Nepoznas naseho Adu? Renault je u neho synonymum nekvality, slendrianstva, skratka vsetkeho zleho a VW Group je zase nekonecny symbol kvality co bude jazdit najmenej 100 rokov. TDI-PD patri zase do motorovej siene slavy, hlavne kvoli vysokemu kompresnemu pomeru, absolutne nepocutelnemu chodu, sirokemu rozsahu vyuzitelnych otacok a spotrebe 1L na 100km.
nejsem fanouškem VW Group ale staré 1.9TDI-PD je skutečně svým způsobem legendární motor...ačkoli své vrtochy měl...tak při správné údržbě vydržel skutečně 100 let...u mých rodičů jeden jezdí: má nalétáno 465 tisíc a pořád žere na deci stejně jako když byl v roce 2004 nový... ;-):yes:
pro fleet, autodopravu a taxikáře dokonalý motor: vydrží všecko, nízká spotřeba a provozní náklady... :yes: ještě s SDI...ten už opravdu vydrží věčnost...ale zase nejede...narozdíl od PD, bohužel asi poslední skutečně výborně spolehlivý motor od VW
Ale auto zvonka pôsobí veľmi sympaticky. SUV-čková svetlá výška v kombinácii s robustnou prednou maskou..neni to úplne márne. Zadok je však bez nápadu a celé to klincuje interiér z pred vojny. Ako sa im podarilo docieliť, že plasty vyzerajú ešte horšie než v priore a kaline? Rusi zvyknú dolaďovať za pochodu ale priviezť toto na salón do nemecka- :no:
Btw len sa mi to zdá, alebo je článok písaný s len ťažko zakrývaným pohŕdaním? Nech už sú autorove sympatie či antipatie k jednotlivým značkám akékoľvek, mal by nabudúce zvoliť vecnejší tón. A časť kritiky potom zdravým a konštruktívnym spôsobom presmerovať do (pr) článkov o koncerne VW.
každé auto je konstruováno s ohledem na trh kde se má primárně prodávat...prodeje v rusku ukazují že se trefit do vkusu tamních zákazníků zjevně povedlo...zda se uchytí v německu a ve zbytku evropy se teprve uvidí...naneštěstí pro ladu tady je dacie...která vyrábí modernější a levnější automobily...takže zájemci o nenáročný a levný vůz asi radši koupí rumuna než rusa...
vím moc dobře kde je Leipzig...mám to z baráku necelých 150 km ;-) a to kde je vystaveny je vcelku jedno když páteř jeho prodejů je v Rusku...němec si ho stejně nekoupí i kdyby ho vystavovali v Unter den Linden...takže asi tak... >:D
že to tu chtěj prodávat je jisté...zda-li však nějaké prodají to už je však jiná otázka >:D nějaký ten východní Helmut či Florián by si to koupit mohl...ale bude to stejná kusovka asi jako Lotus...z trošku jiných důvodů nutno dodat... >:D
Právě ke značce Lada necítím ani sympatie, ani antipatie. Já v článku vidím pouze konstruktivní kritiku. Interiér opravdu působí až moc lacině, plasty jsou jak z 20 let starých aut, schránka před spolujezdcem se normálně zavřít nedala. A jestli nasadí opravdu cenu 8.000 eur, jak mi zástupci značky tvrdili, tak oproti zmíněnému Sanderu je to přece jen vysoká cenovka.
"Zástupci značky v současnosti hovoří o částce 8.000 eur, což je v přepočtu asi 206 tisíc korun. Taková Dacia Sandero v základní verzi je ale u našich západních sousedů nabízena od 6.790 eur."
"Zavazadlový prostor má objem 480 litrů, jeho dno je plastové. Na druhou stranu takový Renault Thalia má zavazadelník velký 506 litrů."
To nie je konštruktívna kritika, to je úmyselné hľadanie negatív.V každej disciplíne sa nájde konkurent, ktorý bude lepší. Najmä keď to nebude stále ten istý konkurent.
je to podobný jako kdysi žigul: vzít fiat a udělat z něj horší, ošklivější a dražší auto přizpůsobené pro východní trh... >:D Ruská produkce se za ta léta moc nezměnila...nedokážu si představit argument který by vedl středoevropana ke koupi něčeho takového...když tu má na výběr thalii a sandero....tohle je ještě tak o dalších 10 let pozadu...
Vystavuju to kvoli identifikacii. Ked budes v Rusku, aby si vedel, ze je to auto "made in Russia".
