Design je sice subjektivní, ale vypadá to, že Focus se subjektivně líbí objektivně menšímu počtu lidí než některá vzhlednější auta. Víš, on i ten subjektivní design se dá objektivně měřit, například prostým hlasováním. Když si uděláš rozstřel mezi Fiatem Multipla a - třeba - Ferrari 458 - tak design je samozřejmě subjektivní, ale objektivně bude mít Multipla mnohem méně příznivců.... :-) Snad je jasné, co tím chci říct...
podle mě bude naopak cena vyšší, alepoň vždy když se uvede cena v přepočtu v německu, tak u nás je to pak víc, tj počítam tak 750k, já osobně bych ale šel do Giulietty QV se 173Kw, nebo do MPS, oboje se mi designové líbí víc.
pri tom tam nemuseli byt ziadne ALE, mohlo to by bez nich a okrem toho ze to obstojne jazdi sa na to mohlo dat aj pozerat... takto to je kompromis gyc vs nejake jazdne pozitky
Absolútny súhlas, jedine dizajn kombi ako tak prehryznem /pre západoslovákov prekusnem/, okrem toho že je to auto zvnútra malé oproti ostatným značkám v triede, ešte do neho dali ten skvelý stredový tunel o ktorý si budem búchať svoju drevenú nohu. Ale iste to bude jazdiť pekne a cena je slušná.
Od vtedy ako prisiel new focus som zacal focus 2 gen vnimat ako pohladne auto ... hatch bol zo zadu vzdy bachraty ako mondeo sedan, proste nic moc, ale kombiky boli OK ... sedan 2 gen usiel
Ale toto vazne nie, ST tunersky GYC ten predok vyzera ako keby prave zozral zemiak ale ledva pri tom zaklopil gamby. Odporne vazne otrasne, tym fordakom uz vazne dr. BE
Ked vidiem tie zadne svetla s tym `pipasarom` zasahujucim do bokov je to tiez zle... predok vobec nekoresponduje so zadkom ani profilu moc nesedi...
takto tragicky design som videl naposledy u LADA Kalina ... proste taka chudinka a focus je zas obetou ani neviem coho ... ;-\
Design je čistě subjektivní záležitost a někomu se to líbit může. Mě se také zrovna nelíbí (vlastně se mi nelíbí současný Focus vůbec). Navíc by mě zajímalo, jak to budou řešit s přední SPZ. Pokud jako M EVO, tak to bude třešnička na dortu :-)
Podle mě to je hodně pěkná cena. Když se dá čekat cena v ČR pod 700. Ze začátku jsem novému Focusu nemohl přijít na chuť ale líbí se mi čím dál víc... :-)
A ST vypadá skvěle.
Hlavním konkurentem bude bezesporu GTI a v tomto kontextu je ta cena naprosto v pořádku (navíc pokud vezmu v úvahu, že se jedná o novinku). Při pohledu na ostatní konkurenty už to tak jednoznačný není.
Mě bude ale hlavně zajímat cena u nás. Očekávám, že bude nižší než v Německu. V této kategorii se u nás dá v současnosti za velmi zajímavý peníz koupit M RS Collection (745t.ale s vynikající výbavou) nebo MPS (599t.- dokonce s maximální výbavou).
Nemohli do toho STéčka dát normální ručku. Nějak si nedokážu představit tahat za tenhle bazmek, když budu chtít utrhnout zadek. Ručka mě moc nepřesvědčila ani v normálním Focusu, kde by byla primárně určena jen k parkování, ne tak v rychlé verzi, kde by mohla mít i tvrdší použití.
Je zaujímavé, že v ankete si väčšina myslí, že cena ST je moc vysoká. Okrem faktu, že je to cena v Nemecku a u nás to bude asi mierne odlišné, je treba si pozrieť najväčšieho konkurenta Golf GTI. Základný 5 dv. GTI stojí v Nemecku 28.690 eur a verzia Edition 35 so 173 kW (čo je stále menej, ako ST) koštuje 31.865 eur. V kontexte uvedeného mi cena Focusu vôbec nepríde prehnaná, práve naopak.