Ekonomika
Přihlásit pro přidání komentáře
stormrider
Při prohlížení ceníků "prémie", si v poslední době říkám, že je něco špatně. Chápu, Mercedes A nebude startovat o 30 tis. dráž než VW Golf, ale i s přihlédnutím o jak zdařilé auto se jedná, bych viděl startovací cenu za 1.6 někde kolem 480 tis. Asi jsem mimo, ale zaplatit 600 tis. za základní áčko s 1.6 90 kw, za 17 kola tam přihodit dalších 40tis., protože bych rád silnější motor, tak tu samou, akorát jinak poladěnou 1.6 přidat 100tis. (WTF???), za mlhovky, tempomat, volant v kůži!!!, aut. klimatizaci a vyhřívaná přední sedadla pak ještě 60 a jsem na 800 tis. za vlastně nijak působivé áčko, takový průměr, to mi už nepřijde moc prémiové, ale spíš takřka... hloupé.
Je to úplný start, takže pokud se výbava, slevy nebo i ceníkové ceny změní, bude se o tom možná dát mluvit, ale jinak :no: :no: :no:
Je to úplný start, takže pokud se výbava, slevy nebo i ceníkové ceny změní, bude se o tom možná dát mluvit, ale jinak :no: :no: :no:
Vzhledem k REÁLnému "výhledu" na budoucnost Evropy (atd.) je cena ZCELA odpovídající (řekla bych já.. :-|
..což už nějakou dobu NEní žádné "tajemství" - ostatně PROTO přicházejí vozy jako škoda Rapid a Peugeot 301 a očekává se od nich VELKÝ komerční úspěch..
..což už nějakou dobu NEní žádné "tajemství" - ostatně PROTO přicházejí vozy jako škoda Rapid a Peugeot 301 a očekává se od nich VELKÝ komerční úspěch..
Nějak nechápu "výhled do budoucnosti" - jako že nasadili vysoké ceny, aby při velkém propadu evropské ekonomiky mohli jít s cenou dolů a stále vydělávali majlant? :-) Nemusíme ani chodit daleko k Rapidu - už takový MB-C je finančně zajímavější koupě (se stejným motorem jako A200 a lepší výbavou 780 tis.)
No, ten "problém" s cenami je, že výroba MB-A a MB-C a také BMW 1 a BMW 3 vyjde víceméně STEJNĚ (v tomhle je asi "Golf s OOOO na kapotě" ve VÝHODĚ ;-)
PS: A co se cen "obecně" týče, jistě jste si všiml že zdražilo úúúúplně vše (rsp. výrobce "drží" cenu ale nabízí za ní - NE"nápadně" - menší balení, v horším případě menší kvalitu ;-\
Takže mně "vychází" plánované ceny pro nový Mercedes A asi jako "realitě odpovídající" (a to jsem NEzmiňovala možnou další ekonomickou "radost" kdy z eurozóny vystoupí Řecko atd. atp. :-)
PPS: No a jinak (super)novinka "musí" stát (ceníkově) víc, aby byl případně časem prostor pro slevy apod. - i když to tentokrát myslím NEbude to "hlavní"...
PS: A co se cen "obecně" týče, jistě jste si všiml že zdražilo úúúúplně vše (rsp. výrobce "drží" cenu ale nabízí za ní - NE"nápadně" - menší balení, v horším případě menší kvalitu ;-\
Takže mně "vychází" plánované ceny pro nový Mercedes A asi jako "realitě odpovídající" (a to jsem NEzmiňovala možnou další ekonomickou "radost" kdy z eurozóny vystoupí Řecko atd. atp. :-)
PPS: No a jinak (super)novinka "musí" stát (ceníkově) víc, aby byl případně časem prostor pro slevy apod. - i když to tentokrát myslím NEbude to "hlavní"...
