Veyron je bohužel tak trochu problematický protichůdnými požadavky na luxus a pohodlí GTčka a dynamiku prakticky za hranicí supersportů. Je ale nutno přiznat, že výsledek očividně namá v tomto mixu konkurenci a je otázkou, jestli někdy nějaká bude.
To je samozřejmě pravda co píšeš. Akorát s tím pak nikdo nemůže chtít zajet rekord na severní smyčce, když to má 18 metráků. Nicméně chápu, že by to pro VW byla dobrá reklama.
Hodně uber, to je čas GTR (také 4x4 s podobnou hmotností a polovičním výkonem), pokud do toho neposadí nějakého poseroutku tak to bude hodně blízko 7:00, otázka je jen zda shora či zdola.
Pochybuju, původní Veyron to dal za 7:40, tenhle bude tak o patnáct sekund rychlejší.
Na 'Ringu jsou asi dvě místa, kde to může pořádně rozbalit, zato asi padesát míst, kde jej jeho proporce budou limitovat.
Samozřejmě to říkám jen z pozice amatéra, který si 'Ring objel dvakrát výletním tempem ve slabém a relativně starém autě.
7:40 ani žádný jiný výsledek ve statistikách NS nefigurují. A jestli si tam vyjel nějaký bohatý amatér a zajel 7:40 tak to stejně nic neříká, protože strach, že rozfláká auto za 25mega mu nedovolí využít auto víc jak na 50% a druhá věc je, jak uměl jezdit. Když tam dají profi jezdce řeknou starej se pouze o čas tak to bude úplně jinde. Myslím, že publikum bude na Veyron vejrat.
když normální Veyron má neofiko čas,spíš nechce potvrdit 7:40,tak neuberu...Jinak je to můj tip.S nikým se o tom čase přít nechci.Uvidíme jak to dopadne. ;-)
Opravdu bude hodně záležet na řidiči. Pokud tam posadí nějakého střelce, kterýmu by nevadilo rozflákat káru za 50 milionů, tak se můžeme těšit na pěkný čas. Ale sám nevěřím tomu, že by mohl být rychlejší než Viper. Jsem opravdu zvědavý.
Vzhledem k tomu, že jede na wolfsburgských značkách, tak strach z odepsání 50mega bude asi celkem malý a zájem zajet opravdu na hraně asi dost velký. S 300hp na každém kole to každopádně bude mazec.
Mě by zajímaly třeba použité gumy ?? jestli má standartní "veyronovské" lamelové gumy, které asi nebudou z nejměkčích, je to dost velký handicap proti autům které mohli vyjet na slicách.