Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Suzuki Kizashi: Japonci vstupují do střední třídy, zatím jen v USA

Po sérii konceptů následuje sériová verze nového modelu Suzuki, které měla včera v USA premiéru. Ten si uchová jméno Kizashi, které znamená japonsky „předehra“, ale pro nový model se natolik vžilo, že ho automobilka převzala z konceptu.
Zpět na článek
31. 7. 2009 09:34
31. 7. 2009 21:38
7. 8. 2009 11:38
31. 7. 2009 09:47
31. 7. 2009 09:48
31. 7. 2009 11:06
neregistrovaný "Stillborn"
31. 7. 2009 15:58
31. 7. 2009 16:47
neregistrovaný "Stillborn"
31. 7. 2009 09:49
31. 7. 2009 11:08
neregistrovaný "Stillborn"
31. 7. 2009 13:53
31. 7. 2009 10:09
31. 7. 2009 16:25
31. 7. 2009 10:16
neregistrovaný "Smrtakzed"
31. 7. 2009 10:52
neregistrovaný "Smrtakzed"
31. 7. 2009 11:11
neregistrovaný "Smrtakzed"
31. 7. 2009 10:59
neregistrovaný "Donovan"
31. 7. 2009 11:14
neregistrovaný "zulyk"
31. 7. 2009 11:26
31. 7. 2009 17:31
neregistrovaný "Smrtakzed"
31. 7. 2009 10:34
31. 7. 2009 11:04
31. 7. 2009 11:53
31. 7. 2009 13:57
31. 7. 2009 16:19
31. 7. 2009 16:39
neregistrovaný "zulyk"
31. 7. 2009 16:33
31. 7. 2009 18:37
31. 7. 2009 16:37
31. 7. 2009 16:41
neregistrovaný "zulyk"
Avatar - marek.g
31. 7. 2009 09:34
o.k
chvílemi mi připomíná Cruze,ale líbí se mi :yes:
Rozbalit vlákno
2
31. 7. 2009 21:38
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
7. 8. 2009 11:38
Re: o.k
Jestli to nebude tím, že Suzuki je vedle GM spoluvlastníkem Daewa. Jinak jako Suzuki se v Americe pradávají Daewoo modely už od roku 2004 - jako třeba Suzuki: Reno (u nás Chevrolet Lacetti HB), Forenza (u nás Chevrolet Nubira/Lacetti Sedan), Swift+ (u nás Chevrolet Aveo) či Verona (u nás Chevrolet Evanda).
Avatar - masO
31. 7. 2009 09:47
E e
Mně se to nelíbí, vypadá to jako nafouknutý SX4 sedan, na můj vkus moc oplácané..ale třeba to naživo nebude tak hrozny.. ;-\
Rozbalit vlákno
0
31. 7. 2009 09:48
kizaši
troska sklamanie po krasnych konceptoch...inak stravitelne :-) az na ten interie..bez nápadu :no:
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "Stillborn"
31. 7. 2009 11:06
Re: kizaši
Tak to souhlasím... Koncepty mě doslova nadchly a 3 byla jednoduše nádherná. Sériová verze je pro mě ve srovnání s koncepty mírné zklamání, což ale bývá vě většině případů z automobilového světa :-) Horší je to ale s interiérem, který mě příliš neoslovil, čekal jsem něco lepšího. Pokud se ale odpoutám od konceptů, musím říct, že "kýzaši" se Suzuki povedlo :-)
Avatar - delphino
31. 7. 2009 15:58
Re: kizaši
no souhlasím s tím že koncepty byly krásné a opravdu ladili chuť vysoko, ale tohle? to je vyloženě ukázka jak se dá z krásných konceptů udělat unylé auto, které neurazí, neosloví a rychle zapomene, pokud nepřekvapí technikou a vydží. ano kdyby mi to auto někdo dal tak se neurazím. když by mi ho nabídli za opravdu dobrou cenu tak jej i možná i koupím, ale takhle? o něm nebudu ani přemýšlet protože si na něj nevzpomenu...