Ceny jsou nastaveny na zhruba stejnou hladinu jako u BMW 1. A180 je o 50 tisic levnejsi nez 116i a pokud me pamet neklame, tak 116i mlhovky v zakladu nema. Za to MB je dle seznamu zakl. vybavy ma v zakladu. A200 je s cenou 690 tisic na stejne urovni jako 118i. Ceny priplatku jsou taky zhruba stejny.
BMW 1 považuji za podobného "vyžírku", s akčním paketem Joy to ale již byla smyslupnější nabídka - Mercedes by měl přinést snad něco podobného... Mlhovky jsou podle stránek MB asi za 6 tis., ale to je celkem jedno, oproti všemu ostatnímu jsou to "drobné" :-)
Tak jsem koukal na stranky MB a predni mlhovky jsou fakt za priplatek. Nejsou dostupny pro AMG paket, A220 CDI Sport a A250 Sport a take pro auta s ILS. :-|
No ano - "miluji" tyhle PRÉMIovE praktiky.. :-|
..i když ono nabízet vozy "slušně vybavené" to by pak někoho z výsledných cen mohlo také.. :-)
..i když ono nabízet vozy "slušně vybavené" to by pak někoho z výsledných cen mohlo také.. :-)
No tak proste MB pracuje s tim ze za takovou cenu tech aut sice proda relativne malo, ale za to na kazdem ma hodne solidni vyvar.... zatimco masovejsi vyrobci vetsinou z jednoho auta maji "par korun" ....
Hafol
To nechápu, MB -třídy B je od 558 000 Kč včetně DPH, navíc metalický lak a prodloužená záruka 4 roky / 150 000 km ZDARMA. To mají snad chybu?
Ta cena je nechutně přehnaná, neskutečně. Koupí 99% aut se jen prodělává, ale aby to bylo tak patrné, no, nemám slov... :-!
Jaká přehnaná cena? Jednak ceny jsou odvozené od Německých a tak jako tam je Ačko o dost levnější než BMW 1er, základní model 116i je za 632k vs 599k u základního Ačka. A ceny příplatků jsou velmi podobné.
Není prehnaná ? Áčko stojí viac ako Béčko. Je to normálne ? Keď idem do extrémov, tak polo by stálo viac ako golf či golf plus ? A je základný model mercedesu, tak by mal byť logicky najlacnejší.
Nesrovnávej nové B s novým A - B je MPV. A jde přímo proti BMW 1. Cenově se tedy bude srovnávat spíše s BMW 1 než s MPV B.
Problém je v tom, že rozměry Áčka a Béčka jsou víceméně stejné (znatelný rozdíl je jen ve výšce), nabídka motorů je obdobná. Takže nelze jednoznačně říci, že A je základní model a B je něco více.
Cena je hodne sebavedomá. Pri prepočte na eurá, viac ako 23 tisíc za základ. Malé auto v nižšej strednej triede. Mercedes si veľmi verí :no:
..i já mu "velmi věřím" - MOC se mi líbí :yes: :-)
Mě se taky líbí ale my si počkáme na malé SUV BLK.
takovej brek nad cenou co se tu predvadi v tomto vlakne uz neni ani k smichu.
1) je to novinka
2) je to premie, ta nikdy nebude stat jako nepremiove auto
a to nejdrulezitejsi za 3) kdyz se cena nelibi tak nekupuju (!) jak jednoduche...
1) je to novinka
2) je to premie, ta nikdy nebude stat jako nepremiove auto
a to nejdrulezitejsi za 3) kdyz se cena nelibi tak nekupuju (!) jak jednoduche...
:-) :yes:
PS: Nicméně já tipuji že to bude SLUŠNĚ prodávaný model (tedy nevím jak v česku a na Slovensku, ale jinak má gOOOOlf VELKOU novou konkurenci ;-)
PS: Nicméně já tipuji že to bude SLUŠNĚ prodávaný model (tedy nevím jak v česku a na Slovensku, ale jinak má gOOOOlf VELKOU novou konkurenci ;-)
LEGOPARK
Tak neviem, ale v Mercedese mi povedali, ze na Slovensku bude A stat od 19.000.- €. Tak to mate v Cesku fakt drahe auta. >:D
stormrider
Nejen že je Ačko poněkud nelogicky dražší než Béčko, ale ospravedlnit se to jakž takž dá (sportovnější, exkluzivnější já nevím co).
