Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Toyota GT86: První jízdní dojmy

„Toyobaru“ je konečně realitou. Kupé s pohonem zadních kol jsme vyzkoušeli na okruhu Parcmotor Castellolí i na katalánských okreskách.
Zpět na článek
29. 5. 2012 09:19
29. 5. 2012 09:33
29. 5. 2012 10:17
29. 5. 2012 10:21
29. 5. 2012 10:25
29. 5. 2012 10:31
29. 5. 2012 10:31
29. 5. 2012 10:35
29. 5. 2012 10:39
29. 5. 2012 10:46
29. 5. 2012 21:47
29. 5. 2012 22:02
29. 5. 2012 11:00
29. 5. 2012 11:22
29. 5. 2012 11:37
29. 5. 2012 11:42
29. 5. 2012 12:07
29. 5. 2012 12:47
29. 5. 2012 21:56
29. 5. 2012 11:37
29. 5. 2012 11:53
29. 5. 2012 12:05
29. 5. 2012 12:19
29. 5. 2012 20:06
29. 5. 2012 12:05
29. 5. 2012 12:21
29. 5. 2012 12:23
29. 5. 2012 12:01
29. 5. 2012 12:03
29. 5. 2012 12:06
29. 5. 2012 12:08
29. 5. 2012 12:12
29. 5. 2012 12:15
29. 5. 2012 12:22
29. 5. 2012 22:26
29. 5. 2012 12:07
29. 5. 2012 12:10
29. 5. 2012 12:17
29. 5. 2012 12:21
29. 5. 2012 12:22
29. 5. 2012 12:24
29. 5. 2012 12:31
29. 5. 2012 12:37
29. 5. 2012 12:33
29. 5. 2012 12:39
29. 5. 2012 12:56
29. 5. 2012 15:42
29. 5. 2012 12:13
29. 5. 2012 12:17
29. 5. 2012 12:30
29. 5. 2012 12:42
29. 5. 2012 22:35
29. 5. 2012 15:46
29. 5. 2012 11:47
29. 5. 2012 12:57
29. 5. 2012 13:02
29. 5. 2012 12:47
29. 5. 2012 12:49
29. 5. 2012 13:38
29. 5. 2012 17:11
29. 5. 2012 15:24
29. 5. 2012 17:47
29. 5. 2012 22:49
30. 5. 2012 08:20
30. 5. 2012 23:52
29. 5. 2012 14:01
29. 5. 2012 18:27
29. 5. 2012 18:42
29. 5. 2012 19:53
30. 5. 2012 14:14
30. 5. 2012 09:57
30. 5. 2012 10:01
30. 5. 2012 11:35
30. 5. 2012 15:45
Avatar - blowik
29. 5. 2012 08:54
To by mě teda zajímalo
kdo si k tomuhle autu koupí automat >:D
Rozbalit vlákno
82
29. 5. 2012 09:11
Re: To by mě teda zajímalo
Automatem by to asi úplně zabil.

Já cítím zklamání z motoru. Je prostě na zábavu dost slaboučký. Nezvládne powerslide, a když chybí na výjezdu ze zatáčky výkon, je to velká škoda.

Takže zábava asi taková jako s MX5.
Avatar - blowik
29. 5. 2012 09:14
Re: To by mě teda zajímalo
Jojo... už jsem ve víc recenzích četl, že je poměrně slabý... ;-\ , ta oturbená verze od subaru naproti tomu vypadá na papíře velmi pěkně :-) ... ale předpokládám, že k ní vede ještě dlouhá cesta...
29. 5. 2012 09:23
Re: To by mě teda zajímalo
Tohle auto !!bez úprav!! je primárně určené jako sportovní auto na každý den. A tohle si myslím splňuje dostatečně. Jak píšu dále takové baby 911. Prostě pořád lepší jako rádoby sportovní srandy od VW/Škoda/Seat/Opel/Frantíci a tak . A za stejné peníze dává větší smysl než HH.
29. 5. 2012 09:29
Re: To by mě teda zajímalo
No nevím, jestli zadokolka s tvrdým podvozkem a dvouma seslema je to pravé na opravdu každý den.

