Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: 10 nejdražších hatchbacků: Kolik může stát obyčejná karoserie?

Hatchback, to je typicky pětidveřové auto za nějakých 200 až 300 tisíc. Podobný druh auta ale může stát i několikanásobně víc.
Zpět na článek
21. 6. 2012 12:12
21. 6. 2012 08:26
21. 6. 2012 08:44
21. 6. 2012 08:49
21. 6. 2012 08:51
21. 6. 2012 09:07
21. 6. 2012 09:08
21. 6. 2012 09:41
21. 6. 2012 08:31
21. 6. 2012 09:21
21. 6. 2012 12:35
21. 6. 2012 08:35
21. 6. 2012 08:43
21. 6. 2012 08:41
21. 6. 2012 09:53
21. 6. 2012 10:02
21. 6. 2012 10:03
21. 6. 2012 10:07
21. 6. 2012 10:07
21. 6. 2012 10:28
21. 6. 2012 13:15
21. 6. 2012 16:03
21. 6. 2012 12:36
21. 6. 2012 12:34
21. 6. 2012 11:32
21. 6. 2012 16:42
21. 6. 2012 21:49
22. 6. 2012 18:38
24. 6. 2012 09:15
21. 6. 2012 13:04
21. 6. 2012 13:31
21. 6. 2012 14:34
21. 6. 2012 14:54
21. 6. 2012 20:21
22. 6. 2012 08:47
21. 6. 2012 14:32
21. 6. 2012 14:53
21. 6. 2012 19:34
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
Avatar - 3_diamanty
21. 6. 2012 07:34
lancia delta
asi nebude daleko od alfy , nemam prehlad kolko moze stat ale je to vcelku drahe auto
Rozbalit vlákno
4
21. 6. 2012 08:12
Re: lancia delta
Když nevím, zkusím do jakéhokoliv vyhledavače zadat www.lancia.cz, a tam to bez problémů zjistím... :-!
Dokonce to lze zjistit přímo tady na Auto.cz,
Avatar - 3_diamanty
21. 6. 2012 09:48
Re: lancia delta
:-) ved ja to viem :yes:

len si myslim ze nebude daleko od alfy cenovo ;-)
Avatar - guze
21. 6. 2012 12:12
Re: lancia delta
Ty jsi neskutečný tupec >:D
Avatar - Lukáš Vaverka (Auto.cz)
21. 6. 2012 13:23
Re: lancia delta
Delta s motory 1,8T a 1,9 JTD twinturbo stojí shodně 629.900 Kč
21. 6. 2012 08:26
WRX
nemate u toho STIcka fotku normalniho wrx? :P

ja jen kdyz uz jste se tak smali te n@ve za rapida >:D ;)
Rozbalit vlákno
7
Avatar - Slavek-TDM
21. 6. 2012 08:51
Re: WRX
>:D Chybicka se vloudila, fotka je z tohoto testu [odkaz]
Avatar - NoSwear
21. 6. 2012 09:08
Re: WRX
No STI není tak vyhraněný a věřte mi, že se jako DailyCar dá v pohodě využívat :-) . Díky Inteligentnímu modu není ve městech tak dravé, a pokud ho nemáte ve výbavě TOP tak není až tak tvrdé. :-) Táta ho takhle využívá již 3 rok (teď se ovšem přestavuje na ostřejší ;-) ) a to auto je v základu měkčí než moje 330i E90 M-Packet na 18" kolech. >:D
Avatar - Lukáš Vaverka (Auto.cz)
21. 6. 2012 09:33
Re: WRX
Je to prosté: použitelnou fotku WRX STI hatchback nemáme. Mimochodem, Citroën taky není přímo hybrid a BMW na fotce je ve skutečnosti 118i :-)
21. 6. 2012 09:41
Re: WRX
Vsak vpohode :-) ja to myslel jen jako popichnuti, ne vytku. U tech ostatnich to na prvni pohled nepoznam, jen u subaru to bilo do oci :-)
21. 6. 2012 08:31
Octavia RS
Kde mate Octaviu RS TDI za 750 000 Kč? Za 816 000 s automatem? To je taky hatchback ne?
Rozbalit vlákno
5
21. 6. 2012 09:21
Re: Octavia RS
Osobne se mi z uvedenych v podstate ani jedno nelibi (pominu li Ferrari). Mozna u Subaru bych to byl ochotny prekousnout, protoze ma neoddiskutovatelne sportovni charisma. Kdyz uz HH, tak bych ho chtel v uplne nenapadnem baleni. Takhle mi to pripada jak auticka odnekud z kolotoce. Asi bych zustal u Hondy Civic Type R druhe generace nekde z roku 2005
Avatar - Starfighter
21. 6. 2012 10:05
Re: Octavia RS
Jojo, to bylo moc povedené auto, bohužel asi na dlouhou dobu poslední pěkný Civic.
21. 6. 2012 12:35
Re: Octavia RS
[odkaz]

