Novinky
Přihlásit pro přidání komentáře
Jiří Červenka, šéfredaktor: "„Zdařilejší kombinaci kultivovanosti, komfortu a vyspělých jízdních vlastností nikde nevidím“
A co tak kouknout se poradne, pane sefredaktore. Ale ja vim, je tak snadne vybrat si nikoho neurazejici prumer. Dobry (3) ve vsem, vynikajici v nicem. Ale masam to staci. Neco jako Rick Astley v radiu. No. 1 singel, ze....
At zije Middle of the road, oda na sedivost.
A co tak kouknout se poradne, pane sefredaktore. Ale ja vim, je tak snadne vybrat si nikoho neurazejici prumer. Dobry (3) ve vsem, vynikajici v nicem. Ale masam to staci. Neco jako Rick Astley v radiu. No. 1 singel, ze....
At zije Middle of the road, oda na sedivost.
Pan Červenka ovšem píše o kombinaci a tam opravdu asi zdařilejší vůz neexistuje, Golf v žádném objektivním měříku nechybuje, přestože v dílčích atributech jsou auta, ktrerá Golf poráží.
Golf opravdu není v ničem vysloveně špatný, ale řekl bych, že Focus a Giulietta (jasně, prémiovka, ale za podobné peníze) srovnatelného Golfa porazí ve všem. Golf má snad jen pohodlnější podvozek, což je daň za větší agilitu a lepší jízdní vlastnosti Fordu a Alfy. Ale jinak...?
Ty se tu "prémiovou" Alfu budeš snažit cpát snad všude. Ne, opravdu Alfa prémiovka není. ;-)
Piš si, co libo. Já už tuhle debatu po x-té vést nehodlám.
Já ti jen říkám, že tu ze sebe děláš opět nekritického šaška. ;-)
Taky mi to přijde, dost by mě zajímalo v čem Júlinka Golfa poráží >:D ;-)
Co má Giulietta lepšího než Golf? Motory, jízdní vlastnosti, řízení, brzdy (myslím dávkování, účinnost bude asi nastejno), převodovky, standardní výbavu, záruku 5 let/100.000 km... A to nezmiňuju subjektivní věci jako design nebo sedačky...
Naproti tomu Golf můžeš mít jako 4x4, má pohodlnější podvozek (logicky, protože Alfa je sportovnější) a možná o kousek větší kufr. Jinak nevím o žádné výhodě pro VW.
Naproti tomu Golf můžeš mít jako 4x4, má pohodlnější podvozek (logicky, protože Alfa je sportovnější) a možná o kousek větší kufr. Jinak nevím o žádné výhodě pro VW.
Lepšího? Objektivně?
Myslíš tu malou nabídku motorů?
Myslíš horší TCT převodovku?
Myslíš auto, které stojí v základu a ještě v akčním ceníku min 400 klacků?
Ty jseš subjektivní naprosto celý. :-!
Myslíš tu malou nabídku motorů?
Myslíš horší TCT převodovku?
Myslíš auto, které stojí v základu a ještě v akčním ceníku min 400 klacků?
Ty jseš subjektivní naprosto celý. :-!
No comment, s tebou se nebavím, to je mrhání času. Kdysi se mi zdálo, že o autech něco víš, evidentně to tak není.
Pokud by to zajímalo někoho jiného, samozřejmě to všechno můžu rozepsat a zdůvodnit.
Pokud by to zajímalo někoho jiného, samozřejmě to všechno můžu rozepsat a zdůvodnit.
Ty tvoje argumenty stojí na hliněných nohách... :-!
A i já si tu mohu dovolit pochybovat o tom, že asi nebudeš žádný znalý fanda, ale nějaký ekonom, či kterýho čerta, kterej auta rozlišuje leda podle značky a barvy.
A i já si tu mohu dovolit pochybovat o tom, že asi nebudeš žádný znalý fanda, ale nějaký ekonom, či kterýho čerta, kterej auta rozlišuje leda podle značky a barvy.
Takže ještě jednou a od někoho jinýho.
Žádná Alfa v posledních minimálně 30 letech žádná prémie nebyla, není a nebude. Prémie samozřejmě není ani ten Golf, ale to tady nikdo netvrdí.
Prémie nebude ani jeden model, ani jeho klon. Prémie je tak maximálně jedničkovej bavorák nebo audina 4. Alfa Romeo Guilietta je standardní průměrné auto mainstreamu, které v ničem nevyniká a nepřináší do kategorie nic nového ani vyjímečného a je jedno jestli se bavíme o řízení, řazení, převodovkách, motorech, bezpečnostních systémech, uspořádání vnitřního prostoru včetně ovládacích prvků a interieru, praktičnosti - pouze ta cena je nadsazená, ale u automobilky, která ve dvou modelech vyrábí 120 tis aut ročně to ani jinak být nemůže - nakonec jeden takový (který ale vyráběl skutečně individualistická auta o min. kategorii výš) nedávno skončil.
Pokud se někomu tohle auto tak strašně líbí, ale ať tady zároveň furt nevypisuje, jak je Golf nudný a šedivý. Já mám sice pocit poněkud opačný, nicméně to je moje věc, stejně jako je věc těch, kteří adorují Alfu - no, ale zatímco oni jsou géniové a králové vkusu, tak ti so jejich oblíbence "nemusí" jsou hned tupci a pitomci......
Žádná Alfa v posledních minimálně 30 letech žádná prémie nebyla, není a nebude. Prémie samozřejmě není ani ten Golf, ale to tady nikdo netvrdí.
Prémie nebude ani jeden model, ani jeho klon. Prémie je tak maximálně jedničkovej bavorák nebo audina 4. Alfa Romeo Guilietta je standardní průměrné auto mainstreamu, které v ničem nevyniká a nepřináší do kategorie nic nového ani vyjímečného a je jedno jestli se bavíme o řízení, řazení, převodovkách, motorech, bezpečnostních systémech, uspořádání vnitřního prostoru včetně ovládacích prvků a interieru, praktičnosti - pouze ta cena je nadsazená, ale u automobilky, která ve dvou modelech vyrábí 120 tis aut ročně to ani jinak být nemůže - nakonec jeden takový (který ale vyráběl skutečně individualistická auta o min. kategorii výš) nedávno skončil.
Pokud se někomu tohle auto tak strašně líbí, ale ať tady zároveň furt nevypisuje, jak je Golf nudný a šedivý. Já mám sice pocit poněkud opačný, nicméně to je moje věc, stejně jako je věc těch, kteří adorují Alfu - no, ale zatímco oni jsou géniové a králové vkusu, tak ti so jejich oblíbence "nemusí" jsou hned tupci a pitomci......
Nikdy jsem nikoho neoznačil za tupce nebo pitomce kvůli tomu, že má jiný názor nebo vkus, na to jsou tu jiní experti. Vadí mi pouze, když někdo (a teď NEmyslím tebe) prosazuje svůj názor jako obecnou absolutní pravdu.
Golf VI. se mi opravdu nelíbí (narozdíl třeba od IV.), ale nikoho neurážím, pokud to vidí jinak.
Golf VI. se mi opravdu nelíbí (narozdíl třeba od IV.), ale nikoho neurážím, pokud to vidí jinak.
zdravy rozum
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Zkus se někdy s Giuliettou svézt, pochopíš ...
V téhle třídě nejlepší podvozek, hodně jistý a pořád ještě dost pohodlný ... Motory přiměřené ... přece si nebudeš kupovat Alfu s 1,2 htp ... to si pak kup radši Punto ...
Ale přesto bych do toho za ty peníze nešel. Statistiky spolehlivosti mluví proti a ceny oprav taky.
