Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Český trh v dubnu 2012: Nejprodávanější luxusní automobily

Segment luxusních aut pokračuje v útlumu. Vítěz dosáhl jen osmičky registrací, kromě Němců bodoval pouze Lexus a také Jaguar.
Zpět na článek
23. 5. 2012 22:16
23. 5. 2012 22:23
24. 5. 2012 18:37
24. 5. 2012 19:24
24. 5. 2012 21:46
24. 5. 2012 22:19
24. 5. 2012 23:23
25. 5. 2012 13:53
27. 5. 2012 23:41
24. 5. 2012 18:43
24. 5. 2012 18:50
23. 5. 2012 22:34
23. 5. 2012 23:23
24. 5. 2012 17:38
25. 5. 2012 07:51
25. 5. 2012 07:49
23. 5. 2012 23:25
24. 5. 2012 17:12
24. 5. 2012 14:13
25. 5. 2012 23:06
25. 5. 2012 23:10
24. 5. 2012 07:49
24. 5. 2012 17:14
24. 5. 2012 21:22
26. 5. 2012 11:12
24. 5. 2012 21:28
24. 5. 2012 17:17
24. 5. 2012 20:17
25. 5. 2012 22:58
27. 5. 2012 23:27
30. 5. 2012 00:51
24. 5. 2012 22:32
24. 5. 2012 23:55
23. 5. 2012 22:16
Lidé v ČR
nechápu, nechápu, nechápu. Audi před BMW a Mercedesem a ještě všichni s ropákama. Kde je nějakej pěknej kousek s osmiválcem.
Rozbalit vlákno
38
Avatar - Ham.
23. 5. 2012 22:23
Re: Lidé v ČR
Jaký všichni, Panamera prodává 75% v benzínu a A8 25%. A zrovna Panamera má benzin bezkonkurenční.
Avatar - white label
24. 5. 2012 00:46
Re: Lidé v ČR
Svez se pořádně s A8 V8 TDI a možná pochopíš, alespoň částečně určitě... ;-)
24. 5. 2012 07:42
Re: Lidé v ČR
ruku na srdce, dal by jsi přednost a8 před mb třídy s, ale vážně?! :-)
24. 5. 2012 11:56
Re: Lidé v ČR
Kdykoliv. Mercedes je v poslednich letech z tech 3 znacek nejslabsi...a Sko urcite minimalne svym designem vnejsku i vnitrku (i kdyz je to subjektivni, vim)
Avatar - Parda71 (BMWfans)
24. 5. 2012 20:06
Re: Lidé v ČR
Ano, v i mých očích aktuální třída S neskutečně zestárla ;-\
Avatar - white label
24. 5. 2012 14:32
Re: Lidé v ČR
Aktuálně naprosto jednoznačně, navíc s touto spičkovou dieselovou motorizací nemá A8 ani zcela přímého konkurenta, jen bych v této třídě bral Long verzi, když už, tak už...
24. 5. 2012 16:20
Re: Lidé v ČR
long verzi můžeš mít i u mb, a8 je poměrně čerstvá, jak vyjede nová s klasse bude po diskuzi, ideálně S 500 l formatic:)
24. 5. 2012 18:37
Re: Lidé v ČR
Co bude, to bude, a co je, to je. Pokud jde o diesely, tak bych neváhal - A8L V8 TDI. Pokud jde o benzíny, tam je situace alespoň v mých očích složitější. S-klasse je povedené auto, i po letech se mi líbí a AMG modely jsou vynikající. Takže buď Panamera GTS, nebo S 65 AMG - jak říká WL, když už, tak už. ;-)
Avatar - white label
24. 5. 2012 18:43
Re: Lidé v ČR
Souhlas, se vším v reakci... ;-)