neregistrovaný "Stillborn"
31. 7. 2009 16:47
Re: kizaši
Ano, tohle Suzuki se snaží jít střední cestou, nabídnout každému něco a nikoho neurazit... Proto na něj bude mít většina stejný názor jako ty ;-)
Avatar - iudex
31. 7. 2009 09:49
Kizashi v EU
Ako tradicne dizajn sériovky je hodne konzervatívnejsí a fádnejsí ako stúdia (jedna z nich vyzerala velmi dynamicky). Neviem, ci len ja tam vidím prístup ako pri SX4 sedan: tam je jasne vidiet, ze povodne je to HB skrízený s SUV, preto celkove vyssí a sedan sa toho SUV looku nezbavil. Tam je to ale dané koncepciou SX4. Pri samostatne vyvinutom sedane ma ale rusí tento "vyssí" look, a to ako vysoký predok, krátka kapota, tak celkový dojem vysokého a krátkeho sedanu, este aj tá svetlá výska sa na prvý pohlad javí vyssia. Celkovo ale nepredpovedám tomuto sedanu u nás, resp. v Európe ziadne dobré predaje, dobrá cena typická pre Suzuki síce moze pomoct, v strednej triede uz ale nie je taká rozhodujúca ako dizajn/technika/image. Za najlepsie Suzuki preto stále povazujem SV 650 S s vidlicovým dvojvalcom :-)
Rozbalit vlákno
4
Avatar - peter222
31. 7. 2009 10:57
Re: Kizashi v EU
Predaj v EU bude niekde na úrovni SONÁTY alebo MAGENTISU ,ked´cena bude výššia ako ako majú spomenuté dva modely, tak nebude ani tolko. :-|
neregistrovaný "Stillborn"
31. 7. 2009 11:08
Re: Kizashi v EU
Taky bych to takhle nějak viděl....
Avatar - gld
31. 7. 2009 13:53
Re: Kizashi v EU
ak nedajú slušný naftový motor tak nebude ani zďaleka toľko predaných kusov ako má sonata a magentis ;-)
Avatar - twistedTSD
31. 7. 2009 16:24
Re: Kizashi v EU
nj ale ,,kýzaší" je urceny predevsim pro USA ne?
Avatar - twistedTSD
31. 7. 2009 09:52
celkem dobry..
no je moc hezky i kdyz zadek vypada trochu divne...ale jinak :yes:
Rozbalit vlákno
0
Avatar - majki
31. 7. 2009 10:09
Pozicky
Jesteze v EU nejsou ty oranzove pozicky povinne, pac to na tom prednim narazniku je jak pest na oko :-( . Jinak povedene Suzuki... :yes:
Rozbalit vlákno
1
Avatar - twistedTSD
31. 7. 2009 16:25
Re: Pozicky
jo, to je teda vynalez....
neregistrovaný "Smrtakzed"
31. 7. 2009 10:16
Vážení cestující připoutejte se prosím...
...supermainstream ve střední třídě právě přistává! Po dlouhých letech čekání a vybrušování detailů se k nám dostává první sedan střední třídy S s možností deaktivace pohonu 4x4! Žádný haldex. Očekává se nástup i V6 3.2, který by měl být naladěn ještě na vyšší výkon než u GV. Tento vůz pořádně otřese s tabulkou prodejů střední třídy a i olizovači plastů už dostanou pořádnou nálož pro svoje chuťové buňky! Nádherné ladné tvary, bohatá výbava už v základních verzích a třešničkou bude i základní motorizace se 170 koníky... co víc si přát? Snad jen zůstává otázkou - budou na toto mít zákazníci koncernové subprémie? Dokáže někdo z nich pochopit, že za málo dostane víc a ne ještě míň, než si zaslouží za své těžce vydělané peníze? :yes:
Rozbalit vlákno
13
Avatar - Ronault.
31. 7. 2009 10:34
Re: Vážení cestující připoutejte se prosím...
Sundal bych si ty růžové brýle. Na hodnocení auta si počkáme od novinářů, špatně to nevypadá, ale v EU je trh střední třídy silně konzervativní. Ti, co ji jezdí, nepřešli na SUV ani MPV, horko těžko půjdou z Passatů a Mondeí někam do exotiky.
neregistrovaný "Smrtakzed"
31. 7. 2009 10:52
Re: Vážení cestující připoutejte se prosím...
upřímně řečeno těším se na chvíli, až český zákazník začne být více individualista, než aby se držel stáda vší silou, ale to je dané tím, jak je náš trh ještě mladý - 20 let vývoje skoro od nuly prakticky nic neznamená a u nás stále a dobře funguje - to co má on já musím mít taky!... jednou se dočkáme :-) ale pohyb v té tabulce zajisté bude a věřím, že větší než ve výběhu, kde žije brazilská liška třínohá >:-[]
31. 7. 2009 10:58
Re: Vážení cestující připoutejte se prosím...
