Ekonomika
Přihlásit pro přidání komentáře
robert78
alespoň podle fotek... Z venku se určitě povedlo a szstem integrovaných B sloupků do dveří je i dle výsledku nárazových testů bez problému.
Jen sem se tedy vyděsil při pohledu na tu asi ozdobnou lištu na volantu. To je jako nějaký rádoby luxus? Hrůza...
Skladba motorů je samostatná kapitola, každý z nich dle mě představuje kompromis, chtělo bz to alespon silnější 1.6 Ecoboost... Diesel nezajímavý žádný.
Celkový dojem však :yes:
Jen sem se tedy vyděsil při pohledu na tu asi ozdobnou lištu na volantu. To je jako nějaký rádoby luxus? Hrůza...
Skladba motorů je samostatná kapitola, každý z nich dle mě představuje kompromis, chtělo bz to alespon silnější 1.6 Ecoboost... Diesel nezajímavý žádný.
Celkový dojem však :yes:
proboh na co 1,6EB? dyt to nekupuji lidi ani do Focusu... >😁 krom vyjimek >😁 Uz tech 100 az 120 koni...byvalo malo kdy v tak malem aute 😊
Nejde o velikost, ale o hmotnost, "nejvýkonější" motor v nabídce tak zrychluje za 11,2 s což si nemyslím že uspokojí širší spektrum potencionálních zákazníků...
zlysoused
cena je sice fajn, ale to řešení dvěří je díky krátkému C-sloupku a tím pádem nemožnosti zadní dveře pořádně odsunout úplně na nic. Je to jen manýra jejíž výsledek bude, že si budou cestující při nastupování zavazet a na zadní sedadla bude horší přístup. :no:
presne to prvni ceho jsem si vsiml, je videt polovina sedaku a to teda asi musi byt luxusni nastupovani. Proste lezes do auta po hlave a tam otacis a sedas 8-s
Co bys ale chtel je to moderni, ikdyz asi neee dobre reseni 😉
Co bys ale chtel je to moderni, ikdyz asi neee dobre reseni 😉
Flajzi
Krásný exteriér, ale z vnitřku by člověk blil. Milion, chaoticky uspořádaných tlačítek, rádoby, ale lacině vyhlížející, prvky v interiéru. Posaďte do toho normálniho řidiče a po měsíci si stále nebude schopen ovládat rádio, aniž by se na to nemusel soustředit. V tomhle musím chválit VW, kde méně je více. Ale zase u VW se uzívá nudou při pohledu na jejich krabice. Těžký rozhodování...
Ford se opravdu zbláznil, takovýhle kolotočářský interiér by si nedovolil použít ani Hyundai, který v tom vyniká. To je hnus velebnosti.
bandiit
Píšete, že Power Shift je spojen s nejsilnějším motorem. V tabulce je ale PowerShift u 1.6 77 kw. Přitom 1.0 EcoBoost má 88 kw. Jinak z vnějšku celkem solidní vozítko s velmi příjemnou cenou ve všech výbavách. Jen nechápu u nejnižší výbavy věci typu hlídání tlaku v pneu, ale chybějící klimu a rádio. Bohužel interiér je pro mě opravdový hnus. Takovou slátaninu a chaos jsem dlouho neviděl.
Na snimani tlaku se da vyuzit ESP s porovnanim otacek jednotlivych kol, pouziva to spousta vyrobcu, tedy jen uprava softu, nic nakladneho. Klima a radio je dalsi drahy zarizeni 😉
Tak abys mohl nový model auta začít prodávat v evropě musí mít mimo jiné to hlídání tlaku v pneu a ESP již v základu povině od ledna.Proto se uvádělo honem na trh třeba citigo,tuším asi v listopadu,jiný automobilky třeba udělají facelift u svého úspěšného modelu a na ten se ta povinost taky nevztahuje a ušetří náklady 😄
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
silversurfer
Ford uz by mel jejich sef designera vyhodit, pac kazdy novy model , je hroznejsi nez ten predesly.....at uz se jedna o exterier nebo interier..
Už aby tuprodávali i Eco-sporta 😄
a propo...oba ecoboosty maji stejnou spotrebu...tak si to oprate v tabulce
A u dieslu jak jsi rekl, nikdo je moc nekupuje...tak ze nabidka staci.
Na to jak je to male auto..tak to ma prijemne vykone motory 😄