P.S. Jinak "nejlepší" benzínová "A8" bývá S8, ale ta nejde v Longu...
24. 5. 2012 19:24
Re: Lidé v ČR
Důvodem je, aby nelezla do zelí W12, která se zase nedělá krátká. :-) Jinak W12 je dnes už celkem vyladěný, u mne určitě není nad V12 od AMG, ale špatný motor to není. Mezi benzínovými "osmičkami" určitě S8 nabízí nejzajímavější mix vlastností. Je to podobné jako u Bentley.
Avatar - Parda71 (BMWfans)
24. 5. 2012 20:07
Re: Lidé v ČR
Co 760i? Přeplňovaný V12 400kw? :-) Pro mě jasná volba. Taky v longu.
24. 5. 2012 21:46
Re: Lidé v ČR
Tak ani 60i u mne na 65 AMG nemá. Také tomu odpovídá cena - již od 230 tisíc €. :-! Pravda je, že mne 7er neláká. Rozhodlo by se to na palivu a faktu, jestli chci auto řídit, nebo se nechat vozit. Nafta? Audi. Řídit? Porsche. Benzín a vozit se? Mercedes.
Avatar - Parda71 (BMWfans)
24. 5. 2012 22:01
Re: Lidé v ČR
No promyšlené to máš dobře, jen co je pravda >:D
24. 5. 2012 22:19
Re: Lidé v ČR
To je jednoduché rozhodování. >:D Když si vezmeš nějakou lidovější motorizaci a reálný rozpočet, tak máš teprve dilema. ;-)
Avatar - Parda71 (BMWfans)
26. 5. 2012 17:37
Re: Lidé v ČR
Ano a výsledek není zdaleka tak vzrušující >:D
Avatar - white label
24. 5. 2012 22:57
Re: Lidé v ČR
7er mě taky nebere, s tou S 65 AMG souhlas a Panamera je svým způsobem opravdu výborná, jen ten vnější design...
24. 5. 2012 23:23
Re: Lidé v ČR
Jo, karoserii musí člověk překousnout. Není to nejkrásnější auto. Předek se mi líbí, ale ten zadek se moc nevyvedl. A zase tak prostorný zavazadelník nenabídne. Je to takový opak Quattroporte. Na něm se mi líbí hlavně karoserie a motor (to sdílí s Panamerou). Zbytek už tolik ne. Ideální by byl asi kříženec těhle dvou. :-)
Avatar - Parda71 (BMWfans)
26. 5. 2012 17:39
Re: Lidé v ČR
Taky souhlas. Quattroporte je nádherný vůz, ale interiérem je někdy na začátku tisíciletí (to vlastně vznikl) a ani série modernizací nepomáhá. I Jag XJ Supercharged není špatná volba pro individualistu.
25. 5. 2012 09:00
Re: Lidé v ČR
Já vám nevím s těmi S8 a AMG. určitě je fajn mít rychlé auto, ale fakt je to potřeba v takovém autě? Mně se z čehokoliv sportovního u těhle aut zvedá žaludek, to tam podle mě nemá co dělat. To je jak dělat prodlouženou verzi 911 s masážním sedadlem vpravo vzadu.
25. 5. 2012 13:53
Re: Lidé v ČR
Proč nutně sportovat? Dvanáctiválce k limuzínám patří a ty od AMG jsou špičkové. Jen to není levný špás. 4.0 TFSI v S8 je zajímavý svými vlastnostmi v porovnání s W12, ne svou "sportovností." 300 kW je v téhle třídě dostatečných. Rozhodně to není tak, že bych chtěl 65 AMG kvůli závodění nebo číslům na papíře. Pokud bychom se bavili o sportovně střižených limuzínách, tak mi vyhovuje Panamera, konkrétně GTS. Mám ji radši i než M5.
Avatar - Parda71 (BMWfans)
26. 5. 2012 17:41
Re: Lidé v ČR
Není to o řezání zatáček, ale o bezedné výkonové rezervě, pohodlí na dálnici a zvuku. Kdo někdy v něčem podobném jel, třeba i jako spolujezdec, tak chápe. Tvé podobné námitky bych chápal u podobně výkonných SUV, kde to nedává smysl ani mě, ale tady to je správně ;-)
27. 5. 2012 23:41
Re: Lidé v ČR
K první větě, přesně. Auta můžeš klidně přeskakovat. Tomu se ani nedá říkat předjíždění. >:D Nicméně pro mne je výkon spíš vedlejší produkt počtu válců. Mít o něco méně, tak se vůbec nic nestane. Tohle číslo není to podstatné. Je to o tom klidu, pohodlí, které plyne mimo jiné z toho, že auto jede bez jakékoli známky námahy a stresu. Všechno dělá s naprostou samozřejmostí.
Avatar - white label
24. 5. 2012 18:40
Re: Lidé v ČR
No nekecej, long verzi můžeš mít i u MB, tak teď si nás překvapil... >:-[]
Píšu snad jasně, že v této třídě, tedy nic o tom, že by long verzi měla jen A8. ;-)
24. 5. 2012 08:04
Re: Lidé v ČR
On to špatný motor jistě nebude, ale vzhledem k tomu, že tato auta si člověk kupuje kvůli pohodlí a spotřeba je jim teoreticky ukradená, je benzínový osmiválec naprosto logickou volbou. Diesel je tady spíše pod módními vlivy, kdy se možná majitelé snaží vypadat na veřejnosti ekologičtěji, fakt nevím, nedává mi to smysl.
24. 5. 2012 09:40
Re: Lidé v ČR
Predpokladam, ze jim jde o dojezd. Proc porad resit, kam jeste dojedu a jestli uz treba nestavet u pumpy ? Zvlast na delsich trasach, kdy nemas jednu pumpu vedle druhe.
24. 5. 2012 09:51
Re: Lidé v ČR
To je samozřejmě výhoda mít delší dojezd, nicméně mi to nepřijde jako vyvažující důvod pro to, že je to do takového auta horší motor.
24. 5. 2012 11:00
Re: Lidé v ČR
no ale rozhodně nemáš jednu pumpu po víc jak 50ti km což je pak úplně stejnej problém když dochází palivo u obojího..rozhodně jen tak nebude místo kde by nebyla 500km pumpa..
24. 5. 2012 11:59
Re: Lidé v ČR
Byt jsem zastance benzinovych motoru, diesely maji smysl i v teto kategorii. Majitele s nimi najezdi zpravidla tisice km mesicne, takze v prvni rade spotreba a cena nafty. Ale predevsim jsou ty nove diesely (obzvlast V8 Audi) na takove urovni, ze rozdil mezi dieselem a benzinem nejde prakticky poznat, obzvlast v kombinaci s novymi automaty, naladenymi presne na potreby tech motoru.
Vazne bych ty diesely nehazel do kose - a pochybuji, ze vetsina majitelu techto aut si kupuje diesel proto, ze chteji byt "green"
Avatar - white label
24. 5. 2012 14:36
Re: Lidé v ČR
Ty ses v tom evidentně ještě nesvezl, jinak bys tohle těžko napsal, rerspektivě bys absolutně nepochyboval o tom "pohodlí" A8 V8 TDI i ve srovnání s benzínovou V8.
24. 5. 2012 18:43
Re: Lidé v ČR
Původně měla A8 atmosférický benzín, takže diesel dával mnohem větší smysl. A V8 TDI je opravdu hodně povedený. Jen těžko lze mluvit o horším motoru. Naopak, FSI jsem považoval za horší motor. Po přechodu na TFSI se benzín dotáhl.
Avatar - Johny.Rico
24. 5. 2012 16:10
Re: Lidé v ČR
:yes: :yes: :yes:
Avatar - kari.laz
24. 5. 2012 12:39
Re: Lidé v ČR
Dávno je pryč doba, kdy diesely měly zvuk jak Zetor a jejich využití bylo od 2000 ot/min do 2500 ot/min. V dnešní době je v Evropě diesel hodně oblíbený a když si chceš vybrat mezi S,7,A8 tak si můžeš vybrat třílitr, nebo 4,2 V8 TDI. Prostě ani BMW ani MB proti tomu nemají v Dieselech co postavit.
24. 5. 2012 15:50
Re: Lidé v ČR
Budu tady reagovat na vše. V žádném případě nepopírám, že to je úplně jiná liga než nějaká 1.9 v oktávce a nepochybuji o tom, že to je kultivovanější než kdejaký "méněválcový" benzín. Ale na benzínovou V8 to stále nemá.
24. 5. 2012 18:50
Re: Lidé v ČR
Člověk se na to zase nemůže dívat přes růžové brýle. V8 TDI je hodně dobrý motor, ale nějak zázračně velký rozsah použitelných otáček nemá. Jeho určení to stačí, ale 4.0 TFSI je trochu jinde, radši ani nemluvě o motorech takové Panamery. Pokud chceš cesťák, tak je V8 TDI špičková volba.
Avatar - Parda71 (BMWfans)
24. 5. 2012 20:11
Re: Lidé v ČR
Doslova masakr je, když si člověk představí, že tomu není tak dávno, kdy BMW dávalo do 7er E38 2.5TDS, Audi 2.5TDI, v mamutu byl 300TD (taky komůrkláč jako TDS?) vše kolem 100kW a teď můžeš mít V8 TDI, které by utáhlo tank. Neskutečné :yes:
Avatar - Johny.Rico
25. 5. 2012 08:17
Re: Lidé v ČR
A přesto to lidem nestačí, to je taky masakr :-)
25. 5. 2012 08:25
Re: Lidé v ČR
Dovolím si tě opravit. Lidem (reálným zákazníkům) to očividně stačí. Nestačí to bychařům. ;-)
23. 5. 2012 22:34
Jaguár
Takový nádherný auto a on je na tom líp nějakej Lexus :/
Rozbalit vlákno
5
23. 5. 2012 23:23
Re: Jaguár
Nádherný bohužel není všechno... Ale taky se mi moc líbí :-) :yes:
24. 5. 2012 08:07
Re: Jaguár
A taky nějaký BMW a nějaký Audi a nějakej Mercedes a nějaké Porsche.
Jinak musím uznat, při naprosto teoretické úvaze o tom, co bych si v této třídě koupil, Jaguar by byl horkým kandidátem. Pak by se mi líbil právě Lexus a jako vrchol považuji Mercedes S, ale neměl bych z něj takovou radost, stejně bych skončil u toho Jagu.
24. 5. 2012 17:38
Re: Jaguár
Pískoviště s bábovičkama je vedle.
25. 5. 2012 07:51
Re: Jaguár
>:D

