Ze značky Saturn se v posledních letech stala americká obdoba Opelu. Budoucí majitel značky Robert Penske by rád na tento trend navázal, Saturny chce stavět s využitím techniky od Renaultu.
Ze značky Saturn se v posledních letech stala americká obdob
...ani bych něřekl, v nabídce Saturnu je jediný Opel, a to Astra. Na oplátku si Opel zase od Saturnu "půjčil" model Sky (Opel GT), model Vue stejně jako Opel Antara je zase vypůjčený Daewoo Winstorm MAXX a zbývající modely Aura a Outlook nemají s Opelem taky nic společného (vyjma toho, že patří/patřily do stejného koncernu GM).
kdybys netrávil každou chvíli v pitevně a sem tam skočil i na přednášky psychiatrie, věděl bys, že bláznům se zásadně neodporuje, nemají se provokovat a pod. Oni pak totiž chytnou "brutální zátah" a na pitevně můžeš skončit ty sám >:-[]
Víš Ádíku, ty kdybys nebyl taková naivka krátkozraká, tak bys možná i některé věci poznal, třeba to, že článek pod kterým diskutuješ je dobré si přečíst, ať nejsi za ještě všetšího ňoumu, než tady o tobě hlásá tvůj nick. ;-)
O tobě tvůj nick toho tady hlásá hodně, v čem ale jezdím, to bys dle mého nicku neuhodl, přecejen na takové myšlenkové pochody jsou tvá hospodská vyprávění trochu chabá ;-)
Těch 1,7 mil. km jsi evidentně prochodil nebo projezdil jako zevlák stopem, když v sedmdesáti letech stále ještě pracuješ a nedosáhl jsi důchodu, který by tě uživil... nebo k tomu počítáš i ty léta, co jsi tahal kačera? Tam by se ty miliony daly nasbírat.
Jinak některé tvé poznatky z recenze k Mitsubichi jsou docela úsměvné, hlavně brutální zátah kolem 1800 otáček ti chybí... je však zajímavé, že ti ten brutální zátah nechybí v celém zbylém spektru otáček >:D
P.S.: Nikde jsem neříkal, že tě živí VW, oni by tě tam ani nechtěli ;-) >:D
Jeste stale jsi nepochopil, ze pravda je tam kdesi venku? Ne, nemel jsem R19 s rajchu, ale novou. Ne zadny rendlikar mi holku neprebral. Nemam zadne komplexy a auta si ze zasady kupuji vzdy nove. Ne nezivi mne VW. Ne nemam jen zakladni vzdelani.
Jenom se dost pohybuji po silnicich a za svych vice jak 50 let jsem najezdil neco okolo 1,7 mil. km. A tak uz mam s dovolenim na zaklade zkusenosti jiste pravo ke zevseobecnovani.
Takze komplex ma z nas dvou spise nekdo jiny. Doporucuji jednoduchou lecbu => kup si uz konecne poradne auto, at se tady nemusis s tim rendlikem ztrapnovat. ;-)
No jo, staré známé písně našeho milého Ády. Víme, že jsi měl před pár lety ojetou R19 dotaženou z raichu s 3x přetočeným tahometrem a jeden Rendlíkář ti přebral holku, ale tohle mi připadá pro tvůj komplex pořád nějak málo. ;-)
Víš, my tě tady máme jako takového milého malého roztomilého blázinka, který zarytě tvrdí, že nafta je nejekologičtější provoz a základem kvalitního auta je zvýšený podvozek kvůli patníkům... >:D >:D >:D
...."Blaboly zaslepenych fanousku firmy rendlik a syn jsou svym nechtenym humorem osvezujici". Vida, neubehly ani 3 hodiny, a uz se jeden z nich ozval. >:-[] >:-[] >:-[]
Ádo, kdes byl tak dlouho? Článek vyšel už v pátek a tys přišel nakydat trochu toho hnoje až teď v neděli... kdes vězel?
Že jsi zase jezdil po republice a hledal nějaké rendlíky na odtah. Já jsem předminulý týden viděl nakládat před Kroměřížem stříbrného Passata TDI na odtahovku, tos ale určitě nebyl ty, ty jsi přece odborník jen na Rendlíky a jejich syny >:-[]
Skutecna hodnota automobilky Saturn je zaporna. Pokud do ni frantici majetkove vstoupi, bude to vedle zateze podprumerne kvality a designu francouzskych produktu jen dalsi kamen na krk. A s kameny na krku se v dnesnich rozbourenych vodach plave zatracene spatne. A co si potom pocnou zdejsi anti VW? Byla by to skoda. Blaboly zaslepenych fanousku firmy rendlik a syn jsou svym nechtenym humorem osvezujici.
nesmis koukat na testy stare 10 let, ale na soucasne se soucasnejma modelama ;-) kupce noveho vozu totis vetsinou nezajima jak je natom auto s poruchovosti za 4 a vice let, ale jak je natom s poruchovosti do 4 let stari ;-)
nehlede nato ze ani jedna ze statistik neni o poruchovosti daneho modelu nebo znacky, ale pouze o majitelich danych aut a otom jestli vyuzivaj nejakou ze sluzeb pomoci primo na silnici a jak moc svoje auto pripravujou na "technickou prohlidku" ;-)
No jo, ale to si protiřečíš... Proč chudák, on jim tu výrobu "nekvalitnych raroh" nikdo nenutil. To že si nebyli schopný vytáhnout hlavu z... a podívat se kolem, to jim nikdo nezpůsobil. Podívej na Toyotu, jak dobyla ameriku. Protože dokázala uspokojit velkou část trhu, zejména menšíma autama, který ve státech snad bylo jen AMC Gremlin >:-[] a pak taky kvalitou. Teď si prostě musí vybrat, buď krach, nebo prodej.
Chudak Amerika. Najskor fuzia Chrysleru a Fiatu, automobiliek, ktore sa v TUV testoch ci JD Power prieskumoch umiestnuju na konci rebricka kvality a spolahlivosti, a teraz Renault, ktory zvycajne konci len trochu vyssie ako Chrysler a Fiat.... Akoby svojich nekvalitnych raroh nemali na cestach dost....
Ale no... čo za prasacie asociácie to blúdia urazenou kobylou hlavou pri predstave brúsenia svetom nepochopených francúzskych drahokamov v ich prirodzenom dizajnovom prostredí >:D Kašli na svoju homosexualitu, ktorá ťa evidentne trápi - aj tak ju tu nevyriešiš a mysli na niečo príjemnejšie. Napr. na nové dizajnové smerovanie brúsených diamantov v prípade že nevyjde to pristátie >:D
Ty asi nebudeš vyznavačem a příznivcem kosočtverců(jinak to je broušený diamant),ale teplých análů svých kamarádů.Tak ti přeju příjemný let po hrachový kaši. >:D