Prečo prišiel facelift? Cruze vyzeral dobre už predtým. Maska je pekná decentná, ale interiér... Páčil sa mi viac pred Faceliftom. Bolo tam síce veľa tlačidiel, ale aj tak sa mi páčil viac. ;-)
Ano, krome skutecnych plastu je v interieru jeste i latka a kuze, coz se jako "neskutecne" plasty oznacit asi da :-)
Pozink samozrejme ma, tohle tve klise uz snad potri do zlateho fondu jako "tezka Astra", ostatne staci se podivat na forum, kde o rzi najdes zminku max u vyfuku, coz je vseobecny nesvar.
Motory to je uz jina, konecne prichazi podle me prodejni vrchol nabidky a to je 1,7 diesel a 1,4T, vse bylo nicmene jen a jen politicke rozhodnuti neohrozit Opel, ty motory maji davno a jezdi dobre.
A ano, lowend to je, nehraje si na nic lepsiho, "ber nebo nech byt"
Co já vím, tak pozink Chevrolety nemají, mají jen jakýsi ochraný nátěr pod svrchní barvou.
A v interiéru kůže? Spíš bych to viděl na koženku (tedy plast), viz nedávný článek zde na auto.cz.;-)
Co je to "podprůměrný" motor? Jen proto, že nemá turbíčko a že ho nemusím měnit každých 50 tis. km jako u "sh.itwagenu"?
"Ochranný" se píše se dvěmi "n", jossajelito.
Ne, nešlápl, neměj obavy. Toto skutečně neřeším. Nemusím mít supermegagigateramainstream, já mám auto, který se mi líbí a co si myslí ostatní je mi jedno. Reagoval jsem na nesmyslnou poznámku o "podprůměrných" motorech.
Dokážu představit napsat "motory starší konstrukce", to beru, ale to neznamená podprůměrné, to je rozdíl. Na jeho nedostatky se najdou pozitiva, jen je to něco, co nechcete slyšet.
Ak sa dobre pamatam tak Chrudos ma 150k 2.0L diesel, s 5MT. Kazdopadne uz asi rok sa Cruze predava s 163k 2.L dieslom a 6MT, a ten je trochu ina kava... z 0 na 100 za 8.5s, takze jedina Skodovka co ho dorovna je Oktavia RS...
Trosku poupravim - ja mam 1,8 benzin 143 koni, ale nehadal bys to, je to potreba vytocit, pak teda jede jak pila :-) A 2,0 VDCi 163k se prodava uz vice jak rok moznadva, tzn koupit si jej muzes uz ted
No, však já ten motor mám taky v modelovém roku 2010. Je to benzínová atmosféra, takže nemá problém s otáčkama. Navíc při vytočení má super zvuk, tedy aspoň mě se moc líbí.
Letos sice přijde 1.4T z Astry i do Cruze, ale podle mě ta atmosféra k tomuto autu prostě sedí.
Když jsem auto vybíral, nabízel mi prodejce i Astru za podobnou cenu (horší výbava, ale ta by mi tak nevadila).
Jenže ta Astra mě tak neoslovila, nesedla mi jako Cruze. Přiznám se, že z Cruze jsem byl nadšen a jsem stále - je to prostě volba srdce.
Nemyslím si, že by pro Chevrolet, který prodává V6-ky a V8-čky ročně po desetitisících, byl problém dát do Cruze silnější motor. Jenže toto auto od začátku není stavěné na rozmanitě příplatkové skládání výbav, 20 různých motorizací atp. Prostě několik motorů, několik stupňů výbav a vyrábět ve stotisícových sériích co nejlevněji. Pro evropské zákazníky je v rámci koncernu prvotní Opel a jeho nabídka. Proč by měl to samé dělat Chevrolet a konkurovat si druhé značce? Kolik by se jich prodalo s třílitrem? Já teda bych ho bral, ale jestli by prodeje dělaly 1 % objemu, tak to asi mají spočítané, že to není významná skupina. Navíc asi 3.6-ka víc sluší Camaru, které je za svou cenu nádherný kus káry.
Chevrolet je celosvětovou globální značkou a individualizaci přenechává koncernovým dcerám. Prostě tak to chce vedení GM, tak to je a nemyslím, že je to těžké pochopit.
