i30 je paradne auto , coskoro sa rozbehne aj novy ceed to bude paradny suboj na ktory sa golf bude pozerat len z dialky
rio , sportage opat parada :yes:
dufam ze do konca roka vypadne golfik z prvej desiatky v celkovom poradi, drzme palce, to by bola rana pod pas :yes: no dobre no - nie som zase az tak skodoradostny ak ovyzeram tak golfu to 10 meisto doprajem :yes: to bude pre golfik este nervak do konca roka jak dnesny hokej proti francuzom :yes:
korea slape a to je este len rozbeh, v celej eu idu pocty H/K pekne hore, na konci roka si to zhrnieme :yes: verim ze mnohi budu prekvapeni a klesne im sanka, je to parada :yes:
SX4 :yes:
kaskaj :yes:
novy mercedes ML - tiez pekne
ech, tolko onanie som tu nevidel ani nepamatam, co tak pozeram na stranku po celom dni, jasne hjondee ide, ale to musis pri kazdej prilezitosti tak ako aj GTI fakt davat taketo clanky ?? 8-s a co sa tyka tabulky tak jasne ze je korea nad tvojim do smrti najvacsim nepriatelom golfom kedze golf je jednak drahsi pri priplatkovej vybave + mozno je trochu za zenitom kedze je tu od roku 2004 s malym FL a onedlho pride GVII ktory ponukne vyssiu vybavu kvlatiu atd a preto su predaje take ake su ja som mozno aj rad ze sa golfy nepredavaju tak hufne ako fobky alebo octavky a niekto stavi na prvoplanovy dizajn H/K ktory je sice uplne super pre niekoho ale za par rokov je to taky chodiaci smecak (porovnaj si to tak 7 8 rokov dozadu nemecke auto napr a korejske a to este nevravim o tom ako to je so stavom taky merc vydrzi aj 800tis km a stale vyzera dobre [odkaz] a [odkaz] ) no nic uvidime ako to bude v buducnosti s tymito autami
Je jasné, že až naběhne do prodeje nový Cee'd, tak převálcuje i i30. Všechno nasvědčuje tomu, že je hodně vydařený a podle mě má i hezčí design exteriéru i interiéru.
Bohužel zaváděcí cena už je docela sebevědomá, takže nelze sázet na méně majetné kupující. V zásadě už platí, že kdo má na i30/Cee'd, tak má i na Golfa/Octávku.
o tom to je, podbídnout se levným modelem, udělat si jméno a pak hurá na vyšší ceny v lepším kabátku, stejná technologie. Je to dobrá strategie, které sice nefandím, pro kabátek, který vlastní :-!
aaaaa vo tom to je. Možná pamětníci vzpomenou jak v polovině 90 tých let mezi sebou soupeřily dva operační systémy o nadvládu:
WIN95 od Microsoftu a OS2 od IBM. Tehdy jste mohli otevřít konzervu a vyskočila na vás ta známá plachetnice s logem "vyndejsů", byla snad všude. IBM s OS2, ač mnohem podařenějším a bezproblémovějším podcenila propagaci. Zeptejte se dneska mladé generace, co ví o tomto systému ... NIC.
Takže tuto "masáž" ač mi nemusí být příjemná shledávám účinnou.
Možná kdyby "některé" evropské značky zvolily podobnou taktiku, tak by nepřicházely o zákazníky... Netvrďte ale, že je vše jen dílem reklamy. Tolik tupých ovcí v rámci EU snad není.
Když budu mluvit za sebe a svoji budoucnost, tak korejce jezdíme všichni už od minulého tisíciletí (konec devadesátých) a není nejmenší důvod značku měnit. Vesměs spokojenost. Minulá generace odpovídala své ceně a ta nová předpokládám bude taky.
Mamon sociálního statusu mne nechává chladným, pořád tu je spousta bazarových hošíků ve svých ojetých mr*kách za 50-120t z Áček... >:-[]
Dobré auto, krásne auto, atraktívne auto, populárne auto... áno? A vôbec dokedy? Ako sa na to budeme pozerať o 3-4 roky?
H&K nič nové nikdy nepriniesli. Recyklujú a zdokonaľujú na výzor to, čo tu už máme 5 rokov. Ako tak tie autá vydržia 5 rokov počas tej záruky a potom sa to rozpadne...
A o tom, ako to bude vyzerať, ani nehovorím. Veď sa pozrime na Hyundai Accent alebo aj Kiu Ceed. Veď to vyzerá ako minimálne 20 ročné... :no::no::no:
Velmi mi to připomnělo Japonsko, které (cca) v 60. - 70. letech bylo největším dovozcem patentů (jak píšeš "nič nové nikdy nepriniesli"). No a pak od počátku 80. let se Japonsko stává největším vývozcem patentů (zde by již Tvůj slogan přestal platit).