Obávám se, že právě HH dává v našich zeměpisných šířkách větší smysl.
29. 5. 2012 09:39
Re: To by mě teda zajímalo
Už vidím, jak s tím někdo bude jezdit v zimě >:D
Avatar - jazva
29. 5. 2012 09:50
Re: To by mě teda zajímalo
Ja myslím, že nebola chyba v nedostatočnom výkone motora, ale v niekde medzi sedačkou a volantom. >:D
29. 5. 2012 09:55
Re: To by mě teda zajímalo
A ty si myslíš, že je problém sáhnout si na maximální možnosti motoru s autem, který má špičkový podvozek?
Avatar - jazva
29. 5. 2012 09:57
Re: To by mě teda zajímalo
No vo videu čo som postol dolu problémy s driftovaním vôbec nemali.... ;-)
29. 5. 2012 10:11
Re: To by mě teda zajímalo
Ale drift není jen o výkonu. ;-)
Avatar - jazva
29. 5. 2012 10:14
Re: To by mě teda zajímalo
Myslím že nie len drift, ale aj powerslide to zvládlo celkom v pohode. Pozri si to video... :-)
29. 5. 2012 10:28
Re: To by mě teda zajímalo
Powerslide je o něčem jiném než drift. ;-)

Powerslide v tom videu není ni jeden. ;-)
Jinak video pěkné.
29. 5. 2012 09:22
Re: To by mě teda zajímalo
Automat asi jen pro US trhy. Jinak je tu auto po kterém všichni autofandové volali a najednou jakoby bylo 200 atmosferických koní v lehkém kupé málo. Najednou je problém mít připravenej při výjezdu ze zatácky správnej kvalt.
Dost dobře nechápu novináře...ale vidím tam symbiozu ve vyjádření třeba s novým BMW 5...je měkká, není to sportovní sedan, nemá agresivní design apod...
Udělat jí ultimativní, aby pisálek zvládal táhlý drifty jednou rukou, žádnej manažer si jí nekoupí. Tady naopak, je tu auto na vyblbnutí, kde je atmosféra se slušným výkonem (200koní z dvoulitru je setsakra slušný a třeba jedno z nejlíp hodnocených BMW je sedan 320si), ale je to málo...
Kdyby Toyota přišla s turbem nebo kompresorem, budeme tu číst o tom, jak se pisálek těší na core verzi s atmosferickým motorem. Asi nebyly klíčenky...
29. 5. 2012 09:29
Re: To by mě teda zajímalo
kde to mám podepsat ?
29. 5. 2012 09:30
Re: To by mě teda zajímalo
Když nemáš v autě výkon, tak to ze zatáčky žádným kvaltem nenaženeš. ;-)
29. 5. 2012 09:35
Re: To by mě teda zajímalo
200 koní na neco málo přes 1200kg je málo? Zrychlení na sto za 7,6 je špatně? Na základní model za 800k?
Avatar - del42sa
29. 5. 2012 09:39
Re: To by mě teda zajímalo
když tak koukám na ty parametry, říkám si že je škoda , že se Marchionne nedomluvil spíše se Subaru :yes:
29. 5. 2012 09:41
Re: To by mě teda zajímalo
Bavíme se snad o výjezdu ze zatáčky, ne? Tak co mi tu vypisuješ tabulky? 8-s
29. 5. 2012 09:49
Re: To by mě teda zajímalo
V rychlostech, v kterých je Toyobaru zábavné je 200 koní až až.
Pochybuju, že se na výjezdu neutrhne. A stěžovat si na nemožnost powerslidů u okreskového auta...no to mě potěš.
29. 5. 2012 09:49
Re: To by mě teda zajímalo
200 koní a cca 1250kg je málo? Co je na tom mít tam kvalt odpovídající cca 4000ot/min?
29. 5. 2012 09:51
Re: To by mě teda zajímalo
Asi tolik, že ti je ten kvalt tam k ničemu, když ti to auto "netáhne". 8-s

Pájo, tady ses projevil jako obyčejnej plakát, promiň.
29. 5. 2012 09:54
Re: To by mě teda zajímalo
Plakát? Co má společnýho platkát s 200 koňmi? Tohle auto se má točit a poskytovat radost z jízdy na náročnější silnici. Kdo chce rychlý auto na každej den, skončí u HH jak píše Mariachi. Ten kdo od 200 atmokoní očekává zátah turbobenzínu je úplně mimo.
29. 5. 2012 09:58
Re: To by mě teda zajímalo
A víš co jsem očekával já? Že motor dokáže se***vat špičkovému podvozku. Cítit v autě zmar z motoru, který jediný tě limituje, ... někdy si to vyzkoušej, ať poznáš o čem tu dnes píšu.

