Prokletý downsizing ...........
5válec měl moc hezký zvuk a k autu se hodil.
Dvoulitr. 2 turba a 149 kW / 500 Nm - velmi podobné parametry jako má 2,1 OM651 Mercedes...
No to se hodně mýlíš. Motory Euro 5 už nemají s Mercedesem mnoho společného... A navíc 2,0 Ssangyongu opravdu není 2,143 Mercedesu .......
A motor OM651 má 147 kW, Ssangyong má 149 kW - zase jednou žák překobal učitele.... Bravo Ssangyong !!! :-)
P.S. Korejci jsou OPRAVDU snaživí (tentokrát s podporou Indů).
No, ze předu to jde, ale pohled z boku nebo boko-zadí mě bude děsit po nocích 8-s
Jinak ten ta druhá varianta dieselu má poměrně zajímavý parametry :yes:
Nezlobí. Již od roku 2006 nasazují úplně jiné, zodolněné systémy vstřikování. Důkazem pokroku jsou obrovské objednávky jak od osobního, tak nákladního Mercedesu. Pokud by byly nějaké problémy, mají na výběr celu škálu dodavatelů, zůstávají u Delphi.
Koukni se na předchozí generace třídy M. Neslyšel jsem, že by někdo nespal z designu předchozích generacích eM.
Zadní světla jsou ......... jiná, alespoň je nebude nikdo vinit z kopírování. :-)
Tvoje vyjádření mi hlava nebere. To co je starší, např. 5stupňový automat - vidět tedy rozhodně není, je to skryto pod kapotou.
Facelift znamená, že má auto novou kastli - protože je tedy nová, věk na ní může být těžko vidět.
Motory jsou také zbrusu nové .......... I diody to má ....
To byl takový výkec, co? :-)