Mezi velkými sportovně užitkovými vozidly vyrostl Volkswagenu Touareg velký konkurent v podobě nového Mercedesu třídy M. Terénním pickupům dominovala japonská Toyota Hilux.
Bereš to sportovně. To se mi líbí. Je možné, že nová X5 zaválí, je možné že ne. Na "sportovnost" se u SUV moc hrát nedá. Proto má v této třídě Mercedes dobrou šanci zaválet. A tím to neskončí............ :yes:
koukám že se nové ML chytá velmi dobře, konkurenty Q7 a X5 nechává daleko za sebou a útočí na dosud neohroženého Touarega...velmi dobře MB, sice jsem se nepovozil ale jistě nebudu lhát když řeknu že se MB povedlo postavit povedené a hlavně krásné SUV..narozdíl od obludného Q7 například
to auto má něco do sebe...i když ta zadní část je prostě...divná(nikoli šklivá)...nemohu si pomoct... ;-)ale člověk si zvykne stejně jako si zvykne na zadek nového focusu...
Nedávno jsem dal auto do servisu a ML jsem tam okukoval. Vůbec není otřesné a ani ošklivé.
Na druhou stranu, 3 německé značky nemusí řešit problém Ssangyongu - Actyon je SUC a je otřesný, X6 je také otřesné, také SUC a prodává se jako housky na krámě.
Víš co, já bych neoznačil ani jedno za ošklivý vůz (koneckonců, to bych celkově moc aut neoznačil). GL je pojato offroadověji, Q7 dynamičtěji a ne tak krabicovatě (ne že by GL byla nějaká krabice, ale přeci jen ty hrany k tomu trochu svádí, podle mě). Já bych se přiklonil nakonec asi ke Q7 (ale fakt jen o kousek), protože styl Audi mi celkově sedí a našel bych si tam asi o něco víc líbivějších prvků než u GL. SUVčkám ale celkově moc neholduji a když už, tak spíš se mi líbi ta menší, než takováto obrovská. Chápu, proč se někomu líbí víc GL, stejně tak proč se někomu líbí víc Q7, takže já bych to v tomto případě moc nepolarizoval. Každopádně, kdybych si chtěl vybírat 5m vůz u Audi, nebo MB, tak bych (jelikož jsem 100% bychař zatím) se zajímal o A8, S-klasse (v případě meďáku ale spíš o CL, které se mi velmi líbí a mrzí mě, že Audi neplánuje v blízké době přijít s A9kou).
nejsem příznivcem koncernových značek, takže můj výběr u audiny je passé... ;-) každopádně zatím mohu mít klidný spánek...ani na mercedes ani na audi nemám >:D
GL i Q7 jsou poměrně obludné krabice. Člověk by řekl, že si jej pořídí bohatý člověk s velkou rodinnou (rozuměj 3+ dětí), ale většinou, když je potkám vezou tyto krabice 1 - 2 lidi. Možná některým jde o velikost no....
no tak člověk co si koupí takové auto tak jich má doma víc obvykle...takže ostatní členy se vozí ve svých vozech... ;-) běžná mladá rodina se 3 dětmi těžko bude mít na Q7 nebo GL...ty si pořídí chevy orlando a jsou rádi...případně Grand C-Max
Q7 je ošklivá obluda a GL je krásná obluda - a to je rozdíl ............... Tupých blondýn jsem v GL viděl málo, 2 ze 3 Q7 řídí blondýny, zbytek Q7 je řízen metrosexuály a 5% menšinou.
Podle tebe krásná a ošklivá, já bych ani jedno neoznačil za krásné, ale ani neříkám, že při pohledu na Q7 nebo GL se chytám za hlavu a křičím "moje oči, moje oči!". Každému ať se líbí, co se mu líbí. K té druhé části - do této diskuse se fakt pouštět nejdu. Mně vlastně šlo jen o to, že často čtu, že Q7 je konkurent pro X5 a ML, s čímž nesouhlasím, protože Q7 je podle mě konkurent pro GL, Audi pro X5 a ML konkurenta (zatím) nemá, a proto jsem zde napsal svůj názor.
Co je tam z tej minulej generacie ML ? Motor ??? Prevodovka ??? Asi sotva. GC je civilizovany offroad, ktory si poradi aj z tym najtazsim terenom. O ML sa to uz povedat neda.
The 2012 Jeep Grand Cherokee shares a platform with the 2012 Mercedes-Benz M-Class, and reviewers say it shows. Myslim ze to hovori za vsetko.ML som netestoval, GC jazdim denne do prace.
A ty nejakeho mas? Podel se o zkusenosti.
V 2007 jsem si poridil novy RRS, auto super, ale k me smule v te dobe zrovna skoncil predchozi importer a veskera podpora znacky v Cesku sla na nekolik let do kopru. Jediny fungujici servis byl v te
dobe ve Zline, i tak napr. na dodani noveho sroubu kladky rezervy jsem cekal 3 mesice. Posledni dva roky se tu postupne znacka zacina znovu prosazovat, ale jak pise kolega, servis a sluzby jsou ve srovnani s konkurenci stale jeste o level nize. Snad se to zlepsi casem...
Ano, to je nevýhoda, která je ale způsobena právě tím, že je jich málo, to je pak začarovaný kruh... To by se musel změnit přístup zákazníků, kdy by si auto nekupovali podle servisu, ale podle auta samotného, pak by byl i servis. V těchto společenských náladách mají šanci jen zavedené značky a (nejen) LR si může dělat auta jaká chce.
Ale pod rakouským importérem je to sto a jedna, ne? Ještě za českého importéra jsem četl různé příběhy, které až naháněly hrůzu. Je určitě dobře, že taková značka získala adekvátního importéra.