Ano, předFACELIFTová verze (dnes již ne Passat) CC byl asi (určitě) "hezčí"/oku VÍC lahodící...
PS: Myslíte že (design)paket R-Line z vozu s (asi) nejHORŠí trakcí přední nápravy udělá vůz s trakcí alespoň (pod)průměrnou? ;-)
Je pravda, ze predfacelift bol urcite elegantnejsi ako tento useckovo/uholnikovy design + R-paket tomu zrovna moc nepomohol ;-\
Kylie... tvoje prispevky sa strasne zle citaju. Nie, ze by boli zle pisane, ale format, ktory pouzivas je jednak zlozity na druhej strane chaoticky pre citatela... nemala si niekedy v plane skusit pisat klasicke vety, mne by si s tym urcite dost pomohla ;-)
Co tady stale meles o trakci predni napravy?Ty jsi opravdu postizena.Myslis,ze normalni smrtelnik ji bude hanit?Asi jsi nikdy v tomhle aute nejela,kdyz placas takove nesmysly.90 procent ridicu zadne vetsi rozdily pocitovat nebude,protoze je nepozna.A pokud ty jses ridic fajnsmekr,tak mi povez,proc jezdis z autobusem C5 ci C6...?Ten je na rychlou jizdu v zatackach jako stvoreny ze? >:D
Tak "meleš" a "postižená" říkáte? No někdo ČTE testy a někdo (eVWidentě) NEeee ;-)
PS: No a ANO - i když vwám to mozek asi NEbere, tak OPRAVDU při ostreším RYCHLÉM průjezdu zatáčku sedí C5 v oné zatáčce LÉPE... :-)
...což je dáno JEDNAK zavěšením kol (levné tuctvwé vs. dnes už jen pro vyšší třídy automobilů vyhrazené) a druhak onou TRAKCí (možná NEJhorší ve třídě vs nejlepší ve třídě) ...
...omluvou vám budiž, že VĚTŠINA NE"znalých" si to předstaVWuje "přesně obráceně" = tak jako vy? ;-)
Kylie nezlob se, ale já jezdím celkem hodně (150tis. za rok) jezdil jsem poslední Mondeo, Volvo V70, Superba a jiné, momentálně drtím už druhého Passata (2001,2007, nyní objednán 2012) a ani u jednoho z těchto aut nemohu říct, že bych měl problém s průjezdem zatáček. Co se týká Pašíků, tak absolutně bez problému a to jsou to všechno Varianti. Ono je taky asi rozdíl, jestli na tom má někdo 16tky gumy nebo např 18tky, sportovní podvozek atd. Jinak nic proti Citroenu, měl jsem pár Xantií kdysi a super povoz, ale co se týká sportovnější jízdy v utažených zatáčkách, nevěřím, že je na tom lépe ba ani stejně. Na druhou stranu, kdo dneska umí projet (je jedno s jakým autem) skutečně rychle zatáčku? ;-) Dneska každej umí šlápnout na pedál akorát na rovině :-)
NEzlobím ;-) ´
To je SLUŠNÁ porce (když odečtu dovolenou a vezmu "jen" pracovní dny, vy asi nic moc KROM řízení NEstihnete, ne? :-)
Co se týče "běžného průjezdu zatáčkou", tak myslím že (z vozů střední třídy) už HODNĚ let nemá problém PROBLÉM snad ŽÁDNÝ vůz BEZ ohledu na znáček na kapotě. Nicméně vždy musí být někdo nejLEPŠÍ a někdo nejHORŠÍ - a ("smutným") vítězem je (až PŘEKVAPIVĚ "špatný") VW CC (možná asi to dělá ten BIG zadní převis u předokolky? to je ale jen moje "dedukce" - asi jistě to musí být i v kombinaci s "problematickým" uložení motoru vpředu - NEvím, nicméně to že přední náprava "nestíhá" je REALITA
Pochopitelně vliv mohou mít pneu a já nevím co, nicméně "tuctovka" (a reálně asi NEJprodávanější verze s motorem 2.0 TDi s trakci poháněné nápravy MÁ problémy - což je na rok 2012 a vůz střední třídy docela "rarita"
PS: Já RÁDA šlápnu na pedál a jedu RYCHLE rovně, ale učil(i) mne myslím docela "schopní", tak snad bych zvládla i nějakou tu zatáčku.. ;-)
..byť ZNÁM "lepší" :-)
Jj, CC má tak zoufalou trakci přední nápravy a tak zoufale zatáčí, že porazí například MB C 350. Vybírám z testu na Sportcars, který byl uveřejněn tento měsíc a střetly se v něm nové BMW 335i, faceliftovaná S4, faceliftovaný CC 3,6 FSI a Mercedes C350.