Je to asi stejný případ, jako když si koupíš zesilovač s pětisty watty a připíchneš na něj bedny, který jedou maximálně na dvěstěpade.
29. 5. 2012 10:05
Re: To by mě teda zajímalo
Základ je, aby byl podvozek rychlejší než motor, což víš sám. Další skutečností je, že se jedná o první a základní motor, rozšiřování palety směrem dolů je nesmysl, nahoru pomůže přeplňování.
A zmar z motoru jsem četl jen na ACZ. Něco podobnýho zažije každej, kdo potká na silnici cokoliv silnějšího. Nedávno jsem způsobil zmar o 30 koní silnější R6 atmosféře v lehčím autě...ta měla být teoreticky v dálce.
Že by kvůli tomu zahodil auto se říct nedá.
29. 5. 2012 10:18
Re: To by mě teda zajímalo
Zmar z motoru popisuje více novinářů.

Záleží především na tom, kdo sedí za volantem, abys to nějak sám mohl objektivně posoudit.

Když ty jedeš na maximum, auto jede jako po kolejích, gumy nepískají, nikde nic nebliká, vše máš pod kontrolou, motor na max výkonu nebo těsně před ním, nohu s plynem na podlaze a najednou se ti za zadkem objeví nějakej rychlík, který tě za zatáčkou hned opískuje, hmm, to máš pak docela rozpačitý dojem.
29. 5. 2012 10:19
Re: To by mě teda zajímalo
Osobní zkušenost nemám ani já, ani ty. Z prozatím přečtených testů jedině ACZ popisuje slabý motor.

Ostatní co píšeš je teorie bez jakékoliv reálný zkušenosti ;-)
29. 5. 2012 10:26
Re: To by mě teda zajímalo
Teorii, zde vypisuješ ty, ty tabulko. :-!
29. 5. 2012 10:37
Re: To by mě teda zajímalo
Milej zlatej teoretiku jízdy a praktiku napadání. Jedinej, kdo tu zpochybňuje výkon na základě přečtení si jízdních dojmů na ACZ jsi ty a kde chybí skutečná praxe, tam pomůžou bohužel jen suchá čísla.
Na základě tvých vyjádření se obávám, že by jsi nepoznal ve stejným autě rozdíl mezi 100 nebo 200 koňmi. ;-)
29. 5. 2012 10:41
Re: To by mě teda zajímalo
Oukej, ty si o mě mysli, že neumím řídit, já si o tobě myslím taky svoje. Tabulko. :-!
29. 5. 2012 10:44
Re: To by mě teda zajímalo
Mám svůj nick, nejde přečíst? Nebo tě snad přejmenovávám? Máš problém s vnímáním? ;-)
29. 5. 2012 10:56
Re: To by mě teda zajímalo
Já možná s vnímáním, ty zase s chápáním. :-!
29. 5. 2012 10:53
Re: To by mě teda zajímalo
Presne..
Avatar - Atlis
29. 5. 2012 09:51
Re: To by mě teda zajímalo
jossalito - ked nevies jazdit, nepomoze ti ani 500k ;)
29. 5. 2012 09:53
Re: To by mě teda zajímalo
Další ,který neví, o čem to je... 8-s
Avatar - Atlis
29. 5. 2012 10:30
Re: To by mě teda zajímalo
jossalito neber si to osobne, to plati vseobecne. v kazdom pripade je 200 klokanov v 1200kg kare docela dost a kto ich vie spravne vyuzit, nema problem.
29. 5. 2012 10:34
Re: To by mě teda zajímalo
Dobře, ty umíš využít 200 koní a budeš spokojený.
Já za sebe napíšu, že bych bez problému využil i 250 a byl bych taky spokojený. :-!
Avatar - Atlis
29. 5. 2012 11:24
Re: To by mě teda zajímalo
no to je sice pravda, ale to neznamena, ze vykon treba zvysovat donekonecna len preto ze to niekto dokaze vyuzit. minuly vikend som jazdil velice modifikovanym, 390k focusom mk1 2.0 turbo s hmotnostou na vahe 1000kg. rychle to bolo pekelne, ale pouzitelnost na normalne jazdenie prakticky nulova, prevadzkove naklady obrovske. takze radsej prijatelnych 200k ako zbytocnych 2x tolko. sranda bude v jednom aj v druhom.
29. 5. 2012 09:37
Re: To by mě teda zajímalo
Dyť to má 200 kobyl, zadní náhon, muší váha..co chceš víc? Z4? Ta může mít o 100 koní víc, ale taky má víc těch kilogramů..asi tak 500. Výkon není všechno.
29. 5. 2012 09:42
Re: To by mě teda zajímalo
Že výkon není všechno? Asi jezdíš v HTP, co? 8-s

