Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Škoda Octavia má úspěch i v bohatém Švýcarsku

Koncernu VW Group se ve Švýcarsku i nadále daří, v dubnu mělo v nejprodávanější top ten šest zástupců.
Zpět na článek
24. 5. 2012 08:32
24. 5. 2012 08:51
25. 5. 2012 11:23
24. 5. 2012 09:42
24. 5. 2012 22:39
24. 5. 2012 22:39
24. 5. 2012 10:22
24. 5. 2012 12:06
24. 5. 2012 11:50
24. 5. 2012 14:11
25. 5. 2012 00:02
25. 5. 2012 11:19
24. 5. 2012 08:24
tam je svět ještě v pořádku :-)
všimli jste si že v že mezi Top 20 není žádná Kia nebo Hjudé :-) tam to musí být ale krásná krajina
Rozbalit vlákno
27
24. 5. 2012 08:24
Re: tam je svět ještě v pořádku :-)
>:D :yes:
Avatar - strýček BOB
24. 5. 2012 08:27
Re: tam je svět ještě v pořádku :-)
:yes:
24. 5. 2012 09:19
Re: tam je svět ještě v pořádku :-)
>:D
Avatar - kari.laz
24. 5. 2012 10:24
Re: tam je svět ještě v pořádku :-)
Krásná krajina, krásný auta. Proč by si to tam hyzdili zmuchlaninama >:D
24. 5. 2012 12:04
Re: tam je svět ještě v pořádku :-)
Dnesni svet bohuzel v poradku neni uz nikde, byt chapu Vasi narazku. ;-\
24. 5. 2012 12:30
Re: tam je svět ještě v pořádku :-)
No a Svajciari si hovoria, ze to sme sa to dopracovali. Lacne vychodoeuropske prepravovadlo na druhom mieste >:-[]
Avatar - Ronault.
24. 5. 2012 15:50
Re: tam je svět ještě v pořádku :-)
Měl bys trochu doškolit zeměpis, nevím jak Slovensko, ale Česká republika je středoevropská země >:-[] Jinými slovy, i za Slovenskem dále na východ leží nějaké státy >:-[]
Avatar - Johny.Rico
24. 5. 2012 16:07
Re: tam je svět ještě v pořádku :-)
Přesně!!! Neskutečně mě nasírá, jak lidi považují ČR za východoevropskou zemi. Není to vůbec pravda, viz geografie.
24. 5. 2012 16:46
Re: tam je svět ještě v pořádku :-)
Nejakemu Svicarovi je to sredecne jedno, vsetko je to Divoky vychod :-!
Avatar - VL4D
24. 5. 2012 16:47
Re: tam je svět ještě v pořádku :-)
Cesko je ve vychodni Evrope, zadna Stredni Evropa neni...

A jestli z geografickeho hlediska ano - pak i Svycarsko je ve stredni Evrope... a Nemecko taky...
Avatar - Ronault.
24. 5. 2012 17:18
Re: tam je svět ještě v pořádku :-)
Zpátky na ZŠ, s tebou. Samozřejmě, že Německo je středoevropský stát!

Ano, geografický střed Evropy se nachází na SK, ale Česká republika je východoevrpský stát... ach bože... 8-s
Avatar - VL4D
25. 5. 2012 18:33
Re: tam je svět ještě v pořádku :-)
To je ale debata >:D

Samozřejmě, že Česko není východoevropská země!

Já to napsal jen proto, protože jsem tady někde četl, že Švýcarové považují Česko za ''divoký'' východ, kdo byl na východě (tím myslím země býv. SSSR), tak ví, že nic divokého tam není, je to tam tak, jak i v jiných velkých zemích (USA, Čína...)...

Muj komentář jsem napsal kvuli tomu, aby tady někdo nenapsal blbost, že Němci a Švýcarové jsou bohatý západ a Česko považují za divoký východ, protože když je Česko ve střední Evropě, pak je tam i Německo, Švýcarsko... (je to ta ''stejná'' Evropa), no a jestli si to normálně rozdělíme na Západ a Východ, teprv tehdy jsou oni Západ a Česko Východ, a když ''střed'', pak jsou tam i Němci, Švýcarové...

