Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Video: Budoucí Porsche 911 GT3 se už testuje

Nová generace Porsche 911 sice prozatím nabízí pouze verze Carrera a Carrera S s pevnou nebo plátěnou střechou, ale na vývoji dalších provedení včetně ostré GT3 se pilně pracuje.
Zpět na článek
20. 6. 2012 18:59
21. 6. 2012 09:53
21. 6. 2012 10:52
21. 6. 2012 12:32
21. 6. 2012 13:57
21. 6. 2012 14:22
21. 6. 2012 15:19
21. 6. 2012 14:17
21. 6. 2012 15:36
20. 6. 2012 18:59
převodovka
gt3 s automatem?? to je na světě opravdu tolik pozerů???
Rozbalit vlákno
21
Avatar - Martin911Turbo
20. 6. 2012 19:47
Re: převodovka
Jestli si myslíš, že PDK je pro pozéry tak je mi tě upřimě líto...
20. 6. 2012 21:42
Re: převodovka
to nemusí, prostě jsem to jedno procento co si myslí že do sportovního auta patří manuál....bohužel většina majitelů těchto aut jsou volové a tomu odpovída i výběr převodovky
20. 6. 2012 22:28
Re: převodovka
bohužial je to tak, každy primitiv vie zošliapnut plyn a otačat volantom...ale keby ma ešte aj radit rychlosti tak je tu problem :no:
21. 6. 2012 12:50
Re: převodovka
Osobně ti přeju, ať tě nějaký takový "primitiv" sveze.
Přibal si dvojité balení Pampersek.
Mimochodem - F1 je plná "primitivů" s automaty a v rallye se to "primitivy" jen hemží - proč asi?
21. 6. 2012 01:14
Re: převodovka
Otázka, dělá se Ferrari ještě vůbec s manuálem?
21. 6. 2012 08:44
Re: převodovka
ferrari california na přání jj, ale ostatní netušim...
Avatar - Dinar
21. 6. 2012 09:53
Re: převodovka
Pozérstvím je názor, že " jsem to jedno procento, co si myslí, že do sportovního auta patří manuál". Tady není řeč o boxsteru nebo základní carreře, tohle je GT3, u níž je vzhledem k jejímu zaměření a hlavně faktu, že je základem pro polozávodní GT3 RS manuál už reliktem minulosti. Možná milým, jiné takto koncipované auto s manuálem aby pohledal, ale opravdu už reliktem, protože tam, kam došel výkon GT3 v průběhu času, tam rozhodně nedošly schopnosti řidičů, jinými slovy, využít smysluplně GT3 s manuálem dokáže málokdo. Navíc, jde o kategorii, kde už bývá GT3 poměřována se supersporty, míněno časy na různých okruzích, a tam ji v čiré efektivnosti a tedy rychlosti manuál brzdí, špičková dvojspojka je prostě rychlejší než ty nejrychlejší lidské ruce a nohy. Chci ti jen naznačit, že než napíšeš povýšenecký blábol o tom, jaký jsi chlapík zastánce manuálu, podívej se, pod čím to píšeš, tohle není článek o MX5.
21. 6. 2012 10:30
Re: převodovka
no to je přesný, kdo si koupí manuál tak mu nejde o desetinky na okruhu, ale o zábavu a spojení s autem a ne aby seděl v hospodě a chlubil se, že je ho auto přeřadí za 10 milisekund.... :'-(
Avatar - Dinar
21. 6. 2012 10:52
Re: převodovka
Chápu, že je těžké dostat se k autu jako je GT3, ale tím spíš se raději podobným debatám vyhni, nevíš, o čem mluvíš.
21. 6. 2012 11:04
Re: převodovka
to máš pravdu gt3 sem nikdy neřídil, ale po svezení s vw Scirocco R s dsg jsem dospěl k názoru, že manual je jediná volba a jesli říkáš, že řídit manuál je těžký tak takovej člověk at si vůbec sportovní auto nekupuje a koupí si radši x6......naposled sem řídil leona r v manuálu a to je jiná písnička....
Avatar - Dinar
21. 6. 2012 12:32
Re: převodovka
Pořád si nerozumíme, rozdíl mezi třísetkoňovým a pětisetkoňovým autem v tom, co musíš za volantem předvádět, chceš-li to auto dostat na dohled jeho limitů, je takový, že v manuálu bude z toho pětisetkoňového auta schopen tohle dostat jen velmi schopný a zkušený řidič, a zkušenostmi myslím nějaké ty tisíce km na okruzích, ne milion za volantem karosy na D1.
Znova říkám, boxster v manuálu - jednoznačně, GT3 se špičkovou dvojspojkou - jednoznačně, bát se, že si v tomhle autě neužiješ zábavu je zbytečné, věci se odehrávají dvakrát tak rychle než třeba v tom zmíněném sciroccu, je to trochu jiný level zábavy, na takové NS už s nádechem smrtelného potu na zádech. :-) ;-)
21. 6. 2012 13:57
Re: převodovka
Ač s tebou naprosto souhlasím, myslím si, že si GT3 zaslouží manuál v nabídce. A pokud možno ne vykuchanou, manuální verzi PDK. Ve své kategorii je to asi největší purista, v dnešní době rarita, takový závan starších časů. Proti PDK nic nemám, ani u Carrery, ale ze všech 911 by mne právě u GT3 (RS) mrzela absence manuálu nejvíc. Pro mne je to auto, se kterým jako řidič mohu růst celý život. Právě protože zvládnout to auto je tak těžké. Nemluvě o GT2, z toho auta mi už od pohledu běhá mráz po zádech.
Avatar - Dinar
21. 6. 2012 14:22
Re: převodovka
Takto bráno, jistě, jestli jdeš do toho, že si koupíš GT3, abys ji brousil co víkend po nějakém okruhu s tím, že se chceš propilovat k dokonalosti, proč ne, na druhou stranu, chci-li zábavu, řidičský purismus a cílem je řidičský zážitek primárně ne rychlost, postačí mnohem slabší auto, jak jsem psal výše boxster s manuálem například. Pět set koní je pět set koní, já nevím, hrozně rád bych si podobnou debatu přečetl po té, co by všichni její aktéři absolvovali několik kol naplno na nějakém pěkném okruhu se svodidly "proklatě blízko". ;-)
21. 6. 2012 15:19
Re: převodovka
Naprostá pravda, Boxster S s manuálem je hodně zajímavé náčiní. Zvládne každodenní jezdění, zvládne pobavit na okreskách s mnohem menším rizikem úmrtí. Jezdím hodně po francouzských Alpách a tady se člověk snadno zabije i v tom Boxsteru - stačí trochu přehnat nájezd do zatáčky, ve stínu vlítnout na mokrý asfalt/ led a jsi ze hry. GT3 je pro mne další úroveň. GT2 je pak takový doktorát. :-) Ale na kvalitní, suché a trochu prostornější okresce nebo na okruhu dám přednost právě GT3 před Boxsterem. Velmi obdivuji lidi, kteří jezdí v GT3 RS rally a to je prakticky můj sen. Nemáš šanci vyhrát, ale krotit takovéhle auto za takových podmínek, obzvláště v zimě třeba v Ardenách. Výzvou je právě ukrotit tak silné a nebezpečné auto. A pila v Alpách v GT2 RS... doporučuji Pampers. >:-[]
Avatar - Enthusiastic.driver
21. 6. 2012 14:06
Re: převodovka
Souhlasím, chceš-li dostat 911GT3 k limitům, musíš být mimořádně schopný řidič - takže už ti nějaké zakveldání šaltrou nedělá žádný problém a po pedálech při podřazování tančíš zcela automaticky. Co naplat, že to je možná trošku pomalejší než efektivní PDK.

