Ekonomika
a ted si predstav tu tragedii, ze zrychleni 0-100 za 13 sekund povazuju za asi tak zhruba 2x pomalejsi, nez jakou u osobniho auta ocekavam :-! A zrychleni nad 10s uz pokladam v dnesnim provozu za naprosto neakceptovatelne.
auto je dost eufemisticky vyraz za tuhle socku.
Kazdopadne designove bych si urcite tech par tisic proti citigo priplatil, UP! vypada alespon prijatelne. Narozdil od Citigo, ktere mi pripomina designem 40 let stara plechova slapaci auticka sovetske vyroby. 8-s
Kazdopadne designove bych si urcite tech par tisic proti citigo priplatil, UP! vypada alespon prijatelne. Narozdil od Citigo, ktere mi pripomina designem 40 let stara plechova slapaci auticka sovetske vyroby. 8-s
Desing....Fox špička třídy. Motu neveříš sám (pro mě je špička v tomto směru Ford). Pochválil bych koncernu opravdu dost vecí, ale desing Foxů????? To už je fakt moc. A co ti bude vadit teď? Že mám rád Stratose? Nebo Sennu? Když jsi už prokázal schopnost rozkliknout nick.... >😁
Kokso, to je hnusné... Čo robilo Up! zaujímavým, to zmizlo, nahradené pseudošportovým nepodarkom.
Tou praxí jsi mě dojal... >😒] Honzo, tématem je design, nikoli spolehlivost, já jen aby ses tu s tou svojí osmadvacetiletou praxí o životě zase tolik neblamoval... 😉
No nandal ti to, to už nevokecáš - marná snaha je tahle tvoje up-ocená reakce. Tos holt nečekal a také je to ze tvých dalších záchvěvů hooodně znát. >😁 >😁
Jasně Fox špička třídy. Především spolehlivostí vůz oplýval😃)))) Viz všechny dostupné dlouhodobé testy spolehlivosti...Chlapče chtělo by se to probudit už konečně....To není jen o časopisech a propagaci, ale taky trochu o praxi a životě.
Pěkně souhlasim s tebou. Tady myslím že borec GTI nemá ani řidičák...Sice jsem v Up nejel, ale jel jsem několikrát v Citi (sice slabší motor), a nechápu jak mohli soudruji takový motor do výroby pustit. To auto nemá "spodek", ale vůbec ho nemá....! Člověk by to od litru i čekal, ale tohle už bylo moc.
Aj mentalne zaostalemu by nemal byt problem vysvetlit, ze vyrazne tazsie auto s rovnako vykonnym motorom zrychli pomalsie, nez lahsie auto.
Ale ze to treba vysvetlovat aj tebe.... :no:
Ale ze to treba vysvetlovat aj tebe.... :no:
"Design UPu je výborný, tak 100x lepší než CITIGO a 1000x lepší než Panda."
Druhy e😜ert: "...zrovna Fox, mistr elegance je důkaz špičkového (třídního samozřejmě) designu,...."
Spolok humoristov >😁 >😁 >😁
Mali by ste to spolu skusit v Particke.
Druhy e😜ert: "...zrovna Fox, mistr elegance je důkaz špičkového (třídního samozřejmě) designu,...."
Spolok humoristov >😁 >😁 >😁
Mali by ste to spolu skusit v Particke.
vem si prášek a jdi spát,přestan to tu zamořovat těmi ohranými fanatickými výrazy,jsi nicka,socka co tu slintá na VW! A skoro bych se vsadil že ani řidičák nemáš ale možná máš papíry na hlavu! >😁 tomu bych i věřil
Silně zbrzdi výrazivo! I klasický primitiv tvého kalibru tu musí dodržovat základní úmluvu o přirozené slušnosti. Nemusíš se mnou souhlasit, ale pokus se to příště vyjádřit kultivovaněji.
Tohle ti moc nevyšlo, zrovna Fox, mistr elegance je důkaz špičkového (třídního samozřejmě) designu, fakticky špička překonaná až Upem. Nic si z toho nedělej, že to nevidíš, vždyť jak tu tvrdívá jeden mudrlantský filosof - ... Design je věc vkusu... >😁 >😁
No jo, když někomu jako ty vkus zcela chybí a za povedený design považuje třeba tohle😒br />
[odkaz]
8-s
to je pak těžké...
8-s
to je pak těžké...
Též dobrý blábol - design je věc vkusu - >😁 Člověče, já ti ta tvá úvahová zvěrstva snad začnu kompletovat do speciální rubriky ve Zlatém ventilku - "Garážová mudrosloví" >😒]
Pravda, taky jsem s Upem / Citigo zatím nejel. Ale zkusil jsem několik tříválců a ani ten nejlepší (1.0 v Kolíňatech) se nevyrovnal dobrým čtyřválcům stejné třídy.