"A liftback is a broad marketing term for a hatchback..."

Hatchback je univerzální označení pro všechno (bráno mezi osobními automobily) s dveřmi vzadu a dvouprostorovou karoserií.
Avatar - 3_diamanty
21. 6. 2012 09:49
Re: Octavia RS
octavia a hatch?

si priletel z marsu ?

;-)
Avatar - mango
21. 6. 2012 08:35
Alfa, DS3
Beru to také podle vzhledu a když tyhle auta jedou kolem tak se každý za nimi otáčí. Mají v sobě vyjímečnost. WRX je super auto, ale moc jich už nejezdí a to je škoda, protože má na víc.
Rozbalit vlákno
1
21. 6. 2012 08:43
Re: Alfa, DS3
WRX STI je auto pro hodně vyhraněné zákazníky, kteří umí ocenit jeho výjimečné vlastnosti. To Alfa QV nebo DS3 dobře poslouží i na denní dojíždění do práce.

A k "normálnímu" WRX (tj. non-STI) se už zase výkonem a schopnostmi dotáhla některá praktičtější a levnější auta.
21. 6. 2012 09:53
ÚHEL ÚVAHY
Nerozumím článku, nerozumím motivaci a nerozumím výběru. Tohle udělá leda dokonalý brajgl v hlavách zdejších plakátů a gallardů. Buďto tedy pořídím tabulku vyšperkovaných a vrcholně vybavených modelů, unichž cena přes milión tedy popravdě překvapí jen velmi neznalého proštáčka... nebo sice píšu o "nejdražších" modelech hatchback, avšak o jejich ceně se nedozvím nic. Nejdražší základ je informace o "ničom". A, že typický hatcbback se pohybuje v rovině dvou set tří set tisíc. Jo?

Osobně bych přivítal spíše článek, který jde na dřeň. Dokonce by to mohlo být pojato i jako seriál. Na začátek popsat velikostní třídy, které daný druh karoserie pokrývá (zmínit též sice debakl, přesto renaultovský pokus o svérázný hatchback v poměrně veliké třídě), připomenout na druhé straně R16, dále popsat kvalitativní třídy, které využívají danou karosářskou variaci, zmínit důvody doslova nehynoucí úspěšnosti těchto karoserií a... popsat vedle propadáků samozřejmě i ikony.

Ferrari FF... no já (mimo pořadí) žasnu.

Nejdražší rohlík, nejlevnější vložka, optimální cena ponožek... Děkuju, hadr na hlavu si seženu sám... Sakra, jsme snad na portále cukrárenskejch žalmů nad cenou vytahanejch podvazků?

P.S. Smutné, píši to nerad, ale nemohu nereagovat! :-!
Rozbalit vlákno
14
21. 6. 2012 10:02
Re: ÚHEL ÚVAHY
Nejdražší rohlík, nejlevnější vložka... zabil >:D :yes:
Avatar - Dinar
21. 6. 2012 10:03
Re: ÚHEL ÚVAHY
Souhlas. :-!
21. 6. 2012 10:07
Re: ÚHEL ÚVAHY
Mě dorazila anketa.

