Testy

Zpět na článek

TEST Toyota Land Cruiser V8 D-4D – Land Bruiser

50 komentářů

pargi
Co bude dál? Posledně Range, dnes lanďák, zítra géčko? 😄
Mr.Murphy
a předkrm dělal Freemont.... Ten taky váží dvě tuny >😒]
Poslední tři testované vozy na ACZ váží cca 8 tun >😁 :😉
Mig_35
myslím, že do téhle společnosti by spíš zapadlo GL...
pargi
No nevim, GL je sice o něco víc off-road než ML, ale z pohledu RR a LC je to pořád voňavka 😄 naopak géčko ve svém luxusním provedení hraje s výše zmíněnýma stejné housle.
Mig_35
Myslel jsem do společnosti oblud s hmotností hodně přes 2 tuny...
pargi
No jo, podobných zhůvěrilostí bychom asi ještě několik našli.
Mig_35
V Americe spoustu, mimo ní už míň...
marcvs
skus arabsky svet. tam ich jazdi ako dreva, vsetko s V8 benzin
Mig_35
Mluvím o zemích, ve kterých se vyrábí. V US je všelijakých Tahoe, Durango, Yukon, a podobných nesmyslů kvantum. Mimo US už se tak moc velikých offroado-SUV neprodukuje, tam je to jenom GL, LC a RR...
Avatar - Hotwire
Hotwire
na GL tu uz par testov bolo, a nova generacia sa zacne predavat pred koncom roka, takze si este na nejaky ten test pockame ;-\
Avatar - Dinar
Dinar
je jeho obrázek zrovna nad Range Roverem, jestli range jako auto definuje z velké části právě styl, stylovost, pak to je přesně to, co Land Cruiseru absolutně chybí. Ohromná bezpohlavní hromada plechu se znakem Toyota, jakkoliv to může být dobré auto nevyzařuje z něj naprosto nic.
Ondris
Nekde se ten milion navic holt projevi.
A vzhledem k prodejum techto dvou aut si rikam, ze "bezpohlavnost" neni vec, ktera by kupce od LC odrazovala.
Avatar - Dinar
Dinar
To není otázka peněz, jen designová nemohoucnost, resp. čistá ukázka asijské designové řeči, pro oko Evropana neakceptovatelné.
Ondris
To není nemohoucnost, to je projekt. 😉
Avatar - Dinar
Dinar
Anebo tak. 😉
kexxik
neřekl bych, že nemohoucnost. Design je otázka i tradice.
_MT_
Na mne působí moc americky (minimálně předek). Styl mu opravdu chybí. Ale jinak skvělé auto. Je to škoda.
Avatar - Dinar
Dinar
Ano, je to klasický asijsko-americký unisex design, všechno na jedno brdo, působí to levně nijace. V případě LC navíc vyloženě jako hromada, to se snad ani designem auta nedá nazvat, žádná základní linka, markanty, detaily vyloženě tragické. Na nějaké us corolle to jednak není tak vidět jednak je to cenově jinde, v téhle třídě a cenové kategorii je to od toyoty nehoráznost, hřeší na to, že konkurence se prakticky celá přesunula do SUV třídy a některé trhy prostě čistý offroad v lux. verzi potřebují.
Avatar - positivemind
positivemind
:yes:
oldrt11
... a do pr*ele to je mistr! ty trumpeto, zkus si nejdriv zjistit jaky nazor na "levne nijace" maji treba chris bangle nebo luc donckerwolke! jestli jo, tak az si to ujasnis, pak prijd, zuctujem spolu...
Avatar - eXp10it
eXp10it
Nechal by jste tohle řídit vaši ženu? Nechal by jste tohle řídit vaše dítě? Tak jaký pak unisex, jakápak bezpohlavnost - tohle je nástroj chlapa.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Naprosto nesouhlasím. Tenhle LC se podle mě opravdu povedl a má kouzlo, které má právě a jen LC.
Po konci Patrola a přechodu Pajera k samonosné karoserii je to navíc poslední poctivý kus železa. Pro zdejší trhy, kde vůz vyjede na vycházku do terénu 1x za měsíc a terénem se navíc myslí maximálně tak rozblácená lesní cesta, je i Pajero nebo Grand Cherokee takovou bazukou na komára.
Jenže stále tu jsou jiné trhy, kde většina provozu je po nezpevněných komunikacích. A tam podle mě LC nemá konkurenci. Dlouhodobá životnost a tuhost, ať si kdo chce co chce říká, bude u tohoto auta o řád jinde, než u samonosných kompromisů :-!
Stejně jako u RR jsem kritizoval (nad)váhu, tak i zde Toyota ukazuje, že to jde mnohem lépe. Přitom s sebou taká žebřík...
Zatímco RR je o stylu, luxusu a image především, tak LC je o užitku, spolehlivosti a trvanlivosti.
