Ale 508 má pořád poloviční prodeje proti pomalu končícímu Mondeu (i když si o těch číslech myslím svoje). Je škoda, že s ní Peugeot nedokáže urvat víc, protože Top 3 by jí určitě slušelo :yes:
Francouzi opustili zač. 21. století pozice v této třídě, nelze čekat zázraky. Ale je pravda, že 508 je docela pěkný návrat a zasloužila by lepší prodeje.
508 se mi opravdu hodně líbí. A naštěstí je k vidění stále více na cestách, přesto si nemyslím, že hybrid zásadně ovlivní prodeje. Přecijen cena téměř milion bude dost limitující. Škoda, že neudělají zvýšenou verzi i s klasickým pohonem (2,0 HDI, 2,2 HDI) s nižší cenou. Tam už by to promluvilo do prodejů podstatně více.
Nemám vcelku obavy, byla zde již řada recenzí z kterých vyplývá:
1 - auto je samozřejmě těžší, ale má dobře rozloženou hmotnost
2 - spolupráce elektromotoru a combustion engine je vynikající, auto je silné a rychlé
3 - za 4,1 nejezdí ale za 5,5 ano, to znamená že jezdí za stejné litry jako Prius ale přitom to není lemra lína a nemá to prapodivný design Priusu
4 - díky elektromotoru je zde zcela potlačen efekt škubání robotizované převodovky, v momentě, kdy převodovka řadí a mohlo by to škubnout, zabírá elektromotor
5 - pokud se s autem jede po státních silnicích a okreskách, v rychlostech kolem 50 km/h a méně se vždy jede v elektromódu - pokud se tedy projíždí vesnicí/mětečkem, je diesel vypnutý - což mi přijde docela jako optimální řešení alespoň pro obyvatele těchto míst
508 je narozdíl od ohavného a funkčně problematického Priusu krásný, pohodlný a plně funkční auto. Už srovnávat Priuse s 50á je vůči frantíkovi urážka. Navíc tnhle (PSA)
hybrid má smysl a nedělá ze silničního dopravního prostředku autíčko do sousedství kolotočů. Ne vše, co Japonec vymyslí je geniální, nicméně je dobře, že se ukazuje, že "masírka" Toyotou vedla jiné výrobce k tomu, aby začali dělat auta, která jsou skutečně ekologičtější, aniž by to vedlo k omezování jejich funkčnosti, nebo jí vracelo desítky let nazpět.
V Priusu jsem pouze seděl a stačilo mi to, stejně jako řvavá propaganda v tom nejpokleslejším totailtním stylu na stánku Toyoty ve Frankfurtu cca před třemi čtyřmi roky. Jedním Prousem zachráníme jednoho plaměňáka! To byl slogan jako noha....
Ale zpět k 508, zejména v combi verzi je to nádhera a dává zapomenout na svého poněkud nepovedeného předchůdce.
tusim som tu nedavno pisal ze peugeot 508 by do konca roka mohol ist cez insigniu a tusim sa to podarilo uz ovela skor, uvidime ci to peugeot udrzi do konca roka :yes:
pozeram ze 508micka sla celkovo uz aj cez avensis - pezot slapeeeee
neskutocna masina, paradne motory aj dizajn, kombik. pride hybrid stvorkolka, najlepsia nepremiova volba v stredej triede :yes:
tesim sa, nech sa 508micke dari :yes: taketo auto pezot este nemal - nadupana sleha, dari sa mu takmer v celej eu
slape vo svedsku:
[odkaz]
je najpredavanejsim autom strednej triedy v holandsku:
[odkaz]
5te najpredavanejsie auto strednej triedy v spanielsku:
[odkaz]
najpredavanejsie auto strednej triedy doma vo francuzsku:
[odkaz]
tretie najpredavanejsie auto strednej triedy v rumunsku:
[odkaz]
je uspesne v cechach aj na slovensku, to auto je trefa......nejlepsi pezot vsetkych cias a to sa nam este rozbehne hybridna 4kolka, neskutona masina, pezot slape
ak sa zadari tak bude i40 tretie najpredavanejsie auto strednej triedy na slovensku za r 2012 po superbe a passate a aj v cechach je prva 5ka realna - to bude sranda, drzme palce
Re: predaj v strednej triede na slovensku: april 2012
i40 má šancu udržať sa v prvej trojke, ak sa uplatní vo fleetoch. A zdá sa, že pre niektoré firmy sa už stala akceptovateľnou. Známy ju vyfasoval ako náhradu za Octaviu. Otázne je, či Hyundai presvedčí a ako zareaguje konkurencia. Ak nepresvedčí, tak neočakávam nejaké pevné zakotvenie v top 3.