Trenujes na jednovete odstrely ala Navtech? (kde je mu vlastne konec?)
25. 5. 2012 07:49
Re: Jaguár
Jaguár se nemusí líbit každému. Lexus LS je hodně povedené auto, několikrát sem ho řídil. Ostatní modely A8, 7er, S-Classe mě nechávají klidným, protože bych si je nekoupil právě kvůli tomu, že se jich prodává nejvíc.
23. 5. 2012 23:25
eSkláda...
...udivuje prodeji i na skolnku svého generačního života. Panameru bych určitě řadil o třídu níž. Gratulace do Audi :-)
Rozbalit vlákno
9
Avatar - positivemind
24. 5. 2012 00:02
Re: eSkláda...
Ano, na svá léta je S opravdu svěžím vozem, po faceliftu by jí nikdo ty roky netipoval.
24. 5. 2012 12:00
Re: eSkláda...
No...tak na tom se neshodneme. Podle me ty roky sly videt uz pri uvedeni auta na trh ;-) Ten zadek je doslova obludny a jako ze zacatku 21.stoleti
Avatar - positivemind
24. 5. 2012 17:06
Re: eSkláda...
Led světla tomu dodala svěží vzhled. Mně se záď líbí víc než u konkurentů. Oblíbenost je vidět i na cenách, 2 roky staré S-Class jsou dražší než 2 roky staré 7er
Avatar - VL4D
24. 5. 2012 17:12
Re: eSkláda...
Nejkrasnejsi auta jsou ze zacatku 21.stoleti, zadek S-klasse urcite takhle nevypada, vypada spis jako z doby kdy se ty zacali delat hnusna auta, ale ten S-klasse zase tak spatne nevypada...

