Novinky
aut Fiat nemusí na tomto povedeném autě nic měnit, nová Panda jede správně ve stopách co vyjela Panda minulá. :yes:
a nie ten sunt beetle ktory je cim dalej tym otrasnejsi >😁
f500 :yes: nema chybu, akoby prave prisiel na trh, absolutna bomba :yes:
f500 :yes: nema chybu, akoby prave prisiel na trh, absolutna bomba :yes:
Design Fiatu 500 je zcela bezkonkurenční,ale....
Žena chtěla druhé,malé auto do Prahy.Fiat 500 se nám oběma líbil,ale jen do skušební jízdy.Je uvnitř opravdu malý a není tam odkládací místo téměř na nic.Motor 1,2 je takový zvadlý,léta se na něm zcela jasně ukázala.Nemůže konkurovat 16V japoncům.U dalšího motoru 1,4 jenž nám nabídly bych využití potenciálu viděl tak,že v nízkých otáčkách je stejný s 1,2 a ve vyšších to takový zázrak není,snad jen ve spotřebě je king.Nehledě na cenu- ta je opravdu,ale opravdu v otáčkách nejvyšších.Yaris 1,3-skvělý motor,leč máme s Yarisem,kupovaným v r.2004 děsivé skušenosti a tak si žena koupila Suzuki Splasch s velkým vnitřním prostorem a zcela vyjímečným motorem 1,2 a 69 KW.Jezdí za 4,5-5,5l/100km a to při opravdu ostrých jízdách. Ale Fiat 500 je vzhledově opravdu jedničková bomba,jenže v životě chcete kromě krásy i praktičnost a rychlost;tu bohužel toto autíčko nenabídne,škoda. :-!
Žena chtěla druhé,malé auto do Prahy.Fiat 500 se nám oběma líbil,ale jen do skušební jízdy.Je uvnitř opravdu malý a není tam odkládací místo téměř na nic.Motor 1,2 je takový zvadlý,léta se na něm zcela jasně ukázala.Nemůže konkurovat 16V japoncům.U dalšího motoru 1,4 jenž nám nabídly bych využití potenciálu viděl tak,že v nízkých otáčkách je stejný s 1,2 a ve vyšších to takový zázrak není,snad jen ve spotřebě je king.Nehledě na cenu- ta je opravdu,ale opravdu v otáčkách nejvyšších.Yaris 1,3-skvělý motor,leč máme s Yarisem,kupovaným v r.2004 děsivé skušenosti a tak si žena koupila Suzuki Splasch s velkým vnitřním prostorem a zcela vyjímečným motorem 1,2 a 69 KW.Jezdí za 4,5-5,5l/100km a to při opravdu ostrých jízdách. Ale Fiat 500 je vzhledově opravdu jedničková bomba,jenže v životě chcete kromě krásy i praktičnost a rychlost;tu bohužel toto autíčko nenabídne,škoda. :-!
To je právě daň za ten parádní design... Od praktičnosti má Fiat Pandu, na svižné svezení pak motor TwinAir (s turbem to fakt jede slušně) nebo pro vyšší nároky verze Abarth.
"Žena chtěla druhé,malé auto do Prahy."
"...v životě chcete kromě krásy i praktičnost a rychlost;"
Naco Ti je do Prahy rychlost??? 8-s
"...v životě chcete kromě krásy i praktičnost a rychlost;"
Naco Ti je do Prahy rychlost??? 8-s
No hlavně praktičnost...
Nebudu to hledat, ale skoro bych řekl, že F 500 má třeba větší kufr než Splash. Mimoto, my už v F 500 v případě potřeby jednou odvezli cca 10 m2 dlažby (což není zrovna málo)..., jen je prostě F 500 potřeba brát jako kupé s možností pevézt ještě dva skoro dospělý lidi (případně na chvilku i dospělý)... Při sklopených zadních sedačkách sem v pohdoě odvezl dva hokejový bágl (kdo hraje hokej ví, že je to sakra objemný sakpak). Přičemž sklopení zadních sedaček je práce na 5 vteřin a ani nezavazí plato, které je miniaturní...
Co je nepratické na F 500 je pouze dvojice dveří, ale to už tak nějak k tomu autu patří...
Pro městské popojíždění 1,2 bohatě stačí... á jezdím na 125ce (0,125) a taky to stačí, v rámci města sem oproti autům nejrychlejší... 1,4 bohatě stačí i na dálnici, má lepší poměr výkon hmotnost než 90% referenstkých Octavií...
Pane... viděl ybch to takhle... Koupili jste Splash, protože byl nejlevnější (taky sme se byli na něj pro ženu dívat) a protože jste prostě na F500 v požadované podobě neměli. Uznávám, že v základu to není žádnej zázrak a chce to min. verzi Lounge, či Sport..., pak je to jiné kafé... a o Splashi by nepdla ani zmíňka. Problém je prostě v tomto případě ve vaší peněžence, případně ceně auta (a to nemyslím opravdu zle, jen konstatování skutečnosti, mimö lhaní do vlastní kapsy).