Jinak absolutní souhlas s těmi, který mě tady opravujete, že střední Evropa je - samozřejmě geograficky ANO...

Já jsem jenom alergický na kecy typu bohatý Západ, chudý Východ, a Česko střed >:D (západ bohatý není, východ není chudý, toť vše).
25. 5. 2012 20:20
Re: tam je svět ještě v pořádku :-)
Ten niekto som bol ja a ked nerozoznas rozdiel medzi obcianskou spolocnostou na "Zapade" a troskami demokracie na "Vychode", tak si sa v Kralovstve nicomu nepriucil. Je mi jedno kto to ako nazyva, proste predsudky funguju, ako to potvrdil aj BeranK. Presne podla takych predsudkov tu kazdy kupuje nemecke auta a nie italske alebo francuzske. Korea je horsia nez Japonsko a tak podobne.
Avatar - twistedTSD
24. 5. 2012 18:48
Re: tam je svět ještě v pořádku :-)
Jak ti napsal Ronault...Ano, Německo je středoevropský stát, stejně jako ČR.
Avatar - Parda71 (BMWfans)
24. 5. 2012 19:55
Re: tam je svět ještě v pořádku :-)
A třeba termín středoevropský čas je jen taková sranda? >:D
25. 5. 2012 16:04
Re: tam je svět ještě v pořádku :-)
Sami Němci pokládáají za středoevropské státy Německo, Rakousko, Švýcarsko, Lichtenštějnsko a Českou republiku. Polsko, Maďarsko a Slovensko ani Slovinsko tam už podle nich nepatří, paradoxně do východní Evropy řadí třeba i Finsko a samozřejmně i Pobaltí. Berou to ryze zeměpisně, kulturně už zdaleka ne, podle mně je součástí střední Evropy ještě Polsko, Maďarsko a Slovensko a to Slovisnko tam patří zcela určitě taky - rozdíl oproti Balkánu je tam značný, s tím skutečně nemají nic společného.

