Novinky
krultheking
0
>😁
Ji/Ri
0
...ty jsi ale krutheyking >😁 😄
No nechci ani vědět co všechno bude, resp. nebude v základní výbavě. Bude tam alespoň rezerva? >😁
Zdroj, který se obvykle nemýlí, vypadá jako slušnej vtipálek...tohle je vážně perla.
"Cena Rapidu bude nižší než 300 tisíc a téměř jistě bude nižší než 299 tisíc." Ha!
"Cena Rapidu bude nižší než 300 tisíc a téměř jistě bude nižší než 299 tisíc." Ha!
soudě podle obratu je to stejný zdroj jako ten, který zmátl české novináře, když naznačil, jak se "rapid" bude jmenovat přičemž slovo "rapid" na to rozhodně nesedělo. proto se o tom tak dlouho spekulovalo. myslim, že škoda s rapidem postupuje podle marketingový učebnice a v česku jim na to skáčeme.
asi každýmu člověku aspoň s půlkou mozku a staršímu šesti let je jasný, že rapid 1.2 htp by za 300 000 neopustil autosalon.
asi každýmu člověku aspoň s půlkou mozku a staršímu šesti let je jasný, že rapid 1.2 htp by za 300 000 neopustil autosalon.
To ne, ale za 298.900 to bude kauf roku. Nebo ty snad potřebuješ rádio? Já raději poslouchám sametový zvuk vytočeného, dokonale vyváženého tříválce.
Zaklad s 1.2 HTP bude za 259900 Kc.
Akcni startovaci cena by spis mohla byt 249900 za totalni holotu s hatapkou. Budou to hezky clanky Rapid za ctvrt mega.
Zas na druhou steanu Felicie byla taky hola a stala kolem 230tisic.
Zas na druhou steanu Felicie byla taky hola a stala kolem 230tisic.
...ani jeden nemáte pravdu!!! Základní cena bude 254.900,- Kč >😁 Ale zpočátku bude k dispozici jen Ambition 1,2 TSi/63kW za 294.900,- Kč s DPH >😁
Jo, tak nějak by to mohlo vypadat. Trochu mě udivuje, že v základu nebude centrál a přední okna v elektrice, snad výbava ambition bude za rozumný příplatek. A ta škrabka na sklo v krytu víčku nádrže bude až v Elegance? 😄 Pokud by za nějakých 300.000 bylo 1.2 TSI s klimou, radiem a solidní komfortní interiér, je to zajímavá volba. Osobně je mi ten jednoduchý design blízký, hlavně interiér. Sice návrat do 90.let k Octavii I, ale to beru jako plus, obludnost a komplikovanost tvarů a funkcí přístrojové desky Focusu nebo Astry mě opravdu neoslovila.
že nic nevíme. Už bych se opravdu přimlouval za to, aby tahle "mediálně rapidní smršť" přestala. Redakce, prosím, počkejte až budete mít nějaké skutečné informace ohledně motorů a cen a pak k tomu vytvořte článek. Tohle bleskové "víme vše" je nedůstojné nejlepšího českého serveru o autech.
:yes😒br />
Holt je to sesterský informační portál Blesku... I když se tu kluci snaží,občas se nezapřou... :no:
Holt je to sesterský informační portál Blesku... I když se tu kluci snaží,občas se nezapřou... :no:
Nikdo jiný nedokázal přinést ani tuto informaci. A stejné je to s technickými údaji motorů v Rapidu [odkaz]
Víme, co naše čtenáře zajímá, a u těch nejžádanějších témat chceme nabídnout maximum poznatků i faktů. Výsledky zatím ukazují, že u Rapidu i dříve i30 se nám to daří. A když si projdete obsah, zjistíte, že to není jen o těch nadpisech, ale že informační vydatnost obsahu českou (a minimálně u Rapidu si troufnu říct nejen českou) konkurenci zřetelně překonává.
Víme, co naše čtenáře zajímá, a u těch nejžádanějších témat chceme nabídnout maximum poznatků i faktů. Výsledky zatím ukazují, že u Rapidu i dříve i30 se nám to daří. A když si projdete obsah, zjistíte, že to není jen o těch nadpisech, ale že informační vydatnost obsahu českou (a minimálně u Rapidu si troufnu říct nejen českou) konkurenci zřetelně překonává.
Lukáši, úprimne, Ty považuješ článok, ktorého obsahom je len dohad, že cena Rapidu bude nižšia ako 300t, za "informačne výdatný"? Dohady v štýle "jedna pani povedala" pvažuješ za "poznatky a fakty"?
Premeškal si ideálnu príležitosť mlčať. 8-s :😉
Premeškal si ideálnu príležitosť mlčať. 8-s :😉
Samozřejmě jsem nemyslel tento jediný, ale všechny tři z posledních dní (a i ty, které teprve připravujeme). A tento článek - zatím se mělo za to, že první cena bude ve stylu 299.900,- Kč. Teď máme z opravdu spolehlivého zdroje informaci, že to bude jaksi jinak... jiné české weby, a ani časopisy s výjimkou Světa motorů, se k této informaci nedostaly. To je to, co nás posouvá dál. Ty nejvěhlasnější tituly v Německu nebo Británii to dělají zrovna tak, jako my dnes.
Iudexi, upřímně, ty čekáš ještě jakous takous serioznost na tomto webu, na webu, kde máme i nabídku levných triček? To neeeeeee >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 Lukino je jen zaměstnanec a možná ho taky občas se.e, že tu musí rvát něco u čeho sám řekne: Počkejme do odpoledne.... 😉 >😁 >😁
Já chci tričko, kdy se dozvím, jak to bude s dalšími slevami oděvů a kabelek? >😁 >😁 >😁 :no:
Já chci tričko, kdy se dozvím, jak to bude s dalšími slevami oděvů a kabelek? >😁 >😁 >😁 :no:
Samozřejmě, tady mám radost spíš z dobře odvedené práce, než z fascinujícího auta. Nejde o to, jestli mě osobně auta tohoto typu zajímají (moji oblíbenci mají s Rapidem společného pramálo), ale naši čtenáři to vidí takto a to ignorovat nejde.
Chtělo by to dnes už věhlasný "Cimrmanův Krok stranou" .... víme vše, tzn. že nevíme nic 😉 >😁 >😁 >😁
JInak souhlas.... :yes:
JInak souhlas.... :yes:
Stačí sem nic nepsat. Jak se tu pořád omílá dokola, píše se o tom, co je hodně čtené a komentované. Pokud někomu něco vadí, stačí to ignorovat.
