Ekonomika
6:1
Peugeot Citroën : Toyota Prius
hezký začátek, ještě uvidíme co Mercedes na to
Peugeot Citroën : Toyota Prius
hezký začátek, ještě uvidíme co Mercedes na to
Nebo spis zase mimonstvi Evropy? 😉 Hybridy by mely zbavit smradu z dieselu, a Evropa zase musi prosazovat svou 😐
To jako máme v Rvropě dělat věco po japonsku nebo po americku? To je jako lepší - o***t se po nich?
Prius je typický benzín-hybrid - líná mrcha. S 3008, 508, DS5 a Mercedesem E si můžeš jezdit s výkonem min 200 k, u Mercedesu ještě víc - a přitom jezdíš za stejné litry jako Prius.
Uvedená vozidla splňují Euro 6 která je stejně přísná jak na benzíny tak na diesely - takže co to tady plácáš o smradu?
Víš kulový ale zozséváš tady svá moudra - zkus se objednat na zkušební jízdu - potom kritizuj.
Prius je typický benzín-hybrid - líná mrcha. S 3008, 508, DS5 a Mercedesem E si můžeš jezdit s výkonem min 200 k, u Mercedesu ještě víc - a přitom jezdíš za stejné litry jako Prius.
Uvedená vozidla splňují Euro 6 která je stejně přísná jak na benzíny tak na diesely - takže co to tady plácáš o smradu?
Víš kulový ale zozséváš tady svá moudra - zkus se objednat na zkušební jízdu - potom kritizuj.
Jezdil jsem 3008 Hybrid 4 a jezdí se s tím moc dobře.Proti E-hdi ten robot řadí dobře a bez cukání.Moje dojmy z tohoto auta jsou velmi dobré.Nejřív si to projeď a pak kritizuj.
Koncern má u nás ve střední třídě přes 50 %, to je skoro "monopol"...
Ale H/K už se začíná rozjíždět a teď teprve začne sranda. >😁
Hyundai šlape!, sice jen na místě, ale přesto >😒]
Tak musím říct, že vtip tomu dodal až Tvůj komentář.
Jinak jak jezdí P 208? Pokud jsi zkoušel. Vozí je po D1 co 15 minut.
Jinak jak jezdí P 208? Pokud jsi zkoušel. Vozí je po D1 co 15 minut.
O 208 by to bylo na delší vyprávění. Každopádně z mého pohledu je to proti 207 docela velký krok a správným směrem.
:yes: Delší vyprávění by si zasloužilo blog 😄
Jo, to by zasloužilo, ale za poslední 5 týdnů jsem toho projel opravdu hodně (308, 208, RCZ, 508, C4, Megana, Golfa, Astru, Focusa, Octavku, Civica, Aurisa, Jettu...) a to bych se na blogu upsal. 😉
Ale to není příspěvek Topera. Tvoje rána vyšla mimo terč.
Jj, ten se "rozjíždí" už pěkně dlouho... 😉
Teda a dovolil ses vůbec, jestli to můžeš říkat? Copyright na to má někdo jiný....
Už obvolávám právníky, aby byli připravení, až přijde žaloba, kdyby jsem se nějaký čas neozval, tak jsem u Rátha za porušení Topperova sloganu >😁
No v Evropě to nevypadá příliš odlišně vyjma prémie (1Q). I tady Hyu šlapeee.
1 VW Passat 57tis.
2 Audi A4/A5 49tis.
3 MB C Class 43tis.
4 BMW 3 Series 37tis.
5 Opel Insignia 28tis.
6 Peugeot 508 24tis.
7 Ford Mondeo 21tis.
8 Toyota Avensis 19tis.
9 Skoda Superb 15tis.
10 Citroen C5 12tis.
1 VW Passat 57tis.
2 Audi A4/A5 49tis.
3 MB C Class 43tis.
4 BMW 3 Series 37tis.
5 Opel Insignia 28tis.
6 Peugeot 508 24tis.
7 Ford Mondeo 21tis.
8 Toyota Avensis 19tis.
9 Skoda Superb 15tis.
10 Citroen C5 12tis.
Panove, tolik prodanych peugeotu 508 a na macz neni ani jedna recenze! Delejte s tim neco, mam na tu karu zalusk 😉
Můžu ti doporučit 508 GT.Svezení super,zátah výborný,automat řadí v jakékolil rychlosti a kickdownu skvěle. :yes:
hm, vyhody GT bych asi neuvital a spis by mne odradila vyssi cena a taky vyrazne vyssi realna spotreba oproti dvoulitru.
hrozne rad bych zde videl recenze majitelu p508 a jejich komentare ke spolehlivosti. francouzska auta maji podle mne silnejsi porodni bolesti a trva par let nez je vychytaji.
hrozne rad bych zde videl recenze majitelu p508 a jejich komentare ke spolehlivosti. francouzska auta maji podle mne silnejsi porodni bolesti a trva par let nez je vychytaji.