V téhle třídě nejlepší podvozek, hodně jistý a pořád ještě dost pohodlný ... Motory přiměřené ... přece si nebudeš kupovat Alfu s 1,2 htp ... to si pak kup radši Punto ...
Ale přesto bych do toho za ty peníze nešel. Statistiky spolehlivosti mluví proti a ceny oprav taky.
Zase klames. Uz by si aspon raz mohol prestat. :no:
6 motorov je malo? Tvoj eroticky sen Golf ponuka 9 motorov/verzii. 6 nie je tak malo.
TCT je horsia? jedine tak v tvojich vlhkych snoch [odkaz]
6 motorov je malo? Tvoj eroticky sen Golf ponuka 9 motorov/verzii. 6 nie je tak malo.
TCT je horsia? jedine tak v tvojich vlhkych snoch [odkaz]
Ty jsi chudák. >:D
Zase sem cpeš ten směšný test Giulietta vs Octavia? >:D >:D >:D
Ano, 6 motorů je ná "jakožeprémii" málo, protože ten mainstream jich má 9. ;-)
Je mi jasné, že ty máš v halvě italskou trikolóru, ale tak okatě to najevo dávat nemusíš. ;-)
Zase sem cpeš ten směšný test Giulietta vs Octavia? >:D >:D >:D
Ano, 6 motorů je ná "jakožeprémii" málo, protože ten mainstream jich má 9. ;-)
Je mi jasné, že ty máš v halvě italskou trikolóru, ale tak okatě to najevo dávat nemusíš. ;-)
Smiesny? lebo tebe sa nepaci vysledok? >:D >:D
Ty si traged nepodareny. Popries aj vlastny krivy nos na ksichte, ked sa ti to hodi >:D
Ano? BMWu 7 ma iba 5 motorizacii, ako uplna premia.... to su v tom BMW blbi, ze sa neriadia nejakym jossalitom >:D
Je az nepochopitelne, aku mas potrebu zakazdym davat najavo, aky si obmedzeny >:D
Tebe trci Das Bratwurst z kazdeho otvoru, tak si na to davaj pozor ;-)
Ty si traged nepodareny. Popries aj vlastny krivy nos na ksichte, ked sa ti to hodi >:D
Ano? BMWu 7 ma iba 5 motorizacii, ako uplna premia.... to su v tom BMW blbi, ze sa neriadia nejakym jossalitom >:D
Je az nepochopitelne, aku mas potrebu zakazdym davat najavo, aky si obmedzeny >:D
Tebe trci Das Bratwurst z kazdeho otvoru, tak si na to davaj pozor ;-)
Očividně ani nevíš, od čeho se označení prémie odvíjí.
Poradím ti, je to od modelové nabídky. Tu má Alfa, v současné době pouhé 2 modely a ještě segmentu B a C, žalostnou. Takže se hoď do klidu, začni myslet a pak tu nebudeš za osla. :-!
Poradím ti, je to od modelové nabídky. Tu má Alfa, v současné době pouhé 2 modely a ještě segmentu B a C, žalostnou. Takže se hoď do klidu, začni myslet a pak tu nebudeš za osla. :-!
No vazne? Ty si zacal s motormi, "...6 motorů je ná "jakožeprémii" málo, ..." zrazu je to od modelovej ponuky? >:D
Alebo sa mainstream, subpremia, premia atd... rozdeluje podla rozlicnych pravidiel? >:D
Ty si riadne retardovany a s3r3s si pravidelne do huby a klames, ako aj teraz >:D
Alebo sa mainstream, subpremia, premia atd... rozdeluje podla rozlicnych pravidiel? >:D
Ty si riadne retardovany a s3r3s si pravidelne do huby a klames, ako aj teraz >:D
Opět tak nějak nechápeš, ale už jsem si u tebe zvykl. Alfu nezachrání nic. Na prémii nemá modely, nemá paletu motorů, nemá kvalitu.
Nebaví mě dokolečka vysvětlovat hloupým Slovákům věci, které se tu řešily a vyřešily již x-krát.
Už chápeš? :-!
Nebaví mě dokolečka vysvětlovat hloupým Slovákům věci, které se tu řešily a vyřešily již x-krát.
Už chápeš? :-!
Vidim, ze je uplne zbytocne vysvetlovat prototypu hlupeho Cecha, ze si s3r3 do huby, lebo meni donekonecna podmienky, len aby so svojou hlupostou vykluckoval vitazne >:D
Najprv zacnes s poctom motorov, potom s delenim do kategorii, potom uz o kvalite... proste typicky hlupy klamar a prekrucac, typicky jossalito >:D :-!
Najprv zacnes s poctom motorov, potom s delenim do kategorii, potom uz o kvalite... proste typicky hlupy klamar a prekrucac, typicky jossalito >:D :-!
Podle toho, co pises jsi asi v te Giuliette nikdy nejel dal nez kolem baraku.
Krome QV jsou vsechny verze stejne pohodlne jak zakladni podvozek Golfu VI, pokud ma VI sportovni podvozek, tak je tuzsi (neplest s tvrdsi) nez v Alfe. Jizdni vlastnosti obou jsou perfektni v ramci tridy a silne pochybuji, ze bys je dokazal dostat na limit a na limitu je drzet natolik dobre, abys posoudil, ktere auto ma jizdni vlastnosti lepsi. Mimo limit jsou na tom v podstate stejne, zalezi spise na kolech a pneu. A to prosim nezminuju nic o elektronicky stavitelnem podvozku v Golfu, se kterym strci do kapsy I QV.
Standartni vybava - no comment. Pokud nechces bazirovat na hloupostech typu Bluetooth nebo startovaci tlacitko, jsou na tom oba stejne.
Prevodovka TCT versus DSG - tam by u mne vyhrala TCT, ale s odrenyma usima a jen proto, ze v manualnim modu neradi za mne.
Brzdy ma Alfa nic moc, rychle vadnou - tedy rozhodne rychleji naz ty ve srovnatelnem Golfu. Vyjimkou je QV, pripadne jakakoli verze Alfy s Brembo brzdami, ty vydrzi docela dost, ale zase se na nich vlni kotouce.
Design je v pripade Alfy hlavne na pridi katastrofa, ten zbytek by se dal zkousnout a ostatne ta prid je moje hlavni vytka k tomuto autu.
Design Golfu neni za co kritizovat.
A co se tyka sedadel v Alfe - tak zpracovani tech zadnich, at uz v kuzi, nebo v textilu je podle mne nehodne auta v tomto tisicileti a v teto cenove kategorii.
Nicmene pro tebe bude vzdy lepsi cokoliv, hlavne at to neni VW, ze?
Krome QV jsou vsechny verze stejne pohodlne jak zakladni podvozek Golfu VI, pokud ma VI sportovni podvozek, tak je tuzsi (neplest s tvrdsi) nez v Alfe. Jizdni vlastnosti obou jsou perfektni v ramci tridy a silne pochybuji, ze bys je dokazal dostat na limit a na limitu je drzet natolik dobre, abys posoudil, ktere auto ma jizdni vlastnosti lepsi. Mimo limit jsou na tom v podstate stejne, zalezi spise na kolech a pneu. A to prosim nezminuju nic o elektronicky stavitelnem podvozku v Golfu, se kterym strci do kapsy I QV.
Standartni vybava - no comment. Pokud nechces bazirovat na hloupostech typu Bluetooth nebo startovaci tlacitko, jsou na tom oba stejne.
Prevodovka TCT versus DSG - tam by u mne vyhrala TCT, ale s odrenyma usima a jen proto, ze v manualnim modu neradi za mne.
