Skladby se skládají k různým příležitostem, jednou z nich je oslava něčeho krásného. Jaroslav Svěcený si trochu pohrál a vytvořil skladbu na motivy Citroenu DS5.
Jo jo, bohužel, jossalito se GTI-mu silně blíží - argumenty a fakta nula, zato urážek a posměchu dost a dost. Jossalitovi zbývají jen o něco lepší znalosti, ale to jaksi na slušnou debatu nestačí. Bohužel :no::no::no:
Jestli považuješ Svěceného za nejlepšího u nás, tak to potěš koště. Asi o tom vůbec nic nevíš, promiň.
To je obyčejná estrádní figurka, která se především prosazuje všelikajou reklamou na svou vlastní osobu a označováním se za virtuoza. To co umí, to je obyčejný průměr. Ale reklamně dobře prodaný. ;-)
Něco "maličko" o tom vím - kteréžeto české houslisty tedy řadíte PŘED něj? ;-)
PS: To máte v česku tedy VELMI slušný "průměr" (když je jeho představitelem "obyčejný" Jaroslav Svěcený :-)
Ty, a že o tom něco víš?
Podle toho, co tu předvádíš, jsem se akorát utvrdil v tom, že tu předvádíš pózu. Psaní o luxusních věcech, o nejlepších alternativách a realita? Když ti někdo neřekne, jak se věci mají, tak jsi vedle jak ta jedle. ;-) >:D
Ano, to již padlo, takže jako obvykle nic vlastního nepřidáš.
Popravdě bych řekl, že tvá zaslepenost je na naprosto stejné úrovni s Kylie, oba vidíte jen to svoje. Rozdíl je, že ona se u toho umí chovat a udržet nadhled, ty ne.
Tvé hodnocení vážně opravdu neberu. Tebe fakt ne. A ty moc dobře víš proč. Sám žádným nadheldem nedisponuješ, akrát o tom strašně rád píšeš. ;-)
Já ty houslisty klidně vyjmenovat můžu, ale proč? Dokžate vy, co tu tak kafráte, že víte, o kom je řeč. Diskuzi na toto téma se já osobně nebráním, ale musím vědět, že diskutuji s někým, kdo se opravdu vyzná. Zatím to tu vidím na akorát médii a reklamou zmasírované neználky. ;-)
Protože obdobně "propagoval" jinou značku - shodou okolností koncernooooVWou? ;-)
Myslím že dnes (kdysi "nadějný") pan Hudeček je již trochu MIMO špičku (a to stále mluvíme JEN o českých "lepších" houslistech - světové postavení naposled měl Jan Kubelík a jeho renomé nemá ze současných českých interpretů šanci dosáhnout NIKDO
(maličko malilinko se "světově" zapsal pár nahrávkami pro DECCA Josef Suk.. Hudeček, Svěcený, Šporcl - jsou v rámci česka "slušná jména", ve světovém ani jeden z nich...¨
TOLIK K TÉMATU (a NEsmyslu který jste úvodem napsal - HOWGH :-)
ta "upocená" BX bylo auto střední třídy, čili to co dnes představuje model C5.
Linie BX > Xantia > C5, to všechno jsou auta střední třídy. V nižší střední Citroen nikdy hydrauliku neměl, s jedinou vyjímkou a tou byl model GS/GSA.
DS5 ať se to někomu líbí nebo ne je stále jen nafouknutá velkoprostorová C4, což je auto nižší střední třídy. A v této třídě a na tomto podvozku hydraulika prostě není, což ale z DS5 automaticky nedělá špatné auto ;-)
Ani to není pravda. Ve vrcholné verzi dostaneš víceprvek vzadu + hybridní pohon s možností 4x4. Nevím co je na tom průměrného a už vůbec ne podprůměrného ?
Motory, interiér, výbava jsou dost nad tím, co tvoří průměr v této třídě.
Add Jossalito: Inteligentní člověk pochopí možnosti použité platformy. Ignoranti typu Jossajelito, budou plácat něco o podprůměrné technice.... ;-)
Chudáku, urážky si nech pro své blízké, já na ně nejsem zvědavej.
V základu dostaneš k naleštěný DS5 zadní nápravu z Berlinga, a nic jiného než čtyřválec. V případě benzínu oturbenou jednašestku na max dvěstě koních, v případě dýzlu dvoulitr na 160. Ano, i ta naše česká škůdka jede na šestiválcích a multilink má i v základu.