Jinými slovy - manuál rozhodně není věc, která by skvělého řidiče brzdila víc, než zanedbatelným způsobem, a jestli nebude manuál ani jako "optional", bude to velmi, velmi, velmi smutné.
Avatar - Dinar
21. 6. 2012 14:17
Re: převodovka
Ale jo, s manuálem jako option souhlasím, právě proto, že s tančením na pedálech skvělého řidiče taky, takový ať má možnost. Jen jsem se ohradil proti blábolu o tom, jak správní řidiči jenom manuál, já říkám, že je to otázka výkonové kategorie auta, u pětisetkoňověho brusu už musíš být skutečně excelentní řidič, aby pro tebe manuál dával smysl.
21. 6. 2012 15:36
Re: převodovka
Svatá pravda. Nebo musíš být amatér s hodně hlubokými kapsami ochotný na sobě tvrdě pracovat. Tohle auto vyžaduje velký závazek. Na to už nestačí být "nadšený řidič".
21. 6. 2012 16:40
Re: převodovka
možná když se někdy svezu opravdovým supersportem změním názor, ale v zatáčce přeci řadit nebudu a na rovince to zvládnu beru, že podřazovat z velkých rychlostí chce opatrnost a koule, ale o tom to přeci je ne? podle mě jde spíš o to jakou elektriku máš zaplou něž o to jesli si řadíš sám....doufám, že manuál neumře, neumim si představit vipera v automatu....
21. 6. 2012 12:46
Re: převodovka
Dobrý...
S Leonem Cupra R / 265k (pokud jsi myslel tohle auto) mám za posledního půl roku najeto asi 10tkm a dal bych celé království a půl princezny za DSG + Haldex, nebo aspoň samosvor.
21. 6. 2012 16:31
Re: převodovka
no byla to dokonce verze která měla 310ps ze švýcarska...testovali to v autosalonu...samosvor určitě ale dsg by to auto podle mě zabilo, ale na ježdění po městě to není to je pravda...
Avatar - Jurrisek
21. 6. 2012 08:11
Stále ta samá písnička
Design porsche byl nezajímavý a zastaralý již před deseti lety a je nazajímavý a zastaralý stále je podivuhodné, že se vpodstatě porsche 911 od 70. let téměř nezměnil. Je to dobré auto a bylo, ale je to nuda posledních 5let je GT3 RS fur to samé dokolečka...a pardón nová GT3ka má o 3.35kg méně :-) . nedivím se, že porsche zachraňuje model Cayene. Jediný náznak změny se udál když porsche vypustil bestii zvatou carrera GT
Rozbalit vlákno
3
Avatar - FiLan
21. 6. 2012 09:36
Re: Stále ta samá písnička
Alespoň nemusí maskovat testované prototypy. :-)

Ale samozřejmě souhlasím, všechny nové Porsche mi přijdou stejné jako ty staré.
21. 6. 2012 14:13
Re: Stále ta samá písnička
A to je samozřejmě dobře!!!!! 996ka se pokoušela o evoluci dokonalého, odvážili se jenom malé změny /přední světla/ a dopadlo to podle mého hrozně... Ten design je tak dokonalý že na něm není co zlepšovat.
Avatar - Jurrisek
21. 6. 2012 14:26
Re: Stále ta samá písnička
máme rozdílné názory pro mně zůstává nejkrásnější porsche 928 a v těsném závěsu následuje 911 turbo z 80.let

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerátZobrazit nabídku