Kdybyste měli neomezený rozpočet, jaký vůz byste vybrali?
Renault nebo Ferrari?
Avatar - Dinar
21. 6. 2012 10:07
Re: ÚHEL ÚVAHY
Alfu, voe! >:D
21. 6. 2012 10:28
Re: ÚHEL ÚVAHY
No...
Jedna věc je neomezený rozpočet na auto, druhá na provoz... A pak... to Ferrari..., jako... neříkám to lehce.., já bych to auto u nás opravdu nechtěl snad ani s neomezeným rozpočtem... Líbí se mi, je fajné..., ale prostě, když pominu nelogičnost předpokladu neomezeného rozpočtu..., tak to auto..., tak nějak asi nepasne k 99,9% zdejších uživatelů (byť si to třeba myslí). To auto je jinde.

GTI nářek nechápu..., snad jen... v tom kontextu, že text není v souladu s jeho demagogií (zde tak vytrvale šlechtěnou)... Prostě je to jen článek, bez cíle, bez demagogie, prostě jen jakési neutrální zamyšlení... Nenajdeš tam dehonestaci jakékoliv značky..., ceny jsou kolem těch 750 000, to je asi tak ta jediná spojovací hladina... Mimoto... všechny ty auta mají něco do sebe... a neodmítl bych osobně ani jendo z výše jmenovaných (jen za některá bych byl ochoten platit max půlku iuvedené ceny (Citroen, Mini...)

Je to imho docela dost u všech těch aut... "za malý hatch"....
21. 6. 2012 11:25
Re: ÚHEL ÚVAHY
A co ti brani zobrat Ferrari, predat, a kupit desat Renaultov? Naklady na prevadzku nehraju ziadnu rolu. Je uplne logicke, ze ak si niekto moze nieco vybrat zadarmo, vezme tu najdrahsiu vec...
21. 6. 2012 13:15
Re: ÚHEL ÚVAHY
Dospělí lidé jaksi primárně nepředpokládají, že se v diskuzi potkají s dětma... To je asi tak všechno, co se dá na tvůj píspěvek napsat... zbytek je asi zbytečný (asi tak jako význam mít deset stejných renaultů, deset stejných riflí.. atd..., každý to zná).
21. 6. 2012 16:03
Re: ÚHEL ÚVAHY
ta anketa je fakt zavadejici, pokud je ferrari jaksi mimo ligu, tak ho nemeli do ankety davat. A ty vysledky tomu taky odpovidaji, proste ferrari dejte bokem a ty preference porovnejte mezi sebou. Kdybych mel 100 hlasu a mel je rozdelit mezi jednotlive kandidaty, provedu to vicemene stejne jak ta anketa vypada, Subaru, pak dlouho nic a pak uz to je celkem vyrovnana bitka mezi Audi a Alfou a Meganem. Osobne me prekvapuje naskok Alfy pred Focusem, ale budiz... kdyz se reklo, ze penize nehraji roli, tak bych asi radsi bral ten drazsi Focus :-!
21. 6. 2012 11:40
Re: ÚHEL ÚVAHY
bohužel účel toho článku je jediný - co nejjednoduššeji splácat něco, pod čím se strhne živá diskuse.... A bohužel to opravdu funguje a už se vytahuje Nordschleife a já nevím co.... :*)

Článek sám o sobě je zcela nesmyslný a k ničemu.... :*)

Obligátní "plakátovec" z diskuse bohužel na ACZ začíná získávat protipól v redakci, čili redaktora, který taky nepracuje s reálnými auty, ale jen s jejich "plakáty" (konfigurátor, ceník atd.) a z toho potí články jako je tenhle..... 8-s