Avatar - Dinar
Dinar
Proti tomu autu nic nemám, ale hřešit na to, že když dělám výborné auto, tak nulový design trh překousne, to se dlohodobě nevyplatí ani toyotě.
oldrt11
panacku, panacku, nedelej jelimana. jeste jsem se nedozvedel, jestli ti donckerwolkovo hodnoceni designu, kterej vytvarej jabka, prijde jako hodnoceni mistra v oboru, a tudiz je dobre se nad tim alespon zamyslet, nebo blaboly kresliče vod prkna...?
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Jenže já se ti snažil naznačit, že ten "nulový design" je možná jen a jen tvoje vnímání. Nijak ti neberu tento názor, tobě design LC nic neříká, já bych třeba nenašel v kategorii hezčí model :-!
dnpa
A přitom se v Americe ani neprodává (resp. prodává, ale jako Lexus s trochu odlišným designem)...
_MT_
Vím, ale ten předek mi prostě připomíná americkou produkci.
webpaja
U LC mi právě z nedostatku stylu nejvíc sedí levnější verze...takový ty nutnostní. Kamarád bydlí v Krkonoších a má LC90, který funguje jako otrok. To je LC a tam patří.
Tuto mutaci beru jako šejkovský přibližovadlo, nebo horskej taxík.
Mr.Murphy
já jsem kdysi stopnul LC na Islandu a při překonávání brodů mu styl rozhodně nechyběl.... 😉 Je to prostě auto hlavně do terénu a jeho lux-verze nemá smysl stejně jako by nemělo smysl Cayenne v oholené výbavě se slabým motorem....
webpaja
Cayenne beru jako SUV, toto je čistej Off-road 😉
dnpa
Důležité je si uvědomit, že existuje Land Cruiser (150) a Land Cruiser V8 - dvě odlišná auta. Asi jako Land Rover Discovery a Range Rover. Všimněme si, také se jmenují trochu podobně, ač jde o dva odlišné modely. U Toyoty se holt jmenují ještě podobněji. 😉
Avatar - Gasoline
Gasoline
No jenže u Toyoty se skoro všechno jmenuje LC. Od pracantů až po luxusní káry. RR - LR to má rozškatulkované.
Avatar - Atlis
Atlis
na rozdiel od range roveru je land cruiser auto neznicitelne. preto sa predava ako teple rozky a jazdi od severneho polu, cez aziu, afriku az po ohnovu zem. range rover ma status auta pre fifleny (aj ked je velmi schopny), kdezto land cruiser je pracovnym nacinim...
Mig_35
Land Cruiser 200 je podle mého na stejné úrovni jako Range Rover, to spíš 150ka je pracovní auto... Komu Land Cruiser nevoní může si ho koupit zabalený v krabici Lexus, s benzínovým motorem. Proto není fér srovnávat LC a RR, když tak Lexus LX tuším a RR... každopádně, LC bude jezdit zatímco RR bude stát v servisu... s LC se ti nestane, že pojedeš třikrát za první rok provozu domů na odtahovce /reálné zkušenosti/... Jediné v čem vidím problém je spotřeba, majitelé LC 200 přiznávají 15-20 litrů zcela běžně, viz spritmonitor.de, to auto je prostě strašidelně těžké, někde jsem četl, že mu navážili 2800 nebo 2900 kg...
Mirasr
S timhle super autem jsme jeli na dovolený snad hodinu po městě pak 20min dálnice a pak 2 hodyny v poušti, byl to tedy 4.5 benzín, musim říct fakt super, nevypadá sice vevnitř tak luxusně jako audi nebo tak, ale zvenku se mi zdá super. Tichý bylo, ve vyšších otáčkách pěkný zvuk a jediný co na autě vrzalo byl nad bočnim oknem madlo na ruku kterýho jsem se pořádně držel při jízdě v dunách. A kdo si toto auto koupí asi už moc nehledí na spotřebu. Nějak rozlišit chudý a bohatý se musí 😉
Avatar - Gasoline
Gasoline
Měl jsem dříve LC 90 a taky jednou nedojela domů. Teď mám LR Discovery a dojel jsem vždycky. Je ale fakt, že servis znám důkladně. Jenže přesednutí z LC do LR, to je jako z dobytčáku do 1. třídy.
Mig_35
LC 90 jsi asi neměl od novoty, že? byl tak deset let starý, nebo i víc? A Discovery není Range, víme? Ten má ještě docela dobrou pověst... když přesedneš z LC200 do RR, určitě takový pocit mít nebudeš /jako že přesedáš z dobytčáku do 1. třídy/...