Ale tohle opravdu nechápu - při úplně totožné výbavě:
A 180: 600tis.
1 200: 700tis.
vs.
B180: 560tis
B200: 610tis.
Děláte si určitě jenom srandu, pane Mercedesi...?
Ale tohle opravdu nechápu - při úplně totožné výbavě:
A 180: 600tis.
1 200: 700tis.
vs.
B180: 560tis
B200: 610tis.
Děláte si určitě jenom srandu, pane Mercedesi...?
Máš v tom zmatek. Ptej se pana Benze. Mercedes byla ........... paní.
Emil Jellinek si sám změnil jméno na Jellinek-Mercedes a byl znám jako "Monsieur Mercedes", což lze přeložit jako pan Mercedes ;-).
V těch cenách mám také zmatek nebo tam je to ok?
V těch cenách mám také zmatek nebo tam je to ok?
Ale ved uz sa neplaste a nezerte tu autorom vsetko co napisu. Chlapec si prepocital nemecke ceny A-cka na ceske koruny a napisal clanok, aby vykazal pracu. ;) Samozrejme, ze A-cko nebude drahsie, ako B-cko - na to netreba vysoku skolu. ;)
GTI
Pro ctěné kolegy snad jen jemnou korekci - Mercedes se nekupuje na váhu, to není i30 deka imitace, nýbrž dokonalá pravověrná stuttgartská šunka od kosti. Mercedes si od nepamětí kupují především ti, kdo na něho mají, na rozdíl od té imitace, kterou si kupují především ti, kteří na ni nemají... jestli mi tedy jako dobře rozumíš.
Vezmi osm kilo natučnělé tvrdoměny, a popros u Mercedesu o jedno vybavené Áčko. Věř, budeš áčkem i na silnici. Nebo si kup jednu imitaci, ale pak tu neplač nad tím, že nemáš na mercedes.
BRAVO MERCEDES :yes: [odkaz] [odkaz] :yes: :-!
Vezmi osm kilo natučnělé tvrdoměny, a popros u Mercedesu o jedno vybavené Áčko. Věř, budeš áčkem i na silnici. Nebo si kup jednu imitaci, ale pak tu neplač nad tím, že nemáš na mercedes.
BRAVO MERCEDES :yes: [odkaz] [odkaz] :yes: :-!
:yes: :-) přesně, nerozumím tomu nářku... Je to až s podivem, nad čím lidé dokáží plakat. Taky bych chtěl nejprémiovější prémii za 300 hrachů, ale ona by to pak už asi nebyla prémie.
Jen doplním, takřka všem tady, jak čtu, se A-čko nelíbí, podle mě je to kus erotiky, smyslnosti a to vše zabalené v tvrdé kápi >:-[] :yes:
Jen doplním, takřka všem tady, jak čtu, se A-čko nelíbí, podle mě je to kus erotiky, smyslnosti a to vše zabalené v tvrdé kápi >:-[] :yes:
Když jsem si otevřel tu druhou fotku, tak mě hned napadlo "Hjondéé", ty boční linky ve tvaru "vln" připomínají fludní design Korejců. :-)
Druhou kaňkou je základní dieselová varianta, u níž už samotný zdvihový objem naznačuje, že stejný motor se montuje i do Dacií.
Co se týče interiéru, tam musím uznat, že ten je opravdu prémiový, nejvíce ze všech komaktních aut.
Celkově vzato však nechápu, kdo je za "babybenz" ochoten dát tři čtvrtě mega.
Kdybych ty peníze měl, tak si raději koupím levnějšího Golfa a za zbývající peníze pořídím opravdový klenot od Mercedesu:
[odkaz]
Druhou kaňkou je základní dieselová varianta, u níž už samotný zdvihový objem naznačuje, že stejný motor se montuje i do Dacií.