Nebudu to hledat, ale skoro bych řekl, že F 500 má třeba větší kufr než Splash. Mimoto, my už v F 500 v případě potřeby jednou odvezli cca 10 m2 dlažby (což není zrovna málo)..., jen je prostě F 500 potřeba brát jako kupé s možností pevézt ještě dva skoro dospělý lidi (případně na chvilku i dospělý)... Při sklopených zadních sedačkách sem v pohdoě odvezl dva hokejový bágl (kdo hraje hokej ví, že je to sakra objemný sakpak). Přičemž sklopení zadních sedaček je práce na 5 vteřin a ani nezavazí plato, které je miniaturní...
Co je nepratické na F 500 je pouze dvojice dveří, ale to už tak nějak k tomu autu patří...
Pro městské popojíždění 1,2 bohatě stačí... á jezdím na 125ce (0,125) a taky to stačí, v rámci města sem oproti autům nejrychlejší... 1,4 bohatě stačí i na dálnici, má lepší poměr výkon hmotnost než 90% referenstkých Octavií...
Pane... viděl ybch to takhle... Koupili jste Splash, protože byl nejlevnější (taky sme se byli na něj pro ženu dívat) a protože jste prostě na F500 v požadované podobě neměli. Uznávám, že v základu to není žádnej zázrak a chce to min. verzi Lounge, či Sport..., pak je to jiné kafé... a o Splashi by nepdla ani zmíňka. Problém je prostě v tomto případě ve vaší peněžence, případně ceně auta (a to nemyslím opravdu zle, jen konstatování skutečnosti, mimö lhaní do vlastní kapsy).
Právě jsis nalhal do kapsy ty, vymyslel jsis něco a uvěřil tomu, aby to dopadlo dobře pro tvou oblíbenou značku. Věnuj se podařené 500ce a nesuď lidi co neznáš.
Když už máš potřebu reagovat (zajímavé, já třeba tu potřebu reagovat na tebe neměl), tak alespoň používej alespoň elementární argumenty, aby bylo z tvého textu NĚCO patrno... Takhle se bohužel jedná jen o nicneříkající výkřik do tmy... Smutné. :no😒br />
... nebo snad tady chceš tvrdit, že je normální napsat... uvažovali sme o F 500, ale nejede, tak sme koupili Splash... Tedy u někoho, kdo čte motoristický magazín a zajímá se o auta...? Když ty auta si vlastně ani nekonkurují? (tím neříkám, že je Splash špatné auto, to vůbec ne)
F 500 se bohužel skutečně nekupuje, protože má velký kufr (to co sem psal, sem napsal proto, protože na rozdíl od tebe s tím autem jezdím a znám i jeho skryté praktické stránky a ten kufr je opravdu slušný a se sklopenými sedačkami je to malý stěhovák).... F 500 se prostě kupuje, protože se líbí a protože je svým způsobem praktickým autem do města... Kdo si ji koupí, tak si ji předně může dovolit a víceméně se s tím autem ztotožňuje a z části přebírá styl, který F 500 razí... Neříkám, že potenciální kupec F 500 nemůže jít.. si prohlídnout Citigo, či Splash (199 000 vč. klima)..., ale rozhodně typický kupec není ten, co má 200 000 na malé auto a právě za ty peníze bude chít dostat NEJVĚTŠÍ a NEJPRAKTIČTĚJŠÍ kus malého auta... Od toho má Fiat skutečně ve své líhni jiná auta...
Tedy podobný text skutečně může napsat jen ten, co by rád...ale nemá na to..., protože F 500 tak aby se líbila nestojí 240 000 (jako skladovka u dealera), ale stojí jako spousta jiných aut nižší střední (dost přes 300 a to se nebavím o speciálních vymazlených edicích, přičemž 85% aut jde ke svému kupci v rozumné výbavě lounge)... To je prostě fakt, který ty možná nevidíš, ale tím na tom nic nezměníš... to auto se kupuje a prodává úplně jinou optikou, než všechny ostatní auta segmentu (s výjimkou mini, tam platí totéž v bledě modrém)...
Proto je také u F 500 sleva z ceníku spíše optická než nějaká zásadní (viz Panda). F 500 se nekupuje rozumem (snad jen ztráta tržní hodnoty je nižší než u jiných miniaut)....
předpokládám, že hodíš nějaký další výkřik, či výštěk, mýlím se?
... nebo snad tady chceš tvrdit, že je normální napsat... uvažovali sme o F 500, ale nejede, tak sme koupili Splash... Tedy u někoho, kdo čte motoristický magazín a zajímá se o auta...? Když ty auta si vlastně ani nekonkurují? (tím neříkám, že je Splash špatné auto, to vůbec ne)
F 500 se bohužel skutečně nekupuje, protože má velký kufr (to co sem psal, sem napsal proto, protože na rozdíl od tebe s tím autem jezdím a znám i jeho skryté praktické stránky a ten kufr je opravdu slušný a se sklopenými sedačkami je to malý stěhovák).... F 500 se prostě kupuje, protože se líbí a protože je svým způsobem praktickým autem do města... Kdo si ji koupí, tak si ji předně může dovolit a víceméně se s tím autem ztotožňuje a z části přebírá styl, který F 500 razí... Neříkám, že potenciální kupec F 500 nemůže jít.. si prohlídnout Citigo, či Splash (199 000 vč. klima)..., ale rozhodně typický kupec není ten, co má 200 000 na malé auto a právě za ty peníze bude chít dostat NEJVĚTŠÍ a NEJPRAKTIČTĚJŠÍ kus malého auta... Od toho má Fiat skutečně ve své líhni jiná auta...