Skutečnost, zda cena RAPIDa bude 270 nebo 310 je sice poměrně inspirativní rozbuškou na zdejších diskusích, leč přeneseme-li se ze světa plakátů a gallardů do světa garáží, pak cena je asi to poslední, co by si měl člověk v případě nového krásného modelu od Škody zjišťovat. Důležitá je hladina ceny, a ta se bude pohybovat v rozpětí cca 270 - 370. Máš s tím snad problém, pak se nezlob na Škodu, ale výhradně na... sebe.
Auta, jak známo, si totiž zásadně kupují lidé, kteří na ně mají. A není rozhodné, zda jde o rapida od škody či o rapida od Astona, v tomhle jsme si na silnicích všichni rovni, uznávám však, že každý má tu rovinu rovnosti postavenou v jiném patru. Nová Škoda není současně autem pro garážové bezdomovce, na to jsou tu jiné značky, Škodu daného modelu si budou kupovat běžní lidé po celé Evropě, lidé, kteří nechtějí, nemohou či nehodlají vynaložit na pořízení vozu vyšší částku, přesto chtějí mít to nejlepší, co lze v dané kategorii pořídit. Že je RAPID esem své kategorie, o tom tu snad spekulovat nebude ani ten poslední prosťáček.
Teď už jde jenom o to, jestli budeš na silnici za toho, který nemá ani na toho Rapida... Kruté poznání, co? Žádné jiné auto tu totiž nebude nastavovat hodnotová společenská měřítka tak masivně, jako nový RAPID.
BRAVO RAPID :yes:
Auta, jak známo, si totiž zásadně kupují lidé, kteří na ně mají. A není rozhodné, zda jde o rapida od škody či o rapida od Astona, v tomhle jsme si na silnicích všichni rovni, uznávám však, že každý má tu rovinu rovnosti postavenou v jiném patru. Nová Škoda není současně autem pro garážové bezdomovce, na to jsou tu jiné značky, Škodu daného modelu si budou kupovat běžní lidé po celé Evropě, lidé, kteří nechtějí, nemohou či nehodlají vynaložit na pořízení vozu vyšší částku, přesto chtějí mít to nejlepší, co lze v dané kategorii pořídit. Že je RAPID esem své kategorie, o tom tu snad spekulovat nebude ani ten poslední prosťáček.
Teď už jde jenom o to, jestli budeš na silnici za toho, který nemá ani na toho Rapida... Kruté poznání, co? Žádné jiné auto tu totiž nebude nastavovat hodnotová společenská měřítka tak masivně, jako nový RAPID.
BRAVO RAPID :yes:
"Žádné jiné auto tu totiž nebude nastavovat hodnotová společenská měřítka tak masivně, jako nový RAPID."
Mozno leda tak v Ceskoslovensku
>😁
Mozno leda tak v Ceskoslovensku
>😁
Mě pořád nikdo nevysvětlil, jak mám na silnici odlišit majetkové poměry řidiče nového Rapidu od řidiče dotažené poloprémie od Hakima z Pirny...kdo má na ta kopyta a orloje, kdo určuje směr, kdo kouká skrz RejBeny.
Já jen abych věděl, komu mam pokynout a komu to tam narvat z vedlejší.
Já jen abych věděl, komu mam pokynout a komu to tam narvat z vedlejší.
Ray Bany poznáš na sto metrů.... 😉
No tuhle jsme byli na Krétě a RayBany tam na pláži sekali po pěti eurech...tak já nevím, ten svět je tak složitej...
Ne, že by se mě to nějak dotýkalo, na tříkolce zatím dávam přednost jen kocourovi, ale jednou ten velkej svět přijít musí...
A do tý doby se chci dozvědět, jestli si mě budou lidi v Rapidu vážit...anebo jestli si mam koupit něco po Helmutovi. :-!
Ne, že by se mě to nějak dotýkalo, na tříkolce zatím dávam přednost jen kocourovi, ale jednou ten velkej svět přijít musí...
A do tý doby se chci dozvědět, jestli si mě budou lidi v Rapidu vážit...anebo jestli si mam koupit něco po Helmutovi. :-!
Ano, mal by si kupit nieco reprezentativne, toho Anciusa ....Rozumbradu,..Kaspara, ... Astara Serana,... nene... aaaa ano, Apostola, tak sa mu v miestnom prevelebnom slengu nadava >😁
Ano,pokaždý když okolo mě projede Rapid budu smutnej z toho,že nemám tak neskutečně krásné a rychlé auto! >😁 >😁 >😁 >😁 dokonalost sama 😄 BRAVO GTI :yes:
Odhlédnu-li od obsahu - BRAVO 😉 :yes: ano bravo GTI ...... mám na tebe dotaz.... co říkáš ty, či tvá sedinka na tu délku sedáku? Mi to přijde setsakramentsky nedostatečné 430mm.... tohle jsem seděl naposled v Lexu IS vzádu a je to jak na bidýlku.... tohle je přehmat....
..si sedel na zadnom sedadle lexu is?? 😐
No JiRko až si do toho sedneš, tak uvidíš. Čísla řeknou mnoho, ale ne všechno 😉
:no😒br />
Vypovídací hodnota Tvého příspěvku je zhruba stejná jako vypovídací hodnota článku, pod kterým je příspěvek uveden - tedy prakticky žádná. Nemlať prosím tolik prázdnou slámu, tyhle pokroucené polopravdy o způsobu výběru auta tady od Tebe jsou slyšet (zbytečně) často.
Auta si kupuje stále více lidí, jelikož jsou auta relativně dostupnější a životní úroveň obyvatelstva (byť s přestávkami) roste. Na automobil tedy dosáhne i ten, který si jej dříve dovolit nemohl.
RAPID má být velké auto za málo peněz, nebo, chceš-li, auto s výborným poměrem ceny a nabízené protihodnoty. Abstrahuji-li od poptávky ze strany firem, které budou Rapidy hromadně kupovat pro své obchoďáky, kterým se omrzí jejich jeté Fabie, půjdou po Rapidech soukromníci s citelným rozpočtovým omezením - jednodětné rodiny, čerství manželé po škole bez dětí, majetnější důchodci apod. Tedy lidé, kteří obrátí každou korunu. Takoví osloví několik autosalonů a vystaví je tlaku v podobě: hele Lojzo, tamhle Pepa dal zdama ještě koberečky, co ty na to ...