Když při jednom jednání arogantní vídeňský Rakušan ( s typicky německým jménem Nowotny) použil v souvislosti s projektem umisťovaným asi tak 30 km za Prahu popáté výraz - u vás a tady ve východní Evropě, naštvalo mě to o to víc, že technicky a organizačně byl zcela mimo. Přepnul jsem tedy na notebooku do promítačky mapu střední Evropy a k nesmírné radosti a zlomyslnosti kolegů vesměs ze Švýcarska jsem ho požádal, aby na mapě ukázal Vídeň a Prahu.Smutné na tom bylo pouze, že oba čeští kolegové (na rozdíl od Švýcarů) začali mrmlat, abych toho nechal a začali se mu omlouvat......čecháčkovské (o slovenském ani nemluvě) zadkolozectví se projevuje i v tomhle, bohužel.
Avatar - Machýrek
28. 5. 2012 08:31
Re: tam je svět ještě v pořádku :-)
Obecne pro vsechny nemecky hovorici instance je ta nase nicka z vychodu - mentalne - ne podle mapy.
Pokud bychom to vsak meli brat podle aut, jakymi jezdi, jsou to ti nejvetsi čípáci (od slova cheap) v Evrope.
24. 5. 2012 20:00
Re: tam je svět ještě v pořádku :-)
O geografický stred Európy sa prie až 12 miest v Európe, a dokonca aj na východ od Slovenska ešte... ;-)
Avatar - Ronault.
24. 5. 2012 20:40
Re: tam je svět ještě v pořádku :-)
Já měl v Atlasu ve škole nějaký bod na Slovensku. A třeba Evropské rozvodí leží na pomezí Moravy a Slezska, to musím vědět, každý týden kolem něj jezdím :-)
24. 5. 2012 22:50
Re: tam je svět ještě v pořádku :-)
[odkaz]
Avatar - pallas
25. 5. 2012 00:40
Re: tam je svět ještě v pořádku :-)
"stredoeuropska krajina" je asi podobny vymysel, ako GTI-ho vyraz "subpremie"
25. 5. 2012 09:47
Re: tam je svět ještě v pořádku :-)
...samotny GTI je vymysel
24. 5. 2012 16:20
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
24. 5. 2012 16:43
Re: tam je svět ještě v pořádku :-)
Pretoze ako som uz pisal, ju potencialny kupec povazuje za lacneho Pasaka a nie Golfistu.
24. 5. 2012 17:14
Re: tam je svět ještě v pořádku :-)
Snad nebudeš porovnávat Octávku s i30, Ceedem nebo nějakou Dacii. Octavii porovnej s normální evropskou produkcí.
24. 5. 2012 19:26
Re: tam je svět ještě v pořádku :-)
:yes: souhlas :yes:
3. 8. 2012 23:12
Re: tam je svět ještě v pořádku :-)
:yes: :yes:
24. 5. 2012 08:32
Klóbrc dolů
Hm, klobouk dolu, na tak bohatem trhu je to jasny uspech kvality, popravde octavii se neda nic uprit, pokud se dobre vybavi (ale odpovidajice priplati), je to auto na spicce tridy. Jen se bojim, aby O3 nebyl sesup dolu jako byla Fabia2, vyzdvihnout ji jeste o rad vys bude sakra prace
Rozbalit vlákno
12
24. 5. 2012 08:51
Re: Klóbrc dolů
Bude zajímavé sledovat, jak si s tím škodovka poradí. Pod Octavií bude pevně stát Rapid a Octavia musí nutně povyrůst a podstatně se zlepšit, aby si nekonkurovali. A Rapid bude vypadat opravdu dobře, zevnitř snad ještě líp než z venku.
24. 5. 2012 09:25
Re: Klóbrc dolů
Jde o to, jestli si ji pak někdo koupí. Dnes Octavia boduje tím, že si koupíš o něco větší auto za menší peníze oproti konkurenci ( i v tom Svýcarsku ja např. Octavia Combi o 3 000 Fr levnější než Mégane). Octavia by snad mohla uspět jako levná střední třída. Co apk ale se Superbem?
24. 5. 2012 09:47
Re: Klóbrc dolů
Škodovka celkově roste. Jak svou paletou modelů, tak svou imageí. Osobně si nemyslím, že by nová Octavia nějak dramaticky zdražila. ude +/- pořád tam, kde je teď.
Rapid vyplní cenovou proluku mezi Fabií a Octavií (samozřejmě, že se budou v některých verzích překrývat, ale tak je tomu všude. A Superb? Ten by měl dle jistých proklamací zase o něco vyrůst a vytvořit plnohodnotnou vyšší střední třídu, ovšem cenově pořád výhodnější než jeho třídní konkurence.
24. 5. 2012 10:13
Re: Klóbrc dolů
Na druhou stranu bych to s tím bohatstvím trhu zas až tolik nepřeháněl. Vždyť to jsou samý socky, první auto, které není socka je až na 20. místě. Na 4., 7. a 17. místě jsou polosocky.
Avatar - kari.laz
24. 5. 2012 10:28
Re: Klóbrc dolů
Oni nepotřebují nutně nejdražší auta na to, aby ukázali, že na to mají. Auto, jako ukázku svého společenského postavení, používají u nás, nebo na Slovensku.
