Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Videa

Zpět na článek

Video: Cadillac XTS předvádí palubní systém CUE

14 komentářů

Avatar - Johny.Rico
Johny.Rico
Miluju ty nové systémy, a tohle vypadá velmi dobře. Jsem zvědav, zda je to opravdu tablet v té palubní desce, nebo je to zabudovaná obrazovka. Každopádně velmi chytré.
Palce hore :yes:
Duke_Luke
O tomto by mohli zacat uvazovat viacere automobilky. Uplna parada by bolo moznost navrhnut si svoje budiky v PC software a pomocou dajme tomu USB to dostat do auta :-!
_Teddy_
Tiez sa mi to paci. Uvital by som moznost urciteho nastavenia od vyroby, povedzme zladit si farbu "budikov" s lakovanim/interierom. Ono vobec moznost zmenit farbu pristrojov je vyborna vec, pretoze kazdy vnima farby trochu inak. Niekto chce mat vsetko modre iny zas neda dopustit na oranzove podsvietenie, niekomu sa pacia analogove rucicky iny chce mat radsej digitalne cisla, atd, atd.

Nevyhodu vidim v dost velkej "zranitelnosti". Ak ti vypadne display s budikmi a kontrolkami, prakticky si nahraty. Nemas vobec ziadne informacie (rychlost, otacky, stav paliva, teplota, atd)...
esper
asi pred dvoma troma tyzdnami tu bol clanok o podobnom systeme v BMW a 99% ludi pisalo ake je to otrasne a teraz zrazu je to super >😁 >😁 >😁
Avatar - Aladeen
Aladeen
Vyzerá to fajn určite to bude lepšie ako mať 250 tlačidiel v kokpite ... Len by ma zaujímalo keby sa to pokazilo koľko penazí by stála oprava , nehovoriac o tom že keď to cestou náhodou zamrzne napr. rýchlomer čo by v tejto situácii mal človek robiť , zastaviť a reštartovať systém ? Na diaľnici ? >😁 a čo sa určite po rokoch môže stať je to že proste celý displej zhasne a už sa nenaštartuje :-! Raz som bol v servise a vedľa vybavoval jeden pán opravu I drive vo svojom BMW .. Hovorili mu že bude potrebné vymeniť celý systém a že ho to bude stáť tisíce .. Neoplatí sa podľa mňa mať v aute veľa zbytočností ktoré sa môžu ľahko pokaziť... Treba len dúfať že to bude natolko kvalitné aby sa tieto veci stávali len v minimálnom počte 😄
Avatar - EauRouge
EauRouge
Ohledně zastavování a restartování systému - jako hrdý (naštěstí už ex) majitel Range Roveru Sport ti musím říct, že to byl téměř denní chléb. Stačilo sešlápnout plyn moc rychle a hned se rozsvítilo "system engine failure" následovaný nouzovým režimem motoru. Jediný lék bylo auto vypnout, zamknout, odemknout a znova nastartovat. V tu ránu už žádný "system engine failure" nebyl.😁
Avatar - Aladeen
Aladeen
Zvlášte pritom OD Range Roveru by som toto vôbec nečakal..... ;-\ Niekedy bolo v Škode 120 jedno rádio a nikto sa nestažoval a auto vydržalo aj 20 rokov. Dnes sú autá robené na 7 až 10 rokov aby "koloval obeh" :-!
Avatar - positivemind
positivemind
Bože, to jsou hospodské povídačky... doba jde dopředu a místo mechanických součástek se začínají objevovat elektronické. Netrpí tak na mechanické chyby, ale na softwarové - ty jsou narozdíl od těch mechanických často opravit hodně snadno, rychle a tudíž i levně.
Avatar - positivemind
positivemind
Jaký ročník jsi měl?
Avatar - Gasoline
Gasoline
Jo, Rovery a jejich osm počítačů. Na fóru by se takových historek dalo najít. Nicméně jako majitel LR Discovery 3 jsem se s touto hláškou za 190 000 km nesetkal. A to jsou Discovery3 a RR Sport ve střevech shodné. Takže asi smůla na kus + pověstná profesionalita dřívějšího ofiko servisu.
Z hlavy mě napadá prasklá hadice k turbu. Přesně tak by se to auto asi chovalo. Jakýkoliv problém s turbem uvede vozidlo do nouzového stavu.
Avatar - positivemind
positivemind
:yes: bývalý servis byl fakt hrůza, doporučuju servis a prodej british cars 😉
hansol710
Cisty tuzing, otrasne kolotoce. ano trapne efekty a estre aj prechody. Toto nema v aute co hladat. Nech si to davaju do telefonov ale v aute ??
Kua tam to len odputava pozornost, ovôadanie cez dotyky je dost dikutabilne, da sa to pouzit ale ozaj to musui byt jednoduce a prehladne,
megacruiser
Řekl bych, že za pár let už auta nebudou mít uvnitř vestavěné displeje a budíky. Uprostřed přístrojovky bude místo na tablet, který bude dostatečně "trčet" aby v horní části mohl promítat rychloměr a otáčkoměr. V další fázi přední okno začne fungovat jako ty nové brýle od google - uvnitř bude průhledná OLED matrice a na ní se bude promítat rozšířená realita (pokyny navigace, informace o rychlosti, dopravní situaci, návrh trasy, atd.) Při couvání naopak zase pohled zadní kamery u aut, které nebudou mít automatické parkování. Na A sloupcích budou ohnuté oled displeje zcela rušící slepé úhly. Auta budou jezdit na levný a ekologicky vyrobený vodík - v jaderných reaktorech 4. generace.
Tahle budoucnost bohužel nečeká Evropu, pouze Čínu, Indii, možná Rusko, USA. Nás čeká budoucnost o poznání méně radostná s našimi zkorumpovanými vládci a fanatickými ekologisty.
_MT_
Rozšířená realita se v autech testuje už nějaký ten pátek. Navigace, která ti nakreslí trasu, po které máš jet, přímo na silnici atd. Hlavní problém, prozatím, je cena. Vem si, kolik aut v dnešní době nabízí HUD. A to jde o mnohem menší plochu.