Peugeot Club: [odkaz]
Jo, tam uz jsem byl, ale v polovine prispevku resi kdo je koho soused nekde v Koline... >😁
To je dobré znamení. Když není co řešit, tak se řeší kraviny >😁
My co jsme zavčas pochopili, že 508 GT je jen dražší, možná lépe oblečený, ale hůř podvozkově vyladěný Mondeo, řešíme kraviny už dávno. >😁
Inu, jsou lidé, kteří dávají přednost teplákům před dobře padnoucím oblekem. >😒]
mě překvapil hlavně poměrně stabilní prodej P5058. Drží se stále kolem TOP5. Jeden z mých favoritů ve třídě. Čtvrté místo Avensisu je také hodné gratulace, protože po dlouhé době nějaký Japonec, který předběhl korejce a hlavně i většinu Evropy.
A nakonec A4 před BMW 3er. Ještě podotknu, že jeden letitý model Audi také nad BMW v květnu uspěl a to A3 nad 1er (42:26).
A nakonec A4 před BMW 3er. Ještě podotknu, že jeden letitý model Audi také nad BMW v květnu uspěl a to A3 nad 1er (42:26).
Avensis utoci cenou jako blazen. Samotne akciove ceny jsou lakave. Pak jeste nabizeji bonus 30 taliru kdyz u nich nechas auto na protiucet. To vse pak dorazi jeste dodatecna sleva pro nektera svobodna povolani. Napr. v mem pripade 7 procent...
lidi kdy uz dostanete rozum a zacnete kupovat neco jineho, jedno vypada jako jezevcik >😁 a druhy je stejny jako minula generace ( zadna velka zmena :no: ), no co se tyce vybav tak je to plus minus vsude stejne ale s jizdnimi vlastnostmi jste tady na stiru, jsou i lepsi podvozky a s tim souvisejici jizni vlastnosti...
zamyslete se!!!
zamyslete se!!!
Nejdriv se ty zamysli kdo v drtive vtsine auta tohoto segmentu nakupuje: taxi firmy, hotel service, podniky pro sve vedouci pracovniky...a tem je skutecne srdecne fuk jaky to ma podvozek ci jizdni vlastnosti-pro ne jsou dulezite jine aspekty: provozni naklady, dostupnost servisni site a siroka moznost konfigurace a priznejme si v tomto je koncern v cr nejlepsi....kdyby se udelala tabulka prodeju fyzickym osobam dost mozna by to vypadalo jinsk...vsak se na to podivej....passat a superb-potom dlouho nic a zbytek-to o necem vypovida...stejne tak percentualni zastoupeni nafty
Napred omluvte muj text bez diakritiky(chytry telefon bohuzel neni tak chytry aby to umel)
faktem je ze cisla pro zazehove motory mlubi vcelku tristne obzvlaste u koncernove top2. Pricinu muzeme hledat napriklad v tom ze koncernove duo v republice nakupuji v naprosto drtive mire pravnicke osoby ve velkych poctech a temer vyhradne v dehtu. Jiste by stalo za to mit tu tabulku prodeju fyzickym osobam...zajimalo by me kolik aut tohoto segmentu se fyzickym osobam prodalo a jake bylo procentni zastoupeni nafty...myslim, ze i poradi by bylo velmi zajimave
faktem je ze cisla pro zazehove motory mlubi vcelku tristne obzvlaste u koncernove top2. Pricinu muzeme hledat napriklad v tom ze koncernove duo v republice nakupuji v naprosto drtive mire pravnicke osoby ve velkych poctech a temer vyhradne v dehtu. Jiste by stalo za to mit tu tabulku prodeju fyzickym osobam...zajimalo by me kolik aut tohoto segmentu se fyzickym osobam prodalo a jake bylo procentni zastoupeni nafty...myslim, ze i poradi by bylo velmi zajimave
SEDUM !!! >😁
jo co by dala za 7% :-!
Já se ale výsledku nedivím. Za tu cenu, co za něj chtějí... Absence silnějšího turbodýzlu, obstarožní automat, absence 4x4...