Co se týče interiéru, tam musím uznat, že ten je opravdu prémiový, nejvíce ze všech komaktních aut.
Celkově vzato však nechápu, kdo je za "babybenz" ochoten dát tři čtvrtě mega.
Kdybych ty peníze měl, tak si raději koupím levnějšího Golfa a za zbývající peníze pořídím opravdový klenot od Mercedesu:
[odkaz]
Ono je to těžké, pro příznivce "skutečných" Mercedesů je nové Áčko (a samozřejmě i staré) jen hra na styl bez skutečného obsahu a lze jej nanejvýše označit jako šunkový salám (doporučuji navštívit Mercedes-Benz Classic Club). Pravda, mnozí tvrdí, že poslední dobrý Mercedes byl vyroben někdy v roce 1990.
Ale proč ne, hra na styl je současný trend. Chápi i to, že "A" i "B" jsou nejspíš na stejné platformě a šetří se tím náklady (kupodivu je dokonce B o něco levnější). Trochu se jen divím, že Mercedes vyklidil revír malých MPV, kam patřilo minulé "A", kde neměl konkurenci a prodal jich jen do roku 2004 1.6 miliónu. O tom se nebude novince ani zdát.
Ale proč ne, hra na styl je současný trend. Chápi i to, že "A" i "B" jsou nejspíš na stejné platformě a šetří se tím náklady (kupodivu je dokonce B o něco levnější). Trochu se jen divím, že Mercedes vyklidil revír malých MPV, kam patřilo minulé "A", kde neměl konkurenci a prodal jich jen do roku 2004 1.6 miliónu. O tom se nebude novince ani zdát.
Možná přijde další původní Áčko, třeba do segmentu subkompakt. Též jsem tu karoserii velmi obdivoval. Byl to mimořádný designový kousek.
MarTin1
a ten jsou naprosto VYKONOVE mizerný motory krom A250... bohužel BMW či Audi nabízejí výkonejší verze... A co se týče Dieslů tak to je tragédie... BMW 120 123d se teď jen smějou... měl jsem 120d a motor je to skoro dokonalej (kultivovanost je u mě za 5 :no: )
No audi A3 také motorově až tak NEvyniká - pravda, BMW 1 je "trochu jinde" (a motor 20d, rsp. 23/25d trochu HODNĚ "jinde"- na ty nemá NIKDO :-)
Je teprve začátek prodeje, ještě něco určitě přijde.
Určitě příjde(-ou) nějaká silnější/vysokovýkonná verze - ale "běžné" diesly i benzíny jsou asi "vyčerpány", ne?
PS: A "odpovídající" odpověď na 20/23/25d nemá asi NIKDO (ani audi ne.. ;-)
PS: A "odpovídající" odpověď na 20/23/25d nemá asi NIKDO (ani audi ne.. ;-)
jossalito
Což o to, auto je povedené. Základní cenu má ovšem nastavenou více než prémiově. Nevím jakým modelem chce MB dohnat BMW a Audi, Áčkem se mu to rozhodně nepovede (právě díky ceně).
Vždyť BMW 1er je dražší. A Golf s OOOO se nepočítá.
NEmyslím že "víc" - šanci být levnější má (vzhledem k minimálním technickým/konstrukčním odlišnostem od GOLFu) snad jen Audi - BMW1 vychází cca stejně (neli DRÁŽ
A je to predokolka, ci zadokolka. Lebo sa to dost podoba na 1er. Tak som na pochybach.