Rozhodně nesouhlasím s Tvým tvrzením, že ve způsobu výběru není rozdíl mezi Rapidem od Astonu a Rapidem od Škody. Na Rapida se zkrátka nechodíš koukat do fabriky, jak Ti ho vyrábí.
Vypovídací hodnota Tvého příspěvku je zhruba stejná jako vypovídací hodnota článku, pod kterým je příspěvek uveden - tedy prakticky žádná. Nemlať prosím tolik prázdnou slámu, tyhle pokroucené polopravdy o způsobu výběru auta tady od Tebe jsou slyšet (zbytečně) často.
Auta si kupuje stále více lidí, jelikož jsou auta relativně dostupnější a životní úroveň obyvatelstva (byť s přestávkami) roste. Na automobil tedy dosáhne i ten, který si jej dříve dovolit nemohl.
RAPID má být velké auto za málo peněz, nebo, chceš-li, auto s výborným poměrem ceny a nabízené protihodnoty. Abstrahuji-li od poptávky ze strany firem, které budou Rapidy hromadně kupovat pro své obchoďáky, kterým se omrzí jejich jeté Fabie, půjdou po Rapidech soukromníci s citelným rozpočtovým omezením - jednodětné rodiny, čerství manželé po škole bez dětí, majetnější důchodci apod. Tedy lidé, kteří obrátí každou korunu. Takoví osloví několik autosalonů a vystaví je tlaku v podobě: hele Lojzo, tamhle Pepa dal zdama ještě koberečky, co ty na to ...
Rozhodně nesouhlasím s Tvým tvrzením, že ve způsobu výběru není rozdíl mezi Rapidem od Astonu a Rapidem od Škody. Na Rapida se zkrátka nechodíš koukat do fabriky, jak Ti ho vyrábí.
Žádnou prázdnou slámu nemlátím, nahoře máš napsanou pravdu života. Že ty se jezdíš na Astona dívat, jak ti ho vyrábí, k tomu ti můži samozřejmě jen upřímně pogratulovat, avšak právě z této tvé věty je zřejmé, že z mého horního příspěvku jsi zatím nepochopil nic. Tématem je cena Rapida, resp. přerdpokládaná hladina ceny, vplouvání Rapida do společenského povědomí, jeho garážový, společenský status.
Nerozumíme si, škoda.
Reagoval jsem na Tvou větu, cituji "Auta, jak známo, si totiž zásadně kupují lidé, kteří na ně mají. A není rozhodné, zda jde o rapida od škody či o rapida od Astona." Myslím, že pro Rapid od Škody půjdou i lidé, kteří na něj apriori nemají a kteří se budou snažít chybějící peníz na prodejci usmlouvat. A myslím také, že uspějí. Sotva nechají prodejci pár litrů dýško jako kupující onoho Astonu. Nic víc, nic míň.
Na jakýkoli model od Astonu se mohu s ohledem na stav peněženky bohužel jen koukat. Ale kdyby mi jeden vyrobili, bral bych všemi deseti a podívat bych se rozhodně přijel
>😁 Ty ne?
Reagoval jsem na Tvou větu, cituji "Auta, jak známo, si totiž zásadně kupují lidé, kteří na ně mají. A není rozhodné, zda jde o rapida od škody či o rapida od Astona." Myslím, že pro Rapid od Škody půjdou i lidé, kteří na něj apriori nemají a kteří se budou snažít chybějící peníz na prodejci usmlouvat. A myslím také, že uspějí. Sotva nechají prodejci pár litrů dýško jako kupující onoho Astonu. Nic víc, nic míň.
Na jakýkoli model od Astonu se mohu s ohledem na stav peněženky bohužel jen koukat. Ale kdyby mi jeden vyrobili, bral bych všemi deseti a podívat bych se rozhodně přijel
>😁 Ty ne?
Aha, tak já se domníval, že ti toho Astona už dodělávají. Ale rozumíme si, vždyť já nahoře píši, že každý máme tu rovnost rovnosti posazenou do jiného patra. Jinak souhlas s tím, že budou i lidé, kteří budou Rapida kupovat jaksi "na krev", no, to je právě ta realita dní, mimo jiné i proto bude ten Rapid pro velmi významnou část společnosti tím jistým společenským barometrem. V tomhle je tedy Rapid nakonfigurovaný mistrovsky.
Chápu, kam míříš. Škoda má v ČR velmi dobrou image, takže nákup Rapida zřejmě bude na našem trhu pro mnoho lidí měřítkem sociálního statusu majitele. My poučení však víme, jak to bude doopravdy - jde především o levný model, pokračovatele Octavie Tour. Ty bys sis snad s takovým autem honil triko?
Faktem ale je, že povedený zevnějšek ten levný základ modelu velmi dobře maskuje. Jinými slovy, zvenku to levně nevypadá. V interiéru je to o hodně slabší, ale motoricky zase na výši doby. Takže konfigurace je provedená velmi dobře, s tím souhlasím.
Faktem ale je, že povedený zevnějšek ten levný základ modelu velmi dobře maskuje. Jinými slovy, zvenku to levně nevypadá. V interiéru je to o hodně slabší, ale motoricky zase na výši doby. Takže konfigurace je provedená velmi dobře, s tím souhlasím.
Uz si si mohol vsimnut, ze jedina pravda sveta existuje iba v podani Gran Turismo Inteligento.
Vsetko ostatne su len rozpravky, plagatove nadaje, sny, prestavy a vylevy a vsetci sa musia ucit od guru a naslychat jeho (mozno) pravdam.
Tak bud pismo jeho, myslienka jeho, vola jeho, Jeho....
Prehovaranie dusi jeho je platne ako mrtvemu zimnik.
Vsetko ostatne su len rozpravky, plagatove nadaje, sny, prestavy a vylevy a vsetci sa musia ucit od guru a naslychat jeho (mozno) pravdam.
Tak bud pismo jeho, myslienka jeho, vola jeho, Jeho....
Prehovaranie dusi jeho je platne ako mrtvemu zimnik.
"...cena je asi to poslední, co by si měl člověk v případě nového krásného modelu od Škody zjišťovat..."
Nepochybne su auta, u ktorych sa na cenu velmi nehladi (resp. neni "az" na prvom mieste). Ale v pripade Skody-Rapid nemozem suhlasit. To auto je robene prave pre ludi, ktori cenu zistuju a zvazuju velmi pozorne!