Čas na kolo na Hockenheimringu
1. Audi S4 1,16,46
2. BMW 335i 1,17,80
3. CC 3.6 1:18,68
4. MB C 350 1:20,74
CC má nejslabší motor ze všech soupeřů (220kw, 350Nm) nicméně v zatáčkách bez problému ujede Merglovi a i v celkovém hodnocení se umístil na třetím místě s tím, že v hodnocení je konstatováno, že jeho handling je jednoznačně lepší než u C350.
Áááá můj oblíbený odborník (nebo "odbOOOOVWník"?) na fyziku a (auto)demagogii :-)
Já tedy o VW moc NEvědět, ale "tušit" že CC 3.6 NEbýt předokolka.. ;-)
...no a CO dělat (VĚTŠINA vozů CC) která PŘEDOkolka být? ANO správně - špatnou trakci mít :-)
Tak jinak, vrcholná verze CC se jízdně může měřit s prémií což lze říci o velmi málo autech střední třídy.
CC v předokolce má o něco lepší jízdní vlastnosti než dárce orgánů Passat protože má nižší těžiště a patří mezi užší špičku třídy předokolek. Je zapotřebí jen si projít srovnávací testy kterých je na toto téma mraky.
Ona cte jen co se ji libi...v tom bude problem.Nicmene silne pochybuji,ac nechci urazet damy za volantem,ze prave tahle,co kope za dvojte strechy vubec neciti,co ji auto pod zadkem dela.Mila pani,zeptejte se treba p.Valouska mladsiho,jak se mu jezdilo ze starym B5 Passatem a co s nim slo delat.Ono totiz hodne zalezi na ridici.Vy patrne jezdite rovne....proto Citroen >:D;-)
No dle VAŠEHO příspěvku to vypadá PŘESNĚ NAOPAK.. ;-)
VÁM se NEchce číst "co se VÁM NElíbí" :-)
PS: Co se týče PASSATu, tak s označováním verzí je maličko problém (neb faceliftovaná verze od roku 2OOO bývá někdy "mylně" označována jako nový model...
..NEjsem si tedy jista co přesně myslíte verzí B5 - pokud též facelift označovaný jako "Typ 3BG", tak s verzí V6 2,8 docela praxi MÁM ;-)
PPS: NEbudete tomu asi VWěřit, ale i modely C5 V6 mají volant a MOHOU jezdit do zatáček.. (a neb poháněná přední náprava je uchycena - narozdíl od Passat i "již NE Passat" CC - na dvojitých lichoběžnících s oddělenými těhlicemi zatáčí "jedna radost" + má hlavně LEPŠÍ trakci poháněné nápravy než to CC :-)
S vámi byla VŽDY legrace - a "lepší" se to.. :yes:;-)
PS: S tím nižším těžištěm to NEbude žádná sláva (vždyť platforma, uložení motoru, převodovky vše je snad STEJNÉ, ne? ta trochu nižší střecha REÁLně na těžiště NEbude mít příliš vliv... ), s tím BIG zadním převisem (u PŘEDOkolky!!!) to průůůů... mající (asi) vliv na tu špatnou trakci přední nápravy je to až NE"sláva" - a na dnešní dobu až NEčekaný "problém" - který Volkswagen CC s trakcí má...
