Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Ekonomika

Zpět na článek

Ford B-MAX začíná v Česku na 289.990,- Kč

25 komentářů

sir
..dobrá cena.....na začátek....divím se že chybi 6stý stupeň u silnější motorizace ecoboostu.
Už aby tuprodávali i Eco-sporta 😄

a propo...oba ecoboosty maji stejnou spotrebu...tak si to oprate v tabulce
Lapeno29
Tak ten petikvalt tam bude proto aby to bylo levnejsi a asi na tenhle typ motoru staci😊 jinak souhlasím moc pekné auto. S cím byste ho tak srovnali?? jako velikostně? se scenicem? roomster? ?
sir
Tak urco staci....a pravda bude levnejsi...jen nevim jeslti do FOFO3 nedavaji u te vykonejsi verze maleho ecoboostu 6ti kvalt..nejak se me to nechce hledat 😄 Velikostne asi s roomstrem..Scenic odpovida spise C-Maxu. Bude to trosku atyp neco jako Meriva
Sleeper
B-Max je konkurentem Roomsteru, Merivy, dvojčat ix20/Venga... atd. Osobně mi ceny na to, jakou praktičnost auto oproti soupeřům nabízí, přijdou velmi solidní. Klimatizaci a rádio bych ovšem přivítal už v základu. Pokud už bych volil prostřední výbavu, oželel bych pro změnu "volovinky" typu koženého volantu. (Zatím) ovšem takové auto nepotřebuji 😄
Avatar - petrumr
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
sir
tak tak bez kozeneho volantu ani ranu 😄 nez si potit dlaně na "gumě" 😊) to člověk využije stoprocent času 😄
Morgan Wheeler
Ceny mi prozatím přijdou přepálené, ale akční ceny budou určitě do konce roku. Skladba motorů divná, třeba postupně doplní.
sir
a co se ti nezda na skladbe motoru?
Morgan Wheeler
Všechny mají podobný výkon, atmosféra nejdražší, ale je fakt že člověk spíš vnímá to že je tam jen 1.0 motor, ale přitom může být v konečném důsledku použitelný. Diesly prozatím žádné, ale je fakt že se v malých autech tolik neosvědčují.
sir
Nu ta atmosfera je nejlevnejsi...1,4 nekomu bude stacit jako zaklad..pak mas 1,0 ecoboosty. jel jsem s tim fe FOFO a prekvapil me az az. Tady to bude hodne zajimave. 1,6 atmosfera je s automatem....proto se ti zda nejdrahsi 😄
A u dieslu jak jsi rekl, nikdo je moc nekupuje...tak ze nabidka staci.
Na to jak je to male auto..tak to ma prijemne vykone motory 😄
robert78
alespoň podle fotek... Z venku se určitě povedlo a szstem integrovaných B sloupků do dveří je i dle výsledku nárazových testů bez problému.

Jen sem se tedy vyděsil při pohledu na tu asi ozdobnou lištu na volantu. To je jako nějaký rádoby luxus? Hrůza...

Skladba motorů je samostatná kapitola, každý z nich dle mě představuje kompromis, chtělo bz to alespon silnější 1.6 Ecoboost... Diesel nezajímavý žádný.

Celkový dojem však :yes:
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
No, pro mě ani exteriér zdaleka není krásný...
sir
proboh na co 1,6EB? dyt to nekupuji lidi ani do Focusu... >😁 krom vyjimek >😁 Uz tech 100 az 120 koni...byvalo malo kdy v tak malem aute 😊
robert78
Nejde o velikost, ale o hmotnost, "nejvýkonější" motor v nabídce tak zrychluje za 11,2 s což si nemyslím že uspokojí širší spektrum potencionálních zákazníků...
zlysoused
cena je sice fajn, ale to řešení dvěří je díky krátkému C-sloupku a tím pádem nemožnosti zadní dveře pořádně odsunout úplně na nic. Je to jen manýra jejíž výsledek bude, že si budou cestující při nastupování zavazet a na zadní sedadla bude horší přístup. :no:
Avatar - Choochoo
Choochoo
presne to prvni ceho jsem si vsiml, je videt polovina sedaku a to teda asi musi byt luxusni nastupovani. Proste lezes do auta po hlave a tam otacis a sedas 8-s
Co bys ale chtel je to moderni, ikdyz asi neee dobre reseni 😉
Flajzi
Krásný exteriér, ale z vnitřku by člověk blil. Milion, chaoticky uspořádaných tlačítek, rádoby, ale lacině vyhlížející, prvky v interiéru. Posaďte do toho normálniho řidiče a po měsíci si stále nebude schopen ovládat rádio, aniž by se na to nemusel soustředit. V tomhle musím chválit VW, kde méně je více. Ale zase u VW se uzívá nudou při pohledu na jejich krabice. Těžký rozhodování...
Avatar - DoubleSix
DoubleSix
Ford se opravdu zbláznil, takovýhle kolotočářský interiér by si nedovolil použít ani Hyundai, který v tom vyniká. To je hnus velebnosti.
bandiit
Píšete, že Power Shift je spojen s nejsilnějším motorem. V tabulce je ale PowerShift u 1.6 77 kw. Přitom 1.0 EcoBoost má 88 kw. Jinak z vnějšku celkem solidní vozítko s velmi příjemnou cenou ve všech výbavách. Jen nechápu u nejnižší výbavy věci typu hlídání tlaku v pneu, ale chybějící klimu a rádio. Bohužel interiér je pro mě opravdový hnus. Takovou slátaninu a chaos jsem dlouho neviděl.
Avatar - Choochoo
Choochoo
Na snimani tlaku se da vyuzit ESP s porovnanim otacek jednotlivych kol, pouziva to spousta vyrobcu, tedy jen uprava softu, nic nakladneho. Klima a radio je dalsi drahy zarizeni 😉
Avatar - SEKYC
SEKYC
Tak abys mohl nový model auta začít prodávat v evropě musí mít mimo jiné to hlídání tlaku v pneu a ESP již v základu povině od ledna.Proto se uvádělo honem na trh třeba citigo,tuším asi v listopadu,jiný automobilky třeba udělají facelift u svého úspěšného modelu a na ten se ta povinost taky nevztahuje a ušetří náklady 😄
Avatar - petrumr
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
King of rain
Škoda že na foto, není kufr.... ;-\ Zajímavé auto....
"LJ"
na to ze mu chybi kus auta a par valcu,tak trosku drahy ne ? ani zadarmo tohle auto
silversurfer
Ford uz by mel jejich sef designera vyhodit, pac kazdy novy model , je hroznejsi nez ten predesly.....at uz se jedna o exterier nebo interier..