Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Takto vypadá nejdražší auto světa: Ferrari 250 GTO za 728 mil. Kč

Ferrari 250 GTO je opět nejdražším autem na světě. Tentokrát se jedná o exemplář z roku 1962 připravený původně pro Stirlinga Mosse.
Zpět na článek
4. 6. 2012 12:34
4. 6. 2012 14:40
4. 6. 2012 19:46
4. 6. 2012 20:18
4. 6. 2012 16:41
4. 6. 2012 11:17
Je to klenot, o tom žádná..
přesto se ale neubráním dojmu, že když se utrácí stovky milionů za auta a miliardy za obrazy a přitom spousta lidí pracuje za pár dolarů na den, je na tomto světě něco špatně. Netvrdím, že by majitel měl své jmění darovat na charitu (sám se řídím heslem "voják se stará, voják má"), ale určitě by se našlo rozumnější využití.. Už vidím ty reakce, že jsem závistivec a že každý si může se svými penězi nakládát dle svého uvážení. Jo, s tím souhlasím, ať si úspěšný člověk koupí BMW, Lambo, nebo třeba i Veyrona, to za ty peníze asi stojí.. ale skoro 3/4 miliardy za stacionární ozdobu do garáže (ač tedy překrásnou), to už poukazuje na zvrácenost tohoto světa..
Rozbalit vlákno
14
4. 6. 2012 11:29
Re: Je to klenot, o tom žádná..
Máš pravdu. Ale stejně je pravda, že když dá nějaký šejk 3/4 miliardy za tohle auto, tak z něj bude mít nakonec stejnou radost jako průměrný český občan když koupí Fabii HTP. Peníze nejsou všechno, nezávidím. ;-)
Avatar - Renton
4. 6. 2012 11:33
Re: Je to klenot, o tom žádná..
Az na to, ze toto Ferrari je investicia. Podobne ako drahe obrazy. Pochybujem, ze majitel sa na tom bude vozit do prace. Mozno to sem tam vyvetra na zraze veteranov >:D A o par rokov preda so ziskom
4. 6. 2012 11:37
Re: Je to klenot, o tom žádná..
Samozřejmě že je to investice, to tady nikdo nevyvrací ;-)
4. 6. 2012 11:44
Re: Je to klenot, o tom žádná..
No ale zvláštní typ investice.. protože předpokládá, že se v budoucnu najde člověk, který za to auto bude ochotný dát ještě víc. A ten člověk bude předpokládat to samé. A ten další zase to samé...protože jak pravíš, nikdo si to auto nekoupí na vození se do práce, vždy jako investici s vidinou zisku v budoucnu. Je možné, aby to takhle ale šlo donekonečna? Asi těžko.. teď je otázka, kdo bude ten poslední, co vydělá.. a kdo ten, kdo prodělá..třeba už je to tento majitel.. nehledě na to, že se časem můžeme dostat do takové situace, kdy se ukáže pravá cena těchto věcí..A až budou lidi po sobě na ulici střilet a nebude co jíst, tak takové auto, obraz či diamant ještě rád vymění za zbraně a vodu >:D
Avatar - Pekelná Micinka
4. 6. 2012 11:44
Re: Je to klenot, o tom žádná..
No investice... v článku je uvedeno, že někdo ho koupil za 8,5 mil a následně bylo prodáno za 3,5 mil. dolarů. Takže ono to s tou jistotou uložených peněz také nebude tak žhavé.
4. 6. 2012 11:49
Re: Je to klenot, o tom žádná..
:yes:
4. 6. 2012 12:41
Re: Je to klenot, o tom žádná..
V r. 1996 prodáno za 3,5 a cca před deseti lety prodáno za 8,5 - čtěte pořádně, vývar byl pět miliónů :-)
Avatar - Pekelná Micinka
4. 6. 2012 12:58
Re: Je to klenot, o tom žádná..
Pravda, špatně jsem četl. :yes: ;-\ Nicméně, že auto není úplně rozumná investice, to si myslím nadále, přesně jak píše vondry87, neustále to růst nebude. Já si myslím, že jednou se to dostane do ruky někomu, kdo zkrachuje a bude to muset prodat pod pořizovací cenou.
4. 6. 2012 13:43
Re: Je to klenot, o tom žádná..
Já si také myslím, že zrovna tenhle kousek je dost nadhodnocen. Co se týče jeho historie, není bůhvíjak úchvatná (škoda toho Stirlinga, že si s ním nezazávodil). Navíc i barva není zrovna popůlární (i když je alespoň originální). On celý trh s veterány, respektive se starými Ferrari, je poslední dobou tak nějak zdeformován vysokou poptávkou, kdy se tato auta prodávají klidně i dvakrát dráž.
Přes 700 milionů za auto je už opravdu moc (ve skutečnosti těch 35 milionů USD bude pravděpodobně i včetně aukčních poplatků, které nebývají zrovna nízké), pochybuji, že za nějakých 10 let by majitel dostal stejnou částku (započteme-li inflaci, náklady na servis, pojištění, parkování atd.).
4. 6. 2012 14:40
Re: Je to klenot, o tom žádná..
A i kdyby za to dostal za 10 let "stejnou" částku, tak co je to potom za investici?
4. 6. 2012 16:49
Re: Je to klenot, o tom žádná..
Podle me porad bude dost lidi, ktery si to budou chtit koupit kvuli tomu autu. Proste kdyz byli mladsi, tak snili o tom ze budou mit 250 GTO a kdyz jsou starsi a maji penize tak si to proste koupi. A kdyz investice nevyjde, tak aspon maji svuj detsky sen doma v garazi.
4. 6. 2012 20:38
Re: Je to klenot, o tom žádná..
Tak on se někdo najde, o tom nepochybuji. Jen se domnívám, že až se tohle auto bude prodávat, nenajde se nikdo, kdo by zaplatil tolik peněz, aby se tohle auto vyplatilo jako investice. Čistě teoreticky, majitel si auto nechá 10 let (průměrná roční inflace cca 2,0% = 20%/10 let), auto si jistě pojistí (tady si troufám jen odhadovat, že ročně zaplatí nějakých 750 tisíc USD na pojistce = 7,5 mil USD/10 let), nemluvě o dalších nákladech. Z toho vyplývá, že by za těch 10 let musel za auto dostat aspoň 50 mil USD, aby se mu alespoň zaplatilo.
Jak už jsem psal, trh se starými Ferrari je zdeformovám silnou poptávkou, takže tato auta bývají prodávána dost nad cenou.
Avatar - twistedTSD
4. 6. 2012 17:33
Re: Je to klenot, o tom žádná..
Souhlasím, a rozhodně ne proto, že bych záviděl. ;-)
Avatar - Bristol
4. 6. 2012 20:09
Re: Je to klenot, o tom žádná..
máš i nemáš pravdu: souhlasím s tím že takové peníze se dají jistě využít efektivněji...nesouhlasím s tím že je to zvrácené: zvrácená je ideologie která říká že by měli mít všichni stejně bez ohledu na vzdělání, talent, píli, IQ, a dalších x aspektů které ovlivňuji to kdo má a kdo ne...ono k takovým reakcím(nemyslím tím tebe samozřejmě) ale myslím přitleskávače těchto ideologií...to jsou obvykle lidé co nemají, a závidí na tolik že by se chtěli dobrovolně nechat vrhnout zpět do propasti socialismu jen proto že nejsou ochotni strpět to že jiný má...a oni ne...
4. 6. 2012 12:34
hehe
aj ja chcem mat tolko prachov na vyhodenie za vec, ktoru nielenze nepotrebujem, ale ju ani len trosku nevyuzijem >:D toto mi pride uplne sialene >:D a navyse sa mi 250 GTO az tak nepaci... a v takejto farbe a prevedeni uz vobec nie. viem, ze je to kultove auto a vsetko, ale zas tak pekne nie je.
Rozbalit vlákno
0
4. 6. 2012 14:40
Co s tim?
Chapu lidi co se jim vali na ucte nekolik prebytecnych miliard, ale davat to za 40 let stary napul rezaty krap? ano, je to pry modla, supr kara a podobne, ale starim je to jako Skoda 1000 u moji prababicky, to bude asi majitel zbytek zivota shanet renovacni firmy aby mu ty rezaty fleky nejak spravovaly a aby ten motor z poloviny minuleho stoleti nejak drzeli pri zivote..... nic proti, ale nevidim zadny duvod proc si tento kram brat do baraku... :-!
Rozbalit vlákno
2
Avatar - hijack
4. 6. 2012 19:46
Re: Co s tim?
No ono to na hrdzavy kram moc nevyzera..Tie prachy dal za auto ktore vyzera a hlavne je temer v rovnako dobrej kondicii ako ked vyslo z marranella..proste az na par zrazov to auto vobec nejazdi a vsetky diely su udrziavane. Ak nieco nie je ako ma byt tak sa to proste vymeni za tiez originalny na mieru spraveny diel..je to klenot kazdej vystavy,legenda a pravom naj ferrari ever ale podla mna si taku cenu nezasluzi
Avatar - Bristol
4. 6. 2012 20:18
Re: Co s tim?
ty si fakt myslíš že to je rezavá popelnice...? to auto mělo jistě prvotřídní péči....a měl bys chápat že tohle se nekupuje na nějaké ježdění...ale je to prostě investice...stejně jako do obrazů rembrandta, do diamantů nebo do houslí některého z vyhlášených houslařů(např. Stradivari)... ;-) jistě sis všiml že investice do peněz nebo do cenných papírů je v současném klimatu vcelku riskantní...tak se investuje do něčeho co má hodnotu...která navíc neustále roste... :yes: :yes: chválím kupce za skvělý obchodní tah
Avatar - Norge
4. 6. 2012 16:41
GTO
..no v tejto farbe je trochu excentricke, pravda, ale stale je to bozske FF 250 GTO, Nevahal by som ani sekundu, sadnut si za volant a vrhat sa do zakrut :yes:

Predajna cena je zrkadlo casu a doby v ktorej musime vsetci zit, ..na myslienke Enza a jeho teamu ..vytvorit vyborne sportove auto, to nic nemeni ;-)
Rozbalit vlákno
0