Je opravdu velké množství témat, která by se dala zpracovat (třeba funkčnost a použitelnost hlasových ovládání napříč značkami, nebo otázka koženého čalounění, kdy už dneska fakt člověk neví, jestli sedí na kůži nebo na nějakém recyklátu atd.), ale prostě tyhle témata vyžadují úplně jiný přístup než bulvární bláboly o nejdražším rohlíku.... 8-s
Avatar - peV
21. 6. 2012 12:36
Re: ÚHEL ÚVAHY
Presne. Jeste par podobnych a zacnu clanky pana redaktora ignorovat :no:
21. 6. 2012 12:00
Re: ÚHEL ÚVAHY
Kto nepochopil, nebolo mu to urcene.
21. 6. 2012 13:04
Re: ÚHEL ÚVAHY
máš pravdu, nerozumíš tomu, což je ostatně tvůj standard
21. 6. 2012 10:46
Renault Megane RS
Megane je najlepsia kupa z celeho rebricka. Na Nordschleife je rychlejsi ako vsetky ostatne z rebricka a cenovo je to skoro najlacnejsi hot-hatch, myslim, ze nie je o com.A po tohtorocnom facelifte uz nema chybu :-)
Rozbalit vlákno
10
21. 6. 2012 10:53
Re: Renault Megane RS
Univerzální pravda podle Nordschleife.... >:D >:D >:D
21. 6. 2012 11:02
Re: Renault Megane RS
Renault taky zrovna nemiluji,ale RS-ka jsou výborný.... a opravdu vzhledem k ceně bezchybný... v rámci segmentu.
21. 6. 2012 14:16
Re: Renault Megane RS
Souhlas. Každý má ale trochu jiné preference, resp. klade důraz na jiné hodnoty (než třeba jen na čas na NS). ;-)
21. 6. 2012 11:15
Re: Renault Megane RS
RS je vynikající na "závody", ale to je tak vše. Z pohledu užívání i mimo okruh zůstane v nabídce +- Golf, Guilietta a Focus... (nižší střední)
21. 6. 2012 20:58
Re: Renault Megane RS
na zavody....nechapem o com tocis, ved na zavodoch potrebujes jazdne vlastnosti, ktore sa prejavia. Pricom megane RS je pouzitelny aj v realnej premavke. Silno ti odporucam pozriet videa

[odkaz]

[odkaz]

Skus nepresadzovat golf (sedu mys v tomto segmente) za kazdu cenu, je to uz dost trapne

Tu mas porovnanie dvoch najlepsich. Su si tak blizki, ale tak rozdielni.....