TAKže takováhle "zbOOOOžná" přání mají fandové koncernoVWých vozů...? :-)
PS: No FUJ, "styďte se" ;-)
PPS Já mám přání aby můj vůz měl
lepší trakci (než vw Passat CC) - a to MÁ
lepší brzdy (než...) - a to má
lepší sedadla - a to má
lepší aktustický komfort - a to má
lepší chování v nad200kilometrových rychlostech - a to má
lepší řízení - a to má
lepší uložení náprav - a to má
lepší (větší) rozvor i rochod kol - a to má
(vše zdroj auto.cz:-)
PPPS: A víte co je fakt "děsběshůza"? Že vy to VÍTE - a stejně "tVWrdíte" že BIG převis vzadu (když je u VW) vlastně NEvadí a že horší závěsy vlastně také NEvadí a horší brzdy (když jsou ve VW) tak vlastně také.. ;-)
Pokud bereš nejvyšší verzi C5 a postavíš proti ni nejvyšší verzi CC
tak máš
- horší motor
- horší trakci
- horší akustickou pohodu
- horší chování resp. žádné chování v rychlostech nad 240km/h
- horší brzdy
- horší interiér, sedadla, ovládání, ergonomii (ano to je subjektivní)
- máš kratší zadní převis (velká a zásadní výhoda)
>:-[]
Takže:
- to "těžko říci" (Passat NIC takového zatím NEnabízí... - reálně srovnatelné je 3.0 TDi 180 kW
- trakci poháněné nápravy má (bez diskuzí) lepší C5 (nej ve třídě), Passat nevím, CC fakt možná nejHORŠÍ :-|
- horší akusticka jako že je v C5?? JAK jste "vymyšeňkoVWal" tohle? :-)
- nad 240? No tak ok - ale DO 240 km/h zas lepší - kdy jste naposled vy přes 240 km/h? ;-)
A jakou dobu/vzdálenost asi tak? :-) A kolikrát jste nad 240 km/h jel během posledního roku? To je ten ROZDÍL, když auto máte na JEŽDĚNÍ a když ho máte na "porovnávání číslíček" ;-)
- jojo, v brzdách se Passat (no a už vůbec ne SUPerb) FAKT NEchytá... :-)
- sedadla CC se NEchytají ani v té NEJvyšší verzi (jojo LUXUSní sedadla hravě pasující do VYŠŠí střední třídy, navíc s masážní funkcí - to byl citát z testu.. ;-)
- ano VETŠÍ převis u poháněné nápravy je :yes: u NEpoháněné :no::-)
viz třeba minulé BMW 1 - verze coupe na tom byla VÝRAZNĚ lépe ;-)
Ach a já NE"porovnávám číslíčka", já si vozy KUPUJI (na JEŽDĚNÍ), takže jsem srovnávala nejvyšší verzi C5 Exclusive a tak "středně" vybavené CC s motorem 2.0 TDi? :-)
PS: KDO by si (když chce takové nějaké auto) kupoval třeba BMW 435i, když může mít Volkswagen s mírně zastaralým 3.6 (no česká policie VWlasntě... :-)
Vrcholná verze CC je v benzínu, se 4x4, tedy tišší a daleko kultivovanější motor protože benzín, daleko lepší trakce protože 4x4 etc. A brzdy má lepší jak konstrukčně (větší kotouče vpředu i vzadu a zároveň krotí nižší váhu) tak v reálu z naměřených hodnot v testech.
Např. v testu který jsem sem dával, má CC lepší výsledky než MB-C (jak zastudena tak za tepla), stejný výsledek jako 3er (za studena horší, za tepla lepší).
Já (přece) vím.. ;-)
..a NEvolila bych jako česká policie, ale když větší V6 atmosféru tak já (asi "jednoznačně") Infiniti G37, příp. jsem zmiňovala BMW 335i - které by bylo pro mnohé asi "první volbou"..
Což o to, "poměřovat" se může kdokoli s kýmkoli, ale jen ve vašich předstaVWách se předokolka s možná nejHORŠí trakcí ve třídě může poměřovat s vozy jako Infiniti G či BMW 3 (a když to "vytrhnete" a zůstaneme jen u verze 3.6, tak ten by za 35i či 3.7 litr od Infiniti asi moc lidí také NEměnilo.. :-)
PS: Slyšela jsem že velká část z těch nových (měsíc/dva? starých) policejních PASSATů je v servisu - četl jste? ;-)
PS: Tak a teď NEvím jestli NEčetl/-slyšel (nebo ano a "raději NEkomentujete" :-)
Zvažování zda Infiniti G 37 nebo Volkswagen ((nevím proč už ne Passat) CC mi příjde jako DOST SNADNÁ "práce", ale lidé jsme (naštěstí) "různí"... ;-)
S4 bude (narozdíl od 2.0 Tdi 105 kW) jistě už "normální" auto, ale co tak vím o současném novém BMW 3, tak... ale lidé jsme různí... :-)
S4 je hodně normální auto, až tak, že na kompresorem přeplňovaný třílitr hned tak něco nemá nárok, odezva na plyn okamžitá, průběh výkonu bez chybičky, akustický projev bez konkurence, jízdní parametry S4 s tímto motorem špička třídy. Jediná vada s kterou ovšem znalci počítají je o cca litr vyšší spotřeba než třeba 35i.
