nie žeby mi vyhovovalo taketo dlhodobe predstavovanie,ale mam pocit že od čias Fabie I snad taketo natahovačky škoda nerobila,,,v škodovke totiž vedia,že pojde o jeden s tažiskovych modelov a potrebuju navnadit za marketing škodovky ;-)
No na těch 17 kách to působí jako pěkný sportovní sedan (liftback) jestli to je zařazený tabulkově jako low end mě teda vůbec nezajímá. Ceed na to teda designově rozhodně nemá.
fleety ne no...obyčejnej zákazník na víc než na primu často nemá...a když ano tak nekupuje octávku, protože si již může koupit pomalu libovolné auto střední třídy
...to není,ale proč si kupovat něco,co je technicky i morálně archaická záležitost... Možná někdo,kdo si ulítá na retru do toho půjde,to zase neříkám...
někdo hold má rád atmosférické benzíny... ;-) na atmosféře nic archaického nevidím...naopak-dobrá atmosféra je skvělým motorem...a turbo už tu máme taky pár desítek let...takže žádnej výkřik techniky to tedy rozhodně není...pouze jiná motorová kultura
...souhlasím,ale dobrou atmosféru v cenové kategorii do jednoho milionu neseženeš... Lidé,co kupují tyto (osobní,rodinné) vozy upřednostňují hodnoty,které jim naopak dají pouze kvalitní turbo motory...
existují i rodiny, které obětují "zátah od volnoběhu" a raději dají přednost "nesmrtelnému vozu" kterým ji vydrží léta...u těch malých motůrků...se prostě musí počítat že 600tkm nevydrží...nebo možná vydrží...ale okolo 350tkm je neekonomické do něj investovat, navíc jako ojetina to bude nad 250tkm neprodejné...obzvlášť pak s automatem ;-)
Je pravda, že taký Hyundai už tiež pripravuje turbá, ale celý ten "turbocirkus" je zatiaľ vždy viac o nezmyselných "ekologických" normách v EÚ, ako o technickej nevyhnutnosti ....
Najlepším dokladom sú "mikroturbá" ktoré sú v malých autách dobré naozaj len na znižovanie stupídnych "eko" limitov ....v praxi stačia v pohode malé atmosféry ....ale už nie, ak chce nejaký koncern spĺňat absurdné "eko" limity v celej šírke portfólia ....
No kdyby jsi řekl atmosféry vzniklé z dua BMW/Peugeot-Citoroen(1,4 a 1,6),tak bych to ještě jakš takš pochopil,ale Hyundai neeeee >:D Mazda bejvávalo... Honda bejvávalo. Dnes snad už jen poslední zbytky 3,0 R6 od BMW a 4,0 v M3 a AMG od Mercedesu... Jinak moc nevím. U motorů pod 3,0l už jsou dnes atmosféry (pro běžného spotřebitele) překonané...
Právě ta pružnost,...ta pružnost! Tady jsi na velkém omylu! Právě ta žena s dvěma malýma děckama ji očekává a potřebuje ze všech nejvíc. A jen o něco málo míň 90 procent běžných řidičů,co potřebují auto na přemístění z místa A do místa B. A když se s turbem naučíš jezdit,má spotřebu nedostižnou. Jediná výhoda tkví v té menší složitosti a tím pádem větší spolehlivosti a nižších nákladech na údržbu. Ale na to už se ve vyspělé evropě také moc nehledí. Auta se kupují na 4-6 let a na tohle to stačí...
Osobně nedám dopustit nad krásně točivou atmosféru s jasnou výkonovou špičkou... Ale tyhle časy už jsou bohužel dávno pryč :-!
...většina lidí sice kupuje nové auto s plánem na 4-7 let...ale také počítají s tím, že ho nepošlou hned na vrakáč... >:D a s takovou teorií přesně tam auta podobného ražení poputujou...aby to nakonec nedopadlo tak, až ta euforie turbem pomine s prvním pokusem auto rozumně prodat, třeba budou lidé chodit houfně nakupovat zbytek atmosférických motorů, a nebo alespoň nedownsizovaných turbomotrů...