Rusi vedia akurat kseftovat s nerastnymi surovinamy, vyrabat vodku, zbrane a miesat sa do svetovej politiky!
Ešte keby si vedel, čo bľaboceš. Včera sme sa striasli socializmu dnes už si vyspelý demokrat na svetovej úrovni s patentom na rozum...
Drž sa pri zemi.
Lada je určitě auto na svém místě, ale právě jen pro ten ruský trh a jemu podobné, to není žádné vysmívání. Stačí se podívat na její prodeje na jednotlivých trzích. Navíc s cenou, která je v článku uvedena jako pravděpodobná jsou téměř bez šance na nějaký úspěch.
Pokud někde v diskuzi narazím na tvůj příspěvek, většinou se víceméně ztotožňuji, ale s tím, že jsme se střásli socialismu rozhodně nesouhlasím...toho v duších a myslích rozhodně ne.
To by bolo na dlhšiu diskusiu, nehovorím, že s tebou celkom nesúhlasím...
V intenciách, ktoré píšeš, je Lada práve taká - určená pre špecifické trhy, na tých vyspelejších nemá šancu.
Príspevok JaMMa je len výsmechom ničím iným. Píše o Rusoch nie o aute.
"Klaudius Ladus Magnus", pises tu aj o tvojich znalostiach ruskych realii. Vedz teda, ze to auto zo "Sojuz něrušimyj ..." je otrasne. Co myslis, bude na neho poradovnik?
I těch 6 000 Eur za které se to v základní verzi prodává v Rusku se mi jeví jako přemrštěná cena. Docela by mě zajímalo nakolik se Ladě vůbec vyplatí udržovat si v Evropě servisní sít´.
Všetci sú tu zrazu akí múdri, vyspelí a skúsení...
Skôr si, vážení, niečo prečítajte o súčasnej ruskej realite, o tom, aký je tam život a podmienky pre prácu, a potom skúste breptať.
Posmievať sa je najľahšie, ale bez výnimky je to aj ten najhlúpejší prejav hodný úbožiaka.
Chlape, tady přece nejde o to, že to je ten nejlouendovější louend, ale o cenovku, kterou dle článku zástupci lady naznačili. Za 200K dostaneš logana i s něčím navíc, plus servisní síť a relativně slušnou techniku od Rendlíka. Realita v Rusku může být západnímu kupci celkem u zadele.
To jako přijde potencionální kupec do salonu a tam ho bude bude prodejce s pláčem přesvědčovat: "Pane, prosím vás, kupte si to! V Rusku je bída a my vaše děngy fakt potřebujeme. Stojí to sice tak o 60 tisích víc než odpovídá realitě, ale v Rusku je ta realita prostě jiná..." ??? >:-[]
Kde vidíš, že píšem o cenovke? Ako vieš, že za spomínanú cenu to Rusi nedokážu predávať? Možno podľa svojho zvyku pre Západ do toho dajú najsilnejší motor a maximálnu výbavu.
Áno, v Rusku je realita proste iná - nechceš, nekúp, ale smiať sa je hlúpe. Vzhľadom na podmienky je umenie uviesť na trh nové auto vôbec. Na nedávne časy, keď bola vrcholom Š105/120 a Favorit, sme už akosi pozabudli, že... Autá, ktoré vo svetovom meradle za veľa nestáli, ale tej ľudskej práce a úsilia, čo sa za nimi skrývalo...
Za každým autem je spousta lidské práce a podle toho, kolik té práce (a jak kvalitní) je do toho vloženo, to auto pak potom vypadá. Na této Ladě je možná hodně fyzické práce, ale na vývojovém oddělení se evidentně příliš nezapotili a nákupčí materiálů to asi voj*bali úplně...
Jistě, v Rusku to bude asi celkem fáro, v Německu je - nedá se svítit - pro smích...
Jinak nechápu tu mentalitu, se kterou na výstavu přivezou kousek, kterému nefunguje ani zámek přihrádky. A pamatuji si - může to být tak 10 nebo 12 let zpátky, když jsme na autosalonu v Brně obhlíželi novinku 211x - více než centimetrové spáry - vypadalo to, jako by to přitáhli z vrakoviště. Felicia proti tomu tenkrát vypadala jako auto z jiného světa... 8-s
Tak potom by si nepochopil ani Škodu a vlastnú českú mentalitu, keď vystavovala na svetových výstavách a snažila sa preraziť na vyspelých trhoch...
Robili sme presne to samé.
Mimochodom, potvrdzuješ presne to, čo som už písal - absolútnu neznalosť ruských pomerov.
