Novinky
kto moze vysolit za taky hnus 1,5 mega?
uz my to jasne......su to vecsinou ludia co si musia pomasirovat ego, inac auto onicom-proste k "zbliti" :no:
uz my to jasne......su to vecsinou ludia co si musia pomasirovat ego, inac auto onicom-proste k "zbliti" :no:
Patologu, je mi jasné, že současné horké počasí ti moc nesvědčí. Kde nafasuješ mokré handry ti snad nemusím už vysvětlovat??... 😉
Nejlépe přímo na patalogii... :-!
Na převoz movitých nebožtíků směr patologie, bude Q7 skvělá volba... 8-s
Na převoz movitých nebožtíků směr patologie, bude Q7 skvělá volba... 8-s
Nechci se tady zastávat patologa, ale ten jeho komentář k tomuto autu opravdu sedí... Za hodně penez málo muziky a směji se těm, kteří si tento vůz pořídí... A dát pak za motor 4.2 skoro 2 miliony je k zblití. Za auto co neumí pořádně jezdit po silnici a na tož po poli je to uhozená částka...
Já tyhle velké SUV vůbec nemusím, ale to co tu píšeš je "trochu" přehnané...Svez se s tím, nebo přečti nějaký test a pak snad budou tvé drsné závěry působit racionálněji... :-!
To co tu píšu, je že pro mě je tento vůz naprosto nezajímavý. Měl jsem s tímto vozem jen dvě zkušenosti, a to jako spolujezdec 😄 a ta druhá byla když jsem svým vozem vytahoval Q7 zahrabanou v bahně na jedné pískovně, kdy si majitel myslel že to co projede LC V8 projede on také... Proto také tak drsný názor na tento vůz. Určitě mám svoje kvality, ale pro mě je naprsoto zbytečný. Když chci jezdit rychle po silnici, nebudu si kupovat velké SUV, když vím že vyjedu hodněkrát mimo asfalt pořídím si něco jiného... Já upřednostňuji tu druhou variantu. Sice je LC V8 také SUV, má ne jen ona) před "plastovými" suvky spousty pro mě zásadních výhod 😉
Tak to už zní podstatně racionálněji.., ikdyž pokud si majitel Q7 myslí, že s ní musí projet v terénu to co s LC, potom je problém spíš v majiteli-řidiči než přímo v Q7, na druhou stranu na asfaltu je Q7 daleko schopnější auto než LC..., slabinu Q7 vidím (vzhledem k vnějším rozměrům) v relativně malé prostornosi, např. při přímém srovnání s LC100...
Asi tak. Ale tady je vidět, že si jí majitel kupoval jen pro masírování ega. Pro něj to byla fakt potupa, když viděl že jeho Audi ho jaksi zklamalo. Mi pak řekl, že si myslel že ta jeho Q7 je na tom stejně jak ten LC ;-\ Inu, po tom co se mě zeptal kolik sem za to zaplatil se začal mlátit do palice, protože to jeho bylo jen o "pár korun" levnější...
Myslím že na Q7 je na první pohled vidět, že její hlavní ambice není zdolávat terén..., ale pokud je někdo "slepý" ať za svou "blbost" platí..., na druhou stranu většina majitelů všech SUV s nimi prokazatelně jezdí téměř výhradně po "asfaltu"...
"na Q7 je na první pohled vidět, že její hlavní ambice není zdolávat terén"
ty to třeba chápeš, ale jemu to jaksi nedošlo, si asi myslel že když to má velký kola a přibližně stejnou velikost jako LC, tak proč by tu cestu co před ním jedoucí toyota, jeho tvrdá kára nezvládla 😄
ty to třeba chápeš, ale jemu to jaksi nedošlo, si asi myslel že když to má velký kola a přibližně stejnou velikost jako LC, tak proč by tu cestu co před ním jedoucí toyota, jeho tvrdá kára nezvládla 😄
Tak pod tu jeho otázku se podepíšu! Neb škaredší je už jen Multipla a Aztec >😒]
je my jasne ze si ten dalsi clovek ,ktory ked nieco poviem negativne na "premiove auto", tak ste z toho hotovi......
ja nezeriem ziadne audi ani merc a VW uz vobec nie.....za druhe hovorim o dizajne prakticnosti a cene za ktoru to dostanes, a za tretie skusenosti- nie z autom ale kto take auto vlastni, takze pre ten "hadr" si skoc radsej ty!!!!! :-!
ja nezeriem ziadne audi ani merc a VW uz vobec nie.....za druhe hovorim o dizajne prakticnosti a cene za ktoru to dostanes, a za tretie skusenosti- nie z autom ale kto take auto vlastni, takze pre ten "hadr" si skoc radsej ty!!!!! :-!
Asi ten, co na to má.
MOŽNÁ - bych na něj "dohromady" dala
URČITĚ - bych si ho NEkoupila (příjde mi to snad NEJ"bubější" Audi :no: ;-\
PS: To mi "smysluplnější" příjde i menší/levnější a "LEPŠí" Q5
URČITĚ - bych si ho NEkoupila (příjde mi to snad NEJ"bubější" Audi :no: ;-\
PS: To mi "smysluplnější" příjde i menší/levnější a "LEPŠí" Q5
c c c...teba musia furt strasit nejaky Bubaci Audinacky alebo co 8-s ale nehaj tak, nekupuj, za 1,5 by som veru spokojny nebol, ono Q7, ked je vo fuulllkeee, tak stoji za to, k tomu pod kapotou 4,2TDI, a keby sa dalo tak opticky paket V12TDI - to je cisty RS styl...ale mas pravdu, Q7 je moooc Velkaaa.
ale: Q5 custom concept...hmmmmmm :-! :yes: :yes: :yes: :yes: :yes:
ale: Q5 custom concept...hmmmmmm :-! :yes: :yes: :yes: :yes: :yes:
Proč by mělo bejt blbý? Je velký, má dobrý motory, převodovky, zpracování atd.... taky jsem si ho nekoupil, i když skoro splňovalo moje potřeby. Nelíbí se mi. To je vše. Rozhodně ho nehodnotim stylem nouzáka v pubescentním věku.
Ano - OPRAVDU je VELKÉ 😉
PS: S tím ostatním to už zas TAK "jednoznačné" NENí
PPS: NEvím jak HODNOTí Audi Q7 "nouzák v pubescentním věku", ale odborníci z něj až TAK "odvázaní" NEjsou (tento "způsob/styl/pojetí" AUTOmobilu ve mne NEvyvolává zrovna "nadšení", je to trošičku takové "poručíme větru dešti" - jistě vše "funguje" a VÝKONy nejsou "špatné", ale ... "nadšení" to opravdu NEvyvolá, prostě TAKhle se "automobil" stavět NEmá (asi na VÝBORNOU funguje na "posílení ega" apod. asi BEZ problémů funguje na "ježdění", asi URČITĚ mne NEoslovuje 😉
PS: S tím ostatním to už zas TAK "jednoznačné" NENí
PPS: NEvím jak HODNOTí Audi Q7 "nouzák v pubescentním věku", ale odborníci z něj až TAK "odvázaní" NEjsou (tento "způsob/styl/pojetí" AUTOmobilu ve mne NEvyvolává zrovna "nadšení", je to trošičku takové "poručíme větru dešti" - jistě vše "funguje" a VÝKONy nejsou "špatné", ale ... "nadšení" to opravdu NEvyvolá, prostě TAKhle se "automobil" stavět NEmá (asi na VÝBORNOU funguje na "posílení ega" apod. asi BEZ problémů funguje na "ježdění", asi URČITĚ mne NEoslovuje 😉
Po přečtení téhle diskuse si jistě případný kupec Audi Q7 koupí Octavii. Tam neuslyší ty vyčpělé hlášky ostatních o masírování ega...