Možnosti platformy nejsou můj problém, ale problém Citroenu, který nemá prachy na nic lepšího.
Ruku na srdce, žádná velká hitparáda se nekoná. :-!
ale prosím tě..., chudáka tady ze sebe děláš sám těma svýma hloupýma komentářema. Všichni víme, že ti Citroen leží v žaludku, tak to nemusíš pokaždé zdůrazňovat ;-)
PS: a když tak koukám na ty tvoje argumenty, tak na to ani nemá cenu reagovat. Ale asi se řídíš heslem, když zaperlit, tak pořádně, ale přijdeš mi jako typická česká socka, co akorát všechno kritizuje a nejradši by si koupil auto s šestiválcem, čalouněné kůží a samozřejmě s nezbytným víceprvkem, ale maximálně za 250.000,-Kč že ? >:D
Hmm, ty toho o mě teda víš. To se fakt musím bavit, někteří by mohli vyprávět, jak moc mi leží v žaludku (nebo před barákem). >:D:no:
Akorát nemám klapky na vočích a nedělá mi problém zkritizovat cokoli, co si to zaslouží. Ale na tobě vidím, že když došly argumenty, tak nastoupily urážky a to tak rychle, jak došla munice v podání techniky u DS5.
a od kdy umístnění konkretního modelu, např. Škody v žebříčku top 100 nejprodávanějších aut svědčí o podprůměrnosti nebo ne-podprůměrnosti použité techniky, kterou se tady pořád oháníš ? 8-s
Aneb v tvém prostoduchém chápání světa, čím výše umístněný model, tím "nadprůměrnější" technika a směrem dolů naopak ??? >:D:yes:
Asi byste potřeboVWal trochu "aktualizovat data" ;-)
Nebo vy neVWíte jak je to s vw Beetle či novou Audi A3? :-)
...si předstaVWte že ÚPLNĚ STEJNĚ - vzadu torzní příčka (krom nejvyšší verze - jako u cenově i velikostně "srovnatelného" Citroënu DS5 ;-)
Proč by měla být? (ono až tak moc střední není ani to DS5 - většinou se o něm píše "na pomezí... ;-)
PS: Nicméně náš svět NENí o třídách aut, ale o PENĚZÍCH a tam se "prémiové" Audi A3 a Citroën DS5 budou "překrývat" = a PROTO volí STEJNÉ (-ě bubé) technické řešení
PPS: Typickým představitelem střední třídy od Citroën je C5 (dříve Xantia), což je asi "poslední mohykán" který ve třídě používá (na té "důležité"/poháněné) dvojité lichoběžníky s oddělenými těhlicemi - o tom si PASSATy či SUPerby mohou nechat zdát...
Vidím že se OPRAVDU NEvyznáte :-)
PS: DS5 je vůz "popisovaný" jako model NA ROZMEZÍ nižší střední a střední ale hlavně je postaven na technice NIŽŠÍ STŘEDNÍ třídy - kapiš? ;-)
TO ZNAMENÁ že jde o TO SAMÉ na čem je/bude budoucí audi A3 - a oba výrobci (VW i PSA) zde (vzhledem k FINANCÍM) použili stejný Stejný STEJNÝ technický přístup (sofistikovanější zadní nápravu JEN u nejvyšších verzí - TAK TOHLE JSTE SNAD JIŽ POCHOPIL :-)
No zrovna mezi PRODEJi a kvalitou já osobně spojitost NEhledám, ale když jste to "nakousl" - v (celo)EVROPSKÝCH prodejích si technicky VYSPĚLÝ(-ejší) Citroën C5 stojí lépe než technická "tuctoVWka" (technika vw Golf) Škoda Superb.. :-)
...jak to "snášíte"? ;-)
a) šestiválCÍCH? ;-)
(myslíte ten koncernoVWý výpadky výkonu proslulý zastaralý z nabídky ostatních koncernoVWých vozů již vyřazený V6? :-)
b) u předokolek je podstatná PŘEDNí náprava ;-)
(aneb sofistikovaný Citroën C5 zdraví "levnou tuctovku" ve VW Passat či Škodě SUPerb ;-)
PS: Také se vám tak líbí připravovaný Citroën DS9? :yes::yes::-)
Nemyslím jen design, i technika :yes:;-)
Citroen šestiválce ve střední třídě nemá, co? >:D
Má jen oturbenou jednašestku. >:D
No jo, ale to fakt není můj problém. :-!