Brzdy ma Alfa nic moc, rychle vadnou - tedy rozhodne rychleji naz ty ve srovnatelnem Golfu. Vyjimkou je QV, pripadne jakakoli verze Alfy s Brembo brzdami, ty vydrzi docela dost, ale zase se na nich vlni kotouce.
Design je v pripade Alfy hlavne na pridi katastrofa, ten zbytek by se dal zkousnout a ostatne ta prid je moje hlavni vytka k tomuto autu.
Design Golfu neni za co kritizovat.
A co se tyka sedadel v Alfe - tak zpracovani tech zadnich, at uz v kuzi, nebo v textilu je podle mne nehodne auta v tomto tisicileti a v teto cenove kategorii.
Nicmene pro tebe bude vzdy lepsi cokoliv, hlavne at to neni VW, ze?
Předešel jsi mně....už není co dodat.
:-)
Zrovna tohle je "moje" tema, od techto dvou modelu uz mam projeto prakticky vsechno (bez dieselu, ty ja nerad).
Zrovna tohle je "moje" tema, od techto dvou modelu uz mam projeto prakticky vsechno (bez dieselu, ty ja nerad).
Viz níže, ať se neopakujeme.
Jen dvě věci:
- výbavou jsem myslel standardní Q2 a DNA u Alfy i u základních motorizací. U Golfa mají něco podobného až silnější verze.
- k sedadlům: vzadu jsem v Alfě (a ani v Golfu) snad ani neseděl. Měl jsem na mysli přední sedadla.
Jen dvě věci:
- výbavou jsem myslel standardní Q2 a DNA u Alfy i u základních motorizací. U Golfa mají něco podobného až silnější verze.
- k sedadlům: vzadu jsem v Alfě (a ani v Golfu) snad ani neseděl. Měl jsem na mysli přední sedadla.
martin.blader
Velmi zajímavý námět na článek, člověk se z tohodle v podstatě dozví nejvíc. Určitě bych uvítal občasné zařazení takového článku v jiných cenových kategoriích, či v rámci ojetin, případně v určitém zaměření (rodinné auto, sporťák na víkend atd.).
Mi se taky libi. Nejvic to, ze kazdy si vybral neco diametralne jineho a kazdy to celkem slusne obhajil. Trosku pres prsty hledim na toho Golfa a jeste trochu vic pres prsty na tu Dacii, ale v podstate proti tem argumentum co tam uvadeji nejde rict ani popel. Osobne bych si koupil Kia nebo Hyundai, i kdyz minula generace mela myslim o chlup lepsi pomer cena/hodnota. Dan za to, ze uz jsou na trhu dobre uvedene.
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
_Teddy_
bud 1.0 EcoBoost/125k (377990) alebo 1.6Ti-VCT/125k (367990). Dokonca aj kombik by sa zmestil do 400 litrov. Slusne auto za tie prachy...
Neviem, ako teraz, ale ked este nemali EB, iba 1.6ku, tak vyhodnejsie vychadzal Golf s A-AC, 6kou a turbomotorom, nehovoriac o dizajne a spracovani
Tak o dizajnu nehovor protože Focus má navrch jednoznačně.....jelikož VW dělá furt jedno a to samé nudné dokola že by to aj důchodce unudilo....a nemluvím o tvaru karoserie která vychází z krabice od bot...
Jo focus to je výhra 8-s Pokaždý když ho vidím,tak se leknu.To už vypadá líp i to Hjundéééé.
Jak se mi na fotkách Focus vůbec nelíbil, (zadní část), tak na živo to vůbec špatné není. Otázkou je, jestli za téměř 400 t/Kč kupovat "mixér" Ecoboost 1.0. Já sám bych volil asi Mazdu 2, která i s automatem a víc než dobrou výbavou za 350.000,-, jistě to auto je menší než Golf, nebo Focus, ale to pro mně není klíčové.
No a co se podívat uplně jinam? Třeba P308 1.6VTi se do 400k v pohodě vejde a po FL vypadá celkem k světu a oproti Focusu se i do kufru něco vejde ;-)
Po 307cke by som mal strach kupit 308, aj ked dizajn, ako vzdy na slusnej urovni, ale napriklad taky novy Megan :yes:
Mazdu 2 nebo Focus? Nepatris nahodou k tym, co sa nevedia rozhodnut medzi Octaviou a Passatom?
Opět někdo, kdo čte v mém příspěvku něco, co v něm není. Jinými slovy. Říkám, že do 400 t/Kč se dá pořídit auto, které je o segment výš než Mazda, ale že já bych šel o segment níž, mj. proto, že nebudu muset dělat kompromisy ohledně výbavy a budu mít auto se schopným atmosferickým motorem, s jízdními vlastnostmi na špici segmentu, co je na tom nepochopitelného? A neboj se, moc dobře vím, že Octavia je v podstatě Golf s kufrem.
Ano, ale je to ina liga, takze bud urobis kompromis vo vybave alebo prejdes k malym autam. Tam ta uz ale caka iba auto do mesta s prastarym atmosferickym motorom, jazdne neporovnatelnym s turbom a multilinkom.
Musím konstatovat, že lidé, kteří si koupí radši menší auto, ale v plné palbě a bez kompromisů typu buď ALU kola nebo automatickou klimu, nebo dokonce v základním provedení bez čehokoliv mají moje hluboké sympatie. Radši Civica nebo Mazdu 3 než holýho Passata nebo Mondeo....
Ojetým autům prostě nevěřím, naštěstím jsem neudělal osobní zkušenost, ale dlouholetého kamaráda vyléčilo, když si koupil sedmičkový bavorák (od známého - ten přiznal, že má najeto 250 tis. a neunavoval kecy o tom, jak auto měl důchodce pět let v garáži...) - nicméně prasklá hlava bloku motoru stála sama o sobě 50 tisíc bez všeho dalšího a to bylo před desedti lety a s ohledem, že auto stálo tak těch 250 tis. víc než dost a za to svezení to nestálo.
A velký holátko? Záleží na tom, na co auto potřebuji a chci. Sám jezdím běžně delší trasy (200 km a vícě jedna cesta), na místě 5 - 8 hodin a pak zpátky. Nedovedu si představit auto, které nemá kvalitní (automatickou) klimu, polohovatelnou sedačku, tichý interier.....to v základních verzích nebývá, v ojetinách taky ne a než dát 400 tisíc za velkého jetého bavoráka, tak to skutečně radši Civic s turbodieselem a v plné výbavě. Jezdím předchozí Mazdu 6, a psokojenost taková, že jsme už dvakrát odložil nákup nového auta. O menších typech téže značky toho sice vím hodně málo, ale sama Mazda je pro mně natolik synonymem kvality ve všech směrech, že bych se nebál ani tý dvojky - vizuelně se mi dost líbí a seděl jsem v ní na autosalonu a vypadala "schopně".
Ojetým autům prostě nevěřím, naštěstím jsem neudělal osobní zkušenost, ale dlouholetého kamaráda vyléčilo, když si koupil sedmičkový bavorák (od známého - ten přiznal, že má najeto 250 tis. a neunavoval kecy o tom, jak auto měl důchodce pět let v garáži...) - nicméně prasklá hlava bloku motoru stála sama o sobě 50 tisíc bez všeho dalšího a to bylo před desedti lety a s ohledem, že auto stálo tak těch 250 tis. víc než dost a za to svezení to nestálo.
