Novinky
_MT_
0
Přesně.
Přejít do diskuze
Ono je rozdíl 0,6 s v kategorii 6s a níž a třeba v kategorii kolem 12 s. A vlastně i matematicky, v jednom případě je to rozdíl kolem 10%, ve druhém jen kolem 5%.
To je jako ten hodně stárý známý vtip, jak borec v Mercedesu vezme na lano nepojízdného Trabanta i s řidičem, ale když ho vyprovukuje kolega v Jaguaru začne s ním závodit a na Trabanta vzadu úplně zapomene, na čež řidič Trabantu reaguje zběsilým troubením. Projíždějí takto kolem benzinky a pumpař na to hledí s otevřenou hubou a hned volá dalšímu pumpaři na trase: "Honem vyběhni před pupmu, tos ještě v životě neviděl, Mercedes se nahání s Jagem a Trabant na ně troubí ať mu nezavazí a nechají ho předjet... 😉
No zrychlení není všechno, nicméně, pokud Toyobaru zrychluje tak jak zrychluje tak to pro mně není moc sportovní auto... ať se nad ním každý rozplývá jak chce.
Doufám, že sem nepřijde ta paní co nám řekne, že zrychlení z nula na sto naprosto o ničem nevypovídá. To by jsme tu byli všichni za pitomce 😉
Za 4 to zvládla 997 GT3 RS. Když tohle vidí, člověk se musí ptát, jak bude jezdit nová GT3. Mám takové podezření, že Turbo se přiblíží směrem k 2,7. Člověk nesmí zapomínat na GT-R.
0,6 sekundy je málo? panenko skákavá všimnul sis, že jsou ještě další modely? stovku za 4,2 mělo turbo 996. Nové turbo to mělo okolo 3 sekund. Asi tě zklamu, ale nikam moc dál se to stlačit nedá😄 Za mně "skoro základní" carrera s takovou dynamikou :yes: a jen tak mimochodem, nevím kolik stál předchozí model, ale tenhle určitě není o moc dražší - nebo dokonce levnější?
>😁 >😁 >😁 Ta představa mě opravdu rozesmála. Už slyšim řidiče ve Veyronu. "Hele dneska to nějak neni ono, asi moc vedro a mezichladiče nestíhaj" >😁 >😁
Zrychlení z nuly na sto je spíš důsledek než cíl. 911 byla vždy o zatáčkách. A 991 je zkrátka jiná. Není to to samé auto, jako to bývalo.
Přesně na to jsem myslel. Vzhledem k velmi podobným parametrům je to slušný skok. Se zvýšeným výkonem bude jezdit někde na úrovni 997 GT3 RS a to je na "obyčejnou" Carreru S pořádná rána.
abych dodal....berte mě s rezervou, mám dneska rejpavou náladu a chtěl jsem vědět jakou vlnu odporu vyvolám, a za to se omlouvám.
😄 Jedno to v podstatě je a já osobně vnímám údaj 0-100 jako velmi povrchní. Když už jsme u těch detailů pod 4s a 4,5 s je už celkem rozdíl 😉
rekl bych, ze to je uplne jedno, jestli 3.9 nebo 4.0 nebo 4.1, jina nadmorska vyska, jina vlhkost, jine gumy a adheze asfaltu, jiny smer vetru a zrychleni ti bude litat o mnohem vic nez v radu desetin sekundy. A auto pritom zustane porad stejne.
Tak Ti nevim, ale je "zrychlení rovně z 0 na 100 km/h" fakt to jediný, co dělá sportovní auto autem? Nezamrznul jsi někde v Americe na tý jejich čtvrtmíli? Seděls v tom a zkusil pružný zrychlení, řízení v zatáčkách, novou převodovku?
Ale jdi ty brepto, jestli je to jediný rozdíl o kterém víš, tak hledej chybu v prvé řadě u sebe. 😉
P.S. A rozdíl 0,6 s taky není v této kategorii zrovna málo.
P.S. A rozdíl 0,6 s taky není v této kategorii zrovna málo.
Nechci byt hnidopich ale u sportovnich aut zrychlujicich 0-100 pod 4 sekundy uz neni moc co zlepsovat ... alespon co se akcelerace tyce.
Podstatne lepsiho zrychleni uz lze dosahnout jedine tak, ze to cele prekopes na dragster anebo pouzijes raketovy booster, ale pak uz to nebude sportovni auto.
😉
Podstatne lepsiho zrychleni uz lze dosahnout jedine tak, ze to cele prekopes na dragster anebo pouzijes raketovy booster, ale pak uz to nebude sportovni auto.
😉
Jak píše Dinar, jiný rozvor i rozchod. Tohle auto se řídí jinak než předchozí 911. Což pro někoho může být špatně.