Ekonomika
step
0
Základní parametr pro třídy je odjakživa rozvor.
Přejít do diskuze
Mondeo je střední třída jak vyšitá, to že je opticky poněkud přerostlý/nafouklý je věc jiná... 😉
Latitude je něco jako Superb, prostě trochu protažená střední třída, rozvor je zcela v průměru střední třídy (2762mm) ostatní rozměry jakbysmet. Z hlediska výbavy je na tom dokonce podprůměrně, nabízí jen naftu, benzín žádný, jenom předohrab a i z hlediska výbavy sotva průměr střední třídy.
me treba Latitude nijak nevadi, jizda s nim me prisla velice pohodlna a komfortne nad urovni me Audi A6, ovsem co me desne vadilo, byl pristup importera (mozna primo Renaultu, nezkoumal jsem jine staty) ktery v kombinaci s bezovim interierem umoznuje pouze naftove motory, u benzinove V6 jde pouze cerny interier, ktery je pro mne naprosto odporny, branit zakaznikum ve vyberu interieru co chteji utratit za takoveto auto tu vetsi sumu (benzinak je nejdrazsi) je docela zvlastni
Ono je to spíš o tom, kam daný model pasuje automobilka, ano Renault si dělá jen ostudu když deklaruje Latitude do vyšší střední ale takových paradoxů je více, třeba Mondeo je ve všech rozměrech větší auto než Lexus GS (a oba jsou daleko větší než Latitude) a přitom GS je deklarován výrobcem také jako vyšší střední a Mondeo jako střední. Asi si Renault myslí, že to co ztrácí v rozměrech nahrazuje škálou motorů, luxusní výbavou a nepřekonatelným image >😒]
Nikdo soudný nemůže Latitude pasovat do vyšší střední... To už bych si mohl na kolo přivázat lešenářskou trubku a tvrdit,že rozměrově moje vozidlo spadá do vyší střední třídy... :no:
Na titulní straně Autobildu stálo jasně Technik vom Golf, groß wie ein Passat >😁
[odkaz]
[odkaz]
Mate pravdu, ale hold VelSatis se svou velikosti (spis se svou koncepci) neda za nastupce nazvat... Latidude je bohuzek Samsung prevleceny jako Renault. Podobne jako Koleos a Fluence....
Používat slovo nástupce u jmen Safrane a Latitude by mělo být úředně zakázáno, bohužel ;-\
Ano prosĂm. Kdyz srovnate vozy Renault se znackou Skoda tak zjistite ze: Clio-Fabia nizsi trida, Megane-Octavia nizsi stredni trida, Laguna-Superb-(VW Pasat) jsou ve stredni tride.... Latitude je opravdu velikosti vozu na urovni vysi tridy - konec koncu je to nastupce popularniho R Safrane.
Jestli se nepletu, tak i pětka je na podvozku sedmičky... Mimochodem včera jsem obhlížel Gran Coupe a zadní sedačky jsou fakt katastrofa, místo pro nohy neřeším, ale sklon sedaček á la lavička v parku - nechtěl bych vzadu jet dál než 20 kilometrů, to jsou prostě zadní sedáky z kupé, i když to má dva páry dveří...
Éčko, no... Hotely a taxikáři již mají nakoupeno a splácí. Reálně je tu i možnost, že malá, ale přesto část zákazníků dá přednost CLS.
No nevím, ale podle všeho to vypadá, že i ve vyšší střední třídě bude brzy nejprodávanějším vozem Škoda Rapid. >😒] >😁
Navíc je tu A7. Až bude na trhu 6er GC, teprve v tom bude guláš. 😄
Edit: Teď jsem koukal, že se GC prodává už i v ČR. Nějak mi to uteklo. Takže těch 12 kusů šestek jsou GC, nebo je to namíchané s kupé a kabriolety?
Edit: Teď jsem koukal, že se GC prodává už i v ČR. Nějak mi to uteklo. Takže těch 12 kusů šestek jsou GC, nebo je to namíchané s kupé a kabriolety?
Souhlas, přičemž zrovna u nás je popularita allroadu (% podíl allroadu vs avantu) tradičně ještě silnější, než v Německu/Evropě.
Začátek výroby Allroadu je věnován německému trhu kde díky tomu A6 získala prodejní převahu (24,5 tis. vs. 20,5 tis. za 1-5) nad 5er takže u nás bude následovat stejný proces s nějakým 4-5 měsíčním zpožděním. Zajímavé je jak u nás hluboce ztrácí Ečko, doma drží krok s 5er, u nás to vypadá letos na velký debakl když soupeří s Volvem.
5GT je velikostí a prostorem spíš sedmička, ze které vychází 😉
Uvidíme jak se hnou prodeje po nástupu allroadu, myslím, že takhle těsný souboj tady ještě nebyl. 5er i A6 jsou obě tak kvalitní a podobná auta (jízdně, kvalitativně), že už jde spíš o sympatie k určité značce.
Uvidíme jak se hnou prodeje po nástupu allroadu, myslím, že takhle těsný souboj tady ještě nebyl. 5er i A6 jsou obě tak kvalitní a podobná auta (jízdně, kvalitativně), že už jde spíš o sympatie k určité značce.
Přetahovaná pětkového BMW a „á-šestky“ u nás rozhodně minulostí není, spousta zákazníku A6 čeká u nás na tradičně oblíbený A6 Allroad, jehož prodeje se právě začínají rozbíhat..., nehledě na to, že se mezi 5er počítá i 5GT (zkuste si prodeje 5GT od 5er odečíst), což je model na jiném "základu" (technicky i "filosoficky"), než je 5er/5er touring, je to mnohem spíš "šestka", nyslím velikostí/prostorem/komfortem, právě něco mezi pětkou a sedičkou.