Ano, za ten kompresor si asi :yes: zaslouží.. ;-)
PS: I když já BYCH když už tak už (už ne až o tolik dražší) Lexus IS-F :yes::yes:
(ale chápu, že to už jsme zase trochu "jinde" :-)
Nikdy jsi s tim autem nejela a ukaz mi jediny odkaz nebo cokoli:kde se jasne pise,ze CC ma problem z trakci?Mimochodem ty to nepoznas i kdyby tomu tak bylo,jakozto neni ;-)
Za to "mimochodem atd." :yes::yes::-)
PS: Tím je problém trakce VW CC jistě "vwyřešen" ;-)
PS: Víte, to že VŠECHNA ostatní auta VŠECH ostatních výrobců dodržují ZÁKLADní pravidla konstrukce NEní náhoda... a tady dodržena NEjsou.. :-)
Plus já jen dál předávám co jsem četla (ale vzhledem k tomu "absurdně" velkému ZADNÍMU převisu u PŘEDOkolky to zas takové překVWapení asi NEní..
>:D Jak se to da poznat? To by mne zajimalo.B5 je oznacovany Pass pred fl ;-) Mimochodem to byl priklad.Zrovna tento model byl podvozkove opravdu jen dalnicni,ale pevne verim,ze by ti ukazal zada i s timhle.Mel ho 2 zimy.Jinak ne vse,co je sofistikovanejsi,je lepsi. :-!
No JÁ to poznám bez problémů - ale dost lidí v tom "má hokej" (JEN jsem upozornila, že já mám praktické zkušenosti až s tou verzí PO faceliftu...
PS: No vzhledem k tomu že s onou 2.8 mám zkušeností docela DOST, tak to "fakt sorry" (jste VEDLE jak ta jedle :-) - ten si proti současnému třílitru s dvěma turby "fakt ni NEškrtne" ;-)
PPS: Zajímalo by mne jestli jednou zjistím KAM ti lidé na ty (auto)předstaVWy chodí.. :-)
Ty srovnavas koncepcne auto stare 15let z novym? >:D Hmmm.Ja dal B5 jako priklad,ze i kdyz nemela buhvi jake jizdni vlastnosti,tak ten kdo umi,s ni dokaze zazraky a tak je to ve vsem.A jestli chcete jezdit do zatacek a uzivat si to,tak musite jezdit v jinem voze a ne v pomeranci C5 ;-)
No 29.5. v 14:27 jste se to snažil srovnat vy (a že to je naprostý NEsmysl - to se opravdu SHODNEME :-)
Ne s B5 žádné "zázraky" dokázat NEšly - naprosto průměrná tuctová konstrukce, když nahlédnete do KATALOGů OJETIN tak spolehlivost také žádný zázrak (V6 2.5 TDi je dokonce bojovník o NEJhorší/-poruchovější V6 20tého století), jizdní vlastnosti "zcela průměrné" - no a právě díky těm lichoběžníkům (místo LEVNÉHO řešení v CC - Volkswagen lichoběžníky používá až v PHAETONu) a nejlepší trakci mezi vozy střední třídy nejlepšímu řízení mezi vozy střední třídy (zdroj test ZDE na auto.cz;-) ) ty zatáčky projíždíte LÉPE (než třeba v tom VW CC - který má trakci naopak nejHORŠí..
PS: Chce to víc ČÍST a méně "teoretizovat", vaše "předstaVWy" o autech se na realitě moc NEzakládají... :-)
Ja daval pouze priklad.Nesrovnavam nove z 15letym.... ;-) Nicmene,stale nevim,kde jste tuhle hloupost vycetla?Honda ma taky vzadu pricku.Ma spatne jizdni vlastnosti???Povidej >:D Tak je to i z predni napravou.N
Já bych ze zadní nápravy (u předokolek) "dráámo" NEdělala (byť samozřejmě PREFERUJI...), jen jsem si "popíchla" když tu někteří "omdlévali" u torzní příčky v DS4-5 ... že to v "prémiovém" audi je řešeno ... STEJNĚ :-)
Trochu JINAK to vidím s poháněnou (přední) nápravou, tam v tom rozdíl ROZDÍL vidím...
...už jsem tu o předokolkách napsala něco jako že: vše důležité je/se děje stejně vpředu, ten zbytek auta za tou přední poháněnou nápravou tak nějak "vlaje"- když je tam multilink tak trochu "líp", ale stejně jen "vlaje" ;-)
Tak TAKHLE to vidím JÁ - co vy? :-)
Ono je otazkou jestli jezdite po tankodromu,nebo rovnem asfaltu.Samozrejme multi link je z principu jinde,ale ono zalezi,jak si s tim technici vyhraji.Znam auta z multi,ktere odskakuji na hrbech a naopak pricku,ktera sedi ;-) Ono ve finale je taky hodne podstatne obuti,et kol atd...tim vsim se daji razantne zmenit jizdni vlastnosti daneho auta. ;-)
Po pravdě (a bez urážky) okreska od nás do města má hladší povrch než nejhlavnější tah v česku mezi Prahou a Brnem (i když - ještě chvíli a lepší povrch by měla i každá druhá polní cesta.. ;-)
PS: No ano, MŮŽE to být určitě i naopak (že vůz s příčkou je v reálu "klidnější"), ale...