A velký holátko? Záleží na tom, na co auto potřebuji a chci. Sám jezdím běžně delší trasy (200 km a vícě jedna cesta), na místě 5 - 8 hodin a pak zpátky. Nedovedu si představit auto, které nemá kvalitní (automatickou) klimu, polohovatelnou sedačku, tichý interier.....to v základních verzích nebývá, v ojetinách taky ne a než dát 400 tisíc za velkého jetého bavoráka, tak to skutečně radši Civic s turbodieselem a v plné výbavě. Jezdím předchozí Mazdu 6, a psokojenost taková, že jsme už dvakrát odložil nákup nového auta. O menších typech téže značky toho sice vím hodně málo, ale sama Mazda je pro mně natolik synonymem kvality ve všech směrech, že bych se nebál ani tý dvojky - vizuelně se mi dost líbí a seděl jsem v ní na autosalonu a vypadala "schopně".
Mazda ako synonimum kvality je podobne relativny pojem ako Fiat synonymum nekvality. Kolega ma novu Mazdu6 a v zaruke uz menil posilovac riadenia v cene 40tisicKc a este mal jednu poruchu, ale uz si nepamatam. Co sa malych aut tyka, tam sa uz ani nema co pokazit a ak ano, tak to stoji zlomok poruchy strednej triedy. Su to jednoduche aute so vsetkymi vyhodami a nevyhodami.
Ne úplně s tebou souhlasím. Vlastně vůbec.
Ojetý BMW za 400 tis. - třeba 545i - se 150 tis. km má klima a to dvouzónovou, automatickou a kvalitní. Sedačky jsou seřiditelné - jak ty říkáš - polohovatelné v tolika směrech, že mají v sobě víc elektromotorů, než je v tom celým Civiku. O tichosti interiéru benzínového víc než třistakoňského osmiválce se asi ve srovnání s turbodieselem v Hondě nemusíme bavit. To jsou tvoje prority.
Jaksi navíc je to BMW trošku větší, má proti Civiku pérování a funkční zadní nápravu a ne trubku z lešení. Mám vážné obavy, že ani plná výbava Civiku nedokáže konkurovat průměrné výbavě 545.
A věř mi, fakt jede.
Ojetý BMW za 400 tis. - třeba 545i - se 150 tis. km má klima a to dvouzónovou, automatickou a kvalitní. Sedačky jsou seřiditelné - jak ty říkáš - polohovatelné v tolika směrech, že mají v sobě víc elektromotorů, než je v tom celým Civiku. O tichosti interiéru benzínového víc než třistakoňského osmiválce se asi ve srovnání s turbodieselem v Hondě nemusíme bavit. To jsou tvoje prority.
Jaksi navíc je to BMW trošku větší, má proti Civiku pérování a funkční zadní nápravu a ne trubku z lešení. Mám vážné obavy, že ani plná výbava Civiku nedokáže konkurovat průměrné výbavě 545.
A věř mi, fakt jede.
Choochoo
Novy Civic Type-R at bude za kolik chce >:D >:D >:D
Takovy clanek si o to primo rika >:D >:D >:D
Takovy clanek si o to primo rika >:D >:D >:D
Emel
Moje volba? Suzuki Swift 1.6VVT Sport. Pokud beru auto jen pro sebe, nevidím do 400 nic lepšího...
Nepochybuji o tom, že kdyby se vyjadřovalo více redaktorů, objevil by se tam. Skvělá volba.
Krása, co dodat. Volbu chápu, i když moje by nebyla - každý auto používá pro něco jiného a o tom to je.
Prowler
Já sem tenhle problém řešil docela nedávno a vyřešil sem ho koupí Opelu Astra 1.4 Turbo 103 Kw. Jízdně hodně podobná Golfu, vzhledem (dle mého názoru) mnohem lepší než Golf, a hlavně za stejné peníze mnohem lepši výbava.
Tak tedkom prave je ten golf ve vybave comfort edition za bezkonkurecni cenu vzhledem k te vybave...
Flai
do nového auta tak max. 250 tis. osobně malé kombi ibiza,fabia,clio,207 ... nebo dacia MCV a samozřejmě jednoduchy benzín ,který lehce překopat na LPG :-) zbytek investovat jinak :yes:
Tak za 300 mas i30 s "tovarnim" lpg to je podle me slusna volba (nemas pidiauto, ale porad te o pri nakupu nesedre z kuze.... vazne uvazuju ze do nej pujdu...)
lukas13
Takhle se odkopat, to chce odvahu :yes:
Díky za možnost proniknout do uvažování jednotlivých členů redakce. Je zajímavé, ale vlastně docela logické, že zvolená auta nepatří, snad krom toho Golfa, mezi klasické "testové vítěze".
Má volba:
- pokud bych byl sám, vyhrál by ten výše zmíněný Swift 1.6VVT Sport. Porazil by i to Polo GTI. O fous.
- ale my zadaní, s rodinou, musíme být praktičtější. Tady bych volil buď Megane Grandtour 1,2 TCe Bose (v rámci současných slev 392 900,-) nebo C4 Picasso 1,6 VTi Sélection (364 900,- + pár maličkostí navíc). Asi by nakonec vyhrál ten Citroen.
Díky za možnost proniknout do uvažování jednotlivých členů redakce. Je zajímavé, ale vlastně docela logické, že zvolená auta nepatří, snad krom toho Golfa, mezi klasické "testové vítěze".
Má volba:
- pokud bych byl sám, vyhrál by ten výše zmíněný Swift 1.6VVT Sport. Porazil by i to Polo GTI. O fous.
- ale my zadaní, s rodinou, musíme být praktičtější. Tady bych volil buď Megane Grandtour 1,2 TCe Bose (v rámci současných slev 392 900,-) nebo C4 Picasso 1,6 VTi Sélection (364 900,- + pár maličkostí navíc). Asi by nakonec vyhrál ten Citroen.
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
To jsem v cenících nenašel. Jinak souhlas - Grand je i na mě už příliš velký. A kratší Picasso se mi i více líbí.
No c4 grand picasso ve výbavě selection je za 364900, ale jen při koupi na úvěr. Při koupi za hotové je za 404900.
A ten úvěr asi bude podobně drahý jako v tomhle článku: [odkaz]
Samozřejmě, jsou to stále ceníkové ceny a jde smlouvat.
A ten úvěr asi bude podobně drahý jako v tomhle článku: [odkaz]
Samozřejmě, jsou to stále ceníkové ceny a jde smlouvat.
Jo takhle a "petruma" to zmátlo. Krátké C4 Picasso Sélection je za ceníkových 364900 BEZ financování (které funguje v lepším případě tak, že nakonec zaplatíš +/- stejně, v horším přeplatíš) - to bylo auto které bych koupil a to jsem uvedl správně.
Ještě k tomu financování - jsou i výjimky. Např. mé auto vyšlo v případě financování stejně, ale byla tam navíc 5 let záruka. Takže nakonec úvěr (původní plán byl za hotovové) a uhádal jsem navíc jiné věci.
Ještě k tomu financování - jsou i výjimky. Např. mé auto vyšlo v případě financování stejně, ale byla tam navíc 5 let záruka. Takže nakonec úvěr (původní plán byl za hotovové) a uhádal jsem navíc jiné věci.
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Ve všech případech skvělá volba!
Jen doplním že být sám tak ohlédnu Kiu Ceed - vypadá opravdu skvěle!
A jako zadaný s rodinou bych se měl ohlédnout po druhém voze - v tom případě bych rozhodně projel Opela Merivu - teď je v akci a 1.7CDTI v edici Adam Opel za 400.700,-Kč.
Jen doplním že být sám tak ohlédnu Kiu Ceed - vypadá opravdu skvěle!
A jako zadaný s rodinou bych se měl ohlédnout po druhém voze - v tom případě bych rozhodně projel Opela Merivu - teď je v akci a 1.7CDTI v edici Adam Opel za 400.700,-Kč.
