Paříž 2012
Podle břežanské metodiky to tekuté palivo nespotřebovává takže 0,0litrů na 100 km >😁 Toto měření začíná s plnými bateriemi nahoře nad Břežanským údolím a končí těsně pod ním také s plnými bateriemi.
Neco ale sezere klima, ventilator svetla a posilovac rizeni, takze metodika jeste potrebuje mirne prepracovani.
Pokud to vemu selskym rozumem, tak pokud ujede na jednu nádrž více než 800 kilometrů a odhadu by se tak kombinovaná spotřeba paliva vozu mohla pohybovat okolo 1,9 litru na 100 km, tak to ma nadrz jen na cca 15l benzinu. Jestli by nebylo lepsi dat 60l nadrz a mit dojezd pres 3000km >😁
Az udelaji plug-in hybrid s dojezdem na elektrinu 100km, bude spotreba 0 litru/100 km. Ale musime si jeste chvili poseckat, nez budeme jezdit uplne zadarmo.
zadarmo se jezdit nebude nikdy elektrika taky něco stojí
už som to sem skutočne viac nechcel dávať - ale táto značka sa naozaj vyzná, najmä s e l e k t r i k o u / elektronikou
nezvládnutie inštalácie vlastných komponentov - Ralliart chip tuning, ťažné zariadenie, senzory - bolo hlavnou príčinou problémov môjho Outlandera
www.mitsileaks.com
[odkaz]
pozdravujem nadšencov
nezvládnutie inštalácie vlastných komponentov - Ralliart chip tuning, ťažné zariadenie, senzory - bolo hlavnou príčinou problémov môjho Outlandera
www.mitsileaks.com
[odkaz]
pozdravujem nadšencov
Na 2 litry benzínu taková těžká mrcha plná baterek nemůže ujet 100 km. Z fyzikálních důvodů nemožné. Z benzínu lze spálením získat určité maximální množství energie, které je zde ještě špatně využito. Motor pouze vyrobí elektřinu, která později roztočí elektromotory v kolech. To znamená nezanedbatelné ztráty při výrobě, transformaci, regulaci, přenosu a nakonec při použití v elektromotorech v kolech. Dalo by se tu argumentovat ještě hustotou energie v bateriích/hmotnost ve srovnání s hustotou energie ve fosilním palivu, ale asi to nemá cenu. Stejně jako se elektromobily prodávají s velkými lživými nápisy "zero emission", bude se toto prodávat s podobně lživou nálepkou 1,9 l/100 km a pracháči to budou kupovat aby se mohli chlubit, jak jim strašně záleží na ekologii. A potom to doma budou nabíjet až jim to bude vyhazovat jističe. Samozřejmě přes speciální zásuvku, která se prodává v rakousku a která zaručí, že ze zásuvky půjde jen elektřina vyrobená ekologicky, žádná šaize radioaktivní elektřina z atomovky...
A to zuroceni zkusenosti zni taky docela komicky, co tam zuroci mi moc neni jasne, mozna tak uzaverku diferencialu. Vsechno ostatni je spise technologie trolejbusu. Jeste cekam na cenovku... pokud se to vleze pod 2 mega Kc, tak to budu povazovat za mensi zazrak.
Tohle je o autech , tzn o necem, co te umi z bodu A prepravit do bodu B v realnem case, ne v radu mesicu, let a desetileti. A k tomu potrebujes energii a tu nemuzes snizovat pod urcitou kritickou mez a pokud ji beres z fosilnich paliv, tak uz se spotrebou 3l na sto mas problem. To je pro dynamicke svezeni leda tak na skutru, nikoliv v aute.
Co me ale zarazi je ze redakce Auto.cz tak nejak opomnela ze se dneska dostala oficialne do prodeje Tesla model S, tj. auto co stoji necela 2 mega, uvnitr je luxusni, ma dojezd 500km, nabiji se rychle(zalezi co ma kdo doma za pripojku), baterky co po 10ti letech budou jeste porad minimalne na 80% kapacity... Tady to mitsubishi je oproti tomu zpatecnik a presto je mu venovan obsahly clanek.
mrzi me ze se te tesle nevenuje pozornost je totiz tak jina, nema ani "prevodovku", motor ma 7 pohyblivych soucastek, ma 2 velke kufry. teoreticky proste neprekonatelny stroj na normalni jezdeni. Jo a ma 100ku za necelych 5s a max jede pres 200kmh.