Mimoto, právě ani Z4 není zrovna, co se výkonu týče, nic extra.
29. 5. 2012 09:49
Re: To by mě teda zajímalo
Přesně tak, výkon není všechno. Ten dnes autům vůbec nechybí, co chybí je lehkost. Svezl jsem se ve výkonné káře, je to prima, ale svezl jsem se taky v ne přespříliš přemotorované MX-5 a za sebe musím říct, že než se vozit v 2 tunovém parníku se 400 kobylami, beru radši tunovú motokáru se 160. Nepotřebuju každou zatáčku přejíždět bokem, myslím, že ani ty ne. A když se chce člověk vyblbnout, tak aji tu 160 kobylovou miatu se samosvorem urveš na mokru klidně na 3. kvaltu. GT-86 na tom bude obdobně.
29. 5. 2012 09:52
Re: To by mě teda zajímalo
V podstatě se na to koukáme stejně, už na začátku jsem psal, že zábava bude obdobná jako v MX5.
Avatar - blowik
29. 5. 2012 09:54
Re: To by mě teda zajímalo
:yes: ... ta ale navíc umožňuje svižnou jízdu s větrem ve vlasech....
29. 5. 2012 10:00
Re: To by mě teda zajímalo
Přesně. ;-)
29. 5. 2012 10:09
Re: To by mě teda zajímalo
:-) mě MX-5 i výkonově bohatě postačuje, věru někdy by se hodilo pár koní navíc, ale na našich silnicích je vysoký výkon podstatně nevyužitelný.
29. 5. 2012 10:13
Re: To by mě teda zajímalo
No vidíš, to, můžeš být v klidu, tahle Toyota zase o tolik více neposkytuje.
30. 5. 2012 09:49
Re: To by mě teda zajímalo
Poskytuje více zábavy než alpine bi-turbo-osobní zkušenost kamaráda(jezdil rally, jezdil okruhy, jezdí rallycros, tedy řídit umí ;-) ) , co se právě vrátil ze španělska, kde se do toho "autíčka" zamiloval. Tu Alpinu měl minulej týden. JInak říkal že je to druhý nejlepší auto, hned po cupovým Maserati, se kterým jezdil maserati cup. Takže asi tam není cítit zmar z pouhých 200 koní :-! Ale co, dej si do auta klíďo 500hp a jezdi rovně >:D
29. 5. 2012 10:00
Re: To by mě teda zajímalo
Ano, myslím, že nejsme ve při. Pro mě je tohle auto zkrátka jako ze sna. Boxer motor (nízké těžiště), atmo plnění (takže fofrklacek v permanenci), zadní náhon s mechanickým samosvorem, omezovač na 7400, hmotnost neatakující tunu a půl..mít nepotřebných 800 klacků, jdu do toho. Nebo mít nepotřebných alespoň 500 klacků a jdu do lehce ojeté mx-5 :-)
29. 5. 2012 10:18
Re: To by mě teda zajímalo
Na lehce ojetou MX5 nepotřebuješ ani těch 500. ;-)
29. 5. 2012 10:28
Re: To by mě teda zajímalo
No, s 2litrem, 2-3 letou..já myslím, že půl mega bude tak akorát. Ale i kdyby stačilo 400 klacků..tak ani ty nemám >:D prozatím si budu muset vystačit s tím, že mi ji někdo z času na čas pučí :-)
29. 5. 2012 10:32
Re: To by mě teda zajímalo
Má ji můj kamarád, ale že by ji chtěl nějak půjčovat. :-)
Přijde mi, že by mi raději půjčil svou ženskou, než miatu. >:-[]
29. 5. 2012 10:42
Re: To by mě teda zajímalo
To je s každým autem, taky svoje půjčuju s těžkým srdcem, ale když nevidím, co s ním ten člověk dělá, tak mi je to skoro až jedno (je to jen věc), ale občas trpím, když jedu na místě spolujezdce ve svém :-/ jízdu miatou jsem vytradoval za půjčení svého civilního auta..ono člověk nábytek z Ikea v mx-5 neodveze :-) svezl jsem se u Brna z Lipůvky do Blanska a zpět. Je tam několik hezkých zatáček. Pak jsem se párkrát vezl jako navigátor a tohle auto jednou musím mít, to je hotová věc!
29. 5. 2012 10:55
Re: To by mě teda zajímalo
Cestu znám, vede pěkně lesem, ale docela velký provoz cyklistů, co si pamatuju.
29. 5. 2012 10:08
Re: To by mě teda zajímalo
No, podle toho, co zde předvádíš, tak tvé jezdecké zkušenosti si nasbíral jedině tak v HTP...snaž se pochopit, co se ti jiní snaží říct a neprosazuj trucovitě svoje. Je to trochu komické. Nic ve zlém...
29. 5. 2012 10:19
Re: To by mě teda zajímalo
Zklidni se. ;-)
Avatar - JDM
29. 5. 2012 18:44
Re: To by mě teda zajímalo
200 koní ti příjde málo??? na tu váhu ??? no hold tohle není auto pro rovinkový závodníky tohle není sprinter tohle je auto pro srandu a dvěsta koní na srandu bohatě stačí k čemu 500 koní když se sněma bez esp a asr a dalších sraček ani nerozjedeš a bez abs to auto ani nezastavíš??? tohle auto dokáže zkušenej řidič poslat na hranice a přitom se nezabít a nemusímu do toho šahat elektronika u tohohle auta bude řidič ten kdo řídí auto :-)
29. 5. 2012 09:36
Re: To by mě teda zajímalo
naprostý souhlas....
Nechápu, co je na autě vážícím pod 1200kg s 200 atmo koňma (a max krouťákem při 6.000 ot >:D ), poháněnou zadní nápravou, manuálem a samosvorem špatného....? Jestli tohle není sporťák tak co teda??