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Ceed nezavrhuji. Šel bych se určitě podívat. Nezavrhoval bych ani ten Golf - naopak, "rozumově" je to výborná volba. Nicméně jsem vždy tíhl k té Francii, takže nakonec asi nee. Naštěstí bych tuto volbu nikdy neřešil - bydlím v centru velkého města a pokud zde vidím "vybrané" auto, je vždy z produkce koncernu. Ta auta za to nemohou, bohužel ale tomu tak je :'-(
Meriva je dobrá volba. Nicméně se jedná o o třídu menší MPV než C4 Picasso, ne? To bych doporučoval věnovat pozornost Nissanu Note - takový Černý Petr, cenově určitě.
Meriva je dobrá volba. Nicméně se jedná o o třídu menší MPV než C4 Picasso, ne? To bych doporučoval věnovat pozornost Nissanu Note - takový Černý Petr, cenově určitě.
Tiež sa redakcí klaniam. Dobrý nápad, urobiť takýto článok.
Prekvapilo ma, aké autá by si vybrali naši redaktori. Takže dík a chystajte ďalší podobný článok: :yes:
Ja by som bral najskôr ceed alebo iného zástupcu nižšej strednej : C4, Mégane, Fluence, Cruze, Astru, Giuliettu, Deltu alebo Focus. Veľa, že? Ale najskôr by som si tie autá musil obzrieť, vyskúšať, porovnať ceny... Lebo dizajnom sa mi páčia všetky.
Ináč tiež mám rád francúzov, zvlášť PSA, ale nepohrdnem ani kórejcami.
Prekvapilo ma, aké autá by si vybrali naši redaktori. Takže dík a chystajte ďalší podobný článok: :yes:
Ja by som bral najskôr ceed alebo iného zástupcu nižšej strednej : C4, Mégane, Fluence, Cruze, Astru, Giuliettu, Deltu alebo Focus. Veľa, že? Ale najskôr by som si tie autá musil obzrieť, vyskúšať, porovnať ceny... Lebo dizajnom sa mi páčia všetky.
Ináč tiež mám rád francúzov, zvlášť PSA, ale nepohrdnem ani kórejcami.
a proč do toho neříznout pořádně - jaképak copak, rovnou napište, co vám říká pane ;-)
To je člověk hned považován za někoho kdo upřednostňuje svou garáž-), já s tím ale nemám problém. Honda Civic 1,4 at 2002.
GTI
Koukám, že "bychaři" už postihli i redakci. Čtyři sta tisíc, to už jsou i dva skromnější prodloužené letecké rodinné víkendy v nějaké evropské metropoli. No přesto v této cenové hladině snad už není nutnost lovit v kategorii RC modelů a můžeš se i mžikově sebestředně domnívat, že tě na silnici budou brát možná vážně. Občas.
Pročítám článek, překvapil mě Aleš svou lowendovou náklonností k poměrně neoscarovým tvarům. Tohle je tu první věc, kterou mu tak úplně nevěřím. Naštěstí se nejedná o testík a tak nás tu může dokonale tahat za nos. Sleeper je jasnej, kdyby se za danou cenu nabízel pojízdnej kanystr, jde po něm. Lukáš bere cee´da... no to si budu pamatovat... pozor na airbagy.
Takže nakonec se ukazuje, že nejlepší vkus má šéfredaktor. A není to tak správně? Jistě je :yes:
Osobně, kdybych měl volných 400.000 euro koupil bych Alešovi za trest toho Dustera, Sleepera bych posadil do toho kanystru, Lukášovi bych koupil cee´da (bez airbagů) a panu šéfredaktorovi bych koupil dva Golfy. Ať to má říz.
No a pro sebe? To tu nemůžu napsat, tohle by mi totiž nevěřili ani zdejší plakáti ani zdejší gallardi, koneckonců možná, že bych to nevěřil ani sám sobě.
Sakra Ondřej bere Berlingo... Berlingo, berlingo... neznám. Je tohle doufám ještě pořád portál o autech?
P.S. Už aby tu byl článeček kolem dvou mega, jestli bude Aleš pořád tlačit toho Dustera, nebudu na něho pod testy reagovat.
BRAVO BYCHAŘ :yes:
Pročítám článek, překvapil mě Aleš svou lowendovou náklonností k poměrně neoscarovým tvarům. Tohle je tu první věc, kterou mu tak úplně nevěřím. Naštěstí se nejedná o testík a tak nás tu může dokonale tahat za nos. Sleeper je jasnej, kdyby se za danou cenu nabízel pojízdnej kanystr, jde po něm. Lukáš bere cee´da... no to si budu pamatovat... pozor na airbagy.
Takže nakonec se ukazuje, že nejlepší vkus má šéfredaktor. A není to tak správně? Jistě je :yes:
Osobně, kdybych měl volných 400.000 euro koupil bych Alešovi za trest toho Dustera, Sleepera bych posadil do toho kanystru, Lukášovi bych koupil cee´da (bez airbagů) a panu šéfredaktorovi bych koupil dva Golfy. Ať to má říz.
No a pro sebe? To tu nemůžu napsat, tohle by mi totiž nevěřili ani zdejší plakáti ani zdejší gallardi, koneckonců možná, že bych to nevěřil ani sám sobě.
Sakra Ondřej bere Berlingo... Berlingo, berlingo... neznám. Je tohle doufám ještě pořád portál o autech?
P.S. Už aby tu byl článeček kolem dvou mega, jestli bude Aleš pořád tlačit toho Dustera, nebudu na něho pod testy reagovat.
BRAVO BYCHAŘ :yes:
>:D Ale vážně. Jestli se článek bude líbit, donutím kolegy k nějakému dalšímu "blogovějšímu" zamyšlení. Zatím vidím i v diskuzi zajímavé tipy, myslím, že to může nakonec být docela dobrá inspirace před nákupem.
Jenže jak pokračovat dál? Sportovní auta? Vyšší nebo naopak nižší limit? Budu rád, když se mi čtenáři (které by to zajímalo) do diskuze ozvou. Auto kolem dvou milionů...no raději se zatím držme při zemi ;-)
Jenže jak pokračovat dál? Sportovní auta? Vyšší nebo naopak nižší limit? Budu rád, když se mi čtenáři (které by to zajímalo) do diskuze ozvou. Auto kolem dvou milionů...no raději se zatím držme při zemi ;-)
Jak psal martin.blader, určitě by nebylo špatné zabrousit do různých cenových relací - ať už nižších (zde byl zajímavý pohled na ojetiny) či vyšších (rodinné auto - kombi, ...). Zajímavé by třeba bylo zauvažovat nad tím, jaké auto, by zvolili lidé z redakce jako první auto (třeba do 100.000 Kč), kdyby měli v ruce čerstvý řidičák.
Úhlů pohledu, jak do tohoto tématu zabrousit, je nespočet. Tyto věci čtu rád, protože z mého pohledu mají největší vypovídající hodnotu, takže se za občasné proložení těmito víceméně blogy budu jedině rád. Rozhodně by nebylo do věci i měnit formu, kdy například zauvažuje v tom jednom úhlu jen jeden redaktor nějakou obsáhlejší formou. Tady se meze nekladou, hlavně povídat názory an auta, o což člověk v klasických testech člověk bohužel zavadí málokdy. Důvody chápu, proto je fajn dělat i blogy, kde nikdo nebude nadávat, že to je neobjektivní a automobilky si nebudou stěžovat, že redaktor haní jejich auto v oficiálním testu.