Avatar - Gasoline
Gasoline
LC jsem od novoty neměl, to je pravda, ale LR taky není funglovka. LC 90 má achilovu patu v nedostatečném chlazení 3 litrového dieselu, jak jsem se dozvěděl později. Typické využití toho auta byla dlouhá cesta přes celou republiku v plném obsazení a pak nějaké to škrábání se po horách. V létě v zimě. Proto jsem přešel na Discovery. Ta silniční část je v něm bez diskuze pohodlnější a vyjede taky všude. A spotřeba asi o 2l menší.
hansi
Mám to auto asi půl roku (resp. model před faceliftem, 210 kW, německá verze) a je to super. Je sice trochu odtažité řízení, asi jako kdyby se řídila loď, ale neznám auto, kdy ujedu 1000 km a nebolí mě záda. Na dálnici v Německu či Švýcarsku je průměrná spotřeba 10,0 - 12,0 litrů (CH má limit 120 km/h, v D průměrně 140-150/hod) a jezdit tím po městě je zvrácenost. Jezdil jsem i v LR/RR s 8 stupňovou ZF převodovkou a je to jediné, co bych v Landcruiseru vyměnil - jinak je to naprosto srovnatelné či lepší, než RR a o 1 mega levnější - tj. lze jen doporučit. Mimochodem - nejsem mafián - jen jsem chtěl pohodlné a bezpečné auto, které leccos projede, pro min. 5 osob. A pokud se člověk nechce realizovat rychlostí 200 km/hod. po německé či (jako Trpišovský) po české dálnici, neznám lepší teréňák, který by to za "rozumnou" cenu splnil.
Avatar - PERNO
PERNO
ja si myslim ze ich je viac, napriklad ten LR Discovery alebo Jeep Grand Cherokee tak isto. K tým prevodovkám, pokial viem preto sa tam nedávajú viac stupňové prevodovky lebo by som pri prejazdom v teréne často preraďovalo čo nie je dobré.
martindr
je to divne ale tato veta: "Ohromná bezpohlavní hromada plechu se znakem xxx, jakkoliv to může být dobré auto nevyzařuje z něj naprosto nic." sedi na produkciu koncernu, az na par vynimiek (scirocco) a tam ti to nejako nevadi.. Ako je mozne ze ti to prave vadi na offroade kde nejde o styl ale o techniku? Vcelku nechapem tomuto opacnemu mysleniu. A teraz nechcem vyvolavat flames ale chcel by som vysvetlenie bez emocii.
Anonym2811
Vidím to podobně jako někteří výše a je to jednoduché - tohle není terenní auto, ale luxusní limuzína do terénu. Prostě na pracovní verzi by to bylo OK ( i když i tam bych si přál auto co nejen umí, ale i vypadá), ovšem na vůz, který bude reprezentovat, je to v mých očích málo... Asi tak... 😉
dnpa
zkus si ho obejít "naživo", i přes to, že to opravdu je velká masa plechu, uvidíš, že z něho opravdu něco vyzařuje. I když se ti třeba nemusí líbit, ta majestátnost tě ohromí. Člověk se tváří v tvář LC V8 cítí jako "červíček". 😄
A když vedle sebe stojí LC V8 a Range Rover, vypadá ten Range skoro jako hračka. 😄
Mig_35
Kdyby mi dal někdo vybrat, jestli LC nebo RR neváhám ani chvilku, i když je Toyota o nějaký ten milión levnější... Pověst, která provází RR je příšerná. Ano, nemám osobní zkušenost, ale když už se o něčem vykládají takové historky, je to nepochybně pravda...
Avatar - Katikakus
Katikakus
Naprosto souhlasim. Kdo nevyzkousel, nevi o cem mluvi... :yes:
samael
LC je podle mě daleko lepší koupě než RR,nemá sice tu přístrojovku ve stylu jachty,která mě u RR opravdu fascinuje,ale u off-roadu je podle mě jednou z NEJDŮLEŽITĚJŠÍCH vlastností spolehlivost a tam RR značně pokulhává.Bavil jsem se s jeho majitelem a ten nadává a nadává,za tři roky už měl x problému s elektronikou,s podvozkem a dokonce i s motorem.Tak to vypadá,že i můj Grand Cherokee ,který je velmi plebejského původu,je spolehlivější než aristokratický Range za skoro trojnásobnou cenu.To Mercedes G je sice taky autem za šílené peníze,ale kvalita je tam úplně někde jinde než u RR...
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Ona je kvalita a kvalita. Z neprémiových materiálů můžeš poskládat kvalitní celek, nebo můžeš z velmi kvalitních a luxusních materiálů postavit nekvalitní mrchu. Srovnání LC s RR je podle mě o tom samém 😉
Anonym2811
Asi tak, ač fanda LR/RR, musím souhlasit. No, každopádně ze současného RR už víc nedostaneme a brzy bude nový. Pokud Indové pohlídají kvalitu - jakože jsou to nejspíše první, kteří s tím opravdu něco dělají - můžeme očekávat velmi zajímavé auto... :yes:
Avatar - tomtoylc
tomtoylc
ja by neváhal ani chvílu a bral by TOYOTU ale nie v plnej výbave ale vo výbave sol ... za ušetrené peniaze by ju nastrojil a trochu viac pripravil na výlety do terénu 😄
... ale s RR toto ,,auto,, nemôžete vôbec zrovnávať ...
Mourek
Je zajímavé co vše může ovlivňit názor. Mě se líbí, že se drží svého původu a citlivě reaguje na směr trhu, pořád je to džíp, a ušlechtilostí se neztratí ani v ulicích.