Mě by to teda sakra stačilo, na zábavu fakt nepotřebuju 400 koní.... K čemu proboha, při ucpanosti silnic a bodovém systému, kde bych je jako využil?

Pro mě je výše popsané auto naprostým ideálem co se zábavy týče.... A srovnávat to s předohrabnýma HH (což se v této diskusi již brzo stane) je naprosto absurdní.... 8-s
29. 5. 2012 09:49
Re: To by mě teda zajímalo
Tomu srovnani s predohrabnymi HH se nediv.
HH je opravdu (ne jen na papire) vhodne jako jedine auto, jako daily driver, a v pripade 5dv i pokud je ridic zaroven i tata.
A jak zde uz mnohokrat zaznelo - vetsina lidi je schopna vyuzit vsechen potencial sveho vozu tak akorat pri jizde rovne - a tam dostane toyobaru na zadek i od Fabie RS...
Samozrejme se mozna vyskytne par jedincu, kteri budou ridit tohle auto tak, jak se ma, a vyzdimou z nej vsechno, nicmene my, normalni smrtelnici, je spatrime vzdy jen nekde daleko v lesich, v zatackach a jen na par vterin, nez nam definitivne zmizi z dohledu... :-)
29. 5. 2012 09:51
Re: To by mě teda zajímalo
Stavět to do roviny, kdy má smysl vyvíjet jen auta rychlá v přímce odpovídá spíš časopisu pro ženy. ;-)
29. 5. 2012 09:56
Re: To by mě teda zajímalo
Nic takoveho jsem nepsal.
Osobne tomu autu tleskam, nicmene trvam na tom, ze jeho schopnosti vyuzije jen par nadanych, trenovanych a nadsenych jedincu.
Ti ostatni dostanou napraskano od tech aut rychlych v primce.
29. 5. 2012 10:00
Re: To by mě teda zajímalo
Je to úzkoprofilová skupina, stejně jako se průměrněj lyžař nepostaví na závodní obřačky. Na druhou stranu samosvor by mohl otevřít užívání si zadokolky i míň zdatným řidičům.
A souhlas, v přímce mu to nandá i naftová OII.
29. 5. 2012 10:36
Re: To by mě teda zajímalo
;-\ Tak zrovna s těma lyžema jsi mě dostal-jsem ten případ(ale já je dostal a zkrotit je vůbec nejni *) Jinak v rodině máme MR2 v poslední generaci tedy 140hp na cca 950kg s náhonem na zadek 0-100 7,9 podobně jak gt-86- tedy v rodině-vybrala a koupila si ji tchýně v důchodu jako letní daily car a jako zimní daily car si koupila CR-Z >:-[] . Těžko tedy odhadovat jaký auto si kdo kupuje.
29. 5. 2012 10:58
Re: To by mě teda zajímalo
hele to přirovnání s lyžema je velice trefné.... Průměrný (a dokonce ani nadprůměrný) lyžař prostě na závodní obřačky nemá. Dokáže je využít možná z 60%.... Já lyžovat celkem umím, ale nikdy bych si závodní lyže nekoupil - řaději si koupím nějakou "odladěnou" (tolerantnější) verzi, ze které vymačkám 100% a královsky se u toho pobavím...

A ano, mám kamaráda, který lyžuje hůř než já a ty obřačky má. Na rovné červené jede vždycky rovně rychleji než já. No a? Já se nad jeho výkony v přímce spíš vždycky jen usměju....