Jinak pro mne je Mercedes NIC... pro mne Audi :yes: BMW :yes:

Ale zas CLS, za CLS (jenom ta prvni generace!) si Mercedes zaslouzi pochvalu...

A myslim, za Lexus, i kdyz jsou jeho prodeje nizsi, se Mercedesu minimalne vyrovna, ale spis ho prekonava...
24. 5. 2012 08:10
Re: eSkláda...
Mercedes S hlavně přesně naplňuje narozdíl třeba od BMW 7 poslání a smysl této třídy. Je to prostě nejlepší limuzína, BMW 7 je "jen" velké a drahé BMW.
24. 5. 2012 14:13
Re: eSkláda...
ja bych rekl, ze S klasse zije uz 20 let z podstaty, je to spis rok od roku vetsi cunarna nez limuzina.
Avatar - Norge
25. 5. 2012 23:06
Re: eSkláda...
..official oznacenie S-klasse prislo s modelom W116 ..v 70.rokoch ! ..co je dva krat 20.rokov, priatelu .. ;-)
Avatar - HitmanPB
24. 5. 2012 21:03
Re: eSkláda...
Viezol si sa v niektorom z nich, šoféroval si ich alebo si to iba myslíš ? ;-)
Avatar - Norge
25. 5. 2012 23:10
Re: eSkláda...
To je presne ono, pekne vystihnute :

-- Mercedes S hlavně přesně naplňuje poslání a smysl této třídy --

:yes:
Avatar - 3_diamanty
24. 5. 2012 07:49
mercedes S
jasna volba uz 20 rokov v tejto triede :yes:

ostatni su tu do poctu
Rozbalit vlákno
10
24. 5. 2012 12:01
Re: mercedes S
Heh?? Skoro to na tech prodejich vypada, ze do poctu je Merc :-)
Avatar - VL4D
24. 5. 2012 17:14
Re: mercedes S
Kto je tu do poctu?