[odkaz]
Avatar - Ronault.
21. 6. 2012 22:49
Re: Renault Megane RS
Povídali, že mu hráli...
21. 6. 2012 11:32
Re: Renault Megane RS
podle teto logiky muzes koupit nejakou starou Hondu CR-X, oturbit ji na nejakych 230 koni a razem mas nejlepsi auto na svete, protoze budes nejrychlejsi za nejnizsi cenu :-!
Avatar - Bristol
21. 6. 2012 12:05
Re: Renault Megane RS
Honda CR-X vzhledem ke stáří není vůbec mizerné auto... :yes: ;-) poslední skutečný malý sportovní vůz, který honda vyrobila...dnešní karikatura jménem CR-Z je už jen hodně hořká vzpomínka na CR-X
21. 6. 2012 13:04
Re: Renault Megane RS
zrovna vcera jsem ji potkal po meste a zamackl jsem slzu... tohle vsechno nam vzaly emisni limity, hybridy,Euro NCAP, crashtesty a downsizing.
21. 6. 2012 14:17
Re: Renault Megane RS
Tak uplně nesouhlasím. Zde konkrétně jsme ochuzeni díky (dle mne) zvláštnímu přístupu Hondy ke své image.
Avatar - Snaphands
21. 6. 2012 10:52
Kde je Honda Civic
Aj ked niesom zrovna fanda Honda designu, myslim ze by si tu zasluzila byt, techniku a jazdne vlastnosti ma skvele!
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Ham.
21. 6. 2012 11:23
Re: Kde je Honda Civic
Civic v této společnosti? Type R se v nové generaci dosud nenabízí a udušená 1,8 by tam byla pro ostudu.
Avatar - Lukáš Vaverka (Auto.cz)
21. 6. 2012 13:19
Re: Kde je Honda Civic
Nový Civic s nejdražším motorem, kterým je diesel 2,2 DTEC, stojí od půl milionu.
21. 6. 2012 11:32
STi vs RS3?
Cenovo nenamietam, Audi je najdrahsie (teda, podla mna len dokial si neposkladate BMW 135i so slusnou vybavou) ale porovnavat STi s Audi a este napisat ze vo vsetkom Audi vedie, to je slusny blabol ako od PR oddelenia z koncernu. To ze je na 100km/h rychlejsie, OK.... ale stavat haldexovu 4kolku proti AWD? Na rovnej ceste ta RS3 bude mozno rychlejsia, ale ked pride vo vracaku do reci nahon na vsetky 4, chcel by som sediet v STi a nie v Audi s haldexom, ktory zaradi vsetky kolesa len ked si mysli ze to treba... :no:
Haldex je lacnejsia varianta k permanentnemu pohonu 4x4 a ano, setri pohonne hmoty oproti AWD... ale to asi nie je cielom pri RS3, alebo sa mylim? >:D
Rozbalit vlákno
8
21. 6. 2012 13:30
Re: STi vs RS3?
V článku jde o výběr (vzorek, přehled) nejdražších hatchbacků, nejde vůbec o porovnání jejich jízdních vlastností. Dnešní Haldex už je trvale připojený (neodpojuje se), jen se mění poměr přenášené síly.
21. 6. 2012 16:42
Re: STi vs RS3?
Asi jediným nedostatkem současného haldexu je, že se s ním nedá driftovat, což ovšem pro kupce čtyřkolky nebude asi moc relevantní argument. Jinak systém pohonu u Subaru vypadá sice na papíře slibně, ale žádný zázrak to rovněž není - viz totální propadák ve srovnávacím testu německého SportAuto, kde imprezu sti všechna auta s tím kritizovaným a posmívaným haldexem doslova zostudila.
Avatar - JDM
21. 6. 2012 21:49
Re: STi vs RS3?
chtěl bych vidět o jaký auta šlo nebyly náhodou německý ?? >:D nebo si v zimě v subaru vyzarit na zasnaženou okrsku a sledovat jak se haldexáří škrabou do kopců a v zatáčkach jedou 30km\h...audi má o jeden válec víc a cena je taky dost vysoko u auta který je doma na kvalitním asfaltu..u subaru je výhodou boxer s nízko položeným těžištěm nastavení podvozku , můžeš sním na rozbitejch šotolinách letět co ti strach dovolí o DCCD není třeba se rozepisovat pár návštěv v rrr power u Micka Kehla a RS3 už si neškrtne ani v přimce :)
Avatar - J_Design
22. 6. 2012 00:05
Re: STi vs RS3?
Ten test jsem neviděl, "tabulku" technických parametrů rovněž. Ale rovnou říkám: Nemůžeš srovnávat asiské, japonské auto s prémiovým. I to nejnepovedenější německé je lepší než japonské! Dělám v servise a nebylo auto které by mi tento názor vyvrátilo!

Krom toho ta Impreza bude během pár let rezatá a teď dám jeden pro někoho banální příklad, ale:

Proč si někdo připlácí dnes už dokonce i za korejské auto, když na starém kontinentě dostane totéž a lepší. A hlavně když už cpe do nového vozu ty peníze tak tím, že si koupí auto od výrobce z Evropy podporuje naši zaměstnanost a životní úroveň.

A za další: dnes, už pro příklad tě vyjde dráž i30 než Mégane... nebo i jiná auta... ale to nejde srovnávat ačkoli to mnozí stále tvrdí. A ty si připlatíš za horší auto, s dražší údržbou... tomu je další příklad co si teď vybavím, když jsem cenil filtry a žárovky.