Je to úplně to samé jak s autama....
ale jinak jako jo, on tu červenou sjede rychleji než já....
29. 5. 2012 11:16
Re: To by mě teda zajímalo
Ano, ostane tak to tu i psali: Na nabrani ridicskych navyku je to super. A neni zbytecne rychle.
Osobne bych se v tom rad projel - pokud mozno nekde na okruhu...

A jeste neco: Zajimalo by mne srovnani s Cliem RS.
29. 5. 2012 11:23
Re: To by mě teda zajímalo
Okruh možná, ale třeba Czechring nebo jak se to jmenuje, či Sosnovou, popřípadě Bělou pod Bezdězem. Na širokém okruhu s táhlými zatáčkami spojené dlouhými rovinkami už je fakt potřeba výkon, jinak je to pomalé, s tím člověk nic nenadělá. Do Brna bych jel třeba s 458. Tohle prostě není okruhové auto, nicméně na jednorázové vyzkoušení limitů to může být fajn.
29. 5. 2012 11:53
Re: To by mě teda zajímalo
Tak se 458 bych jel kamkoliv! >:D
3. 6. 2012 00:13
Re: To by mě teda zajímalo
No ona ta OII v TDI je vubec nejrychlejsi auto na svete. A po dosazeni cile dokaze jeste slozit naklad do 3. patra a poorat zahradu ;-)
29. 5. 2012 10:04
Re: To by mě teda zajímalo
Je otázka co od auta chceš. Jestli absolutní čas v úseku A-B nebo jestli ti jde o zábavu.... A já trvám na tom, že podstatou sportovního auta je ZÁBAVA.

Do tabulek se samozřejmě nedá popsat tahání za volant od předokolky kontra hravost zadohrabu, nedá se tam popsat pocit při podřazení z meziplynem někam do 5.000 otáček, nedá se tam popsat dokonalé vyvážení předek/zadek a třeba taky nizoučky posez....

Nicméně lidi, co dokonce i v dnešní době umí trochu řídit (a nenechávají za sebe řadit DSG v kombinaci s turbem) budou mít jasno.... A že je jich míň než kupců HH? To mě naštěstí nemusí zajímat....

Jinak jako jo, kdbych chtěl auto na rozvážení děcek do školy, na nákup do Kauflandu, na cestu na dovolenou a pak taky trošku na zábavu, tak si ten HH taky koupím.... Ale tady s touhle Toyotou jsme někde úplně jinde....
Avatar - Ham.
29. 5. 2012 10:18
Re: To by mě teda zajímalo
Podstatou sportovního auta je absolutní čas v úseku A-B, pokud ne, není to sportovní auto.
Podstatou zábavného auta je zábava.
Nechtěl bych se dožít chvíle, že podstatou autosportu a sportovních aut bude umělecký dojem a nikoliv čas na kolo nebo na rychlostní vložce.
29. 5. 2012 10:21
Re: To by mě teda zajímalo
V tom případě je Cayenne Turbo větším sporťákem než Boxster ;-)

Gratulace!
29. 5. 2012 10:24
Re: To by mě teda zajímalo
Cayenne Turbo je o 16 sec pomalejší (severní smyčka) než Boxster S. :-!
Avatar - Ham.
29. 5. 2012 10:28
Re: To by mě teda zajímalo
Tak jednak na závodním okruhu je Boxster rychlejší (stačí se podívat na časy třeba na NS) a jednak jsi si možná nevšiml, že existují kategorie sportovních aut, ale když budeš číst auto.cz tak se to určitě dozvíš. ;-)
29. 5. 2012 10:34
Re: To by mě teda zajímalo
Kluci, bavíme se o silnici, Jossalito tu operuje tím, že se na výjezdu ze zatáčky nalepí rychlejší auto a kde je pak sport.
Kdo tu řešil závodní okruh?
Neměj péči o to, čeho jsem si všiml nebo ne ;-)
Avatar - iudex
29. 5. 2012 10:25
Re: To by mě teda zajímalo
V rýchlej priamke to nandá väčšine áut aj taký Mercedes S600. A asi nebudeš tvrdi, že je to športové auto, že? ;-)
Jeden osobný príklad: keď idem cez horský priechod v Malých Karpatoch, oveľa viac ako výkon využijem schopnosti podvozka. Napriek nedostatočnému výkonu mám úsmev na tvári, auto poslúcha a reže zákruty s radosťou a ochotou. A keď vyjdem z lesa a na dlhej rovinke mi konečne predbehnutie "vráti" oveľa silnejší dízel, ma vôbec netrápi. :-)
29. 5. 2012 10:30
Re: To by mě teda zajímalo
A kdybys tam ten výkon navíc měl, zlobil by ses? ;-)
Avatar - iudex
29. 5. 2012 10:39
Re: To by mě teda zajímalo
Výkonu nie je nikdy dosť, to vieme všetci :-) . Podvozok ale musí byť vždy popredu. Je pritom dosť príkladov premotorovaných áut, ktorým podvozok nestíha a to je už vysoký výkon na nič.
29. 5. 2012 10:44
Re: To by mě teda zajímalo
Právě v tomto případě je podvozek a vyvážení špičkové.