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
:-) Postupně zvyšovat limit. Od půl mega bych ale příspěvky povolil jen na občanku, zde už papíry na hlavu nestačí >:D
potěšil by mě výběr vozů s automatem, může být i ve stejné cenové hladině (což ovšem bude kruté, protože příplatek za automat pak bude u některých značek atakovat 20% hodnoty vozu >:D )
Co koupit v bazaru by se hodilo více.... >:D
Jako solidní rébus pro zkušené borce doporučuju jako podmínku 3 dětské sedačky. :-)
Jinak fajn článek. A já doufám, že jednou mi bude doma stát Jazz.
Jinak fajn článek. A já doufám, že jednou mi bude doma stát Jazz.
Tři sedačky jsem vždy dostal do všech svých aut: civic 7.g, mitsu space wagon N38(7 sitz) i do současné N50(6 sitz), mazda 626 GF a i do civica 8.g . Pravda Dostat je do otcovy octy II či služebního Golfa asi 5?(kdo to má poznat) byl oříšek a navíc v golfu musela dcera mít nohy mě na ramenou(moc málo místa ne délku a já jsem holt nad limit německého konstruktéra) Jinak se mi podařilo 3 sedačky dostat i do staré 3 dvéř fiesty >:D , ale to bylo fak nouzový. Už když jsme měli jen 3 děti(nyní 4) tal jsme koupili 7 sitz a byl klid. 5 osob v jakémkoliv běžném autě je vždy nouzovka-toť můj názor.
Jo tak ve střední už to asi problém není, a v nové nižší střední teda asi už taky ne, když jsme ale tohle doma řešili, tak nejenomže se to prostě muselo prakticky zkoušet, ale taky jsme byli rozpočtem jinde. Nicméně ta fiesta, tomu se mi nechce věřit, právě kvůli tomuhle musel z domu 5d Escort 92.
Ta Fiesta byla 3d-tedy dveře nic nezabíraly, u 5d by to neprošlo. Aby jsme problém s prostorem v autě nerešili,tak nekupujem nový malý, ale velký jetý, a hezky si vyberem to co nám bude 100% vyhovovat a i když jezdíme hodně (byly doby kdy jsme s manželkou za rok najeli i 90tkm/rok)tak se nám nikdy nestalo, že by nás starší auto zradilo( a že třeba bývalý space wagon měl najeto cca 1/2mio km)
Jen tak mne napadlo podívat se na ceník Chevroletu Orlando a ten by se do 400k koupit dal.
Ano, to je pravda, soused nad ním silně uvažuje. Před 14 dny nás "dohnal" a narodil se jim 4. prcek >:D Nemít rozestavěnej barák, nemuset živit 6ti členou rodinu a nemít drahýho koníčka(lítání), tak bych nad ním i uvažoval, nejsem ochoten do aut vrážet horentní sumy, navíc potřebujem auta 2, tedy řeším vždy auto do max 200tkč. Třeba v říjnu budu měnit mazdu 626 za 8.g civica, 4 roky a cca 80.000km-150tkč-to jsou koupě, co pro mě mají smysl.
Článek se nám zatraceně líbí - nemám problém s tím, když někdo má názor a nesnaží se to skrývat za "profesionalitu" a "objektivitu". Ona totiž nejvíce deklarovaná "objektivita" a "profesionalita" často zakrývá zaujatost a kolikrát i něco mnohem horšího..... :-)
Vygoogluj si svoje vysněné auto a diskuse o reálných vozech které budou jezdit po skutečných cestách a vozit opravdové lidi nech těm kteří na něj mají.
Čauko kakauko :-)
Čauko kakauko :-)
Proč bacha na airbagy?
Protože nevystřeluje čelní airbagy při bočním nárazu, nebo co to bylo. >:D Neřeš ho...
A proč by to mělo vystřelovat čelní airbagy při bočním nárazu? >:D
No to ví právě jen místní vwrátný GTI... Podle něj se mají airbagy aktivovat, i když narazíš do padajícího listu...
Máš na mysli ty, co Škodovka pravidelně zapominá namontovat, protože výbava?Doplať troubo? >:D Bacha na ESP, ono tam není.... >:D
Ale ne, v jedné nedávné diskuzi se ukázalo, že GTI netuší (kromě mnoha jiných věcí) jak fungují airbagy a jejich řídící jednotky. Jak píše kolega, nemá cenu to řešit...
Nejhorší je, že automobilka na tuto (život ohrožující) závadu nedělala svolávačku. GTI by jistě odpověděl, že to je chyba mizivého počtu vozů. Ač se lze domnívat že je to pravda, majiteli takového Roomsteru asi nepomůže, že takovou chybou trpěl zrovna ten jeho Roomster.
A, chytrak promluvil.
Tak hele:
[odkaz]
Podle fotek jasnej BOCNI naraz, ze?
Neres ho...
Tak hele:
[odkaz]
Podle fotek jasnej BOCNI naraz, ze?
Neres ho...
Jo, máš pravdu, už jsem si to nepamatoval, omlouvám se za mystifikaci. Spletl jsem si to s něčím jiným. Tady šlo o to, že náraz nevyvolal přetížení nutné k vystřelení airbagů, které by pak spíš uškodily.
To je reakce na legendární test s havárií v přímém přenosu, při které se střetla tuším BMW X5 s ceedem, bavorák samozřejmě "předpisově" aktivoval airbagy a cee´d na tohle nezareagoval, auto však bylo na hadry, takže nebýt pan testér vybaven sebezáchovným kursem první pomoci jednotek rychlého nasazení, bůh ví, jak by to celé dopadlo. Byl to tenkrát těžkej šok. Fakt asi událost roku. Byl to tenkrát doslovnej KOPR (korejské procitnutí).
Jak můžeš vědět co znamená dovolená ? Vždyť jsi tu každý den... A rodinná ? To taky znáš jo ? Chodíš si brát děti jednou za 14 dní na víkend ? ,,Tati, tati půjdeme na kolotoče, vydrž broučku ještě dopíšu lidem na auto.cz jací jsou to chudáci. ,,
:yes: že se ještě namáháš na něj vůbec reagovat. Nechápu proč lidi pořád baví se tu hádat se zatvrzelým magorem co každému strhá jeho auto a sám neřekne co má (jestli teda vůbec něco). Osobně bych navrhoval vůbec nereagovat a uvidíme jak dlouho ho to tu bude bavit pak ;)
Trápí tě to hodně, co? Chtěl bys vědět, vidět :-) Jediné co tě omlouvá je tvůj telecí věk, takoví jako ty jsme koneckonců byli kdysi všichni. Mě to přešlo ve čtrnácti. Hlavně prosím na mé příspěvky reaguj, vždyť intelektuální mistři tvého kalibru, to je dokonalý... olej na můj diskusní garážový mlýn ;-)
Ani netrápí, spíš se snažím otevřít oči ostatním co si myslí, že diskusí s Vámi je možné se dobrat nějakého rozumného závěru. Ještě připojím dva citáty: "Kritizovat - to znamená usvědčit autora, že to nedělá tak, jak bych to dělal já...kdybych to uměl." a "Kritizování druhých ještě nikoho nezbavilo nutnosti vlastního výkonu." Takže si nejprve zameťte před vlastním prahem, poodhalte trochu lidem tu Vaši tajemnou oponu a dokažte, že nejste nějaký počítačový povaleč a taky jen 'bychař' do kterých se zde obouváte a pak možná bude možné s Vámi vést relevatní diskusi. Pokud chcete mít pravdu, přesvědčte nás, že jste člověk na svém místě.
Tahle kázání si schovej do sprchy. Oceňuji, že mi vykáš, poučuji tě, že to však zde není zapotřebí. Příště nepouštěj své bezcharakterní běsy tolik na špacír :-!