Mercedes a jeho eSklada je do poctu...
Avatar - Parda71 (BMWfans)
24. 5. 2012 20:12
Re: mercedes S
Zase brzděte, S klasse je v současné době na úpadku, protože je nejstarší a design zestárl hodně rychle. I tak je to pořád auto 1A. Až přijde nové S (brzo), tak se karty podle mě rychlé obrátí.
Avatar - Ham.
24. 5. 2012 21:22
Re: mercedes S
S klasse na žádném úpadku není, a když tak jen v ČR, což je to statisticky zcela nevýznamné, celoevropsky se prodává stabilně dobře, poslední roky vždy cca 10 tis. ks (2011 9.8 tis.), což je první místo z D3, druhá je A8 s cca 9 tis. a třetí 7er s cca 4.5 tis. prodanými kusy. A letos to nebude zásadně jinak.
Avatar - Parda71 (BMWfans)
24. 5. 2012 22:02
Re: mercedes S
Aha, tak daleko do toho nevidím, nicméně vše ostatní v mém příspěvku je pravda.
Avatar - Ham.
26. 5. 2012 11:12
Re: mercedes S
Sko je sice nejstarší z D3 ale v této luxusní třídě to nebývá problém, klienti nijak prvoplánovitě nečekají na nový design aby přestávali kupovat starý model před příchodem nového takže prodeje jsou většinou kontinuálně dobré nebo horší. Je to zcela jiná situace než třeba v nižší střední nebo střední třídě kde se podobné propady a naopak rychlé růsty se změnou generací dějí dnes a denně. Spíše záleží na šíři variant, technické vyspělosti, luxusních a komfortních doplňcích etc. a tady Sko pořád kraluje stará nebo nová generace. Třeba 7er ztrácí na Sko byť je mladší už jenom tím, že nenabízí vzduchový podvozek, který významně zvyšuje komfort jízdy což je v této třídě alfa a omega a takový náskok platí bez ohledu na to jak zrovna designeři promačkají plechy (tedy pokud se nedopustí nějakého totálního úletu), takže vzhled Ska je spíše minoritní problém pokud si udržuje technický náskok.
Avatar - Parda71 (BMWfans)
26. 5. 2012 17:43
Re: mercedes S
To ano. Ještě bych si dovolil připomínku, že eSko je přeci jen zvláštní případ. Má obrovskou image a auru legendy, to auto tenhle segment de facto založilo. I to má určitě svůj vliv na to, že eSko nestárne. Tedy v očích většiny světové populace, ne v Čecholandu, kde vládnou paralympiády 8-s
Avatar - MarTin1
24. 5. 2012 21:28
Re: mercedes S
Ty seš do počtu prosimtě >:D Nejdřív si něco zjisti a pak piš tyhle rozumy laskavě.
Avatar - VL4D
24. 5. 2012 17:17
Re: mercedes S
A este - 20 rokov jasna volba v tejto triede?

Tak si kup W140(to je S-klasse z 90-tych rokov) z roku 1992, namiesto slintania nad malickymi Kia/Hyundai...
25. 5. 2012 07:48
Re: mercedes S
Samozrejme jen do doby, kdy prijde K9 (nebo jak se ta korejska kopie jmenuje).

