Novinky
Ak sa príslušne upraví európska meracia norma tak spotreba pod 3 litre bude určite bežná >😒]
Keď si Ford zaplatil reklamu, tak ju nemusíte takto skrývať za iné články... Načo to mám čítať, keď len periférne vidím všade v článkoch dnes 1.0 EcoBoost?
Tak ako má Ampera spotrebu 1,2 l/100 km, tak bude problémov bude mať "normálne" auto oficiálnu spotrebu pod 3 litre 😢
Neviem o žiadnom zázračnom vynáleze, ktorý by urobil energetickú revolúciu v spotrebe automobilov ..... progres určite je, ale tak v % a nie v desiatkach % spotreby ...
Neviem o žiadnom zázračnom vynáleze, ktorý by urobil energetickú revolúciu v spotrebe automobilov ..... progres určite je, ale tak v % a nie v desiatkach % spotreby ...
přesně tak jako má toyota auris 3.6 stejně jezdí za 6 jako většina lidí s nafotu nebo menšími benzíny a nemusí za to dávat brutální příplatky
Taky ma ta Ampera ve skutecnosti "jen" o 333% vyssi spotrebu nez je papirova. Sice to testovali na trochu delsi vzdalenosti nez udava vyrobce ale tech 5.2 l si to proste vzalo. Papir snese vsechno. 😄
Vyvíjet úspornější automobily, když stačí vyvíjet úspornější "normy" >😒] ? Efekt by byl stejný, ale nemuseli bychom kupovat biturbo-dieselové, diesel-elektrické, či elektrobenzinové vehikly 8-s
Ještě bych zákonem nařídil zdanit spotřebu nad rámec udávané spotřeby ekopřirážkou - nejezdíš za udávanou spotřebu - tak to jsi největší hrozba planety!
Vždy jsem si chtěl někdy koupit 6vál, evidentně se mi to zřejmě u nového vozu nepodaří 8-s
Ještě bych zákonem nařídil zdanit spotřebu nad rámec udávané spotřeby ekopřirážkou - nejezdíš za udávanou spotřebu - tak to jsi největší hrozba planety!
Vždy jsem si chtěl někdy koupit 6vál, evidentně se mi to zřejmě u nového vozu nepodaří 8-s
budeme stastny za trojvalec biturbo >😁 >😁 😄 😢 :😉
😉 [odkaz] :yes: :yes: Mě to už žere 3 litry benzínu již teď.Ale musím k němu nalít ještě 4 litry Etanolu >😁
Do troch rokov by podla neho museli asi všetky kompakty dostať nový motor čo znamená že by museli prejsť faceliftom alebo ... Tomu chlapovi šibe!
je spotřeba u některých aut za týden stání také 0 >😁 A zrovna Bosch je firma, která má nejvíce reklamací v autoprůmyslu :no:
Souhlasim. Já i mí známí to poznali an vlastní kůži. Např náš transit měl v letošní zimě najeto 80 000 km !!! Čtyři dny stál v zimě -20 C. Pak jsem nastartoval a odešlo čerpadlo. Čerpadlo jsme tedy odvezli do Plzne do autorizovaného Bosch servisu. Tam nám řekli, že se to stává často!!!! Tak jsem jim moje čerpadlo jakoby prodal na repas za 4000 Kč a koupil použitý repasovaný čerpadlo za srdcervoucích 26 000 Kč. Jednalo se o starší motor 1,9 (2,0) TDI. Známímu se u stejnýho motoru ve 100 000 km roztrhlo turbo. Takže transita už nikdy.
Ak najdes disel, na ktorom neodchadza cerpadlo, turbo, vstreky, dvojhmota a EGR, tak napis.
Vim, že dieselu jednou odejde čerpadlo a turbo, ale nepřijde mi normální, když čerpadlo odejde v 80 t a čerpadlo ve 100t.
Tady jedno je [odkaz] 😄
Jen 400 t?? Už nenajdu odkaz, ale jeden amík natočil na svým 8 válci přes 1 000 000km ovšem v benzínu >😁 To bude Fabia už na šroťáku a spotřeba je sice přijatelná, ale pro mě nezajímavá. 😉 Já klidně jedu za 8l benzínu a poslouchám KISS či AC/DC
bude to bomba - a cena litru benzínu bude 120 kaček, takže se to srovná.....
Mě spíše více zajímá (vadí) cena paliv než spotřeba (10-12l). Kdyby cena N95 nebyla 25kč a nezačala stoupat až k dnešním cca 35-37kč, tak bych si do auta nedával LPG. Až bude N95 stát 5kč, tak ať si auto žere i 20l >😁
Na 4.4 se dá REÁLNĚ při troše snahy a rozumu (tzn. nejezdit stylem brzda plyn) jezdit Priusem už dnes.
A pro nějakýho chytráka, který zase bude oponovat taháním baterky😒br /> Na 4.4 se dá REÁLNĚ při troše snahy a rozumu (tzn. nejezdit stylem brzda plyn) už dnes.
Na kolik jsi v průměru se svým autem (i bez těch baterek) ?
Každopádně tří, nebo dvou-válcové vysavače budou tyhle papírové normy splňovat bez problémů.
Jen už teď je mi líto rodinek na cestě do chorvatska lamentujících nad tím, že to nejezdí za těch 4.4, ale za 8 >😁
A pro nějakýho chytráka, který zase bude oponovat taháním baterky😒br /> Na 4.4 se dá REÁLNĚ při troše snahy a rozumu (tzn. nejezdit stylem brzda plyn) už dnes.
Na kolik jsi v průměru se svým autem (i bez těch baterek) ?
Každopádně tří, nebo dvou-válcové vysavače budou tyhle papírové normy splňovat bez problémů.
Jen už teď je mi líto rodinek na cestě do chorvatska lamentujících nad tím, že to nejezdí za těch 4.4, ale za 8 >😁
prius neni buhvijak usporne auto... ani tak nebyl koncipovan. A ten strejda s tim svym udajem je uplne mimo misu. Jen v prvni fazi zahrivani motoru musi kazde auto zrat aby se prohralo. 8l po meste s malym motorem a 11l s velkym je uplne v norme. A jak to chce nasledne srazit na 3.9.. to za kazdy kilak po meste pojede pojede dalsich 2km s nulovou spotrebou ? A z ceho pojede klima, alternator ....
Tím více benzín bude stát .... takže ve výsledku budem cálovat pořád stejně jen budem jezdit v nahoněných herkách co po 100 000 vyplivnou písty jak papež vodku ...
to skonci jak za valky, lidi zacnou jezdit na drevoplyn ... stare "vraky" s motory na technologicke urovni 50tych let minuleho stoleti zacnou byt zase in >😁 .
Nikdy mě nezajímalo, jakou má spotřebu auto, ale průměrná cena na 1 km.
Postup výpočtu ceny na 1 km😒br /> 1. (cena vozidla při koupi - cena při prodeji) / počet km celkem
2. (cena oprav + údržba) / počet km celkem
3. (Havarijní a povinné ručení) / počet km celkem
4. cena za palivo vypočtená součtem nákupních cen paliv za celou dobu / počet km celkem
5. součet předchozích výsledků / 4 = průměrná cena na 1 km
Takže, když mi někdo říká, jak mu jeho Octávka žere jen 5,275 l nafty na 100 km a nepočítá výše uvedené, tak bez ohledu na použití vozidla se bavíme o jiných věcech než je cena na 1 km.
Postup výpočtu ceny na 1 km😒br /> 1. (cena vozidla při koupi - cena při prodeji) / počet km celkem
2. (cena oprav + údržba) / počet km celkem
3. (Havarijní a povinné ručení) / počet km celkem
4. cena za palivo vypočtená součtem nákupních cen paliv za celou dobu / počet km celkem
5. součet předchozích výsledků / 4 = průměrná cena na 1 km
Takže, když mi někdo říká, jak mu jeho Octávka žere jen 5,275 l nafty na 100 km a nepočítá výše uvedené, tak bez ohledu na použití vozidla se bavíme o jiných věcech než je cena na 1 km.
chybi ti tam jeste cena za pokuty. U sportaku docela nezanedbatelna polozka :-!
Mimochodem z matematickeho hlediska je vyhodnejsi vsecky ty polozky poscitat a pak to podelit poctem km naraz, to deleni 4ma jsem uz vubec nepochopil >😁
Mimochodem z matematickeho hlediska je vyhodnejsi vsecky ty polozky poscitat a pak to podelit poctem km naraz, to deleni 4ma jsem uz vubec nepochopil >😁
pokutu jsem nikdy neplatil, tak jsem je zapomněl uvést >😁
Proč to mám po jednom, aby si lidi uvědomili, kolik je stojí auto na 1 km, údržba na 1 km, pojistné na 1 km, a palivo na 1 km, a poslední výpočet je průměr, a jelikož se jedná o 4. položky tak děleno 4, s pokutami by to bylo součet všech děleno 5. ách jo, matematika základní školy :-!
Proč to mám po jednom, aby si lidi uvědomili, kolik je stojí auto na 1 km, údržba na 1 km, pojistné na 1 km, a palivo na 1 km, a poslední výpočet je průměr, a jelikož se jedná o 4. položky tak děleno 4, s pokutami by to bylo součet všech děleno 5. ách jo, matematika základní školy :-!
prumer nejsou celkove naklady, ze jo :-!
Průměr nejsou celkové náklady 😉 Vždyť píšu součet děleno počet položek. Když jsou dvě tak součet dvou děleno 2, když jsou tři, tak součet 3 děleno 3, když jsou 4 tak součet děleno 4, atd. 😄 A jelikož mám ve výpočtu náklady na 1 km v každém řádku, tak jejich součet dělen 4 je průměr, co je na tom nejasného? 😄
Nechci vám kazit náladu, ale počítáte to špatně ... ty čtyři položky musíte sečíst a tím získáte celkové náklady na 1 km. Už každá ta jednotlivá položka je "zprůměrovaná" na ten 1 km.
Většinou to vychází někde od 4 Kč/km do 10 Kč/km.
Většinou to vychází někde od 4 Kč/km do 10 Kč/km.
Tato eurobyrokracia ma jediny zmysel, tahat z ludi dalsie a dalsie peniaze.
Rozhodne ne v 1.5t aute a to ani s deseti startstopy a ultra nizkoodporovymi pneumatikami, ktere jako vedlejsi efekt okamzite prinaseji horsi grip ... to jen tak mimochodem.