Novinky
Přihlásit pro přidání komentáře
Ada je zase tady
je to zeme, ktera je nam vzdalena mentalne i hodnotove. Stejne zajimava informace by bylo zverejneni tabulky nejprodavanejsich vozu na Ukrajine, ktera je mimochodem vetsi, nez Francie. :-!
No mě je Francie o dost bližší než Ukrajina jak mentálně tak hodnotově. A určitě vyrábí o něco lepší auta než Ukrajinci. 😉
Ještě můžeš napsat, že Skopčáci jsou skoro naši bratři a tvůj výblitek bude dokonalý >😁
Adolfe podla toho co tu stale vypisujes, tebe budu mentalne najblizsi asi krovaci.
A co teprve Turecko Ádo ... Frantíky si neglorifikuji, jejich nectnosti i problémy jsou při troše zdravého rozumu známé... Ty jsi ovšem patoligký případ - bez úsměvu...
BruceWayne
takové informace, ale Francouzi patří mezi Čechy oblíbený národ. Ale to není předmětem diskuze. Nikdy mě nezajímalo kolik VW-Škoda se prodá ve Francii, ale když jsem viděl jak se VW-Škoda srdnatě ukazuje v Tour, tak jsem měl za to, že to bude něco kolem 5 000ks a hle PŘEKVAPENÍ :no: Nu, Nouze a Bída výrobci VW-Škoda z M.B. 😒
Mě to vůbec nepřekvapuje, většina Francie z toho co jsem zažil, tak není moc bohatá - spíš naopak, takže volí co nejlevnější varianty, což bohužel Škoda není 😒
Mám i zkušenosti z venkova (konkrétně okolí Lyonu) - český venkov se mi zdá docela vyspělý oproti tomu co jsem tam zažil 😉
Mám i zkušenosti z venkova (konkrétně okolí Lyonu) - český venkov se mi zdá docela vyspělý oproti tomu co jsem tam zažil 😉
Ty myslíš, že všade vo svete je to jak v Prahe? Omrkni si, za aké ceny sa vo Francúzsku predávajú Renaulty a za aké Škody...
Clio začína na cene 14.450,-€, Fabia na 11.190,-€...
Clio začína na cene 14.450,-€, Fabia na 11.190,-€...
Trochu mimo. Francie není ČR a domácí značky jsou všude dražší, i v té Francii. Proto se tam Superb prodává za cenu Mégana. 😄
základní Mégane 1.6 dCi - 26 750,-
základní Superb 1.6 TDI - 26 265,-
základní Mégane 1.6 dCi - 26 750,-
základní Superb 1.6 TDI - 26 265,-
No, no... 1,6 dCi má v nabídce Meganu výsostné postavení, pokud vím, tak možná i ve Francii nejvyšší, v Německu je stále v nabídce i 2,0 dCi a další, třeba 2,0 16V
Základní Mégane 1.6 dCi = nejlevnější Mégane s 1.6 dCi. S jiným motorem bych si 1.6 TDI nedovolil porovnávat. Vždyť jde dle p. Vaverky z Auto.cz o nejlepší naftovou 1.6 na světě.
To srovnání neber moc vážně. Byla to jen reakce na klasickou českou teorii, že Škodovka se ve Francii neprodává kvůli vyšší ceně oproti domácí francouzské konkurenci. Co na to jiného napsat?
To srovnání neber moc vážně. Byla to jen reakce na klasickou českou teorii, že Škodovka se ve Francii neprodává kvůli vyšší ceně oproti domácí francouzské konkurenci. Co na to jiného napsat?
základní Megane se prodává pod 20 000,-
[odkaz]
Nabušený Magane se prodává za 28 500,-
[odkaz]
základní Laguna za 25 700,-
[odkaz]
Nabušená Laguna pod 40 000,-
[odkaz]
Základní sup za 24 100,- a nabušený Sup přes 40 000,-
[odkaz]
[odkaz]
Nabušený Magane se prodává za 28 500,-
[odkaz]
základní Laguna za 25 700,-
[odkaz]
Nabušená Laguna pod 40 000,-
[odkaz]
Základní sup za 24 100,- a nabušený Sup přes 40 000,-
[odkaz]
Nabušená Laguna za 50 000,-
[odkaz]
Nabušený Mégane za 34 000,-
[odkaz]
Taky jsi tam mohl dát auto pro socky Latitude
základní Latitude 33 600,- ( o 10 000,- víc než Sup)
nabušený Latitude 46 100,-
Diskuse ale nebyla o základních a nabušených cenách. Diskuse je nesmyslném tvrzení o vyšších cenách Škodovky oproti francouzské konkurenci ve Francii. 😄
[odkaz]
Nabušený Mégane za 34 000,-
[odkaz]
Taky jsi tam mohl dát auto pro socky Latitude
základní Latitude 33 600,- ( o 10 000,- víc než Sup)
nabušený Latitude 46 100,-
Diskuse ale nebyla o základních a nabušených cenách. Diskuse je nesmyslném tvrzení o vyšších cenách Škodovky oproti francouzské konkurenci ve Francii. 😄
To pravda samozřejmě není, ale reaguješ na to ještě větší kravinou ve smyslu sup za cenu megana.