P.S. Možná jsem počítačový povaleč a bychař, a možná, že ne ;-) Co na tom záleží, já nemám zapotřebí se tu majetkově "předvádět", ty asi ano. Principiálně tu o sobě nepíši a do budoucna to ani nehodlám měnit. Jsem přesvědčený, že je to tak správně, vstupenkou na diskusi není techničák nýbrž hlava. Tohle není také navíc kavárnička pro pubertální holky, nýbrž portál o autech. Ne o mých autech, o autech nahoře, v článku. Pokud to nedokážeš strávit, budeš se o to muset alespoň pokoušet. Styď se.
P.S. Možná jsem počítačový povaleč a bychař, a možná, že ne ;-) Co na tom záleží, já nemám zapotřebí se tu majetkově "předvádět", ty asi ano. Principiálně tu o sobě nepíši a do budoucna to ani nehodlám měnit. Jsem přesvědčený, že je to tak správně, vstupenkou na diskusi není techničák nýbrž hlava. Tohle není také navíc kavárnička pro pubertální holky, nýbrž portál o autech. Ne o mých autech, o autech nahoře, v článku. Pokud to nedokážeš strávit, budeš se o to muset alespoň pokoušet. Styď se.
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Dušan10
Bez splnenia tejto podmienky ma žiadne auto nezaujíma .... môže byť i dokúpená garancia ...
Keďže čo sa pokaziť môže sa pokazí, tak sa nechcem spoliehať na rôzne rebríčky, ale na záruku firmy, ktorý mi je schopná jej plnenie garantovať.
Cena, či prémia negarantujú z tohoto pohľadu prakticky nič ....
Keďže čo sa pokaziť môže sa pokazí, tak sa nechcem spoliehať na rôzne rebríčky, ale na záruku firmy, ktorý mi je schopná jej plnenie garantovať.
Cena, či prémia negarantujú z tohoto pohľadu prakticky nič ....
Nerez
Za 400 tyček bych vzal v akční nabídce Mitsubishi Lancer Sportsedan 1.8 103kW ve výbavě style za ceníkových 404 tisíc :yes:
Za 400 tyček by si ho asi nevzal, neboť stojí 404 tyček :-!
adamzprahy
Divím se, že nebyl zmíněn Fluence - osobně jsem za stejný rozpočet také začal hledat nedávno auto a tak nějak mi vždycky vyšel nejlíp Fluence :-) S novou výbavou Sportway jsem byl vcelku dojat >:D :yes:
A proč ne, sedan je vždy elegantní, ale v CZ frčí kombi, protože Český tchýně jsou vyžraný a do sedačky se již nevejdou >:D
Jazdne je Fluence skôr pre kľudnejších šoférov, ale jeho najväčšiu výhodu oproti konkurencii vidím v ponuke dvojlitrovej benzínovej atmosféry pod kapotou, to je dnes úplný unikát s predpokladom vysokej spoľahlivosti prevádzky.
Emel
Pokud by to mělo sloužit rodině, je samozřejmě pohled jiný a asi bych měl více kandidátů:
- Laguna 2.0 16V - cena 399 platí jen při financování na leasing, a i tak je to na krev, v bílé a na plechu. Na druhou stranu, slušná výbava a jednoduchý solidní motor..
- Peugeot 5008 - taky na krev, 1.6VTi je pro podobně velké auto tak tak. Možná je opravdu lepší sesterské Picasso, za 400 na leasing ve výbavě Selection i s 1.6HDI.
- Ještě nedávno byla k mání Octavia TSI Drive s 1.4TSI... ale teď už ji v nabídce nevidím :-(
- Laguna 2.0 16V - cena 399 platí jen při financování na leasing, a i tak je to na krev, v bílé a na plechu. Na druhou stranu, slušná výbava a jednoduchý solidní motor..
- Peugeot 5008 - taky na krev, 1.6VTi je pro podobně velké auto tak tak. Možná je opravdu lepší sesterské Picasso, za 400 na leasing ve výbavě Selection i s 1.6HDI.
- Ještě nedávno byla k mání Octavia TSI Drive s 1.4TSI... ale teď už ji v nabídce nevidím :-(
ceny při financování jsou z oblasti "nechci slevu zadarmo", čímž se pouštíme na tenký led reality ceníkových cen a rovnou můžeme zahrnovat i skladovky
Jak kde. U toho Renaultu samozřejmě připlatíš, jako všude. Ale z druhé strany jsem si to nechal počítat a pak i spočítal, že třeba při dvouletém financování po odečtení ceny záruky a pojistek to nevychází až tak hrozně, lépe než hotově.
Laguna pre rodinu? Neviem, či si bol na zadných sedačkách tohto auta... čo sa týka priestoru pre nohy (chodidlá) zadných pasažierov, musel by som dlho loviť v pamäti, aby som našiel tragickejšie auto v strednej triede...
5008 s motorom 1,6VTi nie je auto, to si treba povedať otvorene, dokonca by som povedal, že by sa muselo hodne snažiť, aby vôbec spadlo aspoň do kategórie "približovadlo"...
5008 s motorom 1,6VTi nie je auto, to si treba povedať otvorene, dokonca by som povedal, že by sa muselo hodne snažiť, aby vôbec spadlo aspoň do kategórie "približovadlo"...
Aštar Šeran
Kde je Cruze? přijde mi že se o něm nějak moc nepíše, přitom 120kW diesel za 390k je nabídka hodná Aštara Šerana :)) Ostatní automobilky nabízí steží nějakou 70kW šunku o sto tisíc dráž a chevrolet v téhle oblasti vůbec nemá konkurenci. Redakce, přehlídli jste ho, nebo vás neoslovily jízdní vlastnosti? :-)
Tipuji, že šlo o pocitově "jednoduchou" a "zastaralou" techniku, která ač funguje, není hodná zahrnutí do toho výběru. ;-)
Málo "výberčích", toť celé.
Málo "výberčích", toť celé.
Zastaralá technika, spíš prověřená a funkční technika. Furt lepší mít dva tři roky starej typ motoru, než si hrát na testera něčeho jako je 1.2TSi nebo podobná zvěř.
Magistr
Bylo by to těsně, ale vešla by se! Alfa Giulietta se skvělým motorem 1.4 T-jet, slušnými 120 koňmi, systémy Q2 a DNA... Jo a taky s nepřeskakujícími rozvody. Pro mě jasná volba.
Na dalšich místech pak Swift Sport a Focus.
Na dalšich místech pak Swift Sport a Focus.
Tak pokud se opravdu vejde, měním svou volbu :yes:
Těsně, ale ano. Prémie za cenu průměrného mainstreamu...
Žádná prémie, ty rozumbrado. >:D
Giulietta na plechových 15" kolech, se základní černou barvou, s manuální klimou (no aspoň nějaká) a je použit akční ceník.
Giulietta na plechových 15" kolech, se základní černou barvou, s manuální klimou (no aspoň nějaká) a je použit akční ceník.
Prémii přeci nedělá jen výbava. Ano, v reálu bych si trochu připlatil. Ale podvozek, motor, charakter vozu - to je stále Alfa.
Stejně tak bych, samozřejmně ve dvojnásobné ceně, bral např. BMW 328i - za ty peníze můžeš mít nabušenou mainstreamovou střední, ale stejně bych radši to "oholené" bávo. ;-)
Stejně tak bych, samozřejmně ve dvojnásobné ceně, bral např. BMW 328i - za ty peníze můžeš mít nabušenou mainstreamovou střední, ale stejně bych radši to "oholené" bávo. ;-)
Ale prd. Přečti si jakýkoliv test a v závěru se dočteš jedno u všech testů stejné. Že to auto už s charakterem staré Alfy nemá nic společného. ;-)
To jo. Ale ač jiný, charakter Giulietty prémií zavání. Jinak než starší Alfy, ale je tam.