Ano, nízkoobjemové turbomotory jsou jen cirkus pro kravaťáky z Bruselu. V posledním či předposledním Světě motorů byl test Oktávií s motory 1,2 / 1,4 / 1,8 TSI - a divte se - všechna 3 auta měla spotřebu stejnou!! Takže jestli si někdo koupí 1,2 TSI a myslí, že bude jezdit za 5,5 litru, tak bude hluboce zklamán.
přesně tak: měření spotřeby v EU nemá nic společného s realitou-aneb narvi 1.2 do oktávky, dej tam 4 lidi, kufry, na střechu rakev...a požere ti to aj trávu okolo silnice... ;-) a požere toho rozhodně víc...nebo minimálně stejně jako atmosféra o stejném nebo vyšším výkonu...
Opel Insignia 1,4T má spotřebu okolo 10 litrů. Myslím, že s 2,0 atmosférou, která má stejný výkon, by to žralo méně. Zajímalo by mě, kolik to má spotřebu papírově - to bude určitě nějakých 6-6,5 litru :-).
Lidé většinou mluví o špičkovém výkonu, ale co takhle skutečně odvedená práce? Porovnávat jen špičku nestačí, musíš porovnat průběh v celém spektru otáček, které využíváš. Jedním z limitujících faktorů motorů přeplňovaných turbodmychadlem je tepelná odolnost turbíny.
...už toho zde bylo napsáno, spousta, a je to únavné,....ale napadá mi,..CO POD TU "ZELENOU" PLACHTU UMÍSTNIT PROVEDENÍ, ODPOVÍDAJÍCÍ TÉ SLIBOVANÉ CENĚ POD 300 000,-,...to znamená modrá pastel, 15" plechy, ( nebo snad i 14" ),...atd., TO BY BYLA BOMBA PÁNOVÉ,.. :yes:
tak český chalupář zůstane raději u Felicie kombi, tak toho Škodovka prodá polovinu, než by mohla :no:
Proč? Protože auto je především dopravní prostředek a není ani umělecké dílo, ani sportovní nářadí. A z toho důvodů musí být především praktický. Tedy mít po sklopení zadních sedadel zcela rovnou plochu, úsporný a spolehlivý diesel, světlou výšku alespoň 15cm a variantně pohon 4x4. :-!
Jasně,pro českého chalupáře s ročním nájezdem 5.000km je ideální diesel >:D Já z vás lidi nemůžu >:D Tady evidentně přispívají i lidi,co nerozeznají auto od krávy...
Tak jestli bude za 300, tak jsem velmi zvědavý na to, jak posune koncern ostatní modely. Vůz za 300 dnes znamená plnohodnotný model nižší střední třídy, od Golfa přes Octavii až po i30/Ceed. Nabídnout za tuto cenu něco "míň" než střední třída, to mi přijde hooodně odvážné.
Předpokládám, že by se měl objevit modernizovaný HTP a 300 bylo myšleno za TSI. Nezdá se mi, že zrovna tohle by mělo být obranným štítem koncernu k lowendovým Daciím, Thaliím atp. Rozhodně ne za 300, když Lodgy představuje rodinný MPV za něco málo nad 200 tis. v základu... Jistě - Rapid bude pozink, zpracování a výbava na soudobé úrovni... Jenže lowend je otázkou kompromisů.
Rapid se mi ale začíná jevit ne jako kompromis, ale jako nekompromisní, dotažený, přesně podle představ akcionářů - vůz, který na sobě vydělá co nejvíc. Jaká pak bude cena příští generace Golfu a Octavie 8-s ? To bude nějakých 350-360 v základu v době, kdy Mégane startuje na cca 250? Koncernu zřejmě sebevědomí neschází :-!