Re: predaj v strednej triede na slovensku: april 2012
Docela by mě zajímalo, kdo řídí "prodeje" Fordu na Slovensku. Takhle to vypadá, že jedinej slovenskej majitel Mondea, kterýho znám, si užívá na cestách výlučnosti, která v Čechách bývá vyhrazena majitelům Bugatti Výron (já píšu zásadně spisovně ;-) ). Docela mu závidím, neb u nás je bohužel Mondeo na každým rohu. 8-s >:D
Re: predaj v strednej triede na slovensku: april 2012
Predaj Fordu je na Slovensku chabý dlhodobo.U nás sa nenašiel žiadny Charouz čo by to rozbehol.Pekne sa tlačí hore aj i40,napriek tomu,že má veľa neprajníkov.Peugeot má dlhodobo dobré predaje (aj schopnejších predajcov ) a 508 to ešte upevňuje.
Re: predaj v strednej triede na slovensku: april 2012
Na to by žádný Charouz nestačil. Na to je potřeba ab na lovenku byla dceřinná firma jako v Česku, což není - a soukromý subjekt bez přímé podpory Fordu to nemůže zvládnout.
Re: predaj v strednej triede na slovensku: april 2012
ale je ich dost, ale su to vacsinou dovoz z nemecka ako jazdenky, uz aj mondei MK4 je dost na cestach ale ako vravim, ludia k tomu az teraz zacinaju pozerat ako k dobremu pomeru cena/hodnota, ked mas za cenu passata auto priestorovo na urovni A6 ci 5er (co sa sirky interieru tyka)..
Re: predaj v strednej triede na slovensku: april 2012
Rok 2012 pro i40 v ČR:
Leden 8. místo 33 kusů
Únor 6. místo 58 kusů
Březen 8. místo 40 kusů
Duben 11. místo 26 kusů
Průběžné 8. místo za rok 2012
Rok 2011 pro i40 v ČR:
Prosinec 10-11. místo 28 kusů
Listopad 14. místo 20 kusů
Říjen 11-12. místo 28 kusů
Září 5. místo 49 kusů
Srpen 5-6. místo 56 kusů
Červenec 18. místo 12 kusů
Re: predaj v strednej triede na slovensku: april 2012
Tak když zase ošidí lak, aby ušetřili a nasadí cenu jak za rohlík z lidlu, tak se možná posunou. Sice jim to zase po testu zrezne, ale plán pětiletky splní. >:D
"...Toyotě tak patří titul největšího šplhouna současnosti. Rozhodlo se pro ni o 36 lidí více, což znamená prvenství v procentech i kusech."
S těmi procenty mají pravdu, s těmi kusy už ale ne...
těší mě i nějaké ty kusové prodeje velmi zajímavého auta suzuki kizashi...který třeba prodal stejně aut jako koncernové exeo...tomu autu bych přál tak alespoň padesát prodaných kusů za letošek...potkat tento krásný vůz na ulici..v černé nebo bílé...je skutečně milé... :yes:
Nesuhlasim. Slaby motor a navyse ak chces 4x4, tak len s automatom. Za to ma u mna Kazashi :no: ale inac nie ze by som mu nefandil. Co sa tyka dizajnu, jedno z tych krajsich aut.
kdo nepotřebuje automat ani 4x4....a není zastáncem turbomotorů tak získá výkonnou atmosféru která vydrží věky a navíc krásně zní...je to auto z jiného soudku...a kdo uvažuje nad TSi nebo EcoBoostem...tak si ho jistě nekoupí...je to trochu něco jiného...a je skvělé...že i taková serepetička se prodává...a jaké jiné auto střední třídy se 131kW v plno výbavě stojí 680 tisíc...? žádné...ano jistě kizashi na našem trhu zabíjí jedna výbava a jeden motor a absence dieselu...takže rozhodně nebude masovkou...a já si myslím, že tady v evropě ty ambice nemá...mimo evropu se neprodává vůbec špatně...na to že suzuki takový vůz nikdy nevyrábělo...
