Novinky
No, ze předu to jde, ale pohled z boku nebo boko-zadí mě bude děsit po nocích 8-s
Jinak ten ta druhá varianta dieselu má poměrně zajímavý parametry :yes:
Jinak ten ta druhá varianta dieselu má poměrně zajímavý parametry :yes:
Věděli co si u MB vybrat 😄 I když Delphi prý zase zlobí...
Nezlobí. Již od roku 2006 nasazují úplně jiné, zodolněné systémy vstřikování. Důkazem pokroku jsou obrovské objednávky jak od osobního, tak nákladního Mercedesu. Pokud by byly nějaké problémy, mají na výběr celu škálu dodavatelů, zůstávají u Delphi.
No moc tuhle problematiku nesleduji, ale je hodně se dá načíst v německých a anglických fórech.
... sa mi veľmi páči, na tomto už vidiet vek. :yes:
Tvoje vyjádření mi hlava nebere. To co je starší, např. 5stupňový automat - vidět tedy rozhodně není, je to skryto pod kapotou.
Facelift znamená, že má auto novou kastli - protože je tedy nová, věk na ní může být těžko vidět.
Motory jsou také zbrusu nové .......... I diody to má ....
To byl takový výkec, co? 😄
Facelift znamená, že má auto novou kastli - protože je tedy nová, věk na ní může být těžko vidět.
Motory jsou také zbrusu nové .......... I diody to má ....
To byl takový výkec, co? 😄
a navíc s tragickým servisem
na běžnej díl se čeká tejden a na něco speciálního 3 tejdny
nebrat ani zadarmo
na běžnej díl se čeká tejden a na něco speciálního 3 tejdny
nebrat ani zadarmo
5válec měl moc hezký zvuk a k autu se hodil.
Dvoulitr. 2 turba a 149 kW / 500 Nm - velmi podobné parametry jako má 2,1 OM651 Mercedes...
A motor OM651 má 147 kW, Ssangyong má 149 kW - zase jednou žák překobal učitele.... Bravo Ssangyong !!! 😄
P.S. Korejci jsou OPRAVDU snaživí (tentokrát s podporou Indů).