Chudák Frank Biela. Po Mariánkách se nám prohání s Q7 V12, několikanásobný vítěz Le Mans, a takhle si musí ještě masírovat ego...
Opravdu bych chtěl někdy na vlastní oči vidět člověka, kterej tenhle blábol napíše. Možná je to ten slinta co musí MHD, a každé ráno kouká spokojeným řidičům Q7 do očí...(švorcák za záclonou?)
PS: od jaké velikosti vozu, případně od jaké částky za vůz se posuzuje masírování ega? 😄
Chudák Frank Biela. Po Mariánkách se nám prohání s Q7 V12, několikanásobný vítěz Le Mans, a takhle si musí ještě masírovat ego...
Opravdu bych chtěl někdy na vlastní oči vidět člověka, kterej tenhle blábol napíše. Možná je to ten slinta co musí MHD, a každé ráno kouká spokojeným řidičům Q7 do očí...(švorcák za záclonou?)
PS: od jaké velikosti vozu, případně od jaké částky za vůz se posuzuje masírování ega? 😄
Vzdycky me dokaze prekvapit, jak nesouhlas s nejakym autem (vetsinou hnus od Audi - coz o Q7 plati vrchovate) se automaticky v ocich postizeneho osazenstva automaticky rovna svorcak co jezdi MHD.
A do toho samozrejme par slov vo kovbojich a zrzcich a podobne radoby "cool" vyrazivo .. pomoct ;-\ TO neplatilo na tebe svihaku 😉
Kazdopadne masirovani ega rekl bych nesouvisi s velikosti ani castkou jako spis s egem zucastneneho (nekomu staci laminatem olepena Corsa, nekdo k tomu ma tu Q7 a nekdo na to kasle komplet)
A do toho samozrejme par slov vo kovbojich a zrzcich a podobne radoby "cool" vyrazivo .. pomoct ;-\ TO neplatilo na tebe svihaku 😉
Kazdopadne masirovani ega rekl bych nesouvisi s velikosti ani castkou jako spis s egem zucastneneho (nekomu staci laminatem olepena Corsa, nekdo k tomu ma tu Q7 a nekdo na to kasle komplet)
Řekla bych že nejLÉPE se na to "kašle", když vám v garáži stojí JAK nějaké to SUV, tak třeba Ferrari, TAK něco na "normální" ježdění - TO (pak) své "ego" opravdu NE"řešíte"..
PS: Tedy "řekla" bych já 😉
PS: Tedy "řekla" bych já 😉
U psychicky vyrovnáného jedince nemá určitě zásadní vliv na jeho ego obsah jeho "garáže"..., ale to ty asi nemůžeš nikdy pochopit...
Aspoň, že někteří "Vašuti" to tu už začínají "chytat"... 😉
Aspoň, že někteří "Vašuti" to tu už začínají "chytat"... 😉
... NEjsem si s tím NEvliv(em) až tak ÚPLNĚ jistá 😄
PS: Zkuste si PŘEDSTAVIT, že jste např. VYHRÁL v italské Superenalotto těch 3 miliardy 333 milionů kč a máte v garáži 5-6 svých "nej-" aut.. 😉
Pokud jste "normální" a "osobnost", tak se po chvíli "šílení" (víceméně) VRÁTÍTE do "normálu", ale "vliv" .. "nějaký" VLIV tam asi bude "vždy" 😉
PPS: Řeknete JAKých 5-6 vozů byste si...? 😄
PS: Zkuste si PŘEDSTAVIT, že jste např. VYHRÁL v italské Superenalotto těch 3 miliardy 333 milionů kč a máte v garáži 5-6 svých "nej-" aut.. 😉
Pokud jste "normální" a "osobnost", tak se po chvíli "šílení" (víceméně) VRÁTÍTE do "normálu", ale "vliv" .. "nějaký" VLIV tam asi bude "vždy" 😉
PPS: Řeknete JAKých 5-6 vozů byste si...? 😄
Z těhle mokrých snů už jsem dávno vyrostl, ale napiš klidně ty své (o Bristolu vim), jestli se aspoň v některém shodnem... 😉
Auta která MNE "oslovují"😒br />
1) OCEŇUJi jak "pojalo" bmw nové modely Rolls Royce (a jejich "klasické" VELKOOBJEMové motory V12), takže TO by byla jedna "volba" (asi cupka Phantom, možná by mi JEŠTĚ "sympatičtější" byla /případná/ cupka odvozená od GHOSTu..
2) dnes mne sice už tak NE"baví" (přiznávám že VŽDY mi to "trochu" vadilo, dnes už BEZ toho "trochu" 😉 ale ŘEV/zvuk Ferrari mne až "ruší"), nicméně prý má dojít k poměrně VÝRAZNÉMU "zkultivování" - takže nějaký budoucí "nástupce" modelu 599 by mne NEurážel (v ŽÁDNÉM voze jakékoliv značky NE"procítíte" to co ve Ferrari)
3) jedno "obyčejné" Porsche Cayman S (možná v nějaké "vylepšené" verzi ... třeba od RUF ..)
4) ÚCHYLNÉ (přiznávám a trochu se "stydím se" 😉 ), ale možná BMW X6 M (možná by stačilo i "jen" 50i - to bych musela ještě "porovnat/prozkoumat/zvážit"
5) jestli se podaří "dotáhnout", tak by mne MOC zajímalo Caparo T1
6) Bristol Fighter - POCHOPITELNĚ 😄
7) a teď to NEbude vtip: Na "běžné" ježdění po česku, na nákupy apod. (nenápadný přesto výborný) Citroën C5 3.0 HDi V6 24V Biturbo v kůži Criollo 😉
PS: Alespoň TEĎ byste snad "mohl" i vy ... co? 😄
2) dnes mne sice už tak NE"baví" (přiznávám že VŽDY mi to "trochu" vadilo, dnes už BEZ toho "trochu" 😉 ale ŘEV/zvuk Ferrari mne až "ruší"), nicméně prý má dojít k poměrně VÝRAZNÉMU "zkultivování" - takže nějaký budoucí "nástupce" modelu 599 by mne NEurážel (v ŽÁDNÉM voze jakékoliv značky NE"procítíte" to co ve Ferrari)
3) jedno "obyčejné" Porsche Cayman S (možná v nějaké "vylepšené" verzi ... třeba od RUF ..)
4) ÚCHYLNÉ (přiznávám a trochu se "stydím se" 😉 ), ale možná BMW X6 M (možná by stačilo i "jen" 50i - to bych musela ještě "porovnat/prozkoumat/zvážit"
5) jestli se podaří "dotáhnout", tak by mne MOC zajímalo Caparo T1
6) Bristol Fighter - POCHOPITELNĚ 😄
7) a teď to NEbude vtip: Na "běžné" ježdění po česku, na nákupy apod. (nenápadný přesto výborný) Citroën C5 3.0 HDi V6 24V Biturbo v kůži Criollo 😉
PS: Alespoň TEĎ byste snad "mohl" i vy ... co? 😄
>😁 Zapomněla si ještě dodat tu nepochopitelnou volbu barvy laku u té C5ky...se kterou se shodnem nejméně, podobně jako s volbou C5 jako takové...
S RR samo problém nemám, pokud bych chtěl něco v této třídě, je zřejmě to "pravé ořechové", ale když už tak spíš limuzínu "s řidičem"...
U Ferrari bych se klidně "spokojil" i se současnou 599...
U Porsche by to zřejmě nakonec vyhrála GT3 RS...
U X6 bych dal určitě přednost 50i před "M" verzí...
A "přibral" bych klidně od Lamba Murcielago Super Veloce v bílé perleti s černými matnými a lesklými doplňky, jako bylo letos v Brně ...
A na "lítačku" jednu bílou M3 s karbonovou střechou a "do města" jeden GGTI s DSG...
😉
Nebránil bych se ani RS6, nebo S4 a rád bych si počkal i na novou RS4...
S RR samo problém nemám, pokud bych chtěl něco v této třídě, je zřejmě to "pravé ořechové", ale když už tak spíš limuzínu "s řidičem"...
U Ferrari bych se klidně "spokojil" i se současnou 599...
U Porsche by to zřejmě nakonec vyhrála GT3 RS...
U X6 bych dal určitě přednost 50i před "M" verzí...
A "přibral" bych klidně od Lamba Murcielago Super Veloce v bílé perleti s černými matnými a lesklými doplňky, jako bylo letos v Brně ...
A na "lítačku" jednu bílou M3 s karbonovou střechou a "do města" jeden GGTI s DSG...
😉
Nebránil bych se ani RS6, nebo S4 a rád bych si počkal i na novou RS4...
Barva NENí "důležitá" (tu ať si každý vybere dle SVÉHO "gusta") - naproti tomu ta kůže JE "nejlepší" verze a "posouvá" výborná sedadla ještě "o dýchnutí" dál (tak PROTO jsem je zmínila)
PS: Ta 19ti palcová kola jsem "vynechala" ze STEJNÝCH důvodů, neb mně se sice LÍBÍ a "přebrala" jsem si případné klady/zápory že je CHCi, ale vidím to také jako trochu "individuální" - NEmusí být nutně a jednoznačně tou NEJlepší volbou (interiér v kůži Criollo však - dle mne 😉 - ANO! :yes: 😄
- "odlehčená" M3ka CLS (nebo jak se jmenovala) určitě ANO :yes:
- RS6 nebo S4 bych (z důvodu konstrukce vozu) NEvolila
- jako pro ex-zaměstnanece (té menší) italské firmy začínající na "F" je pro mne Lambo NE"přípustné" 😄
- 599 je VÝBORNÁ (pokud je pravda alespoň ČÁST z toho co jsem o připravovaných vozech Ferrari slyšela, VYPLATí se počkat na nástupce.. 😉
- přiznávám že po "řidiči" NEtoužím (v "nouzi" přežiji když řídí Buřtík, před časem jsem jela pár stanic autobusem a málem se mi udělala zle - já si NEJraději řídím SAMA ... proto tu cupku Rolls Royce Phantom, a proto možná JEŠTĚ raději tu cupku "od" Ghost :yes:
- u toho X6 opravdu NEvím - NEzabývala jsem se tím/NEznám dostatek "fakt" (co VÁS vede k tak "jednoznačné" preferenci 50i?
- čistě DO MĚSTA sice stačí nižší střední, já to mám řekněme "pro česko" a tam už (já) zase raději tu STŘEDNí třídu (zavane-li vás někdy "osud/vítr" k nějakému autosalonu Citroën - alespoň si SEDNĚTE do nějaké Exclusive verze/popř. se samozřejmě projeďte, možná NEzměníte, ale skoro určitě "upravíte" svůj pohled/názor 😄
PS: Ta 19ti palcová kola jsem "vynechala" ze STEJNÝCH důvodů, neb mně se sice LÍBÍ a "přebrala" jsem si případné klady/zápory že je CHCi, ale vidím to také jako trochu "individuální" - NEmusí být nutně a jednoznačně tou NEJlepší volbou (interiér v kůži Criollo však - dle mne 😉 - ANO! :yes: 😄
- "odlehčená" M3ka CLS (nebo jak se jmenovala) určitě ANO :yes:
- RS6 nebo S4 bych (z důvodu konstrukce vozu) NEvolila
- jako pro ex-zaměstnanece (té menší) italské firmy začínající na "F" je pro mne Lambo NE"přípustné" 😄
- 599 je VÝBORNÁ (pokud je pravda alespoň ČÁST z toho co jsem o připravovaných vozech Ferrari slyšela, VYPLATí se počkat na nástupce.. 😉
- přiznávám že po "řidiči" NEtoužím (v "nouzi" přežiji když řídí Buřtík, před časem jsem jela pár stanic autobusem a málem se mi udělala zle - já si NEJraději řídím SAMA ... proto tu cupku Rolls Royce Phantom, a proto možná JEŠTĚ raději tu cupku "od" Ghost :yes:
- u toho X6 opravdu NEvím - NEzabývala jsem se tím/NEznám dostatek "fakt" (co VÁS vede k tak "jednoznačné" preferenci 50i?