Já zcela souhlasím. Navíc ta 2.4 benzin není ani zdaleka tak slabý motor jak píše Augustin. Kizashi jde prostě jinou cestou a masovka z něj jistě nebude. Není tak přerostlé jako většina dnešní mainstreamové střední a vypadá podle mě skvěle. :yes:
suzuki je malá automobilka...a podle toho taky nabídka vypadá....a je sympatické jak se drží... ;-) každopádně, diesel kdyby suzuki chtělo by nemusel být takový problém...ve vitaře jeden je s 95kW jistě by nebyl problém ho naladit na nějakých 110kW...absence dieselu napovídá tomu, kam je model primárně určen...suzuki jistě nepálí to, že těchto aut prodá ve střední evropě pár stovek, když jen v USA jich měsíčně prodá kolem 2500 ks...a to se nepočítá asie a domovské japonsko... ;-)
To ano, Suzuki tohle nabídnout nemůže, případně se tím nechce zabývat. Prostě postavilo nabídku stylem "Love it or Leave it", což i tak může být pro některé zákazníky zajímavé a nic to nemění na kvalitách Kizashi.
No neviem, presiel som sa s nim a bol som sklamany. Neviem, ci na tom moze mat vplyv prave ten automat, s nimi nemam takmer ziadne skusenosti, tu som to koli 4x4 mohol skusit len s automatom. Je mozne, ze som mal ten dojem prave koli 4x4, väcsia vaha, strata vykonu??? Nevylucujem, ale naozaj sa mi zdal slaby.
já krátce projel verzi s manuálem a jela skutečně skvěle...to auta nabídne pocit, které ti většina dnešních aut nenabídne-skutečně komunikativní řízení, zábavu za volantem, hbitost(to co většině dnešním přerostlým, těžkým mainstreamovým sedanům chybí), má to relativně solidní spotřebu(na 2,4) a skutečně krásnou výkonovou špičku...mám podobný typ motorů rád...ano sice netáhne od volnoběhu...ale zkus mu šlápnout na krk pěkně někam za 3000 a zažiješ něco co nezajižeš za volantem žádného dieselu ani malého turbobenzínu....to auto je jiné...a zatraceně dobré...bohužel jen pro někoho...jak píšů nahoře: diesel, kombi, konfigurovatelnost ho prodejně zabíjí...a já to chápu...bejt to s 2,0 v dieselu...jistě se prodává 3x tak dobře...ale musíš pochopit že pro suzuki to není stěžejní model ale imagemaker...a zatraceně dobrý imagemaker...navíc s interiérem na který může většina japonských konkurentů koukat se závistí...
Taky jsem se projel s manuálem a z Kizashi jsem získal intenzivní pocit hbitosti a lehkosti jízdy. Já mám pro změnu rád různé typy motorů, takže jsem si zase jednou užíval s dobrou benzinovou atmosférou...
Peknej vysledek 3er vzhledem k tomu ze neni k dispozici ani kombi ani coupe a jeste stale se doplnuje paleta motoru...
Jsem zvedavej jak se predvede nove C od MB, jestli dokaze sesadit 3er z pozice leadra.
můžete mi prosím někdo vysvětlit, kdo a na základě čeho rozděluje auta do těchto kategorií? Ja nějak nechápu, jak může být ve stejné třídě Prius s délku pod 4,5m a téměř bez kufru se skoro pětimetrovým kolosem typu Superbu...
seděl jsem v obou, ale když vám zrovna toto srovnání vadi, tak řekněme např. Lexus IS, to je ještě menší než Prius (opravdu minimalni prostor na zadnich sedadlech i v kufru).... Nicméně otázka zněla jestli mi můžete někdo vysvětlit kdo a podle čeho ty auta rozděluje, snad někde musí existovat nějaká daná kritéria. Vaše odpověď sice disponuje hodně smajlíky, ale žádnými přínosnými fakty
Pokud vím, tak auta si takhle tídí dovozce - v řadě případů to je marketingový tah, když se to auto přihlásí do "nevhodné" kategorie (níž...), tak tam zcela zapadne, protože je to o tisíce aut víc a nevejde se řekněme na dvacáté místo, ale až na padesáté. Totéž platí o Alfě Romeo Guilletta a Lancii.
Proč pořád v redakci cpou Deltu do tabulky střední třídy??? Je to normální hatchback nižší střední třídy, akorát má delší rozvor než je ve třídě obvyklé, takže se člověk může posadit i na zadní sedačku.
taky nechápu Deltu ve střední třídě, není to jenom o rozvoru, a v porovnání Bravo, Delta, Giulietta, mi nepřijde, že bych těch 10cm navíc poznal, ale je to danné také větší délkou přes 4,5 m, což má i Octavia, která se taky hrne chtíc, nechtíc, do střední třídy neprávem :yes:
Jenže o třídu níž je to o tisícovkách aut a tím pádem by se tam ztratila v tabulce v poslední kolonce Ostatní. Tak ji dovozce nacpe sem, aby aspoň byla trochu vidět.....