Veeeeed..?
Avatar - Norge
24. 5. 2012 20:17
Top klasse
..myslim, ze sa na tuto triedu pozerate trochu nezdravo 8-s
Tieto limo sa vyrabaju pre ludi sediacich na zadnych sedadlach a osobny lokky v obleku je prisaty k volantu a nie opacne ! ..komfort, prestiz a kvalita musia byt standard. Takze co ine ako De Facto - zakladatela triedy S-Klasse :yes:
Design je subjektivna vec, ..podstatnejsie su v tejto kategorii uplne ine vlasnosti, co evidentne zakaznik vo vasich koncinach chape po svojom.
NIkto predsa neocakava, ze 30.rocni kupec siaha po S-ku., siaha po alternativach ...
Ked chcem ma pr.del v bavlnke a v rukaviciach drzat volant osobne siahnem po CL, ktore nema konkurenta v triede.
Chapem ze niekto je technokrat, ci inak formovany a hlavne v 21.stor. a ma ine potreby ..ci nebodaj chce sportovat v s 2.5.tonovou limo, ci jazdit 1200km na nadrz ...preto tu je Lex, Bmw ..atd. ..
Pani tovarnici a pod. kasta v tom maju vo svete jasno uz roky .. S-klasse :yes:
Rozbalit vlákno
6
Avatar - white label
24. 5. 2012 21:07
Re: Top klasse
Kdyby tomu bylo tak, jak to líčíš teď ty, tak už by to u BMW a Audi dávno vzdali se 7er a A8.
Avatar - Norge
25. 5. 2012 22:58
Re: Top klasse
..no hlavne, ze v tom mas jasno !
Ja mam osobne skusosti, ..roky som pracoval(sem-tam este brigadicka :) ) ako ten lokky prisaty k volantu, ...a nijaka limo v tej cenovej kategorii neponukne tolko pohodlia pre zadne sedadla ako prave S.klasse ! :-!

To o com tocis ty je nieco ine, ..aj to LS od Lexu je pohodlnejsie ako A8..., clovek co kupuje Audi ide po niecom inom ako ponuka S-ko ... a aj vekova skladba je ina, a aj drzanie vozidla v autoparku je casovo ine ...
No len sa pozri na zostatkove hodnoty v tejto kategorii ... S.klasse zije vo vsetkych modeloch uz viac ako 40.rokov a nie iba to, ...nehra to na design ako Audi... Zas sa tu snazis byt mudrejsi, ako historia a realita je.. Predaje v CR su iba smet v celosvetovom meradle, Chces alternativu a pseudosport naradie sak ok, BMW a Audi, Jago .. Chces limo S.klasse, alebo alternativa LS od Lexu ...
Pohlad na triedu, moze byt rozny ..a od toho su aj odvodene zavery... Pre mna je zaver, ze limo je prvom rade o zadnych sedadlach a pohodli , ale aj prestis ..a to s to cenovkou mixuje najlepsie S-klasse :yes:
Avatar - white label
26. 5. 2012 23:53
Re: Top klasse
Můžeš mi říct, kde bereš tu chronickou potřebu reagovat na něco, co v původní reakci vůbec nebylo??? 8-s
Připomínáš mi politika před volbama, kterého když se moderátor na cokoli zeptá, vždycky odpoví oslavným monologem své strany, který zakončí zvoláním: "Volte č. 13...", tedy ve tvém případě samozřejmě myšleno MB, potažmo S-klasu. :*) ;-)
Avatar - Norge
27. 5. 2012 23:27
Re: Top klasse
..iba tak na okraj : tak ak si si to nevsimol , tak tvoj prispevok reagoval na ten moj, to po prve... a po druhe, iba to co uz bol napisane trochu vyssie : ..no hlavne, ze v tom mas jasno !

Ak dovolis, vyjadrim svoj nazor s mojich skusenosti, kedy ja uznam za vhodne ! ;-)

Nebudem ti brat modly s logom konzernu, ..ale tiez nebudem v klidku, ked citam ako sa tu prezetuje a argumentuje... Audi vs Mercedes-Benz ... v tejto triede ..ale no
>:D
Avatar - white label
27. 5. 2012 23:55
Re: Top klasse
Velmi ti chybí rozhled, přehled a především "značkový" nadhled, který tu má např. nick MT, tvůj problém je v tom, že tu modlu (MB) máš tady právě ty, já hodnotím konkrétní produkty nikoli podle loga na kapotě, ale podle mnou vnímané celkové kvality, proto rozhodně existuje dost případů, kdy bych tomu "konzernu" přednost nedal, naštěstí nejsem značkově tak zaslepený jako ty, viz tvé "ultrapromercedesovské" příspěvky nejen v této diskusi... :*) >:-[]