Proto od začátku píšu, že škoda slabšího motoru.
Ale jestli přijdou další, tak se to elegantně vyřeší.
29. 5. 2012 10:45
Re: To by mě teda zajímalo
"Já cítím zklamání z motoru. Je prostě na zábavu dost slaboučký."

Slaboučký :-)
29. 5. 2012 10:51
Re: To by mě teda zajímalo
Ano, je to můj názor. A světe div se, vím, proč ho mám.

Kvůli tabulkám rozhodně ne. To přenechám jinejm. :-!
29. 5. 2012 12:00
Re: To by mě teda zajímalo
Ja vubec neresim pojem "sportovni auto".

Jinak souhlas, jsou mista, kde vyuzijes spise brzdy a podvozek, dobre rozlozeni hmotnosti...

Ale casteji ti bude chybet vykon a schopnosti tve, nez schopnosti auta.
Avatar - Emel
29. 5. 2012 19:59
Re: To by mě teda zajímalo
Nepřeháněj... Fabia RS zase takové dělo není ;-)
29. 5. 2012 11:12
Re: To by mě teda zajímalo
Nemá cenu se s ním hádat na 100 příspěvků stále o tom samém, když nechápe smysl toho auta. Navíc když s ním není ani rozumná řeč, odlišný pohled na věc by ani tak nevadil...
Avatar - Andromeda
29. 5. 2012 21:56
Re: To by mě teda zajímalo
;-) Perfektně řečeno :yes:
29. 5. 2012 09:19
Baby 911
Tohle auto bude přesně to stejné jako 911, jen bude pomalejší, méně luxusní a také bude méně stát. Ideální auto na každý den. Dostupný dream car. Spolehlivý, zábavný, rychlý a reprezentativní ,,supersportík,, . Ještě se těším na tu verzi od subaru... Budu tak nějak usilovat, aby se ke mě jednou dostal ... díky toybaru :yes:
Rozbalit vlákno
14
29. 5. 2012 09:33
Re: Baby 911
Obávám se, že si to vykresluješ příliš růžově.

Z mého pohledu nabídne stejnou porci zábavy i Mazda MX5.
Avatar - iudex
29. 5. 2012 10:17
Re: Baby 911
Nechcem to José hnať do osobnej roviny, ale musíš jazdiť na veľkých a možno výkonných autách, keď podceňuješ, čo dokáže 200 koní s malým a ľahkým autom. Taká Honda CTR je so svojimi 200 atmokoňmi veľmi zábavné auto a za jeho jediný limit pre športovú jazdu možno považovať predný náhon. Daj tomu tú správnu poháňanú nápravu, uber 100 (!) kíl, zníž ťažisko boxerom a máš GT86. Ver, že 100 kíl dole spraví s vlastnosťami auta zázrak, o nižšom ťažisku či zadnom pohone snáď netreba písať. Iste, povestný dlhý tiahly asi nedá s takou suverenitou, ako 535d, ale na to ani ľahký športiak nie je určený.
29. 5. 2012 10:21
Re: Baby 911
Já neříkám, že je GT86 nějaké špatné, jen říkám, že by to chtělo silnější motor. Nic víc, nic míň.
Avatar - jazva
29. 5. 2012 10:25
Re: Baby 911
A ja hovorím, že mi tu redakcia maže príspevky s odkazom na video, kde má to auto v rukách človek ktorý aj vie jazdiť a nie len o tom písať(bludy). >:D
29. 5. 2012 10:31
Re: Baby 911
Já myslím, že to video už všichni viděli. ;-)
29. 5. 2012 10:31
Re: Baby 911
... co už.... asi se hoši z ACZ bojí, že odkaz ze slovenského webu by mohl nahlodat jejich suverenitu v počtu prokliků.... 8-s
Avatar - iudex
29. 5. 2012 10:35
Re: Baby 911
Citát z testu na sme.sk:
"Šoférovali sme priamy dôkaz toho, že pre radosť z jazdy a pre brilantné vykrajovanie zákrut stačí 200 konských síl, ak má auto iba 1239 kilogramov a excelentne nastavený podvozok...
Iba slabému šoférovi, ktorý ma obe ruky absolútne ľavé, nestačí výkon 200 koní, pretože Toyota GT86 je o zladenosti všetkých komponentov a využití daností podvozka."
Tým nechcem povedať, že si slabý šofér, ak ale takú vetu napíše človek, ktorý jazdil pravidelne rallye (teda autá s podstatne silnejšími turbomotormi), má to pre mňa výpovednú hodnotu.
29. 5. 2012 10:39
Re: Baby 911
Jak se dozvíš výše od některých, 200 koní prostě nestačí! :-)
29. 5. 2012 10:46
Re: Baby 911
Na brilantní jízdu stačí i 160 koní v MX5tce. ;-)

