Bezpečnost
Parda71 (BMWfans)
0
Ano, M3 CSL E46 od G-Power, můj sen 😉 G-Power je vůbec v současnosti top úpravce BMW. Řada Hurricane z M5 E60 je doslova mazec.
Přejít do diskuze
To ano. Třeba E36 jej má fakt miniaturní, při každém mytí se pousměju. Nebo sundaný nárazník vypadá komicky. 😉
Nemyslím si, že by BMW směřovalo k MB. Spíš se přizpůsobuje nejnovějším trendům jak ekologickým a bezpečnostním, tak i zkouší něco nového, neotřelého, ale do toho se snaží vždy zamíchat své původní hodnoty. Někdy je z něčeho někde více, někdy méně, každopádně si BMW zachovává pořád svou tvář. Neříkám, že to je vždy dobře, na druhou stranu by život v zajetých kolejích taky nikoho nebavil, že ne? Takže si myslím, že designéři e😜erimentují, ale je to na únosné míře.
Nemyslím si, že by BMW směřovalo k MB. Spíš se přizpůsobuje nejnovějším trendům jak ekologickým a bezpečnostním, tak i zkouší něco nového, neotřelého, ale do toho se snaží vždy zamíchat své původní hodnoty. Někdy je z něčeho někde více, někdy méně, každopádně si BMW zachovává pořád svou tvář. Neříkám, že to je vždy dobře, na druhou stranu by život v zajetých kolejích taky nikoho nebavil, že ne? Takže si myslím, že designéři e😜erimentují, ale je to na únosné míře.
Nejak se podelal odkaz na BMW, povedenj kousek 😉
[odkaz]%2520Bmw%2520… />
[odkaz]%2520Bmw%2520… />
[odkaz]%2520Bmw%2520… />
[odkaz]%2520Bmw%2520… />
Ale i přední převis už má dnes BMW delší,než před 15-20 lety... Ne o moc,ale delší je. Zatímco Mercedes i Audi ty přední převisy zkracují v posledních letech jak to jen jde... Celkově mi přijde,že za posledních 15 let dělají u Mercedesu a Audi vše pro to,aby se přiblížili nejen designem BMW a v BMW zase dělají vše pro to,aby se přiblížili Mercedesu...
karoseria tuha, celny naraz zvladla s vysokou rezervou, ani celne sklo neprasklo. Pri bocnom naraze tusim uz zvnutra zacalo praskat, ale pri tom bocnom tiez krasne vidiet, ze ma tuhy skelet, to auto nebude poznat krutenie v zatackach.
Jo jo pravdu díte. Toho vyboulenějšího předku F30 jsme si všichni všimli hned při uvedení, bohužel. Pro mě je taky tohle a podobnost zadku s F10 dvěma jedinýma malinkatýma kaňkama na designu F30 😉 Hlavně, že zachovali krátký přední a dlouhý zadní převis.
Jo ty starsi, to bylo neco jineho 😒
Legend nadhera [odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
velka pecka [odkaz]
[odkaz]%20BMW%20E46%… />Civic uz neni takovej, ale jde to 😉 [odkaz]
Legend nadhera [odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
velka pecka [odkaz]
[odkaz]%20BMW%20E46%… />Civic uz neni takovej, ale jde to 😉 [odkaz]
Přesně tak! Ale tu masu materiálu nad předním podběhem měla už třeba Octavia I, Golf vždycky. Jen BMW a částečně Honda tímto neskutečně elegantním řešením vždy vynikali. U starších BMW z konce 80tých a začátku 90tých to bylo ještě markantnější.
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
To presne to co se mi vzdy libilo na BMW a Hondach. Predni kolo a nad tim slupka matrose. Kdyz se dnes se dnes koukne clovek na ty nektere hruzy a porovna 8-s
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
designovo je 3jka nic moc mne sa poslednou dobou BMW vseobecne paci asi najmenej ale fascinuje ako je bezpecna pri naraze (offset) posobi to na mna velmi kvalitne samozrejme za toto BMW :yes: :yes: :yes:
Vtipné je to možná pro tebe,kterému se bude líbit i pěknej Mercedes,nebo Renault... Pro pravověrné baworáře to moc vtipné není 😉
tak..jasně že design trochu utrpěl, ale tady je vidět že pro dobro věci.
navíc...naživo to auto fakt nevypadá špatně.
navíc...naživo to auto fakt nevypadá špatně.
Bohužel daní za to je design stavěný proti všem dřívějším hodnotám... U starších BMW bývala kapota motoru uložena o dobrých 10 - 15 cm níž. Masa hmoty nad předními blatníky tak hyzdí dnešní BMW. V případě BMW bych zauvažoval spíše nad sice dražším řešením,ale estetičtějším v podobě vystřelování přední kapoty...