PS: Věta že: "u předokolek je podstatná PŘEDNí náprava " je zralá na zlatý ventilek. ;-)
Samozřejmě, že u auta je důležitější ta náprava, která zatáčí, ale tím se nedá omluvit to, že v zadu je náprava z malé dodávky. ;-)
Citroën ve střední třídě V6 má (mám ho dokonce doma ;-) ) a NEní to zastaralá (z ostatních koncernoVWých vozů již vyřazená) poruchová atmosféra (NEzvyklé, motory této "koncepce" bývají jinak NEJvětší "držáky"), ale to NEJmodernější co lze nabídnout, motor přeplňovaný dvěma turby :yes::yes::yes::-)
PS: Jo - to VAŠE "ZPOCHYBNĚNí" bych na Zlatý ventilek DOPORUČILA :-)
PPS: V nižší střední je "technicky pěkně" (čtěte "pořádně") postavené už JEN BMW 1 - zadní náprava u PŘEDOkolky má "doplňkový vliv" (samozřejmě čím "sofistikovanější" uložení nápravy tím lépe, nicméně u PŘEDOkolky se "vše odehrává vpředu - zadek už za tím tak nějak jen "vlaje" ;-)
(a když má lepší ZADNí uložení nápravy, tak "vlaje" tak nějak "lépe přilnavěji" k silnici, ale "gro" věci se odehrává VPŘEDU ;-)
PPPS: Kam si ten VENTILEK (zlatý) VWystavíte? :-)
V obou případech "ŠPATNĚ" ;-)
PS: Ale z tou obyč zadní nápravou, kde "klesli" na úroveň VWaudi (Beetle, nová A3 - které to mají řešeno STEJNĚ), to mne také trochu "muzí" :-|
PPS: Samozřejmě není to "stejně" - něco jako HYbrid4 audi teprve vwyvíjí, ale jistě se toho u tohoto prémioVWého výrobce také jednou dočkáme.. :yes::-)
PPPS: Než "plakat" nad tím že DS5 má stejnou zadní nápravu jako "prémiové" Audi A3 - měl byste spíš CHVALOŘEČIT technicky NEJ- vůz této cenové kategorie, BMW 1 - jak za motory, tak za sofistikovaný pohon zadní nápravy + za famózní ZF8 převodovku :yes::-)
(nový Mercedes A jsem v Ženevě viděla a seděla v něm - je MOC hezký, nové BMW 1 je technicky SKVĚLÉ, jen to audi A33 je ... no někdo MUSÍ být poslední ;-)
Ta nová asi NEeee - vy "znalče" ;-)
PS: Velká nápověda - vy náš .... JOSSALITO :-) - většinou se NEpletu a teď ta nová "prémiová" audi A3 to má (bude mít) STEJNĚ jako DS5 - "lepší" zadní náprava JEN u top motorizace (možná -cí ... prý cca od 130ti kW "nahoru" = totální VĚTŠINA prodaných kusů bude "prémiově" PŘEDOkolka (to je ale u této "prémioVWé" značky normální) a hlavně VĚTŠINA prodaných verzí bude mít vzadu "torzku" ;-)
Pěkný den :-)
Ne - "drsná" realita, že? (když audi a Citroën dělají TO SAMÉ...;-)
...jen Citroën je napřed s hybridním pohonem vozu (i když u audi na TOMtéž již pilně pracují.. :-)
PS: Vy vůbec NEvíte co chcete (nebo vás FAKT zajímá JEN "fandoVWství" k automobilce/firmě a auta VŮBEC NE :no:;-)
Buďte snad RÁD za každé mírné oddálení "koncernoVWého sdílení" - kterému se Porsche stejně NEvyhne (Porsche ála Q5 už je schváleno, Porsche ála audi A6 také...
PPS: I když vám je to fuk - vy jste opravdu nejspíš JEN "otrok" koncernoVWé propagandy - i kdyby začali vyrábět (podprůměrné)jogurty, stejně byste "chválil a chVWalořečil", nebo? :-|
PPPS: Ach a se Seat Ibiza s OOOO na kapotě si to NEpletu ;-)
Ne, bohužel většinou NEjsou mylné... ;-)
PS: A to se samozřejmě týká i toho Porsche - které bylo "zařazeno" do systému sdílení kooooncernoVWých dílů/motorů či dokonce kompletních modelů - snad jen 011ka zůstane "zachována" = Pánbůh DÍKY za to :yes::-)
Citroenem jezdi treba take Marek Eben .... pro nektere urcite premiovy clovek, mozna ta premiova vyjimka, ktera potvrzuje pravidlo, ze premivy clovek v citroenu nejezdi.