- čistě DO MĚSTA sice stačí nižší střední, já to mám řekněme "pro česko" a tam už (já) zase raději tu STŘEDNí třídu (zavane-li vás někdy "osud/vítr" k nějakému autosalonu Citroën - alespoň si SEDNĚTE do nějaké Exclusive verze/popř. se samozřejmě projeďte, možná NEzměníte, ale skoro určitě "upravíte" svůj pohled/názor 😄
No vidíš Vašute, s tím posledním odstavcem se dá určitě souhlasit...je to celkem dobře trefeno,... zraješ nám! 😉
Rekl bych ze ty spis zacinas byt gramotny a ucis se cist 😉
To ovsem nemeni nic na faktu, ze cloveka ktery si sam od sebe pujde koupit Audi (pominu kluky z kancelari co to dostanou jednou za 3 roky zadarmo a pak jsou mistri sveta) nikdy nepochopim ... nikdy 😄
To ovsem nemeni nic na faktu, ze cloveka ktery si sam od sebe pujde koupit Audi (pominu kluky z kancelari co to dostanou jednou za 3 roky zadarmo a pak jsou mistri sveta) nikdy nepochopim ... nikdy 😄
Já taky ... nikdy Nikdy NIKDY 😉
PS: I když R8 bych jim "prominula" (ale jen tak "napůl" - v docela pěkném srovnávacím testu ho PORAZILY oba /levnější/ soupři 911 a GT-R .. nicméně jeho KONCEPCE/konstrukce mne věru NEuráží :yes: 😄
PPS: Já zas NEchápu lidi jako je white label, který NENí (vůbec) hloupý a URČITĚ si UVĚDOMUJE, že ta "davwová" histerie ohledně audi/vw/škody je trošičku "moc", nicméně za "svůj" KONCERN se jak "rytíř" bije (černý - přeji pěkný den white labele 😉
PS: I když R8 bych jim "prominula" (ale jen tak "napůl" - v docela pěkném srovnávacím testu ho PORAZILY oba /levnější/ soupři 911 a GT-R .. nicméně jeho KONCEPCE/konstrukce mne věru NEuráží :yes: 😄
PPS: Já zas NEchápu lidi jako je white label, který NENí (vůbec) hloupý a URČITĚ si UVĚDOMUJE, že ta "davwová" histerie ohledně audi/vw/škody je trošičku "moc", nicméně za "svůj" KONCERN se jak "rytíř" bije (černý - přeji pěkný den white labele 😉
Já se tady za nic "nebiju" a nevím jakým silným slovem bych musel nazvat ty tvé "aktivity" tady...
Nikdy jsem tu nepsal tak "černobíle" jako ty...
Navíc si těžce odporuješ, stále se tu oháníš, že u tebe nějaký znáček na kapotě nerozhoduje a pak se tu přidáš k nevybouřenému (25létému) Vašutovi a napíše: "Já taky ... nikdy Nikdy NIKDY"
Vidělas někde v mém příspěvku, že bych se takhle "pubescentně" vyjadřoval k jakékoli značce..., o těch prémiových ani nemluvě?
Viděla si někde, že bych napsal, že je např. Audi obecně lepší značka než BMW, nebo třeba že "neuznávám" MB?
V naprosté většině případů pouze koriguju tvé přehnaně alergické reakce na koncernové vozy a jejich techniku...
Až začneš černobíle hodnotit i jiné značky, budu klidně "bojovat" i za ně, "bojuju" tady totiž především za zdravý rozum a ne za, nebo spíš proti konkrétním značkám/značce, jako ty, nebo místní "Vašutovci"... :-!
Nikdy jsem tu nepsal tak "černobíle" jako ty...
Navíc si těžce odporuješ, stále se tu oháníš, že u tebe nějaký znáček na kapotě nerozhoduje a pak se tu přidáš k nevybouřenému (25létému) Vašutovi a napíše: "Já taky ... nikdy Nikdy NIKDY"
Vidělas někde v mém příspěvku, že bych se takhle "pubescentně" vyjadřoval k jakékoli značce..., o těch prémiových ani nemluvě?
Viděla si někde, že bych napsal, že je např. Audi obecně lepší značka než BMW, nebo třeba že "neuznávám" MB?
V naprosté většině případů pouze koriguju tvé přehnaně alergické reakce na koncernové vozy a jejich techniku...
Až začneš černobíle hodnotit i jiné značky, budu klidně "bojovat" i za ně, "bojuju" tady totiž především za zdravý rozum a ne za, nebo spíš proti konkrétním značkám/značce, jako ty, nebo místní "Vašutovci"... :-!
Myslím že MOC dobře "chápete", že to "nikdy/Nikdy" patří těm "absurdním" prodejům (a předokolkovým, věru NEpříliš "prémiovým" Audi A4 1.9/2.0 TDi 😉
Místní "poměry" jsou (dle mne) SILNĚ "nakloněny" JEDNÍM směrem a já "jen" (a možná i "černobíle" 😉 ) "vyrovnávám" hladiny/poměry 😄
PS: A že mne koncern vw ZKLAMAL svou "proměnou" z "cenově atraktivní + progresivní" na "drahý až NEJdražší + konstrukčně tuctový" ... jsem tu již PSALA (a pokud byste pamatoval/znal "zlaté" doby Audi/vw modelů let 80tých a jejich "prapodivnou" proměnu během let 90tých - asi byste mluvil STEJNĚ (teď v POSLEDNí době vidím/cítím "záblesky" zlepšení, ale NÁVRAT "vyhozeného" Ferdinanda P. k moci mne trochu "děsí")
PPS: Jinak je ale TENHLE váš příspěvek "příkladně vyvážený" :yes: 😄
Místní "poměry" jsou (dle mne) SILNĚ "nakloněny" JEDNÍM směrem a já "jen" (a možná i "černobíle" 😉 ) "vyrovnávám" hladiny/poměry 😄
PS: A že mne koncern vw ZKLAMAL svou "proměnou" z "cenově atraktivní + progresivní" na "drahý až NEJdražší + konstrukčně tuctový" ... jsem tu již PSALA (a pokud byste pamatoval/znal "zlaté" doby Audi/vw modelů let 80tých a jejich "prapodivnou" proměnu během let 90tých - asi byste mluvil STEJNĚ (teď v POSLEDNí době vidím/cítím "záblesky" zlepšení, ale NÁVRAT "vyhozeného" Ferdinanda P. k moci mne trochu "děsí")
PPS: Jinak je ale TENHLE váš příspěvek "příkladně vyvážený" :yes: 😄
Kde zase bereš tu jistotu, že si nepamatuju dobu např. tebou tak opěvované Audi 80...
Ta dokonce byla v užším výběru mého auta někdy v první polovině 90tých let, ale důkladné svezení v ní mě absolutně nepřesvědčilo o "kvalitách", které jsi se tady několikrát snažila vylíčit...
A ještě minulá A6 ztrácela znatelně celkově na BMW5 (E39)...
Audi se naopak od počátku devadesátých let jednoznačně zlepšuje, a jasnými důkazy nejsou jen R8, ale i "minulá" RS4, nebo současná nová S4...a v tom se odráží i její komerční úspěchy...Orientace Audi na přímý vstřik nafty, nebo širší použití 4x4 u prémie se ukázala jako velmi vizionářská..., stačí se podívat na dnešní nabídku konkurenční BMW, ještě docela nedávno téměř výhradně orientovaného výhradně na zadní náhon...
Ta dokonce byla v užším výběru mého auta někdy v první polovině 90tých let, ale důkladné svezení v ní mě absolutně nepřesvědčilo o "kvalitách", které jsi se tady několikrát snažila vylíčit...
A ještě minulá A6 ztrácela znatelně celkově na BMW5 (E39)...
Audi se naopak od počátku devadesátých let jednoznačně zlepšuje, a jasnými důkazy nejsou jen R8, ale i "minulá" RS4, nebo současná nová S4...a v tom se odráží i její komerční úspěchy...Orientace Audi na přímý vstřik nafty, nebo širší použití 4x4 u prémie se ukázala jako velmi vizionářská..., stačí se podívat na dnešní nabídku konkurenční BMW, ještě docela nedávno téměř výhradně orientovaného výhradně na zadní náhon...
