym co prinosne pre tento svet vyplodili oni, okrem toho ze tu otravuju diskusiu nazormi ktore aj tak nikoho nezaujimaju >:-[]