24. 5. 2012 10:32
Re: Klóbrc dolů
Ani tak nejde o to se ukázat, ale dobře se svézt. (Nebo mít styl. To kvůli tomu Mini.)
Avatar - pario
24. 5. 2012 10:38
Re: Klóbrc dolů
Presne tak. Podľa jeho pohľadu sú tu potom samí milionári, lebo tu všetci vlastnia nehnuteľnosti ( byty v panelákoch). To je na dlhú debatu. Úplne iná mentalita. A keby ešte videl to množstvo ľudí, čo jazdí na bicykloch a MHD.....
A k tabulke dodám, že mi tam chýbajú Fr. autá. Tých tam jazdí dosť.
24. 5. 2012 11:13
Re: Klóbrc dolů
V TOP50 jsou jen Mégane, Clio, Scénic a P207.
24. 5. 2012 10:49
Re: Klóbrc dolů
Spíš se naučili používat hlavu při nakládání s penězi. Ne, jak v ČR, kde si každý trochu lépe postavený člověk koupí prémiovku, ale pak bydlí v pronajatém polorozpadlém 2kk >:D
24. 5. 2012 10:53
Re: Klóbrc dolů
Nezáviď. Ať si každý jezdí a bydlí v čem chce.
24. 5. 2012 11:08
Re: Klóbrc dolů
Jo, s tím souhlasím. Osobně budu vždycky preferovat novostavbu domku za Prahou a k tomu oktávku než Meďoura před bytem, ale máš pravdu v tom, že do toho, za co kdo utrácí, by se nemělo nikomu kecat :yes:
Avatar - Machýrek
28. 5. 2012 08:34
Re: Klóbrc dolů
Nejvic premii odjaziva parkuje na sidlistich, to je jasny >:D >:D >:D
24. 5. 2012 08:51
Hra s čísly
Zase bych to plácání se po zádech nepřeháněl. Je to jen hra s čísly, resp. s jejich prezentací a interpretací. Znáte přeci ten rozdíl subjektivního vnímání u poloprázdné a poloplné sklenice. Titulek "96,7 % Švýcarů kupujících nový vůz odmítá Octavii" zní asi trochu jinak. Každopádně je to milý úspěch, i když z hlediska celkových prodejů Škody asi tak stějně významný jako prodeje v ČR
Rozbalit vlákno
3
24. 5. 2012 12:07
Re: Hra s čísly
Tak podle Tveho uvazovani by zadne auto na rozvinutem trhu nedosahlo vetsi oblibenosti nez 10%...a vlastne by se zadne auto nikomu poradne nelibilo.
To je pekna blbost, prece se nemuzes divat na trh, kde jsou stovky modelu, timto zpusobem! Muzes si rikat, ze mit 3% z 10 produktu je malo, ale tohle je trosku mimo :-!
24. 5. 2012 12:46
Re: Hra s čísly
Samozřejmě že je to blbost, argumentoval jsem ad absurdum. Šlo mi o to, že ačkoli je Octavia cca každé třicáté nové auto koupené ve Švýcarsku, tak to tu bude plné chvalozpěvů odpovídajících mnohem významnějšímu podílu na trhu. Zkrátka záleží, jak se data prezentují. Třeba já v nich čtu, že žádná značka či model nehrají ve Švýcarsku prim, takže je vozový park maximálně rozmanitý
24. 5. 2012 09:42
ROLEX SCOUT
Je radost to číst, člověka to naplňuje hrdostí na šikovnost našich lidí. Jádrem úspěchu je samozřejmě to, že se jedná o kvalitní, spolehlivý a špičkově odladěný vůz. Daná karosářská verze (liftback) je dokonce v dané třídě takovou jedinečností, že dokonale válcuje i konkurenční sedany. Ve verzi kombi pak snad jedině GOLF VARIANT.
Rozbalit vlákno
5
24. 5. 2012 20:02
Re: ROLEX SCOUT
Golf Variant, ty myslíš to auto s čínskou *? >:D
24. 5. 2012 22:39
Re: ROLEX SCOUT
[odkaz] :-! ;-)
24. 5. 2012 22:48
Re: ROLEX SCOUT
Človeče, veď idem spať, nechcem mať nočnú moru..... Brrr....
24. 5. 2012 10:22
Haldex...
...není, 4x4 Octavia II již ani nebude a prodeje v následujících měsích tak ve "švajcu" dramticky klesnou... Nicméně to už nebudou údaje ukazující skutečné preference místních "domorodců" :-) Modelová skladba ale ukazuje na solidní vyspělost zdejšího trhu s automobily. Ostatně jako asi všeho v této zemi...
Rozbalit vlákno
1
24. 5. 2012 12:06
Re: Haldex...
No, a asi nova generace octavie pak nebude ve verzi 4x4...
24. 5. 2012 11:50
Mirne OT
Ale zda se, ze ani hvezdne helvetske prodeje Octavie nezachrani megalomansky plany pana Zimnizrna.. Toyota strikes back, and shows Darth Vader where his place is...
[odkaz]
Rad bych se podival na podobny scenar v pripade nemecke masinerie, kdyby zasahl VAG stejny hon na carodejnice jako v Toyotu v USA, a takovy mensi cunami Nemecko...
BRAvwO TOYOTA
Rozbalit vlákno
3
24. 5. 2012 14:11
Re: Mirne OT
Problémy v USA, a nutno dodat že uměle vykonstruované, měl i VW (Audi). Leč nějaké omluvy se mu nedostalo.