Snad u ziadnej novodobej skodovky nezavisel uspech az tak velmi od spravne nastavenej ceny, ako to bude u Rapida, pretoze Rapid musi byt nastaveny tak, aby "nekanibalizoval" surodencov z vlastnej rodiny, ale tahal k sebe zaujemcov o "nizkonakladove" auta od konkurencie. A uz aj to prve bude tazke, kedze Octa-tour sa predava za ~250...
Nepochybne su auta, u ktorych sa na cenu velmi nehladi (resp. neni "az" na prvom mieste). Ale v pripade Skody-Rapid nemozem suhlasit. To auto je robene prave pre ludi, ktori cenu zistuju a zvazuju velmi pozorne!
Snad u ziadnej novodobej skodovky nezavisel uspech az tak velmi od spravne nastavenej ceny, ako to bude u Rapida, pretoze Rapid musi byt nastaveny tak, aby "nekanibalizoval" surodencov z vlastnej rodiny, ale tahal k sebe zaujemcov o "nizkonakladove" auta od konkurencie. A uz aj to prve bude tazke, kedze Octa-tour sa predava za ~250...
Teddy, tohle "nekanibalizování" není problémem jen v případě Rapidu, tohle si automobilka (koncern)ú hlídá napříč třídami. Souhlasím, že akcent na výši ceny bude u Rapida nepřehlédnutelný, no já měl na mysli především to, že přece všichni asi tak víme, kde se cenově bude Rapid pohybovat, a že tedy zpráva o konečné ceně zase až tak omračující (ať již positivně či negativně) nebude.
Jo, víme nebo spis odhadujeme 😉 Rekneme, ze slusne vybaveny Rapid se silnějším 1.2TSi by mohl byt kolem 350tis, což bych řekl ze bude prijatelne ...
...jak pro koho.... pro mě teda určitě ne. Za 350 tu máš královsky vybavenou 308 např. s 90 koníky dehtovými. Či c4, či astru, či golfa.... či či či či či...... tuhle matematiku nemůžu nějak lousknout.... 8-s
No problém je v tom, že už dehet nechci 😉 Btw P308 ano, ale s 1.6VTi, ta je ve verzi Active za 340k + nějaká výbavička a jsme v tom za 380k (a možná ještě nějaká ta sleva, jako vždy u PSA). Já Rapid neodsuzuji, vypadá k světu a 1.2TSi 77kW jsem jezdil v OII a dobrý... :yes:
Ericne, za 380 nemáš VTi, ale HDI a s výbavou, která bude stát s Rapidem o dost více. Vem si, že Active má dvouzonovou klimu, ESP, kožený volant, 6 airbagů... ... jediný rozumný příplatek tam je paket Komfort za 9000, kde je tempomat a vyhřívané sedačky. Pokud navíš budeš volit HDI, tak máš za ty peníze v Activu i zabudovanou navigaci a xenony.
No nechal bych to porovnání, až budou k dispozici reálné ceny 😉 Btw HDi už nechci, měl jsem ho v Picassu a stačilo. Ne, že by to byl špatný motor, ale přecejen benzín mi sedí víc a co vím, tak s 1.6 VTi panuje spokojenost, pro 308 ideál 😉
VTi i pěkně jede, jen opět to, co jsme už řešili, při častějším ježdění delších dálničních tras je HDI příjemnější společník.
Tak já musím odklepat, že zatím je klid, uvidíme, jak dále. Ono se i v tom HDI vývoj nezastavil a není HDI jako HDI. Třeba takové 1,4 HDI patří k těm nejspolehlivějším motorům vůbec.
Tak já musím odklepat, že zatím je klid, uvidíme, jak dále. Ono se i v tom HDI vývoj nezastavil a není HDI jako HDI. Třeba takové 1,4 HDI patří k těm nejspolehlivějším motorům vůbec.
To je ale hloupost. Rapid je něco mezi Fóbií a Ochcávkou. Ani z jednoho si člověk na zadek nesedne, tak nevím, proč by Rapid za 300 papírů měl nastavovat nějaká společenská měřítka..
Zeptej se na to večer tatínka, on ti to vysvětlí...
Vidím, že inteligent se v tobě opravdu nezapře. Odpověď hodná žáka třetí třídy..
clovece... ty si ale pripad...Rapid bude nastavovat hodnotove spolocenske meradla? no to urcite... pisit sa tym ze v strednej vybave bude radio, tak to je ine retro... to sa asi Skoda ide porovnavat s Fordom na zaciatku 20.storocia... normalne daju radio do strednej vybavy... lol... a konkurencia da do strednej dotykovy displej a bluetooth/usb link so smartphonom... no samozrejme, sa nechytaju na nadcasovy rapid, ktory by bol zastaraly uz pred 10 rokmi...
Nebude stát ani pětset, ani čtyřista, ani třista a ani dvěstěpadesát!!!!! Bude ještě levnější a navíc, pro prvních 10, kteří navštíví autosalon, je tu naprosto inovátorská škrabka >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁
Jo, takhle se dělá marketing.....
Jo, takhle se dělá marketing.....
Mě to spíš připadá, že mnohým jasnovidcům, co tu psali žvásty o tom, že to za 300 tis.předražený, došel teď střelnej prach. A že jich tu bylo...
Z tohoto pohledu ano.... z mého pohledu je i těch 250 za tohodle "echt" rednecka dost. Sedlo jak pro rýžáka po obrně, plasty jak v saxu z 90. tých let, palubka retro, ale dejme tomu.... švihadla vzádu... to je mizerie.... Viděl bych start někde 219 a konec 319.... víc ani prd.
A kdo ti v dnešní době prodá takový auto (velikostně) za 220 tis?
A teď vynech hrůzy typu Lada a Dacia, protože ty se objektivně na škodovku v ničem nechytají.
A teď vynech hrůzy typu Lada a Dacia, protože ty se objektivně na škodovku v ničem nechytají.
Zatím nejhezčí barva pro Rapid, modrá :yes: :yes: :yes😒br />
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
Skoro ako Alpine Blue (baworskí vedia, prečo ju dávajú na eMkové modely). :yes:
Tak to bychom měli:
Design nehodnotím - každého oko. Ale máme tu od 270ti-370tisíc nabídku auta. Co je na něm důvodem ke koupi oproti konkurence? Nic. Jen to subjektivní vnímání, že mám Škorovolswágen. Dále servisní síť... víc nic. Pokud jsem na něco zapoměl, doplnit, prosím.
Teď proč ne😒br /> Unylost, interier skoro retro, palubka jak autech z devadesátých let co se materiálů týká, technika - víceméně problematická, 1,6hdi se spotřebou jako u konkurence dvoulitry s výkonem o 2/3 vyšším. Ale pořád dejme tomu. Jen chci vidět, jak se bude česká pr... teda zadnice tvářit na délku sedáku, která je TRISTNÍCH 43CM!!!