...nicméně vzledem k tomu že DVA ze DVOU největších evropských výrobců aktuálně zvolili (evidentně ze "spořících" důvodů) STEJNÝ přístup (pro vozy nižší střední torzní příčku, multilink JEN pro "top" verze), tak tak to teď asi už bude (u VŠECH vozů této kategorie...
PPS: Na obutí DOST dám + měním raději "10 minut PŘED 12tou, než 5 minut PO" :-)
Na "normálně kvalitní" silnici (tím myslím i "tuctovou" okresku) třeba NEjsou nejmenší problém 19ti palcová kolka na C5 - na novém kusu pražského okruhu (jedné z nejdražších dálnic planety) cítíte NEkvalitu povrchu.. :-|
Ovsem ty nepoznas nic,jinak by jsi tady nemlela hloupe reci o CC vlastnostech,kdyz sama jezdis takovym autobusem......a kdyz uz autobus tak treba BMW5,nove A6 atd...ale Citron tam neni...
Já tedy znám AUDIbus (Q7) - a říct snad už o jediném vozu střední třídy co ještě používá lichoběžníky místo levných tuctových McPhersonů (jako VW CC) že je "autobus" - to mi píše "génius" co mi píše PERLY typu "nemlela hloupe reci" a "ty ovsem nepoznas nic" atp. :yes::yes::-)
PS: Ale BMW 5 (ve verzi Alpina B5) je FAKT výborné auto ;-)
PPS:A předokolka Volkswagen (netuším proč už ne Passat) CC má FAKT (asi) nejhorší trakci poháněné nápravy ze VŠECH vozů střední třídy - sorry (ale je to PRAVDA.. :-)
..stejně jako že budoucí "prémioVWé" audi A3 má vzadu jen torzní příčku ;-)
Boze,kde jsi to vycetla? >:D Muzes za nama nekdy prijet.Ja obetuju pujceni CC a muzes si to vyzkouset.Pak muzes sednout do toho tveho kramu a jet si z obouma autama projet treba rychlostku z barumky(napr:Komarov)A uvidime.Je tam maly provoz a asfalt.Co na to rikas? >:D
V pár testech (dokonce i v ČEŠTINĚ ;-)
NEní to až tak překvapivé - když se díváte na rozvor a převisy vpředu/vzdadu (ten BIG zadní u předokolky, to je možná dokonce i REKORD, ne? :-)
PS: Náhodou ve ZLÍNě jsem jednou (už je to tedy docela dááávno) BYLA ;-)
JAKou máte verzi? Četla jsem to teď o té faceliftované (tam se to rozložení hmotnosti asi ještě nepatrně změnilo - a něco prý NEní "zcela v pořádku") - přední kola NE"sedí" i při jen trochu ostřejší jízdě - motor 2.0 TDi :-|
Dělat z toho že to (NEJvětší ZADNÍ převis mezi vozy střední třídy - když je to PŘEDOkolka) je "na hlavu" (a asi to je TO co má m.j. vliv na slabší trakci PŘEDNí nápravy) mi příjde "zcela NA místě" :-)
PS: NEvím CO je příčinou (a viz váš jiný příspěvek, třeba to mohou pozitivně ovlivnit jen jiná kola/pneu), ale ŽE trakce CC není IDEÁLní, to je (nejspíš) FAKT
(pokud se tedy různí testéři z různých časopisů/novin "nedohodli/nespikli".. ;-)
Najednou berete Haldex jako ctyrkolku?...presne jak se vam to hodi ze? >:D Poradim ti:bez oblbovat ty sve priznivce tech cirkusackych DS citronu a neprud tady ;-)
NEvím jak vy, já cirkus nikdy NEměla moc ráda... to zaprvé
V první větě vykání, v druhé tykání + bonus "neprud tady"? ZAJÍMAVÁ reakce - na "přepis" věty z testu vozu VW (již ne Passat) CC :yes::yes:
PS: A pochopitelně preferuji sofistikovanější (čtěte "dražší" a lepší) pohony všech kol než "masovou tuctovku", ale jste-li fanda švédského výrobce/firmy Haldex, tak "ok" - RESPEKTUJI ;-)
Upřímně řečeno, na té minulé se mi zase nelíbil zadek a na této verzi zase ano ;-) Jink s autem jsem najel cca 5000km, na spotřebu rozhodně nejezdím spíš naopak a rozhodně si nemohu na nic stěžovat.