P.S. Jinak se podívej na aktuální srovnávací testy tvé (pomalu vysloužilé) "božské" S-klasy s tou "třídně nepatřičnou" A8 a zjistíš, že se tu směješ především sám sobě... ;-)
Avatar - Norge
30. 5. 2012 00:51
Re: Top klasse
..bla,bla,blaa ... konkretny produkt bol aj Phanton ...ty rozhlad >:-[]
Ja som vlasnil Skodu,VW aj Audi ...jazdil som s Audi8 aj s S8, aj BMW7 aj S-klasse ci LS od Japan ..a dokozem to porovnat ... jednu S-klassu v longu mame v rodine uz 12.rokov ! ..a nejaky test, je tak argument pre teba, ..skutocny argument je vozidlo, ktore aj po rokoch dokaze plnit na co bolo skonstruovane a poctivno sluzi ! ..ktora edicia A8 je komfortnejsia ako S.klasse ?! ...
O nejakej limo a a A8 ani nehovorme, na zadnych sedadlach v zadu nevydrzis dlhsie ako 600km. aj ked sa tak krasne design. podarili ,,, a S-klasse sa to neblizia ani z rychliku ..
A o smiechu tu nepis, lebo sa iba strapnujes, ... porovnavat A8 a S.klasse ...to su tak rozdielne zamerania aj ked v jednej triede ..a ta trieda je pre ludi co sedia vzadu, a na to Audi nema, ..ked tak vase Bentley, ..ok, ..ale inak ... uterak na celo ...
A tvoje invektivy a moju osobu, iba vyjadruju tvoje IQ priatelu ... V garazi mam roky MB preto, lebo mi verne sluzi narozdiel od vozidel k koncernu aj E-klassa aj veteran ... A ci sa ti to paci a ci nie Audi A8 nie je plnohodnotne limo, a nikdy nebolo, aj ked sa na to pokusa hrat ... skusali to uz volakedy davno v Audi 200 a nist .. Audi ok : avangarda, sport, quattro, a nuda..., od MB sa ucili mnohy a stale ucia a neminaj ingoust ...ja som mal pristup k autam o ktorych ani netusis ..a moj rozhlad je ok ;-) ..akurat celkom nerozumiem preco ta tak irituje, ze mam rad MB ... >:-[]
...ked zadne sedadla tak RR a S.klasse ...a to plati uz desatrocia !

Uz som ti raz napisal, ze nechcem s tebou diskutovat, ..ale tebe sa to asi paci, tak prv nech si vobec dovolis !! ..zametat cudzi koberec, pozri sa na ten svoj..a precitaj svoje prispevky pod koncernom a potom si dovol nieco plkat o MB o mne ...lebo vies velky prd, s kym mas tu cest, priatelu ...
Avatar - MarTin1
24. 5. 2012 21:25
Tak nějak nevím
S-klasse je na trhu 7mým rokem a stále září! Stále jsou tu lidi co vemou x mega a jdou a koupí si S-klasse a já jím velice dobře rozumím, protože S-klasse je právě ta jediná co dokonale naplňuje pojem Limuzína. Většina z Vás co tu řešíte, že je to takový a makový jaksi nebere v úvahu, že je ze všech technicky také nejstarší. Svezte se tím někdy a hned prvních pár set metrů vám na stůl vyloží argumenty o tom jak se dělá podvozek pro limuzínu, zde by se třeba měl podvozek BMW 7 co učit a mnoho testů to jen potvrzuje, že 7ma je "sportovní limuzína", ale má být limuzína sportovní?? Je to o preferencích, kdo chce tvrdej dlouhej sedan koupí si 7mu, kdo chce komfortní loď koupí si S-klasse a kdo chce tak něco mezi skončí u AUDI, kde ho dokonale zmasírujou marketingovejma žvástama :-). Stále když srovnám interiér S-klasse a BMW7 tak vám tak nějak nevím, ale BMW za to dávám palec dolů. Audi je interiérová špička to bez debat...

Každej se tu může podělat z A8 4.2Tdi.... ano ten motor má sílů, ale taky váží skoro 280kg a několik testů si stěžuje na přetíženou příď. A já vám tak nějak nevím.... kupovat si V8 naftu abych jezdil já nevím za 9-11 litrů a nebo si koupit V8 benzín a jezdit za 12-14? Bavím se tu o normální jízdě...
Rozbalit vlákno
4
24. 5. 2012 23:50
Re: Tak nějak nevím
Tu váhu jsi vzal z verze tak dvě generace dozadu. Minulá měla 257 kg, jestli si dobře pamatuji. Aktuální by měla mít snad kolem 240. 3.0 BiTDI není o moc lehčí, řekněme o 10%. Hmotnost je jedna z největších nevýhod dieselů. Je to snad nejtěžší motor montovaný do A8. I W12 by měl být lehčí (což je dané hlavně jeho konstrukcí), alespoň to tak bylo v minulé generaci. V10 předchozí S8 bylo relativně pírko. Pro představu, v minulé generaci se bavíme o rozdílu asi 12 kg oproti W12, respektive 37 kg oproti V10.