A teď k Hyundai - zde
[odkaz]
máš cca 1000 přihlášených patentů ve vlastnictví Hyundai za poslední tři až čtyři roky a to jen v automobilovém průmyslu (dalších 6 společností se jménem Hyundai nesleduji, ale mimochodem u výroby tankerů má Hyundai 80 % světové produkce a to je více než monopol).
Musíš se ještě hodně učit ;-)
Presne toto je argument,vydrží to len 5 rokov koľko je záruka. To ale potom HYUNDAI sa dostane do veľkých problémov, keďže na Kiu dáva záruku 7 rokov a technika je rovnaká, tak tie rozpadnuté 5 ročné autá bude musieť dávať do poriadku ešte v záruke.
To su zase zvasty, ze po 5 rooch sa to rozpadne:-)
To i30 z roku 2007 dnes uz neexistuju? To Santa Fe, Tucsony, Terracany alebo Accenty z 90 rokov uz nejazdia. Denne takychto aut stretnem niekolko a stale jazdia - niektore maju aj 400 - 500 000 km a su stale v pohode.
Chod do ktorehokolvek autobazaru a najdi tam viac ako 10-20 Hyundaiov a budes prekvapeny. Na to ze sa ich predalo na Slovensku za poslednych 20 rokov viac ako 30 000 je to sialene malo. Preco asi?
Pridam sa k Bullockovi - Hyundai dnes prihlasuje v oblasti novych technologii (palivove clanky, elektricke vozidla, nove pokrokove materialy) najviac patentov po Toyote a BMW!
Nastudujte si niektori co vlastne dnes Hyundai je - 5 najvacsia automobilova firma na svete!
2 roky po sebe vyhrali titul najkvalitnejsia znacka nemeckeho Auto Bildu - VW bolo tesne pred koncom.
K zaruke: je to 5 rokov a neobmedzene kilometre - Kia Ti da sice 7 rokov ale limit je 150 000 km. Hyundai vlastni Kiu a tak to aj vyzera, co sa tyka kvality, dizajnu, technologii.
Přesně! Ne jako Golf, ten je v každé své generaci, úplně jiný, nádherný, nápaditý, moderní :-) navíc ty bezvadné a spolehlivé motory s bezúdržbovými řetězy :-)
Nejsem fanda ani korejců a ani němců, ale to, cos napsal, se dá říct o kterékoliv jiné značce. Buďte trochu soudní...Topper taky, co ten tady píše, to se číst opravdu nedá.
Budem reagovať všeobecne.. Máme doma dvoch talianov. Jeden má 10 a druhý 6 rokov. Obe stále vyzerajú aktuálne a dá sa na ne spoľahnúť. To nemôžem povedať o služobnom aute môjho brata, ktorý má Santa Fe z posledných kusov pred faceliftom. Zvezenie ako v Avii, všetko drnkoce, rozpadáva sa a pôsobí staromódne oproti 10 môjmu ročnému talianovi.
Golfy mám v "láske" tiež tak isto ako aj H&K. A na mysli som nemal elektronické a minimálne novinky v automobilovom priemysle ale veci, ktoré sa uchytili a sú niekedy aj nevyhnutnou súčasťou nových áut. Napr. systém Start&Stop atď...
mně vždycky připadalo, že KIA dělá hezčí auta ( z hlediska většiny Evropanů), než Hyundai. Přitom při pozornějším prostudování obu modelů identickcýh modelů je zřejmé, jak jsou si vždy obě auta podobná. U předchozího Ceedu a i30 to bylo markatní i v interieru. Teď je ale zejména u nového Ceedu a nové i30 zřejmé, že onen konstrukční základ je zcela shodný a paradoxně, i když nejsem přítelem fluidního designu, i30 je povedenější, design je kompatibilní ve všech částech, bohužel Ceed už není taková pecka, j
ako je Rio nebo Sportage.
Nicméně na Slovensku KIA zcela jistě už od příštího měsíce vyhraje. Tedy, chci říct, že bude zase na třetím místě :-)
To je pořád Hyundai nebo KIA a všiml si někdo, že první je koncernový vůz se skoro 3 násobkem prodejů oproti H/K. Pořád nechápu, že vám dělá radost úspěch korejců. Pro ČR a SR to má jediné pozitivum, že zaměstnají našince.
Cee´da,tam co se vyrábí,válcuje Škoda(Volkswagen group)
Tak jsem zjistil,že i na Slovensku jsou normální lidé,když kupují Škodovky(Volkswagen group).A co ti Vietnamci z KIA ,kde asi udělli chybu?Že by šuší pane,akorát,teď nosit pane,když vy koupit pane,tak sleva přestalo fungovat?