Ale copak? Máš doma Golf Mínus s 1.2 krip*íkem nebo je momentálně v servisu na výměně řetězu po úctyhodných 15 tis. najetých km, tak si léčíš komplex? >:-[]
Zde se probira podpruměrna motorizace v lowendovem voze. Až bude řeč o vyspěle technice ve vozech ktere patři na špičku segmentu pak se mužeš přijit vyvztekat.
jj, kozenka, ostatne co cekat v teto tride a cenove hladine - ja osobne ji nemam, kuzu bych nechtel obecne. Nicmene na svezeni a prevazeni je to auto bez chyby, jednoduche, tzn nekazi se, zarovne dostatecne vybavene a komfortni pro vsechno, co od bezneho auta ocekavas, ja bych (az na motor) nemenil
A není to jedno, jak se tomu nadává? :*) Není důležitější, že po 10 letech bez garaže nemá auto ani zrnko rzi, což by mu např. stejně staré Mondeo mohlo jen závidět? Fakt je ten, že i když od šutru oprýskne lak až pod bílou základovku, rez tam nevykvete, tak co Ti na tom tak vadí? ;-\
tahat do tejto diskusie kalos je scestne, podobne by to vyzeralo ked by v diskusii o skode vytiahol feliciu :-! . Zarucne podmienky vacsiny autobmobiliek vylucuju povrchovu koroziu, riesi sa len totalne prehnitie. Faktom je, ze cast importerov sa k tomu postavi ferovo a "poskodene" miesto na vlastne naklady da prelestit, pripadne prelakovat
Počkej jak budeš zase držkovat, až sem někdo hodí odkaz na forum, kde se řeší problemy s vozidly VW. Každá automobilka má problemy, ty vidíš jen ty, které se ti hodí..
tak to si na velkom omyle... Cruze ma odzaciatku obojstranny pozink. Ze sa to v Europe vsade neudava je koli Opelu.. Alebo si myslis, ze EU verzia bude horsia ako Indicka, u ktorej sa udava ze obojstranny pozink ma, a ktora je vyrabana v tej istej fabrike? Tvoja zaslepenost nepozna hranic...
hele uprimne ne*er >:-[] Nedavej sem Kalos, ktery je 10 let stary, bavime se o cruzu ne? Ostatne ja ti to psal uz nahore, nic krome vyfuku tam proste nenajdes (vim to, fora se hojne ucastnim) - takze pro tebe jeste jednou jako majitel vozidla s dostatecnymi zkusenostmi svymi i ostatnich majitelu - cruze ma pozink a po 4 letech nerezavi, smir se s tim, nic s tim nenadelas
Asi jako u jednoho z mala aut jsem rad, ze mam verzi pred f/l - zaprve se faceliftem nemeni tvar svetel, ktery dela z vyrazu nejvic, zadruhe ten prostor okolo mlhovek je vertikalni a jeste zaobleny, coz se k autu vubec nehodi, no pockam nazivo, nicmene neni duvod cekat na f/l, nic se nemeni.
Zato jsem zvedavy na 1,4T verzi, tesim se na osobni srovnani s 1,8
srovnej s Astrou a její 1,4 T a 1,8 - to napoví. A zbytečnost to není, vnějšek budu hodnotit až naživo, interiér taky, ale už podle fotek to bude pokrok, těším se na combi, je v zaměřovači ;-):yes:
tak tam už je jen jedna továrna a tou je chevy, ostatní jsou soukromé týmy ...
navíc záleží na parametrech tratě, ne všude je bmw out
ale pořád to ještě jde, je to benzín, ale když na prvních místech byli(y) ropáci, snad jsou ty časy fuč ;-):yes:
Je to trochu nuda, keď je tam len jeden továrenský tím... Človek už pomaly nemá komu fandiť... Naštastie sa to čoskoro zmení, prichádza nová Honda Civic. :yes:
Tovární týmy mají před soukromou konkurencí vždy velký náskok. Stačí se podívat do rallyového šampionátu IRC, kde Škoda Motorsport jako jedinný tovární tým válcuje konkurenci. Nebo do MMČR v rally. Kopecký jede továrnu, Kresta má soukromý tým. Jedou se stejným autem a Kopecký prakticky nemá konkurenci a neřekl bych, že je to tím, že je Kresta pomalej.
Jinak je to možná i tím, že Cruze je ve WTCC nejmodernější auto
Me se cruze libil pred faceliftem a po faceliftu se mi libi jeste vic. Ten tvar plastu kolem mlhovek krasne kopiruje zakriveni vnejsich rohu svetlometu a dava to auto dynamictejsi vyraz, takze minimalne hatchbacku to prospelo. Iterier je mimoradne pohledny, jak je to se zpracovanim nevim. Kazdopadne krasne auto, ostatne jako vsechny korejske chevrolety.
....proč měnit něco co je dobré nebo přímo supr,....snad proto, to udělat ještě lepší,...v tomto případě se to rozhodně NEPOVEDLO :no::no::no: ,
kdo chtěl tento model, bude si hold muset pospíšit, ...že by to byl účel >:D >:D >:D
páči a Cruze sa mi vždy páčil, teraz to nehovorím o motoroch a som starý Oplista. Inak v reklame krásna výslovnosť japončiny, mne môžete veriť. Chlap vyrastal vo východnom Tokiu.
preco preboha davaju v poslednej dobe na auta tie ohavne velke hmlovky, a este ich aj olemuvavaju diodami a podobnymi sragorami. vyzera to podla mna strasne.