Tedy podobný text skutečně může napsat jen ten, co by rád...ale nemá na to..., protože F 500 tak aby se líbila nestojí 240 000 (jako skladovka u dealera), ale stojí jako spousta jiných aut nižší střední (dost přes 300 a to se nebavím o speciálních vymazlených edicích, přičemž 85% aut jde ke svému kupci v rozumné výbavě lounge)... To je prostě fakt, který ty možná nevidíš, ale tím na tom nic nezměníš... to auto se kupuje a prodává úplně jinou optikou, než všechny ostatní auta segmentu (s výjimkou mini, tam platí totéž v bledě modrém)...
Proto je také u F 500 sleva z ceníku spíše optická než nějaká zásadní (viz Panda). F 500 se nekupuje rozumem (snad jen ztráta tržní hodnoty je nižší než u jiných miniaut)....
předpokládám, že hodíš nějaký další výkřik, či výštěk, mýlím se?
Pane Wolf,děkuji za upozornění.Žena se zhroutila.Konečně nám někdo otevřel oči.Naše finanční situace-díky vašemu upozornění je tragická.Jen mě prosím prozraďte,jak jen jste to poznal?Kaji se a večer si namísto oblíbené brendy dám vodu.Přijměte proto moje upřímné😲mlouvám se vám.
P.S.😜otřeboval bych v naší firmě takového e😜erta vašeho formátu,máte-li zájem,napište. >😒]
P.S.😜otřeboval bych v naší firmě takového e😜erta vašeho formátu,máte-li zájem,napište. >😒]
Nekdy plati...mlceti zlato. V tomto pripade si tomu proste nasadil korunu.. Ja to nepsal jako osobni utok, bohuzel ty sis tu skutecnost jeste vic rozmazl.... On se totiz kazdy umi podivat do ceniku a na parametry tak aby si udelal obrazek o tim jak to opravdu je... A ani k tomu nepotrebuje vety o zavodeni po praze...
P.s. F500 s 1.4, multijetem i multiairem je rychlejsi nez splash.. 😄
P.s. F500 s 1.4, multijetem i multiairem je rychlejsi nez splash.. 😄
Som veľmi rád že neprišli s faceliftom, ktorý by mohol dizajnu 500-ky už len uškodiť.
V triede miniáut nebolo dlho také podarené auto ako tento fiatík. Ako exteriér, tak aj interiér hodnotím na jednotku. A výrazne nezaostávajú ani jazdné vlastnosti. S režimom City je radosť sa prepletať mestskými ulicami. 😄 :yes:
V triede miniáut nebolo dlho také podarené auto ako tento fiatík. Ako exteriér, tak aj interiér hodnotím na jednotku. A výrazne nezaostávajú ani jazdné vlastnosti. S režimom City je radosť sa prepletať mestskými ulicami. 😄 :yes:
Faktem je, že i u nás je dost zásadní rozdíl mezi 1,2 a 1,4 (nevím jak před faceliftem 😄 ), takže možná je spíše ten zásadní rozdíl v tomto... Nečekal bych něco ZÁSADNÍHO.... když F 500 prostě má * v EuroNCAP...
V principu s tebou souhlasím a máš pravdu..., jen😒br />
Ty rozdíly nejsou tak zásadní, že by se hovořilo o dvou odlišných modelech..., fabrika v Mexiku má nové linky, tedy jejich úprava na ty změny nebyla zásadní, obecně se dá říct, že jsou to změny vyvolané specifiky tamního trhu...
To, že je to marketing je pravda, jen nevím komu by měl ublížit.. V Evropě se F 500 prodávala už 5 let, zkušenosti s ní jsou dobré, tedy nějaké P.R. články z USA tady nikoho nezajímají... těch lidí co se po této informaci pídí je minimum... A tato informace je právě důležitá pro americké zákazníky - nabízíme Vám víc, věnujeme Vám víc místa, děláme to co si zasloužéte... na to Amici slyší...
A ty problémy už měla právě ta Americká verze, kdy tetsují trochu nestandardní věc... jak narazí hlavou figurina do bocniho sloupku na zadních sedadlech... S tímto má hodně tamních aut problémy.. a řekněme si to úpřímně.. těch dospěkcýh an zadních sedačkách až tolik nejezdí... Mimoto Fiatu už provedl nějaké změny v nastavení pásů tak aby byl výsledek lepší (to jestli je provedl i v Evropě nevím,ale v evropské legislativě a testech problém nebyl).