jenomže golf je tedka za 320 tisíc...výběhově: sedmička bude jistě alespoň za 370...míň VW nepujde, octávka míří mezi menší auta střední třídy: ta bude zcela jistě za cenovku začinající trojkou: 399k
rapid pujde za 299k dost možná...ale s oškubanou výbavou, mizerným interiérem a HTP...a to není moc dobrá nabídka vedle Cruze a Fluence kteří budou v základu vybavenější, výkonnější a celkově plnohodnotnější auta...s HTP to bude nouzovka pro důchodce...první smyslupný motor(TSI) bude jistě tak za 330 a TDI se bude blížit cenovce 400...to je můj tip... :-|
Srry,ale Cruze a Fluence nebudou plnohodnotná auta ani v maximální výbavě... :-) Kdežto u Rapida sice budeš mít auto bez výbavy,ale za to plnohodnotné ;-)
z vlastní zkušenosti vím že Cruze jezdí více než plnohodnotně... ;-) a světe div se i v základu... :yes: o fluence nevím-ale taková tragédie to jistě taky nebude...rozhodně ne za ty peníze...a jak plnohodnotný bude Rapid s HTP se uvidí až to bude jezdit...jen aby jeho řidič potom v kopci nezaplakal až si ho bude dávat "neplnohodnotný" Cruze v základu na půl plynu :yes: >:D
Tak to on si ho klidně dá... Vo tom žádná >:D O tom tady snad nikdo nepochybuje,že 1,8/104 kW od Daewoo/Chevroletu v kopci předjede 1,2 HTP/55 kW. Možná by dal dokonce s trochou štěstí i 1,2 TSI/63kW!!! Ale auta od plevele se samozřejmě dělí úplně někde jinde ;-)
ano jistě: chceš naznačit že rapid bude celkově lepším autem než cruze že...? ano je to možné...možná bude mít kvalitnější interiér(dost možná), lepší podvozek(jak znám škodu tak pochybuju-cruze jezdí lépe než OII). Fakt ale je že auta v této dimenzi...tedy že Rapid cílí právě na vozy podobného ražení jak provedením tak cenou-jsou ryzí spotřebáky, ano tady v čechách bude mnoho lidí co si ten rapid s HTP koupí, s úsměvem vysolí o cca 40 tisíc víc než za cruze se 104kW(nutno dodat že i nesrovnatelně lépe vybavený-protože rapid v základu bude klasická škodovácká social holota)-ale zkus to samé nabídnout v americe, anglii, západní evropě, případně asii...tam se ti budou smát že za nějakej východoevropskej střep(ano přesně takové renomé má škoda stále v asii-pokud ovšem lidé neví o co jde-což je častější) s tříválcem co se do kopce přehřívá a zpomaluje o 2000 USD víc než za renomované chevy s 2x větším výkonem a lepší výbavou ;-)
P.S. mimochodem ta 1.8 je od opelu, celý cruze sdílí techniku současné astry-už jen to ho činí velmi dobrým a v našich končinách podceňovaným vozem a naprosto neprávem-kdo se svezl ví, sice některé detaily působí tak trochu americky(levně) ale za ty peníze je to v současnosti suverénně nejlepší a zřejmě i nejpohlednější auto(vedle elantry, nissanu tiida a fluence to není nikterak těžký úkol) a pokud se chevymu povede že bude s 1.4T levnější než rapid s 1.2TSI(což bych se vůbec nedivil) tak každý kdo koupí rapid je buď patriot nebo neumí počítat...
PPS: jen ti připomenu že auto nejezdí na znáček na kapotě-když chci auto-kort v této cenové kategorii-tak lidi kašlou na image: prostě mají cca 350 papírů a koukaj co koupit(bud nemaj víc a nebo víc dát nechtějí) no a když máš holobit se tříválcem za cenu údajně horšího auta s plnohodnotnou výbavou a slušným motorem...tak ti může bejt fuk co to má napsáno na víku kufru...prostě máš horší vůz...a jednodušší(horší) technika chevyho může být paradoxně za pár let výhodou...údržba bude méně náročná...což u aut této kategorie je důležité dvojnásob-majitelé zřejmě nebudou ochotní dotovat drahý a příliš pravidelný servis
Tak servisní intervaly má delší VW koncern... Jinak beru tento názor, je to jeden z racionálních pohledů. Jen k té technice - nejsem sice přeborník v Chevě, ale jestli se neletu, tak nůžky se nadobro rozevřely a vývoj Chevroletu a Opelu jde svou cestou, přestože třeba některé motory mají prapůvod stejný. Přesto dněšní 2.0 diesel od Chevroletu neznamená 2.0 CDTI od Opelu... Takže jistě - těží ze zpřízněnosti s Opelem, ale Opel už je podke mě zase trošku jinde ;-)
nejde o servisní interval...o tom tu vůbec nemluvím-ale o tom, že 1.8 v Chevym bude pravděpodobně méně choulostivá(a levnější) než srovnatelně výkonné(a dražší) TSI...