Pokud se tu nevybíravě strefuješ do diskusních kolegů, beru to jako běžnou obhroublost diskusních pokřikovačů, pro které jsou bojůvky o větší slávu jejich oblíbené značky každodenní životní náplní. Ale trocha respektu vůči uznávanému umělci by neškodila... a to i pokud to není tvůj nejoblíbenější interpret.
Mezi virtuozy panuje přirozená rivalita, že se nemají navzájem rádi je dost dobře možné. Já netvrdím že je to světová špička, ale něčeho dosáhl a pouze reklama za tím taky nebude. No nic, očekávat tady na diskusi nějakou míru kultivovanosti je asi naivní...
Víš, to je přesně ono. Nic o mě nevíš, zato hned víš, že nerozumím hudbě. Co nejvíce pohanět a zdiskreditovat každého, kdo nehraje tvou hru na tvé straně. Docela by mě zajímalo, jestli se chováš stejně i normálně, nebo je to jen anonymita internetového prostoru co (nejen) v tobě tyto tendence podporuje...
Podívej... pro tebe je i Svěcený druhořadý hudebník, na internetu si můžeš plivnout na kohokoliv. S takovým přístupem vůbec nemá smysl tě o něčem přesvědčovat, i kdybych hrál ve filharmonii, stejně bys byl schopen říct, že o tom nemám ani páru. Což nehraju a náhodou jsi se trefil, ale o to nejde - jde o ten neodbytný pocit, že tě žádný jiný názor než tvůj vlastní ani nezajímá.
Já se tě nesnažím přesvědčovat o hudebních kvalitách skladby DS5, jen dávám k zamyšlení, jestli by nebylo možné tady na diskusi komunikovat s větším respektem k druhým. Hodně bych ocenil, pokud by forum fungovalo více jako parta kamarádů se společným zájmem než jako bitevní aréna... zkus o tom přemýšlet.
Jen jsem si ho dovolil zařadit tam, kam patří a kam ho řadí mnozí jiní. (Ó, asi velká chyba, že já jsem si dovolil někoho tak vyšroubovaného reklamou, někam nelichotivě zařadit!)
Žádná absolutní špička to není a nikdy nebyla.
Pouvažuj nad tím, co jsem NAPSAL a ne to, co si vyčetl, asi někde mezi řádky.
Ano, houslový virtuos a Citroën DS5 se k sobě opravdu docela dobře hodí ;-)
PS: A že VY chodíte (patříte) na estrády a ne na hudbu (koncerty) kde hraje pan Svěcený - to nám NEmusíte zdůrazňovat, to všichni (dáááávno) VÍME :-)
NEposlouchám houslistu (slušné české/národní) kvality Svěceného (ani Hudečka - ten byl nadějný tak koncem 60tých/začátkem 70tých let, pak svůj talent nějak...
PS: A pokud se stavíte že klasické hudbě rozumíte (kombinace VELMI urážlivých testů a znalec klasiky? NEzvyklé, ZAJÍMAVÉ), tak víte že s tou ESTRÁDOU jste napsal prostě BUBOST - když už tak víc by to platilo pro Anastaci (ostatně ta bude majitele Citigo-ů asi také stát o DOST více, že? ;-) ) - i když i tam je slovo "estrada" samozřejmě také NEpatřičné (a zbytečně urážlivé..
PPS: FAKT si to chcete "rozdat" v klasice? :-)
Tak ZVLÁDNETE se "jakkoli smyslupně" (čtěte "k věci"/k mému příspěvku z 1:07) vyjádřit?!? Asi ne, že? ;-)
PS: Další "průhledné tááááky" psát NEmusíte - "k věci" nebo (raději) NIC :-)
ŠKODA že NEmůžeme vidět v čem (a JAK) řídíte VY ;-)
PS: Já i Marek Eben (jednou jsem ho "lákala" na reklamu do naší firmy - je opravdu VELMI kultivovaný) jsme s CITROËNy (C5) spokojeni :-)
PPS: Mohu mít DOTAZ? Jak jste "přežil" info, že C5 V6 má možná nejlepší řízení ve třídě a asi je NEJlepším možným vozem pro dálkové lety nad200kilometrovou rychlostí? ;-)
PPPS: Vy byste si snad NEměl sedat do DS5 - (super)kvalita interiéru by vás mohla stát život! :-)
Ano stálo. Proti šílencům tvého ražení, agresivním, neurvalým, k reálným argumentům a diskutérům jiného názoru slepým a hluchým mi to stojí vždycky. Neboť mlčení (normální) většiny má na fanatiky tvého ražení povzbuzující efekt.