Dále pak cena😒br /> za tyto peníze mám Megoš Generation či Fluence či P301. Nepopírám, že ovce to kupovat budou.... ale za nás fandy i fandy značky ------- je to škoda tahle Škoda..... nicméně asi nejsem sám, že souzi z ndr nechtěli postavit konkurenta Jettě. Mají to špičkově zmáknuté - za tohle souhům z ndr tleskám. ;-\
Celkově shrnuto.... Ne. ;-\
Design nehodnotím - každého oko. Ale máme tu od 270ti-370tisíc nabídku auta. Co je na něm důvodem ke koupi oproti konkurence? Nic. Jen to subjektivní vnímání, že mám Škorovolswágen. Dále servisní síť... víc nic. Pokud jsem na něco zapoměl, doplnit, prosím.
Teď proč ne😒br /> Unylost, interier skoro retro, palubka jak autech z devadesátých let co se materiálů týká, technika - víceméně problematická, 1,6hdi se spotřebou jako u konkurence dvoulitry s výkonem o 2/3 vyšším. Ale pořád dejme tomu. Jen chci vidět, jak se bude česká pr... teda zadnice tvářit na délku sedáku, která je TRISTNÍCH 43CM!!!
Dále pak cena😒br /> za tyto peníze mám Megoš Generation či Fluence či P301. Nepopírám, že ovce to kupovat budou.... ale za nás fandy i fandy značky ------- je to škoda tahle Škoda..... nicméně asi nejsem sám, že souzi z ndr nechtěli postavit konkurenta Jettě. Mají to špičkově zmáknuté - za tohle souhům z ndr tleskám. ;-\
Celkově shrnuto.... Ne. ;-\
Megane Generation a Fluence? Francouzská kvalita střihlá v Turecku? Megane ano, ale jedině ten normální, vyráběný ve Španělsku 😉
Zapomněl jste na dobrou cenu i dostupnost náhradních dílů a doplňků (zejména díky nabídce neoriginálů). A také na nižší pokles zůstatkové hodnoty.
Co se týče interiéru, je prostě konzervativní a levný. Z mého pohledu je důležitější jeho kvalita - zda po 50 tisích km po českých "silnicích" nebude všude vrzat a drnčet.
Já osobně vidím problém spíše v nabídce benzínových motorů, do takového auta "levné kategorie" bych si přestavoval jednoduché motory MPI v kubatuře 1.4 a 1.6.
Co se týče poměru cena/výbava, tak je určitá naděje, že Seat bude mít s Toledem zajímavou cenovou politiku, která bude tlačit dolů i ceny Rapidu.
Co se týče interiéru, je prostě konzervativní a levný. Z mého pohledu je důležitější jeho kvalita - zda po 50 tisích km po českých "silnicích" nebude všude vrzat a drnčet.
Já osobně vidím problém spíše v nabídce benzínových motorů, do takového auta "levné kategorie" bych si přestavoval jednoduché motory MPI v kubatuře 1.4 a 1.6.
Co se týče poměru cena/výbava, tak je určitá naděje, že Seat bude mít s Toledem zajímavou cenovou politiku, která bude tlačit dolů i ceny Rapidu.
Pokles zůstatkové hodnoty je určen zájmem o ojetiny, což lze tedy předvídat, že bude, ale je trochu nesmysl o tom hovořit.
co máš proti Turecku, vyrábí tam kde kdo a kde co se tam vyrábí a pokud se to dobře zaplatí, tak i kvalita je suprová, jen jaké mají zbraňařské firmy, a to nemluvím, že Toyota tam je taky. Navíc, když se podíváš na složení Německého obyvatelstva, tak Ti může být jasné, že v Německu pracuje v automobilkách více Turků, než si dokážeš představit. Tak dost té Xenofobie :-!
Design - to místo pro SPZ vzadu se mi nezamlouvá, je to moc lomené, ale budiž. Pokud nebude v červené, vypadá to dobře a je to liftback, což by u mně každopádně rozhodlo proti konkurenci. Kdo kdy stál s trochu větším báglem zklamaně u otevřeného kufru malého sedanu, ten ví.
Unylost? A cos čekal? Šášu Crustyho? Je to škodovácká klasika a zároveň předobraz nové Fabie. Od koncernu žádné ***ské křiviny a kudrlinky nečekej.
1,6 hdi asi ne, že? 😄 Nejvíc ale asi stejně pojedou 1,2 TSI.
Délku sedáku to chce prosedět na vlastní...zadnici, ale 43 cm vypadá fakt málo.
Cena? Sám píšeš, že srovnatelná s konkurencí, takže kde je problém?
Jetta je o pěkný kus větší, takže trochu mimo.
Celkově shrnuto: Všechno špatně >😁
Unylost? A cos čekal? Šášu Crustyho? Je to škodovácká klasika a zároveň předobraz nové Fabie. Od koncernu žádné ***ské křiviny a kudrlinky nečekej.
1,6 hdi asi ne, že? 😄 Nejvíc ale asi stejně pojedou 1,2 TSI.
Délku sedáku to chce prosedět na vlastní...zadnici, ale 43 cm vypadá fakt málo.
Cena? Sám píšeš, že srovnatelná s konkurencí, takže kde je problém?
Jetta je o pěkný kus větší, takže trochu mimo.
Celkově shrnuto: Všechno špatně >😁
Zapomněl jste na dobré načasování. Protože rok/dva zpátky jste za menší peníze (cca od 270 tisícovek) mohl mít starší generaci Opelu Astra, FoFo, Hyu i30 nebo Ceeda. To jsou všechno auta velikostně o půl třídy výš, většinou technicky dotaženější, s lepší výbavou a za míň peněz. Dnes už jsou tyhle doprodeje vesměs ukončené.
Rapid od Škodovky byl zpočátku prezentován jako low cost model a jako takový by to bylo super, pokud by to splňovalo právě tu podmínku low cost. Nesplňuje - je to jenom ošizený model za peníze, které by měl stát neošizený v nižší střední.
A taky výtečný marketing, ale to není u VW group nic nového. Ten mají zmáknutý bravurně.
Rapid od Škodovky byl zpočátku prezentován jako low cost model a jako takový by to bylo super, pokud by to splňovalo právě tu podmínku low cost. Nesplňuje - je to jenom ošizený model za peníze, které by měl stát neošizený v nižší střední.