Audi 80 se sice NEvyrovnalo tehdejšímu bmw, ale bylo také LEVNĚJŠí (vw tehdy představovalo LEVNOU "alternativu")
NEodkazovala bych se na MINULOU RS4 je to ŠPATNÁ konstrukce vozu jako takového (že se to ve verzi RS podařilo docela DOBŘE "okecat" - to na tom NIC NEmění = raději udělat vůz ROVNOU "správně", než ho pak "geniálně" tlumiči "odladit", nebo? 😉
Minulá generace A4 mne věru NE"vzala", ostatně stále TO samé si můžete i v "běžných" testech přečíst i o "prémiovém" Seat(u) Exeo - prostě když si dáte TĚŽKÉ závaží na přední nárazník, NEbudou z toho "ideální" jízdní vlastnosti
PODSTATA toho, na co jsem onou A 80 upozorňovala bylo, že to byla oproti mercedes(u) a bmw LEVNĚJŠí "zajímavá" alternativa - dnes je to DRAŽŠí konstrukčně "tuctová" varianta (v nejprodávanějších verzích s octavia/passat motory, naštěstí už NE úplně stejná s tím passat jako minulá verze - zákazníci holt NE"sbaští" ÚPLNĚ všechno 😉
Na použití 4x4 NEbylo NIC "vizionářského" - to byl JEN "důsledek" toho že NEměli (a nemají) k dispozici platformu se zadním pohonem - a lidé okolo ... teď si nemohu vybavit jméno ... pro závodní modely vyvinuli Quattro, tak ho začali používat.
NEčetl jste někdy třeba něco o SROVNÁNí pohonů? NEmyslím jen u Audi, třeba i u BMW - verze s pohonem 4x4 se sice "pro pár lidí" HODí, ale v 99,9% "běžného" provozu se vám prostě "hůře" jezdí - fyzika je fyzika, a tohle "se ví" již DESÍTKY let - ostatně PROTO byly a jsou VŠECHNY "lepší" vozy ZADOkolky (že kluci z MARKETINGu audi dokázali "zbubnout" davy, že Quattro je VŽDY to NEJ"lepší", to je něco jiného - prostě BEZ ohledu na značku, provozně IDEÁLní je ZADNí pohon, a "příjemněji" než 4x4 se řídí i (kvalitní) vůz s PŘEDNíM pohonem 😉
PS: Orientace Audi na "přímý vstřik nafty"?? To já asi NEchápat - Audi NEbylo a NEní "prokopníkem" konstrukce naftových motorů (s výjímkou TDi .. 81 kW? ze závěru minulého tisíciletí - naopak momentálně za 2turbovými naftovými motory bmw poněkud "zaostává" a na mercedes(í) 250 a 350 CDi a Jaguar(-ří) 3.0D asi také NEmá "odpověď" (a "dole" u A3 je nové vskutku NEprémiové "litinové" 1.6 TDi se vstřikovacím tlakem 1600 bar a samozřejmě BEZ vodou chlazeného turbodmychadla či elektrického natáčení lopatek statoru
PS: Pro JISTOTU ještě JEDNOU - projedete-li se bmw se ZADNíM pohonem a pak tím 4x4 je to VELMi "snadný" výběr - na přední nápravě verze i s předním pohonem totiž (logicky) "přibude" docela výrazně NEodpružené hmoty, takže místo abyste měl trvale "lepší" trakci, na nerovné vozovce často příď "nadskakuje" (to je samozřejmě troch "nadsazené") a tím se ZHORŠUJE jízdní komfort a navíc od "precizní" verze se zadním pohonem kde se přední náprava věnuje JEN a POUZE "vedení/směrování" vozu se zde "perou" 2 různé síly a výsledekem je, že NEprojíždíte zatáčku "utaženě" jak jste zvyklý ale naopak vás to NEpříjemně "vynáší" k jejímu vnějšímu okraji. Navíc u řady 3 a 5 NEjsou vybaveny odpojováním poloos, takže vám přední diferenciál "jede" STÁLE.
Je to prostě technický NEsmysl, daný POUZE NEznalostí kupujících - ale tak je to i v jiných oborech, mne opravář myčky na nádobí či pračky jistě také "utáhne na vařené nudli" - prostě mu "sbaštím" to NUTNÉ používání CALGONu či cokoliv jiného - STEJNĚ tak je to i u aut.
Chtělo se mi už spát, ale NEdalo mi to...
Dobrou 😉
NEodkazovala bych se na MINULOU RS4 je to ŠPATNÁ konstrukce vozu jako takového (že se to ve verzi RS podařilo docela DOBŘE "okecat" - to na tom NIC NEmění = raději udělat vůz ROVNOU "správně", než ho pak "geniálně" tlumiči "odladit", nebo? 😉
Minulá generace A4 mne věru NE"vzala", ostatně stále TO samé si můžete i v "běžných" testech přečíst i o "prémiovém" Seat(u) Exeo - prostě když si dáte TĚŽKÉ závaží na přední nárazník, NEbudou z toho "ideální" jízdní vlastnosti
PODSTATA toho, na co jsem onou A 80 upozorňovala bylo, že to byla oproti mercedes(u) a bmw LEVNĚJŠí "zajímavá" alternativa - dnes je to DRAŽŠí konstrukčně "tuctová" varianta (v nejprodávanějších verzích s octavia/passat motory, naštěstí už NE úplně stejná s tím passat jako minulá verze - zákazníci holt NE"sbaští" ÚPLNĚ všechno 😉
Na použití 4x4 NEbylo NIC "vizionářského" - to byl JEN "důsledek" toho že NEměli (a nemají) k dispozici platformu se zadním pohonem - a lidé okolo ... teď si nemohu vybavit jméno ... pro závodní modely vyvinuli Quattro, tak ho začali používat.
NEčetl jste někdy třeba něco o SROVNÁNí pohonů? NEmyslím jen u Audi, třeba i u BMW - verze s pohonem 4x4 se sice "pro pár lidí" HODí, ale v 99,9% "běžného" provozu se vám prostě "hůře" jezdí - fyzika je fyzika, a tohle "se ví" již DESÍTKY let - ostatně PROTO byly a jsou VŠECHNY "lepší" vozy ZADOkolky (že kluci z MARKETINGu audi dokázali "zbubnout" davy, že Quattro je VŽDY to NEJ"lepší", to je něco jiného - prostě BEZ ohledu na značku, provozně IDEÁLní je ZADNí pohon, a "příjemněji" než 4x4 se řídí i (kvalitní) vůz s PŘEDNíM pohonem 😉
PS: Orientace Audi na "přímý vstřik nafty"?? To já asi NEchápat - Audi NEbylo a NEní "prokopníkem" konstrukce naftových motorů (s výjímkou TDi .. 81 kW? ze závěru minulého tisíciletí - naopak momentálně za 2turbovými naftovými motory bmw poněkud "zaostává" a na mercedes(í) 250 a 350 CDi a Jaguar(-ří) 3.0D asi také NEmá "odpověď" (a "dole" u A3 je nové vskutku NEprémiové "litinové" 1.6 TDi se vstřikovacím tlakem 1600 bar a samozřejmě BEZ vodou chlazeného turbodmychadla či elektrického natáčení lopatek statoru
PS: Pro JISTOTU ještě JEDNOU - projedete-li se bmw se ZADNíM pohonem a pak tím 4x4 je to VELMi "snadný" výběr - na přední nápravě verze i s předním pohonem totiž (logicky) "přibude" docela výrazně NEodpružené hmoty, takže místo abyste měl trvale "lepší" trakci, na nerovné vozovce často příď "nadskakuje" (to je samozřejmě troch "nadsazené") a tím se ZHORŠUJE jízdní komfort a navíc od "precizní" verze se zadním pohonem kde se přední náprava věnuje JEN a POUZE "vedení/směrování" vozu se zde "perou" 2 různé síly a výsledekem je, že NEprojíždíte zatáčku "utaženě" jak jste zvyklý ale naopak vás to NEpříjemně "vynáší" k jejímu vnějšímu okraji. Navíc u řady 3 a 5 NEjsou vybaveny odpojováním poloos, takže vám přední diferenciál "jede" STÁLE.