Co to sakra je? ze předu to je podobný Rapidu a zezadu je to Thalia :-/ ne že bych měl něco proti těmhle autům, ale tohle by měli rozdávat zadarmo >:D ten interier je docela nabušenej a z venku je to taky palba xD
Keď človek potrebuje auto na premiestňovanie ktoré vydrží večnosť a má nenáročnú údržbu tak prečo nie ? Takí ľudia sa nepozerajú na to ako to auto vyzerá , ale ako im bude slúiť ;-) Aj tak si myslím že motor 1.6 so skoro 100 konmi a veľkou tuhou karoseriu je lepšia voľba ako si kupiť z autobazaru za prehnanú cenu nejakú kravinu
ukázky pokroku této světové velmoci.
Bída a zoufalost, kam se podíváš. Ruskej národ je slušně řečeno tolerantní a vezme tím za vděk, co jiného mu zbývá. Ale prezentovat se s tím ve vyspělý Evropě, tomu říkám troufalost.
Připomíná mi to dobu donekonečna fejsliftovanýho (a čím dál víc domrvovanýho) žigula.
Rusáci nemaj oko na elementární estetiku, snahu udělat něco pořádnýho a hlavně evidentně nemaj sílu a prachy na vývoj.
e: Ještě si lze tohle představit na autosalonu v roce 1992, ale po dvaceti letech? >:-[]:no:
Ale Klaudie, my víme, že máš silné sociální cítění, takovej místní Jánošík, ale tohle prostě "nevokecáš". Je úplně jedno, jak je Evropa vyspělá nebo jak jsme na tom my, Rusko je zkrátka pozadu. Myslím tím samozřejmě životní úroveň běžných lidí, v čem žijou a jezděj. Nejhorší je, jak píše Bruce níže, kolik se investuje do zbrojení atp. a přitom normální slušnej občan žije v bídě a přesvědčení, že putin je jejich spása a jak dobře to s nima myslí. no nic..
Pletieš hrušky s kolečkami. Máš to trochu domiešané, nemá cenu sa o tom ďalej baviť. Je zaujímavé, koľko sa tu objavilo nových diskutérov a už do každého vidia a všetko vedia...
Tady také spousta občanů žije v iluzi, takhle je to na světě všude. A řekl bych, že průměrný Rus je mnohem vzdělanější, než průměrný Čech. Ale to jen tak na okraj k těm, kteří se tady považují za vyspělé. Dvacet let nějakého demokratického vývoje, nikoho neopravňuje k vyvyšování. Mentalitou máme mnohem blíž k Rusku, než k Německu. Ano, to auto se opravdu hodí jen pro Rusko a podobné trhy !
Chlapi, asi jsem se blbě vyjádřil, nebo se vzájemně nechápeme. Jsem ten poslední, kdo by se nad někoho vyvyšoval - takhle to vůbec nebylo myšleno, jen jsem konstatoval jejich tech. pokrok. To přece nesouvisí se vzdělaností rusů nebo belgičanů proboha.
To je fakt, prachy nemají a proto poslední časy intenzivně vyvýjejí nová armádní letadla, modernizují rakety a námořnictvo, Moskva patří mezi nejdražší města světa, "kolonizují" svými penězi Evropu a USA, zavřením plynu a ropy do světa by přidělali vrásky 400 000 000 lidí i když by neměli z toho finanční efekt, ale .... Tahle Lada stačí těm co bydlí v městech od 3 000 do 7 000 000 000 obyvatel. >:D
Tohle je prostě auto do Ruska. Pravděpodobně na to bude připravené i mechanicky. Nechápu co se tady nad tím podivujete. Stejně byste se mohli pozastavovat nad tím, co a za kolik se prodává v Africe, nebo Jižní Americe. ;-\
pro Rusa a jejich šossé naprosto ideální jednoduché auto. Opraví ho Kolja i Marusja v kůlně. Proč Niva stále sjiždí z montážní linky? Právě proto. Jestli se Lady prodá v zádní Evropě 10 000 ks, tak to bude super ;-)
Toto auto bolo postavené pre rusa, ktorí chce lacné auto do ktorého môže vložiť 6 vriec zemiakov a vedieť si ho opraviť pri diaľnici ... Je mu jedno že to nemá bočné Airbagy či zadné opierky hlavy . Pre neho je to len premiestnovadlo z bodu A do bodu B . :-) Lade je tiež jedno aké bude mať predaje v EU , to auto bolo od začiatku robené pre domáci trh ! :-!