A taky výtečný marketing, ale to není u VW group nic nového. Ten mají zmáknutý bravurně.
Fluence vypadá děsivě, z toho ta sockovitost narozdíl od rapidu úplně číší....... P301 vypadá celkem dobře, ale jestli bude jako ostatní francouzská auta - špatné jízdní vlastnosti, řazení jak když míchám vařečkou guláš, nižší spolehlivost a interiér navržený po 3 jointech marihuany, tak bych do toho nešel.
A ty jsi spadl z višně naznak, viď? Ty jízdní vlastnosti.
spíš to vypadá jako by v žádném frantíku nikdy nejel 😉 Já si nemůžu na mé P5008 1.6THP stěžovat,ani na jízdní vlastnosti, zpracování interiéru a kupodivu ani na 6ti st. manuál... Jasně P301 bude možná jinde, ale i tady jde kvalita auta dost nahoru :yes:
Právě, tyhle bláboly obvykle pocházejí od někoho, kdo jel naposledy v R19 s vymlácenými tlumiči a upadlým výfukem...holt doba se mění.
A ono i v těch devadesátých letech byli frantíci na špici...Safrane Biturbo, 306 S16, Clio Williams, 406, Xantia - jistě, rozhodně je to všechno měkký a nespolehlivý... >😒]
A ono i v těch devadesátých letech byli frantíci na špici...Safrane Biturbo, 306 S16, Clio Williams, 406, Xantia - jistě, rozhodně je to všechno měkký a nespolehlivý... >😒]
Tak speciálně s tím Safranem Biturbo mám dost zkušeností a můžu tě ujistit, že jediné, v čem byl na opravdu absolutní špici byla - poruchovost.
Pokud jel a jels rovně, tak to opravdu hodně dobře (na tu dobu) táhlo, jinak ale jízdně nic moc.
U Safranu byla lepší kombinace 2,5 td s automatem.
Pokud jel a jels rovně, tak to opravdu hodně dobře (na tu dobu) táhlo, jinak ale jízdně nic moc.
U Safranu byla lepší kombinace 2,5 td s automatem.
Tak to bohužel nemůžu posoudit, viděl jsem ho(Biturbo) snad jen dvakrát v životě.
No tak Safrana můžeme nahradit Cliem V6 Phase 2, to je auto, které se směle může rovnat se supersporty. Zas tak rychlý není, ale ta zábava a rachot. :yes😒br />
V každý zemi se něco extrovního najde...kromě Koreje. Přesně jak říká Clarkson - ty koncerny auta začaly vyrábět kvůli profitu, ne kvůli lásce k autům jako v Evropě.
No tak Safrana můžeme nahradit Cliem V6 Phase 2, to je auto, které se směle může rovnat se supersporty. Zas tak rychlý není, ale ta zábava a rachot. :yes😒br />
V každý zemi se něco extrovního najde...kromě Koreje. Přesně jak říká Clarkson - ty koncerny auta začaly vyrábět kvůli profitu, ne kvůli lásce k autům jako v Evropě.
když se koukám na koncernovou(VW group) produkci posledních cca 15 let...tak žádnou lásku k automobilu taky nevidím-tam je taky přesně vidět cílení na konzumní společnost-jinak řečeno na lidi co jezdit musí nikoli chtějí-dnes už se všichni ženou za prodanými kusy(téměř všichni) a jakási subjektivní radost z jízdy jde stranou-místo toho nastupuje diktát EU, NCAP, emise, hybridy, všechny možné i nemožné asistenty co místo tebe i zaparkují(div ti i neutřou zadeček a nepřebalí)-tímto směrem se automobilová produkce(bohužel) ubíra-je jen otázkou času, kdy se objeví první auto do kterého jen naťukáš souřadnice a ono tě(samozřejmě normovanou rychlostí) tam odveze
No jo, ale to je vývoj...budu radši, když budou nabízet parkovacího asistenta než když mi sousedova dvacítka obouchá Touaregem Alfonse.
Koncern...celý to začalo celkem zajímavou myšlenkou motorizace mas...a taky zajímavym konceptem. A do koncernu taky patří zbytky Auto Unionu, NSU, Horchu atd. Legendární značky. Co patří Hyundai? Monitory, lodě a mikrovlnky.
Koncern...celý to začalo celkem zajímavou myšlenkou motorizace mas...a taky zajímavym konceptem. A do koncernu taky patří zbytky Auto Unionu, NSU, Horchu atd. Legendární značky. Co patří Hyundai? Monitory, lodě a mikrovlnky.
asi zalozim server auto.car a budu s jednodennim spozdenim prinaset podobne clanky jako auto.cz, jen s tim ze pozmenim cifry o par drobnych, nazev tak budu moct ponechat a bude pravdivej uplne stejne jako zdejsi ultra jedinecne novinky >😁
ta bleskovost auto.cz opravdu prospiva, rodi se nam dalsi bulvar kde misto celebrit budem resit to kterej ventylek ma plastiku a ktera pneu podvadi s jinou pneu?
ta bleskovost auto.cz opravdu prospiva, rodi se nam dalsi bulvar kde misto celebrit budem resit to kterej ventylek ma plastiku a ktera pneu podvadi s jinou pneu?
Za 1.2 MPI s 55kw ,300 tis kč ? Nový Logan bude stáť približne rovnako ale asi s lepším atmosférickým motorom a aj vyšším výkonom 😄
podobná kvalita a lepší výbava je od korejců...
kórejcov,francúzov,talianov,japoncov a hlavne že tu máme aj iných nemcov než len z wolfsburgu.
hoši,ako tak na ten slávny rapid pozerám a čítam technické parametre,tak zisťujem že je to pomaly ale isto moja stará dobrá octavia 1 ktorú mám už 13 rokov!
rapid je konštrukčne auto z konca 20.storočia a nie z prvej dekády 21.storočia!!!
hoši,ako tak na ten slávny rapid pozerám a čítam technické parametre,tak zisťujem že je to pomaly ale isto moja stará dobrá octavia 1 ktorú mám už 13 rokov!
rapid je konštrukčne auto z konca 20.storočia a nie z prvej dekády 21.storočia!!!
vy jste e😜erti, tak se obracím na vás. dal bych tak 350-370.000, benzín, pět dveří, nebo kombi - kiu ceed?, hyundai i30, nebo rapid? nebo úplně něco jinýho?