Třídvířko Up! je opravdu mistrovský (mini)kousek, to je potřeba uznat, no v pětidveři zmizí zadní boční pozvednuté okénko, zůstane krásná příď, ale v téhle variaci bych to zde klonil k CITI, přeci jenom je to náš produkt.
Rozhodně je to překvapení, ale jestli bude příjemné nebo ne, to se teprve uvidí. Dovedu si představit dobrý i špatný výsledek... 8-s >😒]
Třeba bude tříválec dobrý. Je třeba to vyzkoušet. Neodsuzoval bych ho hned na začátku, když jsem ho nevyzkoušel. A časem určitě přidají další variantu motoru.
No u Up! / Citigo si právě motor nevybereš - dostaneš buď tříválec nebo... tříválec 8-s 😒 :no😒br />
Design je věc vkusu, já bych dal přednost Pandě.
Design je věc vkusu, já bych dal přednost Pandě.
Design UPu je výborný, tak 100x lepší než CITIGO a 1000x lepší než Panda.
Pokud bych šel do mini vozu, tak je UP jednoznačně vítěz.
CITIGO, PICANTO a PANDA jsou odporná auta pro rozvoz pizzy.
Technicky to neřeším, dobrý motor se dá vybrat vždy.
Pokud bych šel do mini vozu, tak je UP jednoznačně vítěz.
CITIGO, PICANTO a PANDA jsou odporná auta pro rozvoz pizzy.
Technicky to neřeším, dobrý motor se dá vybrat vždy.
Správně, nepodceňuj se! Pracuj na sobě a třeba se jednou o autech něco dozvíš, naučíš a ty pitomosti o nadřazenosti VW psát přestaneš. Držím palce! 😉
PS: Ale kromě čtení by to chtělo se občas nějakým tím autem i projet, abys mohl psát i něco jiného než marketingové fráze a číslíčka z prospektů. Na profi fotkách vypadá i ten nešťastný Up! docela dobře. Ve skutečnosti ;-\ 😒 8-s
PS: Ale kromě čtení by to chtělo se občas nějakým tím autem i projet, abys mohl psát i něco jiného než marketingové fráze a číslíčka z prospektů. Na profi fotkách vypadá i ten nešťastný Up! docela dobře. Ve skutečnosti ;-\ 😒 8-s
Chápu že to pro tebe překvapení je, proto jsem to napsal. Ale popravdě - v tomhle případě si umím představit jen špatný výsledek: příště zase napíšeš nějaký nesmysl, jako vždy.
Rozhodně je to překvapení, ale jestli bude příjemné nebo ne, to se teprve uvidí. Dovedu si představit dobrý i špatný výsledek... 8-s >😒]
Prozradím ti tajemství: když je nějaké auto větší, prostornější, pohodlnější a bezpečnější, tak jako je Punto oproti Up!, tak je obvykle i těžší. A když srovnáváš těžší auto s nejslabší dostupnou motorizací (tj. Punto 1.2 69 koní) oproti lehčímu autu s nejsilnější dostupnou motorizací (Up! 75 koní), je logicky to větší (těžší, pohodlnější, bezpečnější) auto o něco pomalejší.
Ke stejnému výsledku bys došel, kdybys srovnal Punto Abarth s Passatem 1.4 TSi a měl by asi stejnou vypovídací schopnost.
Ke stejnému výsledku bys došel, kdybys srovnal Punto Abarth s Passatem 1.4 TSi a měl by asi stejnou vypovídací schopnost.
Mě se nejvíc líbí, že příplatek za automat je jen 15.000,- Kč. Kdybych chtěl něco na popojíždění po městě pro rohlíky, abych nemusel tahat z garáže full-car tak bych chtěl aby to bylo v automatu 😄
Je vidět,že jsi se k tomu autu ani nepřiblížil! Ve skutečnosti je totiž vše přesně naopak,než říkáš >😁
Od tříválce lze těžko čekat kultivovanost. A jetsli je to táhlo nebo netáhlo, na to bych počkal po zajetí. Tak jako tak je jasné, že je to autíčko pro ženy do města nebo pro důchodce na víkendové cesty.
Omlouvam se za nedorozumění, editace editace a je z toho tohle. >😁
S Pandou? Ale proč ne, záleží na vkusu každého soudruha. Je pravda, že teď dostala v jednom z německých testů pěkně na budku.
S Pandou? Ale proč ne, záleží na vkusu každého soudruha. Je pravda, že teď dostala v jednom z německých testů pěkně na budku.