Není, mít "zavázané oči", málokdo by to auto označil za Alfu.
Za prémii už vůbec ne, na to má poměrně dost chybiček, které si prémiové vozy nemohou dovolit a taky je nemají.
Za prémii už vůbec ne, na to má poměrně dost chybiček, které si prémiové vozy nemohou dovolit a taky je nemají.
Ale je pořád o stupínek nad běžnou mainstreamovou produkcí.
Zde se pro tyto automobilky vžil název subprémie. ;-)
Odan to řekl za mě. Premií zavání, jak jsem psal, nicméně jakou čistou prémii jí nevnímám. Ale mě to stačí - Giulietta se mi prostě svým projevem hodně líbí a basta fidli ;-)
A není to JEN převlečený Brávo? To mi moc prémiový nepříjde :no:
To bychom mohli tvrdit, že A3 jen "jen" převlečený Golf. Že Volvo C30 je "jen" převlečený Focus atd. atd. ;-)
Giulietta je krásná, ale to je tak všechno, to už dnes nestačí. Není to víkendová hračka typu E-Type, kterému jeho chyby odpustíš, dokonce je i budeš nazývat charakterem a je to zcela v pořádku, (protože tak bych to viděl i já) ale právě proto, že to je víkendová hračka, což Giulietta nebude. Poněkud diskutabilní ergonomie a zpracování ale Giuliettu tak trochu diskvalifikuje a nezachrání to ani zajímavé Multi-airy.
navic prome dobre, ze tyhle auta na cene stracej nejvic ze vsech, takze jsou za mnou akceptovatelnou cenu do 4-5 let :-)
a zatim jsem mel u techto aut stesti, momentalne mam ve hledacku bud Audi A8 nebo BMW7 z let 2005-2006, a mam takovej pocit ze luxusni ty auta urcite jsou a oproti tem autum co jsou zde v clanku jeste nejakou dobu luxusni budou :-)
muj soucasnej vyber, ale vybirat budu az osobne okolo Hamburgu, na objizdeni cele EU kvuli par autum na netu cas nemam
[odkaz]
[odkaz]
viz vymena predni napravy u A6, objednat se da ta sada ve 4 provedenich, 2 ruzne repliky kdy tu nejlevnejsi me znamej nedoporucil a prej se po case vracela, pak jedna s potiskem Skoda a origo s potiskem Audi, ceny od 8 do 49 tisic za sadu, sel jsem stredni cestou Skoda, kde sada vysla lehce nad 12 tisic + prace
znamej me odrazuje jen od opravdu "jincich" aut jako RS6, S8, nebo M modely, kde jsou treba jine brzdy a podobne, standardni A8 nebo BMW7 jsou celkem bezny manazersky auta kterych jezdi po silnicich hafo
a proc z Ciny
a samozdrejme vyroba replik je zavisla od prodeju danych aut, u maloseriovych aut se nevyplati delat repliky, nebo se nevyplati je treba dovazet do danyho statu pac jich tam taky treba jezdi jen par, pak je treba koukat do oblasti kde je tech aut hafo
a veci jako prevodovka se rekl bych repasujou, primo na tiptronik a DSG se mam pocit nekdo specializuje v Jaromeri, ja chci dopriste automat ale bojim se jeho zivotnosti, a znamej me prave odkazal na nekoho do Jaromere, ze dela jen tyhle prevodovky od VW
Ja koupil v roce 2008 dnes 12 let starou A6 s presne tou vybavou jakou jsem chtel, a to vcetne barvy (chtel jsem bud bilou nebo tmave zemenou, bila bila byla samozdrejme nerealna), jedinou historii pri koupi byla jasne falesna serviska, jasne stoceny tacho a ujisteni znameho ze auto ma najeto tak 500-600tisic, koupil jsem za cenu nizsi nez jakou me doporucil znamej, nasledne z Nemecka z Audi kam jsem si napsal me poslali zivotopis toho auta v Nemecku a posledni zaznam v servisu byl na cca 460 tisicich (pri koupi bylo na tachu lehce prez 100 tisic), pak auto stravilo v Nemecku jeste 2 mesice a pak rok v CR v bazaru nez jsem ho koupil ja, dopral jsem mu servis v podobe rozvodu, naplni, filtru, svicek, tlumicu, prednich brzd, spojky, predni napravy, natlakovani klimi, 1 sada novich disku na leto, 2 sady gum na leto a zimu (na zimu pouzity puvodni litaky) takze konecna cena se dostala na cca 220 tisic. A do dnesniho dne melo za meho rizeni tyto zavady...
prisavani vzduchu, coz byla spuchrela hadice za par stovek, 1 lambda ale menili se obe, spatne zapojeny motorek u stresniho okna, rozbytej ovladac oken u ridice (z vrakace za par stovek), tesneni v zadni prave brzde, nakonec se nemusela kupovat cela sada, 1x praskla jedna zarovka vepredu, praskle plastove spony co drzej kryt v zadnich dverich pod kteryma je trojuhelnik, ucpane ostrikovani zadniho skla, a momentalne ma auto jedinej problem, a to ze obcas nechce fungovat tempomat (bude to zrejme spatny konektor nebo neco, protoze to dela jen kdyz je zima) takze i s kompletni pojistkou a veskerejma nakladama na provoz za 4 roky vcetne benzinu, jsem se ke 400 tisicum jeste zdaleka nepriblizil
jo a delat opravy v autorizovanem servisu Audi by me samozdrejme nenapadlo, za vymenu predni napravy me informativne zdelili sumu lehce nad 100 tisici, nakonec se to resilo sadou ze Superba v cene necelich 16 tisic vcetne prace, u prisavani vzduchu me v Audi rekli ze jim to hlasi vicero zavad a menit se budou lambdy a nejaky komplet se zapalovacema ci co, predbezna cena necelich 40 tisic, u znameho to hlasilo taky spoustu techto chyb a vyresila to po konzultaci s nemeckym Servisem podle nejakyho cisla z diagnostiky vymena hadice za par stovek, radsi ani nechci vedet co by me v Audi rekli ka to spatne zapojeny stresni okno nebo ted ten tempomat, typuju ze u okna by to bylo na vymenu cele karosetie a s tempomatem by se dobrali minimalne na vymenu cele elektroinstalace >:D nastesti mam vyhodu ze mam v rodine znameho co se zivi opravou aut a renoivaci veteranu, takze nemusim s zadnym evropskyma a americkym autem do "autorizovaneho" servisu, asiaty moc delat nechce ale me ani nejak nelakaj krom S2000, MX5 nebo RX8 ktere jsem mel kdysi v hledacku
s Volvem si mel proste pech, a ja doufam ze me, ale i dalsim zde takove problemy vyhnou u vsech aut ktere v budoucnu treba budu mit
Ojetina je good jako projekt - hobby car, anebo pokud koupis neco levneho co te nesedre z kuze, kdyz to neplanovane budes muset hodit na vrakac. U auta na denni jezdeni za 250 tisic uz mi to prijde jako docela zbytecny kaskadersky kousek.
staci se drzet pri koupi ojetiny jen par bodu ktere eliminujou spousty problemu do budoucna, ty drobne problemy k autum patri a zazije je i vetsina tech co si auto koupej jako nove :-)
to by me teda zajimalo kde pak berou ty auta preba do statustik 2-4 letych vozu TUV, Adacu a dalsich statistik poruchovosti >:D