Je to prostě technický NEsmysl, daný POUZE NEznalostí kupujících - ale tak je to i v jiných oborech, mne opravář myčky na nádobí či pračky jistě také "utáhne na vařené nudli" - prostě mu "sbaštím" to NUTNÉ používání CALGONu či cokoliv jiného - STEJNĚ tak je to i u aut.
Chtělo se mi už spát, ale NEdalo mi to...
Dobrou 😉
To tvé školení o konstrukci si už proboha ospusť, nejsem analfabet a navíc to tu píšeš pořád do kola...
A tohle má znamenat co?: ""Orientace Audi na "přímý vstřik nafty"?? To já asi NEchápat - Audi NEbylo a NEní "prokopníkem" konstrukce naftových motorů..."
To je tvá neznalost, nebo jen skleróza, zas tak dávno to přece nebylo...!
Otázka zní proč značka jako je třeba BMW nabízí poslední dobou tolik modelů s (podle tebe) konstrukčně "nečistým" a nesprávným pohonem 4x4?
A tohle má znamenat co?: ""Orientace Audi na "přímý vstřik nafty"?? To já asi NEchápat - Audi NEbylo a NEní "prokopníkem" konstrukce naftových motorů..."
To je tvá neznalost, nebo jen skleróza, zas tak dávno to přece nebylo...!
Otázka zní proč značka jako je třeba BMW nabízí poslední dobou tolik modelů s (podle tebe) konstrukčně "nečistým" a nesprávným pohonem 4x4?
PROČ 4x4 u bmw (když to "buběji" jezdí?) - nu asi si to lidé "přejí" (vás napadá nějaký JINÝ důvod?) 😉
Např. úspěšná přímá konkurence v podobě Audi s quattrem...
Ano KOMERČNĚ úspěšná = lidé si to přejí = je to technický NEsmysl daný NEznalostí lidí (ale to VŠE jsem již výše napsala 😉
Kdo si koupí bmw 4x4 je tak trochu STEJNÝ "chytrák" jako ten co jezdí s A4 A6 A8 s předním pohonem ... komu není rady.. 😉
PS: Tu 4kolku pochopím pro nějaké "extrémní" oblasti, ale naprosto BĚŽNĚ tyto vozy potkáváte i v běžném městském provozu a majitelé zřejmě ani NEtuší, že LEVNĚJŠí verze se zadním pohonem by se jim "lépe/snáze/příjemněji" řídila (prostě prodeje opravdu NEjsou "o kvalitě" - u aut i u CD 😉
Kdo si koupí bmw 4x4 je tak trochu STEJNÝ "chytrák" jako ten co jezdí s A4 A6 A8 s předním pohonem ... komu není rady.. 😉
PS: Tu 4kolku pochopím pro nějaké "extrémní" oblasti, ale naprosto BĚŽNĚ tyto vozy potkáváte i v běžném městském provozu a majitelé zřejmě ani NEtuší, že LEVNĚJŠí verze se zadním pohonem by se jim "lépe/snáze/příjemněji" řídila (prostě prodeje opravdu NEjsou "o kvalitě" - u aut i u CD 😉
Tak to vidíš... no "trochu" jsem tě přechválil...
Tak mi tu napiš v čem naopak spatřuješ smysl u konkurence Q7 např.
v podobě MB GL, ty náš místní "antiaudiňáku"... 8-s 😉
Tak mi tu napiš v čem naopak spatřuješ smysl u konkurence Q7 např.
v podobě MB GL, ty náš místní "antiaudiňáku"... 8-s 😉
Mercedes GL je (skoro)STEJNÁ "bubost" jako Q7 :no:
PS: Z těhle "oblud" je (dle mne) NEJlepší X6 a pak Porsche Cayenne (i když jsem od něj čekala JEŠTĚ "víc") a ještě "jde" ML 6.3 AMG 😉
PS: Z těhle "oblud" je (dle mne) NEJlepší X6 a pak Porsche Cayenne (i když jsem od něj čekala JEŠTĚ "víc") a ještě "jde" ML 6.3 AMG 😉
Srovnáváš Q7 a GL s X6?!?!?! To si děláš kozy?! Netvrdilas tady nedávno, že výborně rozumíš autům...?! 8-s :😉
PŘEČTĚTE si to ještě JEDNOU!
CELOU tuto kategorii (jedno zda velikost XL nebo XXL) nazývám "obludy" (a ty XXL jsme "odstřelila" ZCELA) a zmínila jsem (z mého pohledu) 3 (v nouzi) "použitelné" kusy 😉
CELOU tuto kategorii (jedno zda velikost XL nebo XXL) nazývám "obludy" (a ty XXL jsme "odstřelila" ZCELA) a zmínila jsem (z mého pohledu) 3 (v nouzi) "použitelné" kusy 😉
Četl jsem to pozorně, problém je v tom že právě X6 se vymyká jak "kategorii" XXL, tak i XL...ona se dokonce docela vymyká celé třídě SUV...
Proč? Je to přeci "normální" X5 s trochu ATRAKTIVNĚJŠíM "kabátkem" (ale i "lepším" podvozkem - což je to co OCEŇUJi :yes: 😉
PS: Já tahle auta opravdu NErada (za to že mne "zaujala" X6 se málem trochu STYDÍM 😄 ), konkrétně ML mělo u nás "smysl" letos 2krát - jednou když naprostototálněšíleně LILO jako z konve a v zimě když pro změnu poměr sněhu a "prázdna" ve vzduchu byl asi tak 1:1 a potřebovali jsme jet "na otočku" do Prahy a zpět (pár set km) - TO opravdu "posloužilo", jinak jdou tyto vozy/tako kategorie ZCELA "mimo mne" 😉
PS: Já tahle auta opravdu NErada (za to že mne "zaujala" X6 se málem trochu STYDÍM 😄 ), konkrétně ML mělo u nás "smysl" letos 2krát - jednou když naprostototálněšíleně LILO jako z konve a v zimě když pro změnu poměr sněhu a "prázdna" ve vzduchu byl asi tak 1:1 a potřebovali jsme jet "na otočku" do Prahy a zpět (pár set km) - TO opravdu "posloužilo", jinak jdou tyto vozy/tako kategorie ZCELA "mimo mne" 😉
Není to typické SUV třeba jako X5, ale SAV (Sport Activity Coupe)...