Před pár lety jsi byl normálním, slušným diskutérem. Doporučuji abys sis v klidu ještě jednou přečetl celé toto vlákno a zamyslel se nad sebou. Třeba ještě není pozdě...
Ps.: K článku - zásadně nesouhlasím s touto praxí "darování" aut celebritám (někdy "celebritám"). Neboť to auto jim zaplatí jiní zákazníci automobilky. A já znám lepší druhy charity než přispívat na DS5 pana Svěceného či Evoque slečny Geislerové.
Urážíš zde všechno a všechny, kteří nehrají na tvé straně. Kylie, Emela, del42sa, Magistra atd. atd.
Argumenty jsi ty sám nepoužil v žádném z desítek tvých příspěvků pod tímto článkem. Argumenty svých oponentů okázale ignoruješ. Tak proč bych měl nějaké vznášet já, aby dopadly stejně?
Ano, moralizuji. Sám to nemám rád a málokdy moralizovat začnu, ale v tvém případě je to to jediné, co lze dělat.
Budu se opakovat, nikdy jsem zde nikoho neurazil jako první. Na to si dávám setsakra pozor. Ale když s tím někdo na mou adresu začne, oplácím stejnou mincí.
Mé argumenty vám nevovní, tak si myslíte, že jsou špatné. Holt by to chtělo o diskutovaném problému taky něco vědět a orientovat se, než zde papouškovat nějakou reklamní masáž. Já mám z toho akorát děsnou srandu. ;-)
Ty, které jsi urazil jsem vyjmenoval. Pročti si vlákno a uvidíš, že sis začal jako první.
Nejde o to, zda argumenty voní či nevoní. Žádné relevantní z tvé strany nezazněly. Ale pro začátek, máš šanci mě přesvědčit, že se mýlím:
1.) Zkus tedy vyjmenovat ty nejlepší české houslisty, alespoň tři, nejlépe i s krátkým odůvodněním proč. Já sám tomu moc nerozumím, ale můj příbuzný je velmi dobrý profesionální violista, mám to tedy s kým konzultovat. Znalec znalce pozná.
2.) Zkus se vyjádřit, místo napadání Kylie, k rozhodnutí VW dávat vozům B a C segmentu (+ jejich derivátům jako je Beetle) v případě slabších motorizací jednoduchou zadní nápravu místo multilinku. Tedy to, co zde sám uvádíš jako slabinu Citroenů. Vůbec multilinkem velmi často argumentují lidé mediálně zmasírovaní, kteří technice až tak sami nerozumí. Takový Civic TypeR multilink nemá a jak jezdí! Toto je na delší diskuzi. Já sám jsem se na VŠ učil jak se auto konstruují, takže doufám, že za člověkem tvého rozhledu nebudu moc pokulhávat a budu ti uspokojujícím oponentem.
Takže tě vyzývám - ukaž že o "diskutovaném problému taky něco víš a orientuješ se, nepapouškuješ nějakou reklamní masáž".
Já jsem tu nezačal diskutovat dneska, víme? A když mě někdo dříve urazil, tak si to pamatuju a beru to jako neměnný fakt. Protože k omluvě, k té se tradičně nikdo ze zdejších "diskutérů" nemá a nikdy neměl.
Takže první mimo.
Houslisté, optej se příbuzného (hlavně na Svěceného), pak se vrať a budeme diskutovat. Pokud tedy ještě bude o čem. ;-) Do té doby sem já nic nenapíšu, protože už jsem se několikrát tou svou aktivitou spálil a následně byl označen za toho, který o tom vlastně nic nevěděl atp. rychle všichni otočili a zapomněli. Tak ať si to tady teď užijou.
VW má dost vozů s multilinkem. Octavia na něm jede už od druhé generace. Golf ještě dýl, Audi také. A to jsou kompakty. DS5 je D segment. VW necpe torzku do střední třídy, ano, jsou výjimky viz americká verze passatu, staré modely na čínském či brazilském trhu apod. Superb, Passat, Exeo, to je všechno víceprvek.
