Novinky
Přihlásit pro přidání komentáře
zlysoused
od té doby, co mi tam na auto vytekl nějaký sajrajt a udělalo mi to hnusný fleky na laku. :no:
Tátovi to kdysi na 323 zničilo svrchní vrstvu lesklého laku, takže myčka taky není pro mě. VAP, šampon, hubka, jelenice. Občas konzervátor, vosk nebo přípravek na chrom a pneumatiky. A prostředky na interiér. A na sklo 😁....je to věda, investuju do toho daleko více než do sebe.
jossalito
Strach z myčky může také pramenit z toho, že se již vyskytlo několik případů, kdy myčka auto zdemolovala.
Osobně jsem byl naposled se svým autem v myčce asi před 5-6 lety, moje poslední auto myčku zatím nepoznalo. Využívám ruční mytí, či si auto umyju sám, wapku na to mám a čas si taky najdu.
Problém v myčce jsou kartáče, jsou mnohdy v žalostném stavu a působí spíš jako šmirglpapír. Pozoroval jsem taky změnu kvality autolaků. Nejspíš za to může opět ekoterorismus, kdy poctivé "jedovaté" laky odolávaly kartáčům v myčce lépe, než dnešní vodou ředitelné laky, kteréjsou enormně křehké.
Osobně jsem byl naposled se svým autem v myčce asi před 5-6 lety, moje poslední auto myčku zatím nepoznalo. Využívám ruční mytí, či si auto umyju sám, wapku na to mám a čas si taky najdu.
Problém v myčce jsou kartáče, jsou mnohdy v žalostném stavu a působí spíš jako šmirglpapír. Pozoroval jsem taky změnu kvality autolaků. Nejspíš za to může opět ekoterorismus, kdy poctivé "jedovaté" laky odolávaly kartáčům v myčce lépe, než dnešní vodou ředitelné laky, kteréjsou enormně křehké.
souhlas, moje auto bylo v myčce 2x. Prvně v servisu, když jsem je zapomněl upozornit, aby tam nejezdili a pak po zimně, abych sundal sůl z podvozku.
Stačily dvě návštěvy a na laku jsou mikroškrábance. Myčka je *. :no:
Stačily dvě návštěvy a na laku jsou mikroškrábance. Myčka je *. :no:
Tohle se nám stalo cca v roce 1992, kdy otec měl "nového" Nissana Micru. Občas s ním jezdil do kartáčové myčky, byť tehdejší technika si s tou dnešní nezadá, to je pravda. No ale co se Nissánkovi nestalo, vrchní kartáč, který myje střechu, nebyl ochotný kopírovat tvar auta a prostě střechu vytvaroval podle sebe. Ne, že by z něj udělal placku, to ne, ale celou střechu promáčkl dovnitř. Naštěstí provozovatel myčky škodu uznal a opravu uhradil.
Jinak já osobně jezdím jednou za čas do mycích boxů k OMV, ale nepoužívám ty jejich smetáky na tyči, jen auto opláchnu, hlavně muší ho*na s tím jsou dolů dobře. Kompletní mytí dělám doma na zahradě, tak dvakrát do měsíce cca půl hoďky.
Jinak já osobně jezdím jednou za čas do mycích boxů k OMV, ale nepoužívám ty jejich smetáky na tyči, jen auto opláchnu, hlavně muší ho*na s tím jsou dolů dobře. Kompletní mytí dělám doma na zahradě, tak dvakrát do měsíce cca půl hoďky.
lordlord
Jezdil jsem mýt auto na ONO, kde tolik nešetří vodou a kompletní mytí vyšlo na 39 korun. Potom, co mi ukradli anténu a neoriginální zarezla a nejde vyšroubovat, jsem přestal jezdit do myčky.
alambert
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Stevee
Svoje auto myju jedině ručně. Používám jen obyč. vodu a houbovou utěrku z kaufu za pár kaček. Dobře se s tím myje a když se to pořádně vyždímá, nezůstávají ani kapky. Jen když je auto hodně špinavý tak VAPkou.
blowiik
Přiznám se, že mytí nějak neprožívám...