Pokud jde o sportovní limuzínu, Porsche na to podle mne šlo celkem dobře. Nemluvě o vynikající kabině.
Avatar - MarTin1
25. 5. 2012 00:32
Re: Tak nějak nevím
Jasně už jsem to našel sorry, je to v librách teda ale vychází mi to zhruba mezi 240 - 250kg. A8 je relativně vůči konkurenci lehká díky hliníku, jenže k čemu ti to je když máš vepředu takovejhle INGOT. V přímce to pojede palici to jo.
S Porschem souhlasím bez debat, ta kabina je prostě PECKA!!! ALE jeden náš klient ted v 17 000 mění motor a dle jeho prodejce je už asi 4tej během posledních 2 měsíců, jeden prej uvařil na dálnici a jemu konkrétně 1l Oleje na 1000km a začalo mu to klepat tak mu řekli že nevědí co s tím je, že to musejí rozebrat, ale že to vidí na nový motor....má 4s
25. 5. 2012 14:08
Re: Tak nějak nevím
Jo, to by odpovídalo. Když jsem napsal kolem 240, přesněji jsem měl na mysli tak 240-245. ;-) Zkrátka řekněme o 10-15 kg méně oproti té předchozí.

Vem si, že V10 BMW vážila o zhruba 20 kg víc než V10 Audi, tedy nějakých 240 kg. Audi jsou tradičně těžší na předek. Není to jen o motoru, ale celkově o autě, přispívá k tomu několik faktorů. Audi na tom hodně zapracovalo oproti starším modelům. Rozhodně s tím autem musíš jezdit jako se čtyřkolkou, tedy plyn, plyn, plyn. Člověk musí respektovat specifika jednotlivých pohonů.

U Porsche by to nebylo nic nového. Zajímavé na tom je to, že nejde o nový motor.
25. 5. 2012 08:51
Re: Tak nějak nevím
Naproto se shodnu. Takzvaná sportovní limuzína je dle mého špatná limuzína. Obzvlášť když se třeba jen vozím vzadu. Pořád je to velké pohodlné auto určené pro přepravu v maximálním pohodlí, tak mi nějak uniká, k čemu je, že se řídí lépe než ostatní limuzíny. Reálný kupec musí být dle mého fanoušek BMW.

Panameru osobně mezi tahle auta vůbec neřadím, to je prostě Porsche pro čtyři.
24. 5. 2012 22:32
JASNÁ VOLBA
V téhle třídě je to jasně vyhraněné, chce to výhradně A8, nebo... S-Klasse, nebo 7, nebo... Panameru. Kdo nějaký tento vůz zažil v akci potvrdí, že se jedná o zážitek absolutní, nekritizovatelný a nezapomenutelný. Ve dvě stě padesáti se ti na německé dálnici nepohne na pleši ani chlup.

Plačky nad naftou jsou žalmy diskusních naivků, kteří by ji ostatně v daných vozech ani nepoznali.
Rozbalit vlákno
3
24. 5. 2012 23:55
Re: JASNÁ VOLBA
Presiel som celou diskusiou a cakal, kedy to pride. Nakonec to predsa prislo. Elegantne zakoncenie diskusie jazdy v autach tejto triedy neznalych. Sadlo ako oblek usity na mieru pre pasaziera sediaceho na zadnom sedadle.

GTI :yes:

Ale predsa, ta S-Klasse :-!
25. 5. 2012 07:46
Re: JASNÁ VOLBA
Panamera...

Nedavno jsem za jednou bilou jel.
Jakmile se otevrela prazdna silnice, zad si pridrepla a ta nadhera se rozjela rychlosti, kterou nic dalsiho nemohlo stihat... Zvireny prach a listi a sound vyfuku (ktery jsem si mohl spis jen domyslet :-) )... A o podobnosti a odkazu 911 by pri tom pohledu nemohla pochybovat ani ta prislovecna uklizecka.

Panamera :yes:
Avatar - Bristol
17. 6. 2012 13:29
Re: JASNÁ VOLBA
Jeste nezapomen na XJ ktere je rovnez ve forme a auto pro jiny typ lidi nez co si kupuji nemce...pak uz je skutecne malo smysluplnych alternativ-v uvahu pripada jedine ponekud zelenejsi limuzina od lexusu...