Naproti tomu Citroen nacapal zadní nápravu z Berlinga do "luxusního" DS5. To je ostuda i základu.
Kecy o tom, že multilink je masírka, jsou nesmyslem od začátku až do konce. Na rovný cestě ti bude držet i náprava z žebřiňáku, ale jen o rovných cestách to není, že ne? Stejně jako argumenty s CTR, který rozhodně na bežný cestování vhodný není, stejně jako MRS. ;-)
1.) Zcela jasně a férově jsem tě vyzval, abys dokázal, že říkáš pravdu. A ty dál mlžíš. Tvůj boj, já už jsem si názor udělal.
2.) Nemusíš mi vyjmenovávat vozy koncernu s multilinkem. Já se zcela jasně ptám, co si myslíš o tom, že v NOVÉ generaci začne VW dávat tu tebou zavrhovanou klasiku. Já netvrdím, že multilink je na nic. Ale ty naopak tvrdíš, že na nic je jednoduchá náprava. A to je blbost, to ti potvrdí každý technik. A pokud nesouhlasíš, tak to vyargumentuj. Jak jsem psal výše, po odborné stránce zkus přitvrdit, snad ti budu stačit. ;-)
1. Jestli si myslíš, že se nechám od někoho, jako jsi ty, vyprovokovat, tak se pleteš. Ty mi za to nestojíš. Stále platí, chlapci, vzdělávejte se, poslouchejte a pak hodnoťte. Zatím se tu akorát držíte kolem ramen a svorně tvrdíte, jak jsem určitě mimo. Mimo jste, pánové, vy. Až budu mít partnera na toto téma k diskuzi, potom s ním diskutovat klidně budu. Žel, nikde ho tu mezi vámi nevidím. ;-)
2. VW v NOVÉ generaci NĚKTERÝCH lowost modelů, začne dávat "klasiku". Stežejní modely jedou už nějaký ten pátek na víceprvku. Netvrď mi tu, že nevidíš ten rozdíl. VW o třídu níž multilink, občas klasika. Citroen o třídu výše (!) příčka a občas multilink.
Jednoduchá náprava prostě není lepší než multilink. Tady se bavím o normálním průměru. Nevypichuji torzku z CTR a nesrovnávám jej z multilinkem ze starýho Ceedu. To bys jako technik, který údajně studoval konstrukci automobilů (sám si o tom dovolím pochybovat), měl vědět.
Takže o čem se chceš bavit? Chceš tvrdit, jak je torzka špičková na našich cestách? Ale jdi... ;-)
Naladit torzku lépe než multilink, to je sakrakumšt a v tom mainstreamu (neberu v potaz CTR, MRS) to prakticky nikdo lépe, než výrobci multilinku, neumí.
1.) Takže ty jsi na danou problematiku erudovaný odborník, kdežto my všichni ostatní jsme nevzdělaní ignoranti, kteří nejsou odpovídajícími partnery pro diskuzi s tebou. Takže nám nic neřekneš...
To je případ pro Dr. Chocholouška. Prober se. Držím palce.
2.) Pokud jsou lowcost modely Beetle, Golf VII, Audi A3 tak ano, máš pravdu. Osobně si to o těchto vozech rozhodně nemyslím a od tebe, coby fanouška koncernu, mě toto tvrzení velmi překvapuje.
Máš pravdu v jednom - naladění klasiky je těžší. Doporučuji nedávný test Aurisu, kdy testér konstatoval naladění podobné Golfu a předpokládal automaticky multilink - ale ouha, Auris multilink nemá.
A taktika nebrat v potaz ta nejlepší auta s klasikou a ta nejhorší s multilinkem je velmi, velmi úsměvná.
Přesto uznávám, že multilink je v rámci jízdních vlastností lepším řešením. Nicméně rozdíl (při dobrém naladění podvozků) skutečně není nějak obrovský, jak se nám snaží někteří mediální masírkou ovlivnění jedinci sdělit. Volit auto na základě argumentu má/nemá multilink je docela legrační. Mimochodem jak jsi srovnával C4 a OII, proč jsi neuvedl např. výsledky crashtestů? Že by proto, že tam by OII, coby v rámci tohoto kriteria v současnosti nejhorší model v Evropě prodávaných vozů C segmentu, doslova pohořela?