I čísla i40 hovoří jasně - útok na zavedené matadory je jen pouhý sen. Na druhou stranu ale na obranu korejců musím říct, že velmi pravděpodobně našli 28+7 soukromých majitelů. Kolik Superbů, Mondeí a Passatů šlo k FO a ne k práv. osobám 😉 ?
Já se ale výsledku nedivím. Za tu cenu, co za něj chtějí... Absence silnějšího turbodýzlu, obstarožní automat, absence 4x4...
I čísla i40 hovoří jasně - útok na zavedené matadory je jen pouhý sen. Na druhou stranu ale na obranu korejců musím říct, že velmi pravděpodobně našli 28+7 soukromých majitelů. Kolik Superbů, Mondeí a Passatů šlo k FO a ne k práv. osobám 😉 ?
hyundai i40 vzhladom na uzku motorovu ponuku nepredava vobec zle, ak by mal sirsiu paletu motorov a silnejsi diesel predpokladam ze predaje by boli este lepsie....snad sa to este zlepsi....pozeram ze optima sa uz tiez pomaly zacina objavovat v tabulke 😉 pekne auto parada :yes😒br />
z laguny som sklamany aj z C5ky - tie auta maju na viac ako ukazuje tabulka a takisto mazda 6 - to je totalna bieda.....
Tie auta z celeho rebricka si navzajom cenou velmi neutekaju, kazde jedno je +- v rovnakej hladine a naopak, prve dve patria medzi tie najdrahsie (vyjma BMW, MB, Volvo, Audi).
Ani superb nie je lacny voci ostatnym autam, preto je jeho predajnost totalne absurdna a nepochopitelna, pretoze to auto, snad okrem kufra, neponuka zhola nic lepsie, co by dokazovalo logickost jeho predajnosti.
Napr. Honda Accord 2.4 201k AT v max. vybave Executie je za 33550Eur, Superb 2.0 200k 6AT vybava Elegance je za 35797Eur, Passat Highline 2.0TSI 6MT 32920Eur, 6AT 35670Eur.
Lancia Delta Platinum 200k 6AT je za 29890, v akcii dokonca 26290, kde aj s max. priplatkami nedosiahne cenu superba a je totalne nepochopitelne, aby si dakto ako manazersky voz kupil superb.
Kia Optima TX 2.0 165k, kde pomaly niet co doplatit, tak je to vybavene a jazdi to lepsie ako superb, stoji 28490Eur.
Citroen C5 Bussines Exclusive 2.0HDi 160 6MT, stoji 27120 Eur, bez akcie 33620Eur.
Opel Insignia 2.0 Cosmo 220k 6MT 32390Eur, v akcii 29890Eur.
Suzuki Kizashi SPORT 2,4 VVT 2WD stoji 26720Eur.
Toboz podobne ceny maju dalsie modely ako i40, Mazda6, Laguna, Avensis, 508 atd...
Kazde jedno z menovanych aut este aj zacina na nizsej cenovke, nez superb/passat.
Cenou to proste nevysvetlis. Ta iba zosilnuje dojem absurdity.
Tu len cakam, ze daky mesuge zacne placat, ze su prve dve auta lepsie ako vsetko ostatne.
To by davalo zmysel jedine, ze dostal upal z aktualnych horucav.
P.S. No a měl-li bych nad nějakým číslem s podivem pozdvihnouti obočí, tak je to 19, tedy jen 19 M-B C?
Ked je raz rozsah ceny od 22000 do 35000, auta vychadzajuce z predajne budu vzdy drahsie, ako u znacky, kde je rozsah od 19000 do 29000.
Tym dlhym prispevkom som chcel povedat, ze toto je uplny nezmysel: "nížesolventnější volí víceméně logicky to co je v 1. 3čce" , pretoze tie auta su v priemere drahsie ako zvysok (vyjma premie).
K zvysku som nereagoval.
A ano, mozeme sa len divit, preco je rebricek taky, aky je.
Ale suhlasim ze tak kvalitne auto by si zasluzilo lepsie predaje. Z mojho pohladu zlyhava marketing. Vidiet bilboard alebo reklamu v telke, pripadne pocut reklamu v radiu na Mazdu (aspon na SVK) je nemozne. Ale zato mazda mi pravidelne posle domov list ze si mam kupit novu mazdu. Pytam sa preco ked mam 3,5 rocne auto, ktore funguje bez problemov.