o tomto nevím nic...ale vím že podvozek a motory(benzíny) vychází z opelu...jsou samozřejmě poněkud zjednodušené...asi jako octavia-golf, prostě chevy je technicky pod opelem...aby ne...je taky levnější a to celé jde...Cruze(nevím jak jsou na tom ostatní modely chevroletu) má zjednodušenou techniku opelu astra, mimochodem cruze(jestli si jel) je řidičsky velmi příjemné auto s dobře naladěným podvozkem, až překvapivě, čekal jsem teda mnohem nedotaženější auto...dokonce si tam člověk užije i trochu srandy(hydraulickej posilovač) za mě má Cruze tedy palec nahoru, rapid posoudím až bude v showroomu k mání jako předváděčka
Neříkám,že je Cruze vysloveně špatné auto. Ale koncern je koncern:-) Když pominu kvalitu zpracování,ergonomii,promyšlenost detailů atd. tak nesmíš na druhé straně zapomenout i na realitu evropského trhu,kdy zůstatková hodnota Rapidu bude vždy mnohem vyšší,než u Chevroletu Cruze. Již tady se ti počáteční vstupní investice časem vrátí. Servis je také nejen početnější a tedy dostupnější, ale i s lepší pověstí (dostupnost ND,délka opravy atd)... Tohle všechno,střípek po střípku ve výsledku způsobí,že Rapid bude pro Škodu trhák a ať se ti to líbí,nebo ne,v Mladé Boleslavi si budou mnout ruce ještě spoustu let... Samozřejmě Cruze je pro Daewoo dnes zaštítěné hlavičkou Chevroletu zlatý důl,který drží korejské závody nad vodou... Kdežto Rapid bude "jen" další úspěšný model v portfoliu Škody... Na to si můžeš vsadit ;-)
ovšem...v tom všem máš pravdu a já souhlasím: ale-platí to pouze pro ČR případně Slovensko a Německo-všude jinde má chevy větší renomé, povědomí mezi lidmi, širší servisní síť a vše co jsi vyjmenoval...je to globální model a Cruze se prodá tolik co celá Škodovka dohromady...tomuhle škoda nemůže konkurovat...natož nějakým regionálním rapidem... ;-)
No těch zemí bude víc,kde bude mít Rapid navrch a ziskovost na každém prodaném kuse bude asi také někde jinde,než u Cruze... Ale ok,v globále s tebou souhlasím :-)
definuj "plnohodnotne auto",fluence aj s tym alfredom je len lacnejši,škaredši megane,cruze je korea a Jetta je z mexika ,keby Jettu pre EU nevyrabali prave v mexiku bolo by všetko okej.Rapid /Toledo podla dostupnych informacii budu rozmerovo,vybavovo a čo sa tyka kvality plnohodnotne auta...tak nerozumiem tomu tvojmu plnohodnotnemu autu
Jo, myslím, že za ceny kolem 300 bude mít Rapid co dělat aby se dobře prodával i jinde než v "Československu". Nakonec to ale bude tak, že s TSI a dobrou výbavou se bude dát koupit za 280
Co se týče Octavie a Golfu tak mají sebevědomí zcela oprávněně. Hlavně nová Octavia pokud bude taková, jaká nejspíš bude, zasazená do střední třídy, tak i kdyby byl start na 400 (jako kdysi býval za úplně holou a stejně se prodávala), bude válcovat kde koho, Megana v první řadě. Ostatně toho válcuje už i současná Octavia a Golf...
On totiž ten start na 250,- je za tureckej aušus s horší konstrukcí než klasický Megane, s prehistorickým motorem a výbavou taky celkem bídnou (bez ESP, vnější zrcátka nejsou v elektrice, apod...). Bohužel spousta lidí si tohle neuvědomuje a Renault se tváří jako že je Generation jen akční model. :no:
Jenže nová Octavia zasazená do střední třídy? Tam právě konečně degradovali Superba. Navíc koncern nikdy v historii nedovolil, aby Octavia byla lepší než Golf. Stačí porovnat současný facelift O2 vs. VI. (V a půltou) generaci Golfa.
Evidentně se snaží současné tržní segmenty ještě více rozdrobit a vyždímat z nich, co to jde. Jen na mě Rapid opravdu nepůsobí podle informací jako lowend.