Mimochodem, Toytota, ten výrobce naprosto bezpohlavních masových aut, nemající prakticky žádný vliv na ekonomiku ČR (o Aygu vím), je pro tebe tak super?

Nebo tu jen předvádíš pubescenty velmi oblíbenou antiVW pózu?
25. 5. 2012 00:02
Re: Mirne OT
A čo tvoja póza, tú nezhodnotíš? ;-)
25. 5. 2012 11:19
Re: Mirne OT
Za 1., jelikoz jsme meli Rav4 predchozi generace, ktera slouzila bez jedine poruchy 8 let, kvalitativne porad prevysuje jakykoli mainstreamovy produkt VW z te doby, mam jeste nejaky vztah k toyote a fandim jim.
Za 2.: nedokazu se rozhodnout, kdyz nekdo, kdo si rano denne vyhoni bimbaska na znak VW, kterej ma nalepeny na dvere od *, a pak pise o pezpohlavnych masovych autech, jestli je to trapny nebo vtipny...

V pripade VW group to byl faux pas automobilky, primo souvisejici s (ne)kvalitou jejich produktu, kdezto v pripade toyoty se jednalo jen o vypatlanost amiku.
Avatar - Starfighter
24. 5. 2012 12:46
OT: Interiér Rapidu
[odkaz]
Rozbalit vlákno
6
24. 5. 2012 13:06
Re: OT: Interiér Rapidu
Mmmm, to licovanie plastov a presne medzery...luxusne.
A ten nadcasovy dizajn ... niet o com. Kupim aspon tri. Tolko sa myslim rozbije pri narazovych testoch >:D
24. 5. 2012 14:40
Re: OT: Interiér Rapidu
No ořezaná palubka pro oko nic moc, doufám, že bude možné zvolit béžovou variantu jako u citigo, to by ten interiér hodně pozvedlo, nebo nějaká stříbrná lišta napříč celým interiérem v místě kde je airbag. Tak aspoň musíme spoléhat na rozumnou kvalitu. Každopádně jako firemní auta vidím rapid velmi jasně :-)
24. 5. 2012 14:51
Re: OT: Interiér Rapidu
Díky za odkaz! ;-) Elegantní,pěkné... Zvlášť když uvážíme,že se jedná o předsériovku s několika nedodělky. Pěkně ladí s exteriérem. Nepochybuji o tom, že to auto půjde na dračku... :yes:
Avatar - twistedTSD
24. 5. 2012 18:51
Re: OT: Interiér Rapidu
Tak to se mi líbí. :yes:
Avatar - Parda71 (BMWfans)
24. 5. 2012 20:03
Re: OT: Interiér Rapidu
Paráda, na nic si to nehraje, jednoduché tvary, které trošku připomínají velkého bráchu Supa. Paráda. V jednoduchosti je síla
Avatar - rohYpnol
24. 5. 2012 14:16
Švýcarský primitivismus
Toto musí být hrůzné zjištění pro armádu zdejších korejských loutek. Švýcaři kupují ty nespolehlivé krámy TSI 8-s Švýcaři nedoceňují kvality i30, která je kvaitnější než kvalita sama...
Kdyby Chuck Norris potřeboval nové auto, byla by to i30, ne Octavia!
Další batmobil bude též i30, Michael Knight též šetří na i30, no a agent 007 jednoznačně zvolí Genesis Coupe. Nikdo nepřejde na Octavii, to je přeci fenomén Česka - země ovwcí, kde kupujou auto podle velikosti kufru... :-!
Rozbalit vlákno
32
Avatar - Ronault.
24. 5. 2012 15:54
Re: Švýcarský primitivismus
Nevím, kde ty data bereš, ale Michael Knight bude jezdit opět v Coupé, tedy ve Veloseru >:D (copyright by webpaja)
Avatar - rohYpnol
24. 5. 2012 16:40
Re: Švýcarský primitivismus
i30 bude jen stylovka na víkendy, ne služební ;-)
24. 5. 2012 22:05
Re: Švýcarský primitivismus
Znám pár lidí kteří vlastní TSI celkem tedy šest 4 si myslí že když mají na krytu motoru TSI mají v ruce Rally speciál a ti mají vážně problémy jelikož jezdí jako prasata. Nenechávají motor ohřát než mu šlapou na krk a po zběsilé jízdě brzda plyn naopak nenechají schladnout tak jak velí rozum a zásady. Zbylí dva jejzdí normálně a chovají se k motoru tak jak mají, tihle dva neví co je sebemenší problém. Tak nevím. PS: To že všichni nemají v garážich to samé co Vy ještě neznamená že máte tot nejlepší ve vesmíru ;-)
Avatar - Ronault.
24. 5. 2012 23:06
Re: Švýcarský primitivismus