Ona zas taková kravina není. Prostě nejlevnější Mégane s naftovou 1.6 stojí stejně jako nejlevnější superb s naftovou 1.6. Superb jsem dal jen proto, že je v ČR vnímán skoro jako prémie.
Tak to myslím zdaleka jako prémie chápán není. Superb je to co 508 ve Francii nebo Passat v Německu, prostě domácí auto, které domácí publikum vždy upřednostní před cizí produkcí, nic víc nic méně.
5 tisíc za měsíc? Nespadl jsi z višně? 😉
Nespadl, ale při tom jak se VW-Škoda angažuje ve sportu a v Tour extra, tak bída :no: Porovnej s VW, už jen produkce Golfu zastíní všechny typy od Škody. :no: Tak a kde je chyba?? Asi se Škody pletou ciklistům pod kola a ti je nedoporučují >😁
Klaudius
58. a 99. miesto. Prečo, sakra?
tak možno preto, lebo oni svojim produktom veria a nemaju voči nim predsudky ako to vačšinou býva v Česku alebo na Slovensku. Tiež je to podporou domacej značky ako je tu i u nas v pripade škody ( i keď v tomto slovákov nechápem ) a predsa ich asi viac osloví francúzsky dizajn ako český... A možno i v tom že tá slávna škoda nieje až taká dobrá ako to patrioti tvrdia ... netvrdim že sú to zlé autá , to vôbec nie, ale môj názor je taký, že škodu si kupuje hlavne ten, kto velmi chce VW ale ten je predražený tak si vyberie škodu pre pokoj duše. Samozrejme je to len moj nazor ...
Sk tabulka je podobna tej F-skej. Renault a Peugeot niekde v prvej patke a Focus daleko za humnami.
V poslední době ti ta škodovka nějak leží v žaludku....prečo, sakra?
Když sklouzneš k obligátní zakomplexované nenávisti vůči škodovce, tak je to proto, že Francouzi mají vkus, jsou kreativní, zatímco škodovka je to předraženej hnus bez kapky espritu, ale pokud chceš znát fakta, tak tedy 😒br />
- škodovka není na francouzském trhu konkurence schopná, protože je to trh malých aut a fábie není zázrak (Fiesta je evropský fenomén a tady se taky moc nechytá...)
- skladba modelového protfolia francouzských zákazníků a jejich prefrence jsou poněkud jiné (což je zřejmé z tabulky) než ve zbytku Evropy (a dost odlišné třeba od Itálie a Španělska) a kromě malých aut Francouzi preferují snad nejvíc ze všech evropských zemí menší MPV před sedany - těžko tedy očekávat, že zrovna oktávie nebo superb budou to hlavní konkurencí, když třeba Passat nebo Mondeo se zde nechytají zrovna tak a třeba onu domácí C5 jsem v té tabulce hledal taky marně
- francouzský trh je sice po německém a společně s britským a ruským největší v Evropě, otázka je jestli je to ale trh natolik klíčový, aby se zde škodovka snažila prorazit hlavou zeď ať to stojí co to stojí, notabene když ten francouzský je z oněch jmenovaných jediný, kde příliš úspěšná není a navíc je to trh v poklesu
- propady na trzích Francie, Itálie a Španělska (kde je ovšem škodovka daleko úspěšnější než ve Francii) a skladba portfolia ve Francii rozhodně nenutí VW AG a potažmo škodovku snažit se tady prosadit
No a jen tak mimochodem, ptáš se proč 58. a 99. místo. A proč tady nekomentuješ 14. a 19. místo třeba v Německu. Nebo tuším třetí ve Švýcarsku?
Mohu tě ubezpečit, že třeba ve Skandinávii (hlavně Norsko) jezdí víc škodovek než všech francouzských aut dohromady.
Jinak jsme nezaznamenal, že škodovka (a potažmo VW AG) by měl takové problémy jako francouzské automobilky a to ten Renault je na tom ještě ve srovnání s PSA relativně dobře.