K Mégane - tohle ví každý. Jen jsem nikdy nikde nenarazil na přesný popis, v čem že je ten Generation oškubaný a v čem se liší... 8-s I kdybž odhlédnu od Generation, tak obecně mám základ za cca 270. Pokud by měl nový Golf stát 360 a Octavia ještě větší ranec, tak nevím nevím. Jsem zvědav, s čím se koncern ukáže ;-)
Pravda, bude zajímavý, jak se popasuje koncern s těma třídníma škatulatama a low endem který nebude dostatečně low :-)
Škoda má místo jasně pod VW, ale když vezmu současnou Octavii a Golf, nedokážu rozhodnout, který z nich je lepší/horší auto. Technika takřka stejná, Golf má o něco lepší zpracování, Octavia přidává praktičnost, každý ocení trochu něco jiného a podle toho si vybere.
Možná že to ví každý na auto.cz, ale už vidím typickou rodinu která o autech ví asi tolik jako já o nanotechnologiích, jak si zjišťuje rozdíly mezi Megane a M. Generation, přijde mi to trochu jako podvod... :no:
Co vím, tak se liší např. ve svárech, kdy evropský má laserové, tzn, žádné lišty na střeše, kdežto Gen. má ty klasické.
Nechci ti do toho kecat, ale ty odporné lišty na střeše podle mě má každý Mégane. Budu to se na to muset zaměřit...
Současný Golf je prostě o půl generace lepší než Octavia, tam není o čem debatovat. Zpracování je dotažené do detailů (vytlumené podběhy, akustické čelní sklo, jednototekové stahování všech oken, "vypolstrované" přihrádky ve dveřích, těsnění na dolní hraně dveří, skrytá anténa v zadním skle, zhasnutí světel v 5. dveřích při otevření 5. dveří, měkčené výplně i zadních dveřích atd.), mnohem hezčí budíky, prostě spousta detailů, co u Octavie není. Golf je tišší, pohodlnější, úspornější (nižší hmotnost). Jediné, co přidává Octavia, je kufr. A to nijak dramaticky. Ale to musíš porovnat naživo. Litry toho moc neřeknou.
Některé z věcí co jsi psal má i Octavia, zvlášť v lepších výbavách docela drží krok, ale jo, Golf je v detailech prostě dotaženější, přesto zásadní věci (motory, podvozek jsou stejný).
Tak jsem koukal na Tipcars abych s těma lištama nekecal, ale je to tak - stačí si tam najít obě verze a je to hned vidět ;-)
no nevím, co z toho, co jsem napsal, má i Octavia, ale to je fuk.
Díval jsem se též na TipCars a máš pravdu, nikdy jsem si toho nevšiml, že "pravý" Mégane ty lišty nemá. Dík.
Ano, pravý Megane nemá na střeše sváry, je svařovaný laserem, oproti Generationu. Megane taky má rezervu "v kufru", Generation po staru zespodu (i když já tvrdím, že praktičtější je v deštisundat rezervu zespod auta než vyložit celý kufr někam do kaluže, argument, že je rezerva špinavá je nesmysl, zašpiníš se tak či tak od toho kola, co je píchlé), má jinou elektroinstalaci (nemá kartu) a jinak naladěný podvozek s levnějšími třeba silentbloky.
A tak nějak si i já představuju Rapid. Bude to osekaná oktávka, vlastně ještě hůře, bude mít komplet pro evropu už dávno vyřazenou techniku.
No nevím, příjde mi to jako svezení v Jettě poté, co jsem se svezl v Golfu a ta Jetta je dokonce dražší.
tak ono hlavně rapid vcelku zavání jízdní pohromou...už tak nevalné jízdní vlastnosti škodovek doplní zadní náprava ze zoufalé octávie I... ;-) myslím, že to nebude to pravé ořechové-avšak nepředbíhejme a počkejme na test a vlastní zkušenost...
Souhlas, 300 by měla být cena za 1.2TSI, HTP (pokud bude) by mělo být někde kolem 250-270. Jako novinka nemusí Rapid útočit na akční ceny konkurence, stačí, pokud se popasuje s těmi "standardními".