To bylo na mne? Pokud ano, tak nechápu tu reakci 8-s
25. 5. 2012 13:53
Re: Švýcarský primitivismus
Ne to mělo být na rohypnol sorry ;-\
24. 5. 2012 19:44
Re: Švýcarský primitivismus
:yes:
24. 5. 2012 20:15
Re: Švýcarský primitivismus
Že je TSI krám, máš úplnú pravdu. Ľudí, čo majú vo svojich autách tieto motory poznám síce iba dvoch, ale obaja s nimi majú nervy, večné pauzy v servise, a odhodlanie zbaviť sa toho a viac nekúpiť. Jeden krát 1,4 TSI v Škode (strata výkonu, stúpajúca spotreba, dymenie motora - po dvoch-troch dňoch v servise O.K., za dva týždne s tým istým v servise zasa, už boli vymenené rozvody, nejaké čidlá, preprogramovaná riadiaca jednotka). V druhom prípade 1,2 TSI v Golfe, opäť vibrácie a nepatričné zvuky od motora, svietiace kontrolky, stále hlučnejšia rozvodová reťaz, klepotavý zvuk motora. Všetko odstránené, bez špecifikácie, čo na aute vlastne robili, bez zápisu do servisnej knižky, hneď cestou domov sa chyby začali prejavovať zase. Podľa servisu auto bez poruchy a bez chyby, nedokážu ani zdôvodniť, prečo ho dva krát po tri dni mali na dielni, otvorené zákazky, potom jednostranne zrušené a zákazníkovi len dali do ruky kľúče, že je to spravené. S autom jazdí, s tými istými symptómami, a podľa papierov je auto stále v servise - potvrdenú zákazku má v ruke, prevzatie auta ani oprava nikde potvrdeé a zapísané nie sú, vyzerá to, že to skončí na súde.
Ak je toto tá proklamovaná nemecká kvalita, a má to byť ideál motoristu, tak teda úprimnú sústrasť. Podľa tohto sú to proste a jednoducho šroty, a vidno je tiež postup, akým koncern VW získava povesť o spoľahlivosti svojich áut.
Ja som ako služobáka nafasoval Octaviu Tour s 60 tis. km na počítadle, 1,9 TDI/77 kW a konštatujem, že to je šrot, nie auto.
Nech si kto chce hovorí čo chce, akýkoľvek Japonec, Francúz alebo Kórejec bude vždy lepší ako tie nemecké paskvily.
Avatar - rohYpnol
24. 5. 2012 20:21
Re: Švýcarský primitivismus
Ti Švýcaři musí tedy být úplně padlí na hlavu, že kupují takové zmetky. A nejen oni. Je skvělé, že zde naše země vyniká a dokáže rozpoznat pravou kvalitu hjoandéé :-!
24. 5. 2012 22:12
Re: Švýcarský primitivismus
Odkedy sú predaje priamo úmerné kvalite?
Avatar - rohYpnol
24. 5. 2012 22:30
Re: Švýcarský primitivismus
Od té doby, co máš životní úroveň takovou, že si můžeš dovolit vybírat podle kvality :-!
24. 5. 2012 22:41
Re: Švýcarský primitivismus
:yes:
24. 5. 2012 22:46
Re: Švýcarský primitivismus
Čím vyššia kvalita, tým lepšie predaje....? Kokso, tak to je blábol roku. Aj malé decko príde na to, že tak to nefunguje.
25. 5. 2012 14:05
Re: Švýcarský primitivismus
Hlboka myslienka.
To preto tak vela ludi chlipe CocaLoca, Prepsi a ine skvele kvalitne napoje a konzumuje v Mekdonalds a obdobnych rychlovykrmnach... :no:
Avatar - rohYpnol
25. 5. 2012 17:44
Re: Švýcarský primitivismus
Přečti si můj příspěvek ještě 50 x a pokaždé se pokus zamyslet. Nemyslím, že pochopíš, ale možná někdy dospěješ :-!
25. 5. 2012 13:54
Re: Švýcarský primitivismus
Znám pár lidí kteří vlastní TSI celkem tedy šest 4 si myslí že když mají na krytu motoru TSI mají v ruce Rally speciál a ti mají vážně problémy jelikož jezdí jako prasata. Nenechávají motor ohřát než mu šlapou na krk a po zběsilé jízdě brzda plyn naopak nenechají schladnout tak jak velí rozum a zásady. Zbylí dva jejzdí normálně a chovají se k motoru tak jak mají, tihle dva neví co je sebemenší problém. Tak nevím. PS: To že všichni nemají v garážich to samé co Vy ještě neznamená že máte tot nejlepší ve vesmíru
24. 5. 2012 20:27
Re: Švýcarský primitivismus
Potvrdzujem

Poznám jednu majiteľku Golfa 1,4 TSI a i tá má tú "výnimočnú" poruchu, že je pri štarte rachotí rozvodová reťaz ....a i tú "podľa scenára" presvedčili, že "tak to má byť" ...

Po mojom apele v druhom servise to už riešia a už to nie je "tak ako má byť" ...
Avatar - rohYpnol
24. 5. 2012 21:14
Re: Švýcarský primitivismus
A co má společného přístup prodejce s kvalitou vozu?
24. 5. 2012 22:09
Re: Švýcarský primitivismus
Ešteže si sa nespýtal, čo majú s kvalitou spoločné poruchy?
Avatar - rohYpnol
24. 5. 2012 22:31
Re: Švýcarský primitivismus
Já se ptal na to, co zajímá mě. Na to, co zajímá tebe se ptej sám :-!
24. 5. 2012 22:44
Re: Švýcarský primitivismus
Vida, niekto je s argumentami v koncoch...
Avatar - rohYpnol
24. 5. 2012 22:53
Re: Švýcarský primitivismus
Ty jsi ale tragéd. Od kdy se otázkou argumentuje 8-s ?
24. 5. 2012 23:59
Re: Švýcarský primitivismus
Tak to si mal povedať prv, že horšie chápeš a s tebou treba komunikovať jednoducho a priamočiaro... 8-s
25. 5. 2012 00:55
Re: Švýcarský primitivismus
Je snáď samozrejmé, že výrobca si ručí za kvalitu svojich značkových servisov !!!!

A teda i za záručný a pozáručný servis .... a mali by ho zaujímať problémy, ktoré v praxi vznikajú, lebo bezporuchový model nepoznám ....
Avatar - rohYpnol
25. 5. 2012 17:41
Re: Švýcarský primitivismus
Automobily koncernu VW prodává spousta společností...
neprofesionální přístup prodejce přeci neznamená nekvalitní produkt. A to, co jsi popsal ty, je právě neprofesionální přístup prodejce. Že by to mělo zajímat automobilku?
Víš co všechno musí splňovat autorizovaní prodejci VW a co všechno si mateřšký VW hlídá? Znalost jazyků, dress-code, mystery shopping, zpětná kontrola spokojenosti, kompletní evidence informací o zákazníkovi a automobilu atp...
Jestli se jedná o autorizovaného prodejce, není nic jednoduššího než zavolat a oznámit nespokojenost nebo navštívit jiný autorizovaný servis... A NIC Z TOHO NENÍ PROBLÉM MODELU!
24. 5. 2012 20:25
Re: Švýcarský primitivismus
Predpokladám, že vo Švajčiarsku nepresviedčajú zákazníkov o tom, že rachot pri štarte 1,4 TSI v Golfe je v poriadku .... tak ako presviedčali kamarátku v že vraj značkovom sevise koncernu (a presvedčili). Až na môj podnet to riešila cez známeho a čuduj sa svete, už to riešia a objednávajú nejaké náhradné diely .... ešte sa jej nevrátil zo sevisu ...

