Škoda nabízí českým zájemcům o modely Superb a Superb Combi akční provedení Drive ve spojení s pakety Plus, které nabízí cenové zvýhodnění až 66.000,- Kč.
To jo jenže holina v Superbu je velice slušně vybavený auto. Když si vezmu, že jsme před pár lety kupovali do firmy Oktávky á 750 000 korun a to prosím s nic moc motorem a úrovní výbavy jako Superb v holině, tak musím konstatovat, že je to hodně dobrá cena.
..jenom je tam malá vada na kráse, za 550 vč. máte motor z "greenlina", který má pět rychlostí a výkonově se tahle šestnáctka řadí mezi horší průměr, spotřeba na diesel taky žádný zázrak. PSA nabízí 1,6 hdi šestirychlostní s výšším výkonem a stejnou spotřebou za podobný nebo levnější peníze.. a nejenom PSA, mohl bych pokračovat.. jinak s "trvanlivostí" téhle škodovky to taky nebude žádný terno, kolikrát jsem jel s taxikářem v novém superbu, který neměl najeto ani sto tisíc a auto bylo vybydlený, což se třeba o passatech říct nedá, jsou daleko líp zpracovaný a dneska už skoro za stejný prachy.. :no:
sorry, ale neměj naivní představy o významu škodovky, s čím bys ji chtěl jako porovnávat, s mercedesem :-) ??? Stačí si uvědomit jaké pořadí škodovka má v hierarchii značek koncernu VW, je na posledním místě společně se seatem, a to je fakt. Srovnání s peugeotem nebo citroenem je v tohmle případě Ok ;-)
Xawiere jsi další chudák, který má vymytou hlavu propagandou od VW, neber Škodovku za polobohy :-)
Souhlasím s tebou bobo90 ;)
Vždyť je to pouze Škoda peněz!
Tak pravda, že ta 1,6 TDI je slabá - jel jsem s ní v Passatu ... ale dá se ... Pětikvalt podle mě není nic na škodu, jezdil jsem Passátem se slabým 2,0 TDI s pětikvaltem a rád na něj vzpomínám ... ta nová mánie s 6-kvalty mi nějak moc není jasná, pokud si motor s 5-kvaltem rozumí, což je třeba i případ TSI 1,2 63kW v golfu ....
Za 550 (presneji za 544 900,-) mas motor 1,4 TSI, zadny 1,6.
A k tomuto motoru je dodavana 6ti stupnova prevodovka.
Napriklad Peugeot 508 zacina na 569 000,- a ze by za tu cenu trhal asfalt se rict neda...
jen upřesním, že ta 508 stojí dle oficiálního ceníku s dieselem 1,6 hdi, 485 tis.vč., a motor je silnější než u škodovky 1,6 tdi cr, ale je to taky jenom 5kvalt..
Opel Insignia od 469900. Jo, ja vim, 1,6 85 kW. Jo, 12 sekund zrychleni do 100. Jo, min mista vzadu. Jo, mensi kufr. Ale 80 tis. rozdil (dokonce i 95 tis. pri vyuziti slevy), 15 tis. na benzin a prodlouzena o 4 roky zaruka (Opel Assistance).
To není jen o tom co píšeš... Když bys po x tisících km v Superbu sedl do Insignie,tak až pak se ti otevřou oči a začneš objevovat stovky větších,či menších nedokonalostí a nedomyšleností inženýrů z Russelsheimu ;-) Věř mi,nar ozdíl od jiných teoretiků tady mluvím z vlastní zkušenosti.
Já se tedy projel jak v Supu, tak v Insignii a bylo to přesně naopak - spousta drobných nedomyšleností mě štvala ve Škodovce. Namátkou nepovedené ovládání tempomatu nebo zadní dveře u kombi, které se vyklápí velmi nízko a elektricky navíc pomalu. A sedačky v Supu taky nic moc ;-\
Tím neříkám, že těžká Insignia s motorem 1.6 bude nějaká hitparáda...
Když vynechám drobné nedostatky typu ovlání blinkrů, paměť palubního počítače,která na rozdíl od škody po vytažení klíčku ze zapalování neukazuje poslední navolené údaje atd. tak co říkáš na řízení??? Podle mě absolutní katastrofa, která nemá mezi dnešní automobilovou konstrukcí obdoby. Tím jak je brutálně přeposilované je až nebezpečné... Jako kdybych otáčel kolem u jízdního kola. A to v jakékoli rychlosti... Nikdy jsem nevěděl,co to auto udělá,když se pokusím zatočit...
To už se mi lépe jezdí v Peugeotu 508, ale ani ten nedosahuje v celkové vyváženosti kvalit Superbu, nebo Passatu...
A s tím řízením to myslíš Superb nebo Insignii? Ani u jednoho mi řízení nepřišlo nijak zvláštní vzhledem ke kategorii auta, u obou bylo poměrně přesné a "tupé". Účinek posilovače je jedna věc, ale nějaké informace o trakci / přilnavosti předních kol nedostaneš ani ve Škodovce, ani v Opelu.
Nicméně o nějaké vyváženosti kvalit bych se u Superbu moc mluvit neodvažoval. U Passatu dejme tomu, ale tam je už zase hodně znát věk, facelift sem nebo tam. Insignii ve srovnatelné specifikaci bych dal přednost před kterýmkoliv z nich.
No to také nejlépe vystihuje tvůj garážový zatemnělý obzor. Ty jsi z těch mistrů, co BY si hlavně nekoupili Volkswagen a koupili BY si pokud možno něco z Francie nebo... Insignii. Jen garážové platonické plácání. Bychaři si ovšem honí výfuky jinde... 8-s:no:
Já ovšem jedno auto přesně téhle třídy v garáži MÁM a ostatně je to už třetí téhle kategorie po sobě. Takže "bychaření" si nech, až se budeme bavit o Ferrari, soudruhu vwrátný. A jestli si ty honíš výfuk nebo něco jiného před oltáříkem se znakem VW, to je mi fakt jedno.
Taky nezapomeňte na mondeo. Jinak ta záruka u opelu je luxusní. Přivezou auto kam chcete vezmou vaše paráda a servisní prohlídky taky za pusu. Zkušenosti s Insignií OPC.
Opravdu špičková, jedinečná nabídka. Přihodit to chce ovšem třicet táců za kombi a rázem se z tebe stává střední mainstreamová elita Evropy, a to doslova.
Totiž, co vynáší Superba nad běžnou mainstreamovou střední produkci, no především příslušnost k tomu nejlepšímu (VW), dále pak skutečnost, že Superb je vskutku pojatý jako výkladní skříň automobilky a v neposlední míře prvotřídní design (combi).
Je to neuvěřitelné, ale dnešní silniční stav je takový, že shora zmiňovaná insignia má image takříkajíc... nehmatný. To Superb, je zdejší společenská třídní ikona, ideální produkt pro rozumného člověka, který chce špičkovou techniku, kvalitu a image.
Jinak, když jen trochu (koncernově) odbočím, pak jsem dnes jel pár kilometrů za tímhle kombíkem - [odkaz] a musel jsem konstatovat, že ten Apoštol dodnes všem (všem) dokonale vytírá zraky. Passat je stále nejkrásnějším kombi své třídy. No jen si porovnej tohle - [odkaz] s tímhle - [odkaz] ... 8-s >:D