Takže ono Prečo, sakra u tebe beru jenom jako úlet.......
Ani u VW AG ani v Mladé Boleslavi je z toho asi hlava nebolí a jediní, kdo s tím mají problém jsou někteří místní "kapitání autoprůmyslu".
Když sklouzneš k obligátní zakomplexované nenávisti vůči škodovce, tak je to proto, že Francouzi mají vkus, jsou kreativní, zatímco škodovka je to předraženej hnus bez kapky espritu, ale pokud chceš znát fakta, tak tedy 😒br />
- škodovka není na francouzském trhu konkurence schopná, protože je to trh malých aut a fábie není zázrak (Fiesta je evropský fenomén a tady se taky moc nechytá...)
- skladba modelového protfolia francouzských zákazníků a jejich prefrence jsou poněkud jiné (což je zřejmé z tabulky) než ve zbytku Evropy (a dost odlišné třeba od Itálie a Španělska) a kromě malých aut Francouzi preferují snad nejvíc ze všech evropských zemí menší MPV před sedany - těžko tedy očekávat, že zrovna oktávie nebo superb budou to hlavní konkurencí, když třeba Passat nebo Mondeo se zde nechytají zrovna tak a třeba onu domácí C5 jsem v té tabulce hledal taky marně
- francouzský trh je sice po německém a společně s britským a ruským největší v Evropě, otázka je jestli je to ale trh natolik klíčový, aby se zde škodovka snažila prorazit hlavou zeď ať to stojí co to stojí, notabene když ten francouzský je z oněch jmenovaných jediný, kde příliš úspěšná není a navíc je to trh v poklesu
- propady na trzích Francie, Itálie a Španělska (kde je ovšem škodovka daleko úspěšnější než ve Francii) a skladba portfolia ve Francii rozhodně nenutí VW AG a potažmo škodovku snažit se tady prosadit
No a jen tak mimochodem, ptáš se proč 58. a 99. místo. A proč tady nekomentuješ 14. a 19. místo třeba v Německu. Nebo tuším třetí ve Švýcarsku?
Mohu tě ubezpečit, že třeba ve Skandinávii (hlavně Norsko) jezdí víc škodovek než všech francouzských aut dohromady.
Jinak jsme nezaznamenal, že škodovka (a potažmo VW AG) by měl takové problémy jako francouzské automobilky a to ten Renault je na tom ještě ve srovnání s PSA relativně dobře.
Takže ono Prečo, sakra u tebe beru jenom jako úlet.......
Ani u VW AG ani v Mladé Boleslavi je z toho asi hlava nebolí a jediní, kdo s tím mají problém jsou někteří místní "kapitání autoprůmyslu".
Mazdak1
Že by frantíci neměli rozum a vkus na vozy? >😁
Mezi prvními 30 ani jeden Hyundai ? :yes:
Golf na 7 místě, to se asi pomátli a ztratili rozum.
Asi jim nikdo nevysvětlil jaká I 30 pecka a není lepšího vozu >😒]
Mezi prvními 30 ani jeden Hyundai ? :yes:
Golf na 7 místě, to se asi pomátli a ztratili rozum.
Asi jim nikdo nevysvětlil jaká I 30 pecka a není lepšího vozu >😒]
Ferdinand Este
Až po otevření článku mi došlo, že "domácí" znamená v tomto případě "francouzský" >😒]
Je to jednoduché - Francouzi jsou patrioti a co je německé není pro ně (kromě MB, BMW a snad Audi). Jsou k domácím značkám stejně nekritičtí, jako my ke Škodovce.
Je to jednoduché - Francouzi jsou patrioti a co je německé není pro ně (kromě MB, BMW a snad Audi). Jsou k domácím značkám stejně nekritičtí, jako my ke Škodovce.
Klaudius
Zaujímalo by ma, kto iný počas tých 14 rokov, keď to nebol Renault, obsadzoval všetky tri prvé miesta... 😉
Peugeot...kdo jinej, třeba 205 nebo 206.....bavíme se o tom, že se mezi renaulty vklínil.
Koukám, že dneska nejseš moc ve formě.
Koukám, že dneska nejseš moc ve formě.
stif
čudujem sa francuzom, to su taky hlúpi a dementni že kupuju take nekvalitne vraky a šroti ako je renault a ešte s vaginou na kapote. asi maju rady nekvalitne auta a rady trávia volni čas v servisoch. čudujem sa im že nekupuju najkvalitnejšie auta ako su škodovky a koncernove auta vw group. a možno ešte ta informácia o tych autách eše k nim nedorazila.
208 uz zacina zaberat....som zvedavy na dalsi mesiac.....