Když Honda v březnu na ženevském autosalonu představila Accord ve verzi Type S, určila pro tento model jen dieselový motor 2,2 i-DTEC naladěný na vyšší výkon. Nyní přichází také možnost benzinového motoru.
Er-ko bude, v Japonsku a Anglicku určite... no len či ho spravia aj pre EU??? :-( Ten Accord je ale nádherný, sakra sakra, žeby som predal svojho a šiel do tohto? ;-)
A na co je potom BMW 3er Mko? Plno lidi chce radeji sportovni sedan nez hatch a nepohrdnou vetsim prostorem a treba i vybavou. Ja bych byl mezi nimi, i kdyz kvuli cene a hmotnosti bych urcite sahl po Civicu Type-R Sedan, kdyby se u nas prodaval. Kazdopadne me mrzi, ze to je jen limitovana edice - pro me by to byla jasna volba misto 3er BMW, protoze jsem na JDM auta, ale zase ten zadni pohon by mi chybel.
Vim ze M3 by bylo s Type-R asi nesrovnatelne, kdyby ho vyrabeli, uz jen kvuli cene a koncepci, ale zabavou by mohla Honda klidne BMW predcit, i kdyz M3 je asi dost povedena. Podle me tu prostor pro Type-R urcite je! ;-)
Tak kazdy ma rad nieco ine, no mne osobne sa Accord velmi paci nielen designovo ale aj kvalitou a technikou. Dufam, ze uz konecne sa toho tyzna posadim aj za volant ;-) . Type S je podla mna skor pre mladych co vymenia comfortnejsie prvky vybavy za 18-ky (myslim kolesa :-) )a podobne. Ja nevidim po prestudovani cenniku velmi dovod ist do Type S ale do Executive - kde je moznost vybrat z vsetkych motorov, ziadne special edicie pre bendzin a podobne... Je to zlata stredna cesta, kedze Executive Plus uz ma vela drahych prvkov, ktore kazdemu chybat nebudu...
PS: to auto ma len jedinu chybicku krasy, skoda ze to nerobia liftback ;-\ a inak :yes: