Ekonomika
Provedení a technika super, vizáž naprosto katastrofální.
Souhlasím. Po technické a kvalitativní stránce určitě na vysoké, prémiové úrovni. Nicméně designově nezajímavé. D3 (MB, BMW, Audi) a ani třeba Jaguaru se neblíží.
Nesúhlasím. S BMW to je tak-tak, ale Audi? - ani omylom. Audi je hrmotné a nabubrelé - Lexus je štíhly a elegantný. Mercedes je tak trochu mimo - elegantný a klasický. Ja by som skôr povedal, že sa svojim štýlom blíži Jaguaru - ten je športovo elegantný, Lexus, ako som písal, takisto, len iným, ázijským, štýlom.
Tak..BMW 5 prostě udává designový směr v prémii, nudná Audina A6 a éčkový Mercedes (který se dle mě v této generaci vizuálně hrubě nepovedl) sotva drží krok. Jako jasná a Velmi příjemná alternativa je opravdu Jaguár.
Jenže co všechny tyhle auta spojuje to, že se na ně člověk podívá a ví (méně znalí tuší), že koukají na něco víc, na prémii.
Tohle je prostě katastrofa, tohle přece není sportovní elegance😒br /> [odkaz]
To bych zkousl maximálně tak u Camry.
Jako jediná zbraň u GS je pak tedy pohon. Hybrid Toyoty/Lexusu nemá co do efektivity, vyzkoušeného provozu a spolehlivosti konkurenci. A to je v Evropě cesta do kytek.
Jenže co všechny tyhle auta spojuje to, že se na ně člověk podívá a ví (méně znalí tuší), že koukají na něco víc, na prémii.
Tohle je prostě katastrofa, tohle přece není sportovní elegance😒br /> [odkaz]
To bych zkousl maximálně tak u Camry.
Jako jediná zbraň u GS je pak tedy pohon. Hybrid Toyoty/Lexusu nemá co do efektivity, vyzkoušeného provozu a spolehlivosti konkurenci. A to je v Evropě cesta do kytek.
To je ale Tvoj názor. Práve ten snímok, ktorý si postol ukazuje, že GS JE športovo elegantný. Ale zasa je to iba MÔJ názor, že ...
Cena GS je sice zajímavá zpráva, čekal bych ale spíš jinou aktualitu. Ode dneška je oficiálně známá cena Toyoty GT86. O žádné překvapení se nejedná (799 900,-), ale za zmínku by to stálo 😄
...DIESEL!!! V evropě fatální nedostatek! Samozřejmě i osmiválec. Design je na evropské poměry také kontroverzní,ale jako alternativa německé konkurenci-proč ne?! O kvalitě nikdo nepochybuje. Bohužel bez nafty v nabídce je předem tento model v evropě předurčen k neúspěchu...
s hybridem to bude žrát míň, než nafta, pro dálničního stíhače to asi nebude, ale pro pražáka v pohodě😄
Přemýšlel jsem o něm, ale nemožnost se svézt s hybridem a pozdní dodávka mě odradila. Nicméně z těch tvarů bych asi při příchodu k autu šťastnej nebyl.
Ježišmarja ........... i hybrid je mu dobrý..... Mimochodem, Mercedes už má diesel-hybrid - i po té stránce bude Lexus potupen - zákazník má u Mercedesu na výběr - S400 hybrid-benzín, CDI300 hybrid-diesel.
Toto je cesta - dát vybrat - a nevnucovat se s jedním typem pohonu.
Hanba Lexus. :no: >😁
Toto je cesta - dát vybrat - a nevnucovat se s jedním typem pohonu.
Hanba Lexus. :no: >😁
Hanba? Páteř prodejů tvoří Lex mimo Evropu, proto nevyvíjí vlastní diesel. Takže pochopitelný, kdo ho chce, musí se s tím smířit.
No ten kdo ho chce,ten se s tím jistě smíří!!! >😁 Problém je v tom,že ho "nikdo" chtít nebude! Aby jsi mě netahal za slovo,tak za slovo nikdo si také můžeš dosadit "úzká skupinka nadšenců". Alespoň v evropě určitě. Takže sice pěkné pro fanoušky,ale pro Lexus jako firmu je to jako s**t si do vlastního hnízda.
V US je Lexus machrovina, tam se prodává... asi je to tak moc netrápí, jinak by tam už dávno byl...
Dokážeš si představit náklady na vývoz adekvátního 6-válec? Proč myslíš, že se snažil Lex získat BMW R6.
Problémem je marketing a to hlavně ve chvíli, kdy se Lex neprodává vedle Toyot...až odrosteš Avensisu, vem si Lex...
Problémem je marketing a to hlavně ve chvíli, kdy se Lex neprodává vedle Toyot...až odrosteš Avensisu, vem si Lex...
A není to náhodou naopak? protože Lexus neprodává diesely, nemá prodeje v Evropě .......
Kolik aut prodá Infiniti? Procentuálně sice nafta vede, ale počet kusů je tristní. Stejně by tomu bylo i u Lexe (snad vyjma RX).
01 až 04 2012 Infiniti - celkem 36, z toho 23 diesel
01 až 04 2012 Lexus - celkem 21, z toho 7 diesel
Není to mnoho, ale Infiniti se neprodává u nás dlouho, má jen pár dealerů a lepší (nechci říci úplné) portfolio má cca 2 roky.
Se 4válcovým motorem 220 CDI a 250 CDI bude zajímavé i jako ojetina - podobně jako Audiny, BMW a Mercedesy.
O tomto všem si může Lexus nechat jen zdát.
01 až 04 2012 Lexus - celkem 21, z toho 7 diesel
Není to mnoho, ale Infiniti se neprodává u nás dlouho, má jen pár dealerů a lepší (nechci říci úplné) portfolio má cca 2 roky.
Se 4válcovým motorem 220 CDI a 250 CDI bude zajímavé i jako ojetina - podobně jako Audiny, BMW a Mercedesy.
O tomto všem si může Lexus nechat jen zdát.
Slyšel jsi někdy o boji s větrnými mlýny?
Začni si říkat "Důmyslný rytíř Don Quijote de la Mancha" akorát vynechej to "důmyslný", to se k Tobě fakticky nehodí.
A těch pár Mercedesů a Bavoráků, kde je diesel za rozumné peníze, celkové prodané počty nijak zvlášť ve prospěch dieselů nezmění.
Sniž tedy cenu 1,6 TDI na úroveň 1,2 TSI a TSI neprodáš žádné. Nebo jen velmi málo.
Pro srovnání - Infiniti diesely má zatím 6válce, dostane od Mercedesu i 4válce a prodávají se v 70% v dieselu.
O Porsche Cayenne nebudu snad ani mluvit - ale co, proč to nenapsat - 40 z 49 prodaných v roce 2012 jsou v dieselu.
01 až 04 2012 Lexus - celkem 21, z toho 7 diesel
A jsem přesvědčen, že O TO TADY JDE. Jen dieselů prodali na Infiniti víc než se prodalo všech Lexů.