Samozřejmě, když už jsem o víkendu na chalupě v Krkonoších, umyju si auto sám a s radostí. V normálním životě na to ale nemám čas ani prostor (představa, jak si v Karlíně na ulici šampónuju auto, je hodně ujetá). Takže většinou tak jednou tejdně, když jedu vyzvednout z práce přítelkyni nebo udělat nějakej nákup, nechám auto v ruční myčce v podzemních garážích některého z nákupních center... dělaj to celkem pečlivě, šetrně a navíc to člověka nestojí ani minutu :yes😒br />
Co mě ale nedávno překvapilo, když jsem potřeboval využít služeb klasické automyčky, že měla krom klasických kolejí na posun mycího zařízení ještě užší a docela vysoké koleje pro kartáče čistící kola, mezi něž jsem se skoro nevešel(rezerva tak 1 cm), takže normální myčku už radši ne-e 😄
Samozřejmě, když už jsem o víkendu na chalupě v Krkonoších, umyju si auto sám a s radostí. V normálním životě na to ale nemám čas ani prostor (představa, jak si v Karlíně na ulici šampónuju auto, je hodně ujetá). Takže většinou tak jednou tejdně, když jedu vyzvednout z práce přítelkyni nebo udělat nějakej nákup, nechám auto v ruční myčce v podzemních garážích některého z nákupních center... dělaj to celkem pečlivě, šetrně a navíc to člověka nestojí ani minutu :yes😒br />
Co mě ale nedávno překvapilo, když jsem potřeboval využít služeb klasické automyčky, že měla krom klasických kolejí na posun mycího zařízení ještě užší a docela vysoké koleje pro kartáče čistící kola, mezi něž jsem se skoro nevešel(rezerva tak 1 cm), takže normální myčku už radši ne-e 😄
Ahoj, mam zkusenost s rucnim myti a jsem velice spokojeny voskovani je moc pekne a kvalitni kdyztak se podivejte 😄 rucnimyti-brno.cz 😄
RS
Nedávno mi někdo odřel blatník i nárazník. Když říkám odřel, myslím tím 1cm hluboký zářez přes půl blatníku. Škoda 6000,- Před dvěma týdny mi na třech bočních dveří přibyly důlky i s vydloublým lakem. Škoda 3000,-... myslí si někdo, že mu myčka zničí lak více, než bezohlednost lidí na ulici? Těžko.
Krom toho, měli jsme v rodině Passat B5.5, který nikdy neviděl myčku. Po x letech byly na laku stejné kruhy jako kdyby tam jezdil obden. Ruční mytí a chemie udělá také své.
Nejsem zastáncem automyček, ale nesmí se to s tou kritikou přehánět....
Krom toho, měli jsme v rodině Passat B5.5, který nikdy neviděl myčku. Po x letech byly na laku stejné kruhy jako kdyby tam jezdil obden. Ruční mytí a chemie udělá také své.
Nejsem zastáncem automyček, ale nesmí se to s tou kritikou přehánět....
Tak to jsi teda vedle jak ta jedle. Jezdím denně cca 500 km a díky mojí práci ale i povaze musím mít a hlavně mám rád absolutně čisté auto. Takže de facto meju auto každý druhý den. Jinak ono je ruční mytí a ruční mytí a jistí specialisté dokáží i takto nevratně zničit lak lépe jak ta nejhorší myčka. Vždycky když vidím někoho jak šmrdlá auto houbou (největší průser), kyblíkem se 3 l vody a ve finále to domrví jelenicí, což je snad další největší nešvar. Takže když mýt auto ručně, tak rukavicí z ovčí vlny (krásně vstřebá špínu do vnitř a netahá ji po laku jako houba), hodně vody, nejlépe metodou dvou kýblů (předmýt z nejhorší nečistoty vaspkou) a po umytí auto vysušit sušícím ručníkem a snažit se netahat vodu dolů. Nikdo se nemusí chytat za hlavu jak dlouho to trvá, zvládnu to v pohodě do půl hodiny a hlavně po 300 000 km má lak na autě jako z fariky. Je taky samozřejmostí dát na lak několikrát do roka kvalitní tvrdý vosk. Pro někoho zbytečnost, já to ale dělám rád...
No nevím nevím. Na studiích jsem pracoval v Jaguaru a dělal ruční luxusní mytí. Docela dost jsem se tam naučil. Hodně vody určitě, VAP perfektní, ale velká houba s dobrým šampónem jsou v pohodě. A jelenice na dosušení auta taky. Nejlepší je pravá, i když ta se hůř shání a je drahá. Samo musí být čistá. A před použitím navlhčit.
Co se výše zmíněného příspěvku od RS týká, tak je to jasné. Buď mám šapon za 49,90 2 litry nebo značkový 0,5l za 250 Kč. To samé prostřdek na hmyz buď kupím za 80 nebo jako mám já za 400...rozdíl je obrovský. A když pak někdo na lak vezme drsnou stranu hubky, co je určená tak na mytí disků, tak potěš no...