Čo sledujem, tak v našich "lacných" krajoch je to pre koncern klasické "riešenie" problému a neviem si predstaviť, že by si toto mohli dovoliť vo Švajčiarsku ...

Nuž, hold, nie je Golf CH,ako Golf CZ, resp. SK ...
Avatar - rohYpnol
24. 5. 2012 21:12
Re: Švýcarský primitivismus
Aha, takže k nám vozí Golfy vyrobené na jiných linkách z jiných materiálů než do Švýcarska 8-s ?
24. 5. 2012 22:11
Re: Švýcarský primitivismus
AJ u nás vykazujú VW aj Škoda vysoké predaje - napriek poruchám a asertívnemu postoju a nepekným praktikám autorizovaných servisov. Vo Švajčiarsku to bude to samé - povesť lepšia ako samotné autá. Holt VW Group má zrejme lepších marketingových odborníkov ako technikov.
Avatar - rohYpnol
24. 5. 2012 22:35
Re: Švýcarský primitivismus
naprosto si protiřečíš sám:
Asertivní postoj a nepěkné praktiky se zcela vylučuje s dobrým marketingem. Buď mám tedy kvalitní marketing a slušné chování servisů, nebo mám mizerné chování a mizerný marketing :-!
24. 5. 2012 22:43
Re: Švýcarský primitivismus
Pletieš hrušky s jablkami. Jedna vec je, čo hlásajú do sveta, druhá vec, čo robia reálne. Pokiaľ servisy budú zatĺkať poruchy a nezapisovať výkony, vyjdú im krásne tabuľky bezporuchových vozov. Ťahajú za jeden povraz. Reklamy tlačia do hlavy všetkým na každom kroku. Opačnú stranu si prečítaš tak na diskusných fórach. Na rozdiel od výrobcu užívatelia nemajú kapitál, ktorý by vrážali do publikovania svojich skúseností. VW prachy na reklamu a podporu predaja má a investuje. Väčšina im "na špek" skočí. Prebudenie je niekedy kruté.
Avatar - rohYpnol
24. 5. 2012 22:52
Re: Švýcarský primitivismus
Pokud nebudou zapisovat výkony, nebudou mít možnost po automobilce žádat úhradu opravy a navíc vedle faktu samotného, že to půjde z jejich kapsy, tak si ani nebudou mít co dát do účetnictví 8-s :no:
Já nic s ničím nepletu, jen ty tu plácáš naprosté nesmysly a netušiš. Dám ti pro příště radu - když použiješ cizí slovo, tak si jej nejdřív aspoň vygoogli...
25. 5. 2012 00:00
Re: Švýcarský primitivismus
Evidentne je tu niekto iný, čo niektoré veci netuší... Ale to je fajn, aspoň má VW Group zákazníkov.
Avatar - rohYpnol
25. 5. 2012 12:04
Re: Švýcarský primitivismus
Průser, co. Došly argumenty >:-[]
Avatar - pallas
25. 5. 2012 00:46
Cely ten uspech stoji na 4x4
Bez pohonu 4x4 by Oktavka vo Svajciarsku zdaleka nebola taka uspesna. 11-te miesto patri Suzuki SX4, z toho isteho dovodu.
Rozbalit vlákno
0
25. 5. 2012 15:53
A co na to Kylie?
Jak to, že nekupují Citroena s biturbem?

To jim Kylie neodpustí a hned je zařadí někam vedle Maroka či Afganistánu.....

Fuj, hanba. Určitě ti tupci nakoupí mnhem víc odporných audin a německo českého šrotu, než té superkvality od svých západních sousedů. Serjaři, nevědí, co je dobrého.....opakuju, pro všechy ŠVÍCARY - jedině Citroen nebo tak maximálně Peugeot a zásadně s biturbem!
Rozbalit vlákno
0