A není to jedno ? Je to turbomotor, takže reálně bude mít asi ještě vyšší výkon. Ale papírově je reálnějších těch 147 kW, protože to odpovídá přesně 200 koním ;-)
Protože většina turbomotorů má od výrobce takový malý bonus, stačí si změřit svůj vůz na brzdě a porovnat s hodnotami od výrobce, u dobrých kousků to může být až 10 koní a víc
Jde o to, kde to měřili. Pokud to bylo u nějaké chipovací firmy, tak to o ničem nevypovídá. Jejich měření jsou doprá tak pro jejich zákazníky, které každý koník navíc potěší. :-)
Je to sice preplnovane a chladene, ale nezavisi to na tlaku a teplote okoliteho vzduchu? Motory (aspon tie atmosfericke) sa robia tak, aby mali rovnaky vykon na vsetchych predavanych trhoch, teda v nizine v Madarsku a aj na horskej ceste v Peru.
Jo a na kolech to melo 60kw stejne jako 1,6FSI 74kW, takze asi tak >:-[] TA prevodovka a jeji ztraty to musi byt pecka >:D >:D >:D Ucinnost prevodovek je dnes cca 80-85% a tenhle fauve zazarak ma spickovych 62%. Jestli to ale nebudou u fauve jiny procenta, podobne konim kteri u fauve lepe tahnou vocpodu >:D
Ja vim, papir snese vsechno, kdyz to nekdo plati ;-) >:D
Sade motory mely na firemni brzde o cca 3-5 koni vice nez udava vyrobce, ale rozhodne ne 20kW. A manik co tam delal x-let rikal, ze Ti kazdej zmeri stejne co chce.
je to tak no... Můj bejvalej superb měl před chipem na brzdě změřeno 171 koní místo 163... současný auto s 2.3 DISI, ač nikdy nebylo nijak upravováno, mi na jedné brzdě vykázalo 203kW na druhé 201kW, v papírech má přitom jenom 191kW
Co se týká spotřeby, tak se Opelu stávající 1.6T moc nepovedla a i v malé Astře žere o litr více, než v Mondeu 1.6 EcoBoost (ano, má skoro o 20 koní víc). Zatím mi přijde nejlepší Fordův 1.6 EcoBoost. No uvidíme, s čím přijde Opel letos.