Co se výše zmíněného příspěvku od RS týká, tak je to jasné. Buď mám šapon za 49,90 2 litry nebo značkový 0,5l za 250 Kč. To samé prostřdek na hmyz buď kupím za 80 nebo jako mám já za 400...rozdíl je obrovský. A když pak někdo na lak vezme drsnou stranu hubky, co je určená tak na mytí disků, tak potěš no...
Jakkoliv se může zdát houba s jelenicí dobrá není tomu tak. Houba nevstřebá do sebe ani za mák špíny a vše se tahá po laku. Nehledě na to, že mycí rukavice krásně kopíruje tvar auta a dostane se všude. Samozřejmostí je duhá rukavice na spodek auta a kola. To samé jelenice. Samozřejmě, že na světlém autě to vidět není ale tmavé se dá jelenicí solidně poškrábat, protože nikdy není auto umyté na 100% a taháním jelenice sem a tam se to škrábe a dělají se práve ty ošklivé mikroškrábance patrné na sluníčku. Jak jsem psal, pokud 100% péči, tak sušící ručním, přiložit a zase odejmout. Ručník do sebe nasaje vodu aniž by se tahal po laku.
Možná máte pravdu, nicméně jste se chytli špatné části textu. Hlavní myšlenkou je marnost leštění a opečovávání, když Vám nadělá x krát větší škody blbec na parkovišti ...
GTI
Do myčky jezditi, sám sobě škoditi..,.
Ale abychom tady jen nehořekovali. Před revolucí byly v republice dvě automatické myčky - jedna byla v Hotelu Intercontinental a druhá sloužila pro potřeby pražských taxikářů, jasně, tam ses také mohl občas prodrat. Jinak byl standardem kýbl, Jar a auta se drhnula před panelákem.
V devadesátém sem byly dovezeny první myčky, ne k pumpám, ale jako samostatné zařízení. Stával jsem tam v té době i hoďku, a když jsem konečně vjel dovnitř... no to byl malý velký zárak. Od té doby mi vždy v myčce běhá příjemný mráz po zádech, takový garážový pavlov...
Na výsledku se podílí dva faktory - kvalita myčky a kvalita laku. Já žil i v době, kdy lak (Oltcit) se dal nehtem promáčknout i po dvou letech života na plném slunci. Na to tedy stačila jedna dvě myčky a sunul ses k matovému laku.
Jedny z vůbec nejlepších a nejtvrdších laků mají Mercedesy a samozřejmě komplet prémie. Se sestupem do nižších kvalitativních pater samozřejmě i kvalita laku nedosahuje referenční úrovně. Známe jsou problémy zejména s červeným pigmentem apod, či s nedávnou korea aférkou při zjištění AUTO Tipu na podměrečné nanesení vrstvy laku.
Myčku není potřeba zavrhovat, jen je dobře vědět, že svoje haxny, by sis měl mýt poměrně častěji než auto v myčce. Standardem jsou samozřejmě ruční práce - auto je umyté celé, jsou ošetřené plasty, vnitřky skel, ošetřena kůže sedadel, o tom tedy žádná. No a automatická myčka? Vždy když je to akutní, tedy dostaneš střemhlavej zásah od hejna špačků. To pak nečekej a upaluj do myčky. Osobně to dělám tak, že nejprve najedu do boxu na ruční ostřik, tam to nahrubo ostříkám, pak přejedu do myčky a kupuji zásadně nejlevnější, tedy nejrychlejší program, auto je z boxu zbavené nečistot a kartáče to jen uhladí. Dělám to tak i proto, že mám auto pokryté tvrdým voskem z ručních prací, a kosmetika by v myčce ten vosk zbytečně odstraňovala.
Docela milá zábava je i mytí auta vlastníma rukama. Ovšem k tomu potřebuješ vysokotlaký ostřik, poměrně dost nadšení a fůru času. Garantuju ti, že tě to tak někdy po páté aplikaci tvrdovosku přestane bavit, a to i kdybys měl leštit Astona. A vůbec, není snad na světě krásnějšího pohledu, než když se dostavíš pro auto na ruční mytí o půl hoďky dříve, posadíš se tam na židli a sleduješ práci mistrů. Je to takovej malej garážovej orgasmus, vyzkoušej sám...
BRAVO PI..., vlastně bravo MYČKA :yes:
Ale abychom tady jen nehořekovali. Před revolucí byly v republice dvě automatické myčky - jedna byla v Hotelu Intercontinental a druhá sloužila pro potřeby pražských taxikářů, jasně, tam ses také mohl občas prodrat. Jinak byl standardem kýbl, Jar a auta se drhnula před panelákem.
V devadesátém sem byly dovezeny první myčky, ne k pumpám, ale jako samostatné zařízení. Stával jsem tam v té době i hoďku, a když jsem konečně vjel dovnitř... no to byl malý velký zárak. Od té doby mi vždy v myčce běhá příjemný mráz po zádech, takový garážový pavlov...
Na výsledku se podílí dva faktory - kvalita myčky a kvalita laku. Já žil i v době, kdy lak (Oltcit) se dal nehtem promáčknout i po dvou letech života na plném slunci. Na to tedy stačila jedna dvě myčky a sunul ses k matovému laku.
Jedny z vůbec nejlepších a nejtvrdších laků mají Mercedesy a samozřejmě komplet prémie. Se sestupem do nižších kvalitativních pater samozřejmě i kvalita laku nedosahuje referenční úrovně. Známe jsou problémy zejména s červeným pigmentem apod, či s nedávnou korea aférkou při zjištění AUTO Tipu na podměrečné nanesení vrstvy laku.
Myčku není potřeba zavrhovat, jen je dobře vědět, že svoje haxny, by sis měl mýt poměrně častěji než auto v myčce. Standardem jsou samozřejmě ruční práce - auto je umyté celé, jsou ošetřené plasty, vnitřky skel, ošetřena kůže sedadel, o tom tedy žádná. No a automatická myčka? Vždy když je to akutní, tedy dostaneš střemhlavej zásah od hejna špačků. To pak nečekej a upaluj do myčky. Osobně to dělám tak, že nejprve najedu do boxu na ruční ostřik, tam to nahrubo ostříkám, pak přejedu do myčky a kupuji zásadně nejlevnější, tedy nejrychlejší program, auto je z boxu zbavené nečistot a kartáče to jen uhladí. Dělám to tak i proto, že mám auto pokryté tvrdým voskem z ručních prací, a kosmetika by v myčce ten vosk zbytečně odstraňovala.
Docela milá zábava je i mytí auta vlastníma rukama. Ovšem k tomu potřebuješ vysokotlaký ostřik, poměrně dost nadšení a fůru času. Garantuju ti, že tě to tak někdy po páté aplikaci tvrdovosku přestane bavit, a to i kdybys měl leštit Astona. A vůbec, není snad na světě krásnějšího pohledu, než když se dostavíš pro auto na ruční mytí o půl hoďky dříve, posadíš se tam na židli a sleduješ práci mistrů. Je to takovej malej garážovej orgasmus, vyzkoušej sám...
BRAVO PI..., vlastně bravo MYČKA :yes:
:yes: , tak tak, hlavně mi příjde, že kdybych měl auto mejt svépomocí ručně pokaždý, když to potřebuje, strávil bych tím nepříjemně velkou část volného času ;-\
Do myčky nejezdíme, auto myji ručně nějakým Sonaxem a dlouho jsem si myslel, že činím tak dobře. Objevil jsem "fenomén" jménem detailing a už už radši objednávám novou autokosmetiku a pročítám články o tom, co je claying a další věci. Jeden z nejlepších detailerů u nás je Matěj Vepřek a snažím se tátu donutit, aby se s tím lakem něco udělalo >😁
Stefič
koupil jsem od Sonaxu přípravek skleněný vosk. Stojí to 2000 a výrobce zaručuje minimální dobu 9 měsíců, kdy vosk zůstane na laku. Hrál jsem si s tím celý den, ale vyplatilo se. Fakt to funguje, perfektní ochrana.
Lze to i objednat jako službu, ale cena aplikace je asi 7500,-, ale je to profi práce...
Lze to i objednat jako službu, ale cena aplikace je asi 7500,-, ale je to profi práce...
WS Platinum od Horsta Fuchse je zaručeně lepší. "Učiněná kakastrofa" >😁
Pokud stojí aplikace 7500Kč,tak to bude vypadat jako prase...Normálně to stojí kolem 15 tisíc.Pak je kvalita zaručena.Mám na skleněnej vosk školení a je to sr.aní na dva dny,když to má být pořádně.
Mig_35
... ale myčky mají s kartáči Car-lite se to tuším jmenuje, tzn. šetrnými kartáči. V Brně je taková myčka pod IBC na Příkopě. Za cca 160 káčé se dostaví vzorná čistota a pocit, že jste autu neublížili. Jednou za měsíc jezdím na kompletní ruční mytí včetně interiéru, přečtu si noviny a vyzvednu si auto v takovém stavu, do kterého bych ho já nikdy neuvedl...
A ako vyzerá ten "príšerný" benzín a nafta : ).
Je dosť komické sledovať tie rozprávky o "zázračných" a "príšerných" palivách ...
Na značkových pumpách je kvalita takmer 100 %-ná, a ak sa vyskytne problém, tak zväčša zenedbanou prevádzkou či údržbou priamo na čerpacej stanici ... a toto platí pre všetky veľké značky v rátane Slovnaftu ....
Kvalitu a nekvalitu paliva môže jednoznačne určiť len k tomu určená organizácia a hodnotenia typu "lepšie/horšie to ide, viac/menej to žerie sú len pre k sebe nekritických "e😜ertov" čo si myslia, že dokážu nemožné ...
Najčastejším "prúserom" na čerpačkách ostáva natankovanie nesprávneho paliva ... t.j. benzínu do nafty .... čo je samozrejme len a len vina vodiča ....
Je dosť komické sledovať tie rozprávky o "zázračných" a "príšerných" palivách ...
Na značkových pumpách je kvalita takmer 100 %-ná, a ak sa vyskytne problém, tak zväčša zenedbanou prevádzkou či údržbou priamo na čerpacej stanici ... a toto platí pre všetky veľké značky v rátane Slovnaftu ....
Kvalitu a nekvalitu paliva môže jednoznačne určiť len k tomu určená organizácia a hodnotenia typu "lepšie/horšie to ide, viac/menej to žerie sú len pre k sebe nekritických "e😜ertov" čo si myslia, že dokážu nemožné ...
Najčastejším "prúserom" na čerpačkách ostáva natankovanie nesprávneho paliva ... t.j. benzínu do nafty .... čo je samozrejme len a len vina vodiča ....
thalio
pokud myju jen wapkou nikdy to není čisté,takže stejnak houbou.Meju 1týdně i,když mám obyč auto.A zabere to 10 minut,nemyslím mytí půlroční,to je na pár hodin.Jo a dá se,když nejsou drobné i za 1desetikačku,jinak za deset oplach,houba,deset oplach a hotovo.
Special-line
Docela se divím špatnými zkušenostmi s houbou a jelenicí. U nás se tak všechna auta umývají už roky. Samozřejmě houba nesmí být zanesená pískem. Jelenice se používá na již čistém a mokrém autě takže by taky neměla škodit laku. Používáme tu falešnou, prava skoro nejde utáhnout po laku a je moc jemná. Při normální špíně se nemusí na houbu skoro ani tlačit (myjeme Militem ředěným s vodou). Ten je dost účinný i na hmyz, takže se nemusí používat zvláštní přípravyk , poradí si i s lehkou vzdušnou korozí. Hrubší stranu houby (používáme jedině Sonax) používáme právě na hmyz, ale nepozoruji že by to nějak škodilo laku i po několikerém umytí stejného auta.
autista
Byl jsem na různých myčkách a žádná mi nevezme kapotu, jen se protočí kartáče nad ní a jede se dál až na okno, takže ruční mytí mi zajistí, že mám kapotu čistou. Zaplatil jsem si OCEAN na Shellce, že to zbaví hmyzu, a když jsem reklamoval, že mi to neumylo kapotu, tak mi dali kýbl s vodou, a ať si to sám domyju >😁
memorex31
Ja nemám koľkokrát čas ani na tú myciu linku, nie ešte nejaké ručné umývanie 😄
V tomto fandím južanským národom - auto je spotrebák, má ma odviezť a nejaké škrábance a ťuknutia sú mi ukradnuté...a život je hneď krajší, skúste si to 😉
V tomto fandím južanským národom - auto je spotrebák, má ma odviezť a nejaké škrábance a ťuknutia sú mi ukradnuté...a život je hneď krajší, skúste si to 😉
hopsahejsa
z toho usuzuji, že z velké části je strach způsoben nezkušeností a nepříliš velkou obratností - obdoba parkování. Do myčky je také třeba zajet poměrně rychle, pod dohledem ostatních, celkem přesně do úzkého koridoru mezi dvě pohyblivé části. To je ten moment, který vystresuje všechny méně otrkané, a ženy k nim patří z větší části.
Další procento jsou lidé, kteří se bojí v uzavřeném prostoru, navíc tam, kde na ně "utočí" různé nástavce, zvedací lišty, proudy vody ... Nelze otevřít okénko, nelze utéct. Nedávno jsem byla v myčce, kde bylo třeba zajet dovnitř, nechat si otevřené dveře auta i myčky, běžet ven, tam stisknout knoflík (uvnitř to nefungovalo) a rychle se zase vrátit. Bylo to sportovní výkon!!
Ale největší strach a stres zažívá člověk asi z toho, že auto ne za malý peníz umyje, téměř vysuší, pak vyjede ven a po pár kilometrech přes staveniště v Motole může jet do myčky znova ... 😒
Další procento jsou lidé, kteří se bojí v uzavřeném prostoru, navíc tam, kde na ně "utočí" různé nástavce, zvedací lišty, proudy vody ... Nelze otevřít okénko, nelze utéct. Nedávno jsem byla v myčce, kde bylo třeba zajet dovnitř, nechat si otevřené dveře auta i myčky, běžet ven, tam stisknout knoflík (uvnitř to nefungovalo) a rychle se zase vrátit. Bylo to sportovní výkon!!
Ale největší strach a stres zažívá člověk asi z toho, že auto ne za malý peníz umyje, téměř vysuší, pak vyjede ven a po pár kilometrech přes staveniště v Motole může jet do myčky znova ... 😒
Martin77
Ahoj, chtel bych se zeptat ma nekdo auto ze zahranici ? jaka byla spokojenost s dovezenym modelem po pripade zda mel nejakou vadu, chci si koupit take ze zahranici akorat nevim mam celkem strach 😒
ivanka74
To já auto myju jedině pomocí tlakové myčky a kvalitní autokosmetiky... dřív jsem do myčky jezdila, ale po čase to autu bylo dost vidět, takže pokud to nehoří a mám čas, tak si to raději udělám sama. S myčkou navíc není problém vyčistit bazén nebo třeba vypucovat chodníky, takže je mnohem všestrannější, než se zdá 😄 My tu naši vybrali tady - [odkaz] - tak pokud byste sháněli, určitě mrkněte 😄
Hugo_lo
Já se nebojím jezdit do myčky, ale přijde mi zbytečné utrácet peníze za něco, co zvládnu udělat doma sám a ještě pečlivěji. Mám doma vapku, kterou jsem si koupil už před loni z https😐/www.profinaradi.com/…ce-vapky-karcher a myju s ní kde co. Je to velký pomocník. Zainvestoval jsem do vapky Karcher, protože měla nejlepší hodnocení, tak snad mi dlouho vydrží.
Samozřejmě pokud auto vnímám jako např. pračku, není mi líto škrábanců ani ztraceného lesku, neumím auto mýt a nechci si na to udělat čas, pak je to dobrá volba.
Nicméně není nad ruční mytí s KVALITNÍ autokosmetikou. A ještě bych dodal... nikdy nepoznáš své auto dobře, dokud si ho neumyješ.
Zároveň nechci utrácet tisíce za ruční mytí. Ano myčka není ideál, ale lepší než auto nemýt vůbec (tak strašné to zase není) 😄
Já s Felis tam nemůžu, protože po první návštěvě myčky dostal lak pěkněj záhul. Jsou na něm teď hnusný bílý tečky jak se někde odloupal.
Bral bych jenom funkci mytí podvozku, ale to nikde samotný nedělaj 😐
Nie vsetky auta su si v tomto rovne, su skratka laky kvalitne a tie druhe. Musim zaklopat, ale z mojho okolia nikto nemal v umyvacke problem. Ale zase... Vsetci maju japoncov.... >😒]
Lak je v absolutnom poriadku, auto je ciste za par minut, osetrene voskom, mam usetrene nervy, peniaze, cas a nemusim dozerat na rucnych umyvacov, co robia okolo auta.
Rucne umyvanie je snobizmuz, neprinasa totiz ziadne realne vyhody.
Napisal som, ze lak je v absolutnom poriadku - to znamena, ze nie je poskodeny, nie je narusena jeho struktura, nezmenil sa odtien. Kruhy od kief vidno len pod urcitym uhlom nehovoriac o tom, ze odstiepkov od lietajueceho sajratu je viac a su viac viditelne.
Ak sa pohybujes okolo autolakov "docela dlouho", tak by si mal vediet, ze autoumyvacky vobec nie su najvacsou skodnou...
Jinak VAPka, kybl, sampon a houba.