Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: TEST BMW 640d Gran Coupe: První jízdní dojmy

Čtyřdveřové kupé konečně nabízí i BMW. Čekání se vyplatilo, výsledek za to stojí.
Zpět na článek
22. 5. 2012 09:55
22. 5. 2012 10:10
22. 5. 2012 10:16
24. 5. 2012 15:25
22. 5. 2012 10:21
22. 5. 2012 17:41
22. 5. 2012 19:13
22. 5. 2012 17:43
22. 5. 2012 18:13
22. 5. 2012 18:40
22. 5. 2012 18:40
22. 5. 2012 19:08
22. 5. 2012 19:30
22. 5. 2012 19:41
22. 5. 2012 21:53
22. 5. 2012 22:05
23. 5. 2012 07:45
23. 5. 2012 09:39
23. 5. 2012 10:16
23. 5. 2012 10:47
23. 5. 2012 13:24
24. 5. 2012 15:46
23. 5. 2012 13:05
23. 5. 2012 23:11
23. 5. 2012 23:58
24. 5. 2012 14:56
24. 5. 2012 15:47
22. 5. 2012 20:44
22. 5. 2012 09:55
krasa
tak toto je prave BMW,smutne je len to,že podla mna bude X6 druhej generacie napuchnuty grand coupe
Rozbalit vlákno
3
22. 5. 2012 10:10
Re: krasa
Nejkrásnější BMW současnosti. Motorová paleta napovídá cílení spíš na CLS než A7. Jednoduše...šlechtic na kolech! Opravdu úžasnej na pohled. Těším se na svezení!
22. 5. 2012 10:16
Re: krasa
po pravej strane tu vidim odkaz na test červenej 6ky kupe a udivuje ma ako čisto dokazali urobit 4door coupe z toho :yes: umenie na kolesach stale existuje sice prešpikovane tou najmodernejšou technikou,ale predsa! :yes:
24. 5. 2012 15:25
Re: krasa
Je to krasavec! (to auto, samozrejme)

Svez mne taky!
Avatar - fOE
22. 5. 2012 10:21
Nejhezci (ne)coupe
Nejmin coupe z trojice BMW/Audi/MB... ikdyz to neni spravne, jednoduse jsou to bezramove dvere nasazene na klasicky sedan.
Tak ci onak BMW je dle me jednoznacne nejhezci, ta tam je zapomenuta nepovedena zad A7...
... na toto BMW se designove myslim nechytne ani CLS (kde jsem spise favoritem puvodni generace). Exkluzivita na kolech za vskutku premiovou cenu. To auto si vylozene rika o benzinovou V8 :yes:
Rozbalit vlákno
9
22. 5. 2012 10:33
Re: Nejhezci (ne)coupe
Nevím, není to spíš přidání dveří do kupé řady 6? ;-)
Avatar - fOE
22. 5. 2012 10:48
Re: Nejhezci (ne)coupe
a tim z toho udelali klasickej sedan ;-) Ze je ten sedan nizsi z nej neudela pseudocoupe ikdyz se nam to snazi marketingove oddeleni stale vice a vice firem natlacit do hlavy :-!
23. 5. 2012 13:13
Re: Nejhezci (ne)coupe
Auto je to pěkné, ale právě kvůli tomu mi připadá trochu... zbytečné. Rozdíl mezi ním a 5er není nijak velký. Zato CLS má od E solidní odskok.
Avatar - white label
23. 5. 2012 13:25
Re: Nejhezci (ne)coupe
Souhlas, takhle podobně by mohla vypadat rovnou 7er, která se disegnově dvakrát nepovedla...
23. 5. 2012 13:46
Re: Nejhezci (ne)coupe
Spíš takhle mohla vypadat 5er. 7er přeci jen musí být prostornější. V dnešní době potřebuješ (relativně) praktické kombi a sportovně střižený sedan. Otázka je, jestli potřebuješ dva sportovně střižené sedany, jeden trošku praktičtější a dostupný i v chudších verzích a druhý trošku sportovnější a exkluzivnější. Mercedes má dva sedany celkem rozdílných charakterů, Audi na to šlo pátými dveřmi a BMW trochu exkluzivnějším interiérem, výbavou a paletou motorů.

Co mne zaráží je ten třetí bezpečnostní pás vzadu.
Avatar - white label
23. 5. 2012 23:09
Re: Nejhezci (ne)coupe
Ale na 5er je tohle auto už trochu moc dlouhé, navíc je 5er designově podstatně povedenější (zvlášť v M-paketu), než současná 7er, které by designová změna tímhle směrem prospěla víc.
24. 5. 2012 14:48
Re: Nejhezci (ne)coupe
Nemyslel jsem tím, že by se musela nutně natáhnout. Spíš jsem měl na mysli výšku, svažování střechy atp. Možná se pletu a rozdíly jsou tam mnohem dramatičtější, uvidím, až je budu mít vedle sebe, ale už pětka pro mne byla zdatný konkurent CLS. Celkem mne zajímá, jestli šestka dostala lepší odvětrávání. V pětce mne zklamalo (nic moc výkon a přes polstrování jsem cítil rám, na kterém jsou upevněné ventilátory, nebo něco takového - po delší jízdě to nebylo nic moc).
22. 5. 2012 11:06
Re: Nejhezci (ne)coupe
Ano, motor za mě taky jednoznačně benzín V8. :yes:

Miluju 545, ale tohle by jí, jako málo co, vytlačilo z mé garáže i z mého srdce natotata. Ale jen s V8. :-)
Avatar - Johny.Rico
22. 5. 2012 13:36
Re: Nejhezci (ne)coupe
Souhlas. Z trojice the best. A7 jsem měl v 3.0 TFSI - jela parádně! Ale ten zadek - taková moderní škoda Rapid (ještě za socialismu). Jinak auto perfektní, nicméně já si vybírám auta dle vzhledu a A7 to projela.

Jinak velmi dobré auto, to ano.
22. 5. 2012 17:41
motory
jediným velkým překvapením pro mě je, že BMW zachovalo 8mi válce,na místo oturbených 4 válcových malorážek. :yes:
Rozbalit vlákno
1
22. 5. 2012 19:13
Re: motory
kdyby byly v pětkové řadě a v šestce ne, to by bylo trochu divné nemyslíš?
Avatar - guze
22. 5. 2012 17:43
Chris
Co na tenhle super design říká asi Chris Bangle.....
Rozbalit vlákno
26
Avatar - Ham.
22. 5. 2012 18:13
Re: Chris
Bangle si může říkat co chce, podstatné je, že do designu BMW už nemůže naštěstí kecat.
Avatar - Pekelná Micinka
22. 5. 2012 18:15
Re: Chris
Bez jeho vkladu a odvahy by dnes mohlo BMW vypadat jinak a taky dost možná ne tak dobře.
22. 5. 2012 18:40
Re: Chris
Bez jeho vkladu a odvahy by na světě maximálně jezdila celá jedna generace krásných a klasických BMW, místo nafouknutých oblud s nevzhlednými interiéry.
Avatar - Ham.
22. 5. 2012 18:40
Re: Chris
To je věc názoru, můj pohled je, že BMW vypadalo skvěle před Banglem a nyní opět po něm. Z jeho éry v podstatě nic trvalého nezbylo, všechny jeho bubliny a různé hrby byly "důkladně" zahlazeny a "vyretušovány", podle mého názoru jedině ku prospěchu věci. Shoduji se s názory, že třeba jeho "vrchol" E65 patří mezi nejošklivější auta historie, pozor neplést s technickou vyspělostí, ta byla skvělá a udržela BMW zákazníky i v této těžké době, protože BMW patří do klubu, kde zákazníci ctí především technickou vyspělost a až v druhé řadě koukají na design. Dnes se opět špičková technika spojila s krásným designem.
22. 5. 2012 19:08
Re: Chris
E65 byla nejprodávanější sedmička vůbec, to o něčem vypovídá. E60 byla velmi výrazné auto, podle mně nejhezčí BMW všech dob. K BMW mně přivedl Banglův design, především. V té době byl nad Mercedesem, dneska je v některých modelech i pod ním...
Avatar - Ham.
22. 5. 2012 19:30
Re: Chris
Asi máme dost rozdílný pohled na design, mě současné MB připadají již příliš barokní, tak trochu přebírající některé Bangleho nápady a myslím, že ani MB dlouhodobě u této linie nevydrží a vrátí se na stromy. Konec konců hladký a elegantní design BMW slaví úspěch i z hlediska prodejů protože BMW v prodejích MB v posledních letech přefiklo a dál se mu nezadržitelně vzdaluje. Samozřejmě není to jen o designu ale primárně o vyšší technické úrovni, nicméně je ideální když design (forma) jde ruku v ruce s obsahem (technika) tak jako se to nyní daří BMW.
22. 5. 2012 19:41
Re: Chris
Nu tak tady si dovoluji přispět s jiným názorem. Já tu E65 taky považuji za vrcholný Bangle výtvor a myslím to vážně upřímně. Taky jsem si prošel to co většina od prvního zděšení a zatracení milované značky až po konečné nadšení, které určitě není zrovna časté. A navíc podle mně aktuální auta vycházejí z Bangle éry a nepopírají ji. Jen jsou prostě dál. Auta před BAngle erou prostě dosáhla evoluční vrchol, což si nevšichni pravověrní milovníci značky myslí nebo si jsou ochotni připustit.
A z těch Bangle bmw mi opravdu přijde rozhodně designově nejpovedeněšjí E65. Taková E60 mi už tak povedená nepřipadá a to nemyslím jen kvůli katastrofálnímu interieru před faceliftem.
Jinak ale nejlepší 7er designově podle mně E38. :-)
Avatar - Pekelná Micinka
22. 5. 2012 19:53
Re: Chris
Dobře si to napsal. Předbangleovská BMW už prostě nebylo kam evolučně posouvat. Já vysoko hodnotím minulé 5er a Z4.
22. 5. 2012 21:53
Re: Chris
Souhlas, Bangelova 5er je nadčasová a dodnes velmi pohledná :yes:
Avatar - white label
22. 5. 2012 22:05
Re: Chris
U Z4 ano, ideálně po faceliftu, ale 5er E60 ani náhodou, vedle F10 je dnes E60 designově rozpačitý asijský hybrid (nemluvě o neomluvitelně laciném "prémiovém" interiéru), nezapadající mezi E39 a F10. I ta E39 (v M-paketu po faceliftu) dnes vypadá svým způsobem současnějí, než "šikomoká" E60, proti které pracuje (a dál pracovat bude) čas. ;-)
23. 5. 2012 07:45
Re: Chris
Bangle měl koule na to, aby od základu překopal zavedené tradice, nebál se toho a nedržel se za každou cenu toho, co bylo před ním, byl to novátor. Adrian van Hancook moc odvahy nepředvádí... (sorry jestli jsem mu zkomolil jméno:-)
Avatar - Ham.
23. 5. 2012 09:39
Re: Chris
Koule jistě měl, ale třeba za tento počin o ně klidně mohl přijít.
[odkaz]
[odkaz]
23. 5. 2012 10:16
Re: Chris
Tyhle fotky jsou brutální. :-)
Interier E60 před faceliftem je za mně nejhorší počin bangle éry u bmw.
Mockrát jsem na téma interier E60 přemýšlel v tom smyslu, zda jeho vzhled je výsledkem experimentu, kam až lze zajít v rámci nového směřování při současném pošlapání tradic nebo to spíš vyloženě "odflákli"....
Podle mne nejspíše kombinace obou. Po faceliftu se mi interier už nelíbil podstatně méně.
23. 5. 2012 10:47
Re: Chris
já pro tyhle věci nemám oko, fakt je mi to úplně buřt... funkcionalismus, ne serepetičky á la Audi...
Avatar - white label
23. 5. 2012 13:24
Re: Chris
Tady ovšem primárně nešlo o žádný funkcionalismus (pro ten mám rozhodně pochopení dost), ale o vyloženou "lacinost" prémiového interiéru E60. Ve stejné době to v A6(C6) vypadalo nesrovnatelně lépe a hlavně hodnotněji, přičemž ne na úkor ergonomie, takže řečičky o serepetičkách jsou v tomto případě mimo mísu... ;-)
24. 5. 2012 15:46
Re: Chris
Jo, vypadalo líp a jelo o sto procent hůř, s motorem co se opíral o přední espéztku >:-[] btw vybrat nejsociálnější verzi interiéru a podle toho hodnotit, to je podle mně trochu unfair. Každopádně, i kdyby to tak bylo, na interiér se nejezdí... ale to majitel audiny nikdy nepobere...
Avatar - white label
23. 5. 2012 13:05
Re: Chris
Přesně tak! >:-[] :yes:
Avatar - Pekelná Micinka
23. 5. 2012 20:59
Re: Chris
V lepší barevné kombinaci to nevypadá nikterak zvlášt špatně.[odkaz]
Abych byl korektní - před faceliftem [odkaz]
Avatar - white label
23. 5. 2012 23:11
Re: Chris
Ten druhý odkaz je hrozný, kvalita dřevěného dekoru dokonce lehce evokuje Mondeo Ghia... 8-s ;-)
Avatar - Pekelná Micinka
23. 5. 2012 23:53
Re: Chris
Tak ideálně v černé no...
Avatar - white label
23. 5. 2012 23:58
Re: Chris
Ten odkaz po face už je lepší, ale když s nadsázkou srovnám přístrojovku/palubku v E39 s tou v původní E60, tak v E39 jsem se cítil (samozřejmě na svou dobu) jako v letadle, ale v E60 naopak jako ve vysokozdvižném vozíku... ;-)
Avatar - Pekelná Micinka
24. 5. 2012 10:59
Re: Chris
Tak byla to doba, čím víc tlačítek, tím víc "adidas", ale předfaceliftová verze byla také mnohem méně pohledná. [odkaz]
Myslím, že v E60 ta iluze velkého, vzdušného prostoru byla záměrem týmu kolem Bangela, proto vypadá interiér místy poněkud prázdně.
Avatar - white label
24. 5. 2012 14:56
Re: Chris
Najdi si palubku E39 (klidně i před faceliftem) nejen s origo LCD navigačkou, ale i s hliníkovým dekorem a tříramenným volantem. Uvidíš, že na svou dobu i dobovou prémiovou konkurenci (A6/C5) byl naprosto v pořádku..., pak srovnej původní E60 s A6/C6.
24. 5. 2012 15:47
Re: Chris
Audi je vevitř hezčí, ale jízdně horší... každý máme jiné potřeby a měřítka...
Avatar - Pekelná Micinka
23. 5. 2012 20:54
Re: Chris
Mě se bangleho fynfka líbí a myslím, že právě kvůli tomu jaký má exteriér ještě stále vypadá zajímavě a relativně aktuálně.
22. 5. 2012 20:44
k textu
Sedma je "extravagantní" asi jako já... :-)
Rozbalit vlákno
0
Avatar - zdravy rozum
23. 5. 2012 08:27
Sbalit vlákno
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - zdravy rozum
23. 5. 2012 08:33
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.