NEberete ty MARKETINGové "obubovárny" trochu moc "vážně"? 😉
PS: Prostě jednou jim na odstavenou X5 na její zadní část něco spadlo, šel zrovna okolo Chris Bangle či kdo a "voila".. 😄
.. X6ka byla "na světě" 😉
PS: Prostě jednou jim na odstavenou X5 na její zadní část něco spadlo, šel zrovna okolo Chris Bangle či kdo a "voila".. 😄
.. X6ka byla "na světě" 😉
Noo rekl bych ze muj den nestoji a nepada s chvalou od tebe, takze to skousnu 😄
GL mi do mesta (coz bude 100% prodeju Q7 a trosku min GL) prijde taky jako supr ulet hodny manzelek fotbalistu, Cela tahle SUV kategorie je nastesti na ceste dolu, protoze ji moc nemusim obecne. To uz spis GLK/XC60/X3 - nejak mi to proporcne do Evropy prijde lepsi 😄
Co tu resim (a uznavam, ze to je zcela subjektivni) je a)design a to je u komplet rozbredle Q7 tragedie (GL ma v porovnani s tim proste smrnc) b)muj pocit ze Audi je navonenej volcvagen - takze pokud uz by me nekdo kroutil za nohu ohledne SUV, tak sem s Touaregem.
Ale celkove je mi to jedno protoze moje preference bijou pro jine znacky a tady me vzdycky pobavi akorat kovbojskodiamantovedrzkove stale do kola stejne zvaneni 😉
GL mi do mesta (coz bude 100% prodeju Q7 a trosku min GL) prijde taky jako supr ulet hodny manzelek fotbalistu, Cela tahle SUV kategorie je nastesti na ceste dolu, protoze ji moc nemusim obecne. To uz spis GLK/XC60/X3 - nejak mi to proporcne do Evropy prijde lepsi 😄
Co tu resim (a uznavam, ze to je zcela subjektivni) je a)design a to je u komplet rozbredle Q7 tragedie (GL ma v porovnani s tim proste smrnc) b)muj pocit ze Audi je navonenej volcvagen - takze pokud uz by me nekdo kroutil za nohu ohledne SUV, tak sem s Touaregem.
Ale celkove je mi to jedno protoze moje preference bijou pro jine znacky a tady me vzdycky pobavi akorat kovbojskodiamantovedrzkove stale do kola stejne zvaneni 😉
>😁 Opravdu netrpím tak vážnou poruchou osobnosti, abych nabyl dojmu, nebo dokonce přesvědčení, že tvůj den stojí a padá zrovna na chvále ode mne... 😉
Prima to jsme si vyjasnili a ted muzeme v kludu debatit o autech 😄
Tak mrkni ještě na mou půlnoční (pro blondýny z 00:00 >😒] ) reakci, která byla vlastně nepřímo určená i pro tebe... 😉
Hehe - dik za tech 25 - keez by 😉
Jinak nemuzes k autum pristupovat pouze s rozumem - je treba aby to vyvolavalo nejake emoce. S rozumem pristoupim k nakupu Kia Cee'd pro sve rodice, kdyz na jedu stranu dam seznam pozadavku a na druhou cenovku.
U sebe holt s dovolenim probiha vyber lehce komplikovaneji - tedy zdali se mi neco libi ci nelibi a podobne - no a holt u tech 4 kruhu je tech negativnich plny pytel 😄
Jinak nemuzes k autum pristupovat pouze s rozumem - je treba aby to vyvolavalo nejake emoce. S rozumem pristoupim k nakupu Kia Cee'd pro sve rodice, kdyz na jedu stranu dam seznam pozadavku a na druhou cenovku.
U sebe holt s dovolenim probiha vyber lehce komplikovaneji - tedy zdali se mi neco libi ci nelibi a podobne - no a holt u tech 4 kruhu je tech negativnich plny pytel 😄
Tak já ti záměrně (ale nenápadně) těch deset let ubral a ty na to musíš hned upozornit... 😉
(...já bych bral letos těch 35 hned)
S tím designem to samo plně chápu, mně také většinou přliš neoslovuje (z prémiové trojky) design MB (kromě kupé a kabrio), ale nemám takovou potřebu to "hlásat do světa" a ani to není důvod proto, abych MB na trhu nějak přímo "nerespektoval"... :-!
(...já bych bral letos těch 35 hned)
S tím designem to samo plně chápu, mně také většinou přliš neoslovuje (z prémiové trojky) design MB (kromě kupé a kabrio), ale nemám takovou potřebu to "hlásat do světa" a ani to není důvod proto, abych MB na trhu nějak přímo "nerespektoval"... :-!
Noo to vis ten vek se stava citlivym tematem 😄
Noo ono kde jinde to hlasat do sveta nez pri rozhodovani o vyberu auta (coz se stalo) a pak na auto diskusich pro odreagovani v prubehu pracovnich dnu 😉 A priznam to otevrene Audi mi proste ze zcela iracionalnich duvodu vadi ... Coz mi pripomina, ze se stale zuby nehty branim te koupi A3 jako vysneneho vozu drahe polovicky ;-\
Noo ono kde jinde to hlasat do sveta nez pri rozhodovani o vyberu auta (coz se stalo) a pak na auto diskusich pro odreagovani v prubehu pracovnich dnu 😉 A priznam to otevrene Audi mi proste ze zcela iracionalnich duvodu vadi ... Coz mi pripomina, ze se stale zuby nehty branim te koupi A3 jako vysneneho vozu drahe polovicky ;-\
Po přečtení téhle diskuze "čtenáři" zřejmě NIC NEhrozí, neb potencionální kupci Audi Q7 se tu spíše NE"vyskytují" 😉
Pokud by si koupil místo Q7 zrovna Octavii - je to fakt "*" 😄
Kdybych už MUSELA, a něco "typu" OBLUDY Q7 plánovala, tak asi zhruba VŠECHNY ostatní varianty jsou "lepší" (BMW X6 alespoň ROZDHODNĚ :yes: 😄 - Mercedes ML ve verzi AMG také NEní "k zahození")
Motoru V12 TDi se v Le Mans sice dařilo (no vloni "se štěstím", letos to s V10 TDi byl docela "krach"), ale SNAD/možná bych ho použila do nějaké "varianty" R8 či A8 - Q7 je i s ním prostě "mastodont" NEsmyslný a NEjde (jen) o to že to je V-E-L-K-É auto, je to hlavně ŠPATNÉ auto! ;-\ :no:
Tak VIDÍTE "na vlastní oči" člověka co napíše že Audi Q7 "nic moc" a jinak hodnotit "sama sebe" NEní "to pravé", nicméně NE"slinta"(m) a v MHD bývám OPRAVDU jen VELMi "zřídka" (ale "přiznávám" že nedávno jsem zaparkovala v Praze v Palladium a "sociálkou" jsem "popojela" jednu stanici na Můstek 😉
PS: NEní to myslím přímo a JEN "o velikosti" (a navíc je to docela "individuální" - řekla bych alespoň já 😉
Pěkný den 😄
Pokud by si koupil místo Q7 zrovna Octavii - je to fakt "*" 😄
Kdybych už MUSELA, a něco "typu" OBLUDY Q7 plánovala, tak asi zhruba VŠECHNY ostatní varianty jsou "lepší" (BMW X6 alespoň ROZDHODNĚ :yes: 😄 - Mercedes ML ve verzi AMG také NEní "k zahození")
Motoru V12 TDi se v Le Mans sice dařilo (no vloni "se štěstím", letos to s V10 TDi byl docela "krach"), ale SNAD/možná bych ho použila do nějaké "varianty" R8 či A8 - Q7 je i s ním prostě "mastodont" NEsmyslný a NEjde (jen) o to že to je V-E-L-K-É auto, je to hlavně ŠPATNÉ auto! ;-\ :no:
Tak VIDÍTE "na vlastní oči" člověka co napíše že Audi Q7 "nic moc" a jinak hodnotit "sama sebe" NEní "to pravé", nicméně NE"slinta"(m) a v MHD bývám OPRAVDU jen VELMi "zřídka" (ale "přiznávám" že nedávno jsem zaparkovala v Praze v Palladium a "sociálkou" jsem "popojela" jednu stanici na Můstek 😉
PS: NEní to myslím přímo a JEN "o velikosti" (a navíc je to docela "individuální" - řekla bych alespoň já 😉
Pěkný den 😄
Kylie, pamatuj, že pro mnohé (a nejen blondýny) je právě velikost prioritou. Není to snad ani o honění ega, neb čehokoliv jiného, kupci těhle dost drahých aut to obvykle až tak zapotřebí nemají. Okolí je dávno srozumněno, že zrovna nouzí netrpí a prázdné kapsy nemají.