fakt nevím, nejdůležitější je pro mě asi spolehlivost. vůbec nemám zájem, poslouchat nějaký kecy o tom, jak je to skvělý jezdit šestkrát do měsíce do servisu, protože mi tam uvařej kafíčko a recepční na mě bude vystrkovat kozy. >😁
a taky prosím nezabředávejte do pseudo-psychologicko-sociologických břeček, jako jaká je pro kterej model vhodná třída, rasa, plemeno, původ, status, příjem, jak je kdo vnímám podle auta, dále garáže, plakáty a podobný žvásty. >😁
fakt nevím, nejdůležitější je pro mě asi spolehlivost. vůbec nemám zájem, poslouchat nějaký kecy o tom, jak je to skvělý jezdit šestkrát do měsíce do servisu, protože mi tam uvařej kafíčko a recepční na mě bude vystrkovat kozy. >😁
a taky prosím nezabředávejte do pseudo-psychologicko-sociologických břeček, jako jaká je pro kterej model vhodná třída, rasa, plemeno, původ, status, příjem, jak je kdo vnímám podle auta, dále garáže, plakáty a podobný žvásty. >😁
Těch možností ve třídě je hodně, ani jedna není vyloženě špatná. Každé auto má svá pro a proti a říct, které je pro konkrétního člověka nejlepší, je těžké.
Osobně třeba považuju v ceně 350t zajímavého Megana Grandtoure 1,2 TCe Dynamique a do té ceny se ještě vleze třeba bezklíčové zamykání. Rozhodně výbornou volbou je Golf 77kw, i když TSI zatím moc dobré pověsti ohledně spolehlivosti nepobralo. Ceed má taky konečně dobrý podvozek, jen benzínový motor moc nezaujme. A docela zajímavou volbou umí být Opel Astra v kombíku, kdy se za 379t dá koupit 1,4 T 88 kw s slušnou výbavou. [odkaz]
Osobně třeba považuju v ceně 350t zajímavého Megana Grandtoure 1,2 TCe Dynamique a do té ceny se ještě vleze třeba bezklíčové zamykání. Rozhodně výbornou volbou je Golf 77kw, i když TSI zatím moc dobré pověsti ohledně spolehlivosti nepobralo. Ceed má taky konečně dobrý podvozek, jen benzínový motor moc nezaujme. A docela zajímavou volbou umí být Opel Astra v kombíku, kdy se za 379t dá koupit 1,4 T 88 kw s slušnou výbavou. [odkaz]
asi bych se šel podívat na focuse nebo toyotu auris-jejich design je sice diskutabilní ale minimálně v případě toyoty tam ta spolehlivost bude na dobré úrovni
ford-nevím zda-li bude stejně spolehlivý jako toyota-ale v 1.6 atmo to poruchové jistě nebude
pokud nepochodíš ani u jednoho podíval bych se ještě na mazdu 3 😉 taky zajímavé a spolehlivé auto
ford-nevím zda-li bude stejně spolehlivý jako toyota-ale v 1.6 atmo to poruchové jistě nebude
pokud nepochodíš ani u jednoho podíval bych se ještě na mazdu 3 😉 taky zajímavé a spolehlivé auto
Ten interiér je podle fotek strašnej 😒 uvidíme jak to bude v reálu, ale hádám, že bude kvalitativně stejný jako ve Fabii.
Podívejte se třeba na C3, ta je za peníze Fabie interierově o mnoho hodnotnější, nevypadá jako příšerný holobyt.
A k té výbavě - už alespoň švihadla by mohli hodit v základu v elektrice. Klička v roce 2012 8-s
Podívejte se třeba na C3, ta je za peníze Fabie interierově o mnoho hodnotnější, nevypadá jako příšerný holobyt.
A k té výbavě - už alespoň švihadla by mohli hodit v základu v elektrice. Klička v roce 2012 8-s
Mimo téma Rapidu, jen tak pro zajímavost. Jak je to přesně s faceliftem Supíka?
Včera jsem na Mladoboleslavský potkal supíka co měl totálně přefoliovanej předek a byl na servisních SPZkách. Je možný že už testujou facelift nebo to byl nějakej hovád co se doma nudil s fólií?
Včera jsem na Mladoboleslavský potkal supíka co měl totálně přefoliovanej předek a byl na servisních SPZkách. Je možný že už testujou facelift nebo to byl nějakej hovád co se doma nudil s fólií?
Aha tak si odpovim sám, na netu jsem našel 😒br />
[odkaz]
Akorát to nebyla picasso vzor ale jednobarevná bíla folie, zepředu stejně zakrytá. Zadek byl z původního superba. Dokonce stejná SPZ "F 5291"
Akorát to nebyla picasso vzor ale jednobarevná bíla folie, zepředu stejně zakrytá. Zadek byl z původního superba. Dokonce stejná SPZ "F 5291"
rozhrkanej mamrd na podvozku cikanstra za tri kila. mizernej spodek a jeste horsi motory. to sem zvedavej kterej de*bil tady se prvni pochlubi ze za to vyhodil svoje penize.
Haldy zbytocnych kecov sa prevalia okolo 'unikatneho' dizajnu tohto zazraku milenia a pritom ide len o priamy diktat koncernu:
toto [odkaz] zmutovalo z: [odkaz] (dokonca to ma z neho aj cele usi) a [odkaz] a je to smrncnute do vlastnych farieb [odkaz] s pridavkom dizajnu polky 90tych rokov (bodaj by to nevyzeralo staro)
Direktiva koncernu je jasna ako facka i z bokohladu: [odkaz] vs. [odkaz]
A nad tymto tu daktori jedinci kropia mnozstvo patetickych slov ako z bujneho sna....
Originalita je slovo, ktore tomuto vytvoru prinalezi ako znamka 'bojovnik za mier' Dzordzovi Busovi.
toto [odkaz] zmutovalo z: [odkaz] (dokonca to ma z neho aj cele usi) a [odkaz] a je to smrncnute do vlastnych farieb [odkaz] s pridavkom dizajnu polky 90tych rokov (bodaj by to nevyzeralo staro)
Direktiva koncernu je jasna ako facka i z bokohladu: [odkaz] vs. [odkaz]
A nad tymto tu daktori jedinci kropia mnozstvo patetickych slov ako z bujneho sna....
Originalita je slovo, ktore tomuto vytvoru prinalezi ako znamka 'bojovnik za mier' Dzordzovi Busovi.