Taková banalita ale vem si že žárovka naprosto základní kvality dejme tomu H4 se dá koupit od 30kč... na jejich auta... HB4 koupíš zhruba o 20kč dráž. Palivový filtr> Na Fábii lovím zpaměti zhruba 150kč na htp... a 450kč na 1,3 Corolu.. Tak mi řekni, když je to takhle se vším... proč????

Baví Vás ty šlupky každé jaro natírat, jezdit malým benzínem, nebo špatným dieselem a hopsat v těch popelnicích? Na to by stačil starej dobrej Favorit ne?

To jsem sice hodně odbočil, omlouvám se, ale tohle téma mě vždycky hodně rozzuří a ať si pak lidi nestěžujou že se maj špatně, když si to dělaj sami!
22. 6. 2012 08:33
Re: STi vs RS3?
Nějak ti asi uniklo o čem se zde bavíme. Jedinou možnou alternativou k STi a to ještě s otazníkem je právě RS3.
Avatar - JDM
22. 6. 2012 18:38
Re: STi vs RS3?
no nevím moje impreza je 11 let stará a rezatá není nemyslím podvozek ten ti zrezne na každým autě ať je jak ty říkáš prémiový .v dnešní době dělá v servisu kde jakej jarda a opravdu dobrejch servisů je jako šafránu. já už viděl tolik zrezlejch podle tebe prémiovejch vozů např oktavie i fábie (po pár letech) nevím kde nakupuješ díly na japonský auta ale abych ti dal příklad v origo škodovce chtěly za gufero na vačku (oktávka) 700kč!!!??? sehnal sem ho od chlapíka za 45kč nemluvě o ó kroužku za kterej chtěly 350 a nebo za výměnu žárovky ve světle na služebním audi A6 v origo servisu už teď nevím ale nebylo to 50kč (tam si berou 700kč\h) a to že tam ty žárovky praskaly jak na běžícím páse >:D tak já nevím to sou moje zkušenosti ale vím že asijský auta možná nikdy nebudou "prémiový" ale budou sloužit a budou levný vždycky a technikou i výbavou budou stačit na "prémie" a konkrétně o japonských autech ani nemluvě .
Avatar - J_Design
23. 6. 2012 12:11
Re: STi vs RS3?
Jak si proboha přišel na to že prémiovými vozy myslím Octavii a Fábii? Prémiové vozy jsou MB, Audi a BMW! A ty ceny co jsem dával jako příklad jsou ceny vždy od stejného výrobce, stejné kvality. Pokud nazýváš ty mě nějakým Jardou přečti si koment znovu. Pokud není po 11 letech na s*** shnilá to stojí 10,5 roku zakonzervovaná v garáži ne? :-)
Avatar - JDM
24. 6. 2012 09:15
Re: STi vs RS3?
já se v tom nevyznám prvně píšeš že nemůžeš srovnávat prémie(MB,BWM,Audi) s japoncama , a proč ne třeba Infinity , Lexus to jsou japonský prémie , a potom píšeš jak i30 vyjde dráž jak megan , a proč taky vždyť i30 je konkurence golfa těžká konkurence o takový elektronice se renaultu může jen zdát, jízdních vlastnostech nemluvě celkově je to mnohem lepší auto ve všem !!!! tak proč si kupovat hloupého renaulta ??o servisování a dílech renaulta se tady bavit nemusíme jestli děláš v servise tak víš co je to za paskvil takový auto :-) mluvíš tady o podpoře evropy ale asijský auta s mnohdy vyrábí v asii a dováží se sem to něco stojí jejich výroba dle evropský (dementních) kodexů a norem to jsou další šílený náklady na výrobu plus evropský sen o dieselech a přeplňování a další hovadiny který si tady v evropě nechaj automobilky diktovat od bruselu !! pak se nediv proč co kolik stojí . A ne muj japonec 12 let jezdí po evropských silnicích v Čechách je 7 let a nemá jedinej puchejř nebo tečku rezu