Jo...ten stádní pud asi celosvětově způsobuje, že jsou automobilky, které vyrábějí miliony kusů a prosperují a pak automobilky, které vyrábějí statisíce a krachují >:-[] P.S.:no a k rádobystřednětřídnímu suzuki...japonsky se to má číst "kýhočertá" :-)
Avatar - Ronault.
31. 7. 2009 11:03
Re: Vážení cestující připoutejte se prosím...
To není zdaleka jen u nás, ve střední třídě a výše už se má cokoliv nového problém ujmout. U nás naopak ještě v nižší střední (vit Cee´d a I30) a v malých vozech (Thalia, svého času Getz, Fusion) dokážeme dost přizpůsobit.
V USA tohle auto možná prodej bude mít, ale v Evropě to moc nezabere a třeba na prodeje Accordu či Avensisu to zdaleka nebude mít ;-)
neregistrovaný "Smrtakzed"
31. 7. 2009 11:11
Re: Vážení cestující připoutejte se prosím...
uvidíme jaká bude cena a další motorizace... hodně rozhodující bude také marketing a prezentace tohoto vozu v čechách... i když je jasné, že primárně je tento vůz určený úplně pro úpně jiné trhy - zejména usa a také asie, indie... :-)
Avatar - riderhenry
31. 7. 2009 11:56
Re: Vážení cestující připoutejte se prosím...
No ja nevim, me porad pripada, ze u nas funguji dve veci - jak uz tu padlo, tak stadove chovani, ale take cena. Lide se snazi za kazdou cenu koupit co nejlepsi (nejvetsi) auto, i kdyz by jim bohate stacil Hyundai i10, ktereho by dostali v plne vybave, radeji budou potit krev a koupi Octavii... :-) Takze kdyz bude Suzuki levne, muze mit i u nas uspech, rekl bych. K tomu stadu - co ja tak pozoruji u mlade generace (kolem 20 let), tak vetsina uz se takto nechova, otazkou je, jestli z toho "nevyrostou".
31. 7. 2009 10:43
Re: Vážení cestující připoutejte se prosím...
Rozhodne zadny V6 3.2 nebude nejzadanejsi, pokud to nebude mit konkurenceschopny diesel nebo nejakou vykonou 1.8 jednotku tak si to moc lidi nekoupi motory pro tento typ auta s 3.2l jsou jen pro par vyznavacu, kteri budou take ochotni zato zaplatit a v CR jich bude asi tolik kolik mas prstu na jedne ruce!
neregistrovaný "Donovan"
31. 7. 2009 10:59
Re: Vážení cestující připoutejte se prosím...
Klidně se s tebou vsadím, že tohle s tabulkou prodejů střední třídy ani nehne. Je to ošklivé, motory jsou pro Evropu nevyhovující a je to Suzuki. Navíc 4X4 jedině s automatem :no: To nejsou zrovna předpoklady pro bourání prodejních tabulek. ;-)
Avatar - iudex
31. 7. 2009 11:28
Re: Vážení cestující připoutejte se prosím...
Pojem osklivý by som síce nepouzil, ale kazdopádne súhlas s prognózou predaja: nielenze to nebude v prvej lige predajnosti (Passat a spol.), ale nebude stíhat ani na druhý sled (Avensis, Accord), vidím to na druhú polovicu pola, resp. poslednú patinu.
neregistrovaný "zulyk"
31. 7. 2009 11:14
Re: Vážení cestující připoutejte se prosím...
pekny textik, len take ruzove to urcite nebude mat, aspon nie v eu
Avatar - iudex
31. 7. 2009 11:26
Re: Optimisto...
I ked mi je znacka Suzuki v poslednej dobe celkom sympatická svojím progresom, snahou a dobrou cenovou politikou, nebol by som moc optimistický. Stredná trieda, to uz je iný image, tiez celkom vela penazí, preto clovek kupuje podstatne premyslenejsie a uvazuje konzervatívnejsie. Okrem podla mna sporného dizajnu bude handicap výber motorov (myslím, ze 2,4 bude základ pre ameriku, u nás skor vrchol), ani prípadná 3,2ka nezahýbe predajmi, v neprémiovej triede sa na sestvalce moc nehrá (okrem Brulmy/Zraloka ;-) ), tu by bodoval jedine dobrý dízel, co Suzuki zatial nemá a spolupráca s Fiatom uz tiez tusím nefunguje. Sancu vidím v konkurovaní sedanom o triedu nizsím za ich cenu, preto bude treba ako základ 1,6ku alebo podobnú motorizáciu a cenu pod 18000 eur.
31. 7. 2009 15:28
Re: Optimisto...
"možností deaktivace pohonu 4x4! Žádný haldex"

Krom te deaktivace a tedy moznosti ovladani, je lepsi v cem? Suzuki i-AWD je to same jak Haldex, rozhodne si nemyslim, ze bude lepe fungovat nez Haldex 4 v ruznych pokrocilych modifikacich jako treba v Land Roveru. Oprav me jestli se pletu. ;-)

[odkaz]
neregistrovaný "Smrtakzed"
31. 7. 2009 17:31
Re: Optimisto...
"Most of the time, the SX4 is best left in a default economy mode where it functions as a conventional front wheel drive hatch. If the going suddenly gets really slippery, a lock mode ensures that front and rear axles are locked together to provide ultimate traction. A clutch system allows a small amount of slippage once under way and once you've reached 37mph, the system switches to its third mode, auto, which is the driver-selectable part-time 4wd mode."

Kolik sedanů ve střední třídě s haldexem má větší svornost zadního diferenciálu, uzávěrku 50% / 50% do 60 km/h! a možnost jezdit ekologicky pouze na pohon přední nápravy?
(u kizashi bude ten samý systém jako v sx4)

Nezapomeň, že Suzuki vyrábí vozy 4x4 už víc jak 50 let, a když už jsme u té sx4, tak proč se neprodává víc octávií 4x4 třeba než sx4 4x4? A kolik let je na trhu haldex? Čemu by jsi věřil víc z pohledu zákazníka? ;-)
31. 7. 2009 10:34
libi se mi
Vypada to prekvapive dobre, trochu moc sladky, takovy medvidkovsky.. do roka se okouka, ale presto davam palec nahoru:-)
Rozbalit vlákno
0
31. 7. 2009 11:04
Škoda
Vypadá celkem povedeně, ale očekával jsem víc. Na velmi povedených studiích provedli změn požehnaně. Pokud by vhodili do prodeje i V6, mohla by to být zajímavá alternativa k zavedenému mainstreamu. V příchod V6 diselu nedoufám, ale pokud by Suzuki vyvinulo dvojitě přeplňovaný diesl, mohlo by v Evropě zamíchat karty. Držím palce.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Pierro
31. 7. 2009 11:31
promarněná šance
Tak nalejme si konečně čistého vína hoši - vám se tenhle pokus o vstup Suzuki do střední třídy líbí?? Vy už nepamatujete na docela zdařilý koncept s celkem ostrými a jasnými tvary?? Co z něj vzešlo?? Zvětšený sedan SX4?? Pak tedy panstvo, tohle se moc nepovedlo... A nezachrání to ani šestiválec... :-! Doposud to chápu jako dalece nejslabšího hráče na poli střední třídy... Takže nezbývá než dát :no: :no:
Rozbalit vlákno
5
Avatar - iudex
31. 7. 2009 13:04
Re: promarněná šance
Moja rec. Koncept sluboval vela, realita je o to smutnejsia. Ako sa vraví írecito po slovensky: Vajatali hory, porodili mys. 8-s
31. 7. 2009 16:26
Re: promarněná šance
Není žádným pokusem o nový radikální zakaždoucenu efektní novátorský revoluční výtvor nadšeného designera. Ale zřejmě naopak pohodový, uhlazený, osvědčený, odpovídající tah na bránu trhu. Některí prvky (maska, výfuky, tvar světel) jsou perfektně individuální a působivé, ostatní je nepokrytě převzaté z různých osvědčených klasiků (zadní víko - bmw, přední partie a světla - golf, celkový tvar - octavia a další). Není lepší vsadit na jistotu osvědčených atributů než riskovat hledání nových cest. Zvlášť když k tomu přidá Suza svoji cenu a dobrou kvalitu. Nakonec jen stojí z aúvahu, jestli dnes automobilky nejdou s první novinkou na trh už po faceliftu? Tím myslím pro začátek jen obyčejné atributy a tvary, protože lákadlem je už novinka sama o sobě. Lepší designérské nápady a zajímavější provedení si třeba schovají až do druhé poloviny životního cyklu modelu, kdy přijde oficiálně skutečný facelift a je čas oživit zájem zákazníků něčím progresivnějším i když se starým jádrem? Co myslíte?
Avatar - gld
31. 7. 2009 18:35
Re: promarněná šance
celkový tvar odkopírovaný z oktávie...ja mrem, stredoeurópska automobilová obmedzenosť narazila na nové dno..
1. 8. 2009 17:28
Re: promarněná šance
Ja ti rozumim, tak dobře, upravíme octavii na VW Jetta - mezinárodní všude dost oblíbené auto (např. v USA velmi ceněné). Ale když se zamyslíš prakticky, tak zkuste vymyslet (nebo najít, to vám asi bude vyhovovat víc:-) jiný tvar karoserie v nižší střední, který by se blížil sedanu a byl tak praktický a líbivý jako octavia. Přesně to odpovídá záměru škodovky zkombinovat prostor a sport. Dokonce z toho byl odvozen název paskvilu Roomster. Ale zkuste najít něco se stejnou myšlenkou a v lepším provedení. Nevím proč dno, když je to vrchol. (:-) Nebo snad chcete obhajovat své korejské výtvory, které novými facelifty zapracovali na metamorfóze zpět k asijské vyumělkovanosti. Nebo co je tedy vaše představa klasiky?
Avatar - twistedTSD
31. 7. 2009 16:34
Re: promarněná šance
a co jste si vsichni mysleli? ze to bude stejny jak kizashi 3? to tezko...podle me je to celkem dobry...
31. 7. 2009 11:53
Golwt
Zepředu je to pokroucená pětka Golf, ale celkově to nevypadá vůbec špatně. Dávám palce nahoru... teda jen v případě, že to nebude takovej papírák jako Swift nebo SX4. Na Suzuki ale překvapivě fakt dobrý :yes:
Rozbalit vlákno
7
Avatar - gld
31. 7. 2009 13:57
Re: Golwt
to s tým papierovým swiftom a sx 4 som nepochopil :-O

dizajnovo pôsobí celkom ok až na ten interiér, spredu moc ako sx4, zozadu pekné originálne tvary :yes:
31. 7. 2009 16:19
Re: Golwt
Taky jsem si říkal, že zezadu je to po dlouhé době nějaké auto, co mi nepřipomíná nějaké druhé auto. Prostě celkem opravdu originální. Předek je takový trochu Renaulťácký :-)
neregistrovaný "zulyk"
31. 7. 2009 16:39
Re: Golwt
s tym renaultom mas dobru fantaziu :-)
31. 7. 2009 16:33
Re: Golwt
Seděl jsem v obojím, jel jsem tedy jen v SX4 a dveře to mělo jak z papíru, celý je tak nějak z lacině vyhlížejícího plastu. To neni kritika, někdo holky někdo vdolky, ale na mě to zkrátka dobrý dojem neudělalo.
Avatar - gld
31. 7. 2009 18:37
Re: Golwt
v sx4 som nesedel, swift mi príde nápaditý a kvalitou nijak nevybočuje zo segmentu malých áut
Avatar - twistedTSD
31. 7. 2009 16:37
Re: Golwt
hlavne zas nezacinejte s tim ze to vypada jak to a tamto mi zas pripomina toto...
neregistrovaný "zulyk"
31. 7. 2009 16:41
Re: Golwt
ved skoro cela debata je o tom, vsetci dizajneri sa ozvu :-)
31. 7. 2009 22:36
Že vás to baví...
Ja by som povedal, že tvary sú navrhnuté primárne podľa amerického vkusu, a ten je od nášho domáceho na hony vzdialený.
Na európskych lídrov to čo sa dizajnu týka samozrejme nemá a ako tak pozerám, aj rozmermi a ponukou priestoru by bol tento vozík, čo mi koncepčne viac pripomína Jettu ako Passat, niekde na chvoste. Myslím, že nad týmto autom v tejto podobe je škoda sa zamýšľať. Ak príde veľké Suzuki do Európy, pochybujem že práve v tejto podobe.
Rozbalit vlákno
0
1. 8. 2009 02:15
Celkem originální
Zatím co se všichni snaží napodobit zadní část vozu novým BMW, Suzu si jde vlastní cestou a vymyslel slušnou "***ku", předek se nese ve stejném duchu jako poslední modely této značky a boční profil je prostě evropský ne nepodobný Cruzemu. Nehanil bych to......
Rozbalit vlákno
0

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerátZobrazit nabídku
Články odjinud