Je úplně jedno, kolik tohle bude stát, protože😒br />
1) český zákazník to koupí, ať to bude stát kolik chce
2) za jakoukoliv cenu, s kterou je Škoda schopna přijít, to bude nesmyslná koupě
3) myslím, že opět postavili vůz založený na principu 500 litrů v kufru
Je to vlastně dokonalé - přesvědčí zákazníka, že nabíází víc než konkurence v nižší střední třídě, přitom jen přebalili techniku z Fabie a doplnili o obstarožní prvky Octavie 1. Výrobně mnohem levnější auto než B-segment za podobné ceny. Myslím, že koncern udělal výborný tah. Ale zákazník z toho rozhodně nic nezískává.
Já být zájemcem o podobný vůz, tak běžím pro Octavii 2 tour, dokud je. Není to totiž produkt pouze ekonomického oddělení a jeho projektu "jak co nevíc vydělat".
Pro Seat je Toledo v tomto provedení nepochybně stéblo uprostřed bažiny. Pro Škodu je to "simply 1990's" :no😒br />
Každopádně takováto mediální masáž zde na tomto serveru mi už opravdu přijde dost drsná. Každý den nejmíň 1 článek o Rapidu. Jestli každý z redaktorů nezíská Rapid(ní) slevu, tak to nestálo za to >😒]
2) za jakoukoliv cenu, s kterou je Škoda schopna přijít, to bude nesmyslná koupě
3) myslím, že opět postavili vůz založený na principu 500 litrů v kufru
Je to vlastně dokonalé - přesvědčí zákazníka, že nabíází víc než konkurence v nižší střední třídě, přitom jen přebalili techniku z Fabie a doplnili o obstarožní prvky Octavie 1. Výrobně mnohem levnější auto než B-segment za podobné ceny. Myslím, že koncern udělal výborný tah. Ale zákazník z toho rozhodně nic nezískává.
Já být zájemcem o podobný vůz, tak běžím pro Octavii 2 tour, dokud je. Není to totiž produkt pouze ekonomického oddělení a jeho projektu "jak co nevíc vydělat".
Pro Seat je Toledo v tomto provedení nepochybně stéblo uprostřed bažiny. Pro Škodu je to "simply 1990's" :no😒br />
Každopádně takováto mediální masáž zde na tomto serveru mi už opravdu přijde dost drsná. Každý den nejmíň 1 článek o Rapidu. Jestli každý z redaktorů nezíská Rapid(ní) slevu, tak to nestálo za to >😒]
presne tak!!!
rapid je prezlečená stará octavia 1 do nového kabátika.ako bonus dostane zákazník "spolahlivosť" tsi motorov.
rapid je prezlečená stará octavia 1 do nového kabátika.ako bonus dostane zákazník "spolahlivosť" tsi motorov.
a) Trochu podceňujete "českého zákazníka". Ten už dnes ví, že se dá koupit i něco jiného. Podívejte se, kolik jezdí Thalií, Fusionů, korejců atd., většinou v nich sedí právě ten "český zákazník". Fabie a Octavie držely v posledních letech hlavně firemní flotily ... teprve až současné ceny (solidně vybavená Fábka dnes stojí cca 250 tisíc, před 10 lety by to stačilo jen na Juniora) přilákaly zpět soukromou klientelu.
b) Pro Seat je Toledo návrat ke kořenům. První generace Toleda taky dostala to, co zbylo "na skladě" ze starších Volkswagenů. Osobně doufám, že právě Seat bude mít zajímavou cenovou politiku, které bude tlačit i ceny Rapidu dolů. A Seat by si mohl i "vymodlit"montáž jiných motorů než ty, které tam tlačí Škodovka (HTP a 1.2 TSI).
b) Pro Seat je Toledo návrat ke kořenům. První generace Toleda taky dostala to, co zbylo "na skladě" ze starších Volkswagenů. Osobně doufám, že právě Seat bude mít zajímavou cenovou politiku, které bude tlačit i ceny Rapidu dolů. A Seat by si mohl i "vymodlit"montáž jiných motorů než ty, které tam tlačí Škodovka (HTP a 1.2 TSI).
1) asi to bude v cr popularne auto
2)preco? cenu este nepozname, stale su to len dohady a bla bla bla
3)konkurencia ma podobny objem kufra
2)preco? cenu este nepozname, stale su to len dohady a bla bla bla
3)konkurencia ma podobny objem kufra
a prezentovaný ako hyperauto.totálny technický a technologický debakel ktorý uštedril koncern celej škodovke!normálne je mi jej ľúto.
a ako bonus tie záhadne vykrojené dvere pri strednom stlpiku!tak toto kabáň nezvládol.škoda.
a ako bonus tie záhadne vykrojené dvere pri strednom stlpiku!tak toto kabáň nezvládol.škoda.
zda sa mi ze ta nova MBcka dostava velmi vela priestoru na auto.cz. na tak hrozne auto slusny novinarsky vykon >😁
Naletěl jsem řečem,že A-Entry = Rapid bude mít sice 3válec ale zbrusunové konstrukce a MQB....houby.
Mohli to rovnou pojmenovat newRoomster.
Design super..dokud se nezadívám na malinký kolečka..přesně takovej pocit jsem měl u Lady Priory.
Jen doufám,že HTP je opravdu přepracované (něco jako v Cígu) a ne jen vyhoněná 51kW verze.Tuším že prodejný bude HTP fzákladu a tédéíčko aspoň s minimálně povinnou výbavou (centrál,klima,4x el.okna,hmlovky atd)
Doufám,že novej Logan přijde brzy...potom se bude lámat chleba
Mohli to rovnou pojmenovat newRoomster.
Design super..dokud se nezadívám na malinký kolečka..přesně takovej pocit jsem měl u Lady Priory.
Jen doufám,že HTP je opravdu přepracované (něco jako v Cígu) a ne jen vyhoněná 51kW verze.Tuším že prodejný bude HTP fzákladu a tédéíčko aspoň s minimálně povinnou výbavou (centrál,klima,4x el.okna,hmlovky atd)
Doufám,že novej Logan přijde brzy...potom se bude lámat chleba
Raději zvolit nějaký pátek ojetý auto, než nové v social edici bez ničeho. :yes:
čeká že Rapid bude stát 200 000,- nebo dokonce 199 900,- je blázen. Už jen skutečnost že bude mezi Fabii a Octavii která povyroste je to nesmysl že? Těžko bude větší auto než Fabia za méně peněz. Co se týče základu bych viděl reálně cenu blízko kolem 250 000,- a jestli někdo čeká že tam bude 8 vaků, klimatizace, hudba o Bosse, alkantara bude asi zklamán >😁