asi tk.... hlavně je potřeba nacpat do tý díry mezi fabii auto, kerý umožní, aby Octavia nemusela jít dál s cenou dolů.... ale naopak mohla ve verzi 3 zase "nenápadně se posunout nahoru" kde dřív byla :-) >:-[]
Rapid má teoreticky vyplnit mezeru po octávce tour, jenže v reálu to dle mého bude suplovat spíše octávku prima a nejdražší verze škody fabia kombi, tímto se octávka dá se říct oprostí od těch holobitných verzí(doufám) a zřejmě si to namíří do střední třídy konkurovat těm menším konkurentům...Superb III si to pak asi namíří do vyšší střední, kam už nakukuje teď, od škody je to velmi odvážný krok...posunout celou produkci o třídy vejš...bojím se ale, že dost tvrdě narazí, protože tu už se skutečně láme chleba a hledí na image, kterou škoda-dle mého-zatím nemá
už 6.6.2012 že bylo novinářské představení pro vybrané novináře z ČR a zahraničí. Myslel jsem si že z bulváru jako je auto.cz tam nikoho nepozvali. >:D
pokud vím, Malibu se má vyrábět i v USA, jak to bude pro evropský trh nevím... ;-)
cituji:
"Jako globální model značky Chevrolet se Malibu bude vyrábět v různých výrobních závodech v USA, Jižní Koreji a Číně."
hlavně nikdo neví kde se Malibu bude pro evropu vyrábět(China, USA, JK)...je to stejné jako říkat že hyundai je český, kia slovenská, škoda čínská, VW mexický, Honda anglická, Toyota německá jen proto že se to tam vyrábí(montuje) ;-) typický pohled českého malo-motoristy
Já chápu, že masírovat lidi reklamou je dnes důležité, ale už to začíná víc než obtěžovat! 8-s8-s Vidím nadpis Škoda Rapid a vstávaj mi všechny chlupy na těle. Neřeknu, kdyby to bylo něco echt, nebo byla použita nějaká technická vychytávka, ale dělat kvůli běžnému průměrnému autu takovej humbuk, tak to je fakt síla. :no::no: Zajímalo by mě, kolik Škoda mediím za tu masírku platí, ale musí to být hroznej ranec... Např. nový Seat Toledo je naprosto totožné auto a mihlo se na auto.cz, že si ho člověk málem ani nevšim. PS: článek jsem ani nečet (bez tak ty samý kecy pořád dokola) a zelená plachta na fotce mě opravdu nebere. :no:
...já si takhle ráno jedu a tu náhle na obloze oblak ve tvaru škoda-mision-rapid....nebo jak se to jmenuje.Naštěstí foukal vítr a ta hrůza zmizela.Docela mám strach,až ta zelená plachta spadne.Potom totiž budu onu hrůzu ala mini-octávia potkávat denně....ach ouvej! :no:
No to bylo stejné! Chlapi z AUTO.CZ přiznejte se co na těch rautech do Vás cpou :), že jim děláte tak trapnou a průhlednou reklamu? K čemu nám je ze nám sdělíte, že nám nic sdělit nemůžete :-):-):). Ještě jednou takový článek a už nebudu slušný, pište až něco budete mít, technické parametry, pořádné fotky, ceny v ČR.
Nějak jsem neměl potřebu si stěžovat. A to jsem si, na rozdíl od Škody (nemohu si stěžovat), nekoupil u korejců ještě ani klíčenku, natož pak auto. Ale asi jsem ti šláp na tvoje škodovácké kuří očko, tak ses ozval viď…
Jde o formu, jako jsou informace podávány. Vadí mi články typu, Rapid jel tady, druhý den - Rapid jel támhle, třetí den - Rapid jel taky tudyhle atd. Nebo máme tajné špiónské foto Rapidu a dokonce špiónské foto interiéru, když je naprosto jasný, že fotky dotlačil sám výrobce a ke každé takové fotce nebo videu, nebo dokonce již prezentaci nalepí redaktoři NIC NEŘÍKAJÍCÍ štěk, který omílají neustále dokola a tento výplod nechají smrdět na hlavní upoutávce, dokud nevytlačí další obdobné hovínko, které by tam přilepili….
Divím se, že se všichni novináři nechali vtáhnout do té maškarády od škodovky, ty fotky maskovaných prototypů atd..... PR od škody..... Už je to trapné!
Novináři jsoublbci. říkal to už Zeman před 20 lety,a evidentně... měl pravdu :-))) a právě proto to pak bezvadně tu jejich "hladovost" využívají maketingoví pracovníci a politici 8-s >:-[] >:D:-!:-O ;-\
Nevíte někdo co se tam bude nabízet všechno za motory? 1,2 HTP jako základ, ale co dál? Jestli tam budou dávat i 1,4 TSI 90kW tak to bude pecka. Snad neskončí u 1,2 TSI ;-\
má tam bejt dle informací 1.2TSI a 1.6TDI...1.4TSI by tam bejt mohla...bylo by hodně trapné končit na 77kW v nižší střední třídě... :no: minimálně 1.4TSI tam jistě bude...možná i přiškrcená 2.0TDI 81kW
neboli ludia z toho rapidu sklamani ;-) , cim viac ludia ocakavaju a media ich natahuju tym bude mozno sklamanie vacsie..