Přece tady nebudeš tvrdit, že kdyby to auto mělo 250 koní, tak by na něj nadávali. Myslím, že by to bylo přesně naopak. Rasťo by ten "barák" měl už dávno prodaný. ;-)
Avatar - Enthusiastic.driver
29. 5. 2012 11:43
Re: Baby 911
No vidíš, a tady máš oproti MXce 40 koní navrch, když si pořád stěžuješ na ten výkon, takže to je vlastně dobře - no ne?
29. 5. 2012 11:47
Re: Baby 911
Taky jsem chtěl toto nadhodit. Píše o tom, že to bude zábavné jako MX-5, což je pro to auto obrovská pocta a zároveň si stěžuje na výkon, který je vyšší než u MX-5, tudíž by s tím jeho důrazem na výkon měla být Toyota o to uspokojivější. Trochu na hlavu...
29. 5. 2012 21:47
Re: Baby 911
MX-5 (s plátnem) je zase o nějakých 150 kilo lehčí. To ten rozdíl trochu mírní.
29. 5. 2012 22:02
Re: Baby 911
Přijde mi zvláštní tohle auto přirovnávat k 911. RR a FR toho moc společného nemají. Když si člověk odmyslí ty dekády piplání, tak je 911 bestie, která se tě neustále snaží zabít. GT2 je taková i dnes. Tohle je krotké koťátko vhodné i pro cucáky. ;-)
29. 5. 2012 10:27
Tem co tu kritizuji motor...
Podobne vykony jsou v 2.5 Boxsteru prvni generace, ktery ridim denne. Powerslide na suchu se nekona, ale lidem, co to mysli s rizenim vazne je powerslide stejne nanic. Ano, svadi me to slapat plyn na podlahu. Ano, do 5000 rpm mam pocit, ze tam ten motor neni.
Ale presne o tom to je, clovek si musi planovat predem, jak tu zatacku projede a jak a kdy bude podrazovat. Myslim, ze ta Toyota bude neco podobneho, auto pro zabavu a pro nauceni se vyssiho levelu pilotaze.
A s tim automatem bych taky brzdil. Prave proto ze to neni echt sportak tam ma automat docela smysl. Koukejte se na to jako auto do denniho provozu, do dopravnich zacp, pro pojizdeni v kolonach .. volba automatu dostava hned uplne jiny rozmer.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - dr.biker
29. 5. 2012 10:47
Srovnání s HH
Britský časopis EVO porovnával na okruhu Subaru BRZ s Renaultem Megane 265 Trophy. Kdo si myslíte, že vyhrál? Megane porazil BRZ o 5 sekund a redaktor ještě dodal, že Megane je o mnoho zábavnější než BRZ. Ve prospěch Meganu hovoří ještě praktičtější karoserie vozu, zadní sedadla a kufr v hatchbacku jsou lépe využitelná než v coupé. Je to určitě dobré auto pro radost z řízení, jak jsem si přečetl v jednom časopise, ale podle mě na naše cesty se více hodí HH.
Tady je odkaz na video [odkaz]
Rozbalit vlákno
3
29. 5. 2012 10:49
Re: Srovnání s HH
Víme, víme...

Už je tady to proklamované srovnání s HH.

I za sebe napíšu, že o tom to fakt není.
29. 5. 2012 11:29
Re: Srovnání s HH
Osobne beru jako soupere pro BRZ spis Clio RS.

Megane: 195kW / 360Nm --> to je ale fakt prekvapeni, ze porazilo atmosfericky dvoulitr... Zvlast v magazinu Evo, ktery je Renaultem snad vlastneny.