Novinky
Kvalita, nekvalita, je vidět že i levný auto může vypadat dobře. Rozhodně je to příjemná vizuální změna oproti dnešnímu designu alá Peugeot 208, Citigo a jim podobný příšery.
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Pokud pominu (trochu detinske) hodnoceni v rozmezi "Libi x Nelibi", tak koupe auta od maloserioveho jihoruskeho vyrobce jehoz "zkusenosti" se zakladaji na kopirovani zastaralych cinskych a korejskych prumyslovych vzoru povazuju za silne kratkozrake.
Spatny televizor vas muze pripravit o sportovni prenos, prinejhorsim vam od neho muze vyhoret barak, ale spatne auto rovnou zabije.
Tenhle kram je zadarmo drahy, muj nazor.
P.S. co to je za 4dverovy "sportak" se sesnactistovkou.. cekal bych minimalne turbo 2.0l nebo atmosferu 2.5l.
A take detailni pasaz o laserovych svarech, antikorozni uprave, dilech karoserie z vysokopevnostni oceli a hliniku a znackovych komponentech podvozku brzd a ridici elektroniky.
A taky o detailnim odladeni auta na okruhu a v aerodynamickem tunelu.
Bez toho jaksi sportak nebudi patricnou duveru 😄
Spatny televizor vas muze pripravit o sportovni prenos, prinejhorsim vam od neho muze vyhoret barak, ale spatne auto rovnou zabije.
Tenhle kram je zadarmo drahy, muj nazor.
P.S. co to je za 4dverovy "sportak" se sesnactistovkou.. cekal bych minimalne turbo 2.0l nebo atmosferu 2.5l.
A take detailni pasaz o laserovych svarech, antikorozni uprave, dilech karoserie z vysokopevnostni oceli a hliniku a znackovych komponentech podvozku brzd a ridici elektroniky.
A taky o detailnim odladeni auta na okruhu a v aerodynamickem tunelu.
Bez toho jaksi sportak nebudi patricnou duveru 😄
se nesnaží nic designem kopírovat, tak jak to dělají v číně...
hlavně oceňuji, že předek není tak odporně vysoký a tupý jako u většiny dnešních aut. To auto sice asi bude rachotina, ale design je výstřední a povedený. Díky tomu nízkému předku ve stylu Ferrari ale neprojde dnešní nesmyslně přísnou homologací EU, takže u nás ho asi nikdy neuvidíme. Držím palce, aby se podařilo rozběhnout výrobu.
mě se líbí, jak tu hned hromada odborníků mluví o kvalitě, auto viděli na pár fotkách a jen proto, že je to z Ruska, automaticky je to hned šunt..
Každopádně auto se mi líbí, není to designově nuda, ale jak tu někdo psal ideově se blíží původnímu Rapidu víc než to co brzo opustí brány Škodovky.
Je to pseudosportovní, ale na to já nevidím nic špatného. Pro každého není snem nebo představou dokonalosti "to správné auto".
Každopádně auto se mi líbí, není to designově nuda, ale jak tu někdo psal ideově se blíží původnímu Rapidu víc než to co brzo opustí brány Škodovky.
Je to pseudosportovní, ale na to já nevidím nic špatného. Pro každého není snem nebo představou dokonalosti "to správné auto".
Heh, opravdu veris, ze te to "pseudosportovni" auto nenecha ve stychu, kdyz to prezenes s najezdovou rychlosti, diky spatnemu podvozku ti bez varovani ustreli zadek a diky spatnemu rizeni nevyberes nasledujici smyk?
A co pak, kdyz se potkas treba s betonovym sloupem elektrickeho vedeni pri rychlostech vetsich nez predepisuje Euro NCAP, kde by to auto podle me zrovna nejaky sberac hvezdicek taky nebylo ? Kdyz ani nema EU homologaci ? Maly priklad k zamysleni. To uz radsi toho Logana.
A co pak, kdyz se potkas treba s betonovym sloupem elektrickeho vedeni pri rychlostech vetsich nez predepisuje Euro NCAP, kde by to auto podle me zrovna nejaky sberac hvezdicek taky nebylo ? Kdyz ani nema EU homologaci ? Maly priklad k zamysleni. To uz radsi toho Logana.
Nechcem ti kaziť teórie, ale ak si to hodíš do betónového stĺpu v "neNCAP-ových" rýchlostiach, tak si na odpis v každom aute.
Podobne s jazdnými vlastnosťami- ak nevieš jazdiť a s autom za 8000 sa vrháš do zákrut ako fitipaldi tak ti nie je pomoci. V škodovke alebo v tagaze.
Podobne s jazdnými vlastnosťami- ak nevieš jazdiť a s autom za 8000 sa vrháš do zákrut ako fitipaldi tak ti nie je pomoci. V škodovke alebo v tagaze.
No to prave ze ne. Slusne auto te 10x upozorni na nadchazejici smyk predem, kdyz uz ho dostanes, tak ti ho da sanci vybrat a kdyz uz ho nevyberes, tak ti aspon da sanci to prezit. :-!
Stejně když je to tak levné, tak bude vše krom designu stát za houby, takže budete mít na pohled sporťák, kterému ujede v pohodě Logan a bůhví jestli se to schválí vůbec v evropě prodávat kvůli bezpečnosti (viz crash testy čínských aut). Kombinace ruské automobilové produkce a čínské - o obou už bylo napsáno celkem dost (nic proti) - musí být teda fakt terno ... 8-s
Fakt když vidím taková auta (hlavně zevnitř), tak si říkám zlatej Logan... ale třeba bude tohle zrovna výjimka, kdo ví 😊
Fakt když vidím taková auta (hlavně zevnitř), tak si říkám zlatej Logan... ale třeba bude tohle zrovna výjimka, kdo ví 😊
Auta jsou hnusna, protoze je kupci chcou levna, takze kazdy dil se prepocita podle tabulek pojistoven, odtud ty odule predni narazniky , vystredni tvary prednich svetel a plast kam oko pohledne.
A bezpecnostni normy si taky pridaji svoje, ochranna chodcu, vyhled z auta, vyztuze... designeri maji strasne svazane ruce. A zadny studentik tohle udelat nezvladne.
A co horsiho, vysledny produkt musi uspet na globalnich trzich a padnout do oka taky cinanum, americanum, japoncum, nejen evropanum... jinak se to zase prodrazi a to kupci nechteji.
Anebo ty bys sis koupil nejakou designovku v nizsi stredni v uplne zakladni verzi vybavy dejme tomu za mega ? :-!
A výsledný produkt nemusí byť nevyhnutne "globálny". Len sa pozri na špecifické modely pre jednotlivé trhy od tej istej automobilky. Niečo iné sa predáva v japonsku, európe a usa. Značka, technika a marketing môžu byť spoločné, ale dizajn málokedy.