mna zaujima cena plnohodnotne vybaveneho raapidu.....zaklad s volantom a 15tkami plechacmi v bielej farbe bez priplatku za 10 000 eur ma netankuje, uvidime aka bude realna cena aspon troska bytelnej verzie na urovni - to bude prekvapko ked to bude atakovat oktavku :yes: no som zvedavy....kedze skoda uz davno nie je lacna znacka
tady v CZ žijem >:D Humbuk kolem plechu na kolech a .... bída na kolech. Tohle mi připomnělo první ukázání makety raketoplánu Pathfinder amíkům a všem lidem na planetě >:D Jenže tohle auto zajímá jen 500 000 občanů z EU :no:
Tomu vravim predstavenie uzkej skupine vyvolenych. Kazdy detail podany od ludi ktory to kreslili a za celym stali. Ci uz Jozef Kaban za exterier alebo Peto Olah za interier. Takto ma vyzerat kontakt s novinarmi :yes: Dobra praca pani. Vidime sa za tyzden
Auto bude asi dobrý, i s tou torzní tyčí pod sukní.Ale ty výbavy a ceny, to zas bude dílo.Bude to povětšinou podmotorované, málo Airbagů, ESP za tučnej příplatek, to samé další bagy ..... no Škodovka vlastně "nutí" kupovat lidi méně bezpečná auta.U konkurence povětšinou 6-8 bagů, ESP v ceně a to i Golf.Tomu tleskat nebudu... :no: Dělají to i u Fabií....
ESP je povinné, takže za tučný příplatek snad určitě nebude...Nikdo nikoho nic nenutí, ale náš trh je jaký je. Nedivil bych se, kdyby k Rapidu "Již od..." tradičně Škoda nabídla levný paket s klimatizací, palubním PC a podobně, a zákazníci budou spokojení (i bez 9 pytlů).
Počkej myslet není vědět....bavíme se o tom, zda každej Rapid bude mít v základu t.j bez příplatku ESP.O tom je řeč....Pokud někdo nabízí auta bez ESP, je to špatně.To že to lze přikoupit je věc druhá, to vím že např. O2 jde, ale ne třeba na skladovky aže jich prodají.
tak hlavně škoda ještě stále nedohnala konkurenci co do nabídky výbavy v ceně od...(na českém trhu) nehledě na to, že základ je vždy o dost chudší než základ konkurence a navíc dražší...nejinak to bude jistě aj u rapida...a u toho obzvlášť páč má jít o low end...jenže...zákazník(český) je ochoten zaplatit za českou holotu víc než za vybavenější a výkonnější zahraniční vůz...tak proč ho nevobtáhnout že...? dělá se to tak všude...že doma jsou auta nejdražší...protože je o ně logicky větší relativní zájem... ;-)
No jo, jenže to má vypovídajíci hodnotu asi jako že nejvíce bouraček je ve značce Škoda.Pravda do roku 1989 byl průměr mnohem horší, takže se zlepšily. >:D;-) Bravo Škoda. ;-)
zadní nápravu to má mít z octávky I...takže asi tak... ;-) vzhledem k tomu, že octávia I už v době svého vzniku byla jízdně podprůměrná, z dnešního pohledu je zoufalá... ;-)
Nesahej na ceskou modlu... Octa jednicka je proste nejlepčí khára na trhu... nejlepčí podvozek, motor f tédéíčku a kufr na pět mrtvejch. Kam se na ni hrabou vsichni zabozrouti, rejzozrouti, kockozrouti, pastozrouti... Kazdej prece vi, ze volitana Octa jedna za 50 az 100 z acek je proste nejlepci volba. Jeji vlastnictvi te vystreli do te nejvyssi socialni tridy (no a co zes to bral na leasing, nebo na rychlej uver z Providentu >:-[] )
tak kupovat OI...nedej bože před fl. v LX...je dnes holé šílenství... ;-) i když ono tohoto auta je paradoxně méně někdy více...je všeobecně známo, že podvozek si s cokoli výkonnějším než 1.9TDI už příliš neporadil...natož s RS(po fl.) což byla vysloveně rakev na kolech...