Avatar - Pekelná Micinka
21. 6. 2012 11:38
Klapklap
Jde zvolit něco jiného než FF (ne, tohle nemá 1.0 tříválec)? Líbí se mi Megane RS a Mini JCW. Naopak Alfu a DS3 bych nepořízoval.
Stejně, když hatchback, tak se mi nejvíc líbí C30.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - nalimer
21. 6. 2012 11:58
Seat Leon Cupra R
tento model nie je k dispozicii v CR, na SK pride na 25.182 Euro (cca 630k Kc). kupite si za to 2,0TSI s 195kW (265k). ide mozno o auto, ktore je "stare" 6 rokov, ale z mojho pohladu dobry kauf.
Rozbalit vlákno
2
21. 6. 2012 12:33
Re: Seat Leon Cupra R
Tak to mas pravdu. Ale ten interier je hroznyyyy :-) Keby mal aspon samosvor, tak ho beriem, lebo ten motor ma genialny. Ale teraz je na SK akcia na Megane, takze vyjde este lacnejsie ako Cupra. Ale na novu Cupru sa tesim, dufam, ze ju VW nezabije ako predoslu
Avatar - Lukáš Vaverka (Auto.cz)
21. 6. 2012 13:21
Re: Seat Leon Cupra R
V ČR se Leon Cupra již neprodává, nanejvýš Leon FR s motory 1,4 TSI, 1,8 TSI a 2,0 TDI.
21. 6. 2012 13:04
MPS
A ostrá trojková mazda? Nebýt v řebříčku mezi HH déespětka, tak by se dotáhla s cenou pod 700 talířů na 10 místo :-)
Rozbalit vlákno
6
Avatar - Lukáš Vaverka (Auto.cz)
21. 6. 2012 13:22
Re: MPS
Dlouhodobá akční cena Mazdy 3 MPS je velice příznivých 599.900 Kč
21. 6. 2012 13:31
Re: MPS
Panečku, tím by dokázala konkurovat aji slušně vybaveným civilním verzím některých hatchbacků. Třeba naftová i30 vyšla tady v testu ještě dráž. Pravda, tyto modely si přímo konkurovat ani nemůžou, ale ostrá trojka proti dieslové i30...no nevím, já bych bral MPS, i když jezdí za dvojnásobek :-)
21. 6. 2012 14:34
Re: MPS
Přesně tak, i když pro mně má větší charisma STI, i když je dražší.
21. 6. 2012 14:54
Re: MPS
Vo tym žádná, ale mezi předokolkami, za tu cenu..no nekup to. Včera jsem jednu viděl v bílé barvě a je to moc hezké auto. Já chcu ale beztak mx-5 :-)
Avatar - Johny.Rico
21. 6. 2012 20:21
Re: MPS
Jenom tolik za takové žihadlo??? Zírám! :yes: :yes: :yes:
22. 6. 2012 08:47
Re: MPS
Taky jsem čuměl :-O
Avatar - kari.laz
21. 6. 2012 14:32
S3
Audi S3 začíná na 1 060 500. Ta by se tam měla taky objevit.
Rozbalit vlákno
2
21. 6. 2012 14:53
Re: S3
Ale predava sa este? Bo kazdu chvilu pride nova...
Avatar - Lukáš Vaverka (Auto.cz)
21. 6. 2012 15:09
Re: S3
prodává, nicméně nad ní stojí ještě Audi RS 3. Ze stejného důvodu v přehledu není ani Golf GTI.
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
21. 6. 2012 19:34
Dalsi dovod kupit si...
Mazdu 3 MPS
Rozbalit vlákno
0
21. 6. 2012 20:37
Mini a Focus
Proč tam není místo ST , Rso? :X a misto JCW bych dal GP >:D
Rozbalit vlákno
0
24. 6. 2012 23:48
naj hot hatch - Mazda 3 mps
Vyzera dobre
Perfektna cena
Sialeny motor
Uplne super pre rodinu, kde je tatko trosku sportovejsie zalozeny
Rozbalit vlákno
0