Přece bys nechtěl porovnávat s Pandou, to jsme učinili pod testem a bylo z toho garážové pozdvižení 😉 Pravda je pravdou, s tím nehneš.
Jenomže takhle to, sousede, na silnicích nechodí, Panda se nebude bít v dlouhém táhlém s Puntem, nýbrž Punto s... Upem, ale tohle je garážová filosofická tak vysoká, že chápu tvojí příznačně marnou snahu.
A teď si představ, že se připlete do cesty UPu jeho větší bráška Polo.
Zrychlení 0-100
Up!: 13,2 s
Polo: 16,1 s
Rozdíl ve prospěch Upu 2,9 s!
Maximální rychlost
Up!: 171 km/hod
Polo: 157 km/hod
Rozdíl 14 kilometrů ve prospěch Upu
Je to neuvěřitelné, ale v městské skákačce vyprášíš ještě daleko větším rozdílem auto, které by údajně mohlo nabízet i BMW.
😉
Zrychlení 0-100
Up!: 13,2 s
Polo: 16,1 s
Rozdíl ve prospěch Upu 2,9 s!
Maximální rychlost
Up!: 171 km/hod
Polo: 157 km/hod
Rozdíl 14 kilometrů ve prospěch Upu
Je to neuvěřitelné, ale v městské skákačce vyprášíš ještě daleko větším rozdílem auto, které by údajně mohlo nabízet i BMW.
😉
Je to nádhera, co? Čisté, jemně technicistní tvary, přitom dokonalý sympaťák, takhle to umí střihnout opravdu jen Volkswagen. Vnitřní poměry rodného brášky jsme si tu rozebrali nedávno, dnes si dejme velkoryse výkonnostní souboj v dlouhém táhlém s ikonou jižních silnic, FIAT PUNTO😒br />
Kdyby se ti náhodou to PUNTO motalo někde v dlouhým táhlým před přední kapotou, dej mu šanci, přeci jenom nemá zrychlení jako ty a je rád, že ten dlouhej táhlej na jeden rozjezd vůbec dá. No schválně, porovnejme si jízdní parametry Upu na pouze litrovém motoru a punta na jednadvojce😒br />
Zrychlení 0-100
Up!: 13,2 s
Punto: 14,4 s
Rozdíl ve prospěch Upu 1,2 s.
Maximální rychlost
Up!: 171 km/hod
Punto: 156 km/hod
Rozdíl 15 kilometrů ve prospěch Upu
Je to neuvěřitelné, ale v městské skákačce vyprášíš puntu v dlouhém táhlém kožich tak, že na to nezapomene do doby příchodu nové generace...
Avšak, přece bys s Upem nezávodil? Dokonale si užívej jeho vskutku jedinečného designu a prostorné kabiny, kochej se tím, jaký máš vkus a když pojedeš kolem Tróji, zvolni a zamávej do výběhu, to víš, ne všichni mohou o sobě tvrdit, že jsou ozdobou silnic.
BRAVWO UP! :yes: :-!
Kdyby se ti náhodou to PUNTO motalo někde v dlouhým táhlým před přední kapotou, dej mu šanci, přeci jenom nemá zrychlení jako ty a je rád, že ten dlouhej táhlej na jeden rozjezd vůbec dá. No schválně, porovnejme si jízdní parametry Upu na pouze litrovém motoru a punta na jednadvojce😒br />
Zrychlení 0-100
Up!: 13,2 s
Punto: 14,4 s
Rozdíl ve prospěch Upu 1,2 s.
Maximální rychlost
Up!: 171 km/hod
Punto: 156 km/hod
Rozdíl 15 kilometrů ve prospěch Upu
Je to neuvěřitelné, ale v městské skákačce vyprášíš puntu v dlouhém táhlém kožich tak, že na to nezapomene do doby příchodu nové generace...
Avšak, přece bys s Upem nezávodil? Dokonale si užívej jeho vskutku jedinečného designu a prostorné kabiny, kochej se tím, jaký máš vkus a když pojedeš kolem Tróji, zvolni a zamávej do výběhu, to víš, ne všichni mohou o sobě tvrdit, že jsou ozdobou silnic.
BRAVWO UP! :yes: :-!
To jsme rádi, že je karoserie částečně (sic!) pozinkována. Knoflíky jsou taky namontovány jen "částečně"? Oh, wait... 😄
Jinak hezký, Pandu radši.
Jinak hezký, Pandu radši.
A jaky ma smysl lakovat mista na prednim narazniku ktera se IMHO odrou jako prvni do barvy kastle mi u levneho auta do mesta asi nevysvetli nikdo. Ani tam neni naznak protioderove listy.