Stejně jako audi A3 "jen" PŘEDO-kolka, jen BMW se "statečně" drží "prémiového" ZADNÍHO pohonu (i když - vzhledem k cenovým nákladům - asi také NAPOSLED u téhle generace.. :-|
Neřekl bych, že kvůli nákladům, ale kvůli těm "řidičům", kteří nevědí, že to je RWD. :-(
No myslím že průzkumy na tohle téma (bohužel :-| ) mluví jasnou řečí - VĚTŠINA řidičů ani neví (a je jim to FUK) jaký pohon má jejich auto (a část "chce jedině" 4kolku - i když také NEtuší proč vlastně.. ;-)
PS: Auta asi budou víc a víc jen "krabice na převoz" lidí - auta AUTA budou stále víc "výjímkou" (cenově jen pro "vyvolené" :-| )
Nicméně zatím EXISTUJÍ výjímky (BMW 1 :yes: či Toyota/Subaru BRZ :yes: :yes: :-)
PS: Auta asi budou víc a víc jen "krabice na převoz" lidí - auta AUTA budou stále víc "výjímkou" (cenově jen pro "vyvolené" :-| )
Nicméně zatím EXISTUJÍ výjímky (BMW 1 :yes: či Toyota/Subaru BRZ :yes: :yes: :-)
avatas
Řešit cenu u Mercedesu,kde se samozřejmě platí za značku a o hodně lepší servis,to si tu někdo dělá srandu.Znám lidi,co si kupují Octávii (defakcto Golf s batohem) za pro mne neskutečných cca +- 700.000.-Kč......tak to je pro mne otázka do pranice.Ale Mercedes je pro tyto lidi drahý? Je to jen o překročení vlastního stínu.Tento model se mě osobně moc nelíbí,myslím že po stránce líbivosti na modrou vrtuli nemá. :-!
Dinar
na Mercedes za třista, ten se nedočká. Zřejmě těžké k pochopení, jak čtu zdejší reakce, ale nezbyde, než se s tím smířit. MB není, nebyl a nebude značka pro každého. Cena áčka odpovídá image, kvalitám značky a konkurečním modelům v dané třídě. Každopádně, králem třídy (záměrně používám krále, protože stále doufám, že jsem na webu autonadšenců) je BMW 1. Technicky unikátní se svým zadním pohonem, s motory, jež už v základu nabízejí dynamiku toho nejlepšího z mainstreamu, se špičkovým originálním a moderním designem, bez "fluidních" obezliček. ;-)
Nevím jestli "autonadšenCŮ" (někdy docela POCHYBUJi ;-) ), ale snad alespoň autonadšenKYŇ - i když tohle jste asi zrovna slyšet NEchtěl :-)
PS: Nicméně mám STEJNÝ názor - pánbůh díky za BMW 1 (a časem asi 2 ;-)
PPS: Když jsem u BMW - existuje (teoretická) možnost že bychom s Buřtíkem jezdili do stejného servisu - já s i8 on s M1 :yes: :yes: :-)
PS: Nicméně mám STEJNÝ názor - pánbůh díky za BMW 1 (a časem asi 2 ;-)
PPS: Když jsem u BMW - existuje (teoretická) možnost že bychom s Buřtíkem jezdili do stejného servisu - já s i8 on s M1 :yes: :yes: :-)
Vesměs souhlasím, F20 je hodně podařené auto. Jen potřebuje M paket k tomu, aby se na to dalo aspoň chvíli koukat. :-)
×
Sdílení komentáře
×
Výběr z tohoto segmenu? Nevalný. Inu rok 2012 je "konec světa" pro nižší prémii docela faktický. Ať už jsou tu nové generace. Nechci blinkat další 4 roky minimálně... ach jo :'-(
BMW 1 je technicky NEJ vůz kategorie (podvozek, ZF 8mi stupňová převodovka) - v reálu designově "není problém" a nová A-čko je designově VELMI povedené auto (jeho "sedan verze" ála CLS dokonce skoro "designově famózní" - ve třídě NIC podobné nebylo a není :yes: :yes:
PS: No a "zbývá" nám malý Lexus (který je LEPŠÍ než si hodně lidí asi představuje) a připravované ("u nás" v Rakousku vyráběné malé Infiniti - jeho studie vypadají VELMI pěkně/zajímavě.. :yes: :-)
Audi a M-B ano.
BMW a Volvo ne.
BMW 1 a nové Volvo jsou v těhle generacích opravdu šeredy ;-\
PS: To se spíš "očekává" ode mne, ne? :-)