O té technice nepochybuj. Nemám potřebu se tím nějak vytahovat, jen jsem reagoval na tvůj postoj "všichni jste hlupáci, jen já jsem jossalito". Jak můžeš z této neodborné diskuze odvodit že kecám absolutně nachápu...
Ps.: Teď zcela zjevně urážíš i mě, ač já jsem tě nikdy agresivně nenapadl. Patřím již také do té skupiny jako Kylie, Emel, del42sa, Magistr atd. atd. , či nikoli?
1. S váma se tu o tom bavit nebudu. Je to moje volba, a zdůvodnil jsem ji.
2. Golf, A3 mají a budou mít multilink v základu. Beetle ho má jen s 2.0 TSI. V tomto se očividně neorientuješ. A já se ptám, proč se o tom mám s někým neznalým (který si o sobě myslí přesný opak) bavit a vysvětlovat mu jasné věci.
Zkus se projet s Aurisem po robité cestě. To auto je celkově podvozkově velmi slabé. Na Golfa, Fokuse či novou i30 nemá ani zdleka. Ana to nepotřebuješ přečíst žádný test, na to ti stačí se s tím autem projet.
Octavia je model devět let starý. C4 vyjela minulý rok. Srovnání crash testů není fér, už jen kvůli diametrálně rozdílnému staří modelů a snad už 2x změnené metodice hodnocení ENCAP.
O technice nepochybuji (tu jsem vystudoval taky), pochybuji o oboru konstrukce automobilů.
Žádnou urážku jsem na tvou adresu nepoužil, akorát jsem si dovolil, asi nemůžu dle tebe, si tě sám někam zařadit. Projevil ses tu dostatečně, takže názor mám.
1.) :no: Zkus to a předvěď se - stačí 3 jména. To je to tak těžké?
2.) Ale právě v rámci příští generace Golfu a A3 se to chystá (v rámci motorů o výkonu do 100 kw). Howgh.
Poznat to - pan Vaverka to v Aurisu prostě nepoznal. Stejně jako 98% řidičů.
OII - ano, ten věk bych i uznal. Jen jedna poznámka - kolik * měl např. Megane v roce 2002 (+/-)? A kolik bodů měla OI - nápověda (-2) oproti OII - rozdíl byl v rámci toho, že OII má v základu boční airbagy. Konstrukce je prostě stejná. Argument ohledně metodiky může použít pouze naprostý ignorant - což ty nejsi - testy mají i podrobněji popsané výsledky a každý fanda do aut snad umí "číst mezi řádky".
V reklamních materiálech se POCHOPITELNĚ píše o MULTILINKu (a ono ho nová A3 také mít BUDE, že? ;-) ), ale to bude zřejmě platit jen pro TOP verzi(-e), v reálu naprostá VĚTŠINA prodaných kusů bude... stejná jako v Citroën DS5 :-)
..no spíš :-|
jossalito nepotřebuje argumenty, on ví, že má pravdu a to mu stačí k pocitu sebeuspokojení. Není to jiné teď ani před pár lety, kdy tu byl poprvé. Asi rok tomu se tu vrátil a strašně tady moralizoval, jak jsme všichni závisláci na diskutování a on je ten, co nad tím vším vyzrál a dneska je tu opět pečený a vařený. Nihil novi sub sole.
Já lhaní nemám zapotřebí a hlavně mi za to nestojíš. Dobře víš jak to bylo a jediná tvá výhoda je, že dohledat ty příspěvky vzhledem k rozličným tématům článků je téměř nemožné ;-)
Tak estrádní je hodně tvrdé ale je fakt, že skuteční mistři kteří jsou o level výše jako třeba Ivan Ženatý nebo další nemají zapotřebí dělat kašpáry automobilkám jako Svěcený nebo Hudeček.
Senzitivní skladba jedině k podmanivému designu, jehož jiskra jen tak neutuchne. Nedovedu si podobné umělecké kousky představit v souvislosti s konkurencí
Jestli opravdu vyjádřil dojmy a pocity touhle skladbou, možná by bylo opravdu lepší, kdyby nafotil raději ty fotky. Klidně ve slipech nebo v tangách. :-)
Neříkejte mi, že je ta DS5 až tak špatná. :-);-):-)
Včera jsem jel kolem 9:15 po R7 směr Slaný, a co jsem neviděl. DS5, který nakládali na odtahové vozidlo. Nebylo bourané. Nejspíš to byl hybrid a majitel zapomněl natankovat. :-!