A co se týče těch tvých "obud" proč tu neustále Q7 konfrontuješ s X6, Porsche Cayenne a M-B ML 63 AMG?? Ani jedno z těhle aut není konkurentem pro Q7. Maximálně tak Cayenne který mu může zdatně konkurovat svou ošklivostí. Q7 má dnes vlastně konkurenty pouze dva, možná tři - Range Rover, M-B GL a Cadillac Escalade. O jiných SUVbusech nevím... 😉
A co se týče těch tvých "obud" proč tu neustále Q7 konfrontuješ s X6, Porsche Cayenne a M-B ML 63 AMG?? Ani jedno z těhle aut není konkurentem pro Q7. Maximálně tak Cayenne který mu může zdatně konkurovat svou ošklivostí. Q7 má dnes vlastně konkurenty pouze dva, možná tři - Range Rover, M-B GL a Cadillac Escalade. O jiných SUVbusech nevím... 😉
Ze zacatku mi chvili nebylo jasne zdali je to stale o autech 😄
To s tim okolim a prazdnou kapsou je bohuzel vysadou vychodni Evropy, pokud se ti nekdy podari byt chvili na zapad od Ase, tak zjistis, ze tam to funguje trosku jinak.
Q7 a RR nebo GL ? To tet napadlo jak ? Q7 je mirena proti ML/X5
To s tim okolim a prazdnou kapsou je bohuzel vysadou vychodni Evropy, pokud se ti nekdy podari byt chvili na zapad od Ase, tak zjistis, ze tam to funguje trosku jinak.
Q7 a RR nebo GL ? To tet napadlo jak ? Q7 je mirena proti ML/X5
Vašute já to na západ od Aše znám velmi dobře a koukám žes mě asi nepochopil. Těch pár kousků Q7 co se prodá v čechách rozhodně Audi nevytrhnou. A jestli si to tedy u nás kupuje někdo za účelem honění ega je to čistě a jen jeho věc. Důležité je že platí. Když ti prodám za sto klacků ledničku, taky mi jako prodejci či obchodníkovi bude srdečně u zadku, jestli se s ní budeš vytahovat před sousedem... 😉
O lidech co nemají důvod si mastit egáč velkým autem a co nemají hluboko do kapsy jsem psal záměrně. Obvykle jsou to zákazníci ze západní evropy, kteří si žádají velké a kvalitní auto schopné jet i po horších silnicích či v lehkém terénu a obvykle pro něj mají i využití. Představ si situaci, že se ti tahle audina bude celkem líbit, bude ti kolem padesátky a budeš majitelem hotelu někde v Alpách. Pak tedy proč ne Q7??
P.S. Jak X5 tak i ML jsou menší auta jak Q7. Obskoč někdy salony nabízející tebou zmíněná auta. Ve všech se projeď, řekni si i o katalog a nezapomeň si sebou vzít metr a ještě na salonu je důkladně přeměřit. Pak i o tom můžem dál povídat... 😉 :-!
O lidech co nemají důvod si mastit egáč velkým autem a co nemají hluboko do kapsy jsem psal záměrně. Obvykle jsou to zákazníci ze západní evropy, kteří si žádají velké a kvalitní auto schopné jet i po horších silnicích či v lehkém terénu a obvykle pro něj mají i využití. Představ si situaci, že se ti tahle audina bude celkem líbit, bude ti kolem padesátky a budeš majitelem hotelu někde v Alpách. Pak tedy proč ne Q7??
P.S. Jak X5 tak i ML jsou menší auta jak Q7. Obskoč někdy salony nabízející tebou zmíněná auta. Ve všech se projeď, řekni si i o katalog a nezapomeň si sebou vzít metr a ještě na salonu je důkladně přeměřit. Pak i o tom můžem dál povídat... 😉 :-!
Nikdo mi neodpověděl- kde je ta cenová hranice nebo velikostní hranice u auta na honění ega?
A najednou když tak brouzdáš po svém oblíbeném serveru, usměje se na tebe štěstí. Q7, božská, sošná, okázale-luxusní a hlavně veliká. Skoro jako ten autobus z tvých mokrých snů... A k tomu ještě ta fantastická cena... Chlapče to je šance, která se nemusí a nebude opakovat. Je to tvoje životní šance. Tak jí koukej čapnout za pačesy, upaluj do nejbližšího salonu Audi, slušně pozdrav a popros o zkušební jízdu. Uvidíš, rázem z tebe bude hajvej king, jako ten tvůj kámoš Venca co jezdí z Florence linkáč do Brna. Když si tímhle vším projdeš, potrap svoje konto. Kdyby se ti náhodou nedostávalo peněz, neboj oni ti toho tvýho baworskýho drzka vemou protiúčtem i u Audi. Jo a malá poznámka na závěr. Autobusáckou uniformu z dob cos jezdil pro ČSAD Vršovice nech doma. Na ní slevu nedostaneš. A peníze taky nenos v igelitce... 😉 Tak hodně štěstí s tvým novým Q7. Splní tvé sny a ještě ti i přidá něco navrch. Neboj uspokojí tě líp než mladá Blažková... >😒]
BRAVWO AUDI, BRAVWO Q7... 😉 >😒] :yes: