Novinky
O nikoliv, Audi má kožich velmi hustý a Toyota se svou pověstnou nespolehlivostí bude ráda když vůbec dojede, prostě si udělají jen hezký výlet do Francie. >😒]
Chystám se též. Loni jsem vydržel celých 24 hodin. Další den byl sice krušný, ale je to jen jednou za rok. Sice budu sledovat sám, neb žádný podobný nadšenec asi poblíž nebude, ale i tak to bude paráda. Uvidíme, zda se toyoty pochlapí a trochu to audi znepříjemní. A jsem zvědav na Delta wing.
Přesně tak, už jsme s kamarádama dohodnutý, v bedně Eurosport, na jednom notebooku Live Timing a na druhém internetový přenos, karton piva, spousta jídla a jsme ready. >😒]
Těším se, vytrvalostní závody mají hodně do sebe, zvlášť ve srovnání s dnešní F1.
Těším se, vytrvalostní závody mají hodně do sebe, zvlášť ve srovnání s dnešní F1.
..ked si odmyslime suboj znaciek a kategorii, velmi pekna podivana :yes: Dostali ma nocne zabery s kokpitu pri 329km/h (!) ..vymeny jazdcov, skvela atmosfera pri kvalifikacii, a zivot okolo okruhu ... Za mna :yes: Tesim zajtra na ostry zavod 😉 (Live on Eurosport)
Když ty předpisy jednoznačně zvýhodňují naftu, tak jak mi vysvětlíš, že dieselové speciály si musí vystačit s o čtvrtinu menší palivovou nádrží? Nebo proč se několik let snižuje výkon jen u dieslů (letos o dalších 50 koní), zatímco regule týkající se spalovacích motorů zůstávají prakticky neměnné? 😉
Pokial viem, tak Audi e-Tron nie je full hybrid, pretoze elektromotor pohana len prednu napravu a pohnonne jednotky sa navzajom nedoplnaju.
Cize ide o dieselove auto s pridavnym elektromotrom, nie o hybrid.
Cize ide o dieselove auto s pridavnym elektromotrom, nie o hybrid.
no tak ve vytrvalostnim zavode neni pole position alfa a omega, Audiny maji urcite jeste potencial hodne zrychlit. A s tim lonskym rocnikem.. nebylo to poprve, co bylo hodne bouracek a pokud me pamet neplete, za poslednich 12 let Audi pouze 2x nevyhralo. A letos ani nema konkurenci, Peugeot skoncil a Toyota jede prvni sezonu a budou mozna nakonec radi, kdyz dojedou. I kdyz posadky maji u Toyoty skvele, o tom zadna.
V souvislosti s loňským 24hLM bych mluvil spíš o smůle, dvě rozstřelené káry o pomalá auta to velké štěstí nebylo, jediné štěstí bylo, že to piloti přežili. V rámci letošní FIA WEC už Audi dojíždí a podle toho vypadají výsledky.
12h Sebring první dvě místa
6h Spa první čtyři místa
12h Sebring první dvě místa
6h Spa první čtyři místa
Minulý rok přece Audi dojelo se štěstím, navíc to není jeho chyba, že nikdo další není s to vyvinout a provozovat konkurenceschopné vozy, Peugeot to třeba zvládl, ale neuměl to marketingově prodat.
To by bylo nadlouho. Od te doby co regule nejvyssi tridy jednostranne zvyhodnuji naftu (= s benzinem se neda umistit) se spicka neuveritelne zuzila. De facto se jednalo jen o Audi a Peugeot a jelikoz druhy zminovany ma hluboke ekonomicke potize, tak se z Le Mans stala One Man Show a promo akce Audi. Me osobne nebavi koukat se na zavody s jednostranne namichanymi kartami a predem jasnym vitezem. 8-s
No urcite Ti co skoncily za Toyotama jeli na pul plynu 😉
To same se da rici o Toyote, treba nechce Audi vystrasit a jela na pul plynu taky >😒]
To same se da rici o Toyote, treba nechce Audi vystrasit a jela na pul plynu taky >😒]
Škoda Peugeotu, vloni jeli dost vyrovnaně.
Letos bylo 24 hodin Nurburgringu opravdu povedenych, snad se vydaří i Le Mans. A tentokrát bych prosil bez nehod. 😄
Letos bylo 24 hodin Nurburgringu opravdu povedenych, snad se vydaří i Le Mans. A tentokrát bych prosil bez nehod. 😄
Takurčitě by nebylo na škodu, kdyby bylo ve startovním poli více továrních týmů, které by proháněli Audi.
:-! myslim, ze u Audi si moho klidne dovolit teamovou rezii a zpomalit ciste dieselaky bez hybridniho pohonu... Vitezstvi Toyoty je asi tak pravdepodobne, jako ze na okruh behem zavodu dopadne meteorit. Nikdo nevi, jaka realna maxima zajede ten ktery model u Audi a jak moc jedou na pul plynu.
Vyhráli, protože byli nejlepší a v rozhodujících momentech při nich stálo štěstí (příznivá souhra náhod).
Uz by to mohli pomalu oficialne prejmenovat na Audi 24h.
A jako oficialni slogan by mohli zvolit porekadlo o tom, ze vsichni jsme si rovni ale nekteri jsou si rovnejsi.
To pokud uz Le Mans, tak zavody historiku, tam je aspon na co koukat.
A jako oficialni slogan by mohli zvolit porekadlo o tom, ze vsichni jsme si rovni ale nekteri jsou si rovnejsi.
To pokud uz Le Mans, tak zavody historiku, tam je aspon na co koukat.